Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Raymond 30-11-2016 In de winkel gekocht

Perfect geholpen

Was op zoek naar nieuwe TV met sounbar. Na zeer deskundig advies tot mooie combinatie gekomen. Daar niet alles in de auto paste heeft men de volgende dag alles keurig bezorgd zonder verdere kosten. Top winkel.

duson 30-11-2016 Via de website gekocht

Geweldig!!!

Super fijne webshop om TV's en uiteraard ook andere dingen aan te schaffen.
Ik zocht een TV die precies in een kast zou passen, en door de specificaties ben ik goed geholpen!
Super webshop gewoon!

Pluspunten

• Specificaties waren top
  • Beschrijving super
  • Achteraf betalen
  • Snelle levering

Rogier 30-11-2016 Via de website gekocht

Goed, snel en voordelig

Ik was opzoek naar een mainstream LED TV. Via vergelijkingssites is mijn keuze gevallen om de Samsung EU40J6420. Bij het googlen op dit type nummer kwam ik er achter dat bij PlasmaDiscount deze TV net dit weekend in de aanboeding was. Meteen toegehapt en besteld. Bestelproces was makkelijk en binnen twee werkdagen werd de TV keurig bezorgd door DHL.

Pluspunten

• Goed aanbod
  • Leuke aanbiedingen
  • Persoonlijke review filmpjes

Loekie 29-11-2016 Via de website gekocht

Loekie

goede omschrijving van de producten
eenvoudig bestellen en betalen
simpel en goed via de website
ik heb er weinig moeite mee gehad

Pluspunten

• snel
  • duidelijk

Minpunten

• geen invloed op de aflevertijd

Barry 29-11-2016 In de winkel gekocht

Prettige winkel

Ik heb voor plasma discounter gekozen vanwege de prijs. En de televisie hadden ze ook staan. En vooraf kon ik hem reserveren. Rij je niet voor niks!!!

Pluspunten

• Goede website
  • Reservering mogelijk

Martijn 29-11-2016 Via de website gekocht

Prima tv

Overzichtelijke site met heel veel keuze en duidelijke omschrijving!.
Zeker een aanrader. Goede prijs en kwaliteit. Alles netjes verpakt en keurig op tijd bezorgd.

• Bezorging
  • Kwaliteit

Roy 29-11-2016 Via de website gekocht

snel en goed

Bestellen via plasma discounter gaat echt super eenvoudig en snel. En de volgende dag staat de bezorger al met je nieuwe TV op de stoep. Super!

K &G 29-11-2016 Via de website gekocht

Slechte service

Tv besteld online deze kwam inderdaad via de post nl bezorgservice thuis geleverd in een kapotte doos.. bij openmaken bleek er een behoorlijke barst op de tv te zitten .. direct contact gezicht met de klantenservice.. deze informeerde ons om foto's te maken en per mail op te sturen
. Via de mail geen respons zelf weer contact opgenomen.. wij zouden een nieuwe tv ontvangen en de kapotte tv zou weer retour genomen worden
Volgende dag kwam inderdaad de post nl alleen zonder nieuwe tv de kapotte tv werd wel terug genomen. Wederom contact opgenomen met de klantenservice de tv zou via ander postorder bedrijf geleverd worden tussen 14 en 18 u.. ah fijn gehele dag thuis gebleven tot heden toe geen tv ontvangen na 18 u ook niemand te bereiken.. kortom zeer slechte service en 2 dagen kwijt aan wachten op een tv die nog moet komen ... wij zijn erg teleurgesteld in deze gang van zaken ..

Kees 29-11-2016 Via de website gekocht

Een klantgerichte webshop!

Een meer dan geweldige webshop. Snel en correcte levering. Een duidelijke en fraaie website die uitnodigt om echt te shoppen. Kortom aanbevelingswaardig.

Michiel van Hoof 29-11-2016 Via de website gekocht

Supersnel en goed...

S'avonds om 19:00 uur een tv besteld en zeer snelle levering de dag erop om 11 uur. En e 699 voor een 55 inch 4k tv is natuurlijk geen geld. Goeie shop!

Pluspunten

• snelheid
  • lage prijs

Francisca 29-11-2016 Via de website gekocht

Supersnel een nieuwe tv, voor weinig geld

Zondag online een tv gekocht. Na betaling gelijk een mail ontvangen en het bericht wanneer DHL de tv zou bezorgen. Vandaag keurig ontvangen en inmiddels hangt hij ook al aan de muur. Dezelfde tv was elders duurder, wij zijn dus zeer tevreden.

Pluspunten

• lage prijs
  • snelle levering
  • overzichtelijke site
  • geen bezorgkosten

Alex Varkevisser 29-11-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Nieuw huis dus ook een nieuwe TV!

De tv waar ik mijn oog op had kon ik niet bestellen in de webshop vanwege een storing op de website. Vervolgens besloten om hem de volgende dag op te halen. Even naar de winkel gebeld, gereserveerd zonder moeite en na 5min binnen te zijn met tv weer buiten. TV is netjes ingeladen door vriendelijk personeel. Kortom super en snel!

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteits verhouding
  • Snelle vriendelijke service

Minpunten

• Website deed het niet

Casper 29-11-2016 Via de website gekocht

Sneller kan niet.

Goed onderhouden overzichtelijke website en daardoor dus snel een keuze kunnen maken. Binnen 24 uur geleverd en alle verwachtingen waar gemaakt. Hier kunnen veel webshops nog wat van leren!

Pluspunten

• Fijne overzichtelijke website
  • Snelle service en levering

Spetter 29-11-2016 In de winkel gekocht

Top

Wat een fijne winkel. Goed geholpen met mijn keuze. Ook laatst een koffiezetapparaat ter reparatie aangeboden en werd snel opgelost.

Pluspunten

• Goede service
  • Nemen de tijd om uitleg te geven
  • Erg makkelijk fysiek bereikbaar
  • In de winkel goede presentatie van de producten
  • Goed geprijsd!

Paul 29-11-2016 Via de website gekocht

Vlekkeloze transactie

2 TV`s besteld voor de laagste prijs op het internet. Bezorging volgende dag (zaterdag) door DHL. Top!
Site is duidelijk en voorraad indicatie klopt.

Pluspunten

• Lage prijs
  • Snelle bezorging

Marco 29-11-2016 Via de website gekocht

Prima service

Product besteld en alles ging verder zoals beschreven, product op tijd geleverd. Nog contact gehad met de klantenservice omdat ik iets fout had gedaan bij de bestelling, werd gelijk geholpen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede klantenservice
  • Overzichtelijke webshop

Victor Boelhouwer 29-11-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Een nieuwe grote TV voor een kleine prijs!

De site Plasma Discounter was mij bekend (van horen zeggen) en omdat ik geen voorstander ben van de grote warenhuizen wilde ik het hier eens proberen (ik ben toch niet gek).
Ik verbaasde mij over de prijzen, deze zijn echt zeer aantrekkelijk. Ook de site is erg duidelijk.
Bij toeval liep ik tegen een weekendaanbieding op waar een 55 inch led tv werd aangeboden. Na reservering heb ik deze de dag daarop zelf opgehaald. Ik ben nl niet zo van het online bestellen. Ik werd zeer goed geholpen door een medewerken die weet waar hij het over heeft.
En waar maak je nog mee dat winkelpersoneel je aanbied om de tv even in je auto te schuiven? Ik kom hier zeker terug!

Pluspunten

• Fijne site0.
  • Kundig personeel
  • Goede prijzen

Minpunten

• kan niets bedenken

Luca 29-11-2016 Via de website gekocht

Super winkel

Onlangs een tv gekocht , Samsung UE40J6240 een goede actie 200 euro korting, snelle levering en een duidelijke review over het product. Ook kan het product getrack en traced worden en is de levering gratis wat wil je nog meer !

Pluspunten

• Duidelijk review
  • Snelle leverinG
  • Goed deals

Minpunten

• Tijdstip van levering kan niet worden geselecteerd

Marga 29-11-2016 In de winkel gekocht

Prima service!

Makkelijk tv gereserveerd, bij ophalen goed advies gehad en toch voor een andere gegaan die beter bij mijn wensen aansluiten. Wij komen zeker nog een keertje terug. Fijn!

Pluspunten

• Goed advies
  • Niet de goedkoopste, maar scherpe prijzen

Xanne 29-11-2016 Via de website gekocht

Super service!

Een tv besteld. Na de bestelling gelijk een mail voor de factuur en om dhl te volgen. Vandaag komt die binnen en zondag besteld!

Pluspunten

• Snelle service
  • Duidelijke service

Henk Schipper 28-11-2016 In de winkel gekocht

prima geholpen!

De site heb ik niet gebruikt, want er gaat niets boven persoonlijke bediening. en die krijg je in de winkel in Naarden - echt TOP hoe M. ons wegwijs maakte in de wereld van SONOS en HEOS. Zelfs op zaterdagmorgen toen het toch al aardig druk begon te worden.

Pluspunten

• zeer goede informatie
  • overzichtelijke presentatie van de produkten
  • snelle bediening, ook vanuit het magazijn.
  • goede bereikbaareheid per auto

Minpunten

• saai industrieterrein,

Daan 28-11-2016 Via de website gekocht

Top winkel!

Goedkoop een monitor uit de opruimkelder gekocht, goede en snelle service, overzichtelijke site en snel ontvangen.

Pluspunten

• Service

Eline 28-11-2016 In de winkel gekocht

Philips 43PUS6101

Binnen 2 weken de TV kapot, wij hebben toen direct Plasma discounter gemaild. Kregen een een standaardmail terug dat zij ons geen nieuwe Tv meer konden geven omdat het buiten de 7 dagen viel, gek dat het wettelijk retourrecht 14 dagen is en niet 7 dagen.

De Tv moet worden gemaakt bij Philips zelf. Er werd gezegd dat Philips de Tv bij ons kwam ophalen, nou niet dus wat het is een 43 inch en geen 44 inch. Zorg ervoor dat de informatie die jullie geven ook correct is.

Ondertussen zijn wij de Tv al 4 weken kwijt, kortom de Tv langer kwijt dan dat we er gebruik van hebben kunnen maken.

Kortom service hoef je hier niet te verwachten. De BCC wou ons daarin tegen wel heel graag helpen, zij hebben dit dan ook netjes gedaan.

Pluspunten

• snelle reactie

Minpunten

• Service
  • Informatie

Create2Fit Naarden 29-11-2016

Geachte mevrouw,

Nogmaals zeer vervelend om te moeten vernemen dat uw Philips na een korte periode defect is geraakt.
Binnen de 7 dagen is het voor ons mogelijk om het scherm direct om te ruilen voor een nieuw exemplaar (indien de originele verpakking aanwezig is) De originele verpakking is belangrijk omdat het serienummer op de verpakking overeen moet komen met het nummer dat op de achterzijde van uw televisie. Na de 7 dagen gaat de garantieperiode in, u heeft twee jaar kosteloos garantie/service op dit toestel, helaas geen aan huis service dit is enkel vanaf de 44 inch zoals Philips inderdaad heeft aangegeven.

Graag zouden wij alsnog willen kijken of er toch een andere en/of oplossing mogelijk is, helaas kan ik uw gegevens niet terug vinden onder uw naam. Wij ontvangen graag van u het ordernummer dat begint met LCD-........., u kunt dit via de e-mail sturen met ref: review Kieskeurig.

In afwachting op uw reactie. Met vriendelijke groet, Team Plasmadiscounter.

Otti 28-11-2016 In de winkel gekocht

Prima geholpen!

Gisteren een nieuwe televisie gekocht bij de plasma-discounter. Fijn geholpen. Ze nemen de tijd voor je een leggen alles geduldig uit. Fijn dat de aankopen tot in de auto worden afgeleverd!

Pluspunten

• Deskundigheid personeel
  • Parkeerruimte

Stijn 28-11-2016 In de winkel gekocht

Super service

Goed en gedegen advies met uitermate vriendelijke hulp. Ik werd snel geholpen en kreeg het gewenste advies voor wat ik nodig had. Een niet gecompliceerde TV voor mijn 82 jarige moeder. De HDTV was op voorraad en werd meteen netjes naar mijn auto gedragen.

Pluspunten

• Voorraad
  • Bereikbaarheid

Ygo 28-11-2016 Via de website gekocht

Tv panasonic

Snelle levering! Misschien iets te snel zelfs. Ik had een ander leverdatum opgegeven. Helaas werd de tv al geleverd op de dag dat het niet uit kwam. En de oude eigenaar van mijn huidige woning er nog in zat. Hij had dus ook getekend voor mijn pakket.

Verder was de klantenservice prima. Zij boden aan om het pakket weer op te halen en een andere dag te leveren. Dit was gelukkig uiteindelijk niet nodig.

Alles was stevig verpakt en niet beschadigd.

Pluspunten

• Goede klantenservice
  • Indien men dat wenst kunnen zij snel leveren.

Minpunten

• Niet op de juiste dag afgeleverd.
  • Niet door mij persoonlijk getekend voor ontvangst

NS 28-11-2016 Via de website gekocht

Een top juweel van een televisie voor de laagste prijs

Deze webshop is de moeite waard om te shoppen.

De beste prijs,deskundigheid,geen kleine lettertjes,maar gewoon helder.

Supersnel geleverd.

Ik bestel hier vaker,weet ik nu al.

Pluspunten

• De beste prijs
  • Duidelijkheid
  • Betrouwbaar

Koudijs 28-11-2016 In de winkel gekocht

Aankoop philps led tv

Overzichtelijke winkel, kopje koffie gekregen.
Fijn dat er iemand meeloopt naar de auto.
Ruime voorraad, prettige verkoopmedewerker.

Pluspunten

• Prettig en snel geholpen
  • Ruime voorraad

Hermans 28-11-2016 In de winkel gekocht

Hermans

Ik ben zeer vriendelijk en professioneel geholpen bij de aankoop van een nieuwe TV. De prijs was gunstig en de sfeer was goed bij Plasma discounter.

Pluspunten

• Professionaliteit
  • Prijs kwaliteit
  • Geduldige uitleg

Minpunten

• drukte in de winkel

Evie Logaroudis 28-11-2016 Via de website gekocht

Evie Logaroudis

Snelle adequate levering, scherpe prijs, overzichtelijke website.
'S middags voor 15:00 uur Samsung smart tv besteld en de volgende dag om 12:00 uur in huis!
Fantastisch!

Job te Pas 28-11-2016 In de winkel gekocht

Prachtige winkelsite

Gekozen heb ik door 2 demo-artikelen. De site is een soort winkel waar bijna rond loopt. Alles functioneert naar wens, behalve het goed bijhouden van de lijst van demo-artikelen. Er waren -zo bleek achteraf in de fysieke winkel- dat er meer demoartikelen waren dan in de site aangegeven.

Pluspunten

• indeling website
  • variatie artikelen

Minpunten

• lijst demo-artikelen incompleet

GMJ Berkhout 27-11-2016 In de winkel gekocht

op alle punten goed

Deskundig advies maakt het verschil. Mooi assortiment en snelle service. Winkel is goed bereikbaar. Toegevoegde waarde door combinatie van website en winkel.

Pluspunten

• combinatie website en winkel
  • deskundig personeel
  • mooi assortiment

Bob Steetskamp 27-11-2016 In de winkel gekocht

Beste Koop Samsung TV

Tom was tijdens Black Friday €50 goedkoper met dezelfde TV dan MediaMarkt! Meteen telefonisch gereserveerd. Zaterdag opgehaald, en ondanks grote drukte in de winkel werd na betaling binnen 10 minuten de TV door een medewerker in mijn auto geladen. Grote klasse!

Pluspunten

• Beste prijs
  • Snelle en accurate service

f.lokhorst 27-11-2016 In de winkel gekocht
naarden

prima tv

Mooie tv. Goed beeld en geluid. Veel extra functies.
Service in de winkel erg prettig. Goed advies.

Pluspunten

• goede service
  • snelle service

Marco Koper 27-11-2016 In de winkel gekocht

Snel en Vakkundig

Vrijdag de reservering gedaan na een goede voorbereiding. Toestel had ik via andere kanalen ook kunnen kopen gekozen voor Plasmadiscounter op basis van eerste indruk, volledige informatie en bij het bezoek in de winkel nog netjes geholpen met het onderbouwen van m'n keuze. Toestel komt snel van het magazijn waarna je tot in de auto geholpen wordt met het inladen. Geen pusherige vragen tot het schrijven van meer ordesregels, gewoon netjes melden wat de opties zijn en of ik alles heb.

Pluspunten: Goede service; Niet opdringerig
Minpunten: Veel keuze in de winkel, verwarrend

Pluspunten

• Service en support
  • Niet opdringerig

Minpunten

• Groot assortiment, verwarrend

Kilian 27-11-2016 In de winkel gekocht

Beoordeling winkel in naarden

Wij zijn erheen gegaan vanwege de aanwezigheid van een showroom waar meerdere tv's en geluidsinstallaties aanwezig zijn. En dus ook de mogelijkheid tot advies, dit is ons zeer goed bevallen!

Pluspunten

• Veel modellen te bekijken/beluisteren
  • Advies door de verkopers

Marc Hoenderdaal 27-11-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Philips 55PUS6501 Friday actie.

Black Friday actie! Beste prijs op internet duidelijke website, goed en snel geholpen in de shop. Verkoper xxxx kon inhoudelijk advies gegeven over de diverse televisies en mogelijkheden.

Pluspunten

• Website
  • Snel geholpen in de shop.

Geert 27-11-2016 Via de website gekocht

Super

Heb van horen zeggen dat het een goeie winkel
Dus de daad bij het wordt gevoegd en op 26 -11 een tv gereserveerd,en gekocht ,scherpe prijs,en SUPER vriendelijke gekwalificeerde medewerkers,weten waar ze over praten ,werdt nog keurig netjes in de auto gezet ook,
Dus Tom ga zo door(ja niet met die vervelende reclame,s hoor)
M v g

Pluspunten

• ALLEEN MAAR PLUS PUNTEN

Minpunten

• Zou er GEEN enkele weten

Wybe 27-11-2016 In de winkel gekocht

Wybe

Ooit eerder de eerste LG LED televisie al bij jullie gekocht, en met die ervaring wederom naar Naarden gegaan.
Binnen 30 minuten waren we klaar, we kwamen binnen voor een Ultra HD TV van LG en ging weg met een LG UH850V met LG Soundbar.
De verkoper, met meetlint! waar we om vroegen i.v.m beperkte ruimte voor de TV, had alle tijd voor ons, en heeft ons zeer goed en deskundig geholpen..!
De set hebben we meteen aangesloten en voldoet aan al onze wensen!

Pluspunten

• Deskundigheid
  • Geduld en goed luisteren verkoper
  • Ook lekkere koffie

Petra 27-11-2016 In de winkel gekocht

Blij

Vind de shop super. Met zeer vriendelijk en zeer behulpzaam personeel, die alle tijd die je nodig hebt krijgt. Ze weten waar ze het over hebben. Ga vooral zo door....

Pluspunten

• Geweldig personeel
  • Mooie overzichtige winkel

Minpunten

• Dat er wel eens iets is uitverkocht

Phil 27-11-2016 Via de website gekocht

Blackfriday

Prima assortiment en dito prijs. Zeer snelle levering. Basis voor elke onlineshop. Weet nog niets van de klachtenafhandeling omdat die er nog niet zijn.

M. Schoenmakers 26-11-2016 Via de website gekocht

Nu al aan het genieten van de weekendknaller

Een hele overzichtelijke site, heel handig dat meteen de bijpassende accessoires erbij staan bij het product om deze mee te bestellen indien gewenst en natuurlijk de zeer snelle levering, de tv is hier perfect aangekomen. We bestellen veel via internet en dit was een zeer goede ervaring, kunnen andere winkels een voorbeeld aan nemen.

Pluspunten

• snelle levering
  • overzichtelijke site
  • handig de juiste accessoires
  • scherpe prijzen

Erik 26-11-2016 In de winkel gekocht

Expertise

Waarom bij de Plasma-discounter een tv kopen. Er zijn goed geinformeerde mensen aanwezig ,die goed en duidelijk vertellen over de verschillen tussen de apparaten. De voor en nadelen goed belichten , en daarom je zelf een makkelijke keuze kan maken.kortom een Fijne winkel om uw apparatuur te kopen 👌🏼

Vincent Aarts 26-11-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Via deskundige chat naar succesvolle installatie

Zeer deskundig in de chat te woord gestaan om de punten op de i te zetten zodat het afhalen ook plezierig en vlot verliep. Service tot aan de auto ipv zelf de verpakkingen in volume en gewicht te moeten dragen.

Pluspunten

• Deskundig
  • Focus op klant

Buitink 26-11-2016 In de winkel gekocht
Naardenvesting

Prima correct personeel , Emanuel geholpen

Alles ging prima dit hebben we via mijn zoon gehoord , hebben eerst op internet gekeken , geweldige mensen en snel geholpen , ja ik zou dit ook door geven aan vrienden en fam

Pluspunten

• Correct
  • Snel

Jengel 26-11-2016 Via de website gekocht

Perfecte service

Goedkoper dan andere aanbieders, website overzichtelijk, snelle service voor 22.00 uur besteld volgende dag vroeg in demiddag bezorgd.
In de winkel klantvriendelijk personeel.
Geen vraag is teveel, tijd maken voor de klant, toppie!!!

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Snelle service

Minpunten

• n.v.t.

Matthew 26-11-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Medewerkers met kennis. Snelle service. Geen klachten.

Medewerkers hebben meer dan voldoende kennis over de producten die zij verkopen. Ik ben te spreken over de snelle service welke ik heb mogen ontvangen. De medewerker die mij geholpen heeft, heeft goed out-of-the-box gedacht waardoor ik direct een ander product heb aangeschaft die ik achteraf toch nodig zou hebben. Ik heb geen klachten!

Pluspunten

• Service
  • Kennis
  • Klantvriendelijkheid

R. De Wilde 26-11-2016 Via de website gekocht

R de Wilde

Via de site een televisie op black friday uitgezocht. Ongelooflijk dat je deze dan de volgende dag al on hui's hebt. Even installeren en dan op jd gemak kijken. Een fantastisch beeld. Ik ben zeer tevreden over de televisie, de wijze waarop de verzending wordt begeleid en uiteindelijk de aflevering thuis.

Pluspunten

• Gmakkelijk diverse toestellen te vergelijken

Marcel 26-11-2016 Via de website gekocht

Marcel Gelderblom

Wereldshop. Een lekker overzichtelijke webshop met strakke prijzen. Service onberispelijk en snel! En niet te vergeten de juiste selectie aan kwaliteitsspullen, ik shop er graag!

Pluspunten

• Complete shop
  • Lage prijzen
  • Superservice

JD Veenstra 26-11-2016 Via de website gekocht

Super shop!

2e keer dat ik hier een tv bestel en weer super tevreden.
Site is overzichtelijk, top 10 met best verkocht modellen, reviews van tv's van hun zelf en van mensen.
De prijzen zijn ook erg scherp en ze doen ook mee met black friday waardoor ik mijn nieuwe tv erg scherp kon kopen goedkoper dan bij wie dan ook!
Ik koop nergens anders meer een tv super tevreden :D

Pluspunten

• Goedkoop
  • Contact via telefoon en mail is goed en snel
  • Overzichtelijke en informatieve website