Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,4 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ed voor den Dag 27-12-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Mooie zaak, zeer vriendelijk personeel!!

Op 2e Kerstdag voor het eerst bij Plasmadiscounter geweest, leuke mensen, mooie showroom.
De keuze is uiteindelijk gevallen op de Philips 65PUS8601, mede door de cashbackactie en het rad van fortuin, die laatste viel helaas een beetje tegen😜, 2% korting gekregen.
Keurig en vriendelijk geholpen door xxx.
Vervolgens een hele toer om de televisie achter in de auto te krijgen maar met hulp van een vriendelijk jongen van het magazijn is het uiteindelijk (welliswaar zonder de doos) gelukt.
Thuis opgehangen en aangesloten, in 1 woord fantastisch!!!

Bedankt mannen!

Pluspunten

• Service
  • Vriendelijkheid
  • Snel geholpen ondanks drukte op tweede kerstdag

Jurg 27-12-2016 In de winkel gekocht

Hele fijne aankoop

Ik werd goed en snel geholpen. Er stonden een hoop items in de winkel als voorbeeld dus had de goeie zo gevonden. de webshop was erg traag maar hoorde dat ze een storng hadden hehad .

Pluspunten

• Je kan er goed pakeeren
  • Je word goed en snel geholpen

V Dorlandt 27-12-2016 In de winkel gekocht

Dhr. V.E. Dorlandt

Ontzettend goed en gewillig ontvangen en geholpen en er werd alle tijd en aandacht geschonken, zelfs tot aan de auto!!

R.Majolee 27-12-2016 Via de website gekocht

R.Majolee.

Na diverse radio en televisie zaken te hebben bezocht en de verschillende sites met vergelijkingsmogelijkheden te hebben bezocht, hebben besloten om een bestelling te doen bij dit discounter te doen

Pluspunten

• ruime keuze prettige bediening en sortering
  • goede voorlichting en overzichtelijk opstelling

marcel 27-12-2016 In de winkel gekocht

Samsung tv gekocht

Top winkel met vriendelijke mensen en goed advies ze gaan niet voor t geld maar voor het juiste artikel wat bij je past

Pluspunten

• goede Hulp bij uitleggen
  • ze verkopen iets wat bij je past
  • ze brengen het naar je auto

g van klompenburg 27-12-2016 In de winkel gekocht

philips tv

wij zijn vriendelijk en duidelijk geholpen door de winkel medewerker.en een medewerker heeft netjes en bekwaam de tv in de auto gelegt.echt top.

Kamil erdogan 27-12-2016 In de winkel gekocht
Plasma discounter naarden

Winkel revieuw

Ik vond het voor de plasma-discounter gekozen door de facebook reklame's , ik vond et leuk om lanks te gaan omdat ik een leuke phillips tv had gezien op de website voor een ideale prijs.

Pluspunten

• Grote voorraad
  • Veel personeel

G.Basabose 27-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekend kwalitiet prijs verhouding

Ik heb een bezoek gebracht in de opruimkelder en hebt een geweldig 50 inch samsung LED TV gescoord. Ik ben erg tevreden met mijn aankoop. Ik had in het begin moeite met het bestellen op de website en hebt de klantenservice gebeld, de klantenservice medewerker heeft mij stap voor stap door het hele bestel proces geholpen. Dus ook dik tevreden over de klantenservice.

Pluspunten

• aantrekelijk prijs/kwaliteit verhouding
  • grote assortiment
  • snelle levering

Natascha 27-12-2016 In de winkel gekocht
naarden

Prima service nog betere prijzen

Makkelijk bereikbaar en ondanks dat het enorm druk was hebben wij maar een paar minuten hoeven wachten. Omdat wij via de website al vooronderzoek hadden gedaan was de koop gauw gesloten. (er waren genoeg tv's op voorraad)
Top winkel!

Debbie 27-12-2016 In de winkel gekocht

Klantvriendelijk hoog!

