Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,4 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jarno 31-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige webwinkel

Ruim aanbod, duidelijke omschrijving van de producten. Prijzen zijn scherp!
Informatie via de mail na de bestelling is perfect en beloftes waargemaakt. De volgende middag al het product in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jeroen 30-05-2017 Via de website gekocht

Niet tevreden nog niet geleverd na 5 dagen.

Ik zit al bijna 5 dagen op mijn tv te wachten. Ik had gekozen voor deze site omdat er op de site staat vandaag besteld morgen in huis. Omdat mijn tv stuk is en al die tijd geen tv kan kijken.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Geachte heer,

Ten eerste onze excuses dat u uw bestelling niet op de door u gekozen afleverdatum van 29-05 hebben geleverd.

Helaas is er bij DHL een oponthoud geweest door het hele land.
Dit heeft te maken met énorme drukte, niet alleen bij ons, maar bij zo'n beetje alle webshops in Nederland. Toegenomen drukte had alles te maken met het mooie weer.

Wij zien dat u uw bestelling alsnog op 31-05 in ontvangst heeft mogen nemen, mocht dit niet het geval zijn dan vernemen wij dit graag.

Rik 30-05-2017 In de winkel gekocht

Uitstekende service en ondersteuning

De zoektocht naar een andere televisie was van korte duur: afslag Naarden en je wordt prima geholpen bij Televisiewinkel.nl. Een ruime keuze in televisies. Wij zijn uitstekend geholpen!

Asif 30-05-2017 Via de website gekocht

Slechte levering

Ik haat het als er staat voor 22uur besteld morge in huis en dat ze er dus niet zijn vandaag gewoon waardeloos zeg het dan niet nu voel ik me genaaid.

E.R.Wassenborg 30-05-2017 Via de website gekocht

Goede service: klantgericht en NIET commercieel

Afgelopen vrijdag (26 mei) laat, heb ik via de site contact gehad met 1 van de medewerkers omdat ik op zoek was naar een nieuwe smart tv. Nadat ik mijn wensen en budget kenbaar had gemaakt en ik zelf een Philips-model aankaartte, kwam de eerlijke reactie dat de kwaliteit van die serie niet goed was en dat ik beter een andere tv kon kiezen. Daarbij gaf hij mij de keuze tussen verschillende merken, met een gunstigere prijs ook. Uiteindelijk is de keuze gevallen op de Philips 49PUS6101 en deze is zojuist (30 mei) op mijn werkadres afgeleverd. Dus dat wordt straks in de auto leggen en naar huis rijden om de TV uit te pakken en in te stellen. Een review over het apparaat volgt. Over de service van Televisiewinkel ben ik alvast zeer tevreden.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Offerman 29-05-2017 In de winkel gekocht

Nette service

Op de duidelijke site onze tv gereserveerd, en de volgende dag de tv opgehaald.

Werd snel geholpen aan de balie, werd gevraagd of ik verder nog wat nodig had.

Tv stond al klaar en werd zelfs in de auto gezet

Marius 28-05-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Product gekocht op Hemelvaartsdag via bol.com. Direct een e-mail met de mededeling dat het product de volgende dag bezorgt zal worden. Niet dus.
Op website van televisiewinkel.nl wordt aangegeven dat producten besteld op Hemelvaartsdag op de zaterdag daarna bezorgt gaan worden. Ook niet dus.
Ik zit nog steeds te wachten op het product

Geachte heer/mevrouw,

Ten eerste onze excuses dat uw bestelling niet op tijd heeft mogen ontvangen.
Helaas heeft er op de website van Bol.com niet de juiste informatie gestaan.
Op Hemelvaart worden geen pakketten afgehaald en kan er ook niet de volgende werkdag geleverd worden.

Normaliter zou uw bestelling op zaterdag worden aangeboden.
Helaas is er bij DHL een oponthoud geweest door het hele land.

Wij zien dat u uw bestelling alsnog op 29-05 in ontvangst heeft mogen nemen, mocht dit niet het geval zijn dan vernemen wij dit graag.

Nogmaals onze welgemeende excuses voor de ongemakken.

Ricardo 28-05-2017 In de winkel gekocht

Snelle en deskundige service

Ik kan er heel erg kort over zijn, uitstekende service, goede kennis van de producten, scherpe prijzen, reservering mogelijkheid en snelle reactie (via mail)

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marc 28-05-2017 Via de website gekocht

Snelle afwikkeling, helaas niet de dag erop geleverd

Duidelijke website met makkelijke bestel procedure. Helaas ondanks bestellen voor 22u niet de dag er na geleverd. Maar geen reden om chagrijnig van te worden, zou hier zo weer bestellen

Den ouden 28-05-2017 Via de website gekocht

nette en snelle afhandeling in de winkel zeer goede service

Goede en mooie shop goed bereikbaar genoeg parkeergelegenheid erg klantvriendelijk goed overzicht van apparaten en televisies

Robbie 28-05-2017 In de winkel gekocht

Prima service

Lage prijs, goede behandeling door de verkoper.
In de winkel goed overzicht van diverse merken TV toestellen.

Emile 28-05-2017 Via de website gekocht

levering

Kan het product niet op tijd leveren jammer ziet er zo leuk uit op de site.
Zal maar eens gaan praten met de vervoeder dan ze wel op tijd leveren zoals het bij jullie op de site staat.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd

Geachte heer/mevrouw,

Helaas is er afgelopen dagen groot oponthoud geweest bij DHL en ook bij andere vervoerders, overigens. Dit heeft te maken met énorme drukte, niet alleen bij ons, maar bij zo'n beetje alle webshops in Nederland. Toegenomen drukte had natuurlijk alles te maken met het mooie weer; bbq's, airco's, ventilatoren, tuinsets, parasols, buitenbadjes, e.d. werden in enorme hoeveelheden besteld.

Helaas was het zowel voor ons als voor DHL niet mogelijk om de status te achterhalen van uw bestelling.

Helaas was het zowel voor ons als DHL niet mogelijk om de status te achter halen.

We hebben hier dan ook te maken gehad met overmacht, onze welgemeende excuses hiervoor!

Marcel 28-05-2017 Via de website gekocht

Een aantal keer bij jullie een tv gekocht naar tevredenheid. Nu 2 TV's besteld als cadeau voor mijn kinderen. Afgesproken dag was zaterdag levering. Staat levering opeens op maandag. Gebeld met dhl, was fit van plasma discounter. Gebeld met plasma discounter, was fout van dhl. Ik koop het hij jullie en niet dhl dus jullie zijn verantwoordelijk. Ja mijnheer niets aan te doen. Wordt maandag, maandag moet ik werken. O dan proberen ze het dinsdag, dan moet ik ook werken. Dan komen ze woensdag in de avond. Bijna een week later!! Wat ik mis is het aanbieden van een oplossing plus dat ik er bij toeval achter kom dat de zending later is. Mail gestuurd, geen reactie gehad. Ik ben echt heel teleurgesteld. Zal geen 250,- opleveren deze review maar ben eerder positief geweest en vind dat ik nu ook kritisch mag zijn. Volgende keer toch maar zelf naar een winkel dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

Geachte heer,

Anja 28-05-2017 In de winkel gekocht
Bronstraat in Naarden

Altijd weer TOP SERVICE!!

Wij zelf wonen in Almere, maar gaan toch altijd eerst hier naartoe. Wij hebben al meerdere keren hier iets besteld. En elke keer weer hele goede service, ze denken ook met je mee. En je bestelling heel snel in huis. Ga zo door!!

Bar80 28-05-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Ruim assortiment goed geprijsde tv's

Televisiewinkel is ideaal om je te oriënteren op een nieuwe tv van goede kwaliteit, uit de hogere prijsklasse. Het is fijn dat er veel tv's uitgestald staan, om een goed beeld te krijgen van de mogelijkheden. De prijs kwaliteit verhouding is goed, ze hebben competitieve prijzen.
De service hangt erg af van de medewerker die je treft. Ben er meerdere keren geweest en de een weet alles en kan iedere vraag beantwoorden, maar toen ik gister de tv ging kopen trof ik een jongen die minder van de producten wist dan ik op de website zelf gevonden had. Dat is jammer, maar door mijn eerdere goede ervaringen met televisiewinkel toch ervoor gekozen de tv te kopen.

Albert 27-05-2017 Via de website gekocht

Top service

Gewoon super goed en snel geleverd
Goede kwaliteit dus het ziet er heel goed uit echt een aanrader

Peter Teters 27-05-2017 Via de website gekocht

Niet optijd geleverd

Vrijdag om 13.00 uur besteld, maar wordt niet op afgesproken dag geleverd!!!!!! Ik heb voor de eerste en de laatste keer een bestelling bij jullie gedaan

Geachte heer Teters,

Inmiddels zien wij staan dat u uw bestelling op 29-05-2017 heeft ontvangen, mocht dit niet het geval zijn dan vernemen wij dit graag.

Rene Haast 27-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, goed en snel contact, TOP !!!!

Uiterst overzichtelijk website met duidelijk vergelijkingsmateriaal, goede uitleg bij de producten. Contact gaat een heel vlot, klasse service en zeer snelle levering

S. De Vries 27-05-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Beloofd werd 2 dagen, is dik 65 dagen. Verder neemt men het adres verkeerd over. Probeer dit vooraf te regelen zodat het voor levering komende week nog hersteld kan worden. Allereerst zijn ze 3 uur in gesprek. Kom je er eindelijk door ben je 20 minuten kwijt met al die wachtenden voor je. Wordt je eenmaal geholpen snappen ze je probleem maar omdat het zaterdag is kan met DHL niet bereiken om het afleveradres te kunnen wijzigen. Zelf kan ik het net bij DHL, moet de leverancier doen, volgens de door mij bereikte klantenservice van DHL op zaterdag (vandaag). Ergo dit is vooraf en is het artikel nog niets een geleverd. Hoop dat ik verder geen problemen meer ondervindt. Ook diverse mails gestuurd. Moet nog antwoord krijgen!! Ja krijg wel mails om te promoten en reclame, maar een antwoord??

Geachte heer/mevrouw de Vries,

Ten eerste onze oprechte excuses dat u uw bestelling niet binnen de beloofde 2 dagen van ons heeft mogen ontvangen.

Door de enorme drukte vanwege het mooie weer en daardoor aanloop bij een van onze andere webshops waren wij lastig te bereiken.
Helaas is het voor ons niet mogelijk om het in het weekend de "zakelijke" afdeling van DHL te bereiken om een adres wijziging dor te geven.

Doordat DHL helaas ook een achterstand heeft gehad afgelopen weekend vanwege de vele pakketten is uw bestelling helaas nog een keer in vertraging gekomen.

Volgens onze gegevens is uw bestelling op 30-05 alsnog afgeleverd op het juiste adres, mocht dit niet zo zijn dan vernemen wij dit graag.

Nogmaals onze oprechte excuses voor de vele ongemakken/vertraging.

Christel 26-05-2017 Via de website gekocht

Duidelijk en een stuk goedkoper dan andere shops

Duidelijke pagina. Klantenservice even gebeld om iets te vragen. Heel netjes en duidelijk geholpen. Snelle levering ondanks feestdagen. Prima service

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Job 26-05-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service en mooie prijzen!

De prijzen die ze aanhouden zijn zeer concurrerend en de service die ze leveren is zeker top! Het personeel neemt de tijd om je alles uit te leggen en retourneren is ook geen enkel probleem. Echter mag de informatie die zij online leveren wel een stuk duidelijker. Zo heb ik 2x een verkeerde televisie besteld, die niet de juiste refresh rate hadden, wat ik niet kon vinden in de beschrijving. Gelukkig geen enkel probleem om de televisies te retourneren, vandaar dat ik deze winkel zeker zal aanraden!

Fern de Rooij 26-05-2017 In de winkel gekocht

Super service!

Afgelopen donderdag geweest. Super snel geholpen en fijne verkopers. Makkelijke babbel en gelijk een goed gevoel. Fijne winkel en goede uitstraling. Personeel zeer representatief. Top winkel.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Sander 26-05-2017 Via de website gekocht

Online reserveren zonder te betalen. Overzichtelijke website

Tv gekocht uit de "koopjeskelder" die overigens niet fysiek in de winkel aanwezig is.
Er staat keurig netjes vermeld waarom deze afgeprijst is. In mijn geval het ontbreken van piepschuim verpakking waardoor het artikel niet verzonden kon worden.

C.den Hartog 26-05-2017 Via de website gekocht

Goede service

Wij zijn via familie getipt naar deze winkel. De service staat goed aangeschreven. Dat is de reden om voor deze winkel te kiezen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Manninne 25-05-2017 Via de website gekocht

Snel, duidelijk, klantvriendelijk, kwaliteit, top

Makkelijke site en goed overzichtelijk. Snelle service en goede garanties. Top klantvriendelijk en echt een aanrader.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Richard 24-05-2017 Via de website gekocht

Kelder opruiming smart tv

Ik heb een mooie smart tv voor een bedrag van 395,00 euro, dit omdat een andere klant binnen 14 dagen terug heeft gebracht. ik had eerst me twijfel, maar ik naam toch tie gok.
helemaal nog netjes in doos helemaal mooi. kijken hoe lang ik er plezier ervan heb.

Erg klant vriendelijk, ze hebben de smart tv apart gehouden voor me.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marcel Brinkman 24-05-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Goed geleverd snel bezorgd.

Een leuke shop, een goede service en een duidelijke uitleg. en geen voorkeur voor een bepaald merk aanbevelen.

Helena 24-05-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Wij zijn eeg leuk geholpen !

Aardig personeel.
Uitgebreide collectie.
Voor elk wat wils.
Goede voorlichting .
En leuke aanbiedingen.

Yuri 24-05-2017 In de winkel gekocht

Top service

Eerst goed geholpen met klantenservice. Daarna naar de winkel in Naarden; heel erg goed geholpen door kundig, en vriendelijk personeel. De "know how" is erg hoog, waardoor het personeel in staat is zeer goed advies te geven.
Een echte aanrader! En natuurlijk " BEST BUCK FOR YOUR MONEY!"

Marcel 24-05-2017 In de winkel gekocht

Meer dan geweldige service

bij het zoeken naar een 4K tv viel mijn oog op een scherm van Sony in de opruim kelder. Daarbij was ik positief verbaast over de snelheid waarbij men via de chat antwoorde en ook de voorraad die werd aangegeven op de site kwam overeen met de werkelijkheid.

uiteindelijk de TV opgehaald in naarden en met wat hulp van de verkoper paste die ook maar net in de auto.

Kortom, top service

Jos van Kooten 24-05-2017 Via de website gekocht

Goede shop en snelle levering

Ik heb hier al meerdere keren wat gekocht en ook de winkel bezocht. Je wordt uiterst vriendelijk en kundig geholpen. Zeer tevreden heirover.

Paul 24-05-2017 Via de website gekocht

Vlotte service en mooie deal

Duidelijke communicatie en scherpe prijs voor een product wat eerder geretourneerd was. Product ziet er als nieuw uit, omschrijving van website was accuraat. Wel overnieuw ingepakt en gecontroleerd of alles aanwezig was, zo te zien.

Was een beetje huiverig of alle kleine accessoires wel aanwezig zouden zijn bij een product wat reeds geopend was, maar is volledig compleet. Top dus.

Lorenzo Walther 23-05-2017 In de winkel gekocht

Uitstekende service1

De shop ziet er gelikt uit, heel overzichtelijk. En het personeel is heel erg behulpzaam. Zelfs als je ergens tussen twijfelt wordt er meegedacht over specs en gebruiksgemak. Super!!!

Mark 23-05-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Prima keuze, was wel wat zoeken naar een niet smarttv.

Niks op aan te merken. Showroom met veel demo modellen. Het was even zoeken naar een niet smarttv, ook voor de verkoper zelf.

Dennis 23-05-2017 In de winkel gekocht

Top produkt info. Nette service. Geweldige zaak

Op internet een tv gevonden voor een zeer nette prijs. In de winkel op al mijn vragen een duidelijk antwoord en alle extra info waar je later profijt van heb. Wil binnenkort een nieuw koffie apparaat. En zal zeker naar deze winkel terug omdat de service een 10 verdient

E. Korteman 22-05-2017 In de winkel gekocht

Prima service

Top advies. Geen poes/pas duidelijke uitleg. Zeer relaxte sfeer. Leuke verkoper. Goede prijs ! Tevreden over mijn TV.

Frank 22-05-2017 In de winkel gekocht
Naarden

service top , uitleg top ??????

Waarom , ik hier voor koos , goede uitleg en ze weten stuk voor stuk waar ze over praten , alles word je na afloop zeer duidelijk , keuze is dan ook niet meer moeilijk , op internet net z'n goede uitleg
Aanbevolen door vrienden , en zelf ook vrienden aanbevolen om naar jullie toe te gaan , top winkel

Smart TV buyer 22-05-2017 Via de website gekocht

Mooie tv voor goede prijs.

Mooie Smart LED TV. Alleen bezorging en coimmunicatie scoort veel minder. Per ongeluk meegegeven aan DHL, DHL bezorgd buiten bezorgtijden en klantenservice kan ook niet aangeven wat de juiste bezorgmomenten zijn. Aangegeven vrijdag, toen dinsdag. Krijg hem op maandag. Slordig en onzorgvuldig gecommuniceerd. Jammer, anders kregen jullie een 8.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

Create2Fit Naarden 23-05-2017

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van de review.

Dat is erg vervelend om te horen! Dit is zeker niet de bedoeling en de communicatie vanuit onze kant is hierin erg slecht. Wij willen daarom zeker kijken wat wij voor u kunnen doen om u toch tevreden te stellen.

Kunt u ons een mail sturen met uw klacht en bestelnummer?
Aan de hand daarvan gaan wij kijken wat we voor u kunnen doen.

Mook 22-05-2017 In de winkel gekocht

Geweldige Kennis

Heerlijk om producten te kunnen vergelijken. De medewerkers hebben overal een antwoord op en geven advies op maat. Recentelijk een koffiemachine, bbq en tv gekocht. Top!!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Theo 22-05-2017 In de winkel gekocht
naarden

zeer goed geholpen

zeer kundig personeel geduldig beantwoorden al je vragen zijn niet opdringerich
laten je in je waarden
fijne ervaring

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Uwslager 21-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige SERVICE een welverdiende DIKKE 10

Wat een geweldige site. Duidelijke omschrijving van het product, zeer goede uitleg van deze TV. Ook de you tupe filmpje geeft voldoende informatie. ook nog via de chat contact gehad, medewerkster Kim, heeft mij duidelijke info gegeven GEWELDIG, wat een service. voor mij was er geen andere site meer mogelijk om iets te bestellen. Complimenten voor de levering op donderdag bestel en de volgende dag om 9 uur al binnen ECHT TOP.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

JordyK1983 21-05-2017 Via de website gekocht

Super service en product!

De prijs kwaliteit verhouding bij televisiewinkel is gewoon top! Al eerder producten besteld, goeie ervaringen mee en dus nu weer.
Eerst informatie gevraagd via de chat/mail functie. Duidelijk antwoord gekregen waardoor ik mijn koop kon doen.
Snelle service.
Enig minpuntje bij de levering werd een tijd aangegeven tussen 08:00 en 18:00, persoonlijk vindt ik dit nogal erg ruim genomen. Vorige keer hadden we een korter dagdeel.
Voor de rest ongelooflijk tevreden met de nieuwe televisie! Het is een genot om te zien.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dennis 20-05-2017 In de winkel gekocht

Top produkt info. Nette service. Geweldige zaak

Els 20-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Goede shop met leuke prijzen voor goede spullen. Alles netjes verpakt en snel geleverd.
Je kunt niet zien dat het al een keer uit de verpakking is geweest

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Hasan 20-05-2017 Via de website gekocht

Goede service en leuke aanbiedingen voor een goede prijs

Duidelijk site prijs aangenaam bezorgin soepel.
Snel door bestelling heen en zeer tevreden met aangeschafte producten voor een goede prijs

Lucien 19-05-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijzen, leuke duidelijke site

Tv besteld nav leuk filmpje van Tom. Tv was beste prijs in de markt. Helaas niet de volgende dag in huis door een fout van DHL Televisiewinkel heeft dat goed opgepakt en keurig gebeld. Volgende keer zal ik hier zeker weer bestellen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Bert 19-05-2017 Via de website gekocht

supersnel geleverd

Niet elke elektronicawinkel kon deze Philips 22PFS4031/12 leveren. Televisie Winkel wel en dan ook nog eens super snel en voor een redelijke prijs.
Deze televisie is bestemd voor onze caravan. Zo konden we toch noch op tijd vertrekken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Elaine lyle 19-05-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Geweldig service en hulpzaam personeel

Door mijn schoonzoon ben ik terecht bij televisiewinkel.nl in een woord.....top
Producten wordt over 2 dagen geleverd maar daar twijfel ik helemaal niet
Top service en super behulpzaam personeel

Bouwhuis 18-05-2017 Via de website gekocht

Super

Geweldig bedrijf.
Vandaag besteld morgen in huis.
Ze doen wat ze beloven

Heb hier al vaak een tv besteld

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mniecm38 18-05-2017 Via de website gekocht

Goede snelle service

Ik heb deze shop gekozen voor hun goede snelle service. Ze hebben goedkoope merk en smart tv's. Wat ook heel aantrekkelijk is dat ze ook afterpay hebben.