Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

7,9 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 105 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,9

Beauty Academy Eye For You 31-12-2016 Via de website gekocht

Fantastisch wat een Service

Belangrijk vond ik bij deze webshop de compleetheid van de informatie. samen met de video presentatie. geweldig gewoon bravo.

M. Vlasman 31-12-2016 Via de website gekocht

Salora tv

Voor het eerst iets besteld bij plasma-discounter en ben erg tevreden. Levering via DHL ging niet soepel (lag aan DHL!) maar werd zeer goed en correct geholpen door de klantenservice.
Ik zou hier in de toekomst zeker weer wat bestellen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Klantenservice

Lankreijer 31-12-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Lekker makkelijk benaderbaar, zowel op de site als in en om de winkel, Het tempo in aandacht en advies heeft een beetje de uitstraling van de Gebroeders zoals ze in de tv-reclames voorbij komen. Daar voelen de meeste mensen zich wel heel prettig bij. En wij ook! Wij waren daar jaren terug ook al een keer en moesten helaas aan een nieuwe tv. Even rond gekeken op internet, filmpje met een einde-jaar-aanbieding op de site gezien en meteen maar de jas aangetrokken.

André 31-12-2016 Via de website gekocht

TV gekocht bij plasma discounter

Doen precies wat ze vertellen.
Snelle levering, makkelijke en veel betaal mogelijkheden.
Helemaal top.
Super aftersales!

Pluspunten

• Snel
  • Makkelijke manier van betalen
  • Goede service
  • Goede after sales

Vincent 31-12-2016 Via de website gekocht

Super prijs kwaliteit verhouding

Na veel wikken en wegen deze Samsung smart tv aangeschaft. Deze tv voldoet aan al mijn wensen ten op zichte van andere tv's en andere winkels waar je deze tv zou kunnen aanschaffen.

Plasma-discounter heeft de informatie voorziening goed op orde! Zeer snelle levering, 26 uur na de bestelling had ik de tv aan de muur hangen.

Pluspunten

• Ultra dun
  • 49 insch !!

Minpunten

• Nog niet gevonden!

Simon 31-12-2016 Via de website gekocht

Prima service

Goede service en prijs/kwaliteit verhouding. Geleverd zoals beloofd en reviewsop de site waren informatief.

Pluspunten

• Goede service
  • Op tijd geleverd
  • Informatieve reviews

Ed van Daele 31-12-2016 In de winkel gekocht

Top shop.

Plasma discounter heeft een keur aan top items, deskundig en vriendelijk personeel , die begrijpen waar de klant opzoek naar is. Tegen gunstige prijzen.

Pluspunten

• Goede items..
  • Prettig personeel
  • 7 dagen per wel open

Rick Jonkman 31-12-2016 Via de website gekocht

Lg oled65c6v

Deze overzichtelijke site, bied snel en adequaat een juiste oplossing voor iedere wens.
Ook erg professioneel in hun vak. Mensen met kennis, en dat zoekt een klant.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Van te voren wordt er gebeld of het past
  • Leuke en duidelijke product presentatie.
  • Goede garantie voorwaarden

Minpunten

• 1 min voor 9 uur = +1 :)

R.Bloemhof 31-12-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Service van de winkel is enorm goed, had problemen met de tv en de soundbar en die zijn keurig door de winkel verholpen

Van Emmerik 31-12-2016 In de winkel gekocht

Mooie overzichtelijke winkel.

Het was erg druk op de dag dat wij een tv kochten. Er was eigenlijk te weinig personeel dat voorlichting kon geven over de tv's. Één medewerker was van Samsung zelf en verkocht uiteraard het liefst een Samsung. We vonden dat eigenlijk een beetje vreemd omdat er ook veel andere merken worden verkocht. Eenmaal betaald werd de tv snel uit het magazijn gehaald. Leuk was de actie waarbij we aan het radioprogramma konden draaien. Daardoor nog eens 5% korting gekregen.

Pluspunten

• Veel op voorraad
  • Veel keus

Minpunten

• Te weinig medewerkers in de winkel

S.Akyuz 31-12-2016 In de winkel gekocht

Top service!

Ik was druk opzoek naar een mooie tv. Via de bekende prijsvergelijkers een mooie ambilight gevonden voor de beste prijs. Kwestie van bellen reserveren en ophalen. Supermooie winkel! Strak design en behulpzaam personeel!

Pluspunten

• Beste prijs
  • Groot aanbod

L.S. 30-12-2016 In de winkel gekocht

Topwinkel met goed advies

Snel goed en eerlijk geholpen. Kon de tv gelijk meenemen. Sterker nog..hij werd netjes naar de auto gebracht. Goede service!

A pisters 30-12-2016 Via de website gekocht

A pisters

Mooie en makkelijke site de prijs is ook heel aantrekkelijk toch net iets goedkoper dan de rest
De levering en het bestelproces verlopen heel soepeltjes
Ik heb voor deze winkel gekozen omdat hij de goedkoopste was maar heeft ook nog eens een zeer goede service

Pluspunten

• Duidelijke site snelle levering
  • Goede prijs/ kwaliteit verhouding

Maikelvdhombergh 30-12-2016 In de winkel gekocht

Sony tv gekocht

Fijne overzichtelijke shop. Kan er precies vinden wat ik zocht. Goede hulp gehad bij het kiezen. Eerlijke mening van de verkopers. Zeer tevreden de winkel verlaten met een mooie tv voor een goede prijs.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Ruime keuze
  • Vriendelijke medewerkers
  • Service
  • Winkel ziet er goed en verzorgd uit

Rovers 30-12-2016 In de winkel gekocht

Fijn geholpen, goed advies

In eerste instantie tv gezien op internet. Uiteindelijk toch in Naarden naar de live versie gaan kijken. Zeer vriendelijk ontvangen, goed geadviseerd verkoper nam alle tijd en dacht goed mee. Had niet het gevoel dat hij probeerde het duurste te verkopen, maar verplaatste zich in onze situatie en gaf een eerlijk en goed advies. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Goed advies
  • Geduldig

Ton 30-12-2016 In de winkel gekocht
Naarden

De tijd is nu aangekomen voor een nieuwe televisie.

Ik had al langer gehoord dat deze winkel super is en lager met de prijs is dan bij andere winkels.
Ik had al een paar keer op de site gekeken en had 2 televisies op het oog, waar ik uiteindelijk een keuze in zou maken.
Vandaag dus de knoop door gehakt en naar de winkel gereden.
Ondanks de drukte werd ik gelijk geholpen door een medewerker die net met een tevreden klant klaar was.
Ik stelde mijn vraag en keuze en werd echt professioneel geholpen.
Na het een en ander te hebben besproken, viel mijn oog op een duurder model.
Dat was voor mij direct doorslag gevend op me op deze televisie te focussen.
Ook daar had de medewerker al het verstand van en ik werd steeds meer positiever over deze televisie.
Na het akkoord geven dat het die televisie zou worden (EU55K7000) is het ook op professionele manier afgehandeld zonder druk uit te voeren.
Ik kreeg een bakkie koffie aangeboden terwijl de televisie opgehaald werd uit het magazijn.
Na betaling had ik nog steeds geen spijt van de televisie die toch bijna 2,5 keer duurder was.
Thuis aangekomen natuurlijk direct de televisie geplaatst wat een fluitje van een cent was.
Nu zit ik heerlijk te genieten van een 55 inch televisie :)
Plasma-Discounter, proficiat, jullie hebben een meer dan tevreden klant bij.

Pluspunten

• Zeer goede service.
  • Zeer mooie televisie.
  • Zeer blij mee.

Jeroen 30-12-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Mooie winkel en goeden snel geholpen!

Duidelijke site, op die dag de allergoedkoopste door mooie dagaanbieding. (scheelde toch mooi 17%) Ruime voorraad. Verrast door ruim opgezette winkel waarbij je voor aankoop een goed idee kunt krijgen van de tv en beugel, die ik al op het oog had.

Pluspunten

• Mooie showroom met veel behulpzaam personeel
  • Ruime gratis parkeergelegenheid
  • Laagste prijs

Barry roos 30-12-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Ik zou heel graag een playbar dan hebben we alles compleet

Winkel uitstekend personeel en service prima website up to date prima geholpen winkel prima ingericht en alles duidelijk voor de klant

Pluspunten

• Personeel
  • Winkel
  • Website

Dennis Braxhoofden 30-12-2016 Via de website gekocht

Kwaliteit service

Bij thuiskomst en het installeren van onze nieuwe led-tv bleek er een grote ster in het scherm te zitten. Bij het inpakken, om hem retour te sturen, zagen wij een scheur in de doos zitten, precies op de plek bij de ster.
Eenmaal terug in de winkel is dit zonder enkele weerstand opgelost door een andere nieuwe uit het magazijn te halen.
Prima service zeg ik. Top winkel.

