Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

7,9 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 105 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,9

Anoniem 09-02-2017 Via de website gekocht

Smart tv

Supersnelle bezorging. Alleen vond ik de verpakking niet zo goed. De tv wordt gewoon in het doosje van de fabrikant vervoerd. Geen extra doos als bescherming erom heen. Normaal gaat dhl niet zo netjes met paketten. Gelukkig nu wel.

Create2Fit Naarden 13-02-2017

Geachte heer/mevrouw,

Vriendelijk bedankt voor uw feedback na ontvangst van uw bestelling.
Wij zullen dit meenemen om onze service/gemak hierin te verbeteren.

Team Plasmasdiscounter.

Marc 09-02-2017 Via de website gekocht

Het is nu de derde keer dat wij de discounter dingen hebben gekocht. Eenmaal fysiek in Naarden en nu tweemaal via de webstore. Alle drie de aankopen zijn perfect verlopen. Goede informatie, efficiente bediening en vooral nakomen van afspraken. De spullen komen op de beloofde dag. Fantastisch.

Jorn 08-02-2017 In de winkel gekocht

Super ervaring bij Plasmadicounter

Fanatstische service, geen problemen met omruilen van gekochte artikelen die al uitgepakt en gebruikt waren. Scherpe prijs, breed aanbod en zeer vriendelijke mensen

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Patrick 08-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Website is overzichtelijk. De bestelde items zijn op voorraad. Snelle levering hierdoor. Product goed verpakt in de verzonden doos.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Bas 07-02-2017 Via de website gekocht

Snelle, goede service!

Goede uitleg met video over het product! Bezorging zoals afgesproken en duidelijke informatie op de site en via de mail. Zeker een aanrader!

Dick Klees 07-02-2017 In de winkel gekocht

Prima beamer voor weinig

Plasmadiscounter heeft alle A-merken op voorraad. Als je niet te ver weg woont kun je er gemakkelijk het gewenste product kopen en meenemen. Je kunt je op de duidelijke website tevoren goed oriënteren en je krijgt ter plaatse desgewenst goed advies. Voor het het gemiddelde parkeergeld in de stad tank je een paar liter brandstof extra om er te komen. je parkeert gratis voor de deur in Naarden.

Jean 07-02-2017 Via de website gekocht

1 Vogels WALL 2245 zwart

Zeer goede en duidelijke handleiding, de levering was zoals afgesproken de volgend dag, ik zou dit product zeker aanbevelen, en zo ook de service

Johnny 07-02-2017 In de winkel gekocht

Aankoop LG SH5 Soundbar

Om mijn televisie wat meer "spierballen" te geven had ik besloten deze te voorzien van een Soundbar omdat ik niet altijd mijn Home Cinema set wil gebruiken. Op internet de reviews gelezen en uiteindelijk een keuze gemaakt. Via de site het artikel gereserveerd en vervolgens opgehaald op zaterdag. De winkel geeft mij altijd een vrolijk gevoel aangezien ik me net een kind in een speelgoedwinkel vind. Personeel loopt er netjes en verzorg bij en ook is iedereen vriendelijk en behulpzaam. Kan niet anders dan iedereen deze winkel aanbevelen. Zeker ook het grote assortiment aan artikelen wat er te bewonderen is in de winkel. Oh ja, het gaat hier dan wel om de winkel maar ook de aankoop van de Soundbar kan ik iedereen aanbevelen. Zeker niet het duurste exemplaar maar het geluid wat er nu uit mijn TV komt is verbeterd met een factor 10!

TDi007 06-02-2017 Via de website gekocht

Aanschaf 81cm LG Smart TV LG 32LH604V

Ik ben een terugkeerden Plasma-Discounter klant. Wederom netjes, adequate en snel geleverd. De website is overzichtelijk en makkelijk te doorzoeken. Aanbevelingen die er toe doen. Pro's en tegens. Compleet met verschillende accessoires in verschillende prijsklassen.

Prijs zeer scherp, hebben andere winkels acties voor nodig zoals btw dagen en zo meer.

