Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 202 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

TT 26-06-2017 In de winkel gekocht

Eerlijke goede service

Ik had een redelijk goed idee wat ik wou qua tv. mijn wensen aangegeven en hier kwam al snel een winnaar uit. Eerlijke service en niet bang om aan te geven dat 1 tv beter bij je past als de andere (wat zelfs een goedkopere was)

Louis 25-06-2017 Via de website gekocht

Bestelling vergeten

Vertraging van de bestelling door interne fout. Doordat ze de bestelling niet goed behandeld hadden konden ze de lever afspraak niet nakomen.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• Levertijd

Jannie 25-06-2017 Via de website gekocht

Heldere communicatie snelle levering

Groot assortiment in alle prijsklassen. Service moet ik even afwachten maar eerdere aankopen altijd zeer tevreden over.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Rk 25-06-2017 Via de website gekocht

Hele goede service!

Wij waren aan het zoeken naar een nieuwe televisie, wij kwamen uit op de site van televisie winkel, daar vonden wij goede uitleg over de verschillende soorten en maten, besteld en de volgende dag al geleverd. ..Super tevreden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Johan 25-06-2017 In de winkel gekocht

Super Snelle Service

Zonder wachttijd kun je de tv kieze die je wilt en super snel sta je wer buiten met je aankoop dankzij de snelle service!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Tjapko 25-06-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Super verkopers die er verstand van hebben

Want als je overweegt om een NW TV te kopen en vertelt wat je ervan verwacht weten ze hier de juiste voor je uit te kiezen zodat je wensen precies vertaalt worden in het juiste kijk plezier

Yvonne 25-06-2017 In de winkel gekocht

Top service

Mooie winkel aardig personeel goed geïnformeerd . Vooral zo doorgaan. Binnen 10 minuten haden wij de tv gekocht 👍👍

Devries 24-06-2017 In de winkel gekocht

Top service

Ruime assortiment.
parkeren voor de deur
Je kan alles meteen meenemen.
Personeel Denkt mee en je krijgt een goede uitleg voor de juiste keuze top

Ferry curved 24-06-2017 In de winkel gekocht

Fijne winkel!

Goed bereikbaar, geen wachttijd, zeer kundig-, vriendelijk-, en voldoende personeel en de spullen die wij zochten waren ook op voorraad dus inpakken en wegwezen! Topshop!!

ad 24-06-2017 Via de website gekocht

hele goede sevice

mooie en snelle levering en goede service zo zou iedereen moeten zijn wat moet je er van zeggen . ga zo door

Melanie 23-06-2017 Via de website gekocht

Toppie!

Ik heb vrijwel niets aan te merken op iets. Alles keurig geregeld, goed op de hoogte gebracht en zelfs door het filmpje een goed en duidelijk beeld gekregen van het product. Ik zou hier zeker nog een keer bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Denise van Mierle 22-06-2017 Via de website gekocht

vriendelijk,duidelijk,en snel geleverd

Vriendelijk aan de telefoon,ze hadden tijd goede info nette prijs en snel en netjes geleverd.ik zou deze zeer aanbevelen bij familie en vrienden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans de Haan 21-06-2017 Via de website gekocht

Zo makkelijk!!!

Op zoek naar een nieuwe TV kwam ik de aanbieding van de Televisiewinkel tegen en naast de bijzonder lage prijs vond ik het fantastisch dat ik zonder koopverplichting het toestel kon reserveren.
Ik heb het Internet doorgespit maar ik kwam nergens zo'n goede prijs tegen en heb de TV de volgende dag afgehaald.

Patrick 21-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Televisie gekocht , goede service , snelle verzending, alles perfect in orde ****
alles veilig ingepakt en alle nodige documenten zijn voorzien alsook de link voor de retourservice. toptop

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Claude Otten 21-06-2017 In de winkel gekocht

Werkelijk van A T/M Z fantastisch verzorgd

Heb de shop regelmatig bezocht en ook via de website als telefonisch keurig geholpen !!

Bij bestelling ging het vanuit mijn kant mis maar daar werdt door jullie snel op geschakeld en kon ik dezelfde dag nog mijn TV ophalen een compliment waard !!

Timothy 21-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

De voorgestelde extra producten vindt ik top! Meteen de juiste beugel voor de TV en ook een soundbar die bij de TV past. De kans op een verkeerde samenstelling wordt dus zo kleiner. En het scheelt tijd met uitzoeken!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dirk-Jan 20-06-2017 In de winkel gekocht
Televisiewinkel

goede hulp bij het kiezen van een TV voor deze twijfelaar.

Thuis had ik op diverse sites zitten kijken naar wat voor TV ik wilde maar kon geen definitieve beslissing nemen.
Hier in de winkel in Naarden werd ik vriendelijk en gericht geholpen met een goede uitleg van alle voors en tegens van de door mij genoemde toestellen.
Naast deze hulp kreeg ik ook nog eens een leuke korting aangeboden waardoor de twijfel al snel verdwenen was.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ralf 20-06-2017 Via de website gekocht

Super

Snel en makkelijk de juiste tv
En ook goed en onbeschadigd aan gekomen
Snelle installatie en werkt super

Pastein 19-06-2017 In de winkel gekocht
TV Winkel

Goed gesorteerde zaak en een prima service

De shop is goed gesorteerd en het winkel personeel is akker aardigst maar het voornaamste is de service. Deze verdiend een dikke tien. Ben goed geïnformeerd en zeker gemotiveerd ok weer te gaan shoppen. Ik zal deze shop zeker aanraden aan mijn vrienden, kennissen en familie. Topper!

Ralph 19-06-2017 Via de website gekocht

Top service!

Goede winkel, duidelijke site, snelle terugkoppeling! Eindelijk eens een winkel die doet wat het beloofd, goedkoop zijn en service verlenen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans 18-06-2017 Via de website gekocht

Prima levering

Makkelijk te vinden op interner en een snelle levering daarnaast isvhet product ook concurerent geprijsd.

Marek 18-06-2017 Via de website gekocht

Snelle sevice

zocht een nieuwe wandsteun voor onze LCD. via Televisiewinkel.nl heb ik hem gevonden. Besteld en snel in huis! Topservice!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Patries 18-06-2017 Via de website gekocht

Zo hoort het, topservice

Tv bestelt en binnen 12 uur geleverd echter alleen met transportschade .
TV was daardoor niet aan de praat te krijgen, contact opgenomen met klantenservice en zonder enig probleem of voorbehoud , nieuwe televisie binnen 24 uur geleverd ! 👍🔝

Prima 22 Inch TV 17-06-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Prima 22 inch Salora TV en een prima service.

Prima producten en een goede service en als er iets niet goed is word het direct opgelost of het product omgeruild.

Hans 16-06-2017 In de winkel gekocht

Goede en snelle service

Goede service. Mijn tv werd netjes naar de auto gebracht en ingeladen. Tevens werd duidelijk aangegeven, wat de verschillen waren tussen de verschillende tv toestellen

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

BJ 16-06-2017 Via de website gekocht

Snel , professioneel en goedkoop , wat wil je meer ?

TV uigezocht en de shop met de beste referenties (en de goedkoopste !!!) gevonden : Televisiewinkel.nl / plasmadiscounter ...

's avonds om 9 uur de knoop doorgehakt, volgende dag om 1 uur nieuwe TV in huis

Super service , super bedankt

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

r.bolle 16-06-2017 In de winkel gekocht
naarden

Goede service

Een leuk uurtje doorgebracht om een t.v. uit te zoeken ,eigenlijk wist ik al welke wij zouden gaan aanschaffen. Werden geholpen door xxxx ofwel de wandelende Wikipedia man ,was erg interessant.Kortom een lgoledtv gekocht en werd de volgende dag al afgeleverd en de dag erop gemonteerd en ingesteld.Grote klasse en wat een prachtig beeld heeft de oled.

Super 16-06-2017 In de winkel gekocht

Geweldig geholpen

Heerlijke winkel met medewerkers die er echt verstand van hebben en je perfect adviseren en helpen.
Hangt genoeg om ook te vergelijken en mooie aanbiedingen wij komen er graag

Mamavandriejongetjes 16-06-2017 Via de website gekocht

Mooie tv!

Prachttelevisie voor mooie prijs, zeker voor gezinnen met een wat lager inkomen een heel fijne optie dat je met afterpay kan betalen. Wel jammer dat ik de acceptgiro al ontving terwijl product er nog niet was maar ze hebben dit meteen opgepakt

Edwin T 16-06-2017 In de winkel gekocht

Goed personeel!

Fijne winkel met medewerkers die verstand hebben van de producten. Ze denken met je mee en helpen net het naken van de juiste keuze.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Maja 15-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Voor het eerst hier wat gekocht, maar wat een zeer snelle levering!! Voor herhaling vatbaar, echt TOP

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans Ruigrok 15-06-2017 Via de website gekocht

Als ik wat koop op internet kijk ik altijd op jullie site het komt betrouwbaar over en ben altijd tevreden over wat ik bij jullie koop

Aad van der Meer 15-06-2017 Via de website gekocht

een prima meedenkende service waar je op kan bouwen

deze shop geeft op een zeer duidelijke wijze haar producten aan en ook na vragen
komt er snel bericht en wordt je geholpen , dit alles via Bol.Com, maar de webshop
zorgt voor de afhandeling

Gerdien 15-06-2017 In de winkel gekocht

Top sevice

Mooie overzichtelijke winkel , De werknemers zijn erg aadig behulpzaam
. Zijn vriendelijk . Lopen zelfs mee naar de auto om te helpen

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Noname 15-06-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed

Ze hebben een duidelijke website en goede prijzen. Shoppen verliep zonder problemen. Duidelijke voorwaarden, veel betaalmogelijkheden. Bestelling werd snel en correct geleverd.

Pluspunten zijn de thuiswinkelwaarborg en de gratis shipping naar België (voor mijn bestelling, is misschien niet altijd zo).

Ik heb geen enkel probleem gehad en zolang alles goed gaat doen de meeste webshops het wel goed. Ik kan dus niet oordelen hoe goed de service is als er wel een probleem zou zijn met de bestelling/levering/bestaling ofzo.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

AMD 15-06-2017 Via de website gekocht

Scherp geprijsde artikelen én klantvriendelijke service

Na het vergelijken van het gewenste product op diverse websites koos ik voor televisiewinkel.nl. Goed geprijsd, duidelijke website met specificaties van het product, klantvriendelijke service aan de telefoon en in de winkel, kopje koffie aangeboden gekregen tijdens het wachten. En ook nog eens bij ons in de buurt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Stefan 14-06-2017 In de winkel gekocht

Prima TV: Philips 55PUS6501

Goed advies gekregen in de winkel. De installatie van het apparaat was een fluitje van een cent. Blije consument :-)

Amelie 14-06-2017 Via de website gekocht

Vlotte service, correcte levering. Heel tevreden!

Via bol.com besteld. Voordelige prijs t.o.v. andere winkels en een vlotte levering. Over de bestelde tv ook heel tevreden. .

Niels 14-06-2017 Via de website gekocht

Helemaal top. Super snelle service.

Het lijkt wel of Max Verstappen zelf de bezorging doet. Binnen 16 uur in huis. Goede snelle service en de details super snel in de mail. Zeker een aanrader. Een 10 voor service.

G. 14-06-2017 Via de website gekocht

Even Slikken Maar Toch Goed!

Ik heb deze site gekozen omdat het een goede selectie had. Het gebruiksvriendelijkheid van de site is heel goed en makkelijk doorheen te komen. Betaalmogelijkheden zijn goed en uitgebreid.

Ik moest even slikken toen op het aangegeven leveringsdag, een bericht kreeg dat de televisie (dat op donderdag besteld werdt) volgende week maandag geleverd wordt. Toen ik belde om te vragen waarom dat was, kreeg ik geen antwoord. Later in de dag kreeg ik te horen dat het toch op die dag geleverd wordt, maar dat was niet het geval. Toch heb ik hem de volgende dag gekregen, en ik ben er heel blij mee.

Kos 13-06-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Geweldig geholpen door verkoopadviseur!

Ik heb voor deze shop gekozen, omdat ze in eerste instantie altijd goed geprijsd zijn. Daarnaast was het een van de weinige winkels in omgeving Utrecht die op zondag open is. De TV die ik uiteindelijk gekocht heb, ben ik niet 100% tevreden mee, maar dat is mijn eigen fout. Ik heb niet vooraf goed genoeg ingelezen wat ik eigenlijk wilde hebben.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marco 12-06-2017 Via de website gekocht

wereldwinkel supertop!!!!!!

wederom weer wat online gekocht dit keer een samsung soundbar.
ze maken waar wat ze beloven om half 10 in de avond besteld en betaald en de volgende morgen stonden ze voor de deur wat een kracht van een superbedrijf.
duidelijke site goede uitleg en een ruime keuze voor iedere portemonnee kun je wat vinden...

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

R.T. Mouw 12-06-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Prima service en snelle afhandeling

Wij kwamen binnen om een TV te kopen. We werden snel geholpen en alle merken met voor en nadelen werden besproken. Het was duidelijk dat de verkoper een beste advies wilde geven en niet ging voor een grote marge ofzo. Er werd echt aandacht besteed aan onze wensen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Thomasdb 12-06-2017 Via de website gekocht

Uitstekende winkel en service!

Goede aanbiedingen. Veel keuze. Leuk en handig ook de filmpjes bij veel producten zodat je het ook op de site even kan bekijken, en veel handige tips van Tom Coronel krijgt
Snel en goed geleverd, uitstekende keuze om hier een nieuwe televisie te kopen. Bijna net zo snel geleverd als Coronel in zijn race auto op de baan is.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Alex 12-06-2017 Via de website gekocht

Fijne Winkel

Ik koop met regelmaat een nieuwe tv hier prettige service ook in de winkel webshop is ook echt prima vandaag besteld morgen in huis prima service

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Peter Smit 12-06-2017 In de winkel gekocht

Perfect geregeld!

Ik werd goed geholpen in de winkel. Door de set-up van diverse audiosystemen, kon ik snel een vergelijk maken en daardoor werd de keuze een stuk gemakkelijker.

Marc Behet 11-06-2017 Via de website gekocht

super snel

middags laat bestellt op vrijdag maar zaterdag om 10.45 uur al in huis gweldig
verder zo de prijs was ook goed veel informatie op de website

Jennie Rol 11-06-2017 In de winkel gekocht

Mevrouw

Makkelijk te vinden ruimen parkeerplaats goede service en ook snel brengen de spullen zelfs na de auto en heel vriendelijk

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Massie 11-06-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Prima levering, 's avonds besteld en de volgende dag in huis. Super blij met mn nieuwe tv. De website is duidelijk en overzichtelijk

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hoksbergen 11-06-2017 Via de website gekocht

Perfect

shop duidelijk en levering giga snel, ben zeer tevreden over deze LG TV 55 inch
de prijs was goedkoper als van andere aanbieders.