Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,4 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rob 08-07-2018 In de winkel gekocht

Breed aanbod met smalle prijzen

Showroom biedt uitstekende mogelijkheid om modellen met elkaar te vergelijken. Goede informatie over verschillen Q-led en O-led. Leuke bbq actie op de koop toe!

Stefan 08-07-2018 In de winkel gekocht

Goed en eerlijk advies

Door het eerlijke en goede advies mijn keuze voor een QLED TV gemaakt i.p.v. de Sony Bravia OLED TV. Keuze was gebaseerd op mijn situatie thuis, waar ik veel licht inde woonkamer heb met die schitteringen op het scherm geven.
Al blijft OLED geweldig en is het geluid uit het scherm van de Sony, toch de keuze op basis van mijn gebruik van de TV, die de verkoper goed heeft uitgevraagd, verandert.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

RobertD 08-07-2018 Via de website gekocht

Even TelevisieWinkelen

Goede website, specificaties prima en vlotte afhandeling plus bezorging. Dus even op de site en je hebt “bite” , echt de moeite waard want de prijzen zijn aantrekkelijk.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Erwin 08-07-2018 In de winkel gekocht

Super

Top service,ook ruilen geen probleem als het product achteraf niet naar wens is, goede prijs kwaliteit. Zeker aan te bevelen.

Richard 08-07-2018 In de winkel gekocht

Wat een joekel

Nu paar dagen in huis , had eerst 40 inch en nu 65, Pff wat een knaller ,super mooi beeld , gemakkelijke bediening met super handige afstandsbediening ,alle apparaten geconfigureerd op 1 afstandsbediening is top .kortom prijs kwaliteitsverhouding is hartstikke goed

donnie 08-07-2018 Via de website gekocht

Top deal en bestelling snel geleverd

Een ontzettend scherpe prijs en goede informatie op de website hebben mij overgehaald mijn 65 inch tv te bestellen bij televisiewinkel.nl. Het aankoopproces was makkelijk en snel. De informatievoorziening na bestelling was volledig (factuur en leveringsinformatie dezelfde dag nog in mijn mail). De volgende ochtend is de tv netjes afgeleverd. Helemaal top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Will 08-07-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

Goede service. Artikel wordt aan huis geleverd met handtekening. Handig is ook dat men ingelicht wordt als pakket is verzonden. Daarna wordt de bijna exacte levertijd doorgegeven op dag van levering. Dag erna bestelling geleverd. Goed product. Weliswaar in originele verpakking, zonder omdoos, goed voor het milieu.

A. Valk 07-07-2018 Via de website gekocht

Maken waar wat ze beloven! Ik ben fan!

De site is makkelijk te bedienen. Goede shops zijn aangesloten en je hebt het gevoel dat je niet verder hoeft te zoeken.

Kees Brouwer 07-07-2018 Via de website gekocht

Topklasse!

LG Oled tv besteld ‘s~middags rond 4 uur. Meteen bevestiging dat het product verzonden zou worden.
Binnen 24 uur geleverd. Uitstekende service.
Had goede berichten gehoord over Tom Coronel’s televisiewinkel,
en dat is volledig terecht.
Kan deze webwinkel bestempelen als een absolute aanrader.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Theo 07-07-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Goede info van aardige verkoper die er veelverstand van had

Tijdens het gesprek veel info gekregen over de verschillende toestellen zodat ik makkelijker een beslissing kon nemen bovendien was dit toestel hier het goedkoopste(ik had in de winkel even op Internet de prijzen vergeleken)zodat ik het dan ook meteen heb gekocht.

Franske 07-07-2018 Via de website gekocht

Prima service

Via Bol.com een televisie gekocht. Levering perfect. Apparaat ook perfect. Toch een 9 omdat ze niet wisten dat er apart software opgevraagd moest worden bij de fabrikant om on-demand te kunnen zien.
Tijdens de perikelen daaromtrent werd wel aangeboden om het toestel terug te nemen ( dat noem ik een goede service. )
Heeft even geduurd maar door een beetje zoeken en bellen is het toch geregeld.

Michiel 07-07-2018 Via de website gekocht

Prima webshop

Enige webshop die mijn keuze van tv op voorraad had. Bestelling via bol.com gaf me ook nog eens korting op een extra HDMI kabel.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jacky Beliën 07-07-2018 Via de website gekocht

Prima service!!!

Top TV ,ons in optimale omstandigheden en goed verpakt toegezonden en ontvangen. Boll.com mag fier zijn te kunnen samenwerken met een firma als deze !

Anthony 07-07-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Uitleg perfect en tijd voor echte service

Goede uitleg gekregen. Er is tijd genomen om al mijn vragen te beantwoorden. Ondanks dat ik nog niet het wist wat voor tv ik wilde kopen. Echte service.

Yvonne 07-07-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar en goed adviserende webwinkel

Ik ben zeer correct behandeld. De levering was zeer snel en accuraat. Ik ben heel blij met mijn tv. Ik beveel deze webwinkel aan, want het is betrouwbaar en je kunt met al je vragen bij ze terecht. Ze zijn deskundig en geven ook een goed advies.

Sandra 07-07-2018 Via de website gekocht

Met Cornel kom je wel!

Ik kwam er toevallig bij uit! Via Google! Heb er een prachtige TV gekocht! Super blij mee!
Snelle levering!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

C. de la Chambre 07-07-2018 Via de website gekocht

Snelle Levering

Zeer snelle levering en na telefonisch contact prima en zeer vriendelijk geholpen
hier mag menig ondernemer een voorbeeld aan nemen

Sjaak 07-07-2018 Via de website gekocht

Goede service

Overzichtelijk, goede uitleg over diverse types, goede kwaliteit/prijs verhouding, ook niet de duurste, vergelijk pagina overzichtelijk en betrouwbaar

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ivan 07-07-2018 Via de website gekocht

Vlotte en snelle service, zeer tevreden!!!

Heel gewoon, vlotte afhandeling, snelle levering en een zeer duidelijke site met genoeg info aanwezig!

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Rob Zilder 07-07-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service

Mooie winkel goede service en de nieuwste modellen aanwezig(ik bedoel niet blond)en ook geen probleem als het product toch niet bevalt je kan altijd voor iets anders kijken of je geld terug

Bobby 07-07-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd

Prima prijs zelfs 400 onder de normale verkoop prijs. Tv is heel mooi. Snelle levering door super vriendelijke chauffeur.

Bedankt ga hier zeker meer kopen

Rob Hendriks 07-07-2018 Via de website gekocht

Top winkel! Koop hier zeker weer als ik iets nodig heb.

Zeer snelle levering en goede klantenservice die er echt voor de klant is.
Was niet helemaal tevreden over product. (Lag niet aanTelevisiewinkel!) en werd geweldig opgelost.
Klant is hier nog koning, dat is echt niet altijd het geval. Dus koop hier gerust met vertrouwen.

Zeer tevreden klant 07-07-2018 Via de website gekocht

Superservice van een eerlijk bedrijf die hun belofte nakomt

Service begint bij de verkoop. Ik kreeg, waarschijnlijk per abuis, 2 prijzen door voor mijn aankoop via de webshop. De betere prijs kwam echter nadat ik de betaling al had gedaan. Binnen 5 minuten kreeg ik een telefoontje..... onze fout wij betalen u het verschil terug. Niks geen onzin verhalen, maar eerlijk de fout toegeven en herstellen. Levering was ook precies volgens afspraak, dus voor mij een dikke 10!

maria 07-07-2018 Via de website gekocht

zeer goede en geweldige service

zeer goede service snelle levering en ben zeer tevreden ik raad iedereen aan langs deze weg hun aankopen te doen

Johan 06-07-2018 In de winkel gekocht

Mooi spul, goede service!

Hartelijke ontvangst & Professioneel advies...
En dat voor een scherpe prijs!
Echte aanrader, Ik ga hier zeker vaker komen.

Tim 06-07-2018 Via de website gekocht

Mooi product, super service1

Snel en keurig geleverd voor een scherpe prijs. Tevens sterke communicatie naar de consument, ga zo door!

Cock Kortekaas 06-07-2018 In de winkel gekocht

Super service en advies

Bijzonder goed geadviseerd en prettig geholpen, was zo klaar, heerlijk, goed gevoel over, dit was niet de eerste tv, komen en kopen er graag, doei

juanita benda 06-07-2018 Via de website gekocht

super goede service

zeer goede beschrijving van de tv ,een goede prijs. en super snel geleverd en zeer goed verpakt , al met al een super goede site .

Marleen 06-07-2018 Via de website gekocht

Top service

Na een tv te hebben uitgezocht werd deze de volgende dag al netjes geleverd bij ons. Tot nu toe ontzettend blij met de tv.

E. Maassen 06-07-2018 Via de website gekocht

Uitstekende ondersteuning en afhandeling defect

Shop heeft mijn bestelling van BOL.com verwerkt en afgehandeld. Is prima verlopen. Ik had een beelddefect, maar dat is professioneel en heel klantgericht verholpen. Super service.

Roy 06-07-2018 Via de website gekocht

Top winkel!

Echt een top winkel zonder dit uit het verband te trekken. De levertijd is altijd supersnel en de producten van hoge kwaliteit. Immiddels meerdere audio producten gekocht en dat zullen zeker niet de laatste zijn! Keep up the good work 👌

Jacco 06-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige en super snelle service!

Ik wil even mijn ervaring kwijt over hoe ik mijn beste aankoop ooit heb gedaan en meteen één van de beste webwinkels van Nederland heb ontdekt. De service was geweldig en super snel. Mijn aankoop werd de volgende dag keurig gebracht.

Een webshop die jou helpt de beste keuze te maken en in mijn geval de beste televisie. Met duidelijk informatie en top video's met uitleg zorgen ervoor dat ik geen spijt heb gekregen van mijn tv en deze op deze op televisiewinkel.nl te bestellen!

Ik zeg doen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Silvan 06-07-2018 Via de website gekocht

Gewelige tv en service!

De tv doet het perfect er was veel informatie over en qua ontvangen ging alles ook soepel en snel! Als ik ooit weer een tv nodig heb dan haal ik die sowieso hier weer!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Geert 06-07-2018 Via de website gekocht

Duidelijk, betrouwbaar, snel en een goede prijs

Informatie omtrent producten duidelijk, omschrijving sluit aan bij het product, bezorging snel en duidelijk.
Dit bedrijf sluit perfect aan bij de wensen van de klant en dan is de prijs ook nog goed.
Meerdere malen besteld bij dit bedrijf en zeer tevreden, een echte aanrader.

Jeffrey Everaert 06-07-2018 Via de website gekocht

Top service!

Ik heb de afgelopen tijd negatieve ervaringen gehad met leveringen, maar met deze webwinkel ben ik heel tevreden! Onze nieuewe televisie was geheel conform afspraak geleverd en de chauffeur berrichte ons netjes een half uur voor levering dat hij zou arriveren. De doos is netjes tot aan de voordeur gebracht en ik uitstekende staat. Daar kunnen veel andere webwinkels nog wat van leren.

De prijs was veel voordeliger dan de concurrentie dus ik raad anderen zeker aan deze webshop in overweging te nemen. De volgende keer zou ik hier absoluut weer iets bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Will 06-07-2018 Via de website gekocht

Prima service

Uitstekende service om 21.00 uur besteld volgende dag om 10.00 geleverd. Product conform verwachting geleverd.

BRTKOOPJE 05-07-2018 Via de website gekocht

snelle levering

Via Bol.com besteld en geleverd door Televisie winkel wat ik niet verwacht had.
Maar heb er geen problemen mee.

