Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Sebastiaan 29-12-2016 In de winkel gekocht

S Hageman

Op internet gezocht naar een Sony tv. Plasma Discounter.nl was niet de goedkoopste maar online een offerte laten doen binnen een half uur mooie prijs gekregen. Dus wel de goedkoopste uiteindelijk.Toch naar de winkel in Naarden geweest om het model te zien.In de winkel besteld en betaald en zeer goed geholpen ook nog een advies voor een geld terug actie van Sony gekregen top.

Pluspunten

• Model op voorraad
  • Snelle levering

Minpunten

• Niks

a. gerritsen 29-12-2016 Via de website gekocht

prima service en snelle levering.

Bestelling gedaan en die tot volle tevredenheid ontvangen. Levering was direct de volgende dag, wat op zich subliem is. Product voldoet zeer goed en zijn dan ook zeer tevreden. Volgende aankoop zal dan ook zeker gedaan worden bij Plasma Discounter. Een zeer tevreden klant erbij!!!

Maurice 29-12-2016 In de winkel gekocht

Maurice

Ik had een tv nodig ben erg goed geholpen en kreeg een goed advies. En ze zijn met de auto goed te bereiken, personeel weet waar ze over praten en het assortiment is oké

Pluspunten

• Goed geholpen

Nico 29-12-2016 In de winkel gekocht

Geweldige service

Oude tv was stuk en gingen in conclaaf met philips en 50% van de waarde kreeg ik terug daarna een panasonic gekocht dik tevreden kom zeker terug

Ps de koffie was heerlijk prachtige koffie bekers waar mijn vrouw veel interesse in had zo mooi en dan weg gooien zonde

F.de Gooijer 29-12-2016 In de winkel gekocht
naarden

F.de Gooijer

Een prettige winkel met vriendelijk personeel.
Een ruime voorraad en een prima hulp bij het inladen van de auto.
Door het personeel wordt alle tijd genomen on je voor te lichten.
De zondags opening en het gratis parkeren is een prettig , ook is er ruimte genoeg.

M. de Jong 29-12-2016 Via de website gekocht

Top winkel. Prijs-snelheid-service is super!

Zeer gebruiksvriendelijk, geen fratsen maar helder en transparant. Service is goed en altijd bereikbaar! Leversnelheid fenomenaal. Klant=koning. Ouderwets goed.

Pluspunten

• Zeer snelle levering
  • Altijd bereikbaar
  • Doen wat ze beloven

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Bergmeester 29-12-2016 In de winkel gekocht

Slechte Service

De TV die wij kochten, een Philips 43PUS6401 gaf na 2.5 week 2 kapotte pixels. Plasmadiscounter kan hier niets mee en verwijst mij door naar Leverancier. Geen leentoestel o.i.d. beschikbaar. Waardeloze service Plasmadiscounter!

Create2Fit Naarden 29-12-2016

Geachte heer / mevrouw,

We zijn geschrokken van uw review en de wijze waarop wij gehandeld hebben.
Graag willen wij telefonisch in contact komen met u over de situatie.
Het probleem zal naar behoren opgelost gaan worden.

Uw telefoonnummer kan u mailen naar: Klachten@create2fit.com.

We horen graag van u.

Klantenservice Plasmadiscounter

Bianca H. 29-12-2016 Via de website gekocht

Fijn shoppen

Dit is een fijne winkel om online te shoppen. De producten die te koop staan hebben veel informatie zodat je goed geïnformeerd je aankoop kan doen. Zeer uitgebreide informatie zodat je je goed kan inlezen.
De leveringstijd staat er netjes bij, je weet direct waar je aan toe bent.
Door de duidelijke reviews die bij veel producten staan weet je ook precies hoe klanten over dat producten denken.
Bij vragen en opmerkingen krijg je snel informatie van de klantenservice.
Zeker waard om nog eens een aankoop te doen.

Pluspunten

• ruime informatie
  • Niet duur

Bart S 29-12-2016 In de winkel gekocht

Review Philips AmbillightTV

Ik ben zeer tevreden over Plasma Discounter. Het is handig om in een filmpje te zien is hoe het apparaat werkt. Ik heb op internet alkes vergeleken. Ik ben naar de winkel gegaan om de diverse modellen te zien. Ik heb een goede uitleg gekregen op een vriendelijke manier. Ik had niet de indruk dat de verkoop gepushed werd. Men nam alle tijd. Bij het afrekenen werd ten slotte koffie aangeboden. Ik heb Plasma Discounter al bij diverse mensen aanbevolen.

Pluspunten

• Zowel internet als winkel
  • Scherpe prijzen

G.W.Eijk. 29-12-2016 Via de website gekocht

TOP

2 weken geleden een Samsung HW-J6000 besteld.
Eerst gebeld vragen of ze deze daadwerkelijk in voorraad hadden omdat het nergens anders meer te krijgen was. ook niet bij Samsung zelf. Vriendelijk te word gestaan door de medewerkster.
Daarna besteld. Goede berichtgeving over de voortgang, aflevering, maar vooral de aftersales. Bericht of alles goed was ontvangen en of het product naar tevredenheid was.
prima product.
TOP.

G.W.Eijk.

Pluspunten

• benadering
  • levering
  • top product
  • aftersales

Hans Koekkoek 29-12-2016 In de winkel gekocht

Topservice!

Behalve dat de mensen bij de plasma discounter altijd vriendelijk en behulpzaam zijn, kunnen ze ook snel schakelen om problemen op te lossen.

Ik kocht een Samsung TV met bijpassende muurbeugel. Bijpassend volgens de fabrikant althans. Niets bleek minder waar te zijn. Na het nodige boorwerk bleek de ruimte tussen de muur en tv volstrekt onvoldoende om kabels en stekker erin te pluggen.

Ik ben toch naar Naarden gereden om hulp te zoeken. De medewerker begreep het probleem direct, overlegde met de storemanager en boden behalve excuses ook een veel betere (en duurdere) zonder bijkomende kosten aan! Fijn ook dat anderen dit lot bespaart blijft, de muurbeugel heeft inmiddels een andere specificatie gekregen.

Kijk, je kunt overal een tv kopen. Van dezelfde kwaliteit en tegen hetzelfde bedrag. Maar goede service maakt het verschil. Dank mensen!

Pluspunten

• service
  • vriendelijkheid
  • behulpzaam
  • kennis van zaken

Danielle Suzanne 29-12-2016 Via de website gekocht

goede en snelle levering

Een leuke en duidelijke site. Hier onlangs mijn '' slimme" tv gekocht van Samsung en een stuk goedkoper dan bij Media markt. Daarnaast was Youtube nog nooit zo leuk geweest en het geluid is prima. Geen special effects nodig dus! Je werd prima op de hoogte gehouden over de levering en je kunt op diverse manieren betalen.

M.Brekelmans 29-12-2016 In de winkel gekocht

Uitmuntend

Enorme keuze, uit voorraad leverbaar en uitstekende informatie. Ben vakkundig geholpen. Alle topmerken onder 1 dak. Eerst keuze gemaakt via de website, toch fijn om eerst even te zien in de showroom wat je koopt.

Pluspunten

• Winkel goed bereikbaar, ruime parkeer mogelijkheid
  • Over zichtelijke, goed ingerichte showroom

Bram 29-12-2016 Via de website gekocht

Reniers

Zeer goede webwinkel met goede reviews.
Zeer uitgebreide keuze.
Betaling en bestelling perfect verlopen.

Johan 29-12-2016 In de winkel gekocht

Vriendelijk en vakkundig

Ga je naar zo'n winkel en ben je toch een beetje geïntimideerd door alle apparatuur en technologie die op je af komt en waar je als oudere tegenop kijkt. Blijkt dat dat gevoel na twee minuten weg is, omdat het personeel uitermate vriendelijk is, en je meteen het gevoel geeft dat je 'erbij' hoort. Medewerker nam alle tijd, legde alles rustig uit en samen zijn we er uit gekomen. Ben al een half jaar dolblij met mijn aankoop, mooie flat screen met soundbar. Kan ik, naast het prachtig scherpe beeld, ook eens van de muziek genieten op Mezzo.
Voor mij is Plasma Discounter de omfiets-wijn electronicazaak van Nederland!

Pluspunten

• Vakkundig
  • Vriendelijk

J. den Draak 29-12-2016 Via de website gekocht

Prima Prijs & Super Snel!

Philips Plasma TV gekocht, heldere website, laagste prijs, snelle levering.
Afgehaald in supermarkt om de hoek. Op tijdstip dat mij uitkwam.
Kwaliteit van de TV (Philips 49PUK4900) super, zoals in de omschrijving staat.

Pluspunten

• duidelijkheid
  • snelheid
  • prijs
  • kwaliteit

Minpunten

• geen!

Martin van der Putten 29-12-2016 Via de website gekocht

Chapeau Plasma Discounter.nl in Naarden

In januari dit jaar (2016) kochten wij een kleine TV voor de logeer kamer van onze kleinkinderen.
Volgens de kleinkinderen moest het wel een TV worden met ingebouwde DVD speler. Dit was handig.
Na even zoeken op internet kwam ik uit bij Plasma Discounter.nl in Naarden. Hier hebben we toen de Salora TV besteld.
Maar je zult het zien na enkele weken ging de DVD speler stuk. De DVD speler wilde geen DVD meer inslikken. Via een mailbericht contact opgenomen met Plasma Discounter.nl in Naarden. Na enkele uren had ik al een berichtje terug met drie opties. Zelf opsturen, laten ophalen of even brengen naar Naarden. Naarden ligt vanaf Beneden Leeuwen niet naast de deur maar met een bezoek aan de Naarder vesting was dit wel te doen.
Op de zaak in Naarden werden wij vriendelijk ontvangen en kregen zelfs koffie aangeboden. De TV afgegeven en er werd beloofd dat deze tussen een week en tien dagen weer bij ons werd afgeleverd.
Deze belofte kwamen ze ook na. Na ruim een week werd de TV bij ons aan de deur afgeleverd.
Chapeau Plasma Discounter.nl in Naarden voor deze snelle en goede service. In 2017 komen wij zeker kijken voor een nieuwe K4 TV voor in de huiskamer.

Pluspunten

• vriendelijk contact
  • snelle service

Geldorp 29-12-2016 Via de website gekocht

Super service en goede prijzen

Al vier keer een tv gekocht bij Plasma Discounter. Wij zijn heel tevreden over snelle en keurige bezorging.
Ook de prijzen van de tv's zijn heel plezierig! Graag tot een volgende keer.

Peter 29-12-2016 In de winkel gekocht

Snelle service, heerlijke koffie

Met de aankoop van een Samsung TV werd ik snel en vakkundig geholpen in de winkel in Naarden.

De heerlijke koffie net op, worden de producten netjes in de auto gezet.

Een aanvullend item wat niet nodig, ging moeiteloos retour.

Pluspunten

• snelle service
  • goede koffie

B 29-12-2016 Via de website gekocht

Philips AmbiLight

Snelle levering en zeer goede informatie op de website. Kon een goede afweging maken van de gewenste tv dankzij de duidelijk site en goede informatie

Pluspunten

• snelle levering
  • goede informatie

Yvdhaak 29-12-2016 Via de website gekocht

Sonos play 3

Uitstekende prijs en prima service. Snelle levering. Zowel in de winkel als online goed geholpen. Gewoon top!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Service

alex P 29-12-2016 Via de website gekocht

fijne winkel!

Koop al jaren bij deze winkel en altijd zeer goede ervaringen gehad. Snelle leveringen, goede instructies, eigenlijk veel beter dan in de gemiddelde 'normale' winkel!

Pluspunten

• uitleg-video's

Ivo 29-12-2016 Via de website gekocht

prettige webwinkel

prettige webwinkel, veel keuze, maar belangrijker nog snelle levering en duidelijke communicatie. heb met andere webwinkels wel eens andere ervaringen gehad, maar met deze nooit iets negatiefs..

Pluspunten

• snelle levering
  • goede communicatie

Minpunten

• aanbod mag altijd meer

EcT 29-12-2016 Via de website gekocht

gewoon prima

Gewoon een priima shop. Alles verliep in 1 mooie flow. Goed geïnformeerd en de spullen zoals beloofd op tijd in huis. Fijn als het zo gaat!

Pluspunten

• op tijd
  • goede info

Jasper 29-12-2016 Via de website gekocht

Al vele jaren een goede service!

Ruime keuze.... Veel aandacht voor de specificaties, zowel via video's, als tekst.
Altijd scherp geprijsd! En snel geleverd!
Top!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Ruime keuze

Marco 29-12-2016 Via de website gekocht

Ik slaag hier altijd :)

Geweldige winkel ... Alles lekker thuisbezorgd ... Mijn enige adres voor televisies sinds jaren want ze hebben altijd de beste prijs en service, duidelijke website, en ik vind er altijd wat ik zoek, laatst een DEMO model besteld, zou ik nergens anders doen maar plasma-discounter heeft mij niet teleurgesteld :)

Pluspunten

• Lage prijzen
  • Heel veel aanbod
  • Mooie website
  • Mooie opruiming aanbiedingen

Minpunten

• Kan niets bedenken

Patrick Bömer 29-12-2016 Via de website gekocht

pre en after sales tot in de puntjes!

Bij plasma discounter werken super goede mensen. Bij mijn keus voor de juiste televisie heb ik top adviezen gekregen en uiteindelijk de beste televisie aanbevolen gekregen. Na levering werkte er iets niet en ipv mij direct naar Philips door te verwijzen werd ik top geholpen door een technische man ! Ik zal iedereen aanbevelen om hier je spullen te kopen !

Pluspunten

• service
  • kennis
  • assortiment
  • beste prijzen

VC 29-12-2016 Via de website gekocht

Philips 55pus6401

Zeer snelle, betrouwbare levering. Website is heel erg overzichtelijk en geeft precies de informatie die je nodig hebt om een keuze te maken.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijke website

Minpunten

• Geen enkele

Ton 29-12-2016 In de winkel gekocht

Ton

Wanneer ik (voor mezelf of iemand anders) een apparaat uit het assortiment nodig heb, rijd ik hierheen. Altijd snel aan de beurt. Goede toelichting en vaak in vergelijking met andere apparatuur. En altijd voorradig. Voor mij een 10 voor totale assortiment, service en prijs. Bedankt!

Pluspunten

• op voorraad
  • uitstekende service
  • snelle levering
  • concurrerende prijs

Michel 29-12-2016 In de winkel gekocht

Top klantenservice

De kennis van producten is zeer goed bij de medewerkers, of het nu gaat om hifi apparatuur of koffie apparaten. Dat betekent dat je bij aanschaf een duidelijk en goede uitleg krijgt van de mogelijkheden van en de verschillen tussen de verschillende produkten. En uiteindelijk een goed advies.
Altijd vriendelijk, behulpzaam en geduldig. Ga zo door !

Yke 29-12-2016 Via de website gekocht

Topservice.

Dit jaar een bbq (Weber Kettle) tegen superscherpe prijs gekocht. Vervolgens na verhuizing nieuwe tv besteld. Na het uit de doos halen bleek er een scheur in het scherm te zitten. Gelukkig kon ik op zondag nog de tv retour brengen en heb ik een nieuwe meegekregen. Topservice en scherpe prijzen, erg fijne winkel dus.

Pluspunten

• Service
  • Productaanbod

Niels 29-12-2016 Via de website gekocht

Topwinkel

Fijne site. Scherpe prijzen.
En na een bestelling goede communicatie omtrent levering!
Bestel hier zeker vaker

Pluspunten

• Goede prijzen
  • Goede communicatie

jar 29-12-2016 Via de website gekocht

gewoon geweldige en betrouwbare webschop
zeker een topper bestel alles via deze site diverse televisies gekocht en zeer tevreden

Wouter0 29-12-2016 Via de website gekocht

Prima

Prima webshop, duidelijk. Veel producten en goede product beschrijving dus kortom een gewoon goede webshop waar ik altijd graagOkee ene kijkje neem

J.O. 29-12-2016 Via de website gekocht

Helemaal TOP!

Omschrijving op de website stemt volledig overeen met de werkelijkheid en super snelle en correcte levering! Wij zijn blij met onze TV.

Pluspunten

• Volledige informatie
  • Correcte informatie
  • Snelle levering
  • Betrouwbaar

HansB 29-12-2016 Via de website gekocht

TOP service en snelheid!

Duidelijke site, gemakkelijke bestelling, goed volgen van levering. alles zorgvuldig ingepakt , alle lof. zo hoort het ook!

Priscilla 29-12-2016 Via de website gekocht

Prima prijs kwaliteit verhouding!

Volop keuze, in alle prijsklassen voldoende assortiment voorhanden. Deze televisie is precies wat ik zoek. Haarscherp en mooie kleuren!

Pluspunten

• Goede website
  • Mooie aanbiedingen, goedkoper dan elders

Jurgen 29-12-2016 In de winkel gekocht

Kwalteit en Service

Ik ben al een aantal jaren klant bij Create to Fit. Eigenlijk zegt dat al genoeg. Ze creeren echt dingen die "passen" mooie aanbiedinngen, scherpe prijzen snelle levering. En als je aanspraak maakt op garantie dan is het geen gezeur. Zelfs als dit aan het einde van de garantie termijn is dan krijg je gewoon een tegoedbon. Dit alles zorgt ervoor dat Create to Fit SERVICE geeft die met hoofdletters mag worden geschreven

Pluspunten

• Goede geen gezeur garantie
  • Scherpe prijzen
  • Snelle levering

E. Huisman 29-12-2016 Via de website gekocht

Top webshop

3 led Tv's hier besteld en alle drie zeer snel geleverd. Duidelijke factuur en garantie bepaling per mail. 2 van de bestelde Tv's waren niet meer te leveren, daarover werd gebeld om ons dan een iets duurder model aan te bieden. Kortom super service

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede klanten service

Jan van der lei 29-12-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Top bedrijf en goed geholpen door personeel. Mooie overzichtelijke winkel waarin van alles staat en uit kan proberen. De moeite waard om daar langs te gaan in Naarden

Pluspunten

• Alles

Versloot 29-12-2016 In de winkel gekocht

Nette service

Via de website een tv gereserveerd. In de winkel werd ik netjes geholpen. Het viel mij op dat het een mooie winkel was, overzichtelijk en verzorgd. Op een rolkar kreeg ik mijn tv die heel schep geprijsd was. Hier kom ik zeker terug!

Pluspunten

• Prijzen
  • Service
  • Locatie

Barend Jansen 29-12-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Eerste wat je doet de prijs vergelijking maar ook de service , ja en dan komt je al snel bij Plasmadiscounter vanddaaar mijn titel geen andere keus.
Ga zo door Tom.

Dennis Bouter 29-12-2016 Via de website gekocht

Fantastisch shop met perfecte aftersales

Na de goede reviews te hebben gelezen toch maar een keer hier besteld.
Levering ging niet goed tot 3 keer toe, maar de aftersales heeft dit perfect opgepakt (dat het transport bedrijf problemen had heeft niks met het bedrijf zelf te maken)
Altijd aardig te woord gestaan, zowel via Twitter als telefonisch.

Ja ik zou hier de volgende keer zeker weer bestellen

Pluspunten

• Snelheid waarmee orders worden afgehandeld
  • Perfect aftersales
  • Snelheid van reageren op evt problemen

Minpunten

• zou een ander transport bedrijf nemen

EJM 29-12-2016 In de winkel gekocht

Zeer Tevreden

Direct vriendelijk geholpen en we werden gewezen de korting bij de aanschaf van 2 Sonos Play 1 apparaten. Wat super is is dat de ondersteuning van Sonos geweldig is, (even een technische vraag)
Ben vaste klant van Plasma Discounter, helemaal qua prijs kwaliteit verhouding

Pluspunten

• goedkoop
  • vakkkennis

Minpunten

• soms druk in de winkel

Arjan 29-12-2016 Via de website gekocht

Wij zijn zeer tevreden met de gebruiksvriendelijke manier waarop via deze site producten te bestellen zijn. Nu al meerdere keren besteld via Plasma discounter naar volle tevredenheid. Vlotte levering. Doen wat ze beloven.

Pluspunten

• Afspraak nakomen
  • Vlotte levering
  • Zeer gebruiksvriendelijke site

Jtzh 29-12-2016 Via de website gekocht

Phillips tv

Super site!
Goede omschrijvingen bij de tv's
Nette prijs
Snelle levering.
Wij gaan plasma discounter zeer zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Goede tv voor een scherpe prijs
  • Makkelijk te instaleren

Jan 29-12-2016 Via de website gekocht

Nieuwe geluidservaring bij TV kijken

Deze webshop heeft een groot aanbod, scherpe prijs, zorgt voor snelle levering (zit bijna op F1 snelheid) en houd je daarover goed op de hoogte.
Erg handig zijn de video's over producten waarin wordt het product wordt beschreven en uitgelegd.
Bestellen is een fluitje van een cent.
Heb al vaker iets hier besteld en gezien de goede ervaring ook nu weer gekozen voor deze webshop. Wel uiteraard ook de prijzen van andere webshops voor hetzelfde product bekeken. Want ten slotte willen we allemaal ook een goede koop hebben.
Zoeken op de site gaat ook heel gericht door een handige opbouw van de keuzemenu's.
Assortiment bestaat ook uit kwaliteitsproducten. Tot nu toe ook geen noodzaak geweest om producten vanwege defecten of anderszins terug te moeten sturen. Alle leveringen aan mij waren tot nu toe altijd dik in orde.

Pluspunten

• overzichtelijkheid site
  • uitleg over producten
  • kwaliteit/prijs producten
  • informeren over stand zaken bestelling
  • snelheid van levering

Minpunten

• geen tot op heden

Petra 29-12-2016 Via de website gekocht

Nooit geleverd gekregen en wat een slechte service!!!

Heb een tv besteld via een weekendactie. Wel betaald, maar nooit geleverd gekregen. Heb meerdere malen steeds zelf contact gezocht met de klantenservice, maar deze waren absoluut niet bereid om mee te werken aan een oplossing. Ik kon een andere tv bij ze kopen maar moest hiervoor wel even 150,= Euro bijbetalen. Terwijl deze tv elders nog goedkoper was ook. Ik bestel hier nooit meer!!!! Wat een slechte service!!
Ik heb mijn geld teruggevraagd en een tv elders gekocht.

Pluspunten

• Voor mij geen pluspunten

Minpunten

• Slechte service
  • Niet netjes behandeld door klantenservice
  • Moest bijbetalen voor hun eigen fout

Bjorn 29-12-2016 Via de website gekocht

Eenvoudig en duidelijke winkel

Prijzen zijn duidelijk, voorraad staat actueel vermeld, ik heb meerdere malen besteld, de dag erna altijd mogen ontvangen. Gewoon zoals een internetwinkel hoort te werken

Pluspunten

• Eenvoudig bestellen
  • Actuele voorraad
  • Snelle levering

Claudy 29-12-2016 In de winkel gekocht

Mijn winkel

Ik was op zoek naar de Sonos artikelen. Wat ik zocht was niet op voorraad dus gaf ik in de webshop aan dat ik graag wilde weten als het artikel weer op voorraad was, Ik kreeg keurig de volgende dag een email dat het weer op voorraad was. Dus op naar de winkel in Naarden en werd daar vriendelijk en deskundig geholpen. Een kwartier later stond ik weer buiten met het door mij gewenste artikel. Toppie !!!

Pluspunten

• goede communicatie
  • vriendelijk
  • deskundig