Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Aanrader 26-11-2016 Via de website gekocht

Toppertje

Goede snelle levering met goede prijs. Als je hier iets besteld weet je zeker dat de bestelling in goede conditie word geleverd en dat de prijs goed is.

Pluspunten

• Snel

Fatima 26-11-2016

Defect en trage levering

Kreeg een tv met een defecte afstandsbediening. Belde en kreeg te horen dat het mogelijk 1,5 week zou duren om een werkende afstandsbediening te krijgen. Kreeg uiteindelijk een week later het pakketje en toen zaten er schroefjes in.... Heb het te druk voor dit soort zaken....
Create2Fit Naarden 29-11-2016

Geachte mevrouw,

Zeer vervelend om te moeten vernemen dat de afstandsbediening bij levering defect blijkt te zijn.
Een nieuwe afstandsbediening mag geen 1,5 week duren voor levering, graag willen wij u hier alsnog voor u achteraan gaan.

Helaas kan ik met de genoemde gegevens uw order niet terug vinden in ons systeem.
Zou u ons een e-mail bericht kunnen sturen naar: klantenservice@create2fit.com o.v.v. review Kieskeurig.

Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Team Plasmadiscounter.

B. van Dam 26-11-2016 Via de website gekocht

Dhr

Overzichtelijk webshop en een duidelijk concurrerende prijs. De prijs was aantrekkelijk en het voordeel was gratis verzending en binnen 24 uur in huis. Prima geregeld.

Pluspunten

• snelle levering
  • leuke aanbiedingen

Patricia 25-11-2016 Via de website gekocht

Top!

Savonds besteld volgende ochtend in huis...wat een super snelle service!
En leuke aanbieding ,mooie prijs!

Jeffrey Janssen 25-11-2016 Via de website gekocht

LG49UF695V

Gisteravond om 19.00 uur online een LG ultra hd smart tv gekocht en de volgende ochtend om 08.15 uur ging de deurbel. Wat een snelheid, wat een prijs-kwaliteitverhouding voor maar 669,- en wat een service met 14 dagen bedenktijd!

Dit is de 2e televisie die ik bij plasma-discounter.nl koop en ik weet nu al dat de volgende hier ook besteld zal worden!

Pluspunten

• Snelheid
  • Kwaliteit
  • Niet duur

Marck van F 25-11-2016 Via de website gekocht

Marck van F

Via de site en het bijbehorende promo filmpje, met zeer uitgebreide uitleg over product en gebruik, enthousiast gemaakt en besteld. De uitleverdatum was perfect op tijd. Wat werd verteld in de promo, klopte helemaal, je krijgt wat je ziet!

Pluspunten

• Duidelijke site
  • Correcte levering
  • Goede prijs-, kwaliteit verhouding

Robbie 25-11-2016 In de winkel gekocht

Sonos play 1

Net gekocht. Goed geholpen en ook nog mooie muurbeugels erbij. Mooi kunnen luisteren in de showroom.

Pluspunten

• Service
  • Keuze
  • Parketen

Johan Baas 25-11-2016 In de winkel gekocht

Professioneel

mijn keuze stond al vast. snelle en vlotte afhandeling. Vriendelijk personeel zowel in persoon als telefonisch werd alle tijd genomen om vragen te beantwoorden en mee te denken.

Peter 25-11-2016 Via de website gekocht

Goed product, doch levering / service kon beter

Philips 55PUS6501 TV gekocht en behoorlijk tevreden van de prijs en het toestel zelf. Geen verrassingen wanneer je eerst wat research doet.

De levering liep echter minder vlot. De website vermeldde een levering op 11 november wat in België een vrije dag is en dat paste dus perfect, met plezier 50 Euro voor de verzendingskosten betaald alhoewel dat bij vele shops voor zo'n aankoopbedrag gratis is.

11 november dan een mail gekregen dat de verwachtte leverdatum 12 november was, even balen natuurlijk. Uiteindelijk werd de TV 12 november slechts om 19:15h geleverd. De hele dag thuis zitten wachten zonder de kans om boodschappen te doen, de enige dag in de week dat dat lukt.

Zorg er svp in de toekomst voor dat de verwachtte leverdatum correct op de website staat.

Pluspunten

• Informatie
  • Goed product aan degelijke prijs

Minpunten

• Foutieve informatie over levering

Create2Fit Naarden 29-11-2016

Geachte heer,

Bedankt voor uw feedback over de bestelde Philips en de levering hiervan.

Vervelend om te moeten vernomen dat u heeft moeten wachten op de levering, helaas zitten niet alle feestdagen/vrije dagen van België verwerkt in ons systeem, wij zullen dit zeker meenemen om meer duidelijkheid te geven op onze website voor de eerste aflever dag.

Helaas hebben wij zelf geen invloed op de tijden die bij de track en tracé codes staan aangegeven dit gaat echt via de vervoerder.

Ondanks de vertraagde levering wensen wij u veel plezier met uw aankoop.

Team Plasmadiscounter.

lautjuhvw 25-11-2016 In de winkel gekocht
naarden

top service en open over de prijs

ik heb online voor een sony tv gekozen, middels de knop "klik hier voor de scherpste prijs" kreeg ik netjes een mail terug met een hele nette consumentenprijs.
In de mail stond ook gelijk een linkje om de tv te reserveren.
de dag erna stond de tv al klaar om zo mee te nemen.
Al met al een top service, en het personeel gaf met hun deskundigheid duidelijk antwoord op al onze vragen.
volgende keer weer!

Pluspunten

• site
  • service
  • kennis van de producten.
  • advies op maat

Marco 25-11-2016

Plasma discounter

Goede service en advies,
Reeds vaker geweest en kom zeker weer terug.
Duidelijke webstek, alle informatie is makkelijk vindbaar.

Gerard Valkenburg 25-11-2016 In de winkel gekocht

Goed en eerlijk advies

Ik ging naar plasma discounter om een soundbar te kopen. Ik had mijn keus al gemaakt. Echter de verkoper attanderde mij erop dat dit niet mooi is. de soundbar was groter dan mijn tv. Dus toen maar de juiste gekocht. Was 300 euro voordeliger. Dit is dus advies en geen verkoop. Wachtend met een lekker bakje koffie werd de soundbar gebracht. top

Pluspunten

• advies
  • overzichtelijke winkel

Jaap 25-11-2016 In de winkel gekocht

Led tv

Mooie overzichtelijke shop met ruim aanbod,snel en vakkundig geholpen,kopen van de led tv was snel geregeld.

Pluspunten

• Assortiment
  • Snelle levering

Marc te Pas 24-11-2016 In de winkel gekocht

Top winkel en website

Leuke verkoper, goed en duidelijk advies.
Bekend met jullie site...is top!
Ook de winkel zelf ziet er duidelijk en overzichtelijk uit

Pluspunten

• Goede voorraad
  • Klantvriendelijk

Maik 24-11-2016 Via de website gekocht

Prima info en vlotte levering

Overzichtelijke webwinkel met zeer ruim assortiment tegen scherpe prijzen. Goede service. Snelle levering en uitstekende communicatie.

Pluspunten

• Scherpe prijzen
  • Snelle levering
  • Duidelijke info

D. Windsma 24-11-2016 In de winkel gekocht

Topwinkel! Een aanrader!

Zeer gastvrij en vriendelijk geholpen door de verkoper. Door zijn kennis ben ik goed geïnformeerd. Precies wat ik wilde weten. En de prijs is natuurlijk ook belangrijk. Wie wil er nou te veel betalen?

Pluspunten

• Beste prijs
  • Kennis
  • Klantvriendelijk

Sander 24-11-2016 Via de website gekocht

Weer fantastisch

Derde tv die we bij plasma discounter hebben bestelt en weer prima geregeld. Goeie site om de juiste keuze te maken en het bestellen is super eenvoudig. Volgende dag in huis netjes verpakt, dochter helemaal gelukkig.

Pluspunten

• Juiste informatie op de site
  • Groot assortiment

Mies Sleegers 24-11-2016 Via de website gekocht

M Sleegers

De levering was prima. Geen vertraging en product in goede orde ontvangen de volgende dag in de ochtend al. Het was een groot scherm maar er is zorgvuldig door de ytransporteur mee omgegaan gelukkig.

Pluspunten

• snel
  • zorgvuldig

Michiel 24-11-2016 Via de website gekocht

Sony tv

Ik heb de Sony KDL-40WD650 gekocht via Plasma-dicounter.nl en ben erg tevreden met de televisie, de prijs en de snelle service. 16 uur na mijn bestelling werd het product al thuisbezorgd.

j.visser 24-11-2016 In de winkel gekocht
naarden

aankoop TV

vriendelijke ontvangst door de verkopers, je krijgt even de gelegenheid om zelf rond te kijken waarna er gevraagd word of je geholpen wilt worden, goede uitleg gehad en verkoper was zeer geduldig. Ook de prijs was scherp en werd nog wat vanaf gedaan nadat bleek dat er 1 winkel was waar hij nog iets goedkoper was!

