Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

7,9 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 105 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,9

Stef 18-05-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd; bijna helemaal top

Ik heb wederom zoals meerdere keren hiervoor gekozen om bij create2fit iets te bestellen. We wilden een grotere tv voor de caravan en besloten om hier te shoppen. Van de tv die we wilden was er een demomodel en scheelde veel geld. Deze geleverd in een zwaar beschadigde doos en afstandbediening zonder batterijen. Verder ok gelukkig!

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Create2Fit Naarden 19-05-2017

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van een review!
Vervelend om te moeten vernemen dat de verpakking van de bestelde televisie zwaar beschadigd bij u is aangekomen en dat deze niet helemaal compleet is!

Mocht er toch wat zijn met het scherm dan vernemen wij dit zo snel mogelijk wij zullen dan samen met u kijken voor een andere oplossing.

Team Televisiewinkel.nl

M. Nik Maram 18-05-2017 Via de website gekocht

Teleurgesteld

Ik was een poosje opzoek naar een soundbar. op de website van Televisie winkel heb ik eentje gevonden en die was de laatste die op voorraad was. Ik wilde hem bestellen maar pas na twee weken laten leveren omdat ik om dat moment in buitenland zat. telefonisch contact genomen met klantenservice. Ze zegt dat het geen probleem zou zijn. dat heeft ze ook per mail naar mij bevestigd. nadat ik soundbar besteld en betaald kreeg ik een andere mail dat het bij hun fout gegaan is en de soundbar toch de volgende dag wordt geleverd. Soundbar is door DHL op de volgende dag ergens geleverd maar niemand weet precies waar. Klantensevice van televise winkel gaat dit uitzoeken en dat zal 5 werkdagen duren. al met al zijn wij inmiddels twee weken verder, soundbar betaald en nog geen product thuis.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Create2Fit Naarden 18-05-2017

Geachte heer/mevrouw,

Nogmaals onze excuses dat de levering niet heeft plaats gevonden op de eerst afgesproken datum.

Wij hebben nadat de soundbar geleverd is direct contact opgenomen met DHL, helaas konden zij op dat moment niet direct een reactie geven er moest navraag gedaan worden bij de chauffeur wat 5 dagen kan duren in dit geval zie ik dat het onderzoek precies 5 dagen heeft geduurd.

Vandaag (18-05) hebben wij u in een persoonlijk e-mail bericht op de hoogte gesteld waar de soundbar is geleverd.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Team Televisiewinkel

ruud grijpink 18-05-2017 Via de website gekocht

Uitstekende levertijd,

In het verleden zelf het e.e.a. gekocht bij deze winkel, nu voor mijn buurman een TV besteld welke de volgende dag werd geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Patrick 18-05-2017 Via de website gekocht

Goede service

Goede service en snelle service. Aantrekkelijk prijzen. Absoluut de moeite waard om hier te gaan shoppen.

F.Jansen 18-05-2017 Via de website gekocht

Goede service en klant vriendelijk

Eergisteren een nieuwe tv gekocht
De LG 43 UH610V wat een beeld, de tv is zeer makkelijk te installeren en gebruiks vriendelijk en de apps zijn ook zeer handig al met al een geweldige tv voor zijn prijs.
En de service en levering waren super.

Patrick 17-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige product, wel graag aan leverings termijn houden,

Ik kreeg de tip van een vriend, een goede prijs kwaliteit verhouding. De levering ging sneller dan verwacht. Dit Kwam nu goed uit.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ralph 17-05-2017 In de winkel gekocht

Zeer goede ervaring

Personeel heeft verstand van zaken. Denken met je mee en proberen niet het duurste aan te smeren. Kijken echt naar je behoefte.
Heerlijke koffie erbij, eigenlijk spijtig dat je er niet elke week heen hoeft.

Liebrand 17-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Via kieskeurig ivm laagste prijs bij deze site gekomen. Duidelijk en makkelijk op je bestelling te plaatsen en een snelle levering, laagste prijs.
Dus prima

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Stikvoort r 17-05-2017 Via de website gekocht

Levering niet volgens de voorschriften

Levering te laat niet volgens de voorwaarde zoals aangegeven op voorwaarde dus hoop dat dit verbeteren,

Create2Fit Naarden 17-05-2017

Geachte heer/mevrouw Stikvoort,

Naar aanleiding van jou review hebben wij gelijk gekeken wat er is mis gegaan.

Wij zien dat op op zaterdag hebt besteld, enkel op werkdagen voor 21:00 besteld is de volgende werkdag in huis.
In het weekend worden er geen bestellingen verstuurd deze worden op maandag in behandeling genomen en dinsdag geleverd, zo ook bij uw bestelling.

Onze oprechte excuses wanneer dit niet duidelijk is geweest.

Team Televisiewinkel.nl

Gerrit van Eijk 17-05-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Wat beloofd wordt klopt als een bus!

Heldere site en goed telefonisch contact met nog een betere aanbieding. Lekkere koffie en vriendelijk personeel, heeft alle tijd voor tekst en uitleg. TOP bedrijf. Wel ff 400 km gereden voor deze goede aanbieding!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Arno Uit ochten 17-05-2017 In de winkel gekocht
televisiewinkel Zaandam

Prima winkel,vriendelijk personeel met verstand van zaken

Onlangs bij deze winkel de tv Philips 55PUS6401 gekocht,
Een geweldig product en zeer goed geholpen door het personeel.
Leuke bij komst was dat de tv daar als goedkoopste uit de bus kwam.
Bij bcc,mediamarkt was het product 1 euro duurder.
Onze volgende aankoop zal weer bij deze winkel zijn.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Tembelis 16-05-2017 Via de website gekocht

Enorm goed geholpen, ik ben tevreden.

Mijn Plasma, 5 jaar geleden hier ook gekocht, had kuren, kon niet meer gerepareerd worden, kortom ik kreeg een credit aangeboden, daarna samen een leuke TV uitgekozen, en na enige onderhandelingen kreeg ik een betaalopdracht binnen.
Meteen betaald en nog binnen 24 uur prijkt hier een hele mooi LED aan de muur!
Kortom wederom verlaat een tevreden klant, het pand, zoals ze dat zeggen! :)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mustapha 16-05-2017 Via de website gekocht

Top winkel!Snelle Bezorging, goede kwaliteit en goedkoopst!

Brede keuze, goeie kwaliteit, snelle bezorging en nog goedkoper dan andere winkels.. samengevat: ben super tevreden!
Heb een Samsung tv voor 22u besteld, volgende dag al in huis!

Arno Bronswijk 16-05-2017 Via de website gekocht

Super makkelijk, snel en overzichtelijk

Onzettend duidelijke website met goed filter opties. Vond mijn aankoop in een paar minuten. Ook staan er demo modellen tussen voor de mensen die geld willen besparen (waaronder ik ). Kortom een plezierige webshop.

Leo 15-05-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Snelle, vakkundige service. Geen verkoop poespas.

Indien je van tevoren even een kijkje neemt op de website van Televisie-Winkel, dan kan je alvast oriënteren wat je uiteindelijk wilt. Indien nodig zullen de specialisten in de winkel je nog andere, vaak interessantere modellen tonen.

Albert 15-05-2017 Via de website gekocht

Snel , duidelijk , zonder vreemde bochten, net een rally.

Heb al diverse keren wat gekocht , zeer tevreden over prijs en service , ook als je belt voor informatie .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

A. Riemer 15-05-2017 In de winkel gekocht

Uitstekende service

Naar de winkel gekomen door middel van een informerende email. Overzichtelijke en prettige winkel. Snel, fijn, prettig geholpen en snel met een goede deal de winkel uit.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Natalia 15-05-2017 Via de website gekocht

Veel keus, duidelijke zoek menu en snelle levering.

Binnen 1 dag geleverd. Zoekmenu was veel makkelijker en duidelijker dan andere webshops. Qua prijs was ik ook rond 50 euro goedkoper uit dan in andere webshop.
Prima webshop. Aanrader.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tineke 15-05-2017 Via de website gekocht

NU AL ONMISBAAR!!

'S avonds op de website gezocht naar een Samsung Led tv.
De volgende ochtend even gebeld voor bepaalde specificaties.
Zat er er allemaal op. De dame aan de telefoon was zeer vriendelijk en uiterst behulpzaam. Ze heeft de tv voor mij meteen gereserveerd. De zelfde middag nog opgehaald in Naarden. Zonder handleiding te gebruiken stond de tv binnen 1 uur op zijn plek en gebruiksklaar. Super bedankt!!

Create2Fit Naarden 17-05-2017

Hi Tineke,

Bedankt voor het schrijven van een review nadat je een bezoek hebt gebracht aan onze winkel!

Zonder handleiding het scherm gebruiksklaar maken, appeltje-eitje!
Wij wensen jou nog heel veel kijk plezier!

Groet,

Tom Coronel

Miriam 15-05-2017 In de winkel gekocht

Top winkel

Ik ben afgelopen zaterdagmiddag in Naarden geweest en ondanks de gezellige drukte hoefde ik maar heel even te wachten op een medewerker die mij kon helpen. Vervolgens ben ik door een zeer vriendelijke en vakkundige medewerker goed geadviseerd en heb ik 2 televisies gekocht omdat er een leuke aanbieding was.

dennis kwint 15-05-2017 In de winkel gekocht
naarden

top service en personeel met product kennis

wij hebben vandaag een koffiemaschine en een sonos play 5 gekocht. top geholpen geen agressieve verkoop super op ons gemak. op alle vragen kon hij antwoord geven wist overal het fijne van. komen zeker terug dennis bedankt !!

Frank 14-05-2017 In de winkel gekocht
naarden

Goede site en goede shop met goed personeel

Site hielp snel een goede keuze te maken, personeel hielp snel een verfijning te maken. Het beste product (kwaliteit) tegen de beste prijs, zonder poespas!

Gerhard 14-05-2017 In de winkel gekocht

Top service

Vorige week de Philips 49PFS4132 gekocht maar was daar niet zo tevreden over. Vandaag deze omgeruild voor de Philips 43PUS6101 en ben er zeer tevreden over. Top service!

Patrick de Git 14-05-2017 In de winkel gekocht

Supergoed geholpen

Ik heb een Sony Bravia gekocht, niet online maar in de winkel zelf. Hierbij werd ik supergoed geholpen, de verkoper nam ruim de tijd om diverse modellen te tonen en de verschillen uit te leggen zonder het gevoel te geven dat ik een bepaalde kant op geduwd werd qua keuze. Een medewerker tilde de TV in de auto en installatie thuis was een eitje. Volgende TV komt weer bij Televisiewinkel vandaan!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jordy Rumengan 14-05-2017 Via de website gekocht

Snelle bevestiging, service en levering

Gebruiksvriendelijke site. Overzichtelijk verdeeld in categorieën en keuzemenu's. De top 10 overzichten geven de bezoeker van de site direct inhoudelijke info over de kwaliteit van het desbetreffende product.

wim 13-05-2017 Via de website gekocht

super snelle levering, lijkt de F1 wel

zeer snelle levering, lijkt de formule 1 wel , en een heel gunstige prijs. Goede website mer perfecte zoekmogelijkheden. Ik raad een ieder deze winkel aan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Petra 12-05-2017 Via de website gekocht

Top winkel

Eerste keer besteld en levering was dik in orde... tv was snel geleverd.. De website is zeer duidelijk net zoals je een product wilt zoeken... ook de informatie van de producten worden zeer duidelijk omschreven. De bestelling verliep lekker vlot en de bezorging ook en mag nu genieten van mijn nieuwe tv!!! Ik zeg top winkel en een top service

Wils 12-05-2017 In de winkel gekocht
Baarn

Super service

Goede uitleg en goede service winkel is goed bereikbaar al min vragen goed beandwoord en goed geholpen met het Vinden van de juiste tv die aan mijn eisen voldoet

Ronald 12-05-2017 Via de website gekocht

Top geregeld kage prijs goede service

Hij had de mooiste aanbieding en het bestellen ging zeer makkelijk en ik kreeg gelijk de bevestiging en s'avonds de track en tracé het enige nadeel daarom een 8 en geen 10 is de aflevertijd is van 8 uur tot 18:00 en loet dus thuis blijven

Wil Katinas 12-05-2017 Via de website gekocht

Smart gekocht!

Na een beetje onderzoek gedaan te hebben d.m.v. lezen wist ik wat ik wilde kopen; een Samsung smart TV.
Via internet ben ik prijzen gaan vergelijken en het verschil was erg groot. In verschillende winkels verschillende prijzen, en uiteindelijk scheelde mij dit € 145,- toen ik op televisiewinkel.nl terecht kwam.

De site is heel overzichtelijk, makkelijk te bedienen en de artikelen staan met meer dan voldoende informatie beschreven.

Het bestellen ging dus makkelijk en snel en er werd meteen op gereageerd. Het product was per stap te volgen, vanaf aankoop tot levering.

Ik ben meer dan tevreden en kan me niet indenken dat er nog iets verbeterd kan worden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Leon 11-05-2017 Via de website gekocht

Goede prijs-kwaliteitsverhouding

Shop was niet te lang van stof maar gaf wel goede informatie.
Bestelling ging snel en de levering eveneens.
Daarnaast ook correcte terugkoppeling over de status. Na levering ook nog after sales.

Rik 10-05-2017 Via de website gekocht

Snel en vlotte service..Topper

Ik zocht een goede tv en er was volop keuze..Heb me keuze gemaakt en volgende dag keek ik al tv in HD!

e.van manen 10-05-2017 Via de website gekocht

vlotte af handeling

voor het eerst besteld en meteen contacht en alles werd geregeld ook met de betaling geen problemen,wou achteraf betalen via giro,ook geen probleem de zelvde dag nog geregeld,en heb ik het artikel dan heb ik nog 14 dagen de tijd om te betalen,en de bezorgkosten zijn gratis,

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

RobL 10-05-2017 In de winkel gekocht

Top service van televisiewinkel.nl

Je leest weleens van die recensies waarvan je denkt: klopt dit wel allemaal, maar in dit geval is het cijfer echt overeenkomstig met de ervaring.
Afgelopen weekend een 55" televisie gekocht in de winkel, die bij nader inzien tot te groot bleek voor onze huiskamer in relatie tot de kijkafstand. Na telefonisch contact mocht de tv dezelfde dag nog omgeruild worden voor een 49" versie, zelfs het prijsverschil werd keurig verrekend.
Helaas bleek deze tv na installatie thuis problemen te hebben met een software update. Wederom gebeld, maar dit toestel werd zonder enige discussie omgeruild voor een (nu prima werkend) exemplaar. Zelfs Tom Coronel (op dat moment zelf aanwezig in de winkel) gaf aan dat dit toestel gewoon omgeruild moest worden.
Kortom: prima service, deskundige medewerkers, en zeker een aanrader.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Maurice 10-05-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Snel geholpen en goed advies

Direct professioneel geholpen en uitstekende prijs. Ruim assortiment. Winkel goed bereikbaar. Ruime parkeergelenheid.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Saida Dahchouri 09-05-2017 Via de website gekocht

Top service en geweldige kwaliteit

Klantvriendelijke personeel, die me altijd netjes te woord hebben gestaan aan de telefoon. Snelle levering en fijn dat je ook voor achteraf betalen kan kiezen. Deze bedrijf is zeker aan te raden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rob 09-05-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Top winkel, al een poosje klant

Redelijke prijzen , goed personeel en was de eerste die een Sony De BRAVIA OLED A1 65 kon leveren gisteren gekocht zit nu heerlijk te genieten van ons nieuwe speeltje
grote klasse

Erik 09-05-2017 In de winkel gekocht

Superservice!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Televisiewinkel is DE store waar ik ondertussen al jaren terecht kom om televisies aan te schaffen.
Recent nog voor een Samsung 49"Curved maar ook voor de kinderen.
Werkelijk een superservice daar.
Sluitingstijd kennen ze daar wel maar je de deur uitzetten als je al geholpen wordt of er op aan sturen dat je op moet schieten is er niet bij.
Sterker nog, een kopje koffie wordt gewoon nog een keer aangeboden als je aan het wachten ben op je bestelling of als er iets uitgezocht moet worden.
Ze nemen werkelijk alle tijd voor je en je gaat er nooit met een ontevreden gevoel vandaan.
Zelfs niet als je een keer niet de keuze heb kunnen maken.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

AJ 08-05-2017 In de winkel gekocht

Buiten gewoon goed

Na zoeken op internet uiteindelijk bij televisiewinkel beland. Belangrijk dat ze hier echt de modellen hebben voor de Nederlandse markt. Je betaald iets meer maar heb het er graag voor over. De kennis van de medewerkers is echt goed en geholpen met inladen e.d. Top service gehad en een goed bakkie koffie

mark 08-05-2017 In de winkel gekocht

prima afhandeling

Via website type TV gevonden die ik wilde hebben. Wilde hem natuurlijk snel ophalen. Website gaf aan dat de voorraad voldoende was, maar toch even online gereserveerd. Vervolgens werd ik in de winkel supersnel geholpen.
Top!!!

Gerard 08-05-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Nooit meer ergens anders kopen!!

Zeer scherpe prijzen. Goed, vakbekwaam en vriendelijk personeel. Deze jongens weten echt waar ze het over hebben.
Gratis thuisbezorgd!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

van Opzeeland-Smit 07-05-2017 In de winkel gekocht

Favoriet!

Favoriete winkel we hebben inmiddels al veel gekocht!
Super vriendelijke en eerlijke verkopers, weten waar ze over praten! Heerlijke koffie!
Prettige sfeer in de winkel.
Goede service, ook als het om garantie gaat!
Wat ze beloven doen ze!
Daarom onze favoriet!

Erik 07-05-2017 In de winkel gekocht

Super snel geregeld

Zaterdagavond besteld en zondag af kunnen halen tegen een zeer gunstige prijs. Diverse reviews gelezen en online gekeken naar de beste aanbieder van het product. Uitgekomen bij de Televisiewinkel in Naarden omdat ze nog een Demomodel in de opruimkelder hadden. De Soundbar voldoet aan mijn verwachting.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

DdT 07-05-2017 Via de website gekocht

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Was op zoek naar Sonos apparatuur en vond hier een hele mooie aanbieding voor wen setje speakers die ik nergens anders kon vinden.

Levering duurde alleen iets langer dan verwacht volgens informatie op de website, maar goed en vriendelijk te woord gestaan hierover.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

A. B-C 05-05-2017 Via de website gekocht

5ui

Ik zocht een goedkoop tv-tje om mijn kleinkinderen dvd's te kunnen laten kijken. Via Kieskeurig kwam ik terecht bij Televisiewinkel.nl Zij hadden precies wat ik zocht, een demo voor een mooie prijs. Het toestel kon echter niet thuisbezorgd worden, doordat er iets mis was met de verpakking. Daarom moest ik het zelf komen halen. Nu zou het 2 weken duren voordat ik daar de gelegenheid voor had, maar de medewerkster had alle begrip en stelde uit zichzelf al een geruime tijd voor om het toestel te reserveren. Een aanbetaling was niet nodig. Klasse!
Natuurlijk kreeg ik er de volle twee jaar garantie op.
Vanmorgen ben ik in Naarden geweest, werd uiterst vriendelijk ontvangen door Jordi en ik kreeg de kans om eens rond te kijken. Wat een prachtige winkel en zoveel keus! Ik keek mijn ogen uit.
Na het afrekenen liep Jordi mee naar mijn auto om de doos in de kofferbak te leggen. "Goede terugreis, en graag tot ziens , mevrouw!"
Als mijn eigen tv het ooit begeeft, ga ik zeker weer terug.
Een schitterend assortiment, goede prijs/kwaliteitverhouding en supervriendelijke medewerkers. Wat wil je als klant nog meer?

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ron Docter 05-05-2017 Via de website gekocht

Fantastische service !

Ik had via de website een Samsung UE40KU6020 besteld, waar ik erg naar uitkeek.
Bij levering - de volgende dag - bleek dat de doos beschadigd was maar aanvankelijk niets te zien was op het scherm.
Na aansluiten bleek het scherm stuk te zijn en baalde ik enorm !
Hierop telefonisch contact met de klantenservice gehad die mijn balen begreep en direct regelde dat ik de volgende dag een nieuwe televisie zou krijgen.
De volgende dag werd de nieuwe televisie geleverd en heb deze aangesloten; een prachtige tv met een supermooi beeld en goed geluid.
Ik ben weer helemaal in mijn nopjes en grote dank voor de inzet speciaal van de klantenservice-medewerkster.
Toppie !!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Koos 05-05-2017 Via de website gekocht

Wat een winkel is de televisie winkel

Heb de QLED QE49Q7F gekocht en ze komen hem echt de volgende werkdag brengen zodat je er gelijk plezier van hebt

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jacqueline Buschman 05-05-2017 In de winkel gekocht

beschaafd, vriendelijk personeel

Dit is de enige winkel in de buurt. De site niet bekeken, wilde het in winkel zien.
Verzorgde zaak, voldoende personeel.

Tom 05-05-2017 Via de website gekocht

Hele fijne klantenservice!

Super fijn dat mijn bestelling zo snel geleverd is! Ook heel goed dat de koerier nog even belt dat hij er bijna is, top!

Het bestellen ging makkelijk, snel en overzichtelijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

sam 04-05-2017 In de winkel gekocht
naarden

ik had problemen met samsung hun hebben het opgelost

als je binnen komt kijken ze niet hoe je er uit ziet ze hebben respect voor de klant en dat is belangrijk campingsmoking of 3 delig pak iedereen wordt netjes behandeld