Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 202 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

D. Smit 01-02-2017 In de winkel gekocht

Prima service en snel geleverd.

Afgelopen weekend tijdens de BTW dagen een nieuwe televisie gekocht bij Plasma Discounter, prima en snel geholpen. Bij thuiskomst kwam er een fabricagefout aan het licht, een simpel mailtje met uitleg was voldoende om de televisie omgeruild te krijgen. Dit soort dingen kunnen gebeuren, het gaat er dan om hoe de shop er mee omgaat en dat was prima.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Edwin 01-02-2017 In de winkel gekocht

Topwinkel

Snelle en goede service! Ze brengen zelfs de grote pakketten naar je auto. Ook hebben ze een duidelijke website.

Jacco 01-02-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en geweldige prijs

Ik heb vorige week zaterdag een televisie gekocht, welke voor een bijna ongelooflijke prijs in de aanbieding was. Net na mijn reservering is de prijs weer omhoog gegaan van 525 naar 650. De televisie opgehaald en deze werd zelfs in de auto gelegd. Super service door, ik mijn ogen, deskundig personeel.

Pluspunten

• service
  • prijs
  • kennis over producten

Joost Geijsen 01-02-2017 In de winkel gekocht

Topper

Ik kijk op de site of ze hebben wat ik zoek. Prijs is altijd goed. Dan rij ik er heen en koop wat ik nodig heb. (Tot op heden: kinderzitje, wasmachine, 2 x tv, en gasflessen.. Wordt altijd netjes geholpen (als je wilt worden spullen tot je auto gebracht en erin gezet.

Pluspunten

• Netjes geholpen
  • Ook op zondag open
  • Spullen worden in je auto gezet
  • Veel op voorraad
  • Goede prijs

George 01-02-2017 Via de website gekocht

Best customer service experience I've had!

On Sunday 29/1 I decided to buy a Samsung UE55KS7000 TV and take advantage of Samsung's offer to return 300 Euros in cash for buying this model. I went ahead and ordered the TV, which had a delivery status "immediately available" and requested a delivery on the following Tuesday.

On Monday, I noticed that the TV was shown as "out-of-stock" on the webshop and I was worried, as I realised that there must have been a lot of demand over the weekend and there could be a problem with the delivery. A delay in the delivery could mean that I would not be able to send the necessary documents to Samsung in time, to claim my 300 Euros back. So I used the on-line chat to ask if the TV would be delivered on Tuesday, as arranged.

The response was immediate and very helpful. I was initially told that everything was fine and the TV would indeed be delivered on Tuesday. However, about half an hour later, I received a phone call from the shop and was told that unfortunately the TV was out-of-stock and could not be delivered.

At that point, Plasma-Discounter's excellent customer service displayed exemplary behaviour and offered to upgrade my order to a UE55KS8000, for the SAME price as the KS7000 and a delivery on Tuesday as initially planned. According to Samsung, the KS8000 is 500 Euros more expensive than the KS7000. I obviously consider this outstanding customer service, especially since I did not have to argue or make any kind of fuss to get it, it was offered to me by them freely.

The delivery itself happened on Tuesday as planned. In fact, I was called twice that day, once by customer service to notify me that the delivery would be at some point in the afternoon and a second time by the driver, about 30' before the item was delivered. My only minor remark on the delivery was that it was undertaken by a single person, when clearly a TV of this size requires two. Perhaps, though, that is not a fault of the shop itself, but the delivery company used.

Overall, I consider the service provided by Plasma-Discounter to be outstanding and I very happily recommend it.

Pluspunten

• Outstanding customer service
  • Timely delivery

Minpunten

• Delivery of a big item (55'' TV) by only 1 person

Riesboe 01-02-2017 Via de website gekocht

Uitstekende snelle service

De beste prijs kwaliteit verhouding die ik kon vinden op internet. Service is adequaat en vragen werden snel beantwoord.

Pluspunten

• Service
  • Snelheid

Daniel 01-02-2017 In de winkel gekocht

Positief!