Pluspunten

• vriendelijk
  • geduldig
  • scherpe prijzen
  • hulp bij inladen

Jocatel 24-11-2016 Via de website gekocht

Wederom goede ervaring

Zowel zakelijk als privé in de afgelopen jaren schermen aangeschaft via de site. Altijd goed assortiment, altijd scherpe prijs snelle afhandeling, nooit haperende betaal modules. Keurige bezorger. Echt voorbeeld van hoe het moet anno 2016.

Pluspunten

• User inetrface site
  • Heldere uitleg
  • Mogelijkeheden te zoeken op specs

Minpunten

• Geen foto's achterkant aansluitpaneel

ARX ICT 24-11-2016 Via de website gekocht

Gebruiksvriendelijke Site met snelle service.

We zijn op deze site terecht gekomen via google shopping results. Gezien we zelf in de ICT werken, kijken wij altijd sceptisch naar het gebruik/ bestel gemak. Voor ons de pro dat het factuuradres en leveradres niet gelijk hoeven te zijn. Dus geen gesjouw. Daarbij vliegensvlugge reactie en afhandeling van de bestelling.

Pluspunten

• Overzichtelik
  • Levering op ander adres

Michel Melgert 24-11-2016 Via de website gekocht

Slag geslagen! Demomodel Samsung UE55K5510

Na een aantal dagen vergelijken op het internet hoorde ik van mijn buurman dat hij bij Plasma Discounter recentelijk zijn slag had geslagen middels een fikse korting ten opzichte van de reguliere aanbieders. Dus meteen de site bezocht, de prijs van de TV was al laag, nu bleek er een demo beschikbaar te zijn waardoor de prijs nog eens ruim €100,00 goedkoper was dan de al lage aankoopprijs!! Dus meteen besteld, betaald en nog geen dag later in huis, en wat een beeld! Plasma Discounter is vanaf nu mijn TV-leverancier!! En ja, ik kan Plasma Discounter bij iedereen van harte aanbevelen!!

Pluspunten

• Duidelijke en toegankelijke site
  • Volledig assortiment
  • What you see is what you get!

R van der Werff 24-11-2016 Via de website gekocht

Review aanschaf Sonos playbar

De bestelling en levering zijn uitstekend verlopen. Einde van de middag besteld op de duidelijke website en de volgende morgen al geleverd. De order wordt via bijbehorende e-mailcommunicatie goed inzichtelijk. De prijs van de Sonos playbar was de goedkoopste die ik kon vinden. En een leuke actie om via een review de aankoopprijs terug te kunnen verdienen :-)

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Makkelijke wijze van betalen
  • Snelle levering
  • Beste prijsstelling

Heekie 23-11-2016 Via de website gekocht

super goed en snel

Aankoop TV steun, duidelijke uitleg, juiste product info, breed assortiment en ondanks het tijdstip de volgende dag geleverd, TOPPIE!

Pluspunten

• ruim assortiment
  • snelle levering

Minpunten

• verpakking erg pompeus in verhouding tot de inhoud

A Helderman 23-11-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Super winkel super met goeie prijs wie wil dat niet

Gister gebeld ivm dat de prijs binnen een half uur om hoog was gegaan vanuit samsung, kon me televisie die zelfde dag nog voor de lagere prijs ophalen!! Super service, we moeten tegenwoordig toch allemaal een beetje op de centjes letten

Pluspunten

• Super service
  • Prijs kwaliteit

Jefta 23-11-2016 Via de website gekocht

Aankoop LED TV

Een erg overzichtelijke shop en de bestelling verliep daardoor dan ook heel vlotjes. Niet lang na de bestelling per mail de bevestiging van het bestelde ontvangen. Alle info met betrekking tot de aankoop staat er ook in vermeld. Wat ook erg handig is dat je de afleverdatum bij de bestelling kunt aangeven. Al deze punten maken dat ik zeer zeker deze winkel/webshop zal aanbevelen en ook zal terugkeren voor een volgende aankoop.

H. van den Ham 22-11-2016 In de winkel gekocht

Superservice!

De tv die ik kocht gaf in de winkel prachtig beeld, maar bleef thuis op zwart. Na verschillende resets, telefoontjes met helpdesks, een nieuwe HDMI-kabel en een hoop frustratie kwam ik uiteindelijk de tv retourneren. xxx van Plasma-discounter bood aan na werktijd (!) langs te komen om het probleem op te lossen. Met succes! Heel veel dank xxx!

