Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

OpMaat vergaderen 27-01-2017 Via de website gekocht

Top sevice

Heldere website, nette prijzen en correcte en vlotte afhandelin. Ook voor advies wordt snel cantact opgenomen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service en advies

Duncan 27-01-2017

Duidelijke webshop ,goede prijzen en snel geleverd

Ik heb in het verleden meerdere aankopen gedaan op de webshop, goede website met duidelijke info bij de apparaten, altijd snel geleverd, ook telefonisch bereikbaar voor vragen en ook wel belangrijk dat de prijzen goed zijn

Sebastiaan 27-01-2017 In de winkel gekocht
Naarfen

Bedankt!

Super tv gekocht en uitstelend geholpen. Aardig en voldoende personeel om je snel te helpen! Ik kom snel terug voor een nieuwe koffiemachine!

Pluspunten

• Snel geholpen
  • Goede voorraad
  • Vriendelijk personeel

Frans 27-01-2017 Via de website gekocht

Duidelijke en mooie aanbiedingen

In eerste instantie had ik bij de MediaMarkt een TV op het oog die ik bij de BTW dagen wilde kopen, hier was deze TV echter ineens niet meer op voorraad een dag voor de actie. Na even zoeken ontdekte ik plasma discounter waar ook een BTW-Actie liep. Gelukkig was hier de TV wel op voorraad, deze snel besteld en een dag later werd deze netjes bezorgd.

Pluspunten

• Duidelijke BTW Deals
  • Snelle levering
  • Overzichtelijke site

Kabee 26-01-2017 In de winkel gekocht

Philips uhd tv 43pus6401

In de winkel geweest om een uhdtv te kopenen in overleg met de verkoper uitgekomen op deze tv.
Thuis zelf geinstalleerd, wat heel gemakkelijk ging en zeer tevreden over de kwaliteit.

Pluspunten

• helder beeld
  • makkelijke installatie

Lara 26-01-2017 In de winkel gekocht

Toppers!!!

Gister een tv gekocht en echt super geholpen.
Prijs wat top!
Service top!

Ga zo door want ik koop mijn tv's alleen bij jullie!
Thanks

Pluspunten

• Service

maartje 26-01-2017 In de winkel gekocht
naarden

top geholpen

Wat een ontdekking dat de showroom in mijn dorp zit : al 2 keer super goed geholpen met zowel sneeuwkettingen als een muurbeugel . Doen ook mee met acties dus niet te duur uit hier

Pluspunten

• vriendelijke accurate hulp
  • ruime parkeerplaats
  • mooie overzichtelijke showroom

Tevreden klant 26-01-2017 Via de website gekocht

Precies wat ik zocht

Een mooie standaard voor mijn sonos play 3 gekocht. Deze was nergens anders verkrijgbaar. Prima shop, snelle levering en keurig verpakt. TOP! Dikke 10!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Exclusieve producten

W.H. de Kleijn 26-01-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Zeer tevreden met de soundbase HT-XT3 van Sony.

Enkele jaren geleden een televisie gekocht voor mijn zoon die in Naarden woont.
Door de goede indruk die ik toen al kreeg van deze winkel, heb ik nu zelf een aankoop gedaan. Ik kan nu wel zeggen dat het een winkel is met veel kwaliteit, kennis en zeer behulpzaam. Het was de moeite waard om weer naar deze winkel te gaan ondanks dat ik 50 km moest rijden.

Pluspunten

• veel kwaliteit en kennis
  • vriendelijk en behulpzaam.

Willemsen VGM - Henk W. Willemsen 26-01-2017 In de winkel gekocht

Samsung TV 49"

Het is niet de eerste keer dat we hier kopen. Het is altijd een prettige ervaring geweest en ook nu weer. We besloten naar de winkel te gaan dus over bezorgen kunnen we niet oordelen.

Pluspunten

• Veel keus
  • Personeel met verstand van zaken.

Minpunten

• Gisteren gekocht, vandaag BTW actie in mail.
  • Had het even verteld in de winkel.....

Hooykaas 26-01-2017 In de winkel gekocht

Dhr

Bij binnenkomst in de winkel was het rustig en stonden een aantal verkopers achter de balie.
Wij werden niet aangesproken of geholpen en pas nadat het druk was in de winkel en ik bij de balie ging wachten op een verkoper(ze waren bijna allemaal door de deur naar achter) vroeg er een of hij iemand kon helpen waardoor het gevoel ontstond dat ik moest opschieten.