Het personeel helpt je vriendelijk, heeft kennis en zit niet te pushen dat je iets MOET kopen. Mooie zaak! Een positieve ervaring!

Pluspunten

• Personeel
  • Prijzen
  • Bereikbaarheid

Minpunten

• Niet alle modellen zichtbaar

Tom 31-01-2017 Via de website gekocht

Prettige webshop

Ik heb nu al een aantal malen producten besteld bij de webshops van Tom Coronel. Van een stofzuiger tot bbq. Dit maal heb ik een tv gekocht via plasma discounter en ben wederom aangenaam verrast door de prijs, duidelijke site en goede service. Het aanbod is groot en door de onderhoudende youtube filmpjes die bij veel producten staan wordt het maken van een keuze misschien niet makkelijker maar zeker wel leuker.
Ik heb de aankoop van een tv via deze webshop als zeer positief ervaren.

Pluspunten

• Lage prijzen
  • Gevarieerd aanbod
  • Informatieve youtube filmpjes
  • Mooie acties
  • Snelle levering

JR 31-01-2017 Via de website gekocht

Top organisatie!!

Wat een top organisatie. Bezorging op gewenste datum. 's ochtends kreeg ik bericht dat de bestelde tv in de middag zou worden bezorgd. Een half uur voor levering werd ik nogmaals gebeld door de leverancier. Erg netjes en ik zou bestelling via plasma discounter zeker aanbevelen!!

Pluspunten

• Snelle en goede service

Kade 31-01-2017 Via de website gekocht

Dhr Kade Lautenschutz

Ik vondt het service echt super goed. Er liepen genoeg staf rond on iedereen heel snel te kunnen helpen. Ze waren heel professioneel en vriendelijk. Ook hebben ze mij geholpen met het inladen van mijn Tv.

Rianne 31-01-2017 Via de website gekocht

Beste prijs, achteraf betalen en snel geleverd!

Netjes een bevestigingsmail, meteen antwoord op een vraag via de mail.
Goedkoper als een andere webshop!
Volgende keer bestel ik hier weer!

Pluspunten

• Goede communicatie

M.Plug 31-01-2017 Via de website gekocht

Snel

Het bestellen ging al snel en makkelijk. Rond 20:00 besteld en om 21:00 al een mailtje dat de muurbeugel op de post zat. Volgende dag om 10:00 bij de deur!?
Zo snel heb ik het nog niet mee gemaakt. Top service! Ga zo door!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goed product

Edward 30-01-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Prima advies, prima service!!

We zijn in de winkel op een zeer deskundige en goede manier geholpen. Ook de service toen we tv wilden ruilen voor een kleiner exemplaar was uitmuntend. Er werd meegedacht om voor iedereen een goede oplossing te vinden, en die hebben we gevonden! Complimenten aan de verkoper.

Pluspunten

• zeer deskundig avies
  • zeer goede service

Chris 30-01-2017 Via de website gekocht

Snelle service en duidelijke communicatie

Na de vorige tv ook gekocht te hebben bij plasma discounter nu weer besteld via de site. Snelle levering en duidelijke communicatie. Top!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijke communicatie

Slijkerman 30-01-2017 Via de website gekocht

Samsung TV keurig afgeleverd door nette chauffeur van DHL.

De Samsung UE55J6240 TV welke wij 's avonds besteld hadden is de volgende morgen door DHL, door een nette chauffeur, afgeleverd. Nadat we de TV uit de doos hadden gehaald zijn we geschrokken van de maat. Veel te groot voor de hoek in onze woonkamer. Met PLASMA-Discounter gebeld en zij boden ons direct aan deze terug te brengen. In de winkel werd hij aangenomen en is ons gevraagd wat we dan eigenlijk wilden hebben. De verkoper heeft ons enkele toestellen laten zien en hebben we gekozen voor een Samsung UE50J6240. Wij hebben ervaren dat bij PLASMA-Discounter zowel aan de telefoon als in de winkel mensen werker die helder en correct zijn. Wij zijn werkelijk verrast door de service die geboden is, fantastisch.

