Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Mike 08-01-2017 In de winkel gekocht

Erg drukke winkel, maar bijzonder goed geholpen.

Vlot, eerlijk en goed. Hoge servicegraad. Scam was kapot, kreeg een nieuw exemplaar kosteloos in de handen gedrukt.

A de Goede 08-01-2017 In de winkel gekocht

Aanschaf van TV

Donderdag 29/12 bij Plasma Discounter geweest om de collectie van de tv te bekijken . Binnen gekomen werd je netjes met rust gelaten en nba een poosje kwam er een verkoper net en beleefd vragen of we het konden vinden , Netjes gezegd we kijken rond en indien nodig roep ik je wel .
Na even gekeken te hebben hadden we wat vragen en de verkoper gezocht en de vragen gesteld en duidelijk antwoord gekregen. En de verkoper attendeerde ons op een lopende aktie en dit alles onder het genot van een lekkr bakkie koffie. En na afhandeling werd het gekochte product netjes in de auto gelegd ,dus gewoon een prima service en in mijn ogen een prima shop

Pluspunten

• aardig personeel
  • lekkere koffie

D de Beuse 08-01-2017 In de winkel gekocht

led tv

via de telefoon zijn we zeer goed behandeld en wat we wilde werd meteen apart gelegd en bij aankomst werden we meteen geholpen en dingen uitgelegd dus de service is heel goed en binnen de familie en vrienden is er aardig mond op mond reclame gedaan om bij jullie het gewenste product te kopen

Pluspunten

• goede service
  • vlot geholpen

Antoine 07-01-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Super goed! 's Avonds om half 9 besteld, ' morgens om half 9 in huis. Meteen een mail met informatie gekregen en een mail, waarin de bestelling gevolgd kan worden.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Heldere informatie

Marja Snoek 07-01-2017 Via de website gekocht

Ben erg tevreden over jullie dienstverlening.

Prima dienstverlening en ruime sortering in het aanbod. goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Kwam goed uit de test op internet.

Pluspunten

• dienstverlening
  • levertijd
  • kwaliteit
  • aanbod

Ria 07-01-2017 In de winkel gekocht

Perfecte service

Tv gekocht, thuis gekomen bleek de kijkhoek waardeloos. 3 Dagen gewacht en gehoopt dat het me niet ging irriteren. Helaas.....wel dus. Alles weer netjes in de doos en terug naar de winkel. Perfecte service. Nieuwe tv uitgekozen......moet eerlijk zeggen ik had niet gedacht met een LG thuis te komen (of het moest de oled zijn helaas een te kleine kamer)......maar wat een pracht tv. Ik ben hier zo blij mee. Dank jullie wel team Plasma-discounts AAA.

Pluspunten

• Mooie winkel
  • Rustige, niet opdringerige verkopers.

Minpunten

• Niet

Guus 07-01-2017 Via de website gekocht

Prima service en betrouwbare levering

Voor het eerst een tv gekocht bij de plasma discounter. Omdat hij daar het voordeligst was, was de keuze snel gemaakt. Gisteren besteld en vanmiddag al bezorgd. De zending was goed te volgen door de handige link in de mail. Het contact met de klantenservice dat ik voor de aankoop had, verliep ook prima, altijd binnen een dag een reactie.

Pluspunten

• Lage prijs
  • Snelle levering

Jeroen 07-01-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Ben blij met mijn keuze hier een tv te kopen snel geleverd en goed aan gekomen duidelijke beschrijving op de site en kon nergens goedkoper voor zelfde tv

Pluspunten

• Duidelijk site goed te vinden
  • Snel geleverd

paul jansen 07-01-2017 In de winkel gekocht

paul jansen

geweldige service
goed geholpen duidelijk advies wat wel/niet aan te schaffen
meteen opgehangen en staat geweldig
super
meer dan tevreden
volgende keer weer naar naarden

grote pluim

Jeffrey 07-01-2017 In de winkel gekocht

Goed persooneel

Goed geholpen door de medewerker aldaar. Ze hebben verstand van TV's. Er staan er overigens genoeg opgesteld in de showroom, zodat je nog even goed kan vergelijk. Ik ben erg blij met mijn aankoop.

Pluspunten

• Website
  • Deskundig personeel
  • Showroom

Minpunten

• Nog niet ondervonden

Meeder 07-01-2017 Via de website gekocht

Mevr

Op vrijdag bestelde ik de tv en verwachtte m pas maandag in huis.. Maar zaterdag voor 14 uur werd de tv geleverd! Fantastisch! Mijn vraag over de verzekering tijdens de verzending werd vrijdag ook prima dn vlot beantwoord. Ik wist meteen waar ik aan toe was en kon met een gerust hart bestellen.

