Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

7,9 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 108 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,9

s.wandelee 04-07-2018 In de winkel gekocht

geweldige service

goed ontvangen door vriendelijk personeel . goede uitleg gehad over tv en de verschillen tussen q-led of oled e.d vragen over het tv gebied , vragen werden netjes uit gelegd. goede service gehad tot wij weg reden met een mooie nieuwe tv , waar we veel plezier van hebben .

Audrey VDK 04-07-2018 Via de website gekocht

Super service !

Tevreden over de service. Televisie besteld en werd netjes twee dagen later geleverd . Was goed verpakt ! Erg tevreden ook over de televisie zelf.

Ad Castelijns 04-07-2018 Via de website gekocht

zoeken beloond

Na lang zoeken op het internet, via bolcom terecht gekomen bij televisiewinkel.nl.
Was op zoek naar de LG oled 55c7v televisie, de prijs die ik daar aantrof was ongelooflijk. Ik kon het niet geloven dat deze prijs echt was(1399 euro), heb dan voordat ik de tv bestelde gebeld met de televisiewinkel. gevraagd of het hier een demo model betrof. de verkoper verzekerde mij dat dit toestel nieuw uit de doos was. Heb dan ook meteen de tv besteld, en hij werd al de volgende dag geleverd.
Ik ben er zeer blij mee, en de tv voldoet aan al mijn verwachtingen.

Valentino 04-07-2018 Via de website gekocht

Mijn man heeft de tv online gekocht.
Om zeker te weten dat snel bezorgd zou worden, heeft nog achteraan gebeld.
Het werd hem verzekerd dat de volgende dag de tv geleverd zou worden.
Wij kreegen echter geen bericht over de levering en wij belden weer.
Ze hadden de tv gewoon niet verzonden en hadden ook geen verklaring hiervoor.
Erg teleurstellend aangezien de WK juist die dag begon.
Jammer.

Gert-Jan 04-07-2018 In de winkel gekocht

Geweldige product kennis!!!!

Ik kwam voor informatie, en ben weggegaan met een Sonos Playbar. Informatie gegeven vanuit heel veel productkennis, enthousiasme en respect voor de klant; TOP!

Casper 04-07-2018 Via de website gekocht

Prima afgeleverd

De prijzen zijn scherp dus dat is fijn. Qua levering wordt gebruik gemaakt van DHL. Hierbij kun je geen tijden voor je levering aangeven en wordt er geen goede indicatie gegeven van de levertijd. Dat is minder. Verder goede levering, snelle levering en een mooie tv!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Hanzlanda 04-07-2018 Via de website gekocht

Snel en goed geleverd

De TV kon de volgende dag geleverd worden. De chauffeur ging goed met de nieuw bestelde tv om en belde netjes om af te spreken hoe laat hij langs zou komne.

Mike de Munck 04-07-2018 Via de website gekocht

Toplevering, top TV

Top tv voor een hele mooie prijs. Het enige minpunt in het bestelproces is het ontbreken van een track en trace. Ik werd wel netjes een half uur van tevoren gebeld dat de chauffeur eraan kwam.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Westdorp 04-07-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijs

Positieve ervaring maar ging niet allemaal vanzelf. Eerste poging tot aanschaf via bol.com mislukt omdat ideal bleef hangen. Klantenservice loste dit goed op. Vreemd was wel dat ik eerst een hogere prijs kreeg aangeboden en dat werd gecorrigeerd. Ontving geen bevestiging. Nagebeld en medewerker heeft dit opgelost door prtscr te sturen. Ontving ook geen track & trace. Voor nagebeld en met effort van de medewerker alsnog kunnen achterhalen wanneer tv bezorgd zou worden. Dat gebeurde zoals werd aangegeven.
Voor deze winkel gekozen door prijs.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

bersel 04-07-2018 Via de website gekocht

goede service

via bol.com; alles is prima gegaan. wel veel mails over iedere stap.vlotte levering
precies op de aangegeven tijd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

dRob 04-07-2018 In de winkel gekocht

Goed geholpen!

Ik dacht heel veel TV's te vinden in de showroom maar dat viel enigszins tegen. Daardoor werd de keuze wel wat makkelijker. Alleen doordat er meerdere mensen in de showroom zijn kan je niet goed de tv's bekijken. Later met verkoper op de toestel van mijn latere keuze gewezen....en die beviel al snel.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Roy 04-07-2018 Via de website gekocht

Top service

Ik heb online mijn nieuwe tv besteld, samen met een muurbeugel. De tv werd bezorgd zoals geadverteerd, weliswaar in twee delen omdat de muurbeugel uit een ander magazijn komt. Levering was prima. De service is nog beter. Mijn eerst geleverde tv had een fabricagefout. 1 telefoontje was voldoende! De volgende dag is er een nieuwe geleverd en een afspraak gemaakt voor het ophalen van de tv met de fabricagefout.

Super service dus!!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Waalbrug Nijmegen 04-07-2018 Via de website gekocht

Service uitstekend !!

Soundbar besteld deze was niet in orde de dag erna gelijk al een nieuwe geleverd !!dus de volgende bestelling gaat weer bij deze winkel gedaan worden

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

mark 04-07-2018 Via de website gekocht

prima .vlug geleverd

heb niks teveel gezegd helemaal blij ermee.snelle levering prima beeld dus aanrader voor een vopgende keer

Wiebe 04-07-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Niet alleen heb je zowel in de winkel als op de website ruime keuze, maar de service is werkelijk uitstekend! De bezorging is precies zoals beloofd en de klantenservice werkt prima.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Top service 04-07-2018 In de winkel gekocht

Top service!

Makkelijk bereikbaar, mooi aanbod van TV’s
Geweldige WK korting, prettige communicatie met medewerker en snelke service ook tot de auto👍

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

A.J. Okkinga 04-07-2018 In de winkel gekocht

Mooie winkel, prima service

Aangelokt door een advertentie in een landelijk ochtendblad naar de winkel in Naarden gereden.
Twee minuten van de snelweg, makkelijk te vinden en ook niet geheel onbelangrijk, genoeg parkeerplaatsen.
Prachtige winkel met vele merken, in alle maten en soorten, en ik kwam slechts voor een relatief klein en goedkoop model uit de advertentie.
Desondanks prima geholpen door Erwin, hij heeft het toestel gedemonstreerd en tenslotte ook nog even voor mij in de auto gezet
Uitstekende servive, ook voor mensen met een kleine beurs

Alex 04-07-2018 In de winkel gekocht

Fantastische winkel

Deze winkel heeft een geweldige website met een heerlijk zoekgemak.
Geweldig scherpe aanbiedingen en prijs/kwaliteitsverhoudingen.
Heb hier al meerdere TV's gekocht en waarschijnlijk komt de volgende óók weer hier vandaan. De ene dag gereserveerd en de volgende dag opgehaald.
Helemaal top en zeker een aanrader.

Harald 04-07-2018 Via de website gekocht

Top levering!!

Door het vergelijken van diverse aanbieders, toch steeds bij Tom uitgekomen. Hier was de prijs aanzienlijk goedkoper. De levering is zoals ik bij het bestellen heb opgegeven ook top uitgevoerd. Er van uitgaand dat de service bij eventuele gebreken ook top is kan ik niets anders zeggen dat het zeker de moeite waard is om bij Tom te bestellen!!!

G.T. 04-07-2018 Via de website gekocht

Super voorgelicht, goedkoopste aanbieder en thuisbezorgd.

Al meerdere producten via webshop aangekocht en altijd keurig geholpen en tot nu toe altijd de beste prijs gekregen van alle aanbieders. Alles volgens afspraak geleverd en altijd via mail op de hoogte gehouden van het leveringsproces. Gewoon altijd super tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Johannes 04-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Besteld via Bol.com omdat dat goedkoper was dan via Televisiewinkel.
Snelle reactie op bestelling en levering de volgende dag.
Orgineel NL toestel en geen parallel import. We zijn er blij mee.

Joey de Groot 04-07-2018 In de winkel gekocht

Top advies!

Bij de aanschaf van een nieuwe tv kwam ik als snel terecht bij Televisiewinkel.nl. Enerzijds als gevolg van ervaringen uit het verleden en anderzijds door de gunstige prijsstelling. Bij aankomst netjes ontvangen en een super advies mogen ontvangen op basis van de door mij opgegeven specificaties. Op een rustige manier is uitleg gegeven over de mogelijkheden en wat het beste bij mijn wensen zou passen. Nadat ik nog even wilde nadenken over de definitieve keuze en een rondje maakte door winkel, werd ik daarna direct opgepikt door de oplettende verkoper. Erg fijn en niet opdringerig. Nogmaals dank voor de fijne begeleiding.

Robert 04-07-2018 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering, mooi product!

Aankoop van LGOLED55c7v.
Super mooie tv voor een goede prijs! Televisiewinkel.nl is een betrouwbare leverancier. De prijs en mijn eerdere ervaring waren de reden om te kiezen voor deze shop.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Stefaan Vdc 04-07-2018 Via de website gekocht

Snelle en duidelijke service

Via Bol.com kwam ik bij deze leverancier terecht. Puike service. Duidelijke omschrijvingen van de producten. Snelle levering zoals verwacht.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Roy holdinga 04-07-2018 In de winkel gekocht

Fantastische service

Hele goede winkel en klantvriendelijkheid.
Kreeg een upgrade omdat dat type tv er niet meer was en heb de winkel aan meerdere mensen aanbevolen om de goede service en kwaliteit

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Aad braber 04-07-2018 Via de website gekocht

Hele goede service

Ik heb voor deze shop gekozen omdat de televisie goedkoop was en er zat alles opwat ik wou hebben en ik werd goed geholpenik zou de smart tv dinsdags krijgen maar had hem maandag al heel blij mee

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter 04-07-2018 In de winkel gekocht

Goede en vakkundige informatie

Wij hebben hier onze nieuwe 4k televisie gekocht en zijn zeer tevreden over de deskundigheid van de vooral NIET opdringerige verkoper. Alle tijd werd genomen en de TV werd zelfs netjes voor ons in de auto gelegd, kortom TOP-service en zeker een aanrader deze winkel!!

Elsa 04-07-2018 Via de website gekocht

Snelle service, top communicatie

Best geprijsde webshop, elders ga je het niet goedkoper vinden. Heldere communicatie per mail over de bestelling en op de website over het product of vragen e.d. Levertijd is exact zoals aangegeven, volgende dag al in huis. Netjes een track en trace code ontvangen om mijn tv te “volgen”. Ze hebben een heel breed assortiment van topproducten. Aanrader om bij te kopen! Volgende maand ga ik hier mijn soundbar en blu ray speler bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Elwin van Jaaren 04-07-2018 In de winkel gekocht

Vriendelijk en deskundig.

Erg goed geholpen en vriendelijk personeel.
Echt een aanrader om eens een kijkje in de winkel te nemen. Het personeel heeft echt verstand van zaken en weten alles zeer goed uit te leggen. Ook aan mijn vader van ruim in de 70 complimenten voor de service.

Visjon 04-07-2018 In de winkel gekocht

Kundige verkoper

Het duizelt je tegenwoordig als je een tv wilt aanschaffen. Het aanbod is groot, de diverse soorten en maten evenzo. Bij televisiewinkel.nl werd ik uitstekend geholpen en ben tevreden met mijn uiteindelijke keuze.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Pascal 04-07-2018 Via de website gekocht

Helemaal top!

Gewoon goed. Alles duidelijk en mooi op tijd geleverd. Met het grootste gemak besteld en geleverd gekregen. Was nog een mooi aanbieding ook! De goedkoopste in Nederland

Ria de Vries 04-07-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede levering!

Ik vind het een geweldige online winkel, ze leveren heel snel, zijn goed en heel betrouwbaar! Ik zou hier voor een andere bestelling direct naar toe gaan!

Ans 04-07-2018 Via de website gekocht

Goede service

Ik heb bij bol.com besteld en ben zodoende bij u terecht gekomen. De service is prima. De bluerayspeler werd de volgende dag al bezorgd terwijl bol.com aangaf dat het 3 tot 4 werkdagen zou duren.

Leo Frederiks 04-07-2018 Via de website gekocht

dhr

Prima, snelle levering en makkelijk te bestellen op de website die heel overzichtelijk is en besteld via Jiggy

Sam Govaerts 04-07-2018 Via de website gekocht

Goede service, geweldige televisie

De televisie werd mooi op tijd geleverd, het is ook een prachtige televisie met adembenemende kleuren. Super tevreden over het product en de service

Ger 04-07-2018 Via de website gekocht

Zeker secur!!!

Wat moet dat bekende hoofd op een webwinkel voor TV's ? Weg ermee, was mijn eerste gedachte. Maar zou Tom het risico lopen van imagoschade. Leek me onwaarschijnlijk. Toch maar opnieuw even de website bezoeken.
Geen moment spijt van gehad.
Snelle afhandeling van de bestelling. 2 dagen eerder in huis dan was aangegeven.
Zou die snelheid iets met Tom te maken hebben?
Doen dus!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Robert Höcker 04-07-2018 Via de website gekocht

Top Store

Fijne webwinkel, no nonsens en duidelijke uitleg via video. Uiteraard is de shop gebruiksvriendelijk. Een aanrader. Ze doen wat ze beloven.

Finlux smart tv 04-07-2018 Via de website gekocht

Finlux smart tv

De finlux 50 inch gekocht via televisiewinkel.nl. Een hele goede service, voor 22:00 bestellen volgende dag in huis! Via DHL zou het pakket komen, helaas van hun geen track en trace gekregen. Winkel gebelt, vriendelijke man aan de telefoon, en binnen 3 seconde had ik de track en trace via de email binnen gekregen. De finlux smart tv beloofd wat er bij de tekst staat. Al met al top service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Edwin 04-07-2018 Via de website gekocht

Super snel geleverd.

Ik heb zondagavond een Oled van LG gekocht.
Ik werd maandag rond 12:00 uur gebeld of ze de tv smiddags konden brengen.
En een half uur voor levering werd ik nogmaals gebeld dat ze eraan kwamen.
Top service!!

Coolopa 04-07-2018 Via de website gekocht

Snel en voordelig

Keuze was vlug gemaakt.
Prijs en levering aan huis gratis
Geen wachttijd,s avonds besteld en volhende dag om 10u reeds aangekomen

Cees Verschoof 04-07-2018 Via de website gekocht

Top service

's avonds om 20:55 besteld en de volgende morgen rond 10:00 de TV keurig door DHL in huis.
Top service en dit heb ik nog niet eerder meegemaakt, ondanks het feit dat ik heel veel via internet bestel.
Ga zo door en jullie houden mij zeker als klant.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cedric 03-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Deze shop heb ik gevonden via een andere website en bood een hele mooie tv aan voor een leuke prijs.
De tv is snel geleverd en ziet er heel mooi uit.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Martijn 03-07-2018 Via de website gekocht

snelle nette levering.

overzichtelijke site met zeer ruime keuze vandaar dat ik hier de televisie heb aangeschaft.
vooral ook de specificaties zijn helder weergegeven

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

FMALHI_NL 03-07-2018 Via de website gekocht

Alles was top

Online besteld via weekendknaller.nl. voldoet aan de verwachtingen en op de gevraagde dag is de tv gratis geleverd. Helemaal top dus.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Klaas 03-07-2018 Via de website gekocht

Perfecte levering en goede prijs.

Heel goed ! Levering snel en volgens afspraak. Lg oled tv erg mooi beeld en geluid. De prijs was ook aanzienlijk lager. Kortom helemaal tevreden.

Tine 03-07-2018 Via de website gekocht

Voordelige Smart TV

Was op zoek naar een voordelige TV met veel aansluitmogelijkheden. Toen kwam ik uit bij deze winkel. Het was een aanbieding die ik niet kon laten lopen. Levering was snel, dag eerder dan opgegeven. Ben erg tevreden over televisiewinkel.nl en ook erg blij met mijn nieuwe Smart TV

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Leon Oosterbaan 03-07-2018 Via de website gekocht

Zeer goede services

Overzichtelijke en duidelijke site
Goede prijs en goede services.
Snelle en goede levering prima op tijd.

Mandy 03-07-2018 Via de website gekocht

Super televisie

Goede filmpjes met uitleg over de televisie. Goede prijs goedkoper dan andere zaken. Snelle en goede levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Danielle 03-07-2018 Via de website gekocht

Slechte service

WiFi dongel besteld via bol.com. Nadat deze geleverd is blijkt dat het USB stekkertje verbogen is. Dan is de service ver te zoeken helaas

R. Thomas 03-07-2018 Via de website gekocht

Fantastische service!

Terwijl je op het vliegtuig zit te wachten op Schiphol opeens een top aanbieding zien... scherpst geprijsde LG tv. Zonder twijfel direct besteld. Op tijd geleverd. Helemaal top

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -