Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Missbaco 25-02-2017 Via de website gekocht

Super mooi tv

Prachtige tv heb al me vrienden over dit ingelicht voor die mooie prijs ook ben super gelukkig mee alles zit er op wat ik wil.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rolf 25-02-2017 Via de website gekocht

Gewoon Super!

Super webwinkel. Heel veel keus. Duidelijke uitleg door middel van filmpjes waarin Tom Coronel zelf uitleg geeft over het product. En als je voor 21:00 uur besteld heb je het de volgende dag al in huis.

Dus is een webwinkel waar ik in de toekomst zeker terug ga komen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Lars Nitschkowsky 23-02-2017 In de winkel gekocht

Soundbar

Ik was op zoek naar een soundbar eerst via marktplaats daarna gewoon nieuw. Dankzij mijn geheugen wist ik dat ik 7jaar geleden een beeldscherm hier bij Plasma discounter heb gekocht. Eerst heb ik wel bij Media markt gekeken en toen bij Coolblue maar toch heb ik ook de website van plasmadiscounter bezocht. Via de live chat wist ik dat het product wat ik zocht ook in de showroom was zodat ik er meteen naar kon luisteren. Ik meteen erheen en moest wel ff wachten maar dat geeft niet want je kan ook nog naar andere dingen neuzen. Ben daarna uitstekend geholpen en heb het product ook meteen gekocht. Nu ben ik heerlijk aan genieten van mijn aanwinst.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Martijn 23-02-2017 Via de website gekocht

Waanzinnige service! 's-avonds 20.51uur bestellen, de dag erna om 11.28uur al geleverd! Kwaliteit bestaat dus toch :)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

JJ89 22-02-2017 Via de website gekocht

Top

Een vriend van mij vertelde over deze site en ik ben zeker niet teleurgesteld. Goede service, duidelijk bereikbaar, op tijd geleverd en werd netjes 2 trappen naar boven gebracht. Sowieso ontzettend goede prijzen, vergeleken bij de andere grote ketens in Nederland. Het aller beste is de uitgebreide beschrijvingen van de verschillende artikelen met de bijbehoren video's. Vooral de video's zijn erg fijn en je krijgt een goed beeld van het artikel dat je besteld.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marco Wolken 22-02-2017 Via de website gekocht

Indrukwekkend snelle klantenservice

De shop is makkelijk te navigeren en de TV die het beste bij mijn wensen paste was snel gevonden. De levering gebeurde binnen 1 dag. Toen er een probleem was met de TV hoefde ik alleen maar 1 keer te bellen en zelfs in de avonduren werd er voor de volgende dag nog een vervangende TV geregeld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jeroen O 21-02-2017 Via de website gekocht

Valse start maar super tevreden.

Vorige week een Philips tv besteld die helaas defect was bij aankomst. Na een telefoontje met de klantenservice was het het makkelijks om 'even' langs te komen en dan zou het direct opgelost worden.
Ik was werkelijk verbaasd hoe makkelijk ik geholpen werd in de winkel (zaterdagmiddag) en stond serieus binnen 3 minuten buiten met een nieuw exemplaar.
Thuis tijdens het uitpakken van de nieuwe televisie werd snel duidelijk dan het eerste geleverde toestel geen nieuwe moet geweest zijn. De nieuwe was wel netjes voorzien van alle beschermende folies.
Helaas heeft het mij wel een zaterdagmiddag gekost voor een ritje van 220km vanuit brabant maar de service in de winkel maakte een hoop goed.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• Retourproces

Nanna Boots 21-02-2017 In de winkel gekocht

Nanna Boots

Goede uitleg en zeer behulpzaam bij het meedenken voor de marathon prijzen. En niet te beroerd om een artikel die halen, die wij achteraf niet namen, geen probleem.