Roel 07-01-2017 Via de website gekocht

Top

Goede voorlichting via de site, scherpe prijs en snel geleverd (binnen 24u) Vooral de voorlichtingsfilmpjes van Tom op de website vind ik van meerwaarde. Top!

Cees Wieman 07-01-2017 In de winkel gekocht
Naarder vesting

samsing 55 5000

Goed en snel geholpen; duidelijke uitleg m.b.t. keuze van TV en soundbar! Direct mee kunnen nemen is een groot pluspunt!

Pluspunten

• Goed personeel
  • Goede bereikbaarheid

Smidts 07-01-2017 In de winkel gekocht

Sony televisie

Super goed geholpen. Televisie was op voorraad volgens het systeem maar dat bleek niet zo te zijn. Was goed opgelost televisie werd de volgende ochtend bij ons thuis afgeleverd

Pluspunten

• Zeer zeker

Fransvh 07-01-2017 Via de website gekocht

Niet alles snelle boys, ook alles goed geregeld!

Al diverse aankopen gedaan bij Create2fit en zeer tevreden over de product info, de prijzen en afhandeling en leveringen. Een keer was het besluit tot aankoop genomen omdat het mogelijk is de artikelen op een andere datum te laten bezorgen.
Enige nadeel is dat je geen account kunt aanmaken waardoor je (anno 2017) steeds je al gegevens moet invullen.

Lennaert 06-01-2017 Via de website gekocht

Top service. Snel. Goede uitleg. Scherpe prijs.

Snelle levering (binnen 12 uur geleverd na betaling!!!). Extra uitleg door Tom. En een zeer scherpe prijs. Alles goed.

• Uitleg bij product

Niels 06-01-2017 Via de website gekocht

No nonsense, gewoon goed

Webshop met zeer ruim assortiment en een prettige manier van zoeken. Duidelijke produktinformatie en scherpe prijzen. Gewoon een goede shop.

Pluspunten

• Scherpe prijzen
  • Goede produktinformatie
  • Prettige manier van zoeken
  • Veel keus

Sven 06-01-2017 Via de website gekocht

Super deals in snelheid !

Direct op de juiste webpage met goede omschrijving. Vlotte afrekening, snellere levering dan aangegeven waardoor een selectiemogelijkheid van leveringsdatum misschien een aanbevolen tip is.

Pluspunten

• makkelijk navigeerbaar
  • snelle levering ook in België

Fernando Tat 06-01-2017 In de winkel gekocht

Top service!!!

Top winkel!! Online alles makkelijk te vinden en in de winkel hebben ze top personeel staan. Super klantvriendelijk en brengen je aankoop zelfs naar de auto!!

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Hebben alles staan in de showroom
  • Problemen lossen ze top op

Michel 06-01-2017 Via de website gekocht

Beste prijs, snelle en correcte levering

Goede prijs, met gratis en snelle levering
Overzichtelijke webside, correcte informatie ruime keuze!

Marieke 06-01-2017 Via de website gekocht

Groot aanbod, scherpe prijzen, snelle levering

Mijn ervaring met plasma-discounter is dat je een ruime keuze hebt in alle productgroepen, die scherp geprijsd zijn. En super snelle levering.

Dennis 06-01-2017 In de winkel gekocht

Ik kom zeker terug

Ga eens kijken en je bent verbaasd. Je wordt door vakmensen geholpen. Ruim assortiment, weg met de mediamarkt leve plasmadiscounter

Pluspunten

• Snelle service
  • Veel keuze
  • Vakmensen
  • Ga zo door

Minpunten

• Zijn er niet!

Ilse 06-01-2017 In de winkel gekocht

Goede service

Wij hebben een televisie gekocht. Goed geholpen door de verkoper, heeft veel verstand van de tv's. Uitleg was duidelijk voor ons

Pluspunten

• Goede service
  • Op voorraad

Bas 06-01-2017 In de winkel gekocht

Top Advies, goede prijs

Onze oude platte was toe aan een upgrade. Binnen ons budget viel een prachtige 40inch 4k Samsung LED TV. Duidelijk advies gekregen, ook technisch inhoudelijk klopte het goed, helemaal top. Echt blij mee.

Pluspunten

• Kijken, Kijken, Kopen
  • goed bereikbaar

Minpunten

• niet de allergoedkoopste

Vin 06-01-2017 Via de website gekocht

Aanrader

Ik vind het een prima shop. Zeer snelle levering. 20.50 uur online besteld en volgende morgen al in huis. Duidelijke overzichtelijke site.

Pluspunten

• Levertijd
  • Service

Ursule 06-01-2017 In de winkel gekocht

Super winkel!

Plasma discounter in Naarden geeft deskundig advies, heeft veel personeel. Er is een ruime keuze en de prijzen zijn de beste van alle winkels. De website is makkelijke in gebruik.

Pluspunten

• deskundig personeel
  • goede prijzen

Boet Leusenkamp 06-01-2017 Via de website gekocht

Smart tv gekocht

Service is gewoon top, binnen 1 dag bezorgd!! Je krijgt snel alle benodigde mails van hun, zoals bevestiging en track and tracé.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Snelle reacties

Patrick 06-01-2017 In de winkel gekocht

Philips 49PUS6401

Winkel ziet er netjes en verzorgd uit.
Alleen was het erg druk en daarmee liet het advies lang op zich wachten en was erg beperkt.
In ieder geval kregen we gratis koffie en dat was een grote plus.

Pluspunten

• winkel ziet er netjes uit
  • gratis koffie

Minpunten

• advies was niet erg helder

Create2Fit Naarden 09-01-2017

Geachte heer,

Bedankt voor uw feedback na een bezoek in onze showroom.
Jammer om te moeten vernemen dat u even heeft moeten wachten en dat niet alle informatie/adviezen duidelijk of kort zijn geweest.
Service staat bij ons hoog in het vaandel en wij zullen dit zeker meenemen om dit te verbeteren.

Team Plasmadiscounter.

Sjaak Vianen 06-01-2017 Via de website gekocht

Snelste levering ooit

Na supersnelle reactie van de help desk over het product waar ik vragen over had, overgegaan tot de aanschaf van tv +c kaart. Half 7 s'avonds besteld, half 10 de volgende morgen geleverd. Dat was de snelste levering ooit!

Pluspunten

• Duidelijk info van de helpdesk
  • Super snelle levering
  • Scherpe prijzen

Etienne 05-01-2017 Via de website gekocht

Phillips 4k televisie

Zoals gebruikelijk snel en eenvoudig bestellen en geleverd zoals afgesproken. Tv was snel geinstalleerd, update via internet en nu al genoten

Pluspunten

• helder
  • nakomen afspraak

Vin 05-01-2017 Via de website gekocht

Aanrader

Pluspunten

• Levertijd
  • Service

N.G.A.Jongmans 05-01-2017 In de winkel gekocht

Aankoop soundbar

Eerst, via email, informatie opgevraagd. Binnen een uur een goed antwoord gekregen. Vandaag een soundbar en beugels gekocht in de winkel in Naarden. De bediening en afwikkeling was perfect. De gekochte artikelen keurig in de auto gezet. Tijdens de installatie was er nog 1 vraag. De telefonische hulp was ook weer prima.

Pluspunten

• Voor, tijdens en na de koop prima service gegeven

RS 05-01-2017 Via de website gekocht

TV Kastje

Op oudejaarsdag een modern én mooi geprijsde tv kast gekocht. Op dinsdagmorgen al geleverd. Ben super tevreden over het product en snelle levering.

Pluspunten

• Snelle levering

Maes 05-01-2017 Via de website gekocht

Prima website en snelle levering

Echt een prima webshop en een van de weinigen die nog de zilveren spectrum vloerstandaard voor de play 5 kon leveren. Levering was zeer snel, binnen 2 dagen in huis. Goed verpakt en onbeschadigd en compleet. Begeleiding per mail over de status ook helemaal in orde, wat wil je als klant nog meer?

Pluspunten

• Snelle en juiste levering
  • Website

plasma 05-01-2017 Via de website gekocht

soundbars

nauw het is mijn eerste keer dat ik wat via jullie heb besteld ma moet zeggen dat ik het netjes heb ontvangen en er zat geen schade aan schappo daar voor en mog weer een tv hebben vr mijn kamer dan bestel ik hem weer via jullie wat wel jammer vond is dat er geen hmdi kabel bij zat bij die tv ik weet niet als dat zo hoor ma moest er 1 bij gaaan schaven anders kon ik geen tv kijken ma voor de rest heb ik niets te klagen

Pluspunten

• 0,8

Bas 05-01-2017 Via de website gekocht

Top!

Supersnel vinden wat je zoekt, scherpe prijzen, makkelijke check-out, volgende dag keurig in huis. Gewoon simpelweg hoe het hoort!

Pluspunten

• Makkelijke zoekfunctie
  • Scherpe prijzen

Marc Kemps 05-01-2017 Via de website gekocht

Super

Correcte afhandeling en bovendien €50 goedkoper dan coolblue! Vandaag besteld, morgen geleverd on België. Gewoon SUPER!!!

Pluspunten

• Afhandeling

Esmée van der Bos 05-01-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Mooie prijs/kwaliteit verhouden en goeie service!

Winkel ziet er netjes uit, medewerker kon ons netjes alles uitleggen over de tv en de mogelijkheden. Erg goeie service! Hartstikke blij met onze nieuwe tv!

Pluspunten

• Goeie Service en uitleg
  • Prijs/kwaliteit verhouding erg netjes

Twan 04-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop nieuwe televisie

Overzichtelijke site met veel info over de producten. Hierdoor werd mijn keuze een stuk makkelijker. Levering volgens afspraak verlopen. Top!

Pluspunten

• Overzichtelijke site
  • Snelle levering

Michael Bolweg 04-01-2017 In de winkel gekocht

Aankoop samsung 60 inch led tv

Vlak voor de kerst heb ik mooi gebruik kunnen maken van de weekendknaller..!! Heerlijk als je binnenkomt en met een smile wordt ontvangen.. binnen no-time stond ik aan de kassa onderweg nog even de aanbieding boxen meegenomen, en op naar huis om te installeren. Top allemaal.

Pluspunten

• goede aanbiedingen
  • veel keus

Joachim 04-01-2017 Via de website gekocht

Top

Al diverse producten gekocht bij create2fit. Wederom zeer tevreden over zowel de prijs als de service en kwaliteit. De website is helder en ik heb snel wat ik zoek. De filmpjes waarin uitgelegd wordt hoe de producten werken en wat de specificaties zijn is ook handig. Kortom ik ben zeker tevreden.

• Levering

Marcel 04-01-2017 Via de website gekocht

Super Dagaanbieding!!

Daar was de mail met een super dagaanbieding een 50 inch samsung voor nog geen 500,-
Direct besteld en volgende dag in huis
Uitgepakt en geïnstalleerd wat een beeld en wat gemakkelijk in gebruik. Bedankt Tim en Tom en tot de volgende keer!!

Pluspunten

• snelle levering
  • goed prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• kan ze niet bedenken

M.Chrifou 04-01-2017 Via de website gekocht

Geweldige Tv! Prima service!

Geen minpunten, snelle levering, tv is geweldig! Het is mij opgemerkt dat deze webshop de goedkoopste is in tv's. bij de concurrenten zijn ze allemaal duurder.

B Zoeters 04-01-2017 Via de website gekocht

Vogel wall 2205

netjes geleverd in een iets te grote doos, hier is nog wel iets te besparen. er konden er wel een stuk of 10 van in.....
verder keurig op tijd afgeleverd en makkelijk te installeren

Bibi 04-01-2017 In de winkel gekocht

Bibi

Vooraf vriendelijk aan de telefoon geholpen mbt vraag over het op voorraad zijn van het gewenste artikel in de winkel. In de winkel prima geholpen zonder erg lang te hoeven wachten. Artikel werd naar de auto gebracht.

N Glijn 04-01-2017 In de winkel gekocht

dhr

Super tv en netjes op voorraad.
Werd keurig in de auto gelegd top .
Erg tevreden prijs kwaliteit super

Mickel 04-01-2017 Via de website gekocht

Samsung Tablet

Zocht voor mij zoontje een goedkope tablet en vond via marktplaats een nieuwe waarvan de originele verpakking al open was tegen een schappelijke prijs. Snelle levering en prima product.

Pieter W. 04-01-2017 Via de website gekocht

Dhr.

Bijzonder snelle levering! Kwaliteit TV Samsung UE50KU6020 geweldig. Eenvoudige installatie en prachtig beeld na ingeven juiste instellingen. Kortom een betrouwbare winkel met prima service! De uitzendingen nu met Tim & Tom in de Dakar race zijn een lust voor het oog!

Kenneth 04-01-2017 Via de website gekocht

Al 5 x wat besteld, top bedrijf

Ik kies keer op keer voor deze winkel omdat het een top service is super levering, vragen direct opgelost worden. Voor mij is geen betere

Pluspunten

• Service snelheid keuze
  • Website

Amy 04-01-2017 Via de website gekocht

Prima

Ik heb hier twee sonos play:1 speakers gekocht. Het was hier simpelweg, op dat moment, het goedkoopst. De producten werden de volgende dag al geleverd. Als ik weer iets dergelijks wil kopen dan zou ik hier zeker weer gaan kijken. Dus al met al prima.