Niet lang hoeven speuren op internet waar deze shop als goedkoopste naar voren kwam. de volgende dag naar de winkel en daar proefssioneel geholpen door de medewerkers en nu heel blij met tv en soundbar lekker chillen!
Dank!!

Felix 27-12-2016 In de winkel gekocht

Aankoop LG

Fantastisch geholpen niet pusherig gewoon kalm en niet geprobeerd een duurdere versie aan te bevelen. Goed geluisterd waarvoor ik het nodig had en de keuze hierop afgestemd. Ook snel de aankoop afgehandeld ondanks de drukte en netjes in mijn auto gezet. Top !

nico b 27-12-2016 In de winkel gekocht

televisie aangeschaft

televisie aangeschaft goed geholpen en nu door goed advies superblij met me philips UHD TV, klaar voor de F1 van volgend jaar ! ;-) Bedankt

henk baljeu 26-12-2016 Via de website gekocht

led tv

netjes , snel en duidelijk ook de staat van de verzending. precies geleverd op de dag dat ik had gevraagd.

Pluspunten

• goedkoper dan waar ook
  • snelle levering
  • netjed op de hoogte gehouden van staat bestelling

Jeroen 26-12-2016 In de winkel gekocht

Super Winkel

Een geweldige winkel , kwamen voor een tv , de vorige kwam hier ook vandaan, geweldige service , goede uitleg.Een tv kan je niet van een plaatje kopen zeker niet als je er vaak naar moet kijken, Uiteindelijk een ander geworden , dan die ik in mijn hoofd had , ook door de plussen en minnen van de andere. er bleven er 3 over en de doorslag ga het design.

Pluspunten

• goede service
  • echte kennis
  • veel TV's
  • goede pakeer gelegenheid
  • geholpen met inladen

Sponselee 26-12-2016 In de winkel gekocht

Top website en winkel!

Mooie winkel, mooie website met duidelijke informatie en filmpjes die zeer goed van pas komen als je wat meer wilt weten over een bepaalde tv. Hierdoor hebben wij onze keuze kunnen maken. Telefonisch contact gehad, we werden zeer vriendelijk te woord gestaan en ook aan de telefoon iemand met veel kennis over de producten. Wij zijn erg blij met onze tven soundbar, lang naar uitgekeken en nu is hij er eindelijk. Bedankt!

Pluspunten

• Goede kennis bij personeel
  • Fijne filmpjes op internet met specificaties

Kelly 26-12-2016 Via de website gekocht

Snelle correcte afhandeling

Duidelijke site
Snelle en correctie afhandeling.
Even onduidelijkheid over een al dan niet geleverd product maar ze wilden het onmiddellijk terug opsturen aan me. Zonder probleem.
Uiteindelijk bleek item in doos van tv gestoken

Pluspunten

• Snelle afhandeling
  • Snelle reactie op mail bij onduidelijkheid

King 26-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop Sony soundbar snel, eenvoudig en scherpe prijs!!

Altijd duidelijke en betrouwbare webshop, koop al jaren mijn electronica bij deze shop.
Product was net voor 21:00 besteld en inderdaad de volgende dag op tijd binnen en dat tijdens de feestdagen periode!
Leveringen zijn altijd netjes en zonder beschadigingen, mijn volgende TV ga ik ook hier weer kopen.

Pluspunten

• Prijzen zijn scherp
  • Prettige website
  • Betrouwbaar

Twins 26-12-2016 In de winkel gekocht

Top bedrijf.

Goede uitleg,perfecte service..Ik mocht zelf de tv niet in de auto leggen.
Hele scherpe prijzen.
De Media markt kan hier nog wat van leren.

Sheil 26-12-2016 Via de website gekocht

Bezorgen

Ik kreeg de middag na het bestellen een telefoontje dat de tv in het verkeerde magazijn stond en pas over een week bezorgd zou kunnen worden. Wat schetste onze verbazing dat de tv vanmorgen toch bezorgd werd. Helemaal geweldig. En de tv doet het heel goed. Mooi beeld.

Pluspunten

• Heel snelle bezorging
  • Goed product

Minpunten

• Foute informatie betreft bezorging.

