Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

7,9 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 108 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,9

Johan 11-12-2016 Via de website gekocht

Goede site en mooie winkel met demo's.

Na besteld te hebben op de site het artikel in de winkel opgehaald.
Ondanks de drukte zeer snel mijn bestelling gekregen met de vraag of hij het artikel voor mij in de auto kon leggen. Top!
Iets meer parkeerplaatsen zou wel prettig zijn.

Pluspunten

• Snelheid
  • Vriendelijk personeel

Minpunten

• Parkeren

Marco 11-12-2016 In de winkel gekocht

Marco aankoop

Groot assortiment en overzichtelijk gepresenteerd. Wij kregen ook een goede uitleg over alle mogelijkheden. Wij konden ook gebruik maken van de lopend actie. Super bedankt!

Taco 11-12-2016 Via de website gekocht

Niks anders dan lof.

Elke keer als ik een tv nodig heb kom ik terug bij de plasma discounter. Perfecte site om uit te zoeken en te filteren, kom je er niet uit dan staan de aardige medewerkers je snel en vakkundig te woord. Bestel je een tv die te groot is om zelf te vervoeren, dan komt een trotse opa van het bezorgbedrijf hem gewoon afleveren. Gewoon even samen de trap op naar boven, super aardig.

Netjes in de doos en straks eruit en op het meubel. Super blij met me 55 & 65 inch Samsung televisies. Nu het Sonos systeem nog en knallen maar in me nieuwe huis.

Bedankt voor de goede service en spreek jullie snel weer.

Groeten Taco

Pluspunten

• Goede website
  • Scherpe prijzen
  • Snelle telefonische hulp
  • Klant vriendelijke
  • Snelle en flexibele levering

bas vd linden oud beijerland 11-12-2016 Via de website gekocht

aankoop tv,tje+soundbarretje.

om in de slipstream van de gebroeders te blijven kon ik plasma discounter niet passeren om een nieuwe tv te kopen. nou de race is gelopen hoor,toppy tv ,en gelijk maar een soundbarretje erbij besteld. ik ben er blij mee!!!
ben er blij mee dat ik nog een fors bedrag aan euro's heb bespaard om bij pl.disc. te kopen.
mijn mening is dat je niet aan pl.disc. voorbij moet gaan.

Pluspunten

• snel antwoord aan tel.f.
  • toppy prijs.
  • zeer snelle levering toppy....

Minpunten

• ik zou niet weten wat...

MvdB 11-12-2016 In de winkel gekocht

Top winkel!

Afeglopen week een TV gekocht. Je wordt super geholpen en krijgt erg goed advies. Het advies is gelukkig ook oprecht en eerlijk en niet alleen op prijs gebaseerd.
Was wel erg druk op zaterdag, dus ik moest wel even wachten voordat ik geholpen werd. Echter toen ik geholpen werd, was ik dit direct weer vergeten.

Pluspunten

• Kennis
  • Service
  • Keuze mogelijkheden
  • Advies

Minpunten

• Lang wachten voor hulp

Claudia 11-12-2016 In de winkel gekocht

behulpzaam en goede prijzen

Op aanraden van vrienden zijn wij hier vandaag heen gegaan.
Wij wilden graag wat informatie over de verschillende kwaliteiten zoals hd en 4k.
De verkoper was erg vriendelijk en behulpzaam, samen hebben we gekozen voor een tv van Sony. We konden hem gelijk mee nemen wat we erg prettig vonden en als cadeau een gratis kerstboom.
Ik zou deze winkel aan mijn vrienden aanraden vanwege het fijne personeel en goede prijzen.

Pluspunten

• vriendelijk personeel
  • goede prijs

Arjan 11-12-2016 In de winkel gekocht

Vakkundig personeel.

Zondag 11-12-2016 hebben wij een bezoek aan de winkel gebracht.
Wij zijn hier door het personeel goed geholpen.
Door zijn product kennis hebben wij een TV naar smaak aangekocht.
Mijn zoon is er super blij mee.
Geweldige TV om games te spelen.

Pluspunten

• Vakkundig personeel.
  • product kennis
  • Ruime parkeer gelegenheid.

Mmetsemakers 11-12-2016 In de winkel gekocht

Superbehulpzaam!

Snelle hulp, heel erg behulpzaam, zetten het zelfs in je auto. Hebben een goed antwoord op je vragen, kortom een winkel waar je heel graag naar toe gaat!

Pluspunten

• Hebben antwoord op je vragen
  • Zetten de aankoop in je auto

Minpunten

• Heel druk, maar ja, da's ook wel weer logisch.

Bas 11-12-2016 Via de website gekocht

Een top televisie voor de beste prijs

Ik heb veel positieve verhalen gehoord over deze webshop en ben er achtergekomen:dat is niet gelogen,eerlijke prijzen,geen kleine lettertjes.

Je krijgt wat je koopt voor de beste prijs,de klantenservice is vriendelijker dan bij de meeste andere bedrijven.

Kortom,shop bij deze shop en je zit goed.

Pluspunten

• De beste prijs
  • duidelijk.
  • Betrouwbaar.
  • gemak
  • goede service

Sjef.Gerrist 11-12-2016 Via de website gekocht

Sjef. Gerrist

Door het aanbevelen van mijn zoon hij heeft ervaring met jullie heeft hij mij jullie mij aanboden.en heb me gelijk een tv besteld terwijl ik net met de telefoon in de handen stond om me een TV te bestellen bij iemand anders

Esther 11-12-2016 Via de website gekocht

Top service! En super snelle levering!

Top service, ik heb de tv om mogen ruilen nadat ik toch een andere wilde. Ze hebben de ene tv gehaald en de andere gebracht! Binnen een dag heb je de nieuwe alweer in huis:) super tevreden!

Pluspunten

• Service
  • Mooie kwaliteit tv

Toine65 11-12-2016 Via de website gekocht

Perfecte service tegen de scherpste prijs

Op zoek naar een beugel om mijn TV op te hangen kwam ik op deze site terecht. Ongelooflijke scherpe prijs met een A-kwaliteits product. De levering was super snel met Track&Trace te volgen en binnen 24 uur had ik mijn bestelling binnen. Helemaal super!!

• Levering

Erwin 10-12-2016 Via de website gekocht

Samsung UE55KU6020

Gekozen voor deze winkel vanwege de duidelijke en eerlijke hulp bij het en van een keuze voor een nieuwe tv. Afhandeling en informering verliep volledig naar wens, voldoende mailverkeer over de voortgang van mijn bestelling, verzending en moment van levering. Tv tiptop in orde, naderhand een vraag m.b.t. installatie en op een vriendelijke wijze te woord gestaan. Ik kan deze winkel zeker aanbevelen.

Mindy 10-12-2016 In de winkel gekocht

Hartstikke tevreden!

Afgelopen week een nieuwe tv gekocht bij plasma-discounter in de winkel zelf. We zijn er blij mee! En ook met de service in de winkel.

W.Smit 10-12-2016 In de winkel gekocht

Op naar Naarden

Tv via internet gereserveerd en een uur later afgehaald. Het was een demo. Gewoon nieuw met wat korting op de Samsung UHD tv.

Pluspunten

• Mooie winkel
  • Gratis parkeren

Dennis 10-12-2016 In de winkel gekocht

Super service!!

In de winkel wordt je super geholpen. Duidelijke uitleg door werknemers en genoeg keuze. Ik zou jullie zeker aanraden.

Pluspunten

• Goede service

Renske 10-12-2016 Via de website gekocht

Snelle service!

Deze webshop biedt een super snelle service, concurrende prijzen en een overzichtelijke webshop en een helder bestelproces!

Pluspunten

• Super snelle bezorging
  • Helder bestel proces

j.splint 10-12-2016 In de winkel gekocht

humax decoder

geweldig beeld, afstand bediening ook
voor dvd speler en teletekst zeer handig.
ben er super blij mee

M. Cras 10-12-2016 In de winkel gekocht

Overtref alle verwachtingen.