Pluspunten

• Service
  • Aanbod

Milo Stavenuiter 30-12-2016 In de winkel gekocht

Snelle, nette service!

Vriendelijke mensen, mooie showroom. Snel en adequaat geholpen. Personeel helpt met het in de auto leggen van de aankoop. Top!

Kevinc 30-12-2016 In de winkel gekocht

Top Winkel!

Site overzichtelijk en veel keuze. De winkel in Naarden is groot en er staan veel tv's aan zodat je ze in het echt kan bekijken. Personeel vriendelijk en weet waar ze het over hebben (vakkennis). En de prijzen zijn lager dan andere winkels, wat uiteindelijk toch belangrijk is.

Pluspunten

• Overzichtelijk zowel site als winkel
  • Goedkoper dan andere winkels
  • Personeel vriendelijk

Mark 30-12-2016 In de winkel gekocht

Blij

Ik Ben altijd heel blij met het plasma discounter winked, ik koop alle televisies van hun, ik heb twee plasma televisies , het prijsjes, kwalitiet en service is altijd het beste!! Dank je wel plasma discounter!!

rob 30-12-2016 Via de website gekocht

bestellin en levering sonos materiaal

We bestellen regelmatig bij plasma-discounter. altijd mooie acties en supersnelle leveringen.
ook voor vragen en advies kun je perfect terecht.

Pluspunten

• scherpe prijzen
  • supersnelle levering
  • altijd uitermate correct
  • perfect advies

Nienke Bos 30-12-2016 In de winkel gekocht

Top!

Super winkel, de mannen hebben er verstand van en je word snel geholpen.
Lekker sfeertje en genoeg keuze.

Mbuijs 30-12-2016 In de winkel gekocht

Kom voor 1tv ga er met 2 naar huis

Via internet leuke geprijsde tv gezien bij aankomst door medewerkers top geadviseerd en uiteindelijk met 2 tv naar huis

Pluspunten

• Personeel
  • Winkeluitstraling

Hans van Riet 30-12-2016 In de winkel gekocht
naarden

goede winkel en goed advies

Winkel is prima opgezet focus op drie hoofd groepen met als voordeel meer kennis en overdracht goed advies klanten. ik heb Led televisie gekocht en Sonos playbar ben over alle twee erg tevreden maar benog belangrijker vind ik het dat je goede service krijgt. en dat heb ik ook mogen ondervinden

Pluspunten

• deskundig geholpen
  • zeer goed service
  • als iets defect is maar het gaat om de oplossing
  • vriendelijk geholpen

Minpunten

• helaas was de nieuwe TV defect

Marcel Ros 30-12-2016 In de winkel gekocht
Naarden

PlaSma discounter , wij doen het voor het U !

Qua voorgeving, overzichtelijkheid van producten vind ik jullie site helemaal te gek. Jullie hoge beoordeling is daar het bewijs van. Om nog hoger in de ranking te komen heb ik twee suggesties. Sug1: Op het moment dat een klant zijn product thuis heeft zou ik de klant benaderen en vragen of het product aan de wensen voldoet. Deze positiviteit zouden zij op jullie site kunnen posten, online recommondations zijn cruciaal voor winkels/onlineshopping. en vergroot het vertrouwen, waardoor jullie score zeker nog hoger gaat worden. Ik heb daar zelf goede voorbeelden van. Sug2: Laat klant weten dat jullie ook op afspraak werken. Sommige (grote) klanten vinden dat heel prettig. Vaak weet je dan waar een klant voorkomt zodat je je perfect kan voorbereiden. Daarbij zullen dit soort klanten een hogere score geven, en een zeer positieve bijdrage geven bij de al hoge klantenscore die jullie nu al hebben. Ga ervoor ! Fijne jaarwisseling

BusyBuzz 30-12-2016 In de winkel gekocht

Geweldige ervaring

Wat een gezellige drukte in de winkel ... en wat snel werden we toch geholpen. Vriendelijk personeel, verstand van zaken en geduldig. Net ons even alleen gelaten om kort zonder hem te kunnen overleggen (goed aangevoeld) en vervolgens niet opdringerig even terugkomen om te informeren naar ons besluit. Prima service!

Pluspunten

• personeel
  • overzicht in de winkel

Han Arxhoek 30-12-2016 In de winkel gekocht

Han Arxhoek

De uitleg op de website en de behandeling in de shop zijn onovertroffen, de uitstalling van de apparaten is prima . ik kom regelmatig in deshop,
altijd perfekt

Pluspunten

• snelheid

Dennis 30-12-2016 In de winkel gekocht

Netjes en snel geholpen

Ondanks de drukte in de winkel toch snel en correct geholpen spullen werden zelfs naar de auto gebracht

Pluspunten

• Snel geholpen
  • Aandacht voor de klant

Jurgenxxm 30-12-2016 In de winkel gekocht

Aanschaf Sony kleuren TV

De Plasma discounter heeft een ruime keuze en je wordt in de winkel goed geholpen met het maken van een keuze. Wij kwamen voor een Samsung TV en gingen weg met een Sony. Dit nadat we de kleuren hadden vergeleken en de Sony het dan echt op afstand wint. Zijn nu zeer blij met de aanschaf. Er werd goed de tijd genomen om te helpen bij het maken van een keuze.

Pluspunten

• Ruime keuze en overzichtelijk opgesteld
  • Men neemt de tijd voor advies
  • Goede prijsstelling

Sjon Verbeek 30-12-2016 In de winkel gekocht

Sjon Verbeek

Deze shop heeft een zeer uitgebreid assortiment en zijn gespecialiseerd, daardoor krijg je vakkundig advies. Ze zijn goed te bereiken en de prijs als zowel de kwaliteit zijn zeer goed te noemen. Ik haal al mijn tv's bij de plasmadiscounter. Dit zijn er nog niet veel geweest doordat de kwaliteit zo goed is dat je er heel wat jaren mee kan doen.

Pluspunten

• Goede kwalitteit voor een goede prijs
  • Zeer klantvriendelijk

Rob 30-12-2016 Via de website gekocht

Mooie TV, goede prijs, prima service

Ik was op zoek naar een goede 32" TV die niet te veel zou kosten. Al gauw kwam ik uit bij Plasma Discounter en bij de Philips 32PFK4101. Die had de juiste aansluitingen en beeldkwaliteit met een prijs waar anderen slechts een monitor met TV tuner voor kunnen leveren.
Plasma Discounter is lekker dichtbij mij, dus even langs na reserveren en de TV was in huis. Het zo'n goede deal dat ik er maar meteen twee heb gekocht. Ik kreeg goed advies over de aansluitingen in de winkel.

Pluspunten

• Gemakkelijk te bestellen en ophalen
  • Goed advies in de winkel
  • Winkelpersoneel werkt efficient

Minpunten

• kan geen minpunten bedenken ....

Elisabeth 30-12-2016 In de winkel gekocht

Algemene indruk

De shop ziet er overzichtelijk uit en je krijgt professioneel advies.
Krijgt een kopje koffie aangeboden en vandaag werd zelfs mijn net aangekochte televisie door een mini verkopertje naar mijn auto gebracht. Top service.

Pluspunten

• Goed advies
  • Overzichtelijke opstelling van de producten.

EJ Bennik 30-12-2016 Via de website gekocht

"Waar mensen werken kan er een fout gemaakt worden".
Na een verkeerd TV type geleverd te hebben werd er per direct het juiste type gestuurd !!
deze winkel is zeker aan te bevelen.

Erik 30-12-2016 In de winkel gekocht

Top zaak

Ruime keuze lage prijzen genoeg helpend personeel voor goede en bruikbare adviezen.
Ook een ruime voorraad. En een goede website.

Pluspunten

• Makkelijk bereikbaar
  • Goede web site
  • Maken waar wat er op de site staat.

Minpunten

• Weinig geluids sets

Walter 30-12-2016 In de winkel gekocht
Winkel in Naarden

Snelle service

De winkel was erg druk met een actie van schoonmaken koffiemachines, waardoor de wachttijd opliep.
Prijs was zeer scherp. Ze waren echter vergeten te melden dat ook een muurbeugel een optie was..

Pluspunten

Minpunten

• Wachttijd winkel

Leon 30-12-2016 In de winkel gekocht
Baarn

Super shop

Goede webwinkel maar ook een fysieke winkel waar je goed geinformeerd wordt bij je aanschaf. Heel veel keuze en de prijzen zijn oke. Ook de levertijd is kort.

Pluspunten

• Ruime keuze
  • Goedkope prijzen

Pascal 30-12-2016 In de winkel gekocht

Top dienstverlening

Ik ben in Naarden naar de shop gegaan en werd uitstekend geholpen door de verkoper. In de shop is een opstelling waar ik alle opties van SONOS kon zien en horen. Aangezien ik nog twijfelde welke combinatie ik moest nemen was dit ideaal om mijn keuze te kunnen maken. Even later reed ik met een grote glimlach met mijn nieuwe SONOS spullen naar huis.

Pluspunten

• Vriendelijk
  • uitgebreid assortiment

Verwi159 30-12-2016 In de winkel gekocht

Service en goede prijs

Goede website, laat duidelijk zien hoeveel er nog op voorraad is. Fijn om ook in de winkel de spullen te kunnen ophalen. Vriendelijk personeel in de winkel. Service ook goed met ruilen spullen.

Pluspunten

• Goede service
  • Vriendelijk personeel

c.Vos 30-12-2016 In de winkel gekocht

c. vos

prettig en rustig geholpen en de tijd er voor genomen om het goed uit te leggen.
Reuze blij met de keuze.

Pluspunten

• breed assortiment
  • vlotte bediening
  • service prima

gm. de gier 30-12-2016 In de winkel gekocht

goed gesoorterde zaak

goede voorraad, kijken wat je wil (dat weet je al natuurlijk) goede vakmensen die weten waar ze over praten dit is onze 3e tv al hier dat zegt genoeg anders kom je natuurlijk niet terug , ga zo door

D. Feenstra 30-12-2016 In de winkel gekocht

Dhr

Keurig behandeld in de winkel! Ook daarna met het omruilen van onze tv ivm de maatgeving. Direct financ. afgehandeld met factuur. Goed!

Bert De Kleermaeker 30-12-2016

Service en aandacht client

Zeer tevreden. Canmorgen sonos connect aangeschaft. Bediening top. Biod direct koffie aan en kwamen in gesprek over mijn nelita koffiezet machine ook bij jullie gekocht. Blijkbaar maak ik nog niet optimaal gebruik van het apparaat. Tips waren meer dan welkom. Dank.

Pluspunten

• Service
  • Aandacht

R Kok 30-12-2016 In de winkel gekocht

aanrader voor TV's

veel keus en en niet onbelangrijk ook veel op voorraad. goede prijzen/ de laagste prijs . echt een aanrader snelle service

Pluspunten

• veel keuze
  • goede prijs
  • goede service

Thijs 30-12-2016 In de winkel gekocht

Plasma-Discounter

Wat een geweldige winkel en personeel. Recent een televisie gekocht en verschrikkelijk goed geholpen . Professioneel, kundig, ervaring en klantvriendelijk.

Pluspunten

• Veel voorraad
  • Veel keuze
  • Kundig personeel
  • koffie tijdens wachten ;-)

Cees 30-12-2016 In de winkel gekocht

Prima winkel

Nette winkel met zeer vriendelijk personeel. Geven goede uitleg over de artikelen die ze verkopen. Smeren je ook geen duurdere aan als wat je zelf in gedachten heb. En brengen het gekochte artikel netjes naar je auto en zetten het er in.

Pluspunten

• gratis parkeren

Han 30-12-2016 In de winkel gekocht

Perfecte tv mount

Gebruikers vriendelijke site ruime keuze met scherpe prijs. De plasma discounter had voor mij de perfecte tv wall mount. Simpele te monteren met een sterk materiaal

Pluspunten

• Goed advies
  • Snelle levering

Jantinus 30-12-2016 Via de website gekocht

Webshop zoals een webshop moet zijn!

Alles makkelijk te vinden. De tv die ik bij de p-d heb aangeschaft was de helft goedkoper dan bij de reguliere winkels. De service is uitstekend. De tv werd op de afgesproken tijd geleverd.

Eric 30-12-2016 Via de website gekocht

Super snelle levering

Buiten een lekker overzichtelijk aanbod op de site krijg je ook nog eens een goede prijs en een super snelle levering van je bestelde producten. Precies wat je verwacht van Tom.