Sander 26-12-2016 In de winkel gekocht

Super service

Vanmiddag in de winkel geweest om een nieuwe tv te kopen. Het was even wachten, maar daar krijg je dan ook service voor terug. Super goed advies en uiteindelijk met een nog betere tv naar huis gegaan dan ik in eerste instantie op het oog had.

Pluspunten

• Goede service
  • Productkennis

Stijn 26-12-2016 In de winkel gekocht

Ex demo tv

Yes, het was weer tijd voor een nieuwe tv! Na de verhuizing ontstond een nieuwe opstelling welke een grote tv verijsde. Met een aantal cruciale specificaties: HDR, local/micro dimming en de echte 100hz.
Het oerwoud van op papier identieke tv's induiken is lastig. De fabrikanten doen er alles aan om het vergelijken zo ingewikkeld mogelijk te maken. Dus zelf je huiswerk doen en goed onafhankelijk advies is handig.
Bij de concurrent bij mij in de buurt al een aantal tv's gevonden maar ik was nog niet overtuigd. Toen viel mijn oog op een ex demo bij plasmadiscounter. Van (bij de introductie) €799 afgeprijsd naar €415,-. Dit toestel direct via de site gereserveerd voor de volgende dag. Ja, gereserveerd ja, elk merk en elke tv heeft zo zijn eigen kleuren en die wilde ik eerst toch even in het echt zien.
Het reserveren was zo gepiept.

De volgende dag naar het filiaal in Naarden gereden. Het was druk in de winkel maar ik werd snel geholpen. Mijn reservering was zo gevonden en hebben het showroom model bekeken. De verkoper kon mijn vragen goed beantwoorden en gaf zijn eerlijke mening. Omdat het de pus6401 van Philips betreft, wat een instap model is. Kreeg ik het idee dat deze op een lage kwaliteit beeld gaf in de showroom om zo een vertekend "beeld" te geven.
Tot mijn teleurstelling beschikte de tv niet over een 100hz paneel. Terwijl dit wel op de site stond en wat voor mij een verijsde was. Ik maakte mijn teleurstelling kenbaar maar er was geen (voor mij betaalbaar) alternatief.
Toch besloten de tv te kopen. Vervolgens mochten we aan het rad van fortuijn draaien. Dit was een door Philips georganiseerde actie. En jawel, met 2,5% kans draait mijn lieve vriendin zomaar 50% korting. BAM!
Voor €207,50 een nieuwe tv! Hoe is het mogelijk?! Die 100hz ben ik al lang vergeten.
Daarna kwam een collega de tv brengen tot aan de auto, een prima service.
Los van de extra korting was dit een prima eerste ervaring bij plasmadicounter. Duidelijke site, eenvoudig reserveren en een mooie winkel met goed personeel. Alleen jammer dat informatie op de site incorrect is, daarom nu een 9.

Wat de tv betreft: een prima beeld in een mooie behuizing en alle (voor mij) wenselijke opties behalve die 100hz voor een mooie prijs.

Pluspunten

• Concurrende prijzen
  • Duidelijke site
  • Eenvoudig reserveren
  • Mooie showroom
  • Vriendelijk personeel

Minpunten

• Incorrecte informatie op de website

J. Visser 25-12-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Fijne, niet opdringerige hulp.

Met zelf wat ideeen naar de winkel gegaan en daar, op vrijblijvende wijze, de plussen en minnen van de door ons gezochte tv door kunnen nemen. Hierdoor zijn we met een goed gevoel en met een tv die precies voldoet aan onze verwachting de deur uit gegaan.

Pluspunten

• Ondanks de kerstdrukte snel geholpen.
  • Genoeg medewerkers om te helpen

Martin Spiering 25-12-2016 In de winkel gekocht

TOP Shop!!

Gemakkelijk ,duidelijk, en héél scherp geprijsd, en als met héél groot voordeel wanneer je het direct wil hebben je het artikel zo kan afhalen in de Shop en het ook nog netjes naar je auto wordt gebracht.

Pluspunten

• Duidelijk info over artikel op internet.
  • Scherpe prijs
  • Als je wil kan je het artikel gaan bekijken.

Minpunten

• Weet ik niet!

Gijs 25-12-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Coronel lekker snel, zo winkel ik graag!

Perfecte combinatie, duidelijke website met leuke akties en de winkel op een industrieterrein gelegen aan de snelweg.
Lekker snel!

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Grote voorraad
  • Lekker makkelijk afhalen

Arno 25-12-2016 Via de website gekocht

Top TV en snel geleverd

Al voor een 2de keer wat besteld bij Plasmadiscounter. Een overzichtelijke site met de scherpste prijzen van Nederland. Duidelijke uitleg in de filmpjes van het product. Al eerder positieve ervaring gehad met masmachine

Pluspunten

• Duidelijke informatie op de site over het product
  • Informatieve filmpjes
  • Snelle en correcte levering

Minpunten

• Nvt

Frank 25-12-2016 In de winkel gekocht

Frank Berends

Wederom een prima produkt aangeschaft, online reserveren, ophalen en binnen 10 minuten weer buiten met het mooie grafische beeldscherm voor de opleiding van dochterlief.
En passent nog zinvol advies over de optimale aansluiting op de laptop meegekregen, jammer dat ze geen apple toebehoren verkopen, dus daarom slechts een 9. Nu nog even naar een snoerenclub, wederom bedankt!

Pluspunten

• Bijna alles op voorraad
  • Deskundig advies, prettige service.
  • Snelle bediening

OJ 25-12-2016 In de winkel gekocht

Goede service!

Ik ben al een aantal malen in Naarden geweest en heb altijd een goed gevoel als de winkel verlaat. Goede service, vriendelijk personeel en vakkundige verkopers. Daarnaast zijn de prijzen altijd scherp en bied men goede garantie. Plasma discounter is absolute aan te raden!

Pluspunten

• Goede service.
  • Veel artikelen op voorraad.
  • Vakkundig uitleg.
  • Vriendelijk personeel.
  • Korte wachttijden in de winkel.

Wouter 25-12-2016 In de winkel gekocht

Samsung tv gekocht

Op de site heb ik een keuze gemaakt voor een tv.
In de winkel werd ik vriendelijk geholpen en kreeg nog een goede uitleg.
Eenmaal betaald werd de tv nog netjes in de auto gelegd.
Top service!

Pluspunten

• Goede service
  • Makkelijk te bereiken
  • Mooie winkel

Minpunten

• Alleen de duurdere tv's staan uitgestald.
  • Site is een beetje chaotisch

Martijn 25-12-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Geweldige service, zelfs rond sluitingstijd!

Rustig naar binnen lopend, niet wetende dat de winkel binnen 5 minuten al zou sluiten, werden wij geweldig geholpen en geadviseerd op basis waarvan de juiste keuze kon worden gemaakt. Ruim aanbod en scherpe prijzen met ook nog eens een prima service!

Pluspunten

• Service

Casey 25-12-2016 Via de website gekocht

LG 43 inch

Wat een goede service en wat een snelle levering! Echt top!! Ik zou ze bij iedereen aanbevelen. Leuke prijzen en een gemakkelijk werkende website. De tv welke ik heb gekocht is ook super. Mooie kleuren en geluid en makkelijk te bedienen

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Mooie kleuren

Minpunten

• Geen alleen maar pluspunten

Wim de Vries 24-12-2016 In de winkel gekocht

Perfect zou ik zeggen

Mooie zaak alles overzichtelijk en goed opgesteld zo dat je een duidelijk beeld zowel letterlijk als figuurlijk hebt!
Personeel is buiten gewoon hulpvaardig en technische.

Pluspunten

• Geweldige shop overzichtelijk
  • Geweldig en behulpzaam personeel
  • De service is perfect

Minpunten

• Sorry Geen

Marcel 24-12-2016 Via de website gekocht

Tom = Top

Snel & gemakkelijk via m'n mobiel besteld tegen een scherpe prijs en net voor de kerst binnen 24 uur geleverd.

KKalm 24-12-2016 Via de website gekocht

TV muursteun

Gebeld omdat deze niet op voorraad was in de winkel in Naarden. Zeer vriendelijke dame melde dat er nog ruim genoeg waren in hun magazijn. Vrijdag besteld met verwachte levering de dinsdag erop (i.v.m. kerst). Tot mijn verbazing werd hij de zaterdag al geleverd. TOP!!

Pluspunten

• Zeer snelle levering

Michael Okhuijsen 24-12-2016 Via de website gekocht

Geweldige TV en levering

Wij hebben de Salora 32LED9112CSW gisteren voor een mooie prijs besteld en hij werd vanmorgen al bezorgt, dus een super snelle levering. Het aansluiten was zo gebeurt, we hadden het boekje niet nodig en het beeld is haarscherp. Wij zijn dus dik tevreden!

Pluspunten

• snelle levering
  • zeer goede prijs kwaliteit

Marthijn 24-12-2016 In de winkel gekocht

Aankoop philips tv

Na het zoeken van een geschikte tv uitgekomen bij deze website, reservatie geplaatst en kon hem gelijk op komen halen! Helemaal top!

Pluspunten

• Scherp geprijst
  • Nog scherper beeld

M. Herweijer 24-12-2016 In de winkel gekocht

Super service

Duidelijk advies, verkopers weten waar ze het over hebben. Ruime voorraad dus je gekozen aankoop kan direct mee. Wordt zelfs in je auto gezet

Pluspunten

• Ruime winkel
  • Snelle service

Fernando Brattinga 24-12-2016 Via de website gekocht

Super snel en goede service

Gister een LG led tv gekocht via de site. En vandaag al ontvangen.
Van tevoren gebeld of levering echt vandaag zou zijn. Waar plattetv en bol.com dat niet zeker wisten. Leek het wel of Tom zelf de tv bracht.
Tevens veel tips en info gekregen voor aankoop van de tv waardoor we echt 100% tevreden zijn.
Of we hier weer terugkomen? Zeker weten!

Pluspunten

• Goede service via telefoon
  • Super snelle levering

Minpunten

• Geen minpunten

Pleun Verhagen 24-12-2016 Via de website gekocht

Formidabel

Vrijdag 23/12 philips 55pus6401/12 besteld en volgende ochtend in huis. Perfect. En dat met de drukte rondom de feestdagen, super. Duidelijke website. Uitstekende vriendelijke klantenservice en een heel
mooie tv voor een hele mooie prijs.

Pluspunten

• Doen wat ze zeggen.
  • Wordt goed op de hoogte gehouden van de levering

marcel 24-12-2016 In de winkel gekocht

Samsung tv gekocht

Vriendelijke en goede Hulp gehad zat te twijfelen tussen een Philips en Samsung en uitgelegd welke beter voor mij was en heeft me niet de duurste aan gesmeerd wat bij andere winkels wel gebeurt dus dik tevreden 😊

Pluspunten

• goede Hulp bij uitleggen
  • niet het duurste aan gesmeerd
  • en ze brengen het naar je auto

Piet 24-12-2016 In de winkel gekocht
Naarden

OLED gekocht, geweldig advies.

Wij hadden onszelf best al wel verdiept in OLED maar de manier en eenvoudigheid waarmee de verkoopadviseur ons hielp, getuigd van grote kennis van zaken. En dat alles als relevante informatie.

Pluspunten

• Zeer goed advies
  • Spullen op voorraad
  • Klant is koning.

Minpunten

• Geen.

Marja 24-12-2016 Via de website gekocht

Prima televisie

Duidelijke site met leuke aanbiedingen, snelle levering en vriendelijke medewerker gesproken.
Nog een extra korting gekregen omdat de televisie niet meer op voorraad was.

Pluspunten

• Goede prijs kwaliteit verhouding
  • Leuke aanbiedingen

Philip Klees 24-12-2016 In de winkel gekocht

Super service!

De Discounters hebben me weer top advies gegeven en ze blijven de laagste prijzen hanteren. Maar ze weten vooral veel over de producten zelf. Heb er inmiddels 3 tv's gekocht en ben van plan ook mn koffie apparaat aan te schaffen.

Pluspunten

• Lage prijzen
  • Topservice
  • Topmerken

J.H. v.d. Heyden 24-12-2016 In de winkel gekocht

Samsung led tv

In het verleden kochten we bij Plasmadiscounter een led tv van Sony en ook een Melitta espressomachine. Door de positieve ervaringen van toen, ben ik de auto ingestapt om een Samsung led tv aan te schaffen. Na wat speurwerk op het internet bleek PD weer de goedkoopste! Na een prettig gesprek met een van de medewerkers ben ik overgegaan tot koop. De enorme doos werd ook de auto ingedragen. Ook een vraag over onze espressomachine werd met gevoel voor service beantwoord. Heel prettig!

Pluspunten

• Het gevoel klant te zijn, assortiment groot.

Crispijn 24-12-2016 In de winkel gekocht

Dhr. C. Matzer

We hebben heel goed en duidelijk advies gekregen. Verder was de prijs de laagste. We waren op zoek naar een geluidsysteem voor tv en muziek en de keuze in de winkel was groot. Hierdoor goed kunnen vergelijken en voor onze wensen de beste gekozen.

Pluspunten

• Service gericht
  • Groot assortiment
  • Veel verkopers
  • Goede test mogelijkheden

Minpunten

• Relatief lang wachten op de spullen uit magazijn

Thijs Verhoeven 24-12-2016 In de winkel gekocht

perfect geregeld

Online gereserveerd zonder verplichting maar met de zekerheid dat je product klaarstaat
Prima geholpen , vriendelijk , behulpzaam en vakkundig personeel. Ik kom hier zeker weer terug.

Pluspunten

• snelle afhandeling
  • zeer behulpzaam
  • prima prijzen

Kevin 24-12-2016 Via de website gekocht

Prima winkel!

Goede winkel, mooi en uitgebreid assortiment. Via de vergelijk optie en nu een mooie aanbieding een 55 inch Philips tv gekocht!

Pluspunten

• Goede levering
  • Tussentijds ingelicht over de bestelling

Minpunten

• Levering kon wat nauwkeuriger qua tijd.

DaanP 23-12-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Hoe groter het aanbedrag hoe meer we als klant vragen!

Wat een helden! Heerlijk, parkeren voor de deur, naar binnen lopen verse koffie ruiken en dan rustig een tv gaan uitkiezen. Er hangen geen 1000 modellen, nee gewoon elke merk de beste selectie uiteraard is er in elke prijsklasse een tv te vinden! Dit is al mijn 2de tv bij deze winkel, maar ik weet zeker dat als ik mijn derde tv kom kopen ik een kopje koffie krijg aangeboden tijdens het uitzoeken !Kortom support deze Helden tegen alle smaakloze Multinationals!

Pluspunten

• parkeren voor de deur
  • inlaad service
  • geen onzin verkoopjargon

Minpunten

• proeven is kopen, bied mensen(koffieliefhebbers):
  • kopje koffie aan als ze op hun aankoop wachten.

Cody 23-12-2016 Via de website gekocht

Nieuwe tv

Gisteren nieuwe tv besteld en vandaag in huis. makkelijk te instaleren en top kwaliteit! Dik te vrede als we weer wat nodig hebben komen we zeker op deze site terug!

Pluspunten

• snelle levering
  • makkelijk te vinden op de site

Melvin 23-12-2016 Via de website gekocht

Aanschaf tv

De shop is uitstekend en overzichtelijk en de klantenservice (Roos) helpt je ook heel erg goed en weten waar ze over praten.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Klantvriendelijke klantenservice

Ralph de Kroon 23-12-2016 Via de website gekocht

Super goede winkel

Ik ben zeer tevreden alles wordt mooi uitgelegd en daarbij ook dat ze heel snel verzenden zelfs afhalen is mogelijk.

Pluspunten

• Scherpe prijzen
  • Snelle service