Lennart 21-02-2017 In de winkel gekocht

Goede prijs, snel geholpen, matig en onvolledig advies

Speciaal naar de winkel gekomen voor advies en het zelf beoordelen van het product. Had mijn oog op een 58'' Panasonic tv laten vallen. In het filmpje op de website van de productomschrijving geeft Tom oa aan dat deze TV, 'TV anywhere' heeft. Een handige optie die ik veelvuldig van plan was te gebruiken. Ook in de winkel met de verkoper over gesproken en deze gaf aan dat dit 1 van de sterke punten van deze Panasonic serie is. Thuis gekomen blijkt dat TV anywhere alleen samen gaat met analoge TV, en dus niet samen met digitale TV van bv Ziggo. De verkoper wist dat ik thuis Ziggo had, maar vertelde me niet dat TV anywhere voor mij dus een nutteloze functie is, gezien het met geen enkele digitale aanbieder in Nederland werkt. Indien ik dat voor de aanschaf had geweten was is voor een andere TV gegaan. Verder wel vriendelijk en snelle service en scherpe prijs, maar overall niet echt tevreden en niet onderscheidend als echt goede vakwinkel.

F P Smeink 20-02-2017 In de winkel gekocht

Heel vriendelijke en deskundige medewerkers

Beste mensen, ik heb afgelopen zondag een tv bij jullie gekocht, helaas niet in de sale maar wel een prima toestel. Ik ben bijzonder vriendelijk geholpen, ondanks de drukte. Echter, 1 ding moet mij van het hart. Om 3 uur 's middags belde ik over de tv met een dringende vraag. Vriendelijke dame die me verzekerde dat ik zou worden teruggebeld. Dat is helaas niet gebeurd.
Gelukkig heb ik inmiddels via een vriend antwoord op mijn vraag gekregen maar je moet wel je belofte nakomen vind ik.

Patrick 20-02-2017 In de winkel gekocht

Supervriendelijke service en goede, betaalbare producten!

Tijdens het Outlet Event op 18 februari ben ik in de middag bij de winkel in Naarden geweest. Helaas waren sommige producten die ik had gezien op de site al vergeven (ik was te laat). Gelukkig waren er nog veel mooie artikelen in de aanbieding tegen waanzinnige korting. Zo heb ik o.a. een mooie tv gekocht voor bijna de helft van de prijs, waar slechts een deukje aan de achterkant zat maar niet zichtbaar is. Het product zelf werkt heel goed en is niks op aan te merken.
Tevens was het personeel die mij die dag heeft geholpen erg vriendelijk en vakkundig betreffende de verschillende artikelen, van tv tot stofzuiger en audio-installaties. Ik beveel deze winkel van harte aan en kom hier zeker terug!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Cynthia Jager 20-02-2017 In de winkel gekocht

Ultra HD + Ambi Light

Ben Super goed geholpen, leuk advies en goede service en niet alleen tot de deur... de doos met daarin de tv, geholpen met het tillen naar buiten en in de auto.

Ben bij Plasma Discounter terecht gekomen door een goede vriend en ben gewezen op de leuke kortingen. Inderdaad leuk voordeel weten te behalen op de tv.

Talal Al majzoub 20-02-2017 In de winkel gekocht

Good seller, fast delivery,nice showroom. It's my LG49UH610V,It's 4K Ultra HD with surround speakers I'm surprised about this price.
I was comparing between other shop I can't believe I save more than €300.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marja 19-02-2017 In de winkel gekocht

super snel

Bij binnenkomst kregen we vrijwel meteen een kop koffie aangeboden door een vriendelijke jongeman. Dat kwam natuurlijk omdat we rechtsom de winkel inliepen richting de koffie automaten. We werden snel geholpen voor de aanschaf van 2 Samsung TV's. Goeie uitleg, helder! Duidelijk iemand die er verstand van had en ook de plussen en minnen kon benoemen! Service, hij liep even mee naar de auto!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Patrick 19-02-2017 Via de website gekocht

Demo LG 43LH570

Wij waren donderdagochtend op zoek naar een full HD tv met een scherm van 40" en kwamen deze demo LG 43LH570 op plasma discounter tegen.