En voor Euroclix spaarders, Ja deze winkel is aangesloten bij Euroclix.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Harkedinges 06-02-2017 Via de website gekocht

Smart TV

58 inch smart tv tijdens de kortingsweken gescoord. TV voldoet aan de verwachting en past ook nog eens op de bestaande wandbeugel ! Yesss

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Huib 05-02-2017 Via de website gekocht

Prima TV Muurbeugel

Na wat rond gekeken te hebben naar een smalle TV muurbeugel, kwam ik op de site van Plasma- Discounter terecht. Hier hebben ze veel keuze op o.a. het gebied van TV muurbeugels en waar het mij om ging; de (korte) afstand tussen TV en muur voor een goede prijs. Hoe kleiner je de afstand wil tot de muur, hoe duurder de beugels worden. Totdat ik de beugels zag van Just-Mounts die bij Plasma-Discounter voor de laagste prijs werd aangeboden en ..... gratis verzenden. De volgende keer kijk ik hier het eerste.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

martin 05-02-2017 In de winkel gekocht

Super snel geholpen aan prima Samsung Smart TV

Super snel en efficient geholpen. Factuur in de email. Aardige mensen. Goede keus in TV en prima prijzen.

Ilona 05-02-2017 Via de website gekocht

prima shop !

Nieuwe tv gekocht. Goede service en vooral telefonisch zeer goed bereikbaar, zonder lange wachttijden. Dus eventuele vragen snel opgelost.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Karen laarhoven 05-02-2017 In de winkel gekocht

Professioneel

Van koffiemachine ; wasautomaat tot televisie gekocht . Al jaren gaan we indien we een huishoudelijk apparaat nodig hebben naar deze winkel. Geweldige mensen met verstand van zaken om je te helpen en adviseren . Niets wordt je opgedrongen en duidelijke uitleg over het product .

Werner Solberg 05-02-2017 Via de website gekocht

Philips Pus 6400 tv

Prettige website en erg gebruikersvriendelijk. Tv binnen 10 minuten aangesloten en werkt perfect. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frans Bakker 04-02-2017 Via de website gekocht

TV muurbeugel

Na eerst de verkeerde besteld te hebben en de service na retour 100% was nu de juiste besteld en wederom de volgende dag alweer ontvangen

Ronald Bergsma 04-02-2017 In de winkel gekocht

Aankoop 24PHS40031/12

Deze shop is klantvriendelijk en overzichtelijk. Ik werd goed geholpen en er was een duidelijke uitleg van mij product. De site is zeer duidelijk. Mijn aankoop was op voorraad en kon ik dus direct meenemen.

g 04-02-2017 In de winkel gekocht

doet het perfect

Omdat ze je goede advies geven en vriendelijk zijn.
Goede sevice en veel asotiment we zijn heel tevreden met ons aankoop.

Mitch 04-02-2017 In de winkel gekocht

SUPER WINKEL!!

Wat betreft de webshop is deze overzichtelijk en voorzien van de laatste techniek.
De fysieke winkel heeft een erg prettige sfeer in ik vondt het personeel erg vriendelijk en relaxt.

Nicky 04-02-2017 Via de website gekocht

Snel, duidelijk en klantvriendelijk

Via Bol.com bij deze website gekomen. Plasma-discounter staat namelijk ook met hun producten bij Bol.com, maar de levering rechtsstreeks was veel sneller! Binnen 1 dag! En we konden met creditcard betalen. Alles is super snel en goed verzorgd. Zal zeker vaker bij Plasma-discounter bestellen

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ria 04-02-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld

Ik koop al mijn spullen zoals wasmachine, ijskast, t.v. via hier omdat de service altijd goed is en ook de prijs/kwaliteit altijd goed is.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anoniem 04-02-2017 Via de website gekocht

Klasse

Fantastische site! Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel bij deze site en je wordt dan ook erg goed begeleid in het vinden van de goede producten voor mooie prijzen! Ben zelf heel blij met mijn televisie en de levering was dan ook keurig verzorg, een dikke duim!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Brian Reijngoud 03-02-2017 In de winkel gekocht

55 inch LG

Heel goed advies in de winkel. We waren er laat op donderdag avond en zouden de TV pas op zaterdag ontvangen. Op vrijdag werd hij echter al geleverd! Top advies, top service en een top TV!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Fiano 03-02-2017 In de winkel gekocht

Goed service en scherp geprijsd

Goede service duidelijke uitleg veel keus scherp geprijsd ook na betaling blijven ze je goed helpen. Top zaak volgende tv haal ik hier weer

Ria Leenstra 03-02-2017 Via de website gekocht

Samsung TV

In 2016 had ik een Samsung UE48J5500 gekocht.
2017
Via chatten met Neil gevraagd wat de afstand moet zijn ik zit 4.50 van de TV. Dat was voldoende maar een 55 inch was beter qua afstand.
Nu heb ik een UE60J6240 gekocht met oog op de toekomst met slecht zien en ouder worden. Ik vind dat ik goed geadviseerd ben geworden door Neil van de Klantenservice.

SV 03-02-2017 Via de website gekocht

Goede kwaliteit/prijsverhouding.

Snel geleverd volgens afspraak. Goed en netjes in verpakking geleverd. Mooi beeld en geluid. Groot beeld maar toch lichtgewicht. Wij zijn er blij mee.

H. 03-02-2017 Via de website gekocht

Wederom zeer tevreden over het product en de levering!

Zoals de titel al zegt: zijn wij wederom zeer tevreden over de keuze op de website, product informatie, communicatie en levering van een TV.
De levering vindt plaats op een dag naar keuze en er wordt keurig op de dag van aflevering gebeld over de aflevertijd.
Super service.

Kortom weer een zeer tevreden klant!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ivan 03-02-2017 Via de website gekocht

low price, fast delivery

I ordered a TV. It was delivered in perfect conditions. I placed my order on Sunday and I got the TV on Tuesday. I am very satisfied. The price was the lowest I could find on internet. Thanks.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rob 03-02-2017 In de winkel gekocht

Goed en snel geholpen

Ik had een goed idee wat ik wilde en door de medewerker in de winkel ben ik geholpen met het maken van de juiste keuze.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Monique van Blaricum 03-02-2017 In de winkel gekocht

led tv bij goede verkoper met verstand van zaken

Duidelijke uitleg van de verkoper, ruime sortering aanwezig in de winkel, vriendelijk niet opdringerig personeel. direct via mail de beschrijving ed. Lopen zelfs mee om de tv in de auto te zetten.
top

Fred 03-02-2017 In de winkel gekocht

Fred Pangemanan

Ik was op zoek naar een flatscreen voor mijn werkkamer en opeens schoot me jullie krant te binnen.
Dus even naar de site gegaan en de TV gereserveerd.
Zelf opgehaald en perfect en snel geholpen.
Topzaak!

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Filip Toussaint 03-02-2017 Via de website gekocht

Vogels tv beugel

Donderdag omstreeks 20.30hr besteld , volgende middag reeds geleverd in Brugge/België. De gekende kwaliteit van Vogels tegen een kelderprijs met de razendsnelle bezorgservice van Plasmadiscounter!!! (EN Post nl) TOP!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

De Jong 02-02-2017 Via de website gekocht

Blij met mijn nieuwe Samsung tv

Op prijsvergelijkende site's kwam ik hier terecht en vondt de beste prijs voor mijn Samsung tv. Na betaling te hebben voldaan werd deze keurig de dag erop bezorgd. De avond ervoor melde de koerier dat hij tussen 12-16.00 bezorgd zou worden.

Corneke013 02-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Voor het eerst besteld bij deze webshop en bevalt nu al goed. Goede prijs voor het product en snelle levering. Niets op aan te merken tot nu toe.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

A.Regnery 02-02-2017 In de winkel gekocht

Samsung UE40K5600 TV

Fijne duidelijke Tv, installeerde de zenders automatisch, fijne tv voor fijne prijs.
In de zaak alles duidelijk uitgelegd, behulpzame medewerkers!

J. Lopes 02-02-2017 Via de website gekocht

Samsung televisie

Samsung televisie van 50" besteld. Binnen 1 dag thuis geleverd! Goede, snelle en betrouwbare service. Ik ben erg tevreden en zou anderen zeker aanraden om aankopen te doen bij Plasma-discounter.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Edwin Hennekens 02-02-2017 In de winkel gekocht

Drie televisies

De schop is mooi en overzichtelijk. Je kan op een oog opslag zien wat je zoekt en wil bekijken. Ik was er voor drie tv's. En ben er ook geslaagd. Ik ken deze winkel omdat ik er ook voorheen een tv gekocht heb en ook nog Weber barbecue spullen gehaald heb. Leuke mensen en vriendelijk aan de telefoon.