Pluspunten

• goed advies
  • goede service
  • prima prijs

Minpunten

• officieel geen montageservice aan huis

vlemmix 22-11-2016 Via de website gekocht

Goede service en kwaliteit

Ik heb een smart tv besteld, ik wou dit graag op een afhaalpunt ophalen en via afterpay betalen. Dit was allemaal mogelijk en het werd binnen de afgesproken 2 dagen geleverd. Ook kreeg je duidelijk een berichtje waarmee je de bestelling kon volgen. Ideaal en zeker een aanrader om hier te bestellen.

Pluspunten

• Afterpay
  • Levering bij afhaalpunt
  • Goed product
  • Bestelling te volgen
  • Goedkoop

R. van den Berg 22-11-2016 Via de website gekocht

Samsung LED TV

Alles netjes en eerlijk aangegeven over de Demo aanbieding. Prima verpakt. Snelle levering. Volgens eerste indruk gewoon alles naar wens!

Verlaan 22-11-2016 In de winkel gekocht

Tv discounter

Super geholpen en goede uit leg.
We hebben een goede indruk gekregen hoe het daar werkt en zijn zeer tevreden naaar huis gegaan . Het was jammer dat onze tv niet op voorraad was en we daar op moesten wachten. Maar hij ie keurig thuis afgeleverd . Super blij

Pluspunten

• Vriendelijk
  • Weten waar ze over praten
  • Goede prijs

Minpunten

• Kleine voorraad

Antony 22-11-2016 Via de website gekocht

Sonos Duo Set

Online besteld met afterpay, volgende werkdag in huis. Ongelovelijk snel en efficient en ook nog eens korting op de duo set Sonos play 1 en Flexson standaarden

Pluspunten

• Goede prijs!
  • Snelle levering!
  • AfterPay werkt fantastisch!

Koen Martens 22-11-2016 Via de website gekocht

Duidelijke webshop en duidelijke info.

Ik wist precies wat ik moest hebben en vond het makkelijk via Plasma-Discounter voor een goede prijs. Direct besteld en makkelijk betaald. Duidelijk hoe het geleverd zou worden. De volgende werkdag was het binnen.

Pluspunten

• Makkelijk bestellen
  • Snelle levering
  • Duidelijke productinformatie
  • Goed vindbare website

Marcel 22-11-2016 Via de website gekocht

Tv gekocht

Gewoon super !! Alles word haarfijn uitgelegt . Je word goed geholpen met alle stappen die volgen gewoon een aanrader 100 keer beter als een mediamarkt en nog zelfde lage prijzen ook

Pluspunten

• Snel geregeld
  • Goed overzicht
  • Elke stap word gemeld
  • Snelle levering
  • Klantvriendelijk

pieter 21-11-2016 Via de website gekocht

geweldige discounter

snelle levering; goede prijs; goede informatie over de levering.
zelfs de factuur , waardoor de garantie gewaarborgd is

Jan-Martijn Koelewijn 21-11-2016 Via de website gekocht

Philips TV

Al eerder verschillende artikelen besteld, altijd op tijd geleverd, en duidelijke site waar alles over het artikel te vinden is.
ook in de winkel in Naarden wordt je goed geholpen.
Voor mij zeker niet de laatste keer!!!!

Mrblank 21-11-2016 Via de website gekocht

Duidelijk overzicht in de te maken keuzes

Duidelijke site over de mogelijkheden van (in dit geval) TV's. Op vrijdagavond besteld, zaterdagochtend in de woonkamer. Scherpe prijzen t.o.v. de concurrente. Tevens vertellen ze duidelijk welke opties je nog hebt NA de aankoop.

Pluspunten

• Snelheid
  • duidelijkheid
  • updates over status

Loek 21-11-2016 In de winkel gekocht

Plasma discounter.helemaal top!!!!

Grote sortering,overzichtelijk per merk uitgestald.vriendelijk personeel.vrij a.goede prijs.voor mij veruit te prefêteren boven andere zaken zoals b.v.media markt.