Pluspunten

• correct personeel
  • personeel heeft verstand van zaken
  • snelle levering
  • winkel ligt op goed bereikbare lokatie
  • gratis ruime parkeerplaatsen

Sandra 30-01-2017 In de winkel gekocht

Aankoop grote LCD tv

We werden zeer vriendelijk geholpen ondanks de grote drukte in de winkel. De prijs van het product is zeer aantrekkelijk en er ging nog eens extra korting af ivm een actie rad van fortuin. na betaling werd het product door iemand uit het magazijn gehaald en tot aan de auto gebracht en geholpen om in te laden. ik kom hier zeker nog eens terug!! De prijzen zijn zeker lager dan bij de grote aanbieders in deze markt.

Pluspunten

• aanrijroute is snel vanaf snelweg
  • gratis parkeergelegenheid
  • hulp bij inladen

Edward 30-01-2017 In de winkel gekocht

Hoge inruil 'boete' )-;

De verkoopmedewerker was behulpzaam en gaf deskundig advies waardoor ik goed een keuze konden maken. Helaas bleek de 55' tv voor mijn huiskamer toch te groot dus wil ik hem ruilen voor hetzelfde model 49/50'inch. Per telefoon hoorde ik dat dit mij 10% van de aankoopsom kost, dat vind ik erg veel. Ik heb nu wel een katergevoel.

Pluspunten

• goed advies over verschillende merken

Minpunten

• hoge 'boete' bij inruilen

Tommy Hachmer 30-01-2017 Via de website gekocht

Philips fidelio b5

Fijn dat de producten zo uitvoerig worden besproken. Helpt goed mee bij het maken van een keuze. En heel vaak topaanbiedingen!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Kwaliteit

René 30-01-2017 Via de website gekocht

Prima service, aankoopadvies mag iets beter.

PlasmaDiscounter gekozen om prijs en beschikbaarheid. Goede communicatie, keurige bezorging etc.. Jammer is dat bij bestellen geen advies werd gegeven te kijken of TV wel geschikt was voor Interactieve Digitale TV voor in mijn geval Ziggo (certificering). Op te lossen door nieuw abonnement, wat niet de bedoeling was.

Pluspunten

• prijs
  • bestel-/leverproces

Minpunten

• beperkte voorlichting

prima service en deal 30-01-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Prima ervaring en goede deal

Heb tijdens de BTW en Samsung Cashback gekte een Samsung 55KS8000 gekocht. Het product was op voorraad en ik kreeg een goede deal. Het product bevalt prima en ook de service van Plasma Discounter was goed. De verkoper hielp mij bijvoorbeeld de tv netjes in mijn auto te tillen

Pluspunten

• Helpen product tillen in auto
  • Goede deal

Elke 30-01-2017 Via de website gekocht

Elke van Langen

Op aanraden van een collega eens een kijkje genomen op jullie website. Duidelijke omschrijving en na wat vergelijken ook nog eens de goedkoopste. Via de chat nog wat extra informatie ingewonnen waarna ik met een gerust gevoel de bestelling kon plaatsen.

Pluspunten

• De goedkoopste
  • Snelle reactie op vragen via chat

Geerts 30-01-2017 Via de website gekocht

Sonos play1 set

Vanwege de btw en bundel actie 2 sonos play 1 besteld.
In tegenstelling met andere winkels is hier de bundel wel goedkoper dan 2 losse play 1.
Het werd supersnel geleverd en alles werkt perfect.

Pluspunten

• Snelle levering
  • duidelijke site

Remco 30-01-2017 In de winkel gekocht

Top service!

Service; uitgebreid overleg gehad met winkelmedewerker opdat wij een sluitend advies en goede keuze hebben kunnen maken voor de Sony UHD televisie. Kennis van medewerkers zijn up to date en denken mee in de overweging waarbij onzes inziens de klant centraal staat in zijn wensen in plaats van het commerciële belang.

Pluspunten

• Uitstekende service
  • Haarscherp beeld
  • Geen last met FPS ivm 50 hertz
  • Prettig besturingssysteem (Android)

Minpunten

• Geen!

Pieter4Sales 30-01-2017 In de winkel gekocht

Op racesnelheid geholpen!

Ik ben naar de "Stenen winkel" geweest aangezien ik persoonlijk contact altijd op prijs stel. En dat persoonlijke contact is er bij discounters! Prettige jonge mensen met verstand van hun productgroep. Nadat ik mijn TV had afgerekend en stond te wachten kreeg ik een heerlijke kop koffie aangeboden. Met mijn koffie nog in de hand was de TV al uit het magazijn gehaald. De vriendelijke jongeman bracht hem naar mijn auto zodat ik nog tijd voor mijn kopje koffie had. Top winkel!

Pluspunten

• vriendelijk
  • behulpzaam
  • kennis van zaken
  • service

Ron de V 29-01-2017 In de winkel gekocht

Aanschaf Heos 7

Naar de winkel in Naarden gegaan omdat je altijd goed en uitgebreid wordt geinformeerd over het product dat je van plan bent om aan te schaffen.

Pluspunten

• Uitgebreide info.
  • Men neemt de tijd voor je
  • Goede acties
  • Zeer klantvriendelijk

Minpunten

• Niet kunnen ontdekken

P. 29-01-2017 Via de website gekocht

Zeer snel in huis

Om 20:30 besteld en om 10:00 de volgende dag in huis. Helaas was de afstandsbediening beschadigd dus meteen over gebeld, door n hele vriendelijke mevrouw te woord gestaan en er werd meteen bij Samsung gevraagd om n nieuw kapje op te sturen.

Pluspunten

• Snel in huis
  • Goede service
  • Lage prijs

Joey 29-01-2017 Via de website gekocht

Samsung UE60J6240

Mooie, grote samsung Smart TV gekocht. Duidelijke website en snelle levering. Ook netjes een track en trace code ontvangen. Tv was snel geinstalleerd en beschikt over wifi, bluetooth waardoor alles draadloos verbonden kan worden en er geen kabels door de kamer lopen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Groot scherm
  • Wifi, bluetooth dus alles draadloos

Tim 29-01-2017 In de winkel gekocht

Goede Service garantie

Na een heel eerlijk en goed advies en zelfs ook een bezoek aan de Mediamarkt heb ik toch besloten om € 14,90 meer uit te geven voor mijn nieuwe SamsungTV en het bij Plasma Discounter te halen! Toen ik de betaling had gedaan, werd mijn TV ook nog naar de auto gebracht! Goede Service en vriendelijk personeel! Top!

Pluspunten

• Service
  • Netheid
  • Factuur per e-mail

Minpunten

• Prijs mag lager
  • Bij drukte weinig parkeerplekken

maikel 28-01-2017 In de winkel gekocht
naarden

Beoordeling Plasma Discounter bij aanschaf Led tv

duidelijke website.
netjes de factuur per mail ontvangen.
via website besteld maar bij afhaal werdt er wel gevraagd of ik vragen had over het product. Verbeterpunt is wellicht de snelheid in de winkel het duurt soms vrij lang voordat je geholpen wordt

AndyA 28-01-2017 Via de website gekocht

Service zoals men mag verwachten!

Snelle levering en een scherpe prijs... alles verliep volgens afspraak.
De bekende btw actie van de concurrent was aan de gang maar hadden de Sonos sub niet op voorraad. De plasma discounter had het wel op voorraad en bood ook nog dezelfde korting aan. Volgende dag geleverd en ik ben helemaal blij.

Pluspunten

• Scherpe prijzen
  • Goede service

ljvrij 28-01-2017 In de winkel gekocht
Plasma Discount Naarden

ue55ks9000

Ondanks "dozenschuiver" imago een prima advies!
De winkel binnengestapt zonder een helder idee welke richting het op zou moeten gaan. Na een uitgebreide voorlichting een juiste keuze kunnen maken zonder het gevoel te worden gepusht.

