Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

6,9 Lees 19731 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 34 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

6,9

Chantal 20-08-2017 In de winkel gekocht

Was weer top

Ik heb hier mijn tv een paar jaar geleden gekocht en ben er nog steeds heel blij mee. Helaas was mijn afstandsbediening gesneuveld. Dus maar snel weer even terug naar de winkel Dan weet ik gewoon dat ik de goeie weer mee naar huis neem. En alles in de computer voor als er wat aan de hand is. Helemaal makkelijk en top.

Savo 20-08-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Ook de after sales is perfect!

Bijna alles op voorraad, deskundig personeel, laagdrempelig en heerlijke koffie! Na per ongeluk een verkeerd product te hebben meegegeven, super opgelost, uiteraard door het juiste product te leveren en de reiskosten te vergoeden. Ik zeg dikke pluim👍

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Rob van der Helm 20-08-2017 Via de website gekocht

Mooie aanbieding in één dag geleverd!

Mooi assortiment en eenvoudig te navigeren en bestellen.
Minpuntje? Het artikel stond vermeld als beschikbaar maar telkens als ik het wilde kopen was 'iemand' me al voor? Een uur later werkte het wel en darna verliep alles helemaal goed.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Werner 20-08-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld!

Prima geregeld. Eerst via de site de reviews en de video bekeken. Bestelling geplaatst en de volgende dag geleverd.

Hans Vos 20-08-2017 Via de website gekocht

Gemak dient de mens. Symbool voor Televisiewinke

Alleen positieve ervaringen. Betrouwbare informatie, gemakkelijke site, vlotte levering. De TV bevalt uitstekend.

Wesley 19-08-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Super service en lekkere koffie tijdens het wachten

Voor de 3e keer al bij de televiesiewinkel geweest om ook voor de 3e keer een TV aan te schaffen.

Bij binnenkomst werd me een kopje koffie aangeboden (koffie machines verkopen ze tevens ook) en werd ik naar mijn TV geleid die ik zei te willen zien (LG 55UH850V). Ik had er nog wat vragen over en die konden allemaal kundig worden beantwoord. Voor de jonge medewerker die mij te woord stond (sorry ik ben je naam vergeten), top service en een super ervaring, dank daarvoor!

De prijs was scherp en in lijn met online verkopers, dus dat is voor een retailer met een heuse winkel toch echt goed gedaan! Dus ik kom voor de toekomstige 4e TV gewoon weer terug!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

VB80 19-08-2017 Via de website gekocht

Redelijke winkel

Had 3 jaar geleden een Sharp 60 inch tv van €1000 hier gekocht, na 3 jaar kapot. Toen kreeg ik een vrij lage korting en helaas weer €1000 uit gegeven hier. Dus achteraf een beertje een nare bij smaak.

Create2Fit Naarden 21-08-2017

Beste VB80,

Het is inderdaad een vervelend verhaal over uw Sharp.
Helaas wilde de fabrikant niet meewerken aan een coulance (normaliter is er een coulance regeling buiten de 2 jaar fabrieksgarantie) , om deze reden hebben wij zelf u een korting gegeven van € 250,00 op de nieuwe televisie, om u hierin tegemoet te komen.

Helaas is het voor ons niet mogelijk geweest om u hierin nog verder tegemoet te komen.

Team Televisiewinkel.nl

Mark 18-08-2017 In de winkel gekocht

Goede uitleg en prijs

Goed geholpen bij de informatie die we zochten en een goede prijs voor de tv en Soundbar. Ga zeker terug mocht die aan vervanging of uitbreiding toe zijn

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Missstar33 17-08-2017 Via de website gekocht

mooie tv snelle service op een klein communicatie foutje na

Altijd scherpe aanbiedingen. Helaas communicatie foutje maar netjes opgelost door de klanten service

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rémi 17-08-2017 Via de website gekocht

Prima prijs-kwaliteit en uitstekende service!

Ik ben erg enthousiast over de Televisiewinkel. Ik ben op een vriendelijke en eerlijke wijze geholpen met mijn vragen over de televisie. Ik had het gevoel dat er werd geluisterd naar onze behoefte en verwachtingen.
Daarnaast is de afhandeling zeer duidelijk en netjes verlopen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

a.grim 16-08-2017 In de winkel gekocht
naarden

ruime keus en goede kennis van zaken

De verkoper gaf goede info en beantwoordde al onze vragen over verschillende led tv's, waardoor wij meteen de stap genomen hebben om er 1 aan te schaffen.

krieke58 16-08-2017 Via de website gekocht

Snelle service, goede afhandeling!

Goede prijs, goeie service.
Het order werd snel opgevolgd en was binnen de kortste keren bij ons thuis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Rick 15-08-2017 Via de website gekocht

Super snelle en goede service

had via de website de televisie opgezocht en vrij snel degene gevonden die ik zocht. daarna via de website gereserveerd en meteen de volgende dag opgehaald in de winkel, waar ik ook super snel geholpen werd en nog wat belangrijke info en verschillen met andere types te horen kreeg. Ze zijn zelfs meegelopen naar de auto om te helpen de televisie in te laden.
Ik zou hier zeker nog een keer Terug komen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Coert 15-08-2017 In de winkel gekocht
Televisiewereld.nl Naarden

Hartstikke goede service en goed personeel

Heb voor deze winkel gekozen omdat dit de enige was waar ik mijn tv ook kon zien in de showroom
En ook omdat het personeel zo netjes en meedenkend is. Was verleden jaar al geweest voor tv maar deze was niet meer leverbaar maar dacht toen al zie ik een andere tv dan ga ik hem daar kopen.

Jan willem 14-08-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Service ok wist waarvoor ik kwam verkoper erg vriendelijk.

Internet beoordeling .
gezien snelle service .
brachten product zelfs naar auto toe,samen ingeladen.

Mark 14-08-2017 In de winkel gekocht

Geweldige winkel!

Erg goed en deskundig geholpen. Had mezelf al aardig voorbereid door veel reviews etc van de expert sites door te nemen. Werd goed geholpen door de zeer deskundige verkoper die op alle aanvullende vragen van mijn kant nog antwoord had welke het vrij gemakkelijk maakte mijn keuze te maken. En daarbij is het niet onbelangrijk te noemen dat ze hierbij alle tijd voor je nemen!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Robert 14-08-2017 In de winkel gekocht

Uitstekende vakkennis medewerkers

Door de uitstekende kennis van de medewerker stond ik na 10 minuten weer buiten met de televisie die ik nodig had. De televisie werd keurig in mijn auto getild, alles wat nodig was om snel te installeren was beschikbaar, juiste beugel etc.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

C. S. Roza 14-08-2017 In de winkel gekocht

uitstekend vakbekwaam personeel

Op onze vraag naar een goede televisie voor een scherpe prijs kregen we uitstekende antwoorden en naar onze mening een goed advies.

Kieskeurig 14-08-2017 In de winkel gekocht
CREATE2FIT Bronsstraat 10 Naarden

Goede verkopers

Ik vind dit een goede winkel.
Uitgebreide keuze, klantvriendelijke uitstraling, veel op voorraad, goede uitleg van de verkopers.
Wat de site betreft, je kan er vinden wat je nodig hebt.
Als je een tv wil kopen, wordt er op de site verteld wat de tv allemaal heeft.
Wat de levering betreft is prima gegaan.

Michiel ten Cate 14-08-2017 Via de website gekocht

Teleurgesteld

Ik ben deze keer erg teleurgesteld.
Heb een samsung tv gekocht in de uitverkoop hoek maar deze kwam kapot aan.
Dus ik teleurgested met de tv terug naar de winkel.
Kon ik geen andere krijgen van dit type.
Ik kon alleen een LG krijgen maar ik wil een samsung tv zelfs aan geboden bij te betalen maar konden het niet oplossen anders dan een tv die een keer zo duur was.
Dat is volgens mij geen goede service uiteindelijk genoegen moeten nemen met me geld terug.
Bijzonder teleur gesteld zelfs met mijn eenmanszaak geef ik betere service aan mijn klanten.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Create2Fit Naarden 14-08-2017

Beste Michiel,

Vervelend dat het zo gelopen is, dat was niet onze bedoeling. Als het goed is hebben we nu persoonlijk met u en proberen we tot een oplossing te komen. Excuses voor het ongemak.

