Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

7,9 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 103 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,9

Britt 23-12-2016 Via de website gekocht

Samsung tv gekocht voor mijn ouders

Super snelle levering !! Top service en een prima tv ik heb mijn ouders blij gemaakt tijdens de feestdagen ( paar dagen te vroeg) maar super prijs/kwaliteit verhouding!

Pluspunten

• Super strak design
  • Makkelijk te bedienen

Tim 23-12-2016 Via de website gekocht

Webshop aankoop Sony KD-65XD8505

Het was weer tijd voor een nieuwe tv.
Na al een tv's bij Plasma-discounter aangeschaft te hebben, heb ik deze keer de tv besteld via de webshop.
Vooraf had een budget en tv grootte in mijn hoofd, na wat rondgekeken te hebben in het assortiment kwam ik uit op 2 verschillende toestellen.
Na de altijd duidelijke video reviews van Ton heb ik hierdoor een keus gemaakt en de tv via de zeer duidelijke website besteld!
De volgende dag werd ik gebeld door het transport bedrijf over de verwachte levering. Precies op tijd stond de tv dan ook in de huiskamer.

Na altijd fysiek de winkel bezocht te hebben, kan ik nu ook online dit bedrijf aanraden met een dikke 10!

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Beste prijs!
  • Goede bezorging!
  • Vertrouwd bedrijf

M. Bakker 23-12-2016 Via de website gekocht

Geweldig snelle en goede service!!

Superblij met mijn aankoop. Snelle en goede service! Snelle en duidelijke antwoorden op mijn vragen.
Na bestelling volgende dag in huis. Prijs versus kwaliteit is super!!Bij een volgende aankoop bezoek ik zeker jullie winkel. Supertevreden!

Pluspunten

• Prijs kwaliteit zeer goed
  • Beeldkwaliteit super!
  • Veel mogelijkheden

M. Bakker 23-12-2016 Via de website gekocht

Geweldig snelle en goede service!!

Pluspunten

• Prijs kwaliteit zeer goed
  • Beeldkwaliteit super!
  • Veel mogelijkheden

Henk 23-12-2016 Via de website gekocht

Superrrrrr

Nog nooit zo'n super snelle afhandeling meegemaakt.
Gisteren besteld en de volgende dag al binnen.
Ook keurig verpakt en op tijd een melding van aflevering.
Nogmaals super.

Pluspunten

• Zeer accuraat

enrico 23-12-2016 Via de website gekocht

Top

Snel en duidelijk, ook goede customer service. Telefonische ondersteuning erg vriendelijk en netjes. Kortom TOP!!!

Koen 22-12-2016 In de winkel gekocht

Klant centraal

Gelijk bij binnenkomst een goed gevoel. Geen opdringerige verkopers die je meteen bespringen.
Je kan op je gemak rondkijken wordt uiteraard wel opgemerkt, echter op een ontspannen wijze.
Wanneer je om informatie vraagt gaat dit op een professionele duidelijke manier.
Echt het gevoel dat de klant centraal staat.
Op een keurige en nette wijze geadviseerd.

Pluspunten

• Klant centraal
  • Deskundigheid
  • Bereikbaarheid

Minpunten

• Trek in koffie

Robert 22-12-2016 In de winkel gekocht

Muurbeugel

Muurbeugel uitgezocht op de site en gereserveerd om af te halen in Naarden. Bij het afrekenen gevraagd hoe ik e.e.a. moest monteren. Ik kreeg heldere uitleg, ook werden duidelijk de voor en nadelen van mijn uitgezochte beugel besproken. Uiteindelijk nav de nadelen een ander product uitgezocht wat beter bij mijn tv paste en beter aansloot bij mijn wensen.

Q j Heemskerk 22-12-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Ben naar plasmadiscounter gegaan voor advies over audio , de man die mij geholpen heeft had veel kennis van zaken en heeft mij erg goed geholpen. Heb nu een audio set volledig naar mijn wens thuis. Precies wat ik wilde.

Pluspunten

• Kennis van zaken
  • Ruime keuze
  • Voordelig

Zeer tevreden klant 22-12-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Mooie winkel met goede service

Omdat onze tv kapot was gauw gezocht naar een nieuwe en deze gevonden in deze winkel. Personeel heeft kennis van de producten die ze verkopen en de producten kunnen direct meegenomen worden doordat alle producten op voorraad zijn. Nieuwe tv netjes door het personeel in de auto gezet dus top service

Pluspunten

• kennis van de producten
  • nette winkel
  • parkeergelegenheid

M.T. van den Akker 22-12-2016 In de winkel gekocht

aankoop

prima winkel ruime keus zo goed als alles op voorraad deskundig personeel en uiterst vriendelijk makkelijk bereikbaar goede parkeer gelegenheid

B 22-12-2016 In de winkel gekocht

Dhr B

De service, klantvriendelijkheid, prijs/kwaliteitsvehouding en kennis van de producten zijn hier dusdanig groot dat wij niet meer bij andere winkels komen die dezelfde producten hebben.

Pluspunten

• Service, klantvriendelijkheid
  • Prijs/kwaliteit verhouding

OJ 22-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop Samsung 49'' via de dagaanbieding

In de ochtend de dagelijkse aanbiedingen mail ontvangen. Een uur later de reservering gemaakt via de website en einde van de dag de televisie op bestelling afgehaald. Prima proces dus.

Pluspunten

• aanbeidingsmail
  • reservering
  • direct afhalen

Rina 22-12-2016 Via de website gekocht

goede service

gisteren een tv besteld en vandaag al in huis. de site is erg gebruiksvriendelijk en de filmpjes op de site is zeer uitgebreid. en informatief.

Pluspunten

• op tijd geleverd
  • scherp geprijst

Remon 22-12-2016 In de winkel gekocht

Top

Goede service, vriendelijk personeel, overzichtelijke winkel, veel keuze van de verschillende merken.

Jan 22-12-2016 Via de website gekocht

De moeite waard

Je zoekt iets, je vindt het en een dag later heb je het in huis. Ik zocht een dashboardcam omdat mijn oude het heeft begeven, Amper zonder gezeten, Goed en veilig gevoel, Bedankt.

Pluspunten

• Snel
  • In voorraad
  • Goede after sales

Wim 22-12-2016 In de winkel gekocht

Philips 55inch TV

Opnieuw een TV bij plasma discounter gekocht. Fijne winkel met deskundig personeel die mij goed geadviseerd hebben. Kom hier bij volgende aankoop zeker terug.

Pluspunten

• gewoon op voorraad
  • deskundig personeel
  • behulpzaam bij inladen

Shawn Groot Kormelink 22-12-2016 Via de website gekocht

Geweldige service en product levering binnen 1 dag

Zou Plasma-Discounter zeker aanbevelen bij ieder! Duidelijke informatie op de site. Makkelijk je product te bestellen en supersnelle levering binnen 1 dag na de aankoop.

Pluspunten

• Overzichtelijke site
  • Duidelijke informatie over het product
  • Gemakkelijk te bestellen
  • Snelle levering binnen 1 dag

Rebel 22-12-2016 In de winkel gekocht

Philips 55PUS7101

We hebben de tv in de winkel in Naarden gekocht. We zijn daar erg goed geholpen door Maarten. Hij wist al onze vragen te beantwoorden en weet veel van de producten die daar worden verkocht.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Voorraad
  • Personeel ka goed geïnformeerd

Gerrie 22-12-2016 Via de website gekocht

Snel en goed, zoals altijd

Voor de 4e keer een LED TV besteld, en weer alles keurig voor elkaar. Netjes en op tijd bezorgd.
BTW factuur, track en trace informatie. Gewoon het complete plaatje.
Daar wordt ik nou echt vrolijk van !

Pluspunten

• Goede product beschrijving
  • Scherpe prijzen
  • Duidelijke website

Frank Wals 22-12-2016 Via de website gekocht

Supersneloptijdgeregeld4K

Dit is gewoon supermakkelijk, je kijkt wat je nodig hebt en kijkt naar de beschrijving wat je wens is en je besteld een TV in je luie stoel!!

Pluspunten

• voor 21:00 uur besteld en de volgende dag in huis
  • Goede uitleg van meneer Coronel op internet

Petra 22-12-2016 Via de website gekocht

Prachtige witte Salora tv met ingebouwde dvd speler 32 inch

Via bekenden op deze website gekomen. Hier stond de tv die ik zocht voor de laagste prijs van Nederland. Dan ben je natuurlijk een dief van je eigen portemonnee als je dan hier de aanschaf niet doet. Gegevens invullen ging snel en efficiënt. Volgende dag de tv al in huis. Kids helemaal blij want nu kunnen ze met Kerst een mooie film of dvd kijken op dit mooie grote scherm. Bij een volgende aankoop ga ik zeker weten meteen naar deze site toe. Tot gauw.

Pluspunten

• Laagste prijs van Nederland
  • Snelle levering
  • Mooie duidelijke website
  • Goede produktinformatie

Jeroen 22-12-2016 In de winkel gekocht

Review

Onze oude TV die ook was gekocht bij Plasma Discounter had ineens een streep in het beeld. Gelukkig was er een garantieregeling mogelijk waarbij we 25% van het aankoopbedrag van de oude TV als korting kregen op de nieuwe TV.

Pluspunten

• service
  • prijs

H.vink 21-12-2016 Via de website gekocht

Samsung Led

Omdat het makkelijk te betalen is achteraf met afterpay en ik heel goed geholpen ben telefonisch service is uitstekend

Pluspunten

• Goede service
  • Goed contact

John v A 21-12-2016 Via de website gekocht

Philips 49PUS7101/12

Plasma discounter levert een goede overzichtelijke website, keuzemogelijkheden voor wat betreft merk, maat, optie, etc. De prijs is echt concurrerend en ze komen netjes na wat ze zeggen. Goede bevestiging van de bestelling en de tijdige levering. Kortom, wij zijn erg tevreden! Ga zo door Plasma discounter.

Pluspunten

• Goed vergelijkingsoverzicht
  • Goede prijs
  • Correcte bevestiging van de bestelling via mail
  • Aparte mail met factuur
  • Duidelijke heldere uitleg met filmpjes

Minpunten

• Nog niet kunnen vinden

willem 21-12-2016 Via de website gekocht

Philips soundplate

Ik vindt dit een fijne winkel of je nu een koffie machine koopt of een xbarbeque het maakt allemaal niet uit nu had ik een soundbar nodig en heb uiteindelijk een soundplate gekocht die viel mooi onder de tv

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede prijs

Minpunten

• Niet

Niels 21-12-2016 Via de website gekocht

Samsung uhd tv

Goede prijzen en een snelle levering
Goed op de hoogte gehouden wat betreft verzending. Netjes afgeleverd door post nl

Herman 21-12-2016 Via de website gekocht

Top

Goede website waarop producten simpel te vinden zijn. Uitstekende prijs en super snelle levering. Zelfs in de drukke kerstperiode ! Klasse. Ook de communicatie rondom de bestelling verdient een compliment. Per omgaande orderbevestiging, betalingsbevestiging en track en trace code. Wat wil je nog meer?

Pluspunten

• Bestelgemak
  • Communicatie
  • Levering
  • Prijs/prestatie

Hans 21-12-2016 In de winkel gekocht

samsung hw_k650

Zeer gemotiveerde medewerkers, weten waar ze het over hebben en nemen de tijd voor je. Is vergelijkbaar met het vroegere RAF_HIFI, alleen de prijzen zijn anders.

Minpunten

• Als het druk is moet je wel geduld hebben.

Jorritsma 21-12-2016 Via de website gekocht

TV beugel Wall Vogel's type 2245

Duidelijke product informatie en specificaties.
Degelijke en kwaliteitsproduct.
Montage is makkelijk, alles zit goed in de doos met een duidelijke handleiding.
Snelle levering en goede klantenservice.
Bij ons ontbreekt de cable goot, maar dat zal opgelost worden.

John de Mos 21-12-2016 Via de website gekocht

zeilmakerij de mos

kwam via internet op deze site en op een hele nette en positieve manier geholpen .zeer tevreden. het product moest nog bekeken worden of het in orde was .toen werd er weer contact opgenomen en de prijs verteld. die was prima. een dag later in huis.

Pluspunten

• duidelijk
  • snel geholpen
  • service
  • beleeft

Noekie 21-12-2016 Via de website gekocht

Leuke gadget

Via de mail op de hoogte gehouden, Volgende dag geleverd, netjes ingepakt, makkelijk in gebruik, goedkoop en mijn dochter is gelukkig. Ik zeg doen!

Appel 21-12-2016 In de winkel gekocht

Toptent!

Goede service, super lage prijzen en kwaliteit. Snel geholpen en goede voorlichting.
Koop nergens anders dan bij deze hut!

Pluspunten

• Service
  • Snelheid

Angeline 21-12-2016 Via de website gekocht

Super bedrijf

Fijn bedrijf om zaken mee te doen. Komen netjes de afspraken na, en een superprijs voor de artikelen.

Pluspunten

• prijs
  • service

Robin 21-12-2016 Via de website gekocht

Prima site + snelle levering

Tv gekocht bij Plasmadiscounter en tevreden met alles. Klantenservice prima bereikbaar voor informatie over de tv en een overzichtelijke site om te bestellen. Daarnaast is de snelle levering ook top!

Pluspunten

• Overzichtelijke site
  • Snelle levering
  • Vriendelijke klantenservice

w.vuijst 20-12-2016 In de winkel gekocht

Prettig geregeld!!!

heb vooraf website bezocht en mijn keuze uitgeprint, had nog enkele vragen en werd door medewerker zeer goed uitgelegd tevens nog een vergelijking gemaakt met andere modellen in deze prijsklasse. ook prettig dat er voorraad aanwezig is. dus kon binnen een uur weer tv kijken. top.

R.van Duren 19-12-2016 In de winkel gekocht

Het is prettig kopen bij Plasma Discounter, probeer het eens

Wij waren op zoek naar een soundbar en een blu-ray speler. Ik had mij thuis een beetje voorbereid maar er is zoveel keus dus bleef ik toch met wat vragen zitten. Op aanraden van mijn zoon naar de Plasma Discounter gegaan. Leuke zaak en, nog belangrijker, wij werden erg klantvriendelijk en deskundig geholpen!! Na een kopje koffie en een hapje tevreden naar huis met een mooie soundbar en blu-rayspeler. Wij zijn twee dagen later toch nog maar even terug gegaan voor een nieuwe TV en wederom prima geholpen, zij zetten de spullen zelfs in de auto voor je!! Zoals ik al zei: wij zijn erg tevreden over Plasma Discounter, ga er gerust zelf eens langs !!

Pluspunten

• Deskundig
  • Klantvriendelijk
  • Gunstige prijzen

Minpunten

• Geen !!

E. Bruijnes 19-12-2016 In de winkel gekocht

Aankoop soundbar

Direct strak geholpen, een verkoper die weet waar hij het over heeft. Product was niet in showroom, maar een demonstratie moest geen probleem zijn. De verkoper wist de specificaties uit zijn hoofd en gaf een eerlijke mening. Dat heb ik weleens anders meegemaakt.

Pluspunten

• Parkeerplaatsen voor de deur.
  • Alle apparatuur wordt gedemonstreerd
  • Goede prijsverhouding
  • Aankopen worden gebracht en in je auto geladen

Pascal 19-12-2016 In de winkel gekocht

Klein minpuntje, verder dik tevreden

In Naarden goed advies gekregen voor een nieuw tv. Super blij met de aanschaf, normaal een dikke 10 waard. Eén klein minpuntje was dat ik ipv een 55 inch een 49 inch wilde en deze is niet in Naarden op voorraad. Wel snelle levering, waardoor deze in twee dagen in huis was. Een verdiende 9 dus.

R. Akkermans 19-12-2016 Via de website gekocht

tv schermen voor slaapkamers

Alles is duidelijk vermeld op de site en is makkelijk te bestellen. Snelle service en zeer goede service doordat je het ook makkelijk bij een afhaalpunt kan laten bezorgen en daarna op te halen wanneer het bij je zelf uitkomt. Komt de bezorger ook niet aan een gesloten deur.

Pluspunten

• snelle levering
  • goede service

Dylan 19-12-2016 Via de website gekocht

Goed geslaagd

Prima shop, zou het zeker bij vrienden aanraden. Veel keuze dat is erg fijn. Snelle service en duidelijke site.

CTJ Opmeer 19-12-2016 In de winkel gekocht

Denon Heos Soundbar

Uitstekend advies, duidelijk, geduldig, niets moet alles kan, zeer hulpvaardig, vriendelijk en correct. Zelfs verder dan de deur, want zelfs de doos werd door de verkoper tot in de auto gedragen en achterin gelegd. Top service en klantvriendelijkheid en daarbij enorm blij met deze geweldige aankoop. Klasse!

Anouk 19-12-2016 In de winkel gekocht

Topservice

Nav lezen van goede recensies en goede verhalen van een vriendin zijn we naar plasma discounter gegaan en werden vriendelijk ontvangen en geholpen en tv niet op voorraad maar wel met supersnelle levering zaterdag besteld en dinsdag wordt hij geleverd. Leuke was je kon racen om het aankoopbedrag te winnen bij aankoop van een samsung tv...dus me dochter van 7 zat helemaal klaar kon amper bij de pedalen komen maar t lukte. Nadat we een samsung tv gekocht hadden bleek deze tv niet in de actie te zitten...dus dikke pech voor papa en mama maar zij had een leuk ritje geraced en als troost kreeg ze een speelgoed raceauto .. superleuk en me dochter superblij natuurlijk!

Bob Marinus 19-12-2016 In de winkel gekocht
Naarden

kennis en kunde van de producten is top!

Ruimtelijk en overzichtelijk, gezellig, kundig personeel en altijd vriendelijk en enthousiast. Duidelijke uitleg van voor- en nadelen waardoor je een juiste beslissing kan nemen zonder dat je het idee hebt het duurste te kopen

De familie 19-12-2016 Via de website gekocht

Lg sh5 soundbar

Waren opzoek naar een soundbar en toen we op deze site kwamen waren we meteen om duidelijk en snelle en goede service erg blij mee bedankt ga zo door komen zeker terug als we weer iets willen bestellen

Pluspunten

• Duidelijk
  • Snelle levering
  • Goede service

Frans Boeg 19-12-2016 In de winkel gekocht

aankoopbedrag retour winnen

ik persoonlijk vind dat de verkoper Marcel mij echt goed geholpen heeft met mijn keus. Hij wist veel over alle tv's te vertellen. Goed de plus en min punten zijn benoemd. Hij gaf ook alle ruimte om mij in alle rust te laten beslissen of ik wilde overgaan tot aankoop. Niks geen pushen of zo. Hij trakteerde mij zelfs op een kopje koffie, wat ik heel attent vond. Helaas de bezorgdienst ging niet helemaal vlekkeloos. Ik zou een e-mail krijgen om door te krijgen welk tijdstip de tv bezorgd zou worden. Deze email is niet verstuurd. Wel belde de bezorgdienst dat zij met de tv voor mijn deur stond. Ik heel snel naar huis om de tv in ontvangst te nemen. Dus ook weer goed gekomen. We zijn zeer tevreden, hebben al meerdere artikelen via plasmadiscount aangeschaft.

Pluspunten

• goede kennis van medewerker
  • concurrende prijzen
  • dicht bij huis
  • kosteloos bezorgen
  • snelle bezorging

Minpunten

• geen,

Maaike 18-12-2016 In de winkel gekocht

Top!

Geweldige service, personeel is goed geïnformeerd en absoluut niet opdringerig. Kopje koffie aangeboden gekregen zodat we nog even na konden denken. De producten meteen mee kunnen nemen. Dat had nogal wat voeten in de aarde, de doos paste niet in de auto. Passen en meten en een aantal keer heen en weer lopen door het personeel was geen enkel probleem. Heel fijn en zeker een aanrader deze winkel!

Pluspunten

• Goede service
  • Deskundig personeel
  • In alle rust geholpen

Wouter 18-12-2016 In de winkel gekocht

Samsung tv

Prima geholpen, goed advies, zat personeel en dus zonder wachten zo geregeld tot in de achterbak. Helemaal top!

r.bakker 18-12-2016 In de winkel gekocht
plasma-discouter naarden

4k player

werdt goed geholpen het product lag gereserveerd klaar en werdt netjes te voor schijn gehaald niets om aan te merken alleen een -puntje als je het product wilt kopen dat ze het niet uit de doos halen waar je bij staat en er om vraagt dat vindt ik jammer

Gert van Brummelen 17-12-2016 In de winkel gekocht

Aankoop smart tv

Eerst kwam ik met mijn vrouw.Na eerst rustig rond gekeken te hebben werd ons netjes gevraagd of ze konden helpen.Naar onze wensen werd goed geluisterd en vervolgens volgde een gedegen advies met 2 opties.Later op de dag kwam ik terug met mijn zoon.Hij is goed thuis op dit segment en had nog een aantal aanvullende vragen.
Deze werden door dezelfde verkoper zeer deskundig beantwoord zonder iets op te dringen.Uiteindelijk heb ik zelf de knoop doorgehakt en het beoogde toestel gekocht.Dit werd ook nog keurig in mijn auto getild door de verkopers. Ik ben hierover zeer tevreden.

Pluspunten

• Deskundig,niet opdringerig,zeer klantgericht