Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 202 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

cjm willems 01-04-2017 Via de website gekocht

Super goeie service

Al wat shops bekeken van tevoren; Uiteindelijk voor Televisiewinkel.nl gekozen. Super goeie service en hulp via de chat. Zeer tevreden!!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wijnand Overeem 01-04-2017 Via de website gekocht

Mijn winkel

Ik ben voor het eerst zeer vakkundig benaderd en behandeld in deze winkel. Ik heb vaker elektrische apparaten gekocht bij een bcc of een mediamarkt, maar de service en kennis die de mensen hier hebben/geven ben ik nog niet eerder tegengekomen. Het artikel heb ik telefonisch besteld i.v.m. geen vervoer. Ik had voor mijzelf al een model in mijn hoofd, dit kwam ook door de aanbieding ivm het nieuwe f1 seizoen. Ik werd meteen vriendelijk te woord gestaan en we hebben zeker 25 minuten gepraat over de voors en tegens van het toestel, en er is niet geprobeerd om mij een duurder model aan te smeren. Nee hij gaf zelfs aan dat lg ook een mooi model had voor die prijs en dan i.p.v. een 49 inch een 55 inch, maar ik ben altijd liefhebber van Panasonic geweest en dus ook voor deze tv gekozen. Dus ik raad iedereen uit mijn vriendengroep aan om hier te gaan kijken, en voor een mooi bedrag te slagen.

AWS 01-04-2017 In de winkel gekocht

perfecte voorlichting

Kwam in de winkel met wat vragen omtrent soundbar en DVD-speler. Geweldig geholpen, geen push tot koop, goede voorlichting en vooral geduld met niet al te technische klant. DVD-speler gekocht, soundbar in de week met de info die ik gekregen heb.

George 01-04-2017 In de winkel gekocht

Top info

Ik heb via internet gekeken voor een nieuwe tv en kwam al snel bij jullie uit
Ruime keus dus snel naar jullie toe
Goed advies waardoor de keus makkelijk was

Robert Klaver 31-03-2017 Via de website gekocht

Goede klantenservice en snelle levering

Na een tijdje op de site gekeken te hebben en toch nog een vraag hebben,deze werd snel en duidelijk beantwoord verder goed op de hoogte gehouden van het verdere proces en werd bezorgd door een knappe dame.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

edwin 31-03-2017 In de winkel gekocht

top uitleg en behandeling

we zijn prima geholpen door de verkoper. netjes de tijd genomen en verschillende opties laten zien. ondanks de ruime keuze mogelijkheid, nooit een bepaald merk of eigen keuze door gedrukt. prima advies over het product.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Joost N 31-03-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Goede uitleg en goede service!

Woensdag langs geweest om even te luisteren naar het geluid van de sonos speakers. Meteen er goede uitleg bij gekregen. Hierna ze meteen besteld. Ook zeer goede uitleg gehad over de verschillende beugels. Gewoon helder zonder dat ze je wat aanpraten.
Ze laten echt de keus bij de klant

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J van Gelder 31-03-2017 Via de website gekocht

Vriendelijk en keurig geholpen

Ik ben goed en netjes geholpen ondanks dat ik een voorstel had gedaan die onder de vraagprijs zat. Ik kreeg binnen een paar minuten een duidelijk antwoord van de betreffende verkoper , niet wat ik wou maar wel netjes en duidelijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

A.c schrijver 30-03-2017 Via de website gekocht

Echt een super en makkelijke service!

Ik was aan het zoeken naar een internet shop voor een tv en kwam bij jullie terecht en het was simpel en een super service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan Lieste 29-03-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Goed advies en snelle levering, behulpzame mensen en een lekker kopje koffie. De TV werd zelfs in de auto gezet! wat een service

Lorraine 29-03-2017 Via de website gekocht

Wat een geweldige service

Zondag mijn bestelling besteld woensdag al in huis goede levering en snel .
als je vragen had binnen een uur gelijk antwoord terug top website en duidelijkheid .
Ben helemaal blij met me bestelling 🎉

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frank 29-03-2017 Via de website gekocht

goede&eerlijke adviseurs. Klant staat centraal dat merk je!

Gisteren een soundbar gekocht en opgehaald in Naarden. Bij thuiskomst bleek de Sony te groot voor mijn woonkamer. Vanwege de goede service en advies wilde ik graag deze een dag later inruilen voor een ander soundbar. Helaas was het apparaat wat ik wilde niet beschikbaar. Verkoper Dennis had mij van alles kunnen adviseren en mij met een andere soundbar de winkel uit te laten gaan. Hij deed dit niet. Hij adviseerde mij om gewoon te wachten. Teruggave was verder geen probleem en het aankoopbedrag wordt binnen twee werkdag teruggestort op mijn rekening. Echt een topwinkel!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Niels 28-03-2017 Via de website gekocht

prima service!

Had mij eerst in de winkel laten informeren en later via de site nog een aantal vragen gesteld die meteen beantwoordt werden. Bestelling geplaatst en de volgende dag een nieuwe TV aan de muur. Helemaal top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

H.p.van zutphen 28-03-2017 In de winkel gekocht
televisieshow Naarden

Prima en vakkundige service

Netjes een goedemorgen als je binnen komt en direct iemand bij je om advies te geven.
Vakkundig advies gekregen en niets is te veel om je te laten zien dat je keuze een goede keuze is.
Behulpzaam bij het inpakken.
Prima zaak

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

de kort 27-03-2017 Via de website gekocht

deskundig, eerlijk, en gewoon een goed bedrijf

deze winkel kwamen wij tegen via internet en wat ons aansprak was hun ruim assortiment, vriendelijk, scherpe prijzen en hun deskundigheid.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Janwim 27-03-2017 In de winkel gekocht

Onderscheidende service

Zaterdag tv gekocht in Naarden. Wat je bij veel tv showrooms merkt is dat er veel.personeel loopt, maar toevallig niet voor jouw beschikbaar is. Bij televisiewinkel.nl heb ik juist een zeer positieve ervaring op dat vlak. Keurig geadviseerd, nette prijs en en grote tv werd ook keurig in mijn auto geladen. ik weet wel waar de volgende tv vandaan komt.....

m nielen 26-03-2017 In de winkel gekocht

klant

kom de winkel binnen als enige klant.
staan er 10 medewerkers achter de toonbank ( duredag voor tv winkel ) loop de zaak in en zeg goeden morgen en iedereen zegt dat terug maar blijven achter de toonbank met elkaar staan te praten. Ik zou als medewerker naar de klant toe lopen en vragen kan ik u ergens mee helpen , maar nee we moeten vragen waar de lg tv's staan lopen er heen en er staan er 4 op gesteld in de grootte van 2 bij 2 meter . maar goed zijn zelf maar naar de toonbank toe gelopen en zijn daar verder geholpen . de jongen van het magazijn was nog het vriendelijkst .

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Create2Fit Naarden 27-03-2017

Geachte heer/mevrouw Nielen,

Bedankt voor uw feedback na een bezoek in onze winkel in Naarden.
Wij zijn volledig met u eens, dit is niet de service die wij onze klanten willen bieden en zullen dit zeker intern bespreken en verbeteren.

Onze oprechte excuses voor deze ervaring in onze winkel.

Team Televisiewinkel.

hdijk66 26-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Donderdag avond besteld vrijdag al geleverd.
Heb al vaker wat besteld altijd snelle en correcte levering

Sjef 26-03-2017 Via de website gekocht

Snel en leuke prijs

Na wat vergelijkt te hebben was het hier het goedkoopst. Nu was het een kwestie van service en ze doen dat ook prima

Peter Zandvliet 26-03-2017 Via de website gekocht

Hier ben je als klant nog koning

Om 5 uur besteld en echt de volgende morgen al geleverd Televisie winkel doet echt wat ze zeggen ipv praatjes maken zij het hardt, ik heb de 2e keus genomen omdat het veel geld scheelde, maar het is alleen de doos die open is geweest, product zelf geen krasje niets gewoon perfect dus, echte aanrader dus.

Alex Bor 26-03-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Super service op alle fronten

Zowel in de winkel als aan de telefoon super advies ontvangen. Er wordt echt geluisterd en bekeken wat voor de klant het beste is. Geen wilde verkooptrucjes maar een echt advies.

Ook telefonisch super behandeld. Ja ik zou het iedereen aanraden. Echt een top winkel.

Dhr Klooster 25-03-2017 Via de website gekocht

Top

Voor het eerst wat bij jullie besteld en in 1 woord top. Mooie site, en heel overzichtelijk.
We komen zeker terug.
Bedankt!!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

luit 25-03-2017 Via de website gekocht

snelle service

wilde een niet te dure tv , omdat ik mantelzorger ben , en me vader voetbal wilt zien en ik max verstappen hebt ik er 1bij hem neer gezet , en levering ging helemaal goed

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

RR 24-03-2017 Via de website gekocht

Een aanrader!

Onze mooie Sony televisie gekocht. Voor een mooi bedrag en zijn er erg blij mee. Netjes geleverd door vriendelijke bezorgers, die van te voren belde om aan te geven hoe laat ze er waren! Top!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Stephan 24-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goed verpakt

De snelle levering, Geen verzendkosten, goedkoop en kwaliteitsproducten.
Dit alles zorgt ervoor dat ik zeker vaker bij de televisiewinkel zal bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans van den Heuvel 24-03-2017 Via de website gekocht

Blij verrast over de directe klantenservice.

Enige tijd geleden een koffiemachine bij jullie gekocht. toen ik een paar vragen had was ik blij verrast dat ik zonder doorkies toetsen, direct een vriendelijke en kundige medewerker aan de lijn kreeg. De reden om ook mijn tv bij jullie te kopen. Nu had ik jullie service hard nodig. Door foutje bij mij en DHL kwam de tv met een paar dagen vertraging toch aan. FF proberen en ja een prachtig startscherm in de vorm van een spinnenweb. Ok dus en snel de verpakking klein maken. Niet doen dus! Toen mijn zoon later thuis kwam, kon hij mij vertellen dat het spinnenweb geen testbeeld was maar een kapot scherm. Volgende dag meuvelteen gebeld en uitgelegd. Ik mocht zonder moeilijke strijd mijn tv omruilen voor een andere. ....Grote klasse!!!!
Hans van den He

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

WV 24-03-2017 Via de website gekocht

Duidelijke communicatie en service!

Allereerst de laagste prijs via een vergelijkingssite, maar ook een duidelijke toelichting op het product en heldere communicatie over bezorging.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Maikel 24-03-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service!

Overzichtelijke winkel, vakkennis van personeel, scherpe prijzen, gemoedelijke sfeer zeer behulpzaam!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Vink de 24-03-2017 Via de website gekocht

Super service en keurig te woord gestaan.

Keurig geholpen, super snelle levering. Voor de zoveelste keer netjes en correct geholpen, zowel telefonisch als persoonlijk in de winkel.
Top zaak.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Annemieke 24-03-2017 In de winkel gekocht

service fantastisch

Mooie overzichtelijke winkel.
Vlak voor sluitingstijd nemen de medewerkers volledig de tijd om zaken uit te leggen en kijken je niet de winkel uit.
Zetten zelfs nog een speciale koffie omdat ik geïnteresseerd was in een koffie apparaat.
Geen druk geen stress en halfuur na sluitingstijd de winkel uit.
Medewerker zet het zelfs nog de auto in. Top zaak!

Flibto 23-03-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Prettig geholpen. Even hulp bij inladen.Installatie makkie

Geen gedoe. Uitzoeken inladen en thuis stekkers erin en genieten! Prettig geholpen en hulp bij inladen.

Rens51 23-03-2017 Via de website gekocht

Precies wat ik zocht!

Prima zoekfunctie, goede beschrijving en vergelijkingsfunctie. Goede prijs enperfect nakomen van afspraak. Simpel betaalproces. Heb hier al regelmatig wat gekocht.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Geert 23-03-2017 Via de website gekocht

Perfecte onlineshop

Goede onlineshop met van alle producten een filmpje met uitleg. Snelle service, bestel en de volgende dag in huis!

H. Zijlstra 23-03-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle service!

De ene dag besteld en de andere dag in huis. Beter kan het niet. En volgens mij ook een van goedkoopste op dit gebied of misschien wel dé goedkoopste. Verder zoeken op internet is niet nodig, gewoon bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

kees van zanden 23-03-2017 In de winkel gekocht

topwinkel

ik heb de tv in de winkel gekocht ,maar in naarden helaas niet in voorraad, werd een week op mijn advies thuisgebracht,netjes afgeleverd,en toen geinstalleerd.prachting beeld(4k)ik ben in mijn nopjes bedankt coronel.

Erwin 23-03-2017 In de winkel gekocht

Advies mag Beter !!!!

Koop je een dure TV en laat je je adviseren m.b.t. een Sound Bar welke je het best kan nemen en welke een goed/ mooi geluid geeft. Vergeten wordt dan dat daar ook een kabeltje bij moet wat niet in de doos zit, met andere woorden je koopt voor € 2000,= handel en je kan het niet werkend krijgen doordat het kabeltje niet wordt meegeleverd.
Advies in de winkel kan dus duidelijk beter !!!!!

Create2Fit Naarden 23-03-2017

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van een review.

U heeft inderdaad een goed punt en dit is erg vervelend.
Ik snap daarom heel goed wat u bedoeld, dit is zeker niet netjes. Wij gaan dit intern neerleggen zodat hier in de toekomst anders mee om word gegaan. Wij zijn ook zeker van mening dat dit verteld had moeten worden in de showroom.

Ik wil u vragen om contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kunt u doen via klantenservice@televisiewinkel.nl.
Wij zullen dan voor u kijken wat wij eventueel voor u kunnen.

Wij horen graag van u.

Team Televisiviewinkel.nl

Ben Havekes 23-03-2017 Via de website gekocht

Beste TV winkel van Nederland.

De keuze , prijsstelling en de geweldige afhandeling van je bestelde product is door niemand te overtreffen !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gertjan 23-03-2017 Via de website gekocht

Lekkere snelle levering en prima ge-infomeerd

Deze TV besteld nav de weekend aktie. Prima filmpje van Tom met heldere uitleg over deze TV. Inmiddels hangt de TV met bijbestelde beugel aan de muur, en het is een plaatje. Zeer tevreden mee.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

M Shahbaz 23-03-2017 In de winkel gekocht
Plasma discount Naarden

Great

Was direct answer from my questions, very clear comparison of prices when i asked and order was delivered as promised

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hans K 22-03-2017 Via de website gekocht

Prima bedrijf

Duidelijke en makkelijke website, veel en goede informatie bij koop. Snelle verzending. Goede track en trace.

Ka-Rin 20-03-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Via internet een Sonos playbar gevonden bij Televisiewinkel.nl. Gebeld en op aanraden van de winkel meteen gereserveerd. Bij aankomst meteen geholpen. Goede uitleg en afhandeling. Ondanks de drukte stonden we binnen een kwartier weer buiten. Keurig factuur en garantiebewijs via de mail ontvangen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marinus 20-03-2017 Via de website gekocht

Echt geweldige service en nette klanten service

We hadden tv besteld werd 24 uur later goed koper door weekend axxie en we kregen gewoon ook als nog de weekend axxie

adwerk 20-03-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd, fijne service

De soundbar van Samsung was zeer rap te installeren op mijn Samsung tv en het geluid is onovertroffen, voorheen hadden we een Bose systeem, maar de soundbar is zeker zo goed....
En de service van Televisiewinkel is als vanouds goed: zeer rappe levering, heldere uitleg, factuur via mail. Aanrader dus.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Patrick 20-03-2017 Via de website gekocht

Service is goed

Lekker makkelijk om te bestellen en de site werkt goed! Betalingen kan op vele manieren waardoor het voor de klant erg aantrekkelijk is om iets te bestellen🐾🐾

Hiske 19-03-2017 In de winkel gekocht

Weer goed geholpen!

Omdat ik bij mijn vorige tv ook zo goed geholpen ben, ging ik afgelopen weekend weer richting Naarden. Ik ben weer vriendelijk geholpen en heb een goede uitleg gehad. De tv werd vervolgens ook nog voor mij in de auto geladen. Top service!

Gerard Brouwer 19-03-2017 In de winkel gekocht
Plasma-Discouner in Naarden

Totaal plaatje goed

Aanbieding op de website en het vakkundige/vriendelijke personeel, was voor mij de reden om "weer" een tv te kopen bij plasma-discounter. Vriendelijk en vakkundig personeel, erg behulpzaam in alle opzichten. Personeel geholpen om de 55-inch tv in mijn auto te plaatsen.

sandra 19-03-2017 In de winkel gekocht

Super service

Aanrader om hier naar toe te gaan. Alles zeer overzichtelijk opgesteld. Personeel zeer oplettend, vriendelijk en geduldig. Alles werd ook snel geregeld. Goede en eerlijke informatie gekregen en een heerlijke kop echte koffie

Brianc 19-03-2017 In de winkel gekocht

goede uitleg

Ik kwam eigenlijk voor alleen een muurbeugel, de winkel uitgelopen met ook een mooi systeem van Vogel om de bedrading weg te werken en mijn versterker en Ziggo kastje op te plaatsen. Goede uitleg gekregen en ook nog eens korting. Wat wil een mens nog meer!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Harrie Meuwese 19-03-2017 Via de website gekocht

niet alleen HG doet wat het belooft.......!!!

duidelijke site, goeie aanbiedingen, en wat ze beloven gebeurt ook gewoon, dat is wat je als klant wilt!!

Mickel 18-03-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Vlotte verkopers mooie uitstraling van de winkel

Na lang speuren en vergelijken toch voor televisiewinkel.nl gekozen super service( ze brengen zelfs je product naar de auto) leuke vlotte en klantvriendelijke verkopers. En wat ik super vond is dat Tim Coronel gewoon mee hielp dus niet alleen ( wat ik dacht zijn naam en bekendheid gebruikte) nee hij hielp ook gewoon in het magazijn en bracht ook gewoon de tv naar de auto. Kortom een mooie winkel met een goede prijs kwaliteit verhouding zonder poeha. Kom er zeker terug want ik heb nog veel meer leuke dingen gezien