Team Televisiewinkel

S.A. den Boer 14-08-2017 In de winkel gekocht

vakkundig advies

geweldig uitgebreide webshop dus je verwacht ook een grote complete showroom, maar dat viel wel tegen, beperkt aantal tv,s daadwerkelijk in de showroom. Ik wist wat ik hebben wilde maar kon het niet ter plaatse bekijken.

henk 13-08-2017 In de winkel gekocht

goede service

ik heb bij jullie een samsung 55inch uhd tv gekocht en zijn daar erg blij mee en wij hebben er 3 jaar voor gespaard en hij is erg mooi en ik ga de gebruiksaanwijzing uitprinten want een boekje wat er bij zit is beknopt en we zijn zeer te spreken over jullie service want on 16:00 gekocht en om 20:00 was de monteur bij mij thuis om hem te instaleren wat wel jammer is dat de monteur niet onze kpn afstandbediening aan de samsung tv gekoppeld heeft dus we zitten toch nog met 3 afstand bedieningen zitten maar beeld en geluid is super mooi

De jong 12-08-2017 In de winkel gekocht

Top bedrijf !!

Kom er al jaren , snelle service , duidelijke uitleg van mijn vragen bv over verschillen van tv's , geen gepush om je iets te verkopen en uiteraard hele nette prijzen

Holtjer 12-08-2017 Via de website gekocht

foutje, bedankt

ik heb tot nu toe niets anders dan positieve ervaringen met televisiewinkel. maar nu is er dan toch een klein wolkje gekomen. Ik heb op zondag een tv besteld, die (uiteraard) niet op maandag bezorgd zou kunnen worden, maar dat was ook geen probleem aangezien we een paar dagen weg zouden gaan. Dus heb ik op de website bij het bestellen aangegeven dat ik de tv graag pas op zaterdag zou ontvangen. Nu we weer thuis zijn blijkt dat de tv pas maandag komt, dus niet op zondag lekker de tv ophangen, maar pas op maandag, en dan is nou net m'n vakantie afgelopen

Create2Fit Naarden 14-08-2017

Beste meneer Holtjer,

Wat vervelend dat het zo is gelopen met de levering. Ik zal het even uitzoeken en u een mail sturen om samen naar een oplossing te kijken.

Team Televisiewinkel

Co2J 11-08-2017 Via de website gekocht

Snel en adequaat

De prijs was het goedkoopst, en ook geen verzendkosten en daarmee ook nog dat de levering gewoon zoals gepland de volgende dag geleverd wordt. Kortom snel en adequaat voor een goede prijs.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

wim 10-08-2017 Via de website gekocht

duidelijkheid en goede service

Duidelijke overzicht in producten.
Goede prijs kwaliteit van de producten
Super handig met afterpay ook.
Snelle emails
Correcte afhandeling
Je heb het garantie bewijs nog eerder dan het product al binnen heb.
Product ook meteen op de afgesproken dag ontvangen
Snelle service
Kort om zeer te vrede
Zeker een aanrader toppie

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ruud 10-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service

Ik heb de LG OLED65B6V tv gekocht, werd goed geholpen dus goede service, goede prijs voor de tv en de volgende dag hing deze aan de muur! Beter kan niet!

Jan Willem Brem 10-08-2017 Via de website gekocht

TOP service !!!

Ik kreeg van alle kanten positief nieuws over deze webwinkel en dat heeft mij er over gehaald om hier gebruik van te maken en ik ben zeer tevreden en zal ook een ieder deze aanraden ! Bedankt en tot de volgende keer !!