Er zat een kras op en was om die reden afgeprijsd. Na een telefoontje met de vraag of er een foto van de kras kon worden opgestuurd kregen we binnen het uur per mail een reactie en hebben we de tv meteen op donderdagochtend besteld. Op vrijdagochtend werd de tv geleverd en staat na wat instellingen nu perfect in ons nieuwe kantoor! Van de kras is bijna niets te zien!

Als startende onderneming was dit precies wat we zochten: een nieuwe HD monitor voor een nette prijs!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Annemaaike 19-02-2017 In de winkel gekocht

Koop televisie

Makkelijk online shoppen en even later makkelijk ophalen in Naarden heerlijk zo shoppen zonder gedoe !

Erik 19-02-2017 In de winkel gekocht

Meedenken?

Voor een winkel met "stuntprijzen", "kortingen" en "weg is weg" uitingen, hebben ze de uitleg en tevredenheid van hun klant wel hoog in het vaandel.

De verkoper nam de tijd, legde dingen uit, beantwoorde mijn vragen en dacht mee.
Dus niet alleen voordelig, maar ook tevreden en met een goed gevoel een gevulde kofferbak. Top!

Karen 19-02-2017 In de winkel gekocht

Aankoop en advies televisie

Als wij electronische aankopen nodig hebben kijken wij eerst op het assortiment van Tom Coronel . We hebben nu in al die jaren onze tweede televisie, seaco en de Longli koffiemachine , als ook onze wasautomaat gekocht . Dit omdat ze zeer vakkundige verkopers hebben ; alles is van zeer goede kwaliteit en qua prijs altijd de goedkoopste . Ruime keuze prijstechnisch

Ryan 18-02-2017 In de winkel gekocht

Top tv

Mooie super tv !! En een top service !! Uitgebreide uitleg en veel tijd door de verkoper geïnvesteerd echt top!! Was me eerste tv die ik heb gekocht van mij zakgeld en geld van mijn baantje!! Ryan ( 14 jaar)

Johan uut Wisp 18-02-2017 Via de website gekocht

Prima winkel en goede service

Het prettige van een prijsscherpe website in combinatie met een goede service in de winkel. We snorren het hele internet af maar komen toch altijd bij Plasma Discounter uit. Soms is de prijs ietsjes mee dan elders maar daar staat vakkundig advies en service tegenover in plaats van dozenschuivers die ook wel bekend zijn.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Wanda 17-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop TV

Wij waren eerst in de shop geweest. Prachtig en overzichtelijk! Gisteren op de webshop de tv gekocht. Eerst nog gechat met Niels. Die was erg vriendelijk en goede uitleg. Mede door dot hebben wij de tv aangeschaft en vandaag binnen gekregen. 👍

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joel Borelli 17-02-2017 Via de website gekocht

Top

Geweldige shop prijs en levering. Niets anders dan positief !!!! Na bestelling ( goedkoopste ) de volgende dag de tv al in huis!

Mohamed 16-02-2017 In de winkel gekocht

Service en kwaliteit.

Word snel geholpen en netjes natuurlijk. En je word goed geïnformeerd over het product en al. De bezorging is ook ideaal.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Zo kan het ook!!! 16-02-2017 Via de website gekocht

koopjes kelder

Uit de koopjes kelder een demo Finlux Fl3224 gekocht. Helaas bleek deze tv toch niet meer aanwezig te zijn.Na het overleggen met de verkoop kreeg ik zonder discussie als vervanging een splinternieuwe Finlux 3224 geleverd tegen de demo prijs.Deze oplossing verdient dan ook een schoonheidsprijs en vertrouwen in de firma.Ook de bestelling is conform de afspraken geleverd.(binnen 24 uur) en deze tv is absoluut aan te bevelen.

Aladin 16-02-2017 Via de website gekocht

Samsung led eu 55 inch

Kwaliteit prijs, service,hele snelle levering en een prachtig product voor een leuke betaalbare prijs.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

MSchotanus 16-02-2017 Via de website gekocht

Nieuwe LG tv 55 inch gekocht

Super toffe tv voorral als je van een 37 inch lcd naar een 55 inch 4k led gaat.

Levering was echt super snel en mooi te volgen met track/trace.

Zou iedereen aanraden hier een tv te kopen de vorige tv kwam hier ook vandaan zo'n 5 jaar terug.

Zinhagel 15-02-2017 Via de website gekocht

Goede prijzen, snelle levering en goede service

Ik heb een phillips 49pus6101 uhdtv bij plasma discounter aan geschaft vanwege de prijs en omdat 14 dagen bedenk tijd hebt en niet te vergeten aftepay ik ben zeer te tevreden met de tv het is mijn zeker waard kwaliteit is goed en het desing is zeker niet slecht. Toen ik de tv eenmaal binnen kreeg had ik wat vragen over de tv en die werden netjes beantwoord en werd ook zeer goed geluisterd. De service die ik kreeg had ik om eerlijk te zijn niet verwcht maar dat was gewoon top niks om over te klagen. Ik kan plasma discounter aan iedereen aanraden. Mijn volgende tv koop ik weer bij plasma discounter.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rene Martin 14-02-2017 In de winkel gekocht

Voorlichting product

Fijne winkel waar alles per merk staat gesorteerd. Zeker het gedeelte Philips waar door de lichtval het Ambilight goed zichtbaar is. Wat mij zeer aansprak is dat het personeel goed weet wat er te koop is en alle info over de merken heeft, prima.

Roy 14-02-2017 Via de website gekocht

Samsung UE60J6240

Erg tevreden met het geboden "totaalplaatje". Wij waren op zoek naar een nieuwe televisie voor multifunctioneel gebruik op kantoor. Bij plasma-discounter veel keuze qua merk/type, maar ook uitstekende bijkomende informatie over de diverse televisies en andere producten. Uiteindelijk gekozen voor de Samsung UE60J6240 en een bijpassende muurbeugel. Bestelling was zeer eenvoudig geregeld, tevens snel geleverd. De televisie is geweldig, de winkel ook. Echt een aanrader.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rico 14-02-2017 Via de website gekocht

Super service

Onlangs hebben wij onze nieuwe televisie gekocht via plasma discounter. De service en de adviezen zijn uitermate goed te noemen. Met name de service om een product 30 dagen te kunnen proberen is geweldig. Hierdoor krijg je tevens de kans om de zogenoemde demo aanbiedingen eens goed te bekijken. De producten zijn getest en eventuele krasjes op het product worden duidelijk vermeld bij de aanbieding zodat je zelf de overweging kunt maken het product wel of niet aan te schaffen voor een super scherpe prijs. De prijzen zijn tevens scherp te noemen en plasma discounter is dan ook zeker een aanrader voor je nieuwe apparatuur, als je een scherpe prijs en een uitmuntende service belangrijk vindt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 13-02-2017 Via de website gekocht

Een fijne site waarbij de klant centraal staat!

Plasma Discounter doet waar het voor staat. Werd erg goed op de hoogte gehouden tijdens mijn bestelling. Verder wordt alles overzichtelijk weergeven op de site met goede informatie over het product! Ga zo door Plasma Discounter!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Buitenkamp 13-02-2017 In de winkel gekocht

Samsung gekocht

Afgelopen zondag een samsung televisie gekocht, goed geholpen door een uiterst vriendelijke jongeman die verstand van zaken heeft!

Gerd van Delden 13-02-2017 Via de website gekocht

Wat een snelheid!

Heerlijk! Een website die doet wat er beloofd is. Snelle service, mooie aanbiedingen en ook na de bestelling is er nog aandacht voor de klant.

Danny 13-02-2017 Via de website gekocht

Shopplezier verzekerd.

Snelle levering producten. Heldere productomschrijving. Ruim aanbod producten. Interessante product acties.

Matthijs Groen 12-02-2017 In de winkel gekocht

Aanschaf nieuwe tv

Ik had een tv gezien via facobook reclame. Deze bleek te breed voor mijn tv kast. Ik zag een andere waar we voor de showroom gingen bezoeken. Deze was helaas niet meer voorradig maar de medewerker heeft mij zeer net geholpen met gelijkmatige alternatieven en die zelf beter waren zonder heel veel meer te moeten neerleggen. Ik kwam op een mooie alternatief uit en die kon ook direct mee. Een medewerker heeft hem netjes naar de auto gedragen, dank daarvoor. Ik ben een zeer tevreden en gelukkige klant

W Nijboer 12-02-2017 In de winkel gekocht

Sony led tv

Prima zaak altijd alles op voorraad, goede uitleg en dan ook nog een prima prijs.
Een goede service !

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Henk Oldekamp 12-02-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Onderzoek Plasma Discounter

Op advies van onze buurman bezochten wij de showroom in Naarden. We zochten een nieuwse televisie. De ontvangst was zeer vriendelijk, werd gevraagd naar onze wensen en gaven ons alle tijd om om ons heen te kijken. Niets geen opdringerigheid, alle rust. E
We kochten een Samsung televisie en kijken naar alle tevredenheid. Naar aanleiding van onze ervaringen kochten onze buren ook bij jullie een Samsung televisie. Alles top!

Ashley 12-02-2017 Via de website gekocht

Super tevreden

2 weken geleden heb ik hier een samsung televisie gekocht. Ik ben blij dat ik het via plasmadiscounter heb gedaan. De kwaliteit en service zijn SUPER goed! Binnen 2 werkdagen had ik hem in huis! Twijfel? Ik zeg DOEN! Topp!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ineke 12-02-2017 In de winkel gekocht

TV voor slaapkamer

Vlot geholpen door vriendelijke medewerkers.
Ook goed uitgelegd dat er meer op voorraad is dan in de in de winkel te zien is.
Meelopen naar de auto met gekocht product, erg gewaardeerd. Prima service.

Kris Wens 12-02-2017 Via de website gekocht

Super

Een aanrader voor iedereen
Gemakkelijk en goedkoop ( demo )
Doe zo verder
Ik hoe jullie website zeker mee in de gaten om nog eens iets te kopen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dhr Lard 11-02-2017 In de winkel gekocht

Televisie

Wij hebben een Samsung gekocht en eigenlijk gelijk bij binnenkomst hoefden we niet lang te wachten . We werden snel geholpen vriendelijke medewerkers
en ons keuze was ook snel gemaakt door de goede informatie van de tv door de medewerker . Al met al een goeie afhandeling van ons aankoop en we zijn er ook hartstikke blij mee . Ik zou zeker iedereen aanraden om daar hun tv te gaan kopen . Bedankt plasma -discounter.

nwoudboer 11-02-2017 In de winkel gekocht

Goede site, fijne winkel en deskundig personeel!

Een zeer duidelijke site, maar ook in de winkel krijg je goed en vriendelijk advies van deskundig personeel!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hans Huysmans 11-02-2017 Via de website gekocht

De heer

Ik ben onder de indruk van de presentatie en zeer te spreken over de persoonlijke service die ik bij aankoop van mijn nieuwe T.V. bij Plasma Discounter heb ondervonden. Geweldig professioneel bedrijf.

BvO 11-02-2017 In de winkel gekocht

TV en Soundbar gekocht

Had van te voren al bepaald dat ik een bepaalde OLED tv wou kopen.
Had n.l. een goede aanbieding gekregen voor deze TV. Prijs zat zelfs een stuk onder de "BTW weg ermee dagen" van de Duitse rode media gigant.

Op een zaterdag middag langs geweest, was redelijk druk.
Duurde een 15min voor dat we geholpen werden.
Had alles van te voren al uitgezocht dus ik had weinig vragen.
Kan dus niet oordelen over kunde verkopers. Bleek dat de verkoper zelf dezelfde tv thuis had staan. Zoiets zeggen verkopers natuurlijk vaker maar ik geloofde hem omdat ik al afgerekend had ;)
Al met al prima winkel, veel tv's uitgestald.

Ipek Gungoren-Yasar 10-02-2017 In de winkel gekocht

Super

Ik was op zoek naar 2 tv's voor in mijn zaak, namelijk een van 65inc en andere van 48inc. Beide tv's moesten het zelfde merk zijn en ook met android en met een goede beeldkwaliteit. Ik heb overal gekeken en zelfs bij btw vrije dagen vielen de prijzen niet mee. Uiteindelijk ben ik terecht gekomen bij plasma discounter, waar de prijzen enorm meevallen. Een medewerken stond gelijk al klaar om ons te helpen toen we binnenliepen. Hij heeft 2 tv's aangeraden en hij voldoet volledig aan mijn wensen. Ik heb ook gelijk de bijpassende hang beugels genomen. Ik wil jullie nogmaals bedanken voor jullie goede service en klantvriendelijkheid.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Daisy 10-02-2017 Via de website gekocht

LG 49UH610V TV

Plasmadiscounter is een zeer gebruiksvriendelijke site. Je kunt gemakkelijk zoeken door zelf je criteria in te stellen. En als je niet precies weet wat je zoekt zoals in mijn geval, geef je een aantal criteria op en kun je via de site kiezen uit de best mogelijke opties en kun je een goede afweging maken. De keuze is ruim, en is in goede verhouding met de prijs. De btw actie speelde hier goed op in. Daarnaast was de tv supersnel en zorgvuldig bezorgd. Een aanrader.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Kevin de Vries 10-02-2017 Via de website gekocht

Vogel's Wall 2305

Na al een aantal aankopen te hebben gedaan bij de Plasmadiscounter was ik op zoek naar een muurbeugel om mijn televisie mooi aan de muur te hangen. Omdat er bij alles een prima uitleg staat kon ik een prima keuze maken.

Vervolgens keurig geleverd in een ruime doos met voldoende luchtkussens zodat mijn product onbeschadigd binnen kwam.

De keuze voor de Vogel's Wall 2305 is perfect. Onze televisie hangt super netjes en de muurbeugel is één en al kwaliteit.

Mijn cijfer is een 9 omdat er altijd een streven moet blijven :).

Ga zo door!

Nico van Velsen 10-02-2017 Via de website gekocht

Top!!!!

Overzichtelijke site, strakke product uitleg, snelle service, snelle prompte levering. Logistiek/informatief proces van bestelling tot levering 100%. Meerdere artikelen gekocht, blijft een goede ervaring!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Aart van Rheenen 09-02-2017 Via de website gekocht

een nieuwe tv voor de slaapkamer

Ten eerste de site, de beste in zijn soort. Alles wat je wil weten staat er op en als toetje de productvideo. Hier laat Tom alle benodigde in en outs zien van het product,waar andere vekopers hooguit een foto laten zien.
Heb je besloten wat je wilt, krijg je twee opties, in winkelmandje plaatsen of direct in de winkel reserveren. Geweldig gewoon.
Ik koos voor reserveren en twee uur later was ik in de winkel. Alleen je naam noemen en de verkoper wist genoeg. Heel klantvriendelijk en heel behulpzaam, of ik nog informatie of uitleg wilde hebben over het product. Ja ik wilde nadere informatie, geen probleem hoor, ik kreeg op al mijn vragen uitleg.
Product werd uit het magazijn gehaald en ik kon gaan. Oh ja, en geen papieren gedoe, nee je krijgt je factuur per mail thuis (direct)
Al met al, een super bedrijf om te kopen.

Eric 011 09-02-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf !!

Duidelijke site met veel concrete informatie welke voor je aankoop van belang is. Ook is de informatie welke je krijgt via de mail meer dan voldoende compleet , men houd je keurig op de hoogte van het verloop in het proces . Ik had nog wat in de winkelpand liggen wat ik min of meer was vergeten en krijg dan vervolgens een mail dat er nog wat "open" staat van "Tom" zelf ! Fantastisch toch