Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,4 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

a.gouverneur 30-12-2016 In de winkel gekocht

Samsung

Via kennis en eerder ervaring in de winkel
Ook andere producten aangekocht
Prettige personeel en duidelijk uitgelegd over aangekochte producten

Pluspunten

• info duidelijk over producten

Michael 29-12-2016 Via de website gekocht

Ik ben fan.

Kwaliteit aan een scherpe prijs en alles aan huis geleverd. En op de koop toe een vlotte verwerking en snelle afhandeling. Wat wil je nog meer......?

Pluspunten

• Scherpe prijzen
  • Kwaliteit

Peter H 29-12-2016 In de winkel gekocht

Waarom Plasma Discounter.nl???

Waarom Plasma Discounter.nl???
Als antwoord kan ik u alleen maar zeggen dat ik al diverse spullen via deze winkel heb gekocht.
Normaal ben ik vrij kritisch als ik wat kocht in een doorsnee electronica winkel. De manier van verkopen was vaak al een ergenis en dan nog maar hopen dat je niet te veel betaald had.
Bij PlasmaDiscounter. nl kun je alles vooraf al vergelijken en heb je gelijk terugkoppeling via de reviews van eerdere klanten. En dan wat prijs betreft zit je altijd in de laagste prijssector!! Gelukkig woon ik dicht bij Naarden, waar ik nog even binnen loop voor extra advies van hun kundige medewerkers.
Prijsverhouding, kwaliteit, service en garantie, het klopt allemaal!!
Echt een aanrader mensen!!!

Pluspunten

• Prijsverhouding / Kwaliteit
  • Kundige uitleg / Reviews
  • Service

Minpunten

• Niet kunnen vinden!

Nicolien 29-12-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Wat een goede Tim en Tom zaak ... oh nee Tip en Top zaak!

Bij Plasmadiscounter krijg je altijd goed en deskundig advies. Ook de reparatieservice is top! Wij komen hier regelmatig en graag (terug).

Pluspunten

• Diversiteit produkten

Minpunten

• Je wordt soms hebberig ;-)

Roep 29-12-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Een mooie winkel met aardig personeel met verstand van zaken

Al langetijd aanbiedingen van de site bekeken de uitleg vind ik altijd helder en duidelijk dus op naar de schop , het personeel is vriendelijk en niet opdringerig weten waar ze over praten en willen je niet het duurste aan smeren.
En wat ik ook wel pretig vond er werd je niet een extra verzekering voor je tv aangepraat Wat altijd overal gedaan word.
Prima tv gekocht werd netjes meegeholpen met inladen zeer tevreden zeker aan te bevelen.

Pluspunten

• Weet waar men overpraat
  • Laten iedereen in hun waarde
  • Praten je niet naar de mond

Minpunten

• Niet kunnen ontdekken

Chris 29-12-2016 In de winkel gekocht

Toppertje!

Snel en efficiënt geholpen. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Pluspunten

• Service
  • Kwaliteit

a vriend 29-12-2016 Via de website gekocht

sonos playbar

Ik was op zoek naar de goedkoopste sonos playbar en kwam bij plasma discounter uit.Ik vond de site erg duidelijk.we werden goed op de hoogte gehouden via de mail. Top service door vandaag bestellen is morgen in huis en dat was dus ook zo.De mails waren erg duidelijk,Dus echt een 10 waard.

Peter ypma 29-12-2016 In de winkel gekocht

Aankoop sony smart tv

Een prettige winkel met plezierig aardig personeel. De prijzen zijn gelijk met de mediamarkt maar de service en ontvangst is een stuk prettiger, je krijgt koffie en ze helpen met de tv naar de auto brengen. Top ben blij met mijn sony

Pluspunten

• Kleinschalig
  • Klantvriendelijk

Fred Brouwer 29-12-2016 In de winkel gekocht

Fred

Geweldige service.
Ze nemen de tijd om iets uit te leggen, hoe druk het ook is.
Klant is echt koning

Pluspunten

• service
  • vooraad
  • uitleg
  • snel

Minpunten

• kopje koffie

Jolanda 29-12-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Mooie winkel met veel keus en eerlijk advies

TV gekocht, perfecte keuze. Goeie service en gelijk meegenomen. Thuis gelijk in gebruik genomen. Heel mooi beeld goed geholpen door de medewerker. We hadden bijna een verkeerde keus gemaakt maar door het goeie advies de juiste kocht.

Christiaan 29-12-2016 In de winkel gekocht

Prima zaak

Fijne zaak met goed assortiment. Wij kochten een Philips koffieautomaat en kregen duidelijke uitleg ondanks de drukte. we zijn zeer tevreden.

Pluspunten

• strakke prijs voor een goed product
  • deskundig personeel

Erik 29-12-2016 Via de website gekocht

Philips LED TV

Heb wederom gekozen voor de Plasmadiscounter was op zoek naar een nieuwe TV en aangezien ik hier al eerder een tv had gekocht en daar zeer tevreden over was. Een overzichtelijke website, veel keuze en prima prijzen.

Pluspunten

• Website

Fred 29-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop lcd tv

Toegankelijke website, zeer uitgebreid aanbod en concurrerende prijzen. Op voorraad dus snel leverbaar via DHL.

D Gerritsen 29-12-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Mooi en overzichtelijk alles staat werkend opgesteld,vragen worden goed beantwoord zonder dat men direct op je af komt

Pluspunten

• Alles op voorraad,heel goede service
  • Vriendelijke,behulpzame verkopers

Minpunten

• Niet

Edwin 29-12-2016 Via de website gekocht

van een goed gevoel naar een teleurstelling

voor het eerst werd de bestelling het van wat altijd een feestje voor mij is, toch wel een teleurstelling.
op vrijdag 8 dagen voor kerstavond bestelde ik de Samsung 32" als cadeau voor mijn dochter. na 4 dagen had ik hem nog niet ontvangen, ik stuur een mail waarin ik mijn zorgen uit. 24 uur na de mail nog geen reactie, waarna ik heb gebeld. ze konden aangeven dat het toestel verstuurd was zonder adres gegevens, kan gebeuren! ook was het type toestel niet meer leverbaar. Waar ik teleur gesteld in ben dat je elke keer moet vragen aan de telefoniste hoe we dit kunnen oplossen? alternatieve werden niet door haar aangeboden en moest ik keer op keer naar vragen. ik heb het gesprek als zeer vermoeiend ervaren. eindelijk na 25 minuten is een gelijkwaardig toestel aangeboden. complimenten het gelijk waardige toestel de volgende dag is geleverd. (de factuur helaas nog steeds niet)

K van de Werken 29-12-2016 In de winkel gekocht

Samsung TV

Wij hadden een Toshiba TV gekocht via de webshop. Na anderhalf jaar ging hij stuk maar met de goede service van Plasma Discounter het volle bedrag terug gekregen en weer een andere TV besteld. Deze ging ook stuk maar ook dit is super opgelost. Kijken nu naar een super beeld van Samsung.

Pluspunten

• Goede service heel aardig geholpen echt top

P van Loon 29-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop LG tv

Mooi op tijd geleverd! De meneer van DHL heeft zelfs even geholpen met uitpakken en installeren! Geweldige service werd er blij van!!!!!

Pluspunten

• Levering op tijd zoals beloofd
  • Vervoerder DHL leverde extra service

Ron 29-12-2016 Via de website gekocht

Samsung 40" led smart tv

Zoekende naar een nieuwe smart tv met een goede prijs/kwaliteit verhouding kwam ik weer terecht bij de plasmadiscounter, een shop die ik jaren geleden in Naarden al eens had bezocht en er toen wegliep met een 32" LG led tv. Deze doet het nog altijd prima maar staat bij mijn ex.
Dus nu besteld online en wederom helemaal geweldig! Kleine prijs, op tijd geleverd en uitstekende garantievoorwaarden.
Ga zo door en jullie hebben een klant voor het leven.

Molen 29-12-2016 Via de website gekocht

Hd tv

Ivm mediache omstandigheden op zoek naar grote tv. Via internet juliie webshop gevonden. Leuke aanbieding gevonden. Snelle levering. Goede service. Zo goed, dat wij binnen een week nogmaals dezelfde tv hebben aangeschaft voor een familielid.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service

g.k 29-12-2016 Via de website gekocht

gemak

overzicht en duidelijk met goede service, behulpzaam en goede voorlichting.
wel altijd vergelijken met andere aanbieders.

Roland 29-12-2016 In de winkel gekocht

Zeer aan te bevelen!

Een mooie overzichtelijke winkel, met uitgebreide keuze. Je wordt er goed geholpen, maar ze geven ook de ruimte om zelf rond te kijken. De tv werd netjes naar mijn auto gebracht door een uiterst beleefde medewerker. Het is me in alle opzichten goed bevallen! Mijn volgende tv (een o-led tv die ik daar zag, maar die me toen nog wel wat te duur was) ga ik zeker weer hier kopen!

Pluspunten

• Vriendelijk personeel
  • kindig personeel
  • Mooie winkel, merken appart, met duidelijke info.
  • Makkelijk te bereiken locatie
  • Eigen parkeerplekken

van Bijleveld 29-12-2016 In de winkel gekocht

En dan nu een echte TV

Natuurlijk doe je vergelijkend warenonderzoek en kijk je als kritische consument naar diverse winkels en aanbiedingen en wat er voor je zuurverdiende centen zoal te halen valt.
Verademing was het om Naarden binnen te komen en de winkel onder het niet te missen en triomfantelijk geplaatst hoofd van dhr. Coronel, te vinden, begrijp me goed dit is zeker prettig! Duidelijk herkenbaar van afstand, geen stress want je weet dat de euro's uit je zak gaan vliegen. Nog meer een verademing is het om te zien dat de televisies in de zaak (en dat zijn er genoeg, in diverse groottes, kleuren, geuren en allicht smaken) goed afgesteld staan en een goede weergave geven van de capaciteiten van het toestel. Dat hebben we wel anders gezien, de plaatselijke koffiezetapparaat/strijkbout/tafelventilator/batterij/televisie boer wist ons te vertellen dat alles afgesteld was op het maximum en dat hiermee het kwaliteitsverschil duidelijk zichtbaar was. We moesten vooral voor die té grote, té dure, té hypermoderne televisie hebben want daarmee konden we verbinding maken met onze telefoon. Ik haakte daar al af maar mocht nog even genieten van de enerverende vakantiefoto's van hem en zijn vrouw, het misplaatste grapje van hemzelf dat hij de persoon op de foto's herkende was de nekslag voor mijn toch al niet langer aanwezige koopdrang bij deze specifieke keten.
Nee dan dus naar Naarden, in alle rust kunnen oriënteren en vervolgens geholpen met een echt degelijk advies, uiteindelijk een voor ons gevoel perfecte keuze gemaakt en na wat speurwerk van de verkoper voor hetzelfde bedrag een nog betere variant van het toestel. Wij zijn oh zo blij met onze tv, een luxe want we hadden nog een klassieke HD ready plasma, dus een scherm aansluiten op een aardappel was al beter, nu is het genieten in full HD en met smart functionaliteiten voor een hele schappelijke prijs!

Pluspunten

• Personeel met verstand van zaken
  • Winkel geeft je eerlijk beeld van kwaliteit
  • Voor elk budget wat wils

Benenalice 29-12-2016 Via de website gekocht

Perfecte service

Plasma discounter gekozen vanwege de laagste prijs Vd tv. Eenmaal in huis bleek er een defect te zitten in de tv. Dan ga je meteen denken: goedkoop is duurkoop. Maar niets is minder waar. We werden uitstekend te woord gestaan door de mevrouw Vd klanten service. Ze dacht in oplossingen en binnen no time hadden we een goed werkende tv thuis. En werken doet die zeker als tv voor de kids. Maakt overuren. Zeer tevreden.

Pluspunten

• Uitstekende klantenservice
  • Klant is koning uitstraling
  • Snelle afhandeling probleem
  • Lage prijzen

Minpunten

• Weer een doos bij het oud papier

henk 29-12-2016 In de winkel gekocht
naarden

van der wal

afgezien van goede bereikbaarheid en gratis parkeren ..ruime keuze vriendelijk personeel en netjes naar de auto gebracht perfect

Ron 29-12-2016 Via de website gekocht

Top!

Geef je zoekopdracht en je krijgt direct een aantal opties. Super snel, super simpel en toch compleet. Prijs ook scherp! Goede nieuwsbrieven!

Pluspunten

• simpel
  • snel
  • volledig

Monique 29-12-2016 In de winkel gekocht

Klantvriendelijk en kundig!

Hier wordt je vriendelijk ontvangen en krijg je deskundig advies naar jouw wensen. En terwijl je je kopje koffie drinkt staat het gekochte item al snel voor je klaar. Indien nodig helpen ze je met het naar de auto toe brengen!

Pluspunten

• Deskundig
  • Vriendelijk
  • Behulpzaam

Herman 29-12-2016 Via de website gekocht

Top service

Beste prijs voor een 65" TV alleen kreeg ik er hier een soundbar gratis bij. Toch even gebeld hoe het zat. Perfect geholpen en besteld. Precies op tijd de volgende geleverd door een aardige man. TOP!

Pluspunten

• Goedkoop
  • Snel

Verloop Erik 29-12-2016 In de winkel gekocht

Afspraak is afspraak

Mooie en duidelijke website. Bestelling altijd netjes conform de afspraak geleverd. Ook de winkel is een aanrader, net personeel met kennis van zaken. Wat mij betreft een absolute aanrader. Ook de Koffie en de BBQ discounter.

Pluspunten

• Duidelijke Website
  • Deskundig Personeel

Ingeborg vav Tigg 29-12-2016 In de winkel gekocht
plasma discounter Naarden

de Philips actie met het rad van fortuin is er leuk gedaan

Een mooie overzichtelijke winkel de mensen ik de winkel zijn vriendelijke en weten waar ze het over hebben. Ze nemen de tijd voor je, en ze kunnen je ook even met rust laten als je dat wil.

Rops 29-12-2016 Via de website gekocht

heerlijk makkelijk en goedkoop

Heb per mail besteld en na betaling stond de volgende dag mij TV in Belgie bij mij thuis, het aansluiten was zeer gemakkelijk en heb niemand meer nodig gehad. Hij werkt nog steeds uitstekend.
Ps. deze aankoop was begin 2016

Pluspunten

• gemakkelijk bestellen
  • gemakkelijk betalen
  • vlot thuis geleverd
  • makkelijke aansluiting
  • goede uitleg voor aankoop

Joep 29-12-2016 In de winkel gekocht

Professionele winkel

De winkel komt verzorgd op mij over. Er hangen niet teveel televisies, maar door het aanbod van kwalitatief uitstekende toestellen kan je eigenlijk niet met een verkeerde tv de deur uitlopen. Gecombineerd met de scherpe prijzen, zou ik iedereen aanraden om hier zijn of haar tv aan te schaffen.

Floris 29-12-2016 Via de website gekocht

Super winkel,snelle levering en goede service. Top

Heb al verschillende bestellingen gedaan en allemaal snel geleverd voor een lage prijs.
Ook een keer garantie service gehad en dit verliep ook prima.
Deze winkel is zeker een aanrader.

Pluspunten

• betrouwbaar
  • snelle levering
  • prijs
  • goede garantie service

Minpunten

• assortiment is beperkt maar voldoende

Noëlle Oostdam 29-12-2016 Via de website gekocht

Bijna nieuwe jaar

Shop was duidelijk en hielp goed bij verschuiven van de zending. De dame aan de lijn was duidelijk en behulpzaam. Tv is inmiddels geïnstalleerd dat was nog wel een dingetje omdat ik alles via Böse wil laten lopen.

Pluspunten

• Goed aanbieding

Nikkels 29-12-2016 In de winkel gekocht

PlasmaDiscouter Top winkel

PlasmaDiscounter fantastisch webwinkel, maar ook een fantastische winkel. Service en levering zijn uitmuntend en niet te evenaren

Berry 29-12-2016 In de winkel gekocht

Fijn dat je het even kunt bekijken

Omdat ik in Huizen woon, is het voor mij een kleine trip naar de winkel in de Bronsstraat in Naarden. Het leuke ook is dat je even kunt luisteren of kijken en dat je ook nog hulp daarbij krijgt. Een Sonos Playbar met of zonder Subwoofer was toen snel beslist. Wat een verschil zo'n subwoofer.
En op voorraad, dus gelijk meenemen.

Pluspunten

• Kijken, aanraken, luisteren
  • Altijd wel op voorraad, dus gelijk meenemen

Minpunten

• Soms wat druk in de winkel

Bert Tijsterman 29-12-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Heel erg tevreden met onze aanwinst dankzij plasma dicounter

Alles gaat heel relaxed, rustig rond kijken, bij vragen, is er een aardige verkoper, met verstand van zaken om ons verder te helpen.
Wij zijn heel netjes en uitmuntend geholpen, tot aan de auto aan toe. Top service.

W.P. van Tiggele 29-12-2016 Via de website gekocht

Vlekje, witte spot op nieuwe Philips tv, snel opgelost

Na een maand had ik een vlekje, witte spot op mijn nieuwe Philips tv. Plasma-discounts was snel en accuraat met reageren via de mail, en gaf het juiste advies

Pluspunten

• Snel bereikbaar, via mail en snel Geholpen
  • Scherpe prijzen

Marie11e 29-12-2016 In de winkel gekocht
Naarden

TV's en koffie, wat wil je nog meer?!

Dankzij de behulpzame en oplettende verkoper gingen we gelukkig met de juiste TV naar huis. Ik was bang dat de TV te groot zou zijn maar nu hij hier staat, helemaal fantastisch. Groot en heel helder beeld en ook nog eens zuinig.

En altijd lekkere koffie daar ;)

Pluspunten

• Parkeren voor de deur
  • Veel keuze
  • Kundig personeel

Minpunten

• Misschien een wat vreemde locatie in Naarden..

Dave 29-12-2016 In de winkel gekocht

Dave

Erg tevreden met mijn aankoop.
De tv via internet gereserveerd en in de showroom opgehaald. Vind persoonlijk in de winkel ophalen namelijk leuker dan een koerier die komt brengen. En de service is goed en de verkopers zijn behulpzaam.
De 'grote ketens' zouden hier een voorbeeld aan kunnen nemen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Scherpe prijzen
  • Service

Peter 29-12-2016

Service ondermaats

Bij een defect die net buiten de garantie viel geeft deze shop niet thuis. Men doet net alsof de wettelijke garantie bepalingen die gelden voor wat je wettelijk mag verwachten van een product hier niet gelden, verschuilt zich achter de uneto.
En komt met een "coulance" regeling die mij meer ging kosten dan reparatie elders

Pluspunten

• Snelheid levering
  • Prijd

Minpunten

• Aftersales service
  • Houden zich niet aan de Nederlandse wet

Willeke 29-12-2016 Via de website gekocht

TV besteld, werd gauw geleverd, alles naar wens.

Site is overzichtelijk, keuze snel gemaakt, goed en duidelijk emailcontact. Snelle levering, apparaat werkt naar verwachting.

Pluspunten

• Duidelijke site
  • Goed emailcontact
  • Snelle levering
  • Goede prijs

Wesley 29-12-2016 In de winkel gekocht

Prima

Website is gebruiksvriendelijk. Wilde het product even in het echt zien dus even langs de winkel (die vlakbij de afrit van de A1 te vinden is). Werd daar goed en snel geholpen en zat 10 minuten later in de auto onderweg naar huis met een nieuwe hoofdtelefoon. Ik blijf hier terugkomen.

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Makkelijk bereikbaar
  • Scherpe prijzen
  • Goede service

Nico 29-12-2016 Via de website gekocht

Top TV!

We hadden een nieuwe tv voor onze zoon nodig. Via de website van Plasmadiscounter bleek dat wij voor dezelfde prijs als de -al goedkope- concurrent ook een mooie web-tv in dezelfde maat konden krijgen, met ook prima reviews. Zoon extra blij en wij natuurlijk ook want ook direct bezorgd! eigenlijk geen nadelen...

Pluspunten

• snelheid
  • prijs
  • gemak

Nathalie 29-12-2016 In de winkel gekocht

Top service!!

2 maanden geleden een uitnodiging ontvangen om onze koffiemachine van DeLonghi een onderhoudsbeurt te geven voor een kleine bijdrage . Deze service is zeer vakkundig uitgevoerd. Onze melkkan was ter plekke stuk gegaan en direct een nieuwe ontvangen. In de tussentijd dat we moesten wachten voorzien van een lekkere kop koffie met een lekkernij! Ik zeg, wanneer is de volgende ronde? Dan komen we zeker weer. Nogmaals Top service

Pluspunten

• Super service
  • komen afspraken na

TheoB. 29-12-2016 In de winkel gekocht

Aankoop Sonos Boxen

Fijne winkel zowel fysiek als op internet. Vriendelijk en behulpzaam personeel, die zo nodig alle info kunnen geven.

Vincent 29-12-2016 Via de website gekocht

Sonos play:1 degelijk, zwaar en mooi.

Ik heb een paar sonos speakers in huis waaronder de play one. Ik vind het fijn dat het geluid altijd synchroon loopt. Ook klinkt het geluid warm en vol. Minpuntje blijf ik vinden dat sonos uitsluitend muziek vanuit de app kan verwerken. Dus om de speaker als externe laptop speaker te gebruiken zit er niet in. Dit maakt de speaker erg eenzijdig en is uitsluitend voor muziek liefhebbers.

Pluspunten

• Goeie geluidskwaliteit
  • Zeer degelijk gebouwd
  • Synchroon tussen de speakers

Minpunten

• Hoge prijs
  • Zeer beperkt compatibel met andere audio bronnen.
  • Beperkte bediening op de speaker zelf

Sander 29-12-2016 In de winkel gekocht

Sander van Rosmalen

De Plasma-Discounter is voor mij super handig, online kijken en bestellen of als ik iets snel wil hebben dan kan ik het ophalen. Communicatie is altijd snel als er vragen zijn. Ook na-service is goed, je wordt altijd netjes te woord gestaan. De kracht en voordeel van een online winkel combineert Plasma-Discounter met het hebben van een fysieke winkel die goed bereikbaar is.

Pluspunten

• Online + Fysieke winkel
  • Goede prijs
  • Goede Serice
  • Snel
  • Veel keuze uit merken en types

paul hagen 29-12-2016 In de winkel gekocht
naarden

super service

top service ondanks altijd super drukke winkel is er ook altijd meer dan voldoende personeel om je goed en erg vriendelijk te helpen een aanrader dus

Eric Vuurman 29-12-2016 Via de website gekocht

Eric Vuurman

Beste service EVER ! Heel hulpvaardig en super snelle levering. Echt een Top winkel.Al drie keer iets gekocht en ik kom zeker terug !

Pluspunten

• Service
  • prijs/kwaliteit
  • snelheid van levering

Minpunten

• geen, echt niet !

MW L.San A Jong 29-12-2016 Via de website gekocht

Aanbeveling

Ik heb deze shop gekozen, paste binnen mijn budget.
Prima aan te bevelen, snelle levering/ service..

Pluspunten

• Prima service.