Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

7,9 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 103 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,9

Lina 04-01-2017 Via de website gekocht

Alles is top gegaan

Ik heb op 30 december jl. een Samsung tv online besteld, ook nog even contact gehad met de klantenservice omdat op het scherm stond dat de betaling niet was gelukt.

De medewerkster aan de telefoon was heel aardig en gaf meteen al aan dat bij hun op het scherm te zien was dat de betaling was gelukt (de bestelling had ik 3 min. geleden gedaan) en dat ze de tv dezelfde dag nog zouden versturen.

DHL stond de volgden morgen om 10.00 uur bij ons aan de deur en de tv hebben we meteen kunnen aansluiten zodat wij op oudjaarsavond met super beeld tv hebben kunnen kijken.

Bedankt voor de goede service en snelle levering ik ga hier zeker vaker bestellen.

Vincent Jansen 03-01-2017 Via de website gekocht

Super snelle service

Overduidelijke productbeschrijvingen, snelle levering en heldere communicatie over levering en garantievoorwaarden .

Aanbiedingen op de site vermeld zijn ook echt aanbiedingen.

Pluspunten

• Heldere prijzen
  • Goede product beschrijvingen
  • Snelle levering
  • Veel betaal mogelijkheden

Mark 03-01-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Ledtv aangeschaft in de winkel via internet

mooie zaak en erg snel geholpen.
De site is erg makkelijk in de omgang.
De ledtv bekeken op de site en via de telefoon een reservering gemaakt zodat je zeker weet dat hij nog voorradig is in de winkel en dat was geen enkel probleem TOP!!

Pluspunten

• Eenvoud
  • prijs/kwaliteit

Mark 03-01-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Online prijzen in een echte winkel

Goed bereikbaar, goed en vriendelijk personeel, groot aanbod. Website ook helder. Goede hulp bij het maken van de keuze, in mijn geval betekende dit een goedkoper model dan ik zelf voor ogen had. Had al eerde een dergelijke ervaring bij jullie maar kocht toen uiteindelijk een duurder model waar ik overigens ook blij mee was. Goede verkopers, goed advies, blije klant

Pluspunten

• Transparant, eenvoudig snel, groot assortiment
  • Fysieke winkel
  • Digitale factuur
  • Ogenschijnlijk goedkoop

Minpunten

• Pfoei, heb ik nog niet kunnen ontdekken

Ralph Dik 03-01-2017 In de winkel gekocht

audio apparatuur

Shop met ruime parkeergelegenheid.Makkelijk te bereiken.Overzichtelijke winkel.Ruim assortiment , vriendelijke ter zake deskundige medewerkers.

remco 03-01-2017 Via de website gekocht

top

ik had nog nooit van deze winkel gehoord en toch was ik benieuwd want ik zocht toch een tv en dit heb ik via kieskeurig gedaan ze zijn stukken goedkoper dan de rest van de webshops en een goede service en snelle levering dus echt waar voor je geld

Eugenie 03-01-2017 Via de website gekocht

Wat een snelheid

Mijn oude tv moest nu echt vervangen worden! Mijn autistische zoon zou het weekend thuis komen en filmpjes kijken is zijn lust en zn leven. Omdat ik al eens eerder een tv bij jullie heb gekocht weet ik dat het snel kan gaan. Ik ben gaan kijken bij de tv's in het goedkopere segment en zag direct deze finlux tv. Lekker groot en mooi design. Ik heb deze op Mn werk laten bezorgen vanwaar ik de tv de volgende dag al mee kon nemen. Wat een snelheid!! Echt heel erg fijn. Mijn zoon blij en ik ook heel erg blij!!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Voor iedere portemonnee

MT Felten 03-01-2017 In de winkel gekocht

Fijne winkel, snelle service

Een enorm fijne ervaring! Bij Plasma Discounter hebben ze echt goed nagedacht over hun bestelsysteem: Je reserveert (in mijn geval) een tv online en haalt hem op een gewenst tijdstip op. Je laat je reserveringsnummer zien en je tv wordt voor je opgehaald. Desgewenst brengen ze hem ook naar je auto toe :).

Het personeel is uiterst vriendelijk en geeft duidelijke uitleg. Mooie winkel ook met veel aanbod.

Pluspunten

• Personeel
  • Bestelsysteem
  • Aanbod
  • Service

Marcel 03-01-2017 Via de website gekocht

SUPER SERVICE !!!!

Gisteren een 4-tal LCD TV's besteld bij plasmadiscounter.nl. Vandaag om 10.00 uur al geleverd. Naast een scherpe prijs ook uitstekende communicatie dmv track trace en super snelle levering!!

Pluspunten

• Scherpe prijs
  • Uitgebreid assortiment
  • Snelle levering
  • Uitstekende communicatie

Willemsen 03-01-2017 Via de website gekocht

Toch niet op voorraad!!

Aankoop: Sonos Playbar en 2x Play1.
Het vervelendste wat je als klant kan overkomen....
De website zegt: op voorraad.. Realiteit: e-mail met verontschuldiging dat het product (2x Play1) niet meer op voorraad is. Dit is namelijk waar je extra op let bij je aankoop. Heel frustrerend. "Op voorraad en morgen geleverd". Omdat ik het volledige product toch wilde hebben, heb ik de Play1 bij een ander bedrijf gekocht. Dit betekent echter wel dat je (tijdelijk) extra veel geld kwijt bent en dus aan het werk moet om (een deel van) je aankoop ongedaan (geld terug) te maken.
Gelukkig is de 'nazorg' van Plasma-discounter goed. Werknemer belde over de (deel-)annulering en regelde alles snel. Twee dagen later had ik het geld weer op mijn rekening staan. De Playbar werd op tijd geleverd en ook mijn 2x Play1 (via een ander bedrijf). Uiteindelijk heel gelukkig. Fantastisch 'spul'.

Pluspunten

• Afhandeling na (deel) annulering

Minpunten

• Ondanks website is niet alles op voorraad

Create2Fit Naarden 06-01-2017

Beste heer of mevrouw Willemsen

Wij willen nogmaals onze excuses aanbieden voor de niet-kloppende informatie, betreffende de voorraad.

Wij wensen u in elk geval nog heel veel plezier met uw Sonos apparatuur.

Vriendelijke groet,

Neil
Plasmadiscounter.nl

Coen 03-01-2017 In de winkel gekocht

Goede snelle service!

Vorige week na lang dubben langs geweest bij Plasma Discounter voor een nieuwe tv.
De prijzen zijn al scherp vergeleken met andere winkels, en daarnaast was er ook nog een actie Rad van Fortuin voor de Ambilight tv's.
Netjes geholpen door een medewerker. De tv stond niet in de showroom, maar wel een vergelijkbare en medewerker kon zo vertellen wat de verschillen waren met de tv die wij graag wilden. Daarnaast ook nog leuke actie, draaien aan het rad voor korting. Deze actie had ons toch over de streep getrokken nog voor 31 december een tv te kopen.
Na aankoop netjes geholpen met de tv in de auto zetten, en thuis aangesloten en super blij met de nieuwe tv! Al vaker hier tv gekocht en kan niet anders zeggen dan een top winkel.

Pluspunten

• TV direct op voorraad af te halen
  • TV wordt in de auto geplaatst
  • De prijs is top

Minpunten

• TV stond niet in de showroom

Ran 03-01-2017 Via de website gekocht

Ran

Optijd geleverd, netjes gebeld ivm een vertraging. Als nog on time geleverd! Top winkel met oog voor klantbehoefte en echte authentieke service! Zoals het zou moeten zijn!! Jullie zijn TOP!!

Pluspunten

• Service
  • Duidelijk en transparant
  • Vriendelijk
  • Behulpzaam
  • Specialistisch

Menno Nieuwenhuize 02-01-2017 In de winkel gekocht

Samsung TV

Voor mooie prijzen topkwaliteit. Goede en snelle service. Er was een ruime keuze uit TV's. De nieuwste modellen waren voorradig.

Pluspunten

• Behulpzaam
  • Kennis van zaken
  • Snelle service

Peter 02-01-2017 In de winkel gekocht

Snelle service!

Op valreep sluitingstijd langs gegaan. Desondanks namen medewerkers alle tijd. Snel en efficient geholpen, tot en met laden van TV in auto. TV werkt uitstekend, tegen een prachtige prijs!

Pluspunten

• Beschikbaarheid persoon
  • Hulpvaardigheid personeel

Piet 02-01-2017 In de winkel gekocht

Nieuwe 43 inch Sony TV

Prima geholpen door een aardige medewerker met kennis van zaken in de winkel. Groot assortiment televisies dus is er viel ook echt wat te vergelijken en te kiezen. Snelle en efficiënte afhandeling van de koop

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Snelle afhandeling na koop
  • Scherpe aanbiedingen

Rob Wiersma 02-01-2017 In de winkel gekocht

Prima geholpen!

Overzichtelijke winkel met de interessante uitvoeringen op voorraad. Van alles wat er staat kun je een demo krijgen, vakkundig personeel. Makkelijk parkeren.

Pluspunten

• Vakkundig personeel.
  • Webshop online in de winkel voor info artikelen.

A. Werring 02-01-2017 In de winkel gekocht

Top

Ik ben in de winkel deskundig en snel geholpen. Ik wist ongeveer wat ik wilde. De mogelijke alternatieven werden gepresenteerd. Daardoor veranderde mijn aanvankelijk voorkeur. Een prima advies dus!

Rob 02-01-2017 In de winkel gekocht

Aanschaf tv

Al meerdere keren in deze aangename omgeving kunnen rondkijken en informeren naar mijn geplande aanschaf. Goed geadviseerd !! Goede prijs!

Pluspunten

• Goede sfeer
  • Perfekt geholpen
  • breed asortiment

Bonte 02-01-2017 Via de website gekocht

Een goede prijs is niet altijd alles.

Het gebruik van de shop is eenvoudig en duidelijk. Ook de naam geeft aan op het juiste adres te zijn. De afwikkeling van de order is ook prima, meestal geleverd binnen 1 dag. Wij hebben een bestelling geplaatst na eerst de beste prijs via email aangevraagd te hebben. In deze mail zat een link waar wij gelijk mee konden bestellen.
Na de volgende dag eerst een zwaar beschadigde doos bij levering te hebben geweigerd (op advies van de bezorger van DHL) , na een telefoontje richting Plasmadiscounter een tweede levering de volgende dag gekregen.
Deze tv stopte echter na een paar dagen gebruik met het geven van beeld. Meerdere malen op nieuw aangezet maar steeds hetzelfde resultaat. Uiteindelijk hebben wij direct via de app op de website een bericht achtergelaten (eerste kerstdag). Maar antwoord verwachtten wij redelijkerwijs niet die dag. De zaak zou op 2e kerstdag open zijn dus toen ook gelijk weer telefonisch contact opgenomen. De dame aan de telefoon was eerst nog vriendelijk maar zeker onverbiddelijk wat betreft het retourneren van de kapotte tv. Zonder doos konden ze niets voor ons doen was het antwoord. Zelf even Sony bellen het advies. Uiteindelijk hebben wij aangedrongen dit na te vragen bij een chef of iets dergelijks maar ook daar hebben wij geen resultaat op weten te ontvangen. Vervolgens hebben wij het verhaal nogmaals via de mail geprobeerd uit te leggen. Zeker dat het hier dus niet om een bedenking ging maar om een kapot (inferieur artikel) apparaat. Daar begon onze slechte ervaring met dit bedrijf.
Op de mail werden wij een uur voor sluitingstijd door de shopmanager teruggebeld. Na enkele vragen was de conclusie dat we de tv dan maar in Naarden om moesten komen ruilen. Wel kregen wij dan een nieuwe tv mee… maar zonder doos en op eigen risico van het vervoer naar huis. In onze ogen onacceptabel, dat lieten wij even in het midden voor het moment. Maar toen wij aangaven er gelijk aan te komen, was dit niet mogelijk omdat de winkel een uur later sloot. Meerdere oplossingen hebben wij aangedragen voor een snelle oplossing maar deze werden allemaal afgewezen. Niet klantvriendelijk vinden wij echt een understatement voor de manier waarop we door de dienstdoende “shopmanager" te woord gestaan en behandeld zijn. Wij vinden echt dat wij onbeschoft te woord gestaan en onbehoorlijk behandeld zijn door deze meneer.
Na ons de volgende ochtend eerst Sony te hebben gebeld over het defect (zij gaven aan dat de tv te nieuw was voor reparatie en terug naar de winkel moesten voor een omruiling of geld terug) en via Consuwijzer en Thuiswinkel Waarborg te hebben geïnformeerd naar onze rechten en plichten inzake deze kwestie hebben wij nogmaals naar de winkel gebeld, maar weer bleef de shopmanager bij zijn verhaal, zonder doos of geen mogelijkheid en zelfs de waarheid over het advies van de Sony helpdesk werd in twijfel getrokken. Vervolgens zijn wij toch met kapotte tv in de auto gestapt en een uur naar Naarden gereden. In de winkel was men wel op de hoogte van onze komst, maar de shopmanager bleek te druk om ons persoonlijk te woord te staan en liet het personeel het oplossen. Uiteindelijk hebben we de tv uit de auto gehaald en met twee winkelmedewerkers gecontroleerd of hij echt kapot was. Wij hebben weer op een redelijke manier geprobeerd uit te leggen dat we gewoon recht hebben op een nieuwe tv in doos, het is niet een bedenking of een normale retour, maar een product dat onder de garantie valt. Hoe de afspraken ook met de fabrikant zijn, dat is niet onze zaak. Wij zijn klant van Plasmadiscounter en wij stonden volledig in ons recht op een goed werkend product. De uiteindelijk attente winkelmedewerker heeft gelukkig de ervaring met deze winkel iets positiever kunnen laten voelen door zijn vriendelijke en begripvolle medewerking. En wij ervaarden gelukkig dat er ook nog redelijke mensen bestaan. Uiteindelijk zijn wij weer een uur in de auto teruggereden met een vervangende nieuwe tv in doos.
Ondanks dat het probleem nu dus opgelost lijkt te zijn (na 3 dagen werkt deze tv gelukkig nog steeds prima) , blijven we sceptisch over het feit ooit nog een aankoop te doen bij Plasmadiscounter.

Pluspunten

• eenvoudige website
  • snelle orderafhandeling
  • keuze bezorgdatum

Minpunten

• telefobische bereikbaarheid
  • klantvriendelijkheid medewerkers
  • halstarrigheid bij problemen

JanP 02-01-2017 In de winkel gekocht
Bussum

Plasmadiscounter

Wij hebben de afgelopen jaren diverse producten bij Plasmadiscounter afgenomen. Iedere keer dat we in de winkel waren zijn we geholpen door medewerkers met kennis van zaken. We werden altijd vriendelijk te woord gestaan en de artikelen worden tot aan de auto geleverd

Pluspunten

• producten staan duidelijk opgesteld
  • vriendelijk en deskundige mederwerkers
  • Goede prijzen

H. Weinstein 02-01-2017 In de winkel gekocht

Sonsos 2

Geweldige uitleg en adviseur die alles voor je uitzoekt en het product zelfs in je auto legt. Thuis is het een makkie om het zelf te installeren en dan blijft alleen nog genieten. We zijn er snel terug voor meer!

Pluspunten

• Advies
  • Perfecte benadering van klanten
  • Prijs / kwaliteit klopt

Gert Bos 02-01-2017 Via de website gekocht

Revolutionair goed!

Met deze snelle, deskundige, en zeer klantvriendelijke service van plasma discounter.nl verdien je de status revolutionair goed!

Pluspunten

• snel
  • deskundig
  • klantvriendelijk

Jacco 01-01-2017 In de winkel gekocht

Top geholpen!

Goeie eerlijke verkoper gaf goed advies over meerdere tv's van verschillende merken in onze prijsklasse. Uiteindelijk hiermee een goede keuze kunnen maken.
Helaas bleek bij thuis komst wel dat de verkeerde tv was meegegeven. Laatste twee cijfers van het serienummer zijn anders en zitten kleine verschillen in.

Pluspunten

• Kennis van de verkopers

Angelique 01-01-2017 In de winkel gekocht

Angelique

Via bekenden op deze website gekomen. Gericht gezocht en gevonden en voor de laagste prijs van Nederland. Aangezien wij in de buurt van de showroom wonen, zijn we daar heen gegaan voor aanvullende informatie en advies. Zeer correct geholpen. Bij een volgende aankoop ga ik weer meteen naar deze site toe.

Pluspunten

• Duidelijke site
  • Prachtige showroom
  • Vriendelijk personeel

Minpunten

• Nog geen minpunt ontdekt

Mo 01-01-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Uitstekend advies en snelle service!! TOP

Altijd prima advies in de winkel. Deze keer een TV maar ook in het verleden prima advies voor witgoed ed. Duidelijk advies. Wij zijn erg blij met onze TV. En service tot aan de auto! Geweldig!

Pluspunten

• Service
  • Snelheid
  • Vriendelijk
  • Uitstekend personeel

Henk Aberson 01-01-2017 Via de website gekocht

Goed geregeld, erg blij!

Na het maken van de keuze voor TV, kwam ik al snel bij plasma-discounter.nl. Hier had ik al eerder 3 TV's gekocht, altijd naar volle tevredenheid. Natuurlijk helpen de scherpe prijzen, maar vooral het vertrouwen maakt dat ik geen moment twijfel om hier te kopen. Ik had de TV pas nodig op een bepaalde datum, maar wilde niet misgrijpen. Bij het bestellen heb ik prima de gewenste leverdatum kunnen aangeven, daarop is de TV (en muursteun) ook geleverd. Uiteraard werd ik geïnformeerd over het vervoer en het levermoment. Zowel door plasma-discounter als door DHL. Waarom geen 10 ipv een 9? Er is altijd ruimte voor groei, het zou een 10 zijn als ik een nog meer specifiek levermoment zou doorkrijgen ;-) Niettemin, erg tevreden en blij!

E.W. 01-01-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Goede service ook na de aankoop

Na het kopen van een Samsung tv kwam ik erachter dat de factuur nog op mijn oude adres stond.
Ik wou graag een nieuwe factuur met het juiste adres omdat ik de factuur nodig had voor een actie van Samsung . Een belletje naar de klantenservice en binnen 1 minuut had ik de nieuwe factuur met het juiste adres in mijn mailbox.

Pluspunten

• Goede service ook na aankoop
  • Zeer behulpzaam en bekwaam personeel in de winkel

Dik 01-01-2017 In de winkel gekocht

Prima service

Een 10 voor de service, de vriendelijk, adequate, goede en deskundige hulp bij de afweging welke tv wij wilden kopen. We komen graag terug.

Pluspunten

• overzicht
  • deskundigheid
  • klantvriendelijk
  • veel keus
  • prijs

Wilma 01-01-2017 Via de website gekocht

niet verwacht dat het zo snel ging vanwege de feestdagen.

bestelde de smart tv op 30 december nooit verwacht dat deze inderdaad al om een uur 's middags op oudjaar zou worden gebracht waardoor we op de nieuwe tv het oudjaar konden uitluien en het nieuwjaar verwelkomen. Duidelijke site en goede service . Goede mails met informatie. Kortom heel blij met PlasmaDiscounter

Pluspunten

• duidelijke site
  • goede informatie filmpjes
  • zeer snelle levering
  • persoonlijke mailtjes

Minpunten

• kan er geen vinden

Jurian 01-01-2017 In de winkel gekocht

Jurian

Wat een service! Ik had een een groot apparaat gekocht (dus grote doos) waarbij men na deze uit het magazijn gehaald te hebben direct vroeg of hij deze in mijn achterbak kon zetten. Welke winkel doet dat nou?! Voor mij krijgen jullie een 10!

Pluspunten

• Snelheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundig

Bas 01-01-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Super webwinkel met professionele showroom

Ik kom al jaren bij coronel. Inmiddels verschillende producten gekocht in de verschillende shops (koffiemachine, lcd tv, cary chef bbq, kinderstoeltjes etc). Webwinkel icm showroom waar je de producten kunt bekijken en ophalen is een gouden greep. Super service en ze hebben alles op voorraad. Bij problemen even langs rijden en je wordt super geholpen. Prijzen zijn conform andere webshops en dus super scherp. Pluim voor de opzet en service. Ga vooral zo door en ik blijf een tevreden vaste klant.

Pluspunten

• Service
  • Prijzen
  • Showroom

Minpunten

• Altijd succes, slecht voor je portomonee ;-)

Fam Boogert 01-01-2017 Via de website gekocht

Super snel

Super snelle levering zelfs op oudejaars dag bezorgd. Goed op de hoogte gehouden en zeer scherpe prijs voor een hele mooie televisie.

Pluspunten

• Veel informatie

PaulCieremans 01-01-2017 Via de website gekocht

Snelle degelijke service

Heb een muurbeugel op rekening en eerder een keer een plasma scherm dmv vooruitbetaling besteld, Beide leveringen waren er direct de volgende dag en van de levering werd ik het gehele traject op de hoogte gehouden. Aanrader!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Kopen met achteraf betalen

Simon 01-01-2017 In de winkel gekocht

Soms play 5

Zijn super goed geholpen bij de aanschaf van onze SONOS Play 5 (2x incl standaard)
Doordat wij in het verleden er ook goed geholpen zijn bij de aanschaf van ons koffie zet apparaat zijn we terug gekomen.
Goede prijs kwaliteit verhouding en service gericht.

René 01-01-2017 Via de website gekocht

Review plasmadiscounter

Via internet terecht gekomen bij plasmadiscounter. Uiteindelijk was die LG tv waar ik naar op zoek was in de aanbieding. Toen ik wilde bestellen zag ik dat de prijs ineens 10 euro was verhoogd. Na een belletje kreeg ik een kortingscode en kon in bestellen. Ging allemaal soepel en de volgende dag werd het pareltje afgeleverd. Soepel geregeld en prima service. Tv helemaal prima zowel beeld als geluid. Geluid zou met een Sonos playbar helemaal tot z'n recht komen...

Pluspunten

• Service
  • Bereikbaarheid

De Lange 01-01-2017 In de winkel gekocht

Podiumangst

Buitengewoon plezierige atmosfeer. Werd door Julian en Maarten uitgebreid voorgelicht. Beide medewerkers gaven heel duidelijk en eerlijk informatie. Ik was blij dat ze zonder ingewikkelde terminologie verschillen konden benoemen over de verschillende mogelijkheden.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Ontspannen atmosfeer

Ad 01-01-2017 Via de website gekocht

waarom de stad in?

Deze discounter luidt het einde in van een bezoekje aan winkels in je woonplaats. Reden: goede voorlichting, productvergelijkingen en aanbiedingen.
Wat je nodig hebt is je muis en je computerscherm.
Volgende dag is je bestelling al thuis. Scheelt een hoop gesjouw.

Voortaan de stad in voor een biertje!

Pluspunten

• professioneel
  • vergelijkingsmogelijkheden
  • grote keuze
  • aanbiedingen
  • snelle leverantie

h.kemper 01-01-2017 Via de website gekocht

Dhr

Winkel is zeer overzichtelijk en logisch ingericht.
Het was er gezellig druk en de verkopers waren ontspannen en duidelijk in hun uitleg.
Heb eerst even rond gekeken en de tv van mijn keuze, die ik een dag van te voren besteld had bekeken.
Aan de balie mijn reserveringsnummer (via sms ontvangen) getoond en het verder afgehandeld.
Volgende dag werd mijn TV thuis bezorgd.
Duidelijke info van DHL via mail ontvangen.
Al met al een firma om aan te raden met als sterke punten klantvriendelijk, service gericht en snelle levering. Waar vind je nog zo iets. Oh ja en tenslotte de prijs. Ben nergens anders een lagere prijs tegen gekomen.

Swinkels 01-01-2017 Via de website gekocht

Top

Het is een top webshop! Zeer overzichtelijk en alles is duidelijk.
Bezorging is ook top! Heb lang gezocht en uiteindelijk hier gekocht

Prima winkel 31-12-2016 Via de website gekocht

Prima webshop

Prim webshop. Duidelijk en maakt z'n woorden waar. Wij zijn heel tevreden over de gang van zaken! Aanrader

Pluspunten

• Snel
  • Duidelijke
  • Goede prijs-kwaliteit verhouding

Minpunten

• Niet

vos 31-12-2016 In de winkel gekocht
naarden

top service

Goed vakkundig verkoopteam.
Duidelijke en juiste informatie zonder poespas.
snelle levering zelfs tot in de auto
Super service..

Pluspunten

• Vakkundig personeel
  • snelle levering uit voorrad

John 31-12-2016 Via de website gekocht

John

Makkelijk een keuze te maken door de handige menu structuur en de in te stellen filters. En snelle levering van het product.

Dick Camper 31-12-2016 Via de website gekocht

Heel tevreden over aankoop TV scherm camper

We kochten een 19"scherm om in de camper te gebruiken. Scherp geprijsd en vlot geleverd. Toen bleek dat het scherm niet 12V functioneerde, is er zonder probleem een nieuwe geleverd en die doet het nu prima in onze camper. Compliment voor de service!

Frank 31-12-2016 Via de website gekocht

Supersnelle service en berzorging

Ik heb hier de Sony MDR-RF811RK draadloze koptelefoon gekocht ter ondersteuning van de race spellen op de Xbox. Prima geluid, groot bereik. Kan moeiteloos de hele kamer doorlopen zonder kwaliteitsverlies. Het vinden was erg makkelijk door de overzichtelijke site, scherpe prijzen, supersnelle bezorging. Het lijkt wel of Tim en Tom zelf de spullen bezorgen. Wat verder erg handig is dat er veel reviews te vinden zijn over de producten zodat je een goede keuze kan maken. Ook zijn er veel filmpjes van Tom te vinden die de spullen zelf test. Overigens is het serviceteam net zo snel in het beantwoorden van vragen. Ik zou zeggen, ervaar het zelf!

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Scherpe prijzen
  • Vriendelijke service met een glimlach
  • Snelle levering
  • De productreviews van Tom

Minpunten

• Keuze is erg groot

NN 31-12-2016 In de winkel gekocht

Prima!

Uitstekend geholpen; no nonsense en de spullen waarmee ze adverteren hebben ze ook daadwerkelijk op voorraad. Parkeren voor de deur en geen gedoe. Wat mij betreft ideale zaak

Pluspunten

• snel geholpen

Minpunten

• stukje rijden

Diana hartog 31-12-2016 In de winkel gekocht

Top service

Gister ik Naarden geweest om een nieuwe televisie op te halen, van te voren op internet vast rond gekeken en een televisie besteld toen wij aankwamen werden wij vrijwel direct geholpen terwijl het erg druk was dus in 1 woord top!! De tv werd zelfs voor ons in de auto gezet wat een service

Tevreden Harold 31-12-2016 In de winkel gekocht
Naarden

prima -Recht op en neer- deal

Weer product gekocht. Goed toegankelijke (op industrie terrein) winkel met alles uitgestald en te testen apparatuur. Eerst effe op internet voor selecteren en dan naar de winkel. Audio dingetje vraag stellen aan de verkoper en gemotiveerd zeggen: O.K. doe er maar twee. Kopje koffie scoren terwijl 'bestelling' doorpersoneel uit magazijn gehaald wordt. Perfecte service. Wel druk in de shop, maar dat is eigenlijk goed teken, toch? Tot de volgende keer maar weer.

Pluspunten

• Ruime keus
  • alles te 'horen en zien'
  • deskunig advies
  • scherp geprijsd
  • op minder dan half uurtje rijden

Paul 31-12-2016 In de winkel gekocht

Plasma Discounter

Prima winkel, goed advies prettige stemming en aandacht en zeker niet onbelangrijk alles in vooraad. (7 dagen geopend)
Na een smart tv nu een SONOS aangeschaft.
Een winkel waar je eerst op de website
informatie kan krijgen en indien je het niet wilt laten opsturen het in de zaak kan ophalen.

Pluspunten

• 7 dagen geopend
  • goede service
  • goed advies
  • prettig personeel

Kees 31-12-2016 In de winkel gekocht

Perfect geadviseerd en geholpen

De winkel is echt top gewoon rustig kijken zonder gestoord te worden

De site zou voor wat mij betreft iets duidelijker kunnen
Er wordt bij tv's altijd gesproken over inch beeldmaat verder in de omschrijving zie de de maat in cm
Zou direct bij de beeldmaat moeten staan
Tevens de mogelijkheid in te vergelijken mis ik

Pluspunten

• de winkel bediening
  • de uitstalling van alle aparatuur
  • het mee helpen naar de auto

Minpunten

• de site

R.ay 31-12-2016 Via de website gekocht

Samsung tv

Ik vind het een goede shop. Ik heb voor deze shop gekozen omdat ik een tv nodig had. En in deze shop zijn er veel tv's te koop , dus je kan kiezen uit veel tv's met een goede kwaliteit. Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe tv. Hij lekker groot en heeft een mooie beeldscherm.

Pluspunten

• Grote tv
  • Mooie tv