Michel 09-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Snelle levering, duidelijke informatie op de website, zowel over het product als over de levering, verder hanteren ze prima prijzen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

43PUS6201 - 4K tv 09-08-2017 Via de website gekocht

Top zaak!

Grote nieuwe Ambilight gekocht bij www.televisiewikel.nl klasse service en de volgende dag al in huis voor de laagste prijs (was 10 Euro goedkoper als bij de één na goedkoopste en het scheelde nog veel meer met de rest)

Dhr.Houta 09-08-2017 Via de website gekocht

Beste Prijs .... Goede Service en Super Snel Bezorgd !

4x nu een TV gekocht via televisiewinkel en Ik vind televisiewinkel tot nu toe nog steeds de beste TV winkel van NL.
Ze verdienen dit van mij door hun No-Nonsense Attitude .
Vandaag besteld Morgen in huis + Scherpste prijs die ik kon vinden.
hoop in de toekomst mischien op een groter assortiment wit en bruingoed artikelen ,ben niet gek!

Peter Rolff 09-08-2017 In de winkel gekocht

Prima duidelijke uitleg, service gericht. Niet Tom maar TOP

Meerdere artikelen gekocht, kom daar altijd terug vanwege de deskundige uitleg. Mankeert er iets aan of gaat er na geruime tijd iets kapot Coronel levert snel een vervangend onderdeel. Betaal liever iets meer dan ergens anders op internet, omdat ik weet dat de service TOP is.

Ton 08-08-2017 In de winkel gekocht

Gedegen kennis en prettige service in de winkel

Na eerst de website te hebben bekeken, op zondagmiddag naar de winkel in Naarden gegaan om het product te zien/horen.
Prettige service van kundig personeel overtuigde mij al snel de deal te doen en het product gelijk mee te nemen.

van Luijn 08-08-2017 In de winkel gekocht
naarden

super winkel met heel veel keus voor mooie prijzen

echt super mooie winkel, alles keurig uitgestald, zeer goede servixe, en wat een keuze, mooie prijzen. echt top!

DJ 07-08-2017 In de winkel gekocht

Overzichtelijke shop

Prettige shop, niet zo groot, kun je tenminste kiezen. VIa webshop waren wij al goed geinformeerd. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Prettig even met rust gelaten toen wij keuze gingen maken.

Barend 07-08-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Prima luistert goed wij ook blij

Eerdere goede ervaring vooral ook met personeel. Dan kom je terug zo werkt dat, zoiets blijft hangen.

Claudia 07-08-2017 Via de website gekocht

Teleur gestelde service

Afgelopen vrijdag (ruim voor 22:00 uur) een tv besteld. Reden, volgende dag geleverd. Mooi op tijd binnen voor verjaardag dacht ik. Tijdens bestel proces zaterdag levering aangegeven. Wat schetst mijn verbazing zaterdag ochtend.... levering staat gepland voor maandag tussen 08.00 en 18.00 uur. DHL gecontact zaterdag en geeft aan dat het om een groot?? (32'') pakket gaat en dat waarschijnlijk de televisiewinkel geen zaterdag levering heeft aan gevinkt. Later ook televisiewinkel gebeld. Lange tijd in gesprek toon gehad. Daarna iemand gesproken en deze dame gaf aan dat er wss iets verkeerd is gegaan bij hun tweede (externe) distributie centrum!!! Ik kan hier niks mee. Weg verjaardags verrassing..... nu, maandag, 16:45 uur nog steeds geen tv. Slecht!! Zit heel de dag al te wachten. Nee, ik breng mijn beoordeling niet naar een 10 voor televisiewinkel. Sorry daarvoor.

Anna-Simone 06-08-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Ik heb een tv besteld afgelopen donderdag, wordt reclame gemaakt dat het volgende dag in huis is, vandaag zondag en nog niks gezien, jammer hoor!

Create2Fit Naarden 07-08-2017

Beste Anna-Simone,

Vervelend dat de TV nog niet geleverd is. Ik zie inderdaad dat er iets is misgegaan bij DHL. Ik zal u hierover een email sturen om het toe te lichten, en om te kijken of ik het goed kan maken.

In elk geval onze welgemeende excuses voor het ongemak!

Vriendelijke groet,
Team Televisiewinkel.nl

phila 06-08-2017 In de winkel gekocht
Televisie.nl

Snelle Service

Ik heb deze shop gekozen vanwege het ruime aanbod, en ook net wat ik nodig had.
Qua prijs is het zeker de moeite waard om deze shop in gedachten te houden.
Al met al ben ik zeer tevreden.

Vincent 06-08-2017 In de winkel gekocht

Top service

Eerst online oriënteren, goede en bruikbare feedback krijgen op vragen. Even bellen, langs rijden en je hebt een top deal binnen 2 uur.

Yvonne 06-08-2017 Via de website gekocht

Snelle, correcte levering

Via Bol.com hier terechtgekomen. Zeer snelle levertijd. Product functioneert prima. We zijn er blij mee!

Jordy 06-08-2017 Via de website gekocht

Heel snel geleverd

Duidelijke info, snelle levering. Besteld in 21:50 en 12 uur later al in huis. Mis alleen zoals bij heel veel webshop de specificaties die relevant zijn voor gamen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wshovius 06-08-2017 Via de website gekocht

Top geregeled

Snel kunnen bestellen, sbel een bevestiging en de volgende dag om 9:30 al bezorgd! Toen ik belde waarom ik nog geen track en rrace code had werd dat me goed uitgelegd

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Leen Bras 06-08-2017 Via de website gekocht

Maak Alstublieft betere afspraken met DHL, 4-8 i.p.v. 7-8.

Niet de goedkoopste van Nederland, maar op basis van reviews hier toch maar besteld. op goed geluk, helaas te vroeg geleverd door DHL en gelukkig een betrouwbare buurman.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Mooie weergave. Gratis levering. Prima. 05-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering. Geweldig product

Soundbar gekocht. Voldoet precies aan mijn wensen. Volgende dag al in huis. Kan niet beter. Volgende keer eerst weer bij jullie kijken op de website.

Jeroen 05-08-2017 Via de website gekocht

Top

Duidelijke mailings en volgens afspraak geleverd aan huis. Factuur digitaal aangeleverd. Prima geleverd via pakketdienst

Lemke 05-08-2017 Via de website gekocht

Snel in huis

Product in het weekend besteld. Vervolgens werd het product op woensdag geleverd. Alleen jammer dat ik zoals werd aangegeven niet gebeld ben geworden een half uur voor bezorging

B. Stauffer 05-08-2017 In de winkel gekocht

Supergoed geholpen!

De verkoper was echt een tv liefhebber en wist echt alles van de tv's! Hij heeft ons super geholpen de juiste tv te kiezen! Wij hebben een Sony Bravia gekocht en die was bij de Televisiewinkel ook het goedkoopst!

Dennie Kroes 04-08-2017 Via de website gekocht

Goede service

De service was goed, op de site is alle mooi overzichtelijk en duidelijk aangegeven. Hierdoor kan je makkelijk zelf een goed oordeel maken tussen verschillende beeldschermen. Echter mag er wel meer duidelijkheid komen over hoe laat een bezorging wordt geleverd in plaats van de brede tijd range die er nu voor staat. Ook zijn de batterijen die meegeleverd zijn bij mijn televisie leeg waardoor ik zelf nieuwe moest kopen. Is niet erg maar wel heel vervelend als je net je televisie wil gaan aansluiten en instellen voor de eerste keer.

Ik hoop zo dat ik een beetje duidelijkheid heb gegeven over waarde minpunten nog liggen.

Groet,
Dennie Kroes

peterv7058 04-08-2017 Via de website gekocht

Fijne communicatie

De service en de snelheid waarmee jullie werken. petje af. Communicatie is vriendelijk en luisteren naar de klant, nogmaals chapeau.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -