Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Kapperwim 04-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Ik bestelde na veel onderzoek op het web een televisie bij dit bedrijf.
Later hadvik mijzelf bedacht dat ik toch voor een kleiner model tv wilde gaan. Er werd zonder probleem een annulering geregeld en ik kon een nieuwe order aanmaken. Wispelturig als altijd had ik later spijt. Na nog een belletje werd de annulering stop gezet en kreeg ik mijn originele order als nog. Dat is veel service voor in mijn geval de beste prijs. Topbedrijf!

Sony TV 04-05-2017 In de winkel gekocht
naarden

zeer goede servies

ze verkopen iets wat ik zelf wil en ze geven een goede beschrijving van het product. Aardige mensen.

Han 04-05-2017 In de winkel gekocht

Top service

Tv uitgezocht in de winkel prima geholpen door de verkoper duidelijke uitleg goed advies prima prijs en de verkoper heeft hem netjes in de auto gezet helemaal top .

Edwin 04-05-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Professioneel advies en service!

Met als voorbereiding de overzichtelijke website met productinformatie in overvloed, duidelijke productvideo's en vergelijkingsoverzichten weet het professionele team van Tom Coronel samen met de klant de meest overwogen keuze te maken in het woud van televisieland.

AN 04-05-2017 Via de website gekocht

Top om hier te kopen!!!!!

Andere dag geleverd zoals op de site vermeld. Vind het heel prettig dat je een keuze kan maken wat bezorgdag betreft.
TV aansluiten/instellen en klaar.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Aimy Foelen 03-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Op zoek naar een goede tv en heb hem gevonden op deze site. Een groot aanbod voor een lage prijs. Geweldige serves plus levering

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

edwin beumer 03-05-2017 Via de website gekocht

zeer snelle levering

zeer overzichtelijke webshop , met echt lage prijzen , goede zoek functie en echte snelle volgende dag levering

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cynthia 03-05-2017 Via de website gekocht

Top service!

Televisiewinkel heeft een overzichtelijke website. Producten kunnen op een eenvoudige manier met elkaar worden vergeleken. Zo kom je snel tot een passende keuze. Daarnaast zijn de scherpe prijzen ook een hele goede reden om hier je product te kopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Martin Setz 02-05-2017 Via de website gekocht

Top Service, net zo snel als Tom in de race auto

Geweldige service. Bestellen ging super gemakkelijk. Snel verzonden en contact met klantenservice was top! echt een aanrader.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Brigit 02-05-2017 In de winkel gekocht

Vriendelijk

Via internet besteld en meteen opgehaald. De verkoper vertelde hoe de tv aan te sluiten. Prima service

Gerd van Delden 02-05-2017 Via de website gekocht

slechte garantie service

In reactie op een zeer goede aanbieding van een TV kochten wij een grote TV. We gingen in op de aanbieding ondanks dat we pas over 3 maanden in ons nieuwe huis zouden gaan wonen. Inmiddels wonen we daar en blijkt de TV zeer grote beschadigingen te hebben. De doos was heel en vertoonde geen schade sporen maar bij het open maken wel! Maar de garantie was verlopen.!!! We hadden binnen 24 uur moeten reageren.
In middels snel een andere gekocht bij BOL.com. Daar was dezelfde TV trouwens net zo duur als de super aanbieding van plasmadiscounter.nl. We hadden dus niet in hoeven gaan op de zg. super aanbieding. Gaan we ook niet meer doen. Jammer.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Yvon 02-05-2017 In de winkel gekocht

Super deals

Duidelijke website met super deals en ook nog goed geholpen in de winkel , ze leggen zelfs dat de spullen netjes in de auto.

Jari 01-05-2017 Via de website gekocht

Fantastische webshop!

Mooie en overzichtelijke site, breed aanbod van goede merken tv's, mooie prijs mét korting, goede levering én Tom Coronel! Wat wil een mens nog meer!

Wouter 01-05-2017 In de winkel gekocht
Naarden Vesting

Snelle en vakkundige service en uitleg

Duidelijke hulp en zeer vriendelijk en de zoekschermen werken top en zo heb je het gevoel dat je niet lang hoeft te wachten als het druk is😄

AJ 01-05-2017 Via de website gekocht

Beste Tom Coronel , superservice ??????????????????????????

