Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

7,9 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 108 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,9

Jim 18-03-2017 In de winkel gekocht

Iedere keer weer top!

Ondertussen hier alweer 4 TV's gekocht (niet aleen voor ons hoor) en iedere keer is het service van begin tot eind. Goede service in de winkel, duidelijke uitleg, de tijd wordt genomen om alle vragen te beantwoorden en tot in de auto afgeleverd. Wederom bedankt team TeleVisieWinkel!

Amber peeters 18-03-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Snel en geholpen worden zonder poespas

We werden uitstekend geholpen, we gaven asn dat we simpel en eenvoudig wilde, dus geen prietpraat, want altijd haast. En zo geschiedde, binnen 10 min stonden we weet buiten met precies dat wat we hebben wilde! Top. Want zaterdag zit altijd vol en je hebt nog meer te doen! De tv werd zelfs in de auto gezet.

Marcel 17-03-2017 Via de website gekocht

UITSTEKEND !

Duidelijke omschrijvingen en ze doen wat ze beloven. Heb demo toestel gekocht,slechts enkele kleine krasjes maar voor de rest een 100% product.
Geen handleiding zoals aangegeven maar die was snel van het internet gehaald.
Ook snelle levering ook de betaling gaat vlot.
Opvolging zending te volgen via internet.
Ingeschreven op nieuwsbrief en kijk uit naar aanbiedingen.

Kees Elsendoorn 17-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede klantenservice

Laagste prijs, vriendelijk en goed contact met de klantenservice gehad en snelle levering , zoals xze beloven!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Norbert 17-03-2017 In de winkel gekocht

Prima service

Kundige en vriendelijke service en scherpe prijs. Ik heb hier al eerder een TV gekocht en zou er weer heen gaan.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peter 16-03-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf doen wat ze zegge

Zoeken zoeken en zoeken tot ik hier belande en direct kon vinden wat ik zocht, dus direct besteld wat erg makkelijk ging, mooi bevestiging ontvangen en snelllll geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wim 16-03-2017 Via de website gekocht

Zeer goede ervaring!

Nieuwe Philips tv gekocht via televisiewinkel.nl en niets dan lof over de snelle service, de communicatie met de klantenservice en de mooie aanbieding!

Aanrader!

Arie Blokland 15-03-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Super snel en super goed!

Prachtige winkel met een enorme keus. En als jouw favoriete TV niet in de shop staat kijk dan even op www.televisiewinkel.nl. Op de website vind je vast en zeker een merk en model waar jij naar op zoek bent.
Je kunt de TV van je keuze laten bezorgen, maar ook zelf afhalen in de winkel te Naarden. Vlotte bediening en vlotte aflevering. De verkoper helpt je je aankoop naar de auto te sjouwen en dan snel naar huis om van je nieuwe aanwinst te genieten.
Ik ben heel blij met mijn nieuwe Samsung.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Vin 14-03-2017 In de winkel gekocht

Geweldig. NOT!.

Bij deze winkel een tv gekocht, helaas.
Van tevoren gekeken op de site of hij op voorraad was,dat was hij.
Toch voor vertrek maar even gebeld om te vragen of hij er ook echt was, "jahoor meneer ik heb er nog één, zal ik hem voor u reserveren zodat u niet voor niets rijd". Ja doe maar.
Daar aangekomen het ding betaald en raad eens....komt die nitwit mij vertellen dat hij hem niet heeft.
En bedankt joh. En dan het mooiste van het verhaal, als excuus weet hij me te vertellen dat het al de derde vandaag is.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Create2Fit Naarden 15-03-2017

Geachte heer/mevrouw,

Erg vervelend om te vernemen dat u verkeerd bent ingelicht over de voorraad van de televisie. Wij kunnen ons goed voorstellen dat u teleurgesteld bent.

Mogelijk gaven onze systemen aan dat het product wel op voorraad was, echter was het onze verantwoordelijkheid om dit goed na te gaan en u juist te informeren.

Onze oprechte excuses voor het ongemak. Wij hopen u in de toekomst beter van dienst te mogen zijn.

Klantenservice Televisiewinkel.nl

M. Veenings 14-03-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service

Er is een ruime keus aan televisies. Vriendelijke medewerker (s) die goede kennis had van hetgeen hij verkoopt.

Frits 14-03-2017 Via de website gekocht

Snel, Betrouwbaar en hoge Kwaliteit

Duidelijk website, Vervolgens wordt het product de volgende dag geleverd op het gewenste adres en is de kwaliteit van de producten van hoog niveau.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rene Vollebregt 14-03-2017 In de winkel gekocht

Super geholpen

Marcel heeft nog voor mij op Google gekeken of alles wel zou passen.,
Thuis gekomen aangesloten en superblij met de Soundbar .( nog beter dan de folder)

Richard 13-03-2017 Via de website gekocht

super geholpen

had diverse vragen omtrent de aanschaf van een nieuwe tv, zeer vriendelijk en geduldig geholpen. tv s'avonds besteld en de volgende dag net na de middag al in huis. TOP.

Huub 13-03-2017 In de winkel gekocht

Ergernis

Slecht advies waardoor ik terug moest voor ontbrekende onderdelen op te halen waar ik ook nog weer voor moest betalen. Boel ergernis en tijd kwijt hiermee zonder hier begrip voor te krijgen
Create2Fit Naarden 13-03-2017

Geachte heer,

Ten eerste onze oprechte excuses dat u niet juist in onze winkel bent geïnformeerd over de ophangkit van Samsung en dat u hiervoor meerdere malen terug heeft moeten komen naar onze winkel.

Wij willen graag de kosten voor de ophangkit aan u terug storten en zullen dan ook persoonlijk met u contact opnemen.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Team televisiewinkel.nl

I.J. van der Mark 12-03-2017 In de winkel gekocht

Super service

Het personeel geeft alle aandacht en neemt ook alle tijd voor je. Zij geven ook goed advies over het artikel die je wil hebben, maar zullen zeker niet een iets duurder artikel aansmeren als je dit niet wil.

Pim 11-03-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Prima advies voor juiste keuze

Twijfelde nog tussen een 40" en een 50". Uiteindelijk toch voor 50" gekozen en absoluut geen spijt. Prima advies van verkoper, in alle rust uitleg en keurige beantwoording van mijn vragen. Service!

Kees Seldenrijk 11-03-2017 In de winkel gekocht

Zeer behulpzaam personeel

Wij kwamen voor set koffie schoonmaakmiddelen, en gingen ook met de soundbar naar huis, medewerker gaf goede uitleg en advies en het was ook nog eens de aanbieding van het moment
Dus kijkend naar elkaar zeiden wij doen!

Johan 11-03-2017 Via de website gekocht

Helpdesk met verkeerd advies

Prima levering en afhandeling van de bestelling. Op tijd bezorgd. Mooie TV voor een leuke prijs. Door te weinig kennis op de helpdesk een verkeerd advies ontvangen waardoor ik achteraf eigenlijk een andere tv had willen bestellen. Nu extra kosten moeten maken om de verbinding tot stand te brengen tussen tv en hifi installatie.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Create2Fit Naarden 12-03-2017

Geachte heer,

Ten eerste onze excuses dat u verkeerd bent geïnformeerd via onze klantenservice.
Graag zouden wij met u mee willen denken voor een passende oplossing in deze, helaas kan ik uw gegevens niet terug vinden met de genoemde informatie.

Zou u ons een e-mail bericht willen sturen? Dit kan naar klantenservcie@create2fit.com. o.v.v. review.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Team Televisiewinkel.nl

Vince 10-03-2017 Via de website gekocht

Supergoed geregeld.

Een demo gekocht via de site voor een mooie prijs. Netjes verpakt en snel opgestuurd naar mijn werkadres. Goed geregeld!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Arthur Groot 10-03-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Top Service weer mogen ontvangen!

Goede overzichtelijke website en winkel, personeel telefonisch/winkel klant vriendelijk en eerlijk. Echt een aanrader om terug te komen

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Connie de Mol 10-03-2017 In de winkel gekocht

snelle service

goede overzichtelijke site. winkel is goed bereikbaar, word erg snel geholpen, persooneel is ook erg vriendelijk.

Taco 10-03-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed

Snel simpel en goed. Handige website
Tv binnen 24 uur besteld en ontvangen.
Product werkt uitstekend.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Merlijn 09-03-2017 Via de website gekocht

Waar de concurrenten niet konden leveren........

De concurrenten (mediamarkt, BCC) hadden de Philips 43PUS6501 niet meer op voorraad. Ze konden hem wel leveren misschien over 5 werkdagen. Deze website gecheckt. Prijs was identiek en op voorraad!

Om 20.30 besteld en ja hoor de volgende dag om 12:33 geleverd.

Fantastich

*let op service als voldoende beoordeeld, omdat ik hier geen gebruik van heb gemaakt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Niels 09-03-2017 Via de website gekocht

Een dikke duim (omhoog)!

Een webshop zoals een webshop zou moeten zijn:
- Overzichtelijk
- Compleet
- Helder in de communicatie
- Niet naderhand nog bestookt worden met 100 reclamemailtjes.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Niels Verniers 09-03-2017 Via de website gekocht

Goede Prijs en Snelle Levering

Nadat ik al een koffiemachine had besteld naar alle tevredenheid nu ook een Sony htxt1 soundplate gekocht. Alles verliep soepel en de volgende dag had ik hem in huis. Alles aangesloten en hij klinkt zoals de beoordelingen al aangaven in een woord super!!! De prijs van €160 was al helemaal geweldig en ook nog gratis verzonden top Televisiewinkel.nl ga zo door

Carel vd Valk 08-03-2017 In de winkel gekocht

Aanrader!

mooie winkel geen opdringende verkoper, rustig alleen kijken en pas als je vragen hebt wordt je uitstekend geholpen, daar hou ik van!

John Stubbe 08-03-2017 Via de website gekocht

Snel Goed en Betrouwbaar

Al meerdere malen spullen gekocht en buiten de goede prijs, inclusief transport en levering, vind ik de site overzichtelijk en snel te koppelen naar eerlijke reviews. Al met al het gevoel dat ik behandeld word zoals je dat graag zou hebben in elke reguliere winkel.

Gerard Westenburg 08-03-2017 In de winkel gekocht

Dienstverlening

Het is steeds moeilijker om goede dienstverlening te krijgen. Bij webwinkels is de persoonlijke benadering al helemaal verdwenen. Dus als er nog een witgoedzaak bestaat, die de tijd neemt voor zijn klanten en ook nog een goede prijs geeft, is dat een verademing

Marcel 07-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Zondagavond bestelling gedaan van 2 TV's om 20.00 in de hoop dat het maandag binnen zou komen. Helaas (dit stond ook op de site). Enige verbeterpunt de aflevertijd tussen 08.00 en 18.00 dit zo in deze tijd wellicht nauwkeuriger kunnen.
Straks snel de TV's installeren.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Arjan 05-03-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Mooie tv voor perfecte prijs!

Een mooie tv voor een goede prijs. Even gebeld en ze wilden hem ook een dag reserveren!
Goede service in winkel in Naarden

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Carmen 04-03-2017 Via de website gekocht

Perfect!

Ik ben enorm tevreden! Erg snelle levering en uitstekende prijs voor deze mooie led/smart. Goed beeld en geluid!

rbekkum 04-03-2017 In de winkel gekocht

leuke [maar kleine winkel]

goede service , perfecte uitleg. leuke winkel. Ik had alleen verwacht dat de winkel groter was en de opruimkelder bestaat niet echt want als je er iets uit wilt moet je daar om vragen en dan wordt het uit het magazijn gehaald, je kunt dus niet alles bekijken wat er op de site staat dat is jammer.

Rob 04-03-2017 Via de website gekocht

Niet lullen maar poetsen!!

Duidelijke site met klantgerichte uitleg met beeld en tekst.
Niet lullen maar poetsen is hier het motto!
Zien, kopen en afleveren binnen 24 uur!
Dit alles met directe begeleiding via de mail, zodat alles te volgen is.
Zo is hier ook de kwaliteitsnorm : "Zeggen wat je doet en doen wat je zegt"
Voor ons opnieuw een aanrader!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter 04-03-2017 Via de website gekocht

Goed bedrij

Bedrijf is prima doen wat ze zeggen aanrader, levertijd is prima je wordt goed op de hoogte gehouden.

m.j.vant veer 04-03-2017 In de winkel gekocht
naarden

goed advies..netjes geholpen, een aanrader.

mooi netjes en goed te overzien'' persoonlijk advies dat kom je bij de grote winkels niet meer kan tegen.

Marcel 03-03-2017 In de winkel gekocht

uitleg en geduld

de uitleg die ik zocht voor de keuze van mijn tv was perfect , ik kreeg de juiste info en niet te veel maar genoeg. ben gevallen voor de samsung eu55ku6020
beeld is zeer mooi,,,,, prijs was ook goed

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Mries 03-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service !