Herman Kokkelink 28-01-2017 In de winkel gekocht

Topwinkel

Zaterdag 21 januari besteld, zondag 22 januari opgehaald.
Tijdens het wachten op de televisie kreeg ik een kopje koffie aangeboden.
Er kwam zelfs iemand om de televisie in de auto te leggen.
Top service maak je nergens bijna meer mee.

Pluspunten

• Goede service
  • Lekkere koffie
  • Vriendelijk personeel

Minpunten

• Geen min punten

B. Blaas 28-01-2017 In de winkel gekocht

KTV Samsung

Goed, snel en deskundig geholpen.
Netjes alle informatie gehad.
Alles goed uitgelegd op een prettige manier.
Zeer tevreden.

Pluspunten

• Snel geholpen
  • Goede uitleg

Jack Venlo 28-01-2017 Via de website gekocht

Jack Venlo

Site is goed overzichtelijk, goede aanbiedingen, prima info betreffende de goederen.
Veel betalingsmogelijkheden. Service prima ook na gebeld te hebben voor info over de leverstatus, snal aan de telefoon dus niet lang wachten zoals bij anderen, prima dus
Snelle levering de dag na de bestelling op de aangegeven tijdstip!

Hilbrand de Jong 28-01-2017 Via de website gekocht

Snel, betrouwbaar en scherp geprijsd

Vanwege vele goede beoordelingen op internet voor plasma discounter en het betrouwbare karakter van de broers Coronel heb ik ervoor gekozen mijn nieuwe tv bij plasma discounter te bestellen. Fantastische website, makkelijk bestelen betaalproces, vriendelijke klantenservice en keurige levering!! volgende keer weer naar Plasma-discounter!!

Mark 28-01-2017 Via de website gekocht

Samsung Gekocht

Perfecte service, goede prijzen en goede levering. Zeer behulpzaam bij de vragen die ik had zowel via de telefoon als chat

Ronald 28-01-2017 Via de website gekocht

Perfecte voorraad

Ik heb gekozen voor plasma discounter omdat zij mij niet teleurgesteld hebben in hun voorraad. Had nl een zwarte sub van sonos nodig welke nergens voor deze mooie btw actie was te krijgen behalve natuurlijk bij plasma discounter

Pluspunten

• Goede service via chat
  • Goede voorraad

Marcel 28-01-2017 Via de website gekocht

snel en goed

Prettige website, snelle levering volgens afspraak, goede prijzen. Met de BTW actie van concurent zijn de prijzen hierop aangepast.

M. Wolke 28-01-2017 In de winkel gekocht

Sony Bravia TV en Siemens EQ5 koffiemachine

Shop was gezellig druk met een leuk assortiment aan tv's en koffie apparaten.
Kregen een heerlijk bakje koffie en de service was erg prettig. De medewerker, Jordy, bleef keurig wachten totdat alle spullen in ontvangst waren genomen en hielp zelfs mee met het sjouwen naar de auto. Prijs kwaliteit van de koffiemachine en tv zijn ook perfect. Met 1 woord: fantastisch!

Pluspunten

• Goede service en kennis in huis
  • Goed assortiment

Michel 28-01-2017 Via de website gekocht

Super service

Nadat ik de tv heb gekocht , zag ik de volgende ochtend dat deze 15euro goedkoper was geworden. Zonder discussie werd het verschil teruggestort!

Super!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service aan de telefoon
  • Supermooie tv

Minpunten

• Beetje brede rand van het scherm

J.Siemes Doetinchem 28-01-2017 Via de website gekocht

LED TV

Bij de Plasma discounter zit je goed . De website is erg goed , duidelijk en een uitgebreide omschrijving van alle modellen en een eerlijke prijs voor alle merken. We zijn al jaren klant naar alle tevredenheid en nog geen enkele klacht kunnen bedenken . Wat erg prettig is voor 21:00 uur besteld is de volgende dag in huis , een prima service .

Kabee 28-01-2017 In de winkel gekocht

Philips uhd tv 43pus6401

Een prettige winkel waar je deskundig wordt geholpen in je keuze naar een nieuwe tv. Ik kwam voor een andere tv, maar door de hulp van een deskundige medewerker is het de Philips 43pus6401 geworden waar ik erg blij mee ben.

Pluspunten

• makkelijke installatie
  • helder beeld
  • mooie kleuren, niet te fel

Adriana de Roder 27-01-2017 Via de website gekocht

Top levering!

Op woensdagavond een TV naar mijn wensen uitgezocht.
Gevraagd om levering op vrijdag. En ja hoor 's middag om 14.00 uur wordt de TV bij mij thuis afgeverd. Gemak dient de mens!

Pluspunten

• duidelijke website
  • snelle juiste service

Peter van Dijk 27-01-2017 Via de website gekocht

Magnifiek

De plasma discounter is een uiterst klantvriendelijke winkel, luistert mee naar de klant zijn/haar behoefte, en op zijn Hollands gezegd belazerd je niet. Keurig - No nonsense. De prijzen zijn bijzonder aantrekkelijk alsmede de levering en betalingscondities. Zelfs AFTERPAY! Dat kunnen niet veel discounter zeggen! Hulde en ga zo door.

Andre 27-01-2017 In de winkel gekocht

Ouerwetse kwaliteit en hulpvaardigheid

Al jaren kom ik bij plasmadiscounter.
Als je de winkel binnen komt kan het zijn dat je even moet wachten, tja waarom, nou er word gewoon de tijd voor je genomen. En dat is wat ik enorm waardeer, goede kennis, eerlijk, veel apparatuur is te zien, voelen en proeven.
En het meest belangrijke je vragen worden professioneel beantwoord, alle voor en nadelen op een rij gezet, je weet echt waar je aan toe bent.
Soms zijn ze iets duurder, maar vaker gelijk aan concurrenten of goedkoper. Reken de service en het echte ouderwetse winkel gevoel erbij dan is de conclusie snel gemaakt.
Nu voor het eerst een issue gehad over de kosten en dat is prima opgelost.
Wat mij betreft een dikke pluim!
Dankjewel Plasmadiscounter.

Pluspunten

• Service
  • grote showroom
  • kennis van spullen

Judith van Paridon 27-01-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Geweldig meegedacht door medewerker!

Ik had een demo model besteld. In de winkel echter adviseerde de medewerker een compleet nieuwe TV te kopen. Hij berekende de korting en we waren dus goedkoper uit! Tevens goed advies over aansluiten, kabels etc. Uiterst vriendelijke en geduldige uitleg.

Pluspunten

• Vriendelijk en meedenken
  • Je hoeft niet zelf te sjouwen, service

Kees 27-01-2017 In de winkel gekocht

Aanrader

Meteen bij binnenkomst koffie gekregen, vragen meteen beantwoord. En voldoende personeel aanwezig.
Netjes in de auto gelegd.
Precies wat bij andere ketens otbreekt

Pluspunten

• Snel
  • Service

Hedwig 27-01-2017 In de winkel gekocht

Plasma

Veel keus en genoeg personeel.
Geen lange wachttijden.
Veel kennis van de produkten en erg behulpzaam. Lopen altijd mee naar de auto om je aankoop te dragen en in dr auto te zetten.

Pluspunten

• Advies
  • Genoeg personeel om je te woord te staan

Remko 27-01-2017 In de winkel gekocht

Meneer

Zeer goede kennis onder personeel en eerlijke prijzen. Ben erg goed geholpen bij het uitkiezen van de televisie.

Marlene 27-01-2017 Via de website gekocht

Persoonlijk, goed en snel!

Duidelijk, helder en overzichtelijke shop. Vooraf persoonlijk contact gehad omdat ik nog wat vragen had. Goede eerlijke informatie en communicatie. De service was top en snel maar ja wat wil je met een Coronel ;-)

Pluspunten

• Snelle service
  • Goede communicatie
  • Top service