Topservice vrijdag besteld en zaterdag in huis supersnel !!!!!!!!!!
Ik werd telefonisch op de hoogte gehouden van de levering
!!!!!! Coronelservice !!!!!!!

TheMies 30-04-2017 Via de website gekocht

Prachtige chat ervaring

Op zoek naar een televisie terecht gekomen bij televisiewinkel DE winkel van de heer Coronel. Vaak goede verhalen over gehoord en zag daar een leuke actie staan wat voor mij interessant was. Echter had ik een vraag... Dan maar eens de chat functie proberen!Een vriendelijke medewerker (.....) de vraag gesteld en zag dat er ergens een foutje zat ik het systeem. Hij ging even overleggen of hij iets voor me kon betekenen. En dat gebeurde...Ik kreeg een zeer goed voorstel voor een prachtige televisie die ik met beide handen aangreep. Nu alleen nog bestellen en zo gepiept denk je. lekker voor 6 uur bsetellen, morgen kijken. Maar... Op een mobiele telefoon werkt dat helaas niet zo goed. de site liep vast tijdens afrekenen, error fuctie in beeld en ik dacht shit, wat nu? Morgen geen tv?? Dan maar weer even aan de chat met ..... Die zag dat ik moeite had met bestellen en heeft uiteindelijk de hele bestelling voor me ingevuld en afgerond. Dankzij hem kom ik in het bezit van een prachtige tv en ik heb er nauwelijks moeite voor hoeven te doen. Alle hulde voor dit soort medewerkers en dat zet televisiewinkel voor mij wel boven aan de lijst.
Een heerlijk gevoel.... :-)

Annemiek 30-04-2017 In de winkel gekocht

Super winkel

Via een kennis kwamen we bij Tom Coronel terecht. Vandaag hebben we in minder dan een half uur een prachtige televisie gekocht. Al mijn vragen werden vakkundig beantwoord en onder het genot van een kopje koffie hebben we nog even rustig nagedacht over onze keuze. Toen we deze hadden bepaald stond onze aankoop binnen 10 minuten, door een medewerker, in de auto. Super!

E. Morrien 29-04-2017 Via de website gekocht

Top winkel"

Altijd weer een geweldige winkel om te kopen. Volop keus voor voor een goede prijs. Koop hier regelmatig en altijd goed geholpen. Top ! en zeker tot een volgende keer.

Masnec 29-04-2017 In de winkel gekocht

Goed geholpen

Meerdere artikelen in de loop der jaren gecocht. Kom altijd terug. Goed te bereiken . Snelle bezorg tijden . Goed advies

Marc 29-04-2017 In de winkel gekocht

Super service

Probleempje met Sonos is super verholpen, de tips werkte in eerste instantie niet, maar daarna een nette oplossing gevonden. Heel blij mee, bedankt!

Andries 28-04-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Goede deal gemaakt met inruil en de volgende dag in huis 65mu8000,
Ik ben er blij mee.
Via de chatbox alles in orde gemaakt

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jannij 28-04-2017 Via de website gekocht

Goede snelle levering en goeie prijzen

Goedkoopste winkelsite en fijne website en een snelle levering mooie televisie . Ben heel tevreden .

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Michiel 28-04-2017 In de winkel gekocht

snelle service

alles op voorraad en leverbaar voor goede prijs. Snelle service en duidelijk antwoord op vragen in de winkel. Winkel kan soms wel druk zijn

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Anke uljee 27-04-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Super goed voorgelicht en service gerichte mensen!

Alles in orde!, ziet er netjes uit en een goed assortiment.
Het nieuwste van het nieuwste.
Lekker bakkie koffie enz enz.

E Bos 27-04-2017 Via de website gekocht

Fantastische service

De shop is geweldig, aantrekkelijke prijzen, snelle levering en goeie service. De site is heel overzichtelijk. Ik ben helemaal tevreden en zal jullie zeker aanraden bij mijn vrienden en familie.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerrit 26-04-2017 In de winkel gekocht

Dat noem ik meedenken!

Enkele jaren geleden heb ik hier ook naar tevredenheid een TV voor mijn zoon gekocht. Nu waren wij zelf aan een nieuwe toe. Goed advies en in tegenstelling tot veel andere winkels niet met het duurste apparaat naar huis gestuurd. Mooie showroom met deskundig advies. Zeker de moeite waard om eens te gaan bezoeken.

Fam. Veerm 25-04-2017 In de winkel gekocht

Top-Webshop Corenel

Ze weten wat de klant belangrijk vind en Tom geeft in de web-shop duidelijke uitleg van ieder product via een filmpje. In de winkel in Naarden is alles ook nog zien met eventuele aanvullende uitleg door zeer vriendelijk personeel. Afspraken worden voor 100% nagekomen van ons een dikke 10

miranda 25-04-2017 Via de website gekocht

Heel fijne webshop

Keurige zaak goede levering ,als ik weer wat nodig heb dan ga ik zeker terug naar deze shop .Ik heb weken geZocht voor ik ergens wat naar mijn zin vond .dit was heel goed .

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Christ v Eekelen 25-04-2017 In de winkel gekocht
Tom coronel in naarden

Prettige klanten behandeling

Wij kopen al vaker hier omdat je prettig geholpen word . Wij kwamen nu voir een nieuwe tv en door de goede info gingen wij met een ander type weg.
Ook een lekker bakkie koffie naderhand draagt bij aan de goede sfeer in dit bedrijf.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Harrie 25-04-2017 Via de website gekocht

Super service

De site was overzichtelijk en werd ook goed geholpen door de klantenservice.Goeie service en mooie prijzen. Ga zo door zou ik zeggen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Martijn Vos 24-04-2017 In de winkel gekocht

Geweldig kundig geholpen

Afgelopen zondag een nieuwe televisie en soundbar gekocht,
Zeer kundig en vriendelijk geholpen mij gaan ze hier zeker terug zien.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jack van der Veldt 24-04-2017 In de winkel gekocht

Topzaak!

Snel aan de beurt, maar dat kwam natuurlijk vooral door mijn tijdstip van bezoek (zondag om 11:10 uur). Geholpen door een vakbekwame medewerker met verstand van zaken. Vlot geholpen en vakkundig geadviseerd. Tot slot werd mijn aankoop met een karretje naar de auto gereden en door de medewerker in mijn auto gezet. Top. Zeer tevreden.

Erik Terlouw 24-04-2017 In de winkel gekocht

super service

geweldige service
zelfs op een zondag tegen sluitingstijd is er tijd om een kopje koffie aan te bieden.
ik ga nergens anders meer heen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Kolenbrander 23-04-2017 In de winkel gekocht
NAARDEN

Verkoper gaf duidelijk uitleg over het product.

Locatie is makkelijk te bereiken. Deskundig uitleg van de producten. Vriendelijke verkopers zonder drang om iets aan te schaffen.

Ltromp 23-04-2017 In de winkel gekocht

Uitstekende service

Via familie in contact gekomen met deze winkel. Toen viel mij de geweldige service al op. Nu voor ons zelf een tv gekocht. Vriendelijk personeel, en service. Tv werd tot in de auto gebracht. Top.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Jan van Esch 23-04-2017 Via de website gekocht

Hier ziens ze mij absoluut vaker!

De Televisie Winkel is eigenlijk een ideale combinatie van "Bricks and Bytes". Heel soepel en makkelijk bestellen via de website maar toch ook even het product voelen en bekijken in de vrijwel direct bij de A1 gelegen winkel. Kreeg nog een korte, te zake doende uitleg over een tweetal vergelijkbare producten waardoor ik nog meer het gevoel had een juiste keuze gemaakt te hebben voor de Sony KDL-40WD650. In no time was stond de tv klaar en toen de medewerker ook nog even meeliep om deze naar de auto te brengen , wist ik het heel zeker, hier zien ze mij absoluut vaker!

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mike 22-04-2017 In de winkel gekocht

Super geholpen

Ik heb een advertentie gezien waarin een gloednieuwe tv stond, waarvan alleen de doos open was geweest. Ik heb deze voor een uper prijs kunnen kopen. De behulpzaamheid van de medewerkers vond ik top. Verkoper zocht naar specs van de tv en een ander model. Magazijn medeweker liep mee naar de auto. Helemaal top.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

antonio 22-04-2017 Via de website gekocht

service

I buy a Tv via website last monday and after 6 days i dont have the Tv. only lies and lies. DHL also bad bad company .i never supose the service was so bad.

Create2Fit Naarden 28-04-2017

Dear Antonio,

Very sorry to hear that you still have not received your TV. We tried to find out what is going on, but we can't find your order. Could you please contact us, so that we can try and figure out whats going on?

Tel: 035 695 42 90
Email: info@create2fit.com

Thanks in advance and our apologies for the inconvenience!

Kind regards,
Team Televisiewinkel.nl

Jaco 22-04-2017 Via de website gekocht

Uitstekend geregeld weer, zoals gewoonlijk

Ik bestel al 15 jaar televisies bij deze toko. Een keer een uitstapje gemaakt (plattetv.nl) maar dat was geen succes.
Vraag gesteld over inruil, snel antwoord gehad, de dame in de chat heeft handmatig een factuur gemaakt en per mail een betalingslink gestuurd. Deze betaald, en de TV werd de dag daarna netjes bezorgd. Beter kan niet.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ed 22-04-2017 Via de website gekocht

Zeer betrouwbaar en heldere info

Super goed contact en heldere info. Ook track&trace gegevens per mail. En wanneer iets niet op voorraad is, wordt er keurig een bericht gestuurd als het artikel weer beschikbaar is.

mo 21-04-2017 In de winkel gekocht

Goede prijs/kwaliteitsverhouding!

Goede uitstraling, goede service, goede prijzen, mooie aanbiedingen en leuke acties. toponderneming!

Ies 21-04-2017 In de winkel gekocht

Altijd goed!

Altijd een goede service en evengoed assortiment. Prijs ook altijd in orde door de laagste prijs garantie!

gc hol 21-04-2017 In de winkel gekocht
naarden

De uitleg over de televisie was goed en duidelijk.

Dit is mijn tweede televisie die ik gekocht heb de site is heel duidelijk.de heer c. legt heel goed uit wat de televisie voor mogelijkheden heeft top winkel

Hjos 21-04-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Zij doen wat je blij maakt

Verkoop team luisterd wat je wilt en geeft nuttige adviezen.
Ik had ook een geluidsbron uitgezocht doch was te groot voor wasr de tv staat.
We zoeken verder om tot een juiste keus te komen wat in mei beschikbaar komt.
(Sonos playbase)
Zie uit daarmee ook via iPhone muziek te luisteren. Dank aan XXXXXX voor zijn geduld en goede adviezen!

Inge Krijgsman 19-04-2017 In de winkel gekocht
De televisie winkel in naarden

Warme ontvangst. Goede info. Na koop nog lekkere koffie toe!

De winkel heeft een goeie prijsgarantie. Buiten alle service wordt je hartelijk ontvangen en krijg je goed geschoold en beleefd personeel op je af, die goed naar de klant luistert.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Elco 18-04-2017 Via de website gekocht

Top

Super service geleverd op de datum die wij wilde.
paar keer de klantenservice benaderd (online chat) werkte super snel antwoord zoals het hoort!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Vincent 18-04-2017 In de winkel gekocht

Duidelijk advies!

Eerst uitgebreid op de heldere internetsite gekeken. Daarna voor aanvullend advies naar de winkel in Naarden geweest. Duidelijke en terzakekundige uitleg gekregen en tips voor gebruik.

Yliander 18-04-2017 In de winkel gekocht

Snel en goed geregeld

Halsoverkop moesten we een nieuwe televisie willen, want de oude hield ermee op. Vooronderzoek thuis gedaan, daar een goede televisie gevonden. De vragen die we nog hadden werden kundig beantwoord en snel was de televisie voor een goede prijs mee.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Thomas 17-04-2017 Via de website gekocht

Totally satisfied

I was looking for a 55inch with 120 Hz panel and I decided to choose Sony W809C from Televisiewinkel. Received it the next day, unpacked and installed. Awesome piece of hardware for a FullHD TV. Using it mostly for PS4Pro and movies. And all for only 750 euro.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Boer 17-04-2017 In de winkel gekocht

Top service

Behalve de laagste prijs garantie, hier voelt je echt "klant is de koning"!
Ze geeft je de juiste informatie & ze nemen echt tijd voor je...ik zal zeker terug komen en aan de kennissen aanraden!