Brian 21-11-2016 Via de website gekocht

Samsung smart tv 55 inch

Erg overzichtelijke winkel met mooie scherpe prijzen, na vergelijking op internet heb ik de tv aangeschaft vanwege de prijs

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • snelle afhandeling

Wim 21-11-2016 In de winkel gekocht
Naarden

De ideale winkel met een uitstekend serviceniveau

Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe tv, echter bij bv de Mediamarkt krijg je beperkte informatie of staat er een vertegenwoordiger van een bepaald merk. Hierdoor krijg je beperkte of beïnvloede informatie. Bij plasma discounter krijg je complete informatie over alle merken en een advies op maat. Ik kreeg een eerlijk oordeel van de verkoper die er niet op uit was om zoveel mogelijk winst te maken, maar om een zo goed mogelijke tv te vinden die past bij mijn situarie. Daarbij krijg je ook nog eens een heerlijk kopje koffie aangeboden. Echt een aanrader als je op zoek bent naar een nieuwe tv of andere toebehoren!

Pluspunten

• Service en advies op maat
  • Geen opdringerige verkopers

Minpunten

• Enige vestiging in Naarden

TomV 21-11-2016 Via de website gekocht

Een service zoals je hem het liefst ziet

Goed overzicht van goede tv's, veruit de beste prijs voor onze tv. Goede service en snelle levering. Precies waar je op hoopt.

Pluspunten

• Goed overzicht van top tv's
  • Snelle levering
  • Goede service
  • Veruit de beste prijs

Bernice Beems 21-11-2016 In de winkel gekocht

43PUS6101/12 Philips 43PUS6101

Ideale service, televisie online gereserveerd en binnen een uur kunnen ophalen. Denk dat we binnen 8 min betaald hadden en de televisie in de auto hadden. Vervolgens binnen 5 min de factuur in mijn mailbox. Televisie voldoet ook aan alle verwachtingen.

Pluspunten

• snelheid
  • prijs-kwaliteit
  • service

Frank Langman 21-11-2016 In de winkel gekocht

Aankoop TV

Gekozen voor deze winkel in eerste instantie voor de interessante prijs en beschikbaarheid. Daarnaast was de klantvriendelijkheid en delen van informatie in de winkel zeer fijn (Mike vd Wal). Iets wat je niet vaak meer tegen komt. Ga zo door Tom en je team!

Corne 21-11-2016 In de winkel gekocht

Aan koop televisie

Mooie shop erg klantvriendelijk zowel de service balie als de verkopers kortom alle medewerkers ik ben erg goed geholpen met een moeilijke keuze te maken over bepaalde producteb

Pluspunten

• Service
  • Adviezen
  • Lage prijzen
  • Goede kwaliteit

Minpunten

• Nvt

Robert den Engelsman 21-11-2016 Via de website gekocht

Muurbeugel

Op een zeer snelle efficiënte wijze door de website geloodst naar het product wat ik zocht!
Betalen was veilig, en de producten werden in mum van tijd bezorgt!

Margreet Beemsterboer 20-11-2016 Via de website gekocht

Keurig!

In eerste instantie bepaalde de prijs dat ik bij deze webwinkel kocht. Inmiddels weet ik dat de afhandeling en levering TOP zijn. Keurig netjes en keurig op tijd!

Kor 20-11-2016 In de winkel gekocht

De heer

Groot keuze aan televisies en koffiemachines. Vriendelijk personeel. Handig dat u een product kunt reseveren op de website en pak deze later in de winkel.

Pluspunten

• Snel service

EvdW 20-11-2016 In de winkel gekocht

Deskundig advies

Prettige winkel met een ruim assortiment aan TV's. We werden prettig geholpen door een deskundige medewerker die alle tijd voor ons had, alle vragen kon beantwoorden en de moeite nam om dingen uit te zoeken. En, niet onbelangrijk, concurrerende prijzen!

Pluspunten

• Deskundig advies
  • Vriendelijk personeel
  • Goede prijs
  • Locatie

D. de Boer 20-11-2016 Via de website gekocht

Top zaak, goede service en snelle levering!

Werd snel en goed geholpen, ook was het geen probleem om per direct een tv voor mij te reserveren zodat ik niet mis zou grijpen. Via mail wordt super snel gereageerd en gehandeld. Vervolgens de 55 inch tv binnen 24uur in huis. Bijna net zosnel als Tom Coronel!

Pluspunten

• Snelle en goede service
  • Binnen 24 uur geleverd

AJ.Boekhout 20-11-2016 In de winkel gekocht
Huizen

Mooie winkel. Vriendelijk personeel die de tijd voor je neemt. Zeer snelle afhandeling. En makkelijk te bereiken. Daarnaast zijn de prijzen ook gewoon het best. Dus alles bij elkaar een dikke 10.

Pluspunten

• Mooie winkel
  • Vriendelijk personeel