Fam Blok 05-07-2018 Via de website gekocht

Service was uitmuntend

Kwam een leuke WK aanbieding tegen in de telegraaf over een televisie en heb deze gelijk besteld via de website

Marga 05-07-2018 Via de website gekocht

Prima leverancier en zeer goed apparaat

Ik heb via internet een smartbox Humax TV H3/NL gekocht. De volgende dag kon ik hem ophalen. Bezorgen had ook (gratis) gekund. Bij de televisiewinkel kreeg ik een uitstekende service. Het apparaat is zeer eenvoudig geinstalleerd en ik kan hiermee o.a.heerlijk Netflix films bekijken.

Rick58 05-07-2018 Via de website gekocht

Top Soundbar !!

Was al een tijdje op zoek naar een soundbar die paste bij onze smart oled TV, probleem is dat er veel wordt aangeboden maar die voldoen meestal niet, slecht geluid of het model is lelijk, maar weer is gaan kijken op de website van Tom Coronel, daar was een leuke aanbieding en zowaar een die voldeed aan mijn wensen ! Het is een Philips soundbar, 40 watt vermogen, mooi model en zeer gemakkelijk aan te sluiten, ik kijk nu met nog meer plezier naar mijn favoriete programma's, en voor de prijs en service hoef je het in deze niet te laten want die is gewoon goed.
Mijn volgende aankoop zal zeer zeker weer bij de Televisiewinkel zijn, deze winkel geeft naast goede service en kwaliteit een goed product mee.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Linda 05-07-2018 In de winkel gekocht

Zeer vriendelijk geholpen

Na een aantal concurrenten bezocht te hebben kwam de televisiewinkel zeer netjes rustig en geordend over. We hadden al een tv op het oog en na wat advies van het zeer vriendelijke personeel zijn wij tot de koop overgegaan. De aankoop werd netjes de volgende dag geleverd volgens afspraak.

paul 05-07-2018 Via de website gekocht

toppers

een goede communicatie naar de klant. een nette verpakking om het pakket en de afwikkeling loopt ook goed. in 1 word een top bedrijf

Petra 05-07-2018 In de winkel gekocht

Perfecte winkel

Goeie producten voor een scherpe prijs.
Je slaagt er altijd wel voor iets.
Ook handig dat je in de winkel al je vragen kwijt kunt.

Karel 05-07-2018 Via de website gekocht

TOP Service

Zeer snelle levering ,duidelijke beschrijving van het product ,en product prima in orde alles werkt,alles gewoon top

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Astrid 05-07-2018 Via de website gekocht

Uitstekende snelle levering.

Snelle levering. Duidelijke instructies voor uit de doos halen van de televisie en het bevestigen/aansluiten

LA 05-07-2018 Via de website gekocht

Snel en goed

LG Oled-TV gekocht. Bevalt erg goed. Scherp beeld en goed geluid. Heel voordelige aanbieding en supersnel geleverd. Beter kan volgens mij niet.

Martin 04-07-2018 In de winkel gekocht

Advies

Goed advies snel geholpen en al vaker dingen gekocht en zeker nog steeds tevreden ga er zeker volgende keer weer heen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rob Bakker 04-07-2018 Via de website gekocht

Alles perfect!

Site was duidelijk met voldoende informatie. Levering zoals beloofd; wat wil een mens nog meer.... Alles perfect!

Marion 04-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, prima prijs

De tv werd op de afgesproken dag geleverd, de webshop was supermakkelijk. De tv werd netjes binnen gebracht in de kamer waar deze moest komen te staan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ceesman 04-07-2018 Via de website gekocht

Goede service

Super makkelijke site, grote/ merk/inch /prijs,overal kan je op zoeken en dan niet te vergeten de prijzen zijn super scherp ,deze webschop is echt de prijzen fluisteraar ,🥇🏆