Supercorrecte afhandeling. Direct bevestiging in je mail, en stap voor stap info over de levertijd en aflevertijden. En daarnaast ook nog eens supersnel geleverd, binnen 24 uur.
Als het goed gaat bij een internetwinkel mag dat ook wel eens gezegd worden !!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Petri Halonen 03-03-2017 In de winkel gekocht

Excellent service

Perfect place to buy a tv. Excellent service, extensive expertise and above all very competitive pricing.

picaan 01-03-2017 In de winkel gekocht

top bedrijf

Altijd alles is bijna in de winkel aanwezig.. gewoon reserveren kan ook en is dan snel in je bezit. Prima service en de medewerkers hebben kennis van zaken.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bus 01-03-2017 In de winkel gekocht

Super geholpen.

Vakkundige informatie gekregen bij aanschaf van een televisie en een set Sonos speakers. Gewoon ongedwongen geholpen zonder ook maar een moment het idee te hebben gehad dat de verkoper mij pushte. Prima zaak!

GWM Bodewes 28-02-2017 In de winkel gekocht

GWM Bodewes

Winkel ziet er goed uit ,wordt beleving gecreeerd.
Verkoper weet waar hij over praat en zet klant niet onder druk.Je wordt wel via de side met lokkertjes aangetrokken.

Edwin B 28-02-2017 Via de website gekocht

Led TV 43"

Een hele snelle en goede service. Wel is er een verbeter puntje. De bezorgtijden zijn voor mij tussen 0800 - 1800 uur. Dit is vrij ruim. Als dit beter afgestemd kan worden geef ik een 10.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Afleverservice

Geert 27-02-2017 Via de website gekocht

PC monitor Samsung curved

Heel snelle levering. Erg goede kwaliteit voor een goede prijs ! Niettegenstaande demotoestel niet van nieuw te onderscheiden.

Lyon 27-02-2017 In de winkel gekocht

Top service, product kennis en prijs kwaliteit verhouding!

Ik kwam binnen in de winkel, werd meteen geholpen met wat ik zocht, alle vragen werden beantwoord, met de product kennis zit het helemaal goed! De prijs kwaliteit verhouding vind ik uitstekend! Ik heb voor maar €499 euro een mooie 43 inch Ultra HD 4k smart tv gekocht, werkt top, prachtig en haarscherp beeld met mooie opties! Dik tevreden!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mulder 27-02-2017 In de winkel gekocht

Playbar

Geweldig!! Goede service en klantvriendelijkheid. Lekker bakje koffie......Ga zo door. Ik zou deze winkel bij al onze vrienden aanbevelen!!

Jack huigsloot 27-02-2017 In de winkel gekocht

Tv aankoop

Snelle professioneel advies met naderhand ook nog logistiek ondersteund .top winkel veel keuzes met betrekking op tv soundbar versterkers en randapparatuur tevens veel kabels etc te krijgen

Henk Vos 27-02-2017 In de winkel gekocht

Aanschaf LCD-tv

Online bestelling liep zeer soepel. Zelfs toen er tijdens de bestelling iets mis ging werd ik automatisch online ingelicht, kon ik dus een reactie plaatsen en kreeg ik kort daarna antwoord en werd hiervoor bedankt.
Toen ik later mijn tv ophaalde werd ik heel correct bediend, waarna mijn artikel door een andere medewerker in mijn auto werd geplaatst.
Kortom een geweldige service, petje af !

Anne 26-02-2017 In de winkel gekocht

Toppie!

Vanmiddag hebben we een samsung curved tv gekocht. We zijn daarbij goed geholpen, door vriendelijk personeel. Overzichtelijke winkel waardoor we snel een keuze hadden gemaakt. En blij met onze aankoop.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

lorin 26-02-2017 Via de website gekocht

tv 12 volt

tv zou naar een dag geleverd worden het werd er vijf dagen met weekend ertussen val me een beetje tegen dacht een goede keus gemaakt te hebben maar ja

Pluspunten

• -

Minpunten

• Verzendkosten

Create2Fit Naarden 05-03-2017

Geachte heer/mevrouw,

Vervelend om te moeten vernemen dat u de bestelde televisie niet op de afgesproken datum geleverd heeft gekregen.
Service hebben wij hoog in het vaandel staan, wij proberen ons op alle vlakken te verbeteren waar nodig en zullen dit zeker meenemen.

Onze oprechte excuses voor de vertraging en het ongemak.

Team televisiewinkel.nl

Marcel 26-02-2017 Via de website gekocht

aanschaf nieuwe tv

Duidelijke omschrijving, snelle levering en goede vergelijkingsmogelijkheid op de site. Beter dan in menig winkel van een grote elektronicaboer.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -