Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19731 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 366 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Lien 18-07-2018 Via de website gekocht

Awesomeee

Ik zocht al lang naar een dongle van solar. En nu eindelijk gevonden op internet! Service was goed en medewerker was klantvriendelijk!

Ellen V. 17-07-2018 In de winkel gekocht

bestelgemak en reserveringsservice

Van te voren konden we het artikel, geheel vrijblijvend, reserveren en later op een tijdstip dat het ons uitkwam ophalen.

Guido 16-07-2018 Via de website gekocht

Goede helpdesk, wederom een uitstekende demo. 1 day delivery

Weer menig concurrent afgelopen naar een mooie TV aanbieding rond de 300 euro. Helaas. Voor de 3e keer slaag ik bij Televisiewinkel.nl (vh Plasmadiscounter) met een demo tegen een aantrekkelijke prijs. Nog even de helpdesk gebeld voor wat laatste info en door de helpdesk keurig meegenomen in de beslissing tussen 2 televisies. Snel, efficient, zonder poespas.

Luke 16-07-2018 In de winkel gekocht

Dikke flatscreen

Op mijn slippers loop ik de shop in en begin een beetje rond te kijken met het idee een een scherm te halen, na een hele tijd piekelen heb ik een selectie gemaakt van 2 schermen! Maar ik weet het niet de ene heeft 4k, oled, smart etc. De ander 4k, voice dinges, super dun met de hele mikmak, mijn gedachte was als en kraai met korte poten! Dus een vriendelijke kerel komt erbij staan en zegt gewoon begint gewoon over een volledig andere tv te lullen! En ja,hoor ik loop gewoon naar buiten met wat hij me aansmeert (geweldig) 55inch,4k voor net wat minder dan een rug! Beste dag van mijn leven, met de deuren open (anders paste hij niet) naar huis gereden aangesloten en aangezet, nog net geen dolby cinema! Heren bedankt!!!

T. de Jonge 16-07-2018 Via de website gekocht

Perfect geregeld!

TV hier gekocht omdat deze hier de voordeligste was. TV moest op mijn verzoek op zaterdag worden bezorgd, deze afspraak zijn ze netjes nagekomen. Kortom erg tevreden met de service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Annemarie 16-07-2018 In de winkel gekocht

vakkundig en deskundig

Met een idee qua televisie naar de winkel gekomen. Goed en deskundig geholpen.
Gevolg met andere (goedkopere) Tv vertrokken. Eentje die beter paste binnen mijn wensen.
Top gedaan.

Pierre 15-07-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Supersnelle service en uitstekend advies

Supersnelle service en uitstekend advies. Werd goed meegedacht met wat we nodig hadden voor ons pa. Vriendelijk en behulpzaam. Zeer tevreden

Peter 15-07-2018 In de winkel gekocht

Top winkel !

Grote keuze, prima prijzen en uitstekende service. Al meerdere keren tot volle tevredenheid een aankoop gedaan.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

HY 14-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en snel geleverd!

Overzichtelijke website en duidelijke afspraken. Gisteren besteld, vandaag geleverd! Uitstekend dus!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bas 14-07-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijs en snelle levering

Beste prijs hier gevonden. Levering volgens afspraak. Mooi produkt. De bestelling ging ook makkelijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Eric 14-07-2018 In de winkel gekocht

Fijn en snel geholpen

Ruime en overzichtelijke winkel met voldoende showmodellen. Ik kocht een philips led tv en werd goed te woord gestaan door de jonge verkoper. Ik kon alleen niks meer van de scherpe prijs afdingen hahaha

Sander 14-07-2018 Via de website gekocht

Toptelevisie en super snel geleverd!

Prijs/ kwaliteit verhouding is geweldig van deze LED Smart televisie! Ook de snelle behandeling en levering staat mij erg aan. Kortom, geweldig!

Tomas 14-07-2018 Via de website gekocht

Professionele fijne service!

Na bij de mediamarkt een tv besteld te hebben en na heel veel gedoe een week later erachter komen dat die nooit geleverd gaat worden (ondanks meerdere gesprekken), hebben wij bij televisiewinkel precies dezelfde tv voor precies dezelfde prijs besteld! Wat een verademing. Tv was snel geleverd, ondanks dat ik op het aflevertijdstip zelf niet thuis was. Maar dit werd perfect opgepakt, de telefoon werd binnen drie beltonen opgenomen en 3 minuten later was het geregeld. Er werd zelfs nog naar mij gebeld om te bevestigen dat de tv bij de buren was afgeleverd! Goede snelle en vriendelijke service.

Lion 13-07-2018 In de winkel gekocht

Even doorrijden!

We waren eerst in een prijzenknaller in Amsterdam maar daar was het zo bar slecht dat we gelijk de betreffende winkel zijn uitgelopen en besloten toch vanuit Zaanstad door naar Naarden te racen! Voor we doorreden even gebeld en wat we wilde was er. Dat is service en actie reactie. Bam! In de pocket!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Roy 13-07-2018 In de winkel gekocht
naarden

Super-tv voor een goede prijs

goed geholpen, eerlijk verhaal over de meerwaarde van duurdere tv's waardoor ik een goede deal heb met een iets ouder model dan bijna net zo goed als de allernieuwste tv's. Als ik vroeg naar de verschillen kon men dat duidelijk uitleggen, dat is elders wel eens anders. Duidelijk veel verstand van zaken, waardoor je een keuze maakt die voor jezelf het beste is. Wilde er een soundbar bijkopen, maar ipv hem gewoon te verkopen zeiden ze: er komt binnenkort een nieuwe, wellicht wil je daar op wachten. Fijn advies!

Tim de V 12-07-2018 Via de website gekocht

Het filmpje op Youtube was zeer verhelderend!

Ik heb voor Televisiewinkel.nl gekozen omdat zij de tv die ik wilde kopen heel duidelijk en helder beschreven in een filmpje op Youtube. Dat was precies de informatie die ik nodig had! Daarnaast was dezelfde tv wel 100 euro duurder op op Mediamarkt.nl. Op televisiewinkel.nl kreeg ik online dus meer service en een goedkopere tv. Wat wil je als consument nog meer?

Danny Timmermans 12-07-2018 Via de website gekocht

Eerlijke service en betrouwbaar

Dankzij de goede klantenservice hebben wij voor ons budget een mooi LG voor in de slaapkamer gekocht.

Wisten totaal niet welk model voor een goede prijs geschikt was. Dankzij die aardige mevrouw van de klantenservice hebben we hier nu onze televisie gekocht.

En binnen een dag geleverd toppie !!!!!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ed 12-07-2018 Via de website gekocht

Top service

Zeer goede en snelle service. Gisterenavond bestelt en vanochtend om 10:30uur gratis thuis bezorgt. Top

Prima donba 12-07-2018 In de winkel gekocht

Prima geholpen

Overzichtelijke winkel. Vakkundig te woord gestaan. Pasjes vergeten en meteen gemaild. Kortom: ook nog eens heel attent en service gericht.

Nico 12-07-2018 Via de website gekocht

Goed geprijsd

Punt één nette winkel met vriendelijk personeel, op zaterdag een kleine tv gekocht voor de camping en een geweldige aanbieding gezien voor thuis. Na rijp beraad besloten om via de webshop de weekendaanbieding aan te schaffen. Zoals beloofd stipt op tijd geleverd.

Jeffrey Dopp 12-07-2018 In de winkel gekocht

Goede snelle service

Nu 2e tv hier ook maar gekocht. Van tevoren al goede keuze gemaakt in welke tv we wilden kopen. In de winkel werdt heel netjes gevraagd of ik er nog de nodige accessoires nodig had. Voor ophangen en aansluiten van de tv. Tv heel netjes naar mijn auto gebracht scheelde mij weer een stukje sjouwen. Kortom top service

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Erwin van Miert 12-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige televise en Service

makkelijk kunnen kiezen ,uitgebreide info over het product,verschillende vormen om je product te betalen en snelle bevestiging van je aankoop en heel snelle en correcte aflevering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sylvia 12-07-2018 Via de website gekocht

Helemaal fantastisch

Duidelijke shop, mooie producten, en snel geleverd. De iPhone ziet eruit als nieuw en mijn dochter van 16 is er helemaal gelukkig mee.

leo 12-07-2018 Via de website gekocht

ik ben super tevreden

een zeer goede duidelijke website,het bestellen is kinderspel en zo gepiept,ben dan ook zeer tevreden met mijn aankoop,gister besteld en heb het nu al binnen, een prima service

Fam Bakker 12-07-2018 In de winkel gekocht

Wat een top zaak!

Wij kwamen binnen met een paar wensen voor een nieuwe tv. We werken super ontvangen en kregen uitleg over de tv’s.
We werden goed behandelt en geholpen.
Dezelfde dag terug gekomen en een tv gekocht.
Goede service, ze brachten de tv zelfs tot in de auto.

Koos Scherjon 12-07-2018 Via de website gekocht

Super klantvriendelijke service !!

Algemeen
Na te zijn doorgestuurd via tweakers.net was het een koud kunstje om mijn nieuwe TV te bestellen. Duidelijke en overzichtelijke website, met goede info en een leuk filmpje van Tom Coronel.

Verzending
Het product was in principe goed verpakt. Helaas was de tv defect. Binnen een dag ontvingen we een nieuw product, in perfecte staat.
Keurig geleverd op de aangegeven datum (2 keer) Via DHL die overigens als tijdvak voor de bezorging 8.00-18.00u aangaf. Dat is wel redelijk ruim. Maar dat heeft niets te maken met Televisiewinkel.nl, maar meer met DHL. Er zijn vervoerders die het op dat gebied beduidend de zaakjes beter voor elkaar hebben.

Klantenservice
Snel contact via de telefoon met een vriendelijk dame. Binnen 5 minuten geregeld dat er de zelfde dag een nieuwe Tv zou worden verzonden. Geen moeilijke vragen etc. Dit vond ik een verademing, ga zo door.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hidde 11-07-2018 Via de website gekocht

Erg leuke winkel

Zelf hebben wij hier nu al 2 tv's en een koffiezetapparaat gekocht. Werken allemaal puik. Top winkel

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sylvie 11-07-2018 Via de website gekocht

Goede service

Tv de dag voor levering om 15:00 besteld.
Volgende dag 12:00 al geleverd.
Mooie tv goede prijs kwaliteit verhouding.
Blije aankoop!

JeLe 11-07-2018 In de winkel gekocht

Super service en super prijs

Ik had gebeld of de tv op voorraad was en toen ik de tv kwam ophalen werd ik op vele manieren verrast. Ik kreeg zonder erom te vragen extra korting omdat een andere klant had opgemerkt dat de tv elders goedkoper was en vanwege een actie een gratis bbq!! De medewerkers hebben me daarnaast ook heel goed geholpen met de tv inladen. Bedankt toppers van Televisiewinkel.nl!

Tiny de Bruin - Duits 11-07-2018 Via de website gekocht

Gaat super gemakkelijk via internet

Goed overzichtelijk en mooie site van jullie
Goede uitleg erbij mooie foto's kortom echt goed voor elkaar alles

Douwe 11-07-2018 Via de website gekocht

Slechte levering, betere afhandeling

TV besteld en deze werd in beschadigde doos afgeleverd. De bezorger van DHL maakte zich uit de voeten voordat ik de melding zag, dat DE DOOS ZO WAS AANGELEVERD door de winkel. Ik had ‘m direct weer mee teruggegeven als ik had gezien wat er onder het tape van DHL zat: een hoek aan gort. Wie weet wat dit had veroorzaakt en of de tv zelf een klap had had gehad. De dame aan de telefoon was aardig en regelde het direct. Het kostte met wel een extra verlofdag, want wanneer de chauffeur langskomt, da’s nog steeds lastig. Van Bol.com een tientje storecredit gekregen, ontroerend toch? Van de winkel niets meer gehoord.
Had de gunstige prijs te maken met de conditie van de verpakking, een partijtje kneuzen? Lever niet meer winkelen hier.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Create2Fit 16-07-2018

Geachte heer/mevrouw,

Ten eerste nogmaals onze oprechte excuses dat de verpakking van de televisie beschadigd bij u is geleverd.

Het scherm dat u heeft besteld betreft een nieuw scherm de verpakking had niet beschadigd mogen zijn.
Wij hebben na levering contact met u gehad en op uw verzoek het scherm afgehaald en de annulering is direct doorgevoerd en aan u doorgegeven.

Team Televisiewinkel

Yael 11-07-2018 In de winkel gekocht

Vriendelijk personeel en top service!

Gisteren twee televisies gekocht. Ik heb deze beide nu al in huis, wat een service! De adviezen van de verkoper opgevolgd en het resultaat is een prachtige tv die aansluit bij mijn wensen en budget

Ed 11-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Goede shop met ontzettend snelle levering....
Zondag besteld,dinsdag geleverd via Postnl.
Had een LED tv besteld,de Philips 49 pus 6561,omdat deze als weinige nog beschikbaar over een scart aansluiting

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 11-07-2018 Via de website gekocht

Prima service en concurrerende prijzen.

Snelle levering en goede informatie over status van de levering. Verder ook concurrerende prijzen en overzichtelijke website.

Demir 10-07-2018 In de winkel gekocht

Top service

Al meerdere malen hier een Tv gekocht.
Het mooie aan deze winkel is voornamelijk de service.
Ze dragen de Tv tot aan de auto en laden de Tv in.
Ze nemen altijd de tijd voor je.
Proberen absoluut geen duurdere Tv aan te smeren, geven gewoon eerlijk advies!

J. Rovers 10-07-2018 Via de website gekocht

correcte en snelle levering

Geen verzendkosten , demo model ,als nieuw. Net als vorige aankopen van demo modellen . Goed verzorgd .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rob 10-07-2018 Via de website gekocht

Goede prijs, snelle verzending en hele nette aflevering

Op zaterdagmiddag een nieuwe televisie besteld toen deze binnen mijn budget kwam. Ik was een beetje argwanend bij een dergelijke duur en breekgevoelig product voor een online bestelling. Ik kreeg dezelfde middag nog een mail dat hij verzonden was. Maandag werd ik gebeld door de transporteur dat ze de televisie die dag wilden komen afleveren. Dat kon zelfs na kantooruren; ideaal. Half uur voor aflevering nog een belletje om definitirf tijdstip te bevestigen. De bezorger was zeer vriendelijk en zette de doos keurig in de woonkamer neer. Zelden heb ik zo'n goede ervaring gehad bij het online shoppen!

Sarina 10-07-2018 Via de website gekocht

geweldige service, snelle levering!

via bol.com hier besteld, ervaring is tot dusver super!
de door mijn zoontje zo gewilde step netjes de volgende werkdag geleverd, en het garantie bewijs zat zelfs al eerder in de mail.
vanavond krijgt hij de step cadeau dus over het product zelf kan ik nog niets zeggen service krijgt in ieder geval een dikke 10!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ancella 10-07-2018 Via de website gekocht

Toppie !!!

Goede service , snelle levering, klantvriendelijk , mooie deals kortom gewoon super !! Ik zou het iedereen aanraden .

Danny 10-07-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd en de TV doet het super!!!

Levering was snel en gemakkelijk te plaatsen. Heb zelfs een nieuwe type gehad dan dat ik besteld heb!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Maarten Fleskens 10-07-2018 Via de website gekocht

Top service!

Ik bestelde de verkeerde tv, werdt geholpen via de helpdesk aan een veel betere keuze dan ik zelf had gevonden dus; super toko!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dirk 10-07-2018 Via de website gekocht

Slechte bezorging

Voor ... besteld, de volgende dag in huis. Dus niet. Zit reeds 4 dagen te wachten op de levering van het bestelde en betaalde artikel van 1400 euro. Enorm veel geld. Tot op heden niets geleverd. Op mail nog niet gereageerd.

Officiele reactie van Create2Fit 10-07-2018

Beste Dirk,

Bedankt voor uw review.

Zeer vervelend dat uw bestelling nog niet afgeleverd is.

De zending had eerst een sorteerfout gekregen bij de vervoerder waar uw bestelling al vertraagd was. De volgende werkdag heeft de vervoerder aangegeven dat uw bestelling is afgeleverd. U geeft aan nog niets te hebben ontvangen.

Inmiddels zijn wij samen met de vervoerder aan het uitzoeken waar het artikel precies is. Door het telefonische contact bent u hiervan op de hoogte.

Een concreet antwoord volgt op kort termijn.

Onze excuses voor het ongemak.

Klantenservice Televisiewinkel.nl

Siebe 10-07-2018 Via de website gekocht

Snel en Goedkoop

Ze hadden de laagste prijs en dan nog eens de snelst mogelijke levering. Produktgegevens waren correct en leveringstermijn was ook juist :-).

Jaap 09-07-2018 Via de website gekocht

Top!

Zoals het moet zijn. Goede product, goede prijs, besteld, en snel en goed geleverd! Wat wil je nog meer?

Tsjallie 09-07-2018 Via de website gekocht

Prima afhandeling

Salora Wifi Dongle besteld bij een Salora TV. Levering vlot en correct. Ook de retour en terugbetaling is vlot afgehandeld. Niks mis mee. Retour van de dongle was overigens omdat ik de TV heb geretourneerd.

J.M. 09-07-2018 Via de website gekocht

Service ok

Je kan je bestelling volgen van het moment dat je het product aankoopt tot het moment dat je het thuis besteld krijgt. Je hoeft er geen 24 uur op te wachten.
Alles is in orde zoals voorzien. Een pluim voor het bedrijf !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

bertensuzan 09-07-2018 In de winkel gekocht
Naarden vesting

was super service

op een zondag bij jullie geweest, vlak naast de snelweg wat zeker een plus punt is! Wij hadden de televisie vooraf gereserveerd. persoon heeft ons vriendelijk geholpen en geduld gehad omdat het niet lukte met pinnen!! ( uiteindelijk lukte het natuurlijk wel het pinnen)! de televisie werd keurig naar de auto gebracht en er werd geholpen met inladen!! of te wel uitermate goede service!!!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Pim 09-07-2018 Via de website gekocht

Service sterk boven verwachting

Televisie uitgezocht ik had hier al een jaar zin in
Deze winkel had en prima prijs en ze waren op voorraad.. donderdagavond online besteld en er stond keurig in de mail dat hij zaterdag bezorgt zou worden. Dat is fijn dat wordt en leuk weekend dacht ik nog ...
vrijdags ging ineens de bel... tot mijn verbazing was daar de bezorger met mijn nieuwe tv, maar zo snel had niemand in huis gedacht dat hij er wezen zou

Paul 09-07-2018 Via de website gekocht

Mooie winkel, goede website en service. snelle levering

Top winkel, personeel met kennis, vriendelijk en duidelijke service.
weten wat ze verkopen en nemen de tijd voor alle klanten

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Erik Bulle 09-07-2018 Via de website gekocht

Bij verre de goedkoopste met een snelle levering!

De shop is beduidend goedkoper dan grote een keten die een rode kleur voert als kenmerk. Zelfs goedkoper dan de meeste webshops! Doe daar nog een goede service bij met een zéér snelle levering (