Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Jan 05-12-2016 Via de website gekocht

Super service

Na aanschaf van een tv die via DHL verzonden zou worden, was deze zoek geraakt. Na een telefoontje met de helpdesk werd gelijk gezegd wij sturen vandaag nog een nieuwe naar u op. Maar afhalen kon ook dan werd zelfs aangeboden om de reiskosten te vergoeden. Een PRIMA service.

Pluspunten

• Duidelijke site en uitleg
  • Goede prijs
  • Uitstekende sercive

Aernoud 05-12-2016 In de winkel gekocht

Prachtige Samsung UHD TV

Ik was blij verrast toen ik voor het eerst de zaak binnen stapte op zoek naar een tv. Overzichtelijk gepresenteerd en op merk. De verkoper nam alle tijd om mijn vragen te beantwoorden zonder dat ik het gevoel had dat me een tv werd aangesmeerd. Kennis van zaken. Kop koffie werd aangeboden. Ook hulp bij het brengen van de tv naar de auto. Waren zelfs bereid de tv 50 meter verderop te brengen. Service een 10. De tv was top. Met een grote grijns hebben we film gekeken. De tv was binnen 15 minuten geheel geinstalleerd. En voldeed geheel aan onze verwachtingen. We komen zeker nog een terug. Top.

Pluspunten

• service
  • goede kwaliteit product

Minpunten

• Uitstraling buiten is wat sober

Vriespde 05-12-2016 In de winkel gekocht

Heldere uitleg

Heldere uitleg van de verkoper zonder opsmuk, zonder aanprijzing van details waar je niet op zit te wachten. Technisch adequate informatie, inhoudelijke hulp bij maken van keuzes. Service bij afrekenen en inladen apparatuur ''gewoon'' goed.

Pluspunten

• Informatie
  • Hulpvaardigheid

Pieter 05-12-2016 In de winkel gekocht

Samsung UE55KS7000

Ik heb voor de shop gekozen voor de scherpe prijzen die gehanteerd worden. Ik ben in de winkel erg goed geholpen. De TV die ik wilde was er niet meer maar ik heb nu een ander exemplaar gekocht. De uitleg was erg uitgebreid en de verkoper was erg vriendelijk en behulpzaam. De TV werd in de achterbak gelegd dus perfecte service!

Pluspunten

• Service
  • Scherpe prijzen

Maarten 05-12-2016 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Nadat ik eerst ben misleid door PlatteTV.nl (want hun voorraad klopt niet met wat op de site staat), heb ik de bestelling bij Plasma-discounter geplaatst.
Prima communicatie via de mail en de TV werd de volgende morgen netjes bezorgd.

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Snel

Max Christian 04-12-2016 Via de website gekocht

Super goede service

De televisie was door de black friday actie uitverkocht toen we bij de kassa stonden. Toch goed opgelost door de vriendelijke en grappige medewerker. Wij zijn helemaal happy met de nieuwe televisie!

Pluspunten

• Mooie aanbiedingen
  • Klantvriendelijke medewerkers

Minpunten

• Voorraad was op

Kelly 04-12-2016 In de winkel gekocht

Heel tevreden over Plasma discounter!

Nadat wij naar een bekende elektronica winkel zijn geweest, waren wij niet tevreden over hoe we geholpen waren. Op Plasma discounter hebben we gezocht naar een tv en zijn toen naar de winkel gegaan. Daar werden wij wél goed geholpen! Binnen een halfuur liepen we de winkel uit met een mooie tv waar wij blij mee zijn!

Pluspunten

• Goed geholpen in de winkel!

ronald 04-12-2016 In de winkel gekocht
Bronsstraat10 Naarden

saeco koffiemachine/Phillips 55pu6501

mooie winkel, klantgericht en klantvriendelijk, goede uitleg over producten, medewerkers weten waarover ze praten. en je wordt niets opgedrongen om te kopen, deze winkel kan je zeker aanbevelen aan familie en vrienden.

Micha 04-12-2016 In de winkel gekocht

Aankoop televisie

Naar de winkel gekomen om demo-model te bekijken en eventueel te kopen. Vlot geholpen en alle vragen geduldig beantwoord. Zeer behulpzaam bij het vervoeren van de televisie naar de auto.

Pluspunten

• behulpzaam personeel
  • kennis van zaken

Yntema 04-12-2016 Via de website gekocht

Perfecte levering

Gekozen om de laagste prijs en snelle levering. Eerder ook nooit problemen gehad met levering. Daarnaast hebben de positieve recensies de door slag gegeven

Pluspunten

• Snelle levering. Binnen 12 uur in huis.
  • Laagste prijs
  • Goeen recensies anderen

Johnny 04-12-2016 Via de website gekocht

Goede deal

Prijs, bestel eenvoud, aanbod zijn prima,
S'avonds om 18:30 besteld de volgende middag om 14:00u in huis.

Helaas werd beloofd (post nl) al tussen 9 en 11:30 te leveren, waardoor deze internet aankoop mij toch veel meer vrije tijd heeft gekost dan gehoopt.

Pluspunten

• Prijzen zijn goed
  • Snelle levering
  • Duidelijke site

Minpunten

• PostNL te traag. Tusen 9 en 11:30 werd toch 14:00u
  • Kan nog geen echt minpunt bedenken

NUTMA 03-12-2016 Via de website gekocht

Snel uitgezocht en super snel afgeleverd

Super klantvriendelijk snelle levering van het bestelde product. Hij aante bevelen en ik ga hem ook aanbevelen bij mij vrienden

Pluspunten

• Snelle levering
  • Product volgens afspraak
  • Super klantvriendelijk

ilona 03-12-2016 Via de website gekocht

tv en dvd speler salora

de tv van onze zoon (9jr) stuk dus nieuwe bestellen, vrijdagavond besteld zaterdag om 1100uur in huis! top webshop overzichtelijk en ik vond direct wat we zochten. en voor een leuke prijs😊 wij blij maar onze zoon.....Door het dolle heen met zijn tv en dvd speler.

Pluspunten

• snelle bezorging
  • prima tv / prijs verhoud3
  • makkelijk webshop
  • filmpjes over het product TOP

atdoan89 03-12-2016 Via de website gekocht

Ambilight TV gekocht

Prima shop. Keuze kunnen maken na filteren op 4k TV's, besteld en binnen 2 dagen geleverd. Heb gevraagd of de TV een dag later bezorgd kon worden, maar dat kon helaas niet (waarbij de medewerker ook duidelijke uitleg gaf waarom dit niet mogelijk was; het was in elk geval niet uit onwil! Pluspunten in mijn ogen). Gecheckt bij CoolBlue, Bol.com en een aantal andere bekendere webshops, maar kon mijn nieuwe TV nergens goedkoper vinden!

Pluspunten

• Goedkoopste online!
  • Prima service gehad

Sinterklaas 03-12-2016 Via de website gekocht

Tv van Sint & Piet.

Een tv voor Dion, dat moest Piet kopen. Al snel vond hij er 1 in de sale welke hij niet kon laten lopen. Vrijdagavond besteld en de volgende ochtend bezorgd, dat vond de Sint best snel. Heel tevreden met de hele koop dus voor een volgend kado dan weet hij het wel.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Gratis verzenden
  • Duidelijkheid

mastertour 03-12-2016 In de winkel gekocht
naarden

Soundbar aanschaf

Wilde een soundbar en ben vanuit rotterdam speciaal hierheen gereden omdat de service en de prijs goed is. Ben overstag gegaan na de aanschaf van een expressomachine ben toen zo goed geholpen dat ik er anderhalf uur rijden voor over heb om hier te kopen.

Pluspunten

• goede service
  • goede prijzen
  • men weet waar men over praat
  • alles op voorraad

Minpunten

• afstand

Thienen 03-12-2016 In de winkel gekocht

Super service

Uitgebreide aandacht, tijd voor uitleg over mogelijkheden, opties en aandacht voor persoonlijke wensen. Erg prettig.

Hehenkamp 03-12-2016 In de winkel gekocht

Top

Goed en snel geholpen, TV direct mee kunnen nemen terwijl deze bij andere winkels in bestelling had gemoeten

Jesse 03-12-2016 Via de website gekocht

Gebruiksvriendelijke duidelijke website

Erg duidelijke website met veel keuze en kwaliteit, mijn vorige tv hier ook besteld en met de goede en snelle service was de keuze makkelijk opnieuw gemaakt!

Pluspunten

• Veel keuze en kwaliteit producten
  • Snelle service

Gerald 03-12-2016 In de winkel gekocht
plasma discounter

Aankoop uit koopjeshoek

Onlangs een aankoop uit de koopjeshoek gedaan. Ik werd vriendelijk ik de winkel ontvangen en te woord gestaan. Na het product te hebben gecontroleerd, was deze in perfecte staat. Dit product was eerder geretourneerd. Met de normale garantie en bedenk termijn kon ik de winkel verlaten. Prima service!

Brigitte Zwerver-Berret 03-12-2016 Via de website gekocht

Fantastische service

Ik heb op de website gemakkelijk de tv gevonden die aan mijn eisen voldoen. Alle producten worden goed beschreven, met alle specificaties. Het bestellen gaat super makkelijk. In een paar klikken is het gelukt. Ik heb meteen bevestiging gekregen van mijn aankoop. Verder ben ik ook meteen op de hoogte gebracht van de leveringswijze en heb ik kunnen kiezen wanneer ik mijn zending wilde ontvangen. Vanochtend heb ik zoals toegezegd mijn tv binnen gerkegen. hartstikke goed verpakt. In een kwartier waren we klaar met de installatie en nu heb ik een prachtige tv!

Pluspunten

• overzichtelijke website
  • goedebeschrijving producten
  • makkelijke wijze van bestelling
  • goede feedback
  • fantastisch product

Anno Kamphuis 03-12-2016 In de winkel gekocht

kopen TV

Zeer informatieve en vriendelijke bediening, goed overzicht van alle producten en wat ze kosten en wat ze bieden

Pluspunten

• vriendelijk
  • informatief

Jules 03-12-2016 Via de website gekocht

Goede service, goede kwaliteit tegen een scherpe prijs

Plasma-discounter is de enige website waar ik Spectral standarden kon krijgen. Customer service heeft mij geholpen het juiste model te bestellen voor mijn tv en ik kan geen beter (uitziend) standaard adviseren dan die van Spectral. Ik ben er erg blij mee!

Pluspunten

• Snelle leveringen
  • Goede service

RAVermeeren 03-12-2016 Via de website gekocht

TV Sony KDL-40RD450

Prima TV, prima prijs (Ciber monday korting), prima levering. Enige aandachtspuntje dat ik heb is de mogelijkheid om het moment van afleveren op te kunnen geven. Nu kan je alleen nog de gewenste dag kiezen, maar een optie voor 's morgens, s' middags of 's avonds zou het perfect maken.
Je kan wel kiezen om het pakket op een afhaaladres af te laten geven, maar dan moet je weer zelf regelen hoe je een groot pakket gaat ophalen....

Pluspunten

• Makkelijk site
  • Goede zoek functies en filters
  • Over het algemeen concurrerende prijzen
  • Mits op voorraad, snelle levering

Minpunten

• Geen dagdeel keuze bij levering

Ilona van Heerde 03-12-2016 In de winkel gekocht

### Wauw Moment Naarden ###

Via internet vonden wij de site van Plasmadiscounter.nl. Ons enthousiasme was aangewakkerd en voldoende aanwezig om de winkel een bezoekje te brengen. Wij werden daar vervolgens vakkundig geholpen en kregen na aankoop van een fantastische Samsung TV nog een heerlijke cappuccino aangeboden. In de tussentijd werd de TV in de auto geladen. Wat een service!!! Nog nooit eerder zo'n klantvriendelijke winkel meegemaakt. Écht een aanrader!!! Hartelijke groeten, Dick & Ilona

Pluspunten

• Vakkundig
  • Klantvriendelijk
  • Personeel met hoge digitale kennis
  • Hip en modern

Bart 02-12-2016 Via de website gekocht

Top winkel met snelle service

Was op internet aan het rondkijken voor een goede tv, en ben uiteindelijk bij plasma-discounter gekomen want deze winkel sprong eruit met goede en snelle service en een vertrouwd gevoel, voor herhaaling vatbaar..

Pluspunten

• Snelle service
  • Goede prijs kwaliteit
  • Vertrouwd

Reinout 02-12-2016 Via de website gekocht

Prima service

Geen probleem om de levering twee dagen uit te stellen. TV zit netjes verpakt en wordt in goede staat bezorgd, ondanks dat het een groot en lomp pakket is. Prima service voor een scherpe prijs!

D. Kellner 02-12-2016 Via de website gekocht

Zoek, bestel, betaal, ontvang. Gewoon zoals je het wilt.

Bestel hier regelmatig voor zakelijke doeleinden. Leveringen altijd op tijd. Heldere facturatie. Gewoon goed.

Pluspunten

• site werkt goed
  • levering volgens afspraak
  • heldere communicatie

Bart 02-12-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Super vriendelijke medewerkers met veel kennis van zaken

Ik kwam naar de winkel om een tv te kopen.
Ik zat zelf nog tussen 3 soorten te twijfelen. De verkoper heeft met mij in alle rust en eerlijkheid de voor en nadelen van elke type besproken waarna ik een goede keus heb kunnen maken en dit Was nog de goedkoopste van de 3.
Wat bewijst dat ze er niet op uit zijn om de duurste producten te verkopen maar goed naar de vraag van de klant te luisteren.
Zeker de moeite waard om de showroom een keer te bezoeken.
Groet.

Pluspunten

• Gastvrijheid
  • Eerlijk advies
  • Keurige en snelle afhandeling
  • 7 dagen uitproberen zonder risico

Mark 02-12-2016 Via de website gekocht

Sonos playbar

De shop is prima. De zeven komt voort uit het niet op tijd leveren van het product. Voor 21 uur besteld morgen in huis. Dat klopte dus niet. Hij zou tussen half 12 en half 2 geleverd worden. Tnt liet het afweten. De bezorger was onderweg volgens de app, opeens sprong hij op uitgestelde levering. Ik had toen al de hele dag zitten wachten, het was inmiddels 18 uur.. niet een prettige ervaring.

Pluspunten

Minpunten

• Levering niet op tijd

Create2Fit Naarden 05-12-2016

Geachte heer,

Vervelend om te moeten vernemen dat het pakket niet op de afgesproken tijd is geleverd, wij zullen dit meenemen om onze service en gemak hierin te verbeteren.

Ondanks de vertraagde levering wensen wij u veel luister plezier met uw Sonos.

Team Plasmadiscounter.

Hans van der Kuijl 02-12-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Super! Al heel wat keer wat gekocht en weer tevreden:)

We hebben zojuist een prachtige TV + Audio gekocht en zijn weer super tevreden! Het is een mooie showroom en je wordt er super geholpen... goede uitleg en services, je kan het zo meenemen! We hebben al verschillende tv's en koffiemachine gekocht, overal zeer tevreden mee... Je kunt wel zeggen... Wij voelen ons er thuis!

Pluspunten

• Mooie showroom
  • Goede uitleg
  • Snelle service
  • Je kunt alles meenemen en wordt daarbij geholpen

Amer 02-12-2016 In de winkel gekocht

Goede service

Maandag langs geweest in de winkel. Zondag ervoor nog gemakkelijk via de site een tv gereserveerd. Prima uitleg gekregen over de tv. Besloten om de tv meteen mee te nemen. Eenmaal bij de auto paste deze niet. De tv wordt alsnog gratis bij mij geleverd, op mijn verzoek morgen. Prima service!

Pluspunten

• Deskundig en aantrekkelijke prijzen
  • Gratis bezorgen

Stefan Schouten 01-12-2016 Via de website gekocht

Lekker snel geleverd en super prijs.

Tv besteld en volgende dag in huis. Wat wil je nou nog meer? En dat ook nog eens voor een geweldige prijs. 8 jaar geleden ook al 2 tv's in de winkel vanplasmadiscounter gekocht en toen werd ik daar ook perfect geholpen.
Ga zo door!!!

Pluspunten

• Snel geleverd
  • Super prijs
  • Eerlijk

AC Dekkers 01-12-2016 Via de website gekocht

Niks mis mee

Duidelijk website goede informatie.
Filmpjes leuke aanvulling op de geschreven tekst.
Even contact gehad per telefoon omdat link in de post.nl bericht niet werkte.
Werd gelijk contact opgenomen om uitsluitsel te geven.

Pluspunten

• goed overzicht
  • Eventueel makkelijk berijkbaar
  • goede prijs stelling

Tim 01-12-2016 In de winkel gekocht

Helemaal geweldig!

Ik ben super geholpen, snelle service! Mooie tv! Goede prijs! Ik bestel nooit meer ergens anders! Ik heb overigens al mijn tv's al bij Plasma discounter gekocht

Pluspunten

• Service!

Minpunten

• Naarden

Tim pigmans 01-12-2016 Via de website gekocht

Super !

Een hele fijne service een tv waar ik in de media markt maand op moest wachten plus heel snel bezorgt ! Dus helemaal super !

Pluspunten

• Snelle service
  • Tv op vooraard andere winkels maand levertjes

Corine 01-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekend!

Snelle en keurige levering. Goed verpakt. Zeer tevreden en blij met de tv. Graag tot een volgende keer!

Wiebe Goossen 01-12-2016 Via de website gekocht

Deze tent heeft een breed assortiment dat je ook in de winkel kunt gaan bekijken. Ik heb mijn keuze kunnen maken en was blij verrast met het gemak waarmee ik kon bestellen en waarmee ik kon betalen.

Pluspunten

• ruime keuze
  • betalingsgemak

Scheepers 01-12-2016 Via de website gekocht

Super

Hij was de goedkoopste met een super service ja kan het naar elk adres thuis laten bezorgen zonder enig probleem

Pluspunten

• Kortingen op echte merken
  • Fb live

Martin Boers 01-12-2016 Via de website gekocht

Nieuwe tv vanuit 'net-geen-garantie' :(

Een aantal maanden geleden een televisie aangekocht via marktplaats. Helaas ging deze tv (uiteraard) net buiten de garantieperiode kapot. Contact gezocht met de fabrikant, hieruit bleek dat de televisie niet gerepareerd kon worden.

Vanuit coulanceregeling een restbedrag aangeboden gekregen waarvoor ik een nieuwe televisie kon aanschaffen. De tv was destijds aangekocht bij plasma-discounter, dus logischerwijs diende ik het restbedrag te besteden bij hen.

De telefonische service van Create2Fit (plasma-discounter) liet niets te wensen over, duidelijke communicatie, heldere info en altijd een snelle reactie.

De communicatie over wat er met de defecte tv moest gebeuren had echter iets beter gekund. Het was dat ik zelf vroeg wat hiermee moest gebeuren, anders had ik het waarschijnlijk naar de stortplaats gebracht of voor een klein bedrag verkocht op marktplaats.

De tv bleek echter terug te moeten naar de fabrikant.

Het bezorgen van de nieuwe tv en het halen van de oude tv werd door verschillende vervoerders gedaan. In de ochtend werd de defecte tv gehaald door Dynalogic (die overigens een fantastisch volgsysteem hebben, kunnen veel vervoerders nog iets van leren) en in de middag werd de nieuwe tv gebracht door PostNL. Helaas was de chauffeur van PostNL in de veronderstelling dat hij een defecte tv mee terug zou krijgen. Gelukkig hadden we een bewijs van afgifte van dynalogic.
Ergens in deze communicatie tussen de vervoerders en Create2fit is er denk ik iets niet helemaal goed gegaan.

Al met al ben ik toch behoorlijk tevreden over hoe ik geholpen ben door de medewerkers van Create2fit.
Nu alleen maar hopen dat deze televisie het iets langer volhoud dan 2,5 jaar

Pluspunten

• Heldere 1-op-1 communicatie
  • Snelle service
  • Zeer vreindelijk telefonisch personeel
  • Klantvriendelijk
  • Duidelijke website

Minpunten

• retour- en bezorg beleid oogt inefficient
  • Vervoerders niet volledig op de hoogte

Robbert van Heiningen 01-12-2016 Via de website gekocht

fantastisch, wat een snelheid in bezorgen. waauw!

ik ben onder de indruk van de snelheid van bezorgen. savonds besteld, volgende dag al in huis en genieten van mn televisie. Ik zeg top!!

Jules 30-11-2016 Via de website gekocht

Goede service, goede kwaliteit tegen een scherpe prijs

Pluspunten

• Snelle leveringen
  • Goede service

Marieke 30-11-2016 Via de website gekocht

Super snelle en nette service

Het is een overzichtelijke shop, je hebt je bestelling snel en eenvoudig geplaatst! Dr bestelde artikelen worden snel en keurig thuisgebracht.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Overzichtelijk
  • Prijs kwaliteit is top!

Wendell 30-11-2016 In de winkel gekocht

Top tv + top service

Ik kwam 10 min. voor sluitingstijd binnen op vrijdag(Black Friday). Geen probleem voor de medewerker kennelijk, want ik werd allervriendelijkst en geduldig te woord gestaan en geholpen. Tv was op voorraad en kon hem zo meenemen. Zelf had ik al een muursteun en hirschmann kabel. Tv opgehangen. Superstrak beeld. Wel icm CI kaart. Smart tv werkt ook goed. Wel iets trager dan verwacht.

Pluspunten

• Vriendelijk personeel
  • Ruime keuze

Marco Meijer 30-11-2016 Via de website gekocht

Nieuwe tv begint bij strakke service

Echt... WAUW... Gisteravond om 20.40 mijn nieuwe Sony Bravia Curved 4k HDR besteld en de volgende dag stond de bezorger om 11.00 uur in de ochtend voor de deur mij te feliciteren met mijn te dikke tv...

Geen woorden voor... Had al eerder in de winkel ooit eens een tv gekocht voor de slaapkamer, maar koos dit keer voor het comfort der edele internet.

Site is top, overzichtelijk en werkt fantastisch. Betaalproces vloeiend en de emails met bevestigingen zijn duidelijk.

Afleverproces is er een waar anderen nog een dikke punt aan kunnen zuigen!

Tot snel meneer Coronel en team!

greets Marco

Pluspunten

• service
  • website
  • emails bevestigingen
  • afleverproces en snelheid

Ate 30-11-2016 Via de website gekocht

Ate

Ik werd zeer netjes en snel geholpen aan de telefoon. Zeer snelle en nette levering. Goedkoopste aanbieding van de televisie die ik wou hebben. Als ik weer en tv of iets dergelijks nodig ben zal ik zeker weer kijken bij de plasma discounter

Pluspunten

• Snel
  • Goede prijs

Ronald Sluis 30-11-2016 In de winkel gekocht

Samsung TV

Uitstekende shop waar je het gewenste product perfect kunt vergelijken waardoor je een wel afgewogen keuze kunt maken. Het maken van selecties door toevoegingen en uitsluitingen werkt erg goed. Je kunt je wensen er goed in kwijt.

Pluspunten

• Goed kunnen vergelijken
  • Goed kunnen selecteren
  • Uitgebreide keuze mogelijkheden

Martijn 30-11-2016 Via de website gekocht

Prima service, perfect geleverd!

Mooi aanbieding. Bol.com was te laat met het aanpassen van de prijs, dus maar eens hier besteld. Geen spijt van. Snelle reactie per e-mail en de levering volgens afspraak.

Pluspunten

• Snelle reactie per mail
  • Netjes geleverd
  • Goede prijs

ben 30-11-2016 Via de website gekocht

PLASMA DISCOUNTER.NL

Deze shop heb ik gekozen via kieskeurig.nl.
Deze shop heeft een fijne ,makkelijke site.
Deze is overzichtelijk ,veel keus qua modellen en prijs en accessoires.
Snelle en correcte levering.
Ik beveel deze shop van harte aan .
Dikke duim omhoog.

Miekvdl 30-11-2016 Via de website gekocht

Mooie tv voor mooie prijs!

Ruimte keus in webshop. Zeer goede service zonder blabla!
Mooi product zoals verwacht!
Goede levering!