Bij toeval zijn wij bij de Plasma Discounter beland. Onze 1.27 m. Viera Panasonic plasma tv had het helaas begeven en omdat wij graag weer een tv van dit merk wilden was ons oog gevallen op de Viera TX-55CX700E. Weliswaar geen plasma, waar ons hart ligt, maar een LCD/LED. Een prima opvolger voor een toch wel energie slurpend monster met een bijna vergelijkbare beeldkwaliteit en ook nog eens 4K/UHD. Het is echter niet eenvoudig om bij de bekende elektronia winkels nog zomaar aan een knappe Panasonic tv te komen. En veelal wordt je door nogal opdringerige en slecht naar de klant luisterende verkopers direct naar de veel duurdere Samsung en LG (oled) tv's geleid en valt er eigenlijk niet meer over andere merken te praten. Maar wij beschikken, zoals zoveel mensen, niet over oled-centjes, die schermen zijn gewoon nog ontzettend duur. Dus na wat online te hebben gespeurd te hebben vonden we de tv die we op het oog hadden bij de Plasma Discounter. De naam doet je vermoeden met een z.g. dozenschuiver te maken te hebben. Dus zo een loods waar alles opeen gestapeld staat en graaien maar. Maar goed, onze voorkeurs tv werd door de Plasma Discounter aangeboden, dus toch maar telefonisch contact opgenomen. Met dat ene telefoontje met een zeer vriendelijke medewerker was ook meteen alles geregeld en wisten we dat dit niet de doorsnee dozenschuiver was. De tv werd meteen voor ons gereserveerd en apart gezet. We konden hem direct komen ophalen en e.e.a. werd nog even netjes per e-mail aan ons bevestigd. De winkel is vanaf de snelweg prima te bereiken en er is voldoende parkeergelegenheid. De showroom oogt netjes en is ruim opgezet. Bij binnenkomst wordt je vriendelijk ontvangen en de verkopers zijn totaal niet opdringerig. De tv werd alvast voor ons gepakt en ondertussen leidde een medewerker ons even rond. Uiteraard werd ons wel gevraagd waarom we voor de Panasonic hadden gekozen en b.v. niet voor een oled. Toen wij aangaven waarom dat zo was werd er niet doorgedramd en gaf de verkoper aan dat we een prima keuze hadden gemaakt. Dat was voor de verandering een verademing. Ook gaf de verkoper ons nog wat uitleg over onze tv en andere schermen en hij luisterde goed naar onze vragen. Deze werden duidelijk beantwoord en hij kwam daardoor deskundig over. Dus geen ongeïnteresseerd studenticoos type die het werk alleen voor het geld doet en het verder allemaal wel best vind. Na te hebben betaald hielp een andere medewerker met het in de auto laden van de tv en werd ons bijzonder vriendelijk een goede reis toegewenst. Zeg nou eens eerlijk, waar maak je dat tegenwoordig bij de bekende elektronica winkels nog mee? Wij zijn dus zeer tevreden. Goed bezig, heren en dames van de Plasma Discounter! Wij komen zeker weer terug.

Pluspunten

• Deskundige en niet opdringerige medewerkers
  • Snelle service
  • Veel keus in merken en voor gunstige prijzen
  • Bereikbaarheid
  • Overzichtelijke ruime showroom

ellen 10-12-2016 In de winkel gekocht
NAARDEN

Een nieuwe TV voor mams van 88

Ben gisteren door Marcel heel goed geholpen , hij vertelde me duidelijk waar ik op moest letten bij nw.aanschaf voor moeder van 88 met slechte ogen en oren!! Heb een mooie LG van 43 inch gekocht is simpel te bedienen ,echt een mooi kerstcadeau voor haar. En als verrassing heb ik ook nog een kleine kerstboom meegekregen. wat een leuke aktie. Bedankt en we wensen jullie fijne feestdagen.Groeten van Ellen

Pluspunten

• bediening is top
  • locatie is top
  • op voorraad
  • tv werd in de auto gezet

Ton 10-12-2016 Via de website gekocht

Top aanbieding en verzending

Ik ben uitgebreid aan het zoeken geweest naar een TV en de beste koop/prijs/toestel vond ik bij
plasmadiscounter

Pluspunten

• zeer snelle levering

Jaap 10-12-2016 In de winkel gekocht

TV gekocht

Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers, geven eerlijke informatie en proberen niet om een duurder apparaat te verkopen. Direct leverbaar en in de auto getild.

• Levering uit voorraad

D Zeegers 10-12-2016 In de winkel gekocht

D Zeegers

Goede service en werd netjes geholpen. Product aangeraden wat perfect bij mijn wensen past. Goede bereikbaarheid zowel telefonisch als de winkel.

Amersfoort 10-12-2016 In de winkel gekocht

Amersfoort

Overzichtelijke opstelling van de producten. Begrijpelijke uitleg voor ouderen met een verkoper die mee
denkt en alternativen aandraagt. Met een goed gevoel naar huis.

Pluspunten

• Zie beoordeling

Minpunten

• Niet ondervonden

Oma 09-12-2016 Via de website gekocht

Led tv met dvd

Ik zag de Side op mijn lpad en zocht een tv voor mijn kleindochter op haar slaapkamer Side was duidelijk en ik hoefde niet te lang te zoeken naar wat ik zocht mooie tv voor een leuk bedrag
En de volgende dag al in huis netjes verpakt

Pluspunten

• Goede service
  • Waar voor je geld

a.van zee 09-12-2016 Via de website gekocht

aankoop televisie

Plasma discounter is door mij gekozen i.v.m. het zeer ruime aanbod van artikelen Eerder was ik niet bekend met uw winkel De met deze aankoop ondervonden ervaring, stemt mij tot grote tevredenheid in alle opzichten ,van bestelling tot aflevering Een toekomstige bestelling mijnerzijds zal zeker via u verlopen en aanraden aan derden wordt zeker gedaan.

Pluspunten

• zie review

Michel 09-12-2016 In de winkel gekocht

Binnen 5 minuten weer buiten

De beste prijs en een ideale centrale ligging. 19 km van mijn huis, slechts 5 minuten in de winkel en goed geholpen weer snel naar huis voor de installatie van mijn nieuwe TV. Wat wil je nog meer?

Pluspunten

• Veel producten
  • Snelle service
  • Scherpe prijzen

Jacy 09-12-2016 Via de website gekocht

Goede service en snel

Ik moest prompt opzoek naar een nieuwe televisie. Me dochter dacht dat zij een storing in de tv kast kon verhelpen met een paar tikken op het beeld van mijn oude tv. Helaas kreeg ik naast een beeld ook regenboog strepen erbij in me scherm.. Oeps en nu? Heb niet iemand die mij hierbij kan adviseren. Ben wat gaan Googlen en kwam uit bij jullie! Super fijn hoe je alle specificaties aan geeft in een YouTube filmpje! Dit heeft mij enorm geholpen in het maken van mijn keuze in de tv!!
Daarnaast super snelle levering en fijn contact gehad nadat ik de 1e keer een te klein formaat had gekozen. De medewerker heeft het direct voor mij kunnen annuleren zodat ik mijn keuze opnieuw kon maken! In 1 woord TOP!

Pluspunten

• Duidelijke uitleg product
  • Snelle levering

E.R. van Heemstede Obelt 08-12-2016 Via de website gekocht

Dhr.

Snelle service stond al te wachten voordat er iemand thuis was.
Goede prijzen goedkoop en toch kwaliteit
Top kwaliteit
ruime keuze van artikelen.

Han 08-12-2016 Via de website gekocht

Vakbekwaamheid verkopers

Heb 2x op loatie gekocht. Goed advies. Zij kende zelfs de locale Zigo situatie in Volendam. Nu een keer via de Webshop besteld. Maar eerst telefonisch advies ingewonnen. Door dit advies een beter product tegen een lagere prijs. Top.

Pluspunten

• Goed en scherp geprijst.

Terlouw 08-12-2016 Via de website gekocht

Led tv

Zeer goede prijs / kwaliteit verhouding. Duidelijke site met goede info over het product.
Gratis thuisbezorgen op dag die klant wenst

Pluspunten

• Goede site
  • Zeer scherp geprijsd
  • Aflever adres kan anders zijn dan adres klant

Minpunten

• Tijdstip bezorgdst tussen 8 en 18 erg ruim

Wilbert van der Veen 08-12-2016 Via de website gekocht

TV steun

Overzichtelijk site met een ruim aranbod van kwalitatief goede apparatuur!
Dat alles voor scherpe prijzen! !

Pluspunten

• Ruim aanbod
  • Snelle levering
  • Scherpe prijzen
  • Track en Tracé

freule 08-12-2016 Via de website gekocht

praktisch,goed bereikbaar vanaf de snelweg

Snel en vriendelijk geholpen. Geen wachttijd. Voldoende parkeerruimte. Je kunt je thuis via de computer voorbereiden op je aankoop in de winkel.

Jacy 08-12-2016 Via de website gekocht

Goede service en snel

Pluspunten

• Duidelijke uitleg product
  • Snelle levering

GC 08-12-2016 Via de website gekocht

LG Oled

Ik heb voor Plasma Discounter gekozen omdat het op Tweakers uitstekend uit de bus kwam. Tevens was de tv die ik wilde hebben hier veruit de goedkoopste. De LG Oled was afgeprijsd omdat de tv terug was gestuurd door de vorige koper tijdens de zichttermijn. De tv is prima in orde maar alleen omdat hij uit de doos was geweest, werd het voor een lager bedrag aangeboden.
De dag na de bestelling werd de tv al geleverd. Enig minpuntje: bij de bestelling stond dat het geleverd zou worden door 2 personen maar uiteindelijk was er maar 1. Gelukkig was ik op dat moment niet alleen thuis want de tv is te groot voor mij om alleen te dragen.

De tv zelf is fantastsch: de kleuren zijn helder en scherp en van de curved design merk je eigenlijk weinig.

Ik zal Plasma Discounter zeker in het achterhoofd houden voor als ik weer wat nodig heb.

Pluspunten

• Levering was snel
  • Produkt is fantastisch
  • Website is overzichtelijk
  • Bestellen gaat makkelijk

Minpunten

• 1 bezorger

Iwan 08-12-2016 Via de website gekocht

Toppie

Een goede shop. De bestelling was binnen twee dagen geleverd zoals aangegeven op de site. De site is overzichtelijk en makkelijk te gebruike .
Ik zou deze shop zeker aanbevelen bij anders en kom zeker ook nog terug om anders dingen te bestellen.

Erik de Haan 08-12-2016 Via de website gekocht

Super!!

Ik was op zoek naar een bepaald type tv.. Het moest een Philips zijn in die maat en met die eigenschappen..
Nergens bij alle grote winkels op voorraad.. Ze adverteren er wel mee maar ze hebben hem niet. Dus naar Plasmadiscounter want die hadden er gewoon 13 op voorraad en voor de laagste prijs.
De tv is netjes thuis bezorgd zonder verzendkosten en speelt geweldig.
Dus super service van een super bedrijf.!!

Pluspunten

• Snelle levering
  • De laagste prijs

hans 08-12-2016 Via de website gekocht

aanschaf Sony KD-X8505c

Via de duidelijke shop, wat rondgeneusd. Uiteindelijk een aantal televisie's als favoriet bestempeld. Na een aantal vragen gesteld te hebben via de mail, die zeer professioneel beantwoord zijn, de keuze laten vallen op de Sony die werd aangeboden in de koopjeskelder.
Het toestel heb ik op vrijdagavond 20:52 besteld en deze is keurig de volgende dag op zaterdagmiddag geleverd.

Pluspunten

• ruime keuze
  • deskundige uitleg
  • snelle levering
  • zit een fysieke winkel achter de webshop

Minpunten

• maar één fysieke winkel

L.C.Buijs 07-12-2016 Via de website gekocht

Met recht de juiste keuze

Ja zou deze website aan iedereen aanbevelen een goed assortiment en een ruime keuze in de prijsklasse die je kiest en inderdaad de volgende dag in huis ben hier echt tevreden mee

Pluspunten

• Een ontzettende goede prijs product verhouding
  • En geweldig afgehandeld

Sebas 07-12-2016 Via de website gekocht

Sebas

Mooie grote tv, kwaliteit is erg hoog en het beeld is fantastisch. Ook voor games erg mooi om op dit beeld te spelen. Met het ambilight heb je er een gratis sfeerlamp bij.

Ruud Veer 07-12-2016 In de winkel gekocht

Aankoop Philips UHD TV

De showroom ziet er mooi en overzichtelijk uit. De verkoper gaf een duidelijke uitleg en had verstand van zaken.

Pluspunten

• Goed advies van de verkoper
  • Ruime keuze
  • Lage prijzen

Prisca Post 07-12-2016 Via de website gekocht

Erg mooie Ultra HD TV en prima service

De prijs van de plasma was in vergelijking met de concurrent echt voordelig. De levering werd ook precies zo uitgevoerd als beschreven, geen klachten.

Pluspunten

• Mooi TV

Minpunten

• website liep de eerste keer vast met de betaling

Mestrini 06-12-2016 Via de website gekocht

Top service, al jaren lang!

Voor ons is de aanschaf van een nieuwe tv altijd erg makkelijk! Beste prijs en service vinden we al jaren lang bij Plasma discounter met geweldige aanbiedingen, snelle levering en mocht er een probleem of vraag zijn werden we altijd netjes en goed geholpen

• Snelheid levering
  • Correct personeel
  • Overzichtelijk

Henny Ossendrijver 06-12-2016 Via de website gekocht

H. Ossendrijver

Website goed toegankelijk. In de mail staat dat er track en trace wordt gestuurd maar die niet ontvangen. Nu weet ik niet of de tv bezorgd is, is namelijk een kado. Verder prijs ook concurrerend.

Luuk 06-12-2016 Via de website gekocht

Plasma-discounter tv

Super handige online shop, alles is makkelijk te vinden en top reviews van de producten. Een goede en snelle levering. Al met al een top winkel.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Handige uitleg
  • Makkelijke site

PD 06-12-2016 Via de website gekocht

Perfecte en snelle levering

Sony vrijdagavond besteld en zaterdagmorgen werd hij al geleverd!
Online voorraad klopt dus!
Bestelling onbeschadigd gekregen en tv werkte perfect.
De reviews op Youtube hebben mij zeer goed geholpen met de keuze van mijn tv.
Ze zullen mij hier zeker in de toekomst nog terugzien!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijke youtube reviews
  • Goedkoopste!

Andre Visser 06-12-2016 In de winkel gekocht

Finlux 24"

Zelfs voor een vrij onbekend toestel kun je bij jou terecht. Ook het los verkrijgbare accessoire van de 12volt kabel is geen probleem. Sommige grotere bedrijven hebben daar problemen mee of zeggen glashard dat het niet leverbaar is. Prima service, tot de volgende keer.

Pluspunten

• goed assortiment
  • veel op voorraad

Minpunten

• zou niet weten

MmM 06-12-2016 In de winkel gekocht

Aanschaf nieuwe tv

Goede service, goed geholpen en wegwijs geworden in de veels te grote keuze aan tv's. Nu een prachtig toestel in huis

Pluspunten

• Uitleg verschillende merken
  • Antwoorden op vragen

Hans Dominicus 06-12-2016 Via de website gekocht

Top service

Bij deze site is het makkelijk zaken doen.
Je krijgt wat je ziet. Accessoires hoef je zelf niet te zoeken die staan er al bij. Snelle afwikkeling van de bestelling.
Ook handig zijn de YouTube filmpjes met ondertiteling als je geen geluid hebt.

Ik zou deze winkel zeker aanbevelen!

Pluspunten

• Snelheid
  • Compleet aanbod

Gerrit 06-12-2016 Via de website gekocht

Gerrit

Prettige website, helder en duidelijk.
Goede service en snelle levering
Artikel was niet op voorraad, maar kreek snel bericht dat het artikel weer op voorraad was.
Hierdoor bestelde artikel snel in huis

Pluspunten

• Fijne website
  • Goede service