Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19731 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 366 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

lex 17-01-2017 In de winkel gekocht

Goede service

Ik koop bijna alles via internet, maar bij het aanschaffen van een nieuwe TV is het toch prettig om deze even "te zien". Naar Naarden gereden, goed advies gekregen en hulp bij het inladen van de auto. Alles was op voorraad, zou het zeker aanraden.

Pluspunten

• alles op voorraad
  • deskundig advies

Minpunten

• niet een hele grote showroom

Leo K. 17-01-2017 Via de website gekocht

Heb een Philips HTL3160B soundbar hier gekocht. Meteen bevestiging gekregen per email. Bevestiging van verzending ontvangen en de volgende dag op de aangegeven tijd geleverd. Maak dit niet vaak mee. Soundbar voldoet volkomen aan de verwachting. Ga zo door.

Pluspunten

• snelle levering
  • correct

C. van Engelen 17-01-2017 In de winkel gekocht
Bronsstraat 10 in Naarden

aankoop samsung tv

De winkel is erg netjes en goed onderhouden. De presentatie is goed en overzichtelijk. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Pluspunten

• goede uitstraling
  • goede presentatie
  • deskundig personeel

Minpunten

• niet gevonden of ervaren

D Temmerman 16-01-2017 In de winkel gekocht
Naarden

snelle en goede hulp bij aanschaf plasma tv

Ik wist al redelijk wat ik wilde en daar werd zeer goed op ingespeeld ( niet opdringerig overgehaald om een andere/duurdere aanschaf te doen). Snel, klantvriendelijke en duidelijk werd ik geholpen en binnen 20 min stond ik buiten met een tv die netjes naar mijn auto werd gebracht.

A Feenstra 16-01-2017 Via de website gekocht

Sonos Playbar

De webshop past bij Tom Coronel. Snel, sneller, snelst. Alles gaat snel door de overzichtelijke en gebruiksvriendelijke site. Ook de afhandeling van de bestelling, de betaling en de levering verloopt als een snelle raceauto...

Pluspunten

• Snelle afhandeling van bestelling en betaling
  • Snelle levering.

Ciska 16-01-2017 Via de website gekocht

Philips 49PUS7101

Goede website waar je duidelijk doorheen kan surfen. Duidelijke communicatie per mail over de stand van zaken. Top!
De TV bevalt prima de Ambilight is geweldig. goede keuze.

Pluspunten

• Communicatie
  • Website
  • Ambilight

Zweers 15-01-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, prima product, goede prijs

Tv muurbeugel van Vogel's besteld om 19.15 uur, volgende dag om 15.00 uur al binnen! Goed product en supersnelle levering en voor een mooie prijs. Ben zeer tevreden!

Pluspunten

• Prijs/ kwaliteit
  • Snelle levering

Fam. Jurjens 15-01-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Super tevreden met nieuwe Samsung tv

We zijn uitstekend geholpen in de winkel, waardoor we een weloverwogen keuze konden maken voor welke tv we zouden gaan. Dit was zeker niet de duurste tv in de winkel :-)

David 15-01-2017 Via de website gekocht

Achterlijk retourbeleid en verwerkingstijden

Meer dan 2 weken geleden een product retour gestuurd. Nog steeds geen geld. Ook staat in hun retourbeleid dat als je de artikel uit de verpakking hebt gehaald, 10% vergoeding aan hun moet betalen. Volgens mij mag dat niet eens volgens het wet. Stiekem afzetten als business model?

Pluspunten

• Overzichtelijke shop

Minpunten

• Doorlooptijd van retour
  • Retourbeleid

Create2Fit Naarden 16-01-2017

Geachte heer,

Ten eerste onze excuses dat u tot op heden nog niks heeft vernomen over uw retourzending.
Voor onze online aankoop en een fysieke aankoop gelden andere retour regels.

Graag zouden wij voor u willen uitzoeken wat bij u van toepassing is en wat de status is van de retourzending.
Helaas kan ik uw order niet terug vinden met de de genoemde gegevens, wellicht dat u ons een bericht kunt sturen: klantenservice@create2fit.com ( o.v.v. review)

Team Plasmadiscounter.

Truong P. 14-01-2017 Via de website gekocht

Beste prijs en volgende dag al in huis! :)

De afgelopen weken was ik aan het twijfelen of ik een nieuwe TV wilde halen. Uiteindelijk werd het een nieuwe Samsung 49 inch en de reden dat ik het heb gedaan, was de prijs op Plasma Discounter. Eenmaal gekocht, ging het heel snel, want de TV is de dag erna geleverd en heb er nu al veel plezier van!

Pluspunten

• Goedkoopste van Internet
  • Snelle levering
  • Goede reviews betreffende TV's

Michael 14-01-2017 In de winkel gekocht
Plasma discounter in Naarden

Samsung tv + sonos set????

na 5 jaar vond ik het wel nodig om me tv te vervangen voor een nieuw exemplaar, die ook eveneens bij de plasma discounter vandaan kwam. Na eerst wat research te hebben gedaan op het internet, ben ik daarna naar de winkel gereden. Daar ben ik zeer goed geholpen, door mensen die er ook echt verstand van hebben. Op alle vragen kreeg ik een duidelijk antwoord om zo het beste product in mijn prijsklasse te adviseren. Er werd goed de tijd voor genomen, zeker een aanrader👌🏻

Pluspunten

• Goede service.
  • Vakkundig en vriendelijk personeel
  • beter geprijst dan andere winkels!
  • Breed assortiment.

Roger 13-01-2017 In de winkel gekocht

Top winkel!

Uitstekend en zeer deskundig geholpen waardoor ik 100% achter mijn aankoop sta...En dan is een 10 gewoon een 10!

Pluspunten

• Goede deskundige service
  • Ruim aanbod
  • Veel uit voorraad leverbaar

Wilma 13-01-2017 Via de website gekocht

snelle levering

mooie duidelijke site met bij de producten een filmpje die het product duidelijk uitleggen. Levering binnen 24 uur. Onze tv en Sonos werden op oudejaarsdag geleverd. Bij een vraag over het product had ik een mail gestuurd waarop ik binnen korte tijd een duidelijk antwoord kreeg.

Pluspunten

• goede duidelijke site
  • snelle levering
  • mooie prijzen
  • vlug antwoord op mail

Robert Tak 13-01-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Erg leuke en klantvriendelijk bedrijf

Erg leuke winkel, goed geholpen en erg goede website. Duidelijk advies gekregen en uiteindelijk TV aangeschaft. Ik koop hier wel vaker.

Pluspunten

• Website
  • Personeel
  • Ligging

Steve 13-01-2017 Via de website gekocht

Vriendelijk, behulpzaam maar ook vergeetachtig...

Website makkelijk te gebruiken, uitgebreid keus van televisies en bijhorende accessoires. Is wat moeilijke dan de meest contact te maken via de web site; die beantwoorden niet alle mails of vragen. Bellen gaat beter en snelle, dus.
Bestelling is snel en makkelijk rond – helaas de aflevering van je bestelling blijkt niet altijd goed te gaan….
Net voor het nieuwe jaar een mooie Panasonic 58 inch besteld via Plasma discounter. Eerst gevraagd over de aflevering gezien dat ik wilde op vrijdag 29/12 bestellen. Inderdaad met de drukt zou niet binnen 24 uren lukken maar had op maandag kunnen. Geen probleem omdat ik werkte sowieso die dagen, en heb gevraagd als het dinsdag 3 januari over dag bij mij thuis kon. Dit was prima in orde, zelfs twee emails ontvangen om de datum te bevestigen. Dus dinsdag vrij genomen en even wachten.
Dinsdag 3 januari en het was al vroeg in de middag, had een gevoel dat er iets niet klopte omdat ik geen email van post .nl had gekregen. Contact met de klantendienst gezocht en tja; ons excuses maar is iets miss gegaan en de magazine heeft u televisie vergeten bij post.nl uit te zetten. Wij gaan ons best doen om te zorgen dat ik bij u morgen thuis wordt geleverd. U krijg vanavond na 21.00 een bericht hierover van post.nl met een track en trace nr.
Klantendienst erg correct en aardig in contact, nog beter krijg ik dan te horen dat ze €30 korting zullen van de totaal prijs af – leuk. Vroeg als ipv €30 een paar kabels zou kunnen; ja dat was ook geen probleem en ik zou ook dan 2 hdmi kabels erbij met mijn bestelling krijgen.
Dinsdag avond en geen bericht van post.nl en woensdag ochtend ook geen bericht van Plasma discounter. Stuurt even een email naar de klantendienst en vroeg als er weer iets mis is gegaan? Twee uren verder wachten en steeds geen antwoord op mijn vraag. Dus even bellen, snel even uitleggen wat er aan de hand was en ben dan gevraagd om even te wachten. Nee dat klopte de tv is niet bij post.nl wij gaan het vanmiddag even brengen! Geweldig.
Inderdaad eind van de middag is door een jonge in een van gebracht – was maar te zwaar en grote voor hem alleen te tillen, dus even geholpen.
Heb nu een hele moei nieuwe tv in de woonkamer hangen waar ik dol blij ben met mijn keus.
De twee hdmi kabels? Is nu al 8 dagen verder en die zijn er nog niet. Waarschijnlijk liggen ze ergens in de magazine bij Plasma discounter ??? Zou ik ze kunnen aanbevelen... waarschijnlijk niet.

Pluspunten

• Grote assortement
  • Behulpzaam en vriendelijk

Minpunten

• Niet alle mails via site worden beantwoord.
  • ze zijn ook vergeetachtig - tv niet opgestuurd

Create2Fit Naarden 16-01-2017

Geachte heer,

Ten eerste nogmaals onze oprechte excuses voor de ongemakken.
Wij hebben op 13-01-2017 telefonisch met u contact opgenomen om het bovenstaande te bespreken.
Volgens de gegevens van DHL zijn de kabels inmiddels bij u geleverd, mocht dit niet zo zijn dan vernemen wij dit graag.

Nogmaals onze excuses voor de ongemakken.

Team Plasmadiscounter.

R.J. de Groot 12-01-2017 In de winkel gekocht

led smart tv

Ik vind het prettig winkelen bij plasma discounter tv. Ze hebben een uitgebreid assortiment en een in mijn ogen zeer deskundig personeel. Al mijn vragen over een smart tv werden deskundig en op een begrijpelijke manier beantwoord.

Edwin 12-01-2017 In de winkel gekocht

Super service bij Plasma discounter

Ik ben voor het kopen van mijn nieuwe tv in de winkel in Naarden geweest. Hier ben ik op een zeer prettige manier geholpen en heeft de verkoper er ook alles aan gedaan om mijn vragen te kunnen beantwoorden. Ik had wat vragen over de aansluitingen die ik op mijn (verouderde) DVD speler en Wii heb, hier heeft hij mij alles over uitgelegd en toen bleek dat ik de TV ging ophangen heeft hij mij geholpen met het kiezen van het juiste ophangsysteem omdat de scart aansluiting (die ik dus nog gebruik) aan de achterkant zit en niet ieder ophangsysteem hiermee rekening houdt. Super geholpen!!

Pluspunten

• nemen alle tijd voor je
  • hebben kennis van zaken
  • proberen op alle vragen een antwoord te vinden

Guus 12-01-2017 Via de website gekocht

Prima Ervaring

Goede webshop, hoewel de naam plasma-discounter je op een verkeerde been kan zetten. Breed assortiment en scherpe prijzen. Ook prima geholpen via de chat.

Pluspunten

• Scherpe prijzen
  • Zeer snelle levering
  • Aangesloten bij thuiswinkel waarborg

Minpunten

• Geen afleverbericht
  • Op website blijft cookie popup hangen

Paulus 12-01-2017 Via de website gekocht

Sneller dan snel!

Binnen 12 uur mijn bestelling vlekkeloos binnen! Uit de onvolprezen Opruimkelder, dus ook nog een zeer gunstig qua prijs, mijn Denon Heos 7 in huis. Topservice!

robin 12-01-2017 Via de website gekocht

goede service

Ik heb voor plasma-discounter gekozen omdat zij de TV die ik wilde hebben goedkoop aanboden. Ook omdat ik goede ervaring heb gehad met koffiediscounter.nl.
Voor het bestellen had ik nog wat vragen en deze zijn goed en geduldig beantwoordt. De TV is op tijd geleverd en hier bij ik blij mee.

Sander K 11-01-2017 In de winkel gekocht

Review

Ik ben dit maal naar de winkel gereden, waar ik prima werd geholpen. Ik kreeg duidelijke uitleg en antwoorden. Alles op voorraad.
De tv werkt prima en voldoet aan al mijn verwachtingen.

Er was 1 minpunt. In dezelfde week dat ik de tv had gekocht stond ditzelfde type bij een concurrent goedkoper. Ik heb contact opgenomen met Plasmadiscounter om te vragen of en wat ze hier in konden betekenen, maar er werd aangegeven dat men daar niet voor open stond, wat mij toch eigenlijk heel aannemelijk leek. Jammer!

Pluspunten

• Ik prima werd geholpen in de winkel.
  • Duidelijke uitleg en antwoorden op mijn vragen
  • Vriendelijk en behulpzaam personeel.
  • Alles op voorraad.

J. Boskma 11-01-2017 Via de website gekocht

Plasma-discounter.nl

Duidelijke shop. Makkelijk site.
Uitgebreid assortiment in de webshop.
Tevens leuke aanbiedingen met evengoed de normaal geldende garanties

Pluspunten

• Overzichtelijk site.
  • Makkelijk te vinden artikelen

Ellen 11-01-2017 Via de website gekocht

Ontzettend goede service!

Een mooie aanbieding van een Samsung led tv gekocht. Helaas bij ontvangst geconstateerd dat hier een beschadiging op zat. Direct contact gezocht met de klantenservice en zij hebben voor de dag daarna direct een omruil geplaatst! Super deze service!

Pluspunten

• Snelle service
  • Klantvriendelijk

Minpunten

• Helaas was product in eerste instantie beschadigd

Alex 11-01-2017 Via de website gekocht

Goede prijs, snel geleverd!

Goede informatieve website, ontving een mooi aanbod met een scherpe prijs en vervolgens een snelle levering ondanks de feestdagen. Kortom, zeer tevreden!

Pluspunten

• Goede prijs
  • Snel geleverd
  • Vraag over ophangsysteem snel opgepakt

Dave 11-01-2017 Via de website gekocht

Snel besteld, Snel geleverd, super service

Wij bestellen bij plasma-discounter vooral vanwege de snelheid en service. Hier kunnen de meeste normale winkels niet tegenop. Je hoeft niet te vragen om service maar deze krijg je automatisch. Een zeer prettige ervaring.

Pluspunten

• Service
  • snelheid
  • mooie en overzichtelijke website

Ger 10-01-2017 Via de website gekocht

Philips ambi light 55 inch tv

Mijn ervaring is zeer positief,makkelijk via de website besteld en betaald met ideal,de volgende dag bezorgd,kon ook een andere datum kiezen.Deze site had ook de beste prijs.
Bezorging netjes via DHL.

Pluspunten

• Snelle verzending

Ilma Joukes 10-01-2017 In de winkel gekocht
naarden

Goed geholpen

voor mij de 1e keer in deze winkel. Hele fijne sfeer en niet opdringerig. Er werd goed naar mijn wensen geluisterd wat ik wil met een nieuwe tv. Ik kreeg alle tijd er even goed over na te denken.
Later door een 2e medewerker geholpen dit was allemaal heel netjes en vriendelijk. De tv werd zelfs in mijn auto gezet.
Kortom erg fijne winkel

Wiebe 10-01-2017 In de winkel gekocht

Soundbars lg

Leuke winkel, prettig geholpen door ......
Vroeg om demonstratie, was geen probleem, nam alle tijd, nu was het maandag, en gelukkig niet druk in de winkel.
Smiddags nog gebeld, aansluiting lukte niet, met optische kabel lukt het wel.
Deze kun je halen voor eur 1,99 bij de Action.

Pluspunten

• Was rustig, en kreeg demo

Minpunten

• Kabel voor soundbars bij jullie 25,00. Action 1,99

H van leeuwen 10-01-2017 In de winkel gekocht

Zeer goed bedrijf .

al meerdere T V daar gekocht al tijd goede voorlichting en prima service ons laatste aankoop helemaal de samsung VE 55JS 8500 geweldig.

Hans Groeneweg 10-01-2017 Via de website gekocht

Fantastische webwinkel

Samsung Wireless Audio - Soundbar HW-J355 aangeschaft bij PlasmaDiscounter van Tom Coronel CS. Prima prijs, correcte snelle levering en prima service (had een probleempje met het installeren maar middels telefonisch contact is alles fantastisch opgelost).
Volgende keer zal ik zeker weer een beroep doen op deze fantastische webwinkel!!! Ga zo door Tom.

• Levertijd
  • Assortiment

Hans 10-01-2017 In de winkel gekocht

Samsunt TV

Bij recente storing (dec-2016) van Samsung 64 inch plasma TV uit 2012 kopie aankoop bon opgevraagd via telefonisch contact en direct per email een kopie ontvangen.
Samsung coulance regeling o.b.v. de aankoop bon die ik zelf niet meer had, dus zonder plasma-discounter service had ik nu niet voor een beperkt bedrag een geheel nieuw plasma scherm ontvangen via Samsung klantenservice.
Gisteren voor kantoor een nieuwe Samsung 40 inch gekocht i.d. winkel perfect geholpen met advies over wandbeugel en montage én mogelijkheden van de TV. Ook het helpen met de spullen naar de auto brengen en helpen om het in de auto leggen is "gewoon" , super!

Geert 10-01-2017 Via de website gekocht

Philips tv

Zeer prettige site, heel fijn geholpen aan de telefoon, kortom, zeer tevreden! Op de site staat ook vermeld dat als je het product elders goedkoper ziet je ook bij Plasma discounter die zelfde prijs krijgt. En dat doen ze dus ook!, Heel netjes.

Pluspunten

• snelheid
  • flexibiliteit
  • doen wat ze beloven

Khb 09-01-2017 Via de website gekocht

Top prijs

Goede aanbiedingen die erg veel schelen met andere aanbieders voor de zelfde producten en voorraad geleverd dus binnen 2 a 3 dagen alles in huis

• Voorraad

Herman klomp 09-01-2017 Via de website gekocht

Tv. Aankoop

Een zeer goede site waar je snel en overzichtelijk je keuze kan maken, ook de uitleg is een verademing .

Cornelis 09-01-2017 In de winkel gekocht

Aanschaf LED TV

prettige vlotte deskundige uitleg en ondersteuning. Heel realistisch, nononsens en goed klantgericht. Ik zou zeggen Top bediening.

Marja de Haan 09-01-2017 Via de website gekocht

Super store

Een geweldige winkel met super service.
Ben je toch niet blij met je aankoop, breng het gerust terug. Geen enkel probleem. Komen afspraken na. Mijn volgende aankoop is beslist bij Plasma Discounter. 👍🏻👍🏻👍🏻

Pluspunten

• Geweldige service
  • Snelle levering
  • Fijn personeel

Martin 09-01-2017 In de winkel gekocht

juiste keuze

Na het bekijken van de site de winkel bezocht. Mede na het advies en uitleg van de verkoper voor ons de juiste keuze gemaakt. Namelijk een Samsung televisie. De doos met als inhoud de televisie werd zelfs door een medewerker naar de auto gebracht. Klasse.

Pluspunten

• Service

Jager 09-01-2017 In de winkel gekocht

Afhalen

onze zoon had gespaard voor een smart tv toen we die wilden gaan halen bij een concurrent bleek deze uitverkocht te zijn vervolgens onderweg gebeld met Plasmadiscounter of het gezochte toestel op voorraad was dit bleek het geval dus op naar Naarden daar aangekomen na 20 minuten was alles al bekend in het systeem echt goed geregeld.

Pluspunten

• goede communicatie
  • snel

G. Knauff 09-01-2017 In de winkel gekocht

Top Winkel

goede service vriendelijk en bekwaam personeel ! dit is een winkel waar de klant ook echt koning is en nog kwaliteit voor een betaalbare prijs te koop is !!
top van mij een 10

Robin 09-01-2017 Via de website gekocht

perfecte logistiek

Duidelijke winkel, makkelijk om bestelling te plaatsen en goede service. Goede uitleg over product. Ideaal om te kunnen ophalen of te laten leveren

Pluspunten

• snelle levering
  • duidelijk uitleg
  • goed assortiment

Angelique 09-01-2017 In de winkel gekocht

Angelique

Via bekenden op deze website gekomen. Gericht gezocht en gevonden en voor de laagste prijs van Nederland. Aangezien wij in de buurt van de showroom wonen, zijn we daar heen gegaan voor aanvullende informatie en advies. Zeer correct geholpen. Bij een volgende aankoop ga ik weer meteen naar deze site toe.

Pluspunten

• Duidelijke site
  • Prachtige showroom
  • Vriendelijk personeel

Minpunten

• Nog geen minpunt ontdekt

Martijn 09-01-2017 Via de website gekocht

TOP BEDRIJF

Al vele malen TV's gekocht zowel zakelijk als privé perfect bedrijf met goede service en kwaliteit.
En vaak hele leuke aanbiedingen

Marcel 09-01-2017 In de winkel gekocht

Top

Goede service in de winkel, goede prijzen en mooie aanbiedingen, verkopers hebben verstand van zaken en hebben tijd voor de klant

Pluspunten

• Goede service
  • Vakkundig personeel

Lodewijck 08-01-2017 In de winkel gekocht

Zeilstra

Erg vriendelijk en vakkundig personeel, er werd meteen gevraagd of ik hulp nodig had om een keuze te maken.
erg snelle service, ik had betaald, moest 5 minuten wachten en er kwam een personeelslid wat zelfs meeliep naar de auto om de nieuwe televisie achterin te leggen.

ik ben erg tevreden over de service en de manier waarop er met klanten omgegaan wordt.

Pluspunten

• Kennis van personeel
  • Snelle service

Minpunten

• niks kunnen onderkennen

John Koopmans 08-01-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Om 20.56 vrijdag avond bestelde we onze TV en Zaterdag om 10 uur stond DHL op de stoep.Ondanks de sneeuw en ijzel. Perfect.
Heel eenvoudig te bestellen en betalen via Ideal.
beslist een aanbeveling en een geweldige TV voor een héél gunstige prijs naar ons inzien ( en we hebben heel wat sites en winkels gezie) de goedkoopste in heel Nederland.

Charles 08-01-2017 Via de website gekocht

Een Winkel, zoals een winkel hoort te zijn!

Assortiment is zeer ruim van deze winkel. En mocht er iets niet voorradig zijn, dan is dit slechts van korte duur is mijn ervaring. Levering van producten is zeer goed, vandaag voor 21.00 uur (op werkdagen) besteld, is morgen in huis.
Mijn laatste best bewaarde herinnering met plasma-discounter is met mijn eigen online aangekochte televisie. Had een Sony 55XD8505 besteld, maar dit was na uitpakken en twee dagen wennen toch niet geheel wat ik ervan had verwacht. Ondanks dat ik mij zeer goed online had verdiept in dit model.
Plasma-discounter hanteert bij online aankopen de 14 dagen op zicht termijn. Dus mocht het product niet naar wens zijn, dan kan deze onder voorwaarden retour gemeld worden.
Service is zeer goed, er wordt een retourbon gestuurd en een ophaal afspraak gemaakt. Dus geen gedoe met een zware logge televisiedoos naar het postkantoor. Bij mij was de retourafhandeling binnen twee dagen al afgehandeld, waarna ik de Sony 55XD9305 aan de deur aangeboden kreeg. Gewoon top dat je een televisie om kan ruilen!
Inmiddels heb ik voor mijn schoonfamilie een nieuwe Sony televisie met bijbehorende soundbar gekocht welke ook bij plasma-discounter aangeschaft zijn, dus laat die verdiende Sonos Playbar mij maar tegemoet komen!

Pluspunten

• Klantenservice!
  • Goede prijzen
  • Snelle levering
  • Betaalmethodes
  • Prijzen winnen met reviews schrijven

Minpunten

• 1,2,3 niet te bedenken...
  • Misschien "vandaag besteld, óók vandaag in huis"

Janneke 08-01-2017

Goede winkel!

Naast het feit dat de winkel er goed uit ziet, en als ok voor iets kleins kom altijd met iets groots naar buiten loop, loopt er ook genoeg personeel rond. Dit bespaart wachten. Daarnaast vind ik de uitrol van goederen ook een goed idee. Betaald je apparaat komt er aan.

Pluspunten

• Genoeg personeel
  • Handige uitrol van goederen

Minpunten

• Geef er te veel geld uit ;)

Marcel W 08-01-2017 In de winkel gekocht

Leuk!

Doordat het echte specialisten zijn werden wij extreem goed geholpen. Van begin tot eind. Er werd de tijd genomen om te luisteren naar onze wensen. Daarna een prima advies. Uiteindelijk werden de spullen in mijn wagen geladen . Topservice!

Pluspunten

• Prima prijs!
  • Goede luisteraars

Harjan 08-01-2017 Via de website gekocht

Prima winkel, vlotte levering en gemakkelijk bestelprocedure

Na een korte zoektocht uitgekomen bij plasma discounter, artikelen besteld via een korte en duidelijk bestelprocedure, voldoende betalings mogelijkheden. Vandaag besteld voor 21:00 en morgen in huis wat ook prima klopte, via track en trace van DHL ook prima te volgen. Prima, dikke pluim en dik tevreden dus.

Pluspunten

• gemakkelijk
  • diverse betaalmogelijkheden
  • ruim assortiment
  • producten goed verpakt
  • concurrerende prijs

Pak je voordeel 08-01-2017 Via de website gekocht

LG Smart Tv HD

Zeer scherpe prijs voor deze mooie smart tv van dit formaat. Een goed product en daarbij geen verzendkosten met een vlotte service,
Een aanrader.