Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Kwang Chul Yon 17-07-2017 In de winkel gekocht

geweldige producten op 1 plek

Ik was op zoek naar een nieuwe tv , de vorige heb ik ook bij televisiewinkel (plasmadiscouter) gekocht en was er ook erg tevreden mee.
Ik had op de site gekeken en gelijk gebelt of ze hem op voorraad hadden , ja zei de dame aan de andere lijn , zal ik hem gelijk reserveren voor u , waar op ik gelijk zei ja prima , kom hem nu halen , geweldige service en een mooie showroom .

S.Gagliano 17-07-2017 In de winkel gekocht

Gewoon goed

Goede prijs, goede uitleg over het product en het wordt ook nog naar je auto gebracht , gewoon prima service

Peter Bras 17-07-2017 In de winkel gekocht

Super geholpen!

Naar aanleiding van een reclamemail een reservering gemaakt voor een Samsung televisie ka en die stond de dag erop netjes klaar. Even wachten onder het genot van een kopje espresso en daarna netjes door het personeel in de auto gelegd.

Martin 17-07-2017 In de winkel gekocht

Super winkel!

Ik heb afgelopen zaterdag een 4k televisie van LG bij ze gekocht .Je wordt heel vriendelijk geholpen en de tv werd ook nog door een aardige jongen naar m'n auto gebracht. Ik kom zeker terug .Super gewoon!

K.Snabel 17-07-2017 In de winkel gekocht
naarden

Prima en deskundige service en uitleg

Samsung televisie gereserveerd dit vanwege de mooie korting ( €180,--) .Keurig thuis via pc bericht met afhaal code en richting Naarden getogen. Ontvangen door een vriendelijke jongeman die nog uitleg gaf over de installatie van de televisie en zelfs nog hielp met het inladen in de auto ( waar vind je dat nog ). Tijdens de installatie thuis van de TV nog een klein probleempje met het instellen van het geluid even gebeld naar de winkel en door een alleraardigste en geduldige dame ( Dapfne) kundige uitleg gekregen. Al met al zeer tevreden zowel over de prijs van de TV als over de service.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marnix 17-07-2017 Via de website gekocht

Snel, goed en mooie prijzen!

Fijne en goede werkende webshop. Makkelijk te filteren om snel tot een goede selectie te komen. Verder is de prijs/kwaliteits verhouding erg goed. Leuke aanbiedingen en een breed assortiment.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

sisko 17-07-2017 Via de website gekocht

Prima Product & Snelle levering

Prima uitleg via een video en tekst van het product op de website en een dag later geleverd, kortom een super snelle levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Aagje 17-07-2017 Via de website gekocht

Super snel

Vrijdagavond besteld en de volgende ochtend (dus zaterdag) al in huis. Het kon niet sneller. Goede kwaliteit voor een mooie prijs. I'm happy!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tom 17-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige Tv

De samsung 49ks8000 gekocht bij jullie. Via bol.com. Tv getest en werkelijk wat een beeld! Ben van een 32 inch zonder smart naar 4k met smart tv en maar liefst 49 inch.. voor sommige mensen die het nieuwste van het nieuwste willen hebben misschien van mwha klein.. maar echt wat een groot scherm ben er erg happy mee👍🏻 Top

Moes 16-07-2017 Via de website gekocht

Goede snelle service. Snel in huis

Makkelijk website. Goede uitleg van producten. Ruim assortiment. Je komt Altijd wat tegen wat bij je wensen past

Ron Plaa 16-07-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Kennis van zaken, betrouwbaar en goede service!

Wat een goede winkel. Ze hebben daar goede merken staan, een goed en kundig verhaal en een prettige service. De moeite waard om daar eerst maar eens te gaan kijken. Ga zo door!

