Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Roderick 29-12-2016 Via de website gekocht

Super Service

Fijne webshop met mooi assortiment. Ik had een tv standaard gekocht. Helaas miste er een onderdeel. Dankzij de super vriendelijke en adequate support had ik binnen 24 uur het missen onderdeel binnen.

Pluspunten

• Snelle service
  • Vriendelijk en persoonlijk support
  • Goede prijzen

B. Vermeulen 29-12-2016

Ik ging gisteren met mijn defecte melita barista espresso apparaat naar de winkel in Naarden.
Ik werd zeer gied te woord gestaan want de medewerker attendeerde mij op het feit dat hij het apparaat graag wilde aannemen maar liet tevens weten dat melita service en garantie aan huis verleent en dat je eventueel ook nog een bruikleen machine kan krijgen. Een afspraak was snel gemaakt en een dag later (vandaag) komt de monteur al. Dat noem ik service en... ik heb ook nog garantie.

Pluspunten

• Correcte behandeling
  • Ter zake kundig.

Alexandra v W 29-12-2016 In de winkel gekocht

Super service

Eerlijk en goede service. De verkooper luisterde precies naar de functies die ik wou en heeft mij super geholpen de juiste maat te bepalen die het beste zou zijn in mijn huiskamer. Er werd me niets aangesmeerd en kreeg nig een extra korting ook.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Goede service

Riesboe 29-12-2016 Via de website gekocht

Top Discounter

De shop is goed bereikbaar en overzichtelijk.
Ook de aanbiedingen zijn scherp zoals van een discounter verwacht mag worden.
De service is hoog en vragen/opmerkingen worden adequaat en snel beantwoord.
Niet verder kijken bij al die dure (grote) jongens maar gewoon gezellig bij Tom z'n shop. Persoonlijk, aandacht, klantvriendelijk dus gewoon een Top Shop 👍🏻

Pluspunten

• Scherpe prijs
  • Vriendelijk
  • Behulpzaam
  • Professioneel
  • Service

Dick 29-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop tv

Enkele maanden geleden shop gevonden via Google. Goedkoopste Philips tv, tot op heden nog niet goedkoper gezien. Makkelijk te bestellen en prima een snelle aflevering. Geen minpunten, alles dik in orde.

• Levering

Joey v Wettum 29-12-2016 In de winkel gekocht

LG OLED - Top tv

Als een kind in een snoepwinkel, uiteindelijk met een LG Oled 55inch naar huis gegaan. Top televisie, vrienden willen ineens allemaal weer langskomen ;).

Pluspunten

• Goede service in de winkel
  • Top kwaliteit

Hessel Roskam 29-12-2016 In de winkel gekocht
Baarden

Tom racet net zoals hij onderneemt..... met veel passie!

Heb inmiddels mijn 2e Tv al hier gekocht, mijn kinderstoel. En ik raad iedereen aan hier te kopen.
Goede service, medewerkers met veel kennis maar zonder gladde verkooppraatjes. Gewoon eerlijk en goed advies.

Pluspunten

• Service
  • Kennis

Minpunten

• Tom nog nooit ontmoet in de winkel

Dick 29-12-2016 In de winkel gekocht

Fijne winkel

Lekker overzichtelijk, duidelijk opgezet en veel informatie per artikel. Scherpe prijzen. Ook de reviews helpen goed bij het maken van je keus.

Lennart 29-12-2016 Via de website gekocht

Snelle service

Mooie deal op dubbele Sonos 1 pakket met 10% korting. Goedkoper dan de rest en snel zoals verwacht. Netjes strak verpakt en geen poespas in de doos. Top!

Pluspunten

• Snel bezorgd
  • Geen poespas
  • Goede check-out

Henk 29-12-2016 Via de website gekocht

Zaken gedaan met Tom,
Omdat de persoon(klant dus) hier nog centraal staat. Het gemak van online shoppen met het persoonlijk advies van de winkel. Naar mijn idee de meest ideale combinatie.
Ga zo door!!

Een tevreden terugkerende klant!

Samsung43smart 29-12-2016 Via de website gekocht

2 tv's bij plasma discounter

Ik heb nu 4 jaar tijd 2 Samsung tv's bij plasma discounter besteld. Zeer tevreden met beide tv's. De prijs bij plasma discounter is zeer gunstig vergeleken met andere aanbieders van dezelfde modellen daarom mijn keuze om bij hun mijn bestelling te doen. Als ik in de toekomst weer een tv nodig zal hebben zal ik al eerst op de site van plasma discounter kijken!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Gunstige prijzen

JohanS 29-12-2016 In de winkel gekocht

Goed beholpen bij winkel

Goed geholpen en uiteindelijk gekozen voor een Philips Ambilight. Plasma-discounter.nl heeft verreweg de meeste complete product omschrijvingen daarom ben ik naar de winkel gegaan. Goed geholpen door de medewerkers. Als laatste was het voor mij belangrijk dat ze een concurrerende prijs boden.

Patrick 29-12-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Super makkelijke website waar alles duidelijk op staat vermeld duidelijke uitleg inclusief videos van de producten.

Pluspunten

• Goede service
  • Behulpzaam personeel
  • Snelle levering
  • Voldoende voorraad

Minpunten

• Nog niet ontdekt

S 29-12-2016 Via de website gekocht

Eenvoud siert

Gemak dient de mens. Ook als je aankoop niet naar wens blijkt krijg je service tot alles retour is gestort op je bankrekening. Het lijkt vanzelfsprekend, maar het is eigenlijk een uitzondering. Top

Pluspunten

• Service
  • Afhandeling bij retour

Richard 29-12-2016 Via de website gekocht

Beoordeling

Alles snel geleverd, maar iedereen kan dozen schuiven. Bestelde beugel voor de gekochte tv was reeds gebruikt en de doos zag er niet uit (zwaar beschadigd en weer dicht geplakt). Toen al melding van gemaakt maar uiteraard niets meer gehoord. Voor het dozen schuiven geef ik een 6 en de rest wat ik nodig had heb ik ergens anders besteld.

Create2Fit Naarden 06-01-2017

Beste Richard,

Jammer om te horen dat je een gebruikte beugel hebt gehad. Dat is natuurlijk niet de bedoeling als je een nieuwe hebt gekocht. Ik vind het ook vreemd dat er vervolgens niks gebeurt is, nadat je het hebt gemeld. Normaal bieden we dan een omruil aan oid.

Helaas kan ik op basis van alleen je naam niet de mail terug vinden. Ik wil graag nog kijken of we iets voor je kunnen betekenen. Kun je hier nog een keer over mailen? Ons mailadres: info@create2fit.com

Alvast bedankt.

Vriendelijke groet,

Neil
Plasmadiscounter.nl

Michelle Heesbeen 29-12-2016 Via de website gekocht

Smart tv

Duidelijke omschrijving, en snelle reactie bij eventuele vragen.
Ook snel en netjes geleverd.
De smart tv is ook volledig naar onze zin.

Pluspunten

• Snelle reactie
  • Snelle levering
  • Mogelijkheid om met afterpay te betalen

Mike 29-12-2016 Via de website gekocht

bijzonder tevreden!!

de prijs was prima, en de levering perfect!!
Ik heb een samsung TV besteld voor een hele lage prijs. De volgende dag werd hij geleverd volgens afspraak.

Pluspunten

• goede service
  • lage prijs

Erik 29-12-2016 Via de website gekocht

Webshop met goede om/beschrijving van de producten en een correcte levering .
Ruim assortiment met alle opties erbij.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Productbeschrijving

Haas 29-12-2016 Via de website gekocht

Tip top in orde

Duidelijke website en ruime keuze.
Na eennrondgang lans alle webshops sie er zijn kwam ik weer bij jullie uit. Beste prijs en assoritment

Pluspunten

• Keuze

Minpunten

• Uhh ?

Anton van Bijleveld 29-12-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Goed advies hoeft niet veel te kosten !!!

Onlangs met mijn dochter een Samsung Smart TV bij jullie gekocht. Ze wist niet precies "wat ze wilde"maar met het advies (vraag en antwoord) van een uwer medewerkers was de keuze gauw gemaakt. En het toestel werkt fantastisch. Waarom ik naar jullie ging? Ik heb 3 jaar geleden ook bij jullie een smart TV (LG) gekocht en het apparaat voldoet uitstekend. Alles begint bij goed advies. En daarin zijn jullie top. Ga zo door in het nieuwe jaar. Tevreden klanten zijn de toekomst voor een gezond bedrijf.
Bedankt daarvoor.
Groet uit Almere.

John Hortensius 29-12-2016 In de winkel gekocht

Fantastische service

Een fijne zaak waar je snel en goed geholpen wordt met een kwalitatief sterk aanbond en tegelijkertijd een scherpe prijs!

Pluspunten

• Service
  • Prijs/kwaliteit
  • Openingstijden
  • Snelle levertijd

Markus de Goede 29-12-2016 In de winkel gekocht
Naarden en via de website

Hele goede webwinkel. Altijd een goede prijs voor de mooiste modellen. Snel en accuraat, altijd op voorraad en als je vragen hebt, wordt je deskundig geholpen. Ook een hele goede service als er een keer wat mis gaat! Diverse aankopen gedaan en altijd super tevreden!

Pluspunten

• Lage prijs
  • Groot assortiment
  • Laatste modellen
  • Op voorraad
  • Deskundig advies

Niels 29-12-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Buitengewoon vriendelijk een zeer attent geholpen. Services was top en alles op tijd afgeleverd.

Kom hier zeker terug.

Rob 29-12-2016 Via de website gekocht

Fijne online winkel

Deze winkel is fijn om online te winkelen. Als je hier iets besteld wat naderhand goedkoper en je belt wordt er niet moeilijk over gedaan. Aflevering van de bestelde producten is goed geregeld.

Pluspunten

• Service
  • Klantvriendelijk

Rina 29-12-2016 In de winkel gekocht

Klantvriendelijkheid

Heb een grote televisie gekocht. Thuisgekomen was het formaat veel te groot. Na vier dagen ging de televisie terug en kreeg ik me geld teruggestort op me rekening. Ik kon nu weer op me gemak zoeken wat in mijn huis paste. Zeer
Bijzondere service,. Uiterst vriendelijk personeel. Ik denk dat deze winkel mede groot is geworden door hun kwaliteit aan personeel.

Pluspunten

• Kennis van artikelen bij het personeel.
  • Service

Minpunten

• Soms moet je vanwege de drukte lang wachten.

Tanja 29-12-2016 In de winkel gekocht

Plasma is top

Zeer professioneel, geven advies al naargelang jouw wensen. Weten ook goed wat de verschillen zijn tussen de opties van de verschillende merken, en ook ten opzichte van elkaar. Ik ben al vaker hier geweest en vind dat ze hun kennis sterk hebben uitgebreid.

Pluspunten

• eerlijk
  • prefessioneeel advies
  • vakkundig

Minpunten

• soms wachten vanwege drukte

Jack 29-12-2016 Via de website gekocht

Geweldig!

Producten staan helder en overzichtelijk in de winkel, er wordt goed advies gegeven en producten zijnsnel in huis.

Pluspunten

• overzichtelijk
  • goed advies
  • snel bezorgd

Michel W. 29-12-2016 Via de website gekocht

LG 65 inch

Super bedrijf, goede service, snelle levering, top TV! Werden netjes gebeld rondom tijdstip van leveren, daarna nog netjes door chauffeur gebeld dat ie er bijna was. Alles goed verzorgd.

Pluspunten

• levertijd
  • prijs

Ben 29-12-2016 Via de website gekocht

Goede ervaring!! Aanradertje

Via Google op deze site terecht gekomen. Bestellen ging gemakkelijk, diverse betaalopties. Levering was zeer snel; op kerstavond besteld, en 28 december in huis! Ik heb op de bezorgdag de klantenservice nog even gesproken voor de exacte levertijd, dit gesprek verliep soepel en de wachttijd bedroeg nog geen 10 seconden! Plasma-discounter; in één woord Toppie!!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Vriendelijke klantenservice

Michelle K 28-12-2016 Via de website gekocht

Super tevreden!

Vandaag onze Philips 4k tv ontvangen. Eerst waren we een beetje bang een tv online te kopen, gevoelig product en hoge prijs, maar we zijn echt super tevreden.

Het traject van bestelling naar levering inclusief track and trace code was erg duidelijk en de tv is echt super! We gebruiken hem als game tv en mijn man vind het beeld echt super..

Mijn vader en broertje wilde ook nog een 4k tv aanschaffen en we hebben ze naar jullie verwezen. Over een tijdje willen ook een nieuwe tv voor de woonkamer en dan zullen we jullie zeker weer benaderen.

Pluspunten

• Duidelijk traject van bestelling tot levering
  • Qua prijs zeker 1 van de beste
  • Snelle levering

Minpunten

• Geen, we zijn oprecht tevreden

hans & sas 28-12-2016 In de winkel gekocht
Naarden

eerste keer in naarden ,je wordt netjes rustig geholpen je kan alles vragen ,er wordt eerlijk geantwoord uitleg over wat en waarom Top.kom zeker terug.

Brenda van der Zee 28-12-2016 Via de website gekocht

Mijn ervaring met plasma discouner én stofzuiger discounter is echt top. Dit is niet overdreven..... Ben ontzettend goed en vriendelijk geholpen, zowel telefonisch als persoonlijk. 2x een tv besteld 1x een internet ding gekregen omdat het fout was gegaan en gisteren nog geholpen met een muursteun voor een tv die niet meer op de site stond. 2 stofzuigers besteld die niet bevielen en naar Naarden terug gebracht. Wederom zo goed geholpen echt chapeau. Jullie mogen trots zijn op jullie medewerkers!!!
Ik ben echt zeer tevreden.
Groetjes,

Pluspunten

• Zeer klantvriendelijk
  • Zeer behulpzaam
  • Zee meedenkend met de klant.

Karnekamp 28-12-2016 In de winkel gekocht

Supersnel en vol gas!

We hebben al meerder dingen gekocht bij Plasmadiscounter.nl en altijd keurig geholpen. Gisteren nog een 49 inch LED TV aangeschaft en onderweg in de auto gebeld en hij stond al netjes klaar, geheel uit voorraad en zoals gewoonlijk weer even vriendelijk geholpen en het bekende bakkie koffie erbij. Ook nog even rondgelopen en wat vragen gesteld en ook daarin weten deze ze je goed te adviseren. Ik ben blij met snelheid en goedkoop en ook nog eens in de buurt. Mooi centraal punt in Nederland.

Pluspunten

• snelheid
  • goede voorraad
  • goedkoop
  • goed advies
  • kennis goed op peil

Minpunten

• geen kadoverpakking

Ilona coenraad 28-12-2016 Via de website gekocht

Soundbar samsung

Ontzettend goed en klantvriendelijk.
Snel een antwoord via email!
Zeer tevreden!
Al diverse producten gekocht.
Vanavond gaat mijn man toms koffie proberen! Ben benieuwd maar er ook wel van overtuigd dat deze prima is!

Pluspunten

• Goede adviezen
  • Sterke prijzen
  • Zeer klant vriendelijk

Bosman 28-12-2016 Via de website gekocht

Snelle levering!

Snelle levering! Nog nooit zo snel een artikel ontvangen! Keurig verpakt en melding dat artikel onderweg is.

Marieke 28-12-2016 In de winkel gekocht

Aankoop tv

TV uitgezocht op internet en laten reserveren in de winkel. Ondanks drukte binnen paar minuten zeer vriendelijk geholpen en de tv werd keurig naar mijn auto gedragen! Top service dus!!

Soundbar 28-12-2016 Via de website gekocht

Soundbar gekocht

Fantastische website, makkelijk om het juiste produkt te vinden. Snelle levering en op afgesproken tijdstip.

Pluspunten

• Website
  • Prijs ten opzichte van concurrent
  • Snelle levering

Adje 28-12-2016 Via de website gekocht

Prima!

Lang gezocht naar een nieuwe Samsung. Bij plasma-discounter vonden we al snel eentje die binnen ons budget valt. Het mooie is dat deze TV bijna 100€ goedkoper is dan bij andere webshops. Dus de keuze is snel gedaan. Dinsdag besteld en woensdag in huis, top!

Pluspunten

• snelle levering
  • gioedkoopst

Minpunten

• nvt

Kars 28-12-2016 In de winkel gekocht

Top

Zeer goed geholpen. Kwam voor TV voor mijn zoon om te gamen.
Had TV gezien maar verkoper adviseerde een ander ivm beeld resolutie.

Marcel Ackema 28-12-2016 In de winkel gekocht

Philips 43PSU6101/12

Voor de 2e keer naar de Plasma-Discounter.
9 jaar geleden voor onze eerste flatscreen.
Vanwege de deskundigheid en vriendelijkheid van het personeel nu weer teruc voor een nieuwe tv.
Wederom goed advies gekregen en de tv bevalt uitstekend.
Super scherp beeld 4K maar liefst.
Een wereld van verschil met de oude techniek.

Pluspunten

• Advies
  • Deskundigheid

Thomas CvU 28-12-2016 In de winkel gekocht

Top winkel!

1 van de weinige winkels waar men ook nog verstand heeft van zaken die ze verkopen. Altijd vriendelijk en veel vooraad!

Linda 28-12-2016 In de winkel gekocht

Aanrader

Eerder online gekocht. Dat ging prima. Nu in de winkel omdat we het eerst wilde zien. Winkel is overzichtelijk. Artikelen zijn goed te vergelijken en prijzen duidelijk. Personeel is klantvriendelijk (informatief en netjes). Snelle service.

mw. G.C.M. van Dijk 28-12-2016 Via de website gekocht

Mijn nieuwe tv

Is een verademing om een bedrijf te vinden dat weet wat klantvriendelijkheid is. Met de duidelijke website begint het al. Ook als men extra wensen heeft wordt er duidelijk rekening mee gehouden.
De communicatie is open en snel, men hoeft geen dagen op een antwoord te wachten als men een schriftelijke vraag heeft gesteld. Fijn bedrijf. Zou ook voor mijn andere electronische goederen hier een kijkje nemen. Duidelijke aanrader!

Pluspunten

• eenvoudig te benaderen.
  • helder overzicht van wat er te koop is
  • duidelijke aanwijzingen en klantenservice
  • wachttijden tot minimum beperkt, door voorraad

Minpunten

• er wordt niet geïnstalleerd, doet klant zelf.

Sander 28-12-2016 In de winkel gekocht

Fantastische service

Aangekomen werden we direct benaderd en perfect geholpen bij de keus van onze nieuwe tv.
Als klap op vuurpijl kregen we 20% korting door te mogen draaien aan "the weel of fortune".
Thuis aangekomen tv geinstaleerd (fluitje van een cent) en genoten van fantastisch beeld met rustgevende ambilight omgeving.
Deze winkel is echt een aanrader.

Pluspunten

• Goede service
  • Leuke acties

Minpunten

• Kan er geen bedenken

Mattijs te Riele 28-12-2016 Via de website gekocht

Prima service and snelle levering. Geen poespas!

Ik had snel een TV nodig voor een beurs. Besteld en de volgende dag al afgeleverd. Keurig geleverd met goede vervoerder en alle documenten.

Daarnaast vind ik het heel fijn dat van de meeste televisies een video beschikbaar is met een korte uitleg over de mogelijkheden, zodat je zeker weet dat je de juiste keuze hebt gemaakt.

Ik had nog een vraag over de bestelling, even bellen, direct iemand aan de telefoon (geen vervelende wachttijden) en direct goed geholpen.

Daarnaast vind ik het ook fijn dat er en fysieke winkel is, waar je eventueel altijd naar toe kan voor extra service of garantie.

Prijzen zijn zeer concurrerend, dus wat mij betreft geen andere leverancier dan Plasma Discounter.

Pluspunten

• Eenvoudige webshop
  • Snelle, betrouwbare levering
  • Concurrende prijzen
  • Zeer goede service

PJ 28-12-2016 In de winkel gekocht
naarden

Super!

Fijn om zo goed en snel geholpen te worden, een goede prijs te krijgen en te kunnen kiezen uit een groot assortiment.

Ray 28-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop

Goede site met duidelijke uitleg; gebruiksvriendelijk en snelle levering! Zeer zeker aan te bevelen!!

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Snelle levering
  • Ruime keuze

Karel 28-12-2016 In de winkel gekocht

Gelukkig op voorraad

De prijs is goed, de bereikbaarheid is goed, voldoende parkeerruimte, er is veel keuze en de spullen zijn direct leverbaar. Het enige dat 'tegenviel' is de wachttijd in de winkel. Als je op alle aspecten zó snel geholpen wordt, komt het bijna vreemd over als je 5 minuten wacht tot de spullen uit het magazijn komen. :-) Als je

Pluspunten

• Snelheid
  • Assortiment

Minpunten

• wachttijd om spullen uit het magazijn te halen

Z. Van de Geest 27-12-2016 Via de website gekocht

Prima service

De service van deze zaak is uitstekend. De levering en kwaliteit zijn uitstekend. Verder biedt de website voldoende keuze.

Pluspunten

• Service
  • Kwaliteit

Jane 27-12-2016 Via de website gekocht

Perfecte en snelle service

"Goede prijzen en aanbiedingen. De service is van hoogwaardige kwaliteit. Daarnaast is het ook nog een gemakkelijke website. "

Pluspunten

• Snelle service
  • Voor 21:00 besteld volgende dag in huis
  • Goede aanbiedingen