Create2Fit Naarden 30-01-2017

Geachte heer/mevrouw,

Vriendelijk bedankt voor uw terugkoppeling na een bezoek in onze showroom in Naarden.

Service staat bij ons hoog in het vaandel, wij vinden het dan ook zeer vervelend dat u dit gevoel heeft meegekregen in de winkel, onze oprechte excuses hiervoor.
Wij zullen dit zeker meenemen en bespreken als verbeterpunt.

HRE 26-01-2017 In de winkel gekocht

Top advies en bedrijf

De medewerker heeft mij meer dan uitstekend geholpen bij het maken van de juiste keuze.
Ik heb de monitor inmiddels in gebruik genomen en ben zeer te vreden. Prijs, kwaliteit en gebruiksgemak voldoen aan het gegeven advies.

Pluspunten

• Goed geholpen
  • Men neemt de tijd om te komen tot de juiste keuze

Jan Meester 26-01-2017 In de winkel gekocht

aankoop 2 sonos play 3 boxen

Hele prettige winkel waar je uitstekend advies krijgt en waar ik ook volop kon luisteren naar de diverse mogelijkheden om een aanvulling te doen op de reeds eerder gekochte sonos soundbar.
Ik heb hier al diverse andere produkten gekocht juist vanwege de goede service en de uitgebreide aandacht voor het maken van de juiste keuze.

Pluspunten

• goede service
  • uitgebreide aandacht
  • prima advies

Minpunten

• absoluut geen

Coen 25-01-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf

Heb een tv gekocht binnen een paar klikken en was echt verrast hoe snel die geleverd is echt een aanrader. Wat een top bedrijf

Pluspunten

• Goede site overzichtelijk

Minpunten

• Deze ben ik nog niet tegen gekomen

Roel 25-01-2017 Via de website gekocht

Service bij problemen slecht!

Voorlichting online is goed en bezorging ging snel. Wat ik alleen erg spijtig vind, is dat de tv 15 dagen na ontvangst stuk is gegaan. Kan natuurlijk een keer gebeuren, maar in plaats een nieuwe tv te sturen zegt plasma discounter dat ik Samsung maar moet bellen. Ik vind dit persoonlijk, geen service!

Create2Fit Naarden 30-01-2017

Geachte heer,

Zeer vervelend om te moeten vernemen hoe de situatie is verlopen, onze excuses hiervoor.

Wij hebben inmiddels via de e-mail en telefonisch contact met u en zullen samen met u kijken naar een passende oplossing.

Herman 25-01-2017 Via de website gekocht

plasma discounter

Website overzichtelijk en makkelijk te gebruiken. Prijs kwaliteitverhouding is goed. De bestelling is keurig op tijd geleverd.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijke site.
  • Levering op tijd.

Henk Bunschoten 25-01-2017 Via de website gekocht

Samsung 55 inch

Via via op deze site gekomen. Geweldige aanbiedingen. Lage prijzen. Snel geleverd. Echt een aanrader.

Pluspunten

• Supersnelle levering
  • Zeer lage prijzen

Gerrit Damen 25-01-2017 Via de website gekocht

Samsung UE55K5500

Ik heb via internet gekocht op gehaald in de winkel werd heel vriendelijk op gevangen met bakje koffie als goed uitgelegd nog wat bij gekregen wat ik nodig had om op te hangen

Pluspunten

• Goeden service

Freddy 25-01-2017 Via de website gekocht

Philips tv

Super shop ondanks dat iets niet op voorraad is , kreeg ik netjes een mail dat gekochte produkt een dag later geleverd zou worden. Dit maak je niet zo snel mee. Top

sepp 24-01-2017

dhr sepp

duidelijke site en een snelle verwerking van de order. Kon het artikel snel vinden en vond een tv die ik nodig had voor de slaapkamer en was goed geprijsd.prijs en kwaliteit waren goed in verhouding het artikel

Hennes Thissen 24-01-2017 Via de website gekocht

Prima service

Nieuwe TV via de site besteld, wat prima is verlopen. Bestelling was snel bezorgd. Helaas had de TV last van vertical banding. Na contact met de klantenservice werd er vrijwel direct een nieuwe klaar gezet en mocht ik deze omruilen. Ook nog een bakje koffie gehad dus helemaal goed!

Pluspunten

• Service
  • Snelheid

Bram terpstra 23-01-2017 Via de website gekocht

Reeds 4 tv,s gekocht met grote tevredenheid...

Perfecte internet site....Grote keuze sn voldodnde informatie over alle artikelen...Prijzen zeer concurerend en aantrekkelijk.......

Pluspunten

• Kealireit

Minpunten

• Geen.

Fred 23-01-2017 In de winkel gekocht

Aankoop tv

Winkelpersoneel heeft een gedegen kennis alle apparaten. Prima service en snelle levering. Ook veel op voorraad

Ingrid 23-01-2017 In de winkel gekocht

Ingrid

Een super winkel zijn heel goed geholpen en vriendelijke mensen die daar werken had ook al via de chat met ze contact gehad was ook super. Dus toen maar naar de winkel kan het iedereen aanraden

Markvz 23-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop tv dankzij super service!

Super hulp bij aanschaf van deze prachtige tv. Een koopje in de Opruimkelder, waar ik enorm blij mee ben.
De service is echt top! Via chat en mail gaat alles vlekkeloos. Leuke spontane medewerkers

Pluspunten

• Super service
  • Spontane medewerkers
  • Goede info over het product

Tim Hoyberghs 22-01-2017 Via de website gekocht

Prachtige service

Nieuwe tv nodig dus paradepaardje besteld van Samsung! De avond van bestelling kregen we telefoon om te vragen wanneer het zou passen voor levering.
De dag van levering bellen ze nogmaals om te zeggen dat de koerier onderweg was
Prachtige service zonder meer
Doe zo verder

Pluspunten

• Snel
  • Correct

Tom 22-01-2017 In de winkel gekocht

Hmmm...

De winkel is prima, mooie showroom, ook via internet gaat alles vlotjes. Maar... de verkoper heeft ons echt verkeerde info gegeven. Ik wilde tv die "Google Cast"-ready was. Volgens de verkoper moet je dan SOny of Philips hebben. Helaas heb ik nu net 1 van de weinige modellen van Sony waar géén Google Cast ingebouwd zit.

Pluspunten

• Prima website
  • Nette showroom

Minpunten

• Onjuiste informatie van de verkoper

Create2Fit Naarden 23-01-2017

Geachte heer,

Vriendelijk bedankt voor uw feedback na een bezoek in onze showroom in Naarden.

Wij vinden het zeer vervelend om via deze weg te moeten vernemen dat u niet juist bent geïnformeerd, onze oprechte excuses hiervoor.
Het is altijd mogelijk om het scherm binnen twee weken te ruilen bij ons in de winkel in Naarden (originele verpakking moet wel aanwezig zijn)

Irma Zegveld 22-01-2017 Via de website gekocht

Tv gekocht snelle service!

Snel geholpen ondanks drukte fijn dat het meteen op voorraad was. Dochter helemaal blij! Bij aankomst toch besloten een ander formaat tv dit was geen probleem om de bestelling te wijzigen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Prima service
  • Veel voorraad

Uuuu 22-01-2017 In de winkel gekocht

Top mannen

Nieuwe Philips tv voor mijn schoonmoeder gekocht. Had hem ergens anders wat goedkoper gezien maar daar deden ze niet moeilijk over om het voor het zelfde bedrag te verkopen. Tip service.

Pluspunten

• Goede service
  • Reageren snel

Coen 22-01-2017 Via de website gekocht

Super

Alles makkelijk kunnen vinden. Scherpe aanbiedingen en gratis levering. Top! 1 klein puntje van kritiek. Een korte tijdsbestek van leveren. Nu 6 uur. Zou een verbeterpunt zijn voor vervoerder.

Pluspunten

• Snelle gratis levering
  • Goede prijzen

Pijnenburg 21-01-2017 Via de website gekocht

Samsung tv

Gezocht naar aanbieding van samsung tv wij kwamen uit op deze site.
Savonds nog besteld en de volgende ochtend al in huis!
Site erg duidelijk en overzichtelijk, we zullen zeker nog een keer bestellen als we iets nodig hebben!!

Pluspunten

• Snelle levering Super!!!!

PPPont 21-01-2017 Via de website gekocht

Vette tv deal

Ben super tevreden. Een hele mooie tv voor goeie prijs. Eerst even het filmpje gekeken met duidelijke voorlichting en toen besloten. Afrekenen en besteld. Levering de andere dag. Alles was goed verzorgd.

Pluspunten

• Filmpje met voorlichting
  • Goeie deals
  • Gemakkelijk afrekenen
  • Makkelijk vergelijken

Minpunten

• Kiezen van levering niet duidelijk.

JM 21-01-2017 Via de website gekocht

Simpelweg........veel beter kan het niet worden....

Na eerder al hele puike ervaringen hebben we onze nieuwe TV ook bij de Plamadiscounter besteld. Op vrijdag besteld en voorziene levering meteen de volgende dag volgens DHL. Nou dat ging dus niet helemaal goed en ik vermoed dat het weer (gladde wegen) daar spelbreker is geweest. Uiteindelijk is de TV maandagochtend keurig afgeleverd. De latere levering even aangekaart bij Tom en dat is weer helemaal perfect opgelost hoewel de schuld niet bij de Plasma Discounter lag. Ondanks een strubbeling in de levering maar door de daaropvolgende zeer nette en vooral ook snelle reactie toch een.......10

Pluspunten

• Makkelijk vergelijken tussen producten
  • Snelle levering
  • Zeer concurrerende prijs
  • Gratis bezorging

aankoop tv 20-01-2017 Via de website gekocht

TV MET DVD INGEBOUWD

GEBRUIKSVRIENDELIJKE SITE . GEMAKKELIJK BETALEN VLOTTE COMMUNICATIE VIA CHAT .
EN DAN NOG EEN TOP PRODUKT WAAR IK EEN TIJDJE NAAR OP ZOEK WAS . PRIMA TV VOOR ONZE CARAVAN GRTN FREDDY

Pluspunten

• COMMUNICATIE
  • PRIJS
  • LEVERING

Gonnie Elzinga 20-01-2017 Via de website gekocht

Led TV Samsung

Het is een goedkope winkel alles is goed te vinden op de site naar je wens en de levering is supersnel en je krijgt genoeg informatie als je iets besteld hebt

ajs 20-01-2017 Via de website gekocht

de Nr. 1 TV winkel van Nederland

Uitstekende selectie aan TVs en scherpe prijzen. Vakkundig personeel en veel kennis van hun aangeboden produkten.

Pluspunten

• website bereikbaarheid
  • vakkundig personeel
  • sortering produkten
  • snelheid van levering

Johan Kuijt 20-01-2017 Via de website gekocht

Koop online een TV - bij Plasma discounter - SUPER

Zondag online een tv gekocht bij Plasma Discounter. Vandaag geleverd.
Super snelle en nette service!

Duidelijke site en scherpe prijzen!

Pluspunten

• Goede website
  • Scherpe prijzen
  • Snelle levering

Niels 20-01-2017 Via de website gekocht

Prima service, snel geleverd!

Goede overzichtelijke webshop met regelmatig goeie deals! Heb mijn Philips Ambilight hier gekocht en heb er geen spijt van. Snel geleverd volgens afspraak!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Prijs deals

Sassie 19-01-2017 Via de website gekocht

Heldere communicatie

Hele goede service, snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden over de status van je bestelling en de levering. Ik zal hier zeker weer een bestelling plaatsen aks dat nodig is

anoniem 19-01-2017 Via de website gekocht

dik tevreden

Het is een goede shop , snelle service en je krijgt snelle reactie. de prijs kwaliteit verhouding is heel goed en heb mijn mooie philips smart led televisie voor een mooi prijsje en goede kwaliteit kunnen ontvangen. Al met al tevreden. Alleen de levertijden mogen wel wat duidelijker aangegeven worden.

Pluspunten

• snelle service
  • goede prijs/kwaliteitverhouding

Minpunten

• geen duidelijk levertijd

Jeroen Nuesink 19-01-2017 In de winkel gekocht

Goed geholpen

Deze shop gekozen door de prime ervaringen uit het verleden. Ook nu weer een plezierig en prima advies. Helder en duidelijk, dan is kiezen niet zo moeilijk.

Pluspunten

• goed advies
  • overzichtelijk aanbod

Kenan Aslan 19-01-2017 Via de website gekocht

Snel en accuraat geleverd

Het pakket nog niet geopend daar het nog niet gebruikt kan worden. Wel ga ik ervan uit dat het goed is vooral voor de gekochte prijs. Snel en accuraat geleverd. Ben er tevreden mee.

Remko 19-01-2017 Via de website gekocht

Elke keer weer Plasma Discounter

Ik heb al diverse keren iets besteld bij Plasma Discounter. Zowel Prive als voor op het werk.

De service is top, de helpdesk vriendelijk en de prijzen zijn prima.

Elke keer als ik iets nodig heb kom ik toch weer bij deze site terecht.

• Assortiment
  • Klantenservice

Marcel 19-01-2017 In de winkel gekocht

Nieuwe Philips Ambilight televisie

Mooie overzichtelijke winkel.Makkelijk bereikbaar en behulpzame werknemers.
We zijn goed geholpen.We kwamen voor informatie over een soundbar.Echter bleek onze tv niet de juiste aansluiting te hebben.Toen moesten we onze wensen bij stellen.We hebben ons toen laten informeren over een nieuwe tv.We wilden een Philips Ambilight terug.Er stond een hele mooie met onze wensen voor een mooie prijs!
Diezelfde avond hebben we de knoop doorgehakt en de televisie gereserveerd.
Volgende dag zijn we hem gaan halen.De prijs was in ene €220 duurder geworden.
Echter kregen wij de tv voor dezelfde prijs als de dag ervoor omdat we hem gereserveerd hadden.
Men liep zelfs mee om de tv in de auto te leggen.
Eenmaal de tv aangesloten thuis zijn wij er heel blij mee.
En nu sparen voor de soundbar die we kunnen gaan aansluiten op onze nieuwe tv,dus tot gauw!!!

Pluspunten

• Mooi uitgebreid assortiment
  • Behulpzame medewerkers
  • Overzichtelijke website

Gretha 19-01-2017 Via de website gekocht

Tevreden

Ben zeer tevreden over de levering .vandaag besteld morgen thuid nou het was dus ook zo top.De site is duidelijk en de producten gemakkelijk te vinden

HMeertens 18-01-2017 Via de website gekocht

Philips 43PUS6401

Via site al enige tijd wezen kijken en afwegen welk merk smart tv ik zou nemen. Enige voorkeur ha dik al. Uiteindelijk is het deze geworden Philips 43PUS6401.
Alles helder, duidelijk en geen onzin verhalen. Op maandag na 22.30 besteld dus woensdag geleverd, dat wist ik :) Uitpakken en installeren maar, en daarna kijken en genieten en door de menu's heen bladeren. Zo leer je alles kennen.
Top afhandeling van deze aankoop!

Pluspunten

• duidelijke overzichten
  • video's
  • geen onnodige poespas

E J v Overmeeren. 18-01-2017 Via de website gekocht

Levering TV standaard van just-racks

Ik heb voor deze shop gekozen omdat hetzelfde product goedkoper is dan bij andere shops en een duidelijk montagevoorschrift,een uur na aflevering zaten we al tv te kijken.alle onderdelen zaten netjes in de verpakking.Die 9,3
heb je van mij dik verdiend.

P van der pas 18-01-2017 In de winkel gekocht

Led tv

Snel en goed geholpen misschien hadden de verkoper mijn nog wat kunnen laten zien of attenderen op andere leuke acties. 't al
Heb een leuke TV waar ik erg tevreden over ben dus al met al win win

Pluspunten

• Goede site snel te vinden wat je zoekt
  • Een winkel bij de site zodat je product kan zien.

tevreden klant 18-01-2017 In de winkel gekocht

service

Bij ons bezoek aan de winkel op buitengewoon vriendelijke en kundige wijze advies gekregen over een nieuwe TV. Daar een soundbar bij gekozen. Het geluidsverschil met dat van de TV is enorm en dus een echte aanrader.
Levering zoals afgesproken op juiste tijdstip en complete.
Echter bij montage van de bevestiging van de muurbeugel (Vogel) bleek dat de bijgeleverde (standard) bouten te kort waren. Na een belletje doorverbonden met Vogel en deze bevestigden gelijk dat voor curved Samsung TV's bouten M8x45 nodig waren. Ik heb deze vervolgens aangeschaft bij een ijzerwarenspeciaalzaak in de buurt en heb de TV verder opgehangen. Groot was mijn verbazing dat er ineens een koerier aan de deur stond met een nieuw setje bouten, gestuurd door Plasmadiscounter. Ik had daar niet om gevraagd maar men heeft er toch actie op ondernomen en dat is om heel erg blij van te worden.
Dank voor jullie prima service!

van Doorn 17-01-2017 Via de website gekocht

van Doorn

Zeer uitgebreide assortiment, en zeer snelle en nette levering. Track en trace ook lekker duidelijk en klopt precies. En niet te vergeten, geen verzendkosten!

Pluspunten

• groot assortiment
  • snelle levering
  • geen verzendkosten