Quincy 16-07-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede aflevering

Het is fijn dat er aandacht wordt besteed aan een artikel d.m.v. een video. Hierdoor heb je er letterlijk en figuurlijk beeld bij wat er toe doet bij een aankoop. Verder een goede afhandeling en service. Top dus

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

jannes 16-07-2017 Via de website gekocht

leuke winkel

ziet er gezellig uit
niet gelijk een opdringende verkoper
vragen bij advies word goed naar je geluisterd

alleen tom moet ff spullen halen gaat stuk sneller denk ik
maar de koffie meneer maakt een hoop goed
eigenlijk in 1 woord TOPPIE

Saloua 15-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Was op zoek naar televisietoestel voor de kinderen. Via website besteld bij televisiewinkel , juiste prijs en op tijd geleverd. Goede service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerard de Groot 15-07-2017 Via de website gekocht

een super-tv voor een goede prijs binnen 24 uur geleverd...!

Een zaak die snel een goed product levert voor een sterke prijs is tegenwoordig zeldzaam. Een aanrader voor iedereen.

Martijn 15-07-2017 Via de website gekocht

Mooie aanbiedingen en snelle service!

Ik was op zoek naar een klein formaat TV voor aan de eettafel om de kids zoet te houden. Ik zag een prachtige aanbieding van een 22 inch Led TV met smart functies. Prima beeld en alles werkt super. Hij was beduidend goedkoper dan bij de concurrentie en de afhandeling was snel. Tevens werd ik goed op de hoogte gehouden van de geplande aflevering. Gewoon perfect gegaan weer dus een dikke tien!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marianne 14-07-2017 Via de website gekocht

Super service

Ik had een paar jaar geleden al eens een televisie gekocht voor op de camping. Dat was heel goed bevallen dus nu op zoek naar een "grote" tv voor thuis. Heerlijk op mijn gemak op internet tv's vergeleken en besteld. De Tv werd keurig volgens afspraak de volgende dag thuis bezorgd. Een half uur voordat de chauffeur bij me was belde hij dat hij er binnen een kwartier zou zijn. De Tv bevalt prima en het geluid is super. Deze winkel is dus echt een aanrader.

John 14-07-2017 Via de website gekocht

Een goede webshop.

Duidelijk en overzichtelijk. Een curved tv en bijpassende sound bar gekocht. Snelle levering . Goed beeld en geluid kwaliteit.

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -

Nick T 13-07-2017 Via de website gekocht

Slechte levering

Het product zelf kan ik niet op aanmerken maar de levering gaat niet zoals hoort, maandag besteld en zou dinsdag geleverd worden. Heb het uiteindelijk maar donderdag ontvangen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd

Create2Fit Naarden 14-07-2017

Beste Nick T,

Allereerst onze excuses dat uw bestelling niet tijdig bij u is afgeleverd. Graag willen wij dit onderzoeken en een passend gebaar bieden.

Helaas kunnen wij u bestelling niet terugvinden aan de hand van uw nickname. We willen u vragen om uw ordernummer naar ons te mailen, zodat we al u gegevens erbij kunnen pakken.

In afwachting van uw reactie.

Klantenservice Televisiewinkel.nl

andre 13-07-2017 In de winkel gekocht

super geholpen

de winkel ziet er top uit, overzichtelijk en fraai vormgegeven.
elke vraag werd adequaat en vriendelijk beantwoordt.
de levering was uiteraard van dezelfde kwaliteit.
helemaal top

Ben 13-07-2017 Via de website gekocht

Allsecur

Alles Allsecur .....Snel en Goed !!!
Ik vond snel en goedkoop een dongle voor een Solara TV om Wifi op aan te sluiten.

Frans 13-07-2017 Via de website gekocht

Slechte en late reactie

Na 2 dagen bericht dat mijn tv niet aan de inruilactie mee doet waarschijnlijk willen ze alleen recente tv's hebben . Gelukkig adres gevonden die wel een fatsoenlijk bedrag voor mijn tv terug wil betalen. Echt triest zo'n bedrijf. Reeds met volle tevredenheid elders gekocht

Samsung tv 13-07-2017 In de winkel gekocht

Mooie aanbieding

In de opruimkelder een mooie 65 inch gezien.

Een paar vragen gesteld via de mail en direct reactie top!!

Besloten om de tv te halen ivm file tien minuten voor sluitingstijd pas aanwezig.. De tv werd keurig ingeladen!

En uiteindelijk super blij met me aankoop!

Mooie winkel!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

AHO 13-07-2017 Via de website gekocht

Doen wat ze moeten doen

Iets gekocht voor een goede prijs en de volgende dag binnen. Kortom, ze doen wat je mag verwachten van een webshop.
Tav service weinig toe te voegen; hoeveel service is er nodig als een goedwerkend apparaat wordt opgestuurd?

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mario 13-07-2017 Via de website gekocht

Super winkel helemaal top

Ik vind super winkel met goed online shop alles komt netjes op tijd ik zou aan iedereen aanrade alles van goede kwaliteit top top

smartie 13-07-2017 In de winkel gekocht

tevreden gevoel

werd ondanks de drukte vakkundig en relaxed geholpen en geïnformeerd door aardige verkoopmedewerker.
Ben tevreden met mooi product huiswaarts gereden !

Ronald 13-07-2017 Via de website gekocht

Ee goede service en snel geleverd toppie

Ga zo door een goede service ga zo door
met de goed service . Geen half werk dan komen de klanten van zelf .

Jan Van den Broeck 12-07-2017 Via de website gekocht

Niets op aan te merken! Alles top!

Zeer simpel het gekozen toestel besteld via de site besteld en op het afgesproken moment netjes geleverd. Zo zou het overal moeten zijn!

Gooltjes 12-07-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering en degelijk verpakt!

Artikelen werden snel geleverd, netjes verpakt en prijstechnisch concurrerend met andere webwinkels. Even goed googlen heeft echt geloond voor ons!

D. Scholten 12-07-2017 In de winkel gekocht

Hele prettige winkel

Wij zijn heel prettig en deskundig geholpen door de verkoper. Plezierig gesprek en we waren er daardoor snel uit. De verkoper wist waar hij over praatte en dat maakt het zoveel makkelijker.

Cornelis 12-07-2017 In de winkel gekocht

Geen geweldige service

Verkoop in het winkel traject prima, maar service na vroegtijdig defect van een tv slecht, pas na vele keren een bezoek aan de winkel gemaakt te hebben en ondanks toezeggingen voor een nieuw exemplaar en een eigen bijdrage duurde het nog lange tijd voordat de toegezegde belofte werd nagekomen.

Dirk Hoogeveen 12-07-2017 In de winkel gekocht

Service is top

Vriendelijk personeel, neemt de tijd en geef goed uitleg. Dicht bij vastbak en de winkel is ruim opgezet.

cor bok 11-07-2017 In de winkel gekocht

jong vrolijk verkoop team

niet al te grote winkel maar met alleen maar mooie spullen.goed overzicht tussen allerlei merken .personeel weet alle technische vragen te beantwoorden.

Rob van dijk 11-07-2017 In de winkel gekocht
naarden

supersnel geholpen en gekocht.

Met mijn amerikaanse schoonzoon zaterdag om 15:00 uur in Naarden langs. Hadden ons al goed ingelezen op het net! binnen 10 minuten geholpen door alleraardigst meisje, die meteen de factuur mocht uitdraaien, mijn Sony Ht rt5 set, nergens leverbaar? Bij navraag stond er bij jullie een demo model in het magazijn, voor een speciale prijs. mijn dag kon niet meer stuk. tevens de lg 55 inch was op voorraad, dus hup in de auto en met 10 minuten tevreden de deur weer uit.
Super blij allebei. ik kom met de kerst op zeker mijn nieuwe tv hier halen, eerst even verhuizen.

Lodewijk koelman 11-07-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Top service, zeer vriendelijke, uiterst deskundige verkopers

Top service, vriendelijk, uiterst deskundig en zeer eerlijke adviezen. Goede locatie, zeer makkelijk te vinden .

Patrick 10-07-2017 In de winkel gekocht

Top Service!

Wij zijn uitstekend geholpen. Goede uitleg en de tv werd naar de auto gebracht. Ik zou deze winkel zeker aanraden.

R.Herber 10-07-2017 In de winkel gekocht
Naardeb

Uitstekende uitleg en kundig personerl

Luisteren naar de wensen van de klant en daar een goed advies voor gegeven.
Ik heb nu veel kijk plezier van mijn tv

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Willemsen 10-07-2017 In de winkel gekocht

Goede service

Nette winkel. Service was goed en netjes geholpen. Website ziet er ook netjes en overzichtelijk uit.

Kuba 10-07-2017 In de winkel gekocht

Perfect

I didnt have any idea which tv to buy, but Very helpful and profesional personel (Julian) explaind me everythink. One more time - Thanks!

Michiel 10-07-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Snel, helder en goede informatie

De site is goed en helder van opzet. Zowel telefonisch als in de winkel snel en goed geïnformeerd. Top!

B.M. Hendrikx 10-07-2017 Via de website gekocht

Supersnelle reacties!

Supersnel gevonden wat ik moest hebben, en anders staan er nog telefoonnummers bij. Heel duidelijke omschrijving, duidelijke site.
Echt de dag erna binnen, een minpuntje was de post.nl hebben altijd enkele uren vertraging zodat het me niet een halve dag maar een hele vrije dag heeft gekost. Ligt niet aan deze winkel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Moustapha 09-07-2017 In de winkel gekocht

Prima service en support

Gemak door ligging van de winkel waardoor ik mijn aankoop eerst kon bekijken voordat ik tot koop overging

Marianne 09-07-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Goede kennis en lekkere koffie

Een prettige manier van verkoop. Een mooie winkel met goede kwaliteits producten. En personeel met veel kennis.

De Bie Wouter 09-07-2017 Via de website gekocht

Super geweldige service!!!

Ik was op zoek naar een bepaald type van led televisie die bij ons niet meer te verkrijgen was. Na wat zoekwerk kwam ik hem gelukkig tegen op de website van Televisiewinkel.nl en de keuze was snel gemaakt! Als je online shopt is de site zeer klantvriendelijk en de service is top,zowel telefonisch als via mail! Zo krijg je meer dan voldoende info over je aankoop en de levering,garantie enz. en hebben ze verschillende betaalmogelijkheden. Een aanrader!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerard 09-07-2017 In de winkel gekocht

Prima service

Deskundige voorlichting en begeleiding bij het komen tot de juiste keuze tv. Door de juiste vragen te stellen en deze te vertalen naar de specificatie van de tv! Uiteindelijk resulteerde dit in het uitpakken van een pakket vol blijdschap. Sindsdien genieten wij er elke dag van.

Jeroen 09-07-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare website!

Gekocht via Bol.com en geleverd door televisiewinkel.nl zeer goede communicatie en razendsnelle levering deze website is TOP!

Wieemer 08-07-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service,

Super goede prijzen, snelle service binnen 1 dag producten in huis. Vriendelijk te woord gestaan aan telefoon. Tot 2x telefonisch contact gehad met medewerker en geduldig en behulpzaam te woord gestaan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

B. Appelo 08-07-2017 In de winkel gekocht

Goede en snelle service

Duidelijke uitleg en accuraat. Nemen de tijd voor je en geven de opties die er mogelijk zijn leggen alles gedegen uit.

Hans van Eijk 08-07-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Via de website goede keus kunnen maken. Liep al veel langer na te denken over een nieuwe tv. Teksten en videofilmpjes hebben uitstekend geholpen met mijn keuze.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Oostveen 08-07-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Mooie winkel en prima service

Op de site is voldoende keuze om een idee op te doen en vervolgens mij naar de winkel te begeven
Om mij te laten informeren door de gedegen kennis van de verkoper.
Prima winkel en alles goed opgesteld waardoor je gericht een keuze kan maken