Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,8 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 359 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Mike Kooijman 05-09-2017 In de winkel gekocht

Goed geholpen

Televisie had ik al uitgezocht via internet. Aangezien ik dicht bij de winkel woon, ben ik gezellig even langs geweest. gezellige winkel met veel tv's. Gevraagd aan de balie of ze de televisie nog hadden en deze was nog voorradig. Eentje meegenomen. Heel goed geholpen met inladen.

Hans 04-09-2017 In de winkel gekocht
Naarden, Bronstraat 10

Heldere website

Gereserveerd via de website en daarna opgehaald in de winkel. Werkt perfect. Leuke en duidelijke presentatie op de site, van artikelen die ook in de winkel zijn op te halen en te bekijken. Afspraken kloppen en de service is prima.

Ruud 04-09-2017 In de winkel gekocht

Uitermate goede service!*

Wij werden afgelopen zaterdag geholpen door een jonge man die enorm veel van televisies weet. We kregen een uitgebreide uitleg van de diverse merken en types. Resultaat? Een mooie Philips Ambilight aan de muur meet een haarscherp beeld. In dit geval nergens online goedkoper en de medewerker heeft hem zelfs in de auto gezet. Top!

metwina 04-09-2017 In de winkel gekocht
naarden

Top service, snel geregeld!

Mooie shop! Goede uitleg over de spullen en de tv werd netjes in de auto gelegd.
Vriendelijk personeel

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Milco 03-09-2017 Via de website gekocht

Super snel en duidelijk. Gewoonzoals het moet.

Duidelijk informatie op de juiste manier zien wat de verschillen zijn tussen de televisies. Mooie prijzen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tessa 03-09-2017 In de winkel gekocht

Matig advies

Ik vond de verkoper niet echt enthousiast. Deed zeker niet zijn best om mij een tv te verkopen. Ik moest de informatie uit hem trekken en een demo geven ging ook moeizaam. De verkoper bij de koffieapparaten was daarentegen wel erg vriendelijk terwijl we daar alleen even stonden te wachten totdat mijn nieuwe tv uit het magazijn kwam, deze werd overigens wel keurig in de auto gelegd. De TV zelf ben ik erg blij mee het enige minpuntje is dat ook deze tv niet over 2 tuners beschikt.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Vakkundigheid personeel

Create2Fit Naarden 04-09-2017

Beste Tessa,

Vriendelijk bedankt voor uw feedback na een bezoek in onze showroom in Naarden.

Service staat bij ons hoog in het vaandel, al onze medewerkers volgen maandelijks trainingen om overal van op de hoogte te zijn.
Het verbaasd ons dat onze medewerker die u heeft geholpen niet "klantvriendelijk/goed" is overgekomen, onze welgemeende excuses hiervoor.

Team televisiewinkel.nl

Dolf 03-09-2017 In de winkel gekocht

Zeer kundig personeel

Prettige ambiance, fijne sfeer in de winkel, juiste hoeveelheid uitgestalde apparatuur met goede vergelijkingsmogelijkheid van diverse systemen, én goede prijs/kwaliteitverhouding. Doei!

Willem 03-09-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Verrassend winkel met goede service

Had niet verwacht deze wnkel aan te treffen. Even zoeken maar dan heb je wat! Top personeel en zeer uitgebreid aanbod. Een aanrader!

R de Groot 03-09-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle bezorging

Aantrekkelijke prijs en de volgende dag in huis. Luidsprekers direct aan kunnen sluiten en een mooie aanvulling op het geluid.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Christina verhagen 03-09-2017 Via de website gekocht

Een goede snelle service

Omdat er heel snel geleverd kon worden en netjes op tijd
En ik vaker bij bol.com heb besteld en altijd op tijd geleverd is

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beentjes 02-09-2017 In de winkel gekocht

Perfecte service

Na een teleurstellend bezoek bij Mediamarkt, heb ik mij gewend naar deze winkel. Er werd de tijd voor mij genomen, goed geluisterd en uiteindelijk heb ik een mooie televisie gekocht. Niets geen service tot aan de voordeur. De TV werd keurig netjes in mijn auto gezet.

Michel 02-09-2017 Via de website gekocht

Snelle, zekere service !!

Je krijgt wat je bestelt en geleverd volgens de voorwaarden. Gied verpakt en geleverd op de vooraf aangegeven tijd

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frank van Doorn 02-09-2017 Via de website gekocht

Uiterst Tevreden!

Eerlijk is eerlijk, bij Televisiewinkel.nl weten ze wel wat goede service is! Per mail en telefonisch heel goed meegedacht èn een goede deal gedaan! De bezorging van onze nieuwe televisie is volgens mij door Tom zelf gedaan, zo snel! Dank jullie wel!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Michael 01-09-2017 In de winkel gekocht

Top Service

Enorm goed geholpen door deskundig advies in de winkel. Advies/uitleg van het personeel kon niet beter. Geen gladde verkooptrucs om u de duurste aan te smeren zoals bij andere, ze selecteren exact op het type wat bij u past.

BB 31-08-2017 Via de website gekocht

Uitmuntende service!

3 jaar geleden onze tv gekocht. Helaas ging die stuk. De klantenservice gebeld omdat we de bon niet meer hadden. Die werd keurig gemaild. Op advies van een medewerker is de tv opgehaald door een reparatie centrum via LG. Die kwamen met een absurd reparatiebedrag . Hierop wederom contact opgenomen. En direct werd alle communicatie overgenomen van ons. En kwam er uiteindelijk een prima voorstel voor een restant bedrag. Dit hebben we mede door de geweldige service weer uitgegeven bij deze shop. Alle lof dus voor de medewerkers!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Van leusden 31-08-2017 Via de website gekocht

Prima levering, goede tv

Goede prijs, snelle levering en makkelijke website. Bedankt voor de goede service, ik ben erg blij met mijn aankoop!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Martin 31-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service

De service is super ! Ik had geen tijdstip van levering ontvangen maar de bezorger had mijn telefoonnummet via via achterhaald zodat de tv toch afgeleverd kon worden. Een stukje extra service. De TV zelf een Samsung Ultra HD 4K 55inch is een geweldig ding !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rick Fleumer 30-08-2017 Via de website gekocht

Alles voor mekaar

Voor ieders budget,voor ieders voorkeur,elke maat, elke soort is er bij televisiewinkel een tv. Geweldige website, makkelijk en overzichtelijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jurrien 29-08-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Hier is afspraak is afspraak !

Op de website een televisie gevonden en gereserveerd. Bij aankomst wat vragen over de televisie gesteld en kreeg deskundig antwoord. Bij thuiskomst was het