Mevrouw M.C.J.Jansen 02-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop Philips TV Philips 40PFK4101

Ik heb al mijn TV's bij dit Internet winkel Plasma Discounter besteld en ik had een paar vragen omtrent deze Philips TV en ik werd door de Dame in kwestie correct en acuraat geholpen aan de telefoon. Plasma Discounter is ook een bedrijf die zijn service hoog in het vaandel heeft staan en probeert om nog hier en daar progressie te boeken in de vorm van nog meer service naar de klant te brengen. Ze zijn ook niet duur met hun spullen zoals ik dit weleens anders hebt gezien bij andere internet bedrijven. Daarom is mijn cijfer ook een terechte 10.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bugter 02-02-2017 In de winkel gekocht

Discounter

Goed bedrijf zeer goed bereikbaar. Personeel is vakkundig ,niet opdringerig. Neemt de tijd voor de klant. Echt super. Zou alleen wat makkelijker op internet te vinden moeten zijn. En vooral meer actie moeten ondernemen voor de btw dagen.wisten hier helemaal niks van.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jopie 02-02-2017 Via de website gekocht

Samsung tv

Ik had een tv gekocht en die bleek achteraf niet op voorraad te zijn. Toen met de klantenservice gesproken en ze hadden het netjes opgelost door een ander toestel aan te bieden en niet zomaar 1 maar een betere namelijk de ue55ks8000! In plaats van de 7000 serie. Echt top kan niet anders zeggen.

Rikkie 02-02-2017 Via de website gekocht

Prima, snel geregeld na reservering

Gereserveerd via de shop en de volgende dag mijn tv opgehaald. Snel geregeld. Prima tv en stond netjes klaar voor afhalen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paul Hoekstra 02-02-2017 In de winkel gekocht

ruime (gratis) parkeer gelegenheid ,ruime schone mooie winkel, breed assortiment ,vriendelijke bediening ,goede prijs ,na aankoop worden de spullen door de verkoper naar je auto gebracht .Dat noem nog eens service!!!!!!!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Saar 01-02-2017 Via de website gekocht

Samsung tv

In een woord top! Het is betaalbaar! Zr zorgen voor een goede service! En de tv wordt snel bij je thuis bezorgd!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

pit 01-02-2017 Via de website gekocht

TV samsung ue55 js8500 curved

Gekocht TV van Samsung heeft een super duidelijke beeld. 100% tevredenheid !!!
Store medewerkers beleefd en professioneel. Snel en op tijd !!! Aantrekkelijke prijzen.
Ik beveel deze winkel !!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mischa 01-02-2017 Via de website gekocht

Goede prijs, snelle levering

Plasma discounter heeft scherpe prijzen, mooie pakket aanbiedingen en volgt de concurrentie goed. Bestellen gaat snel en de bezorging keurig de volgende dag.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marco 01-02-2017 In de winkel gekocht

Perfect

1 woord gewoon top service voorraad niet duur ook op zondag open makelijk te vinden heel vaak goeie weekend deals

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

TGS 01-02-2017 Via de website gekocht

Plasma Discounter is super

Plasma Discounter is een winkel met scherpe aanbiedingen en prijzen. Vandaag besteld via de website en morgen geleverd werkt perfect. Onze laatste demo bestelling was volgens mij gewoon een nieuw exemplaar. wij konden aan de doos niet zien, dat deze open was geweest. Super.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Inge 01-02-2017 In de winkel gekocht

Geweldig geholpen, zonder gladde verkooppraatjes!

Goed geholpen, zonder de gladde verkooppraatjes! Behulpzaam personeel!
Mooie compacte zaak! Makkelijk bereikbaar, direct aan de A1!

HBM 01-02-2017 Via de website gekocht

Fijne, betrouwbare webshop!

Hele fijne webshop om naar je gewenste product te zoeken! Filmpjes erbij, duidelijke omschrijving en snel bestellen en betalen. En de volgende dag in huis!! Heel blij mee. 1 tip: misschien iets van een klein presentje of cadeaubon voor een volgende bestelling?

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

frank maas 01-02-2017 Via de website gekocht

jf maas

ik ben 8jaar geleden in contact gekomen met plasma discounter toen ik mijn eerste plasma tv en geluid installatie had gekocht. Nu een led tv van samsung gekocht en net als 8 jaar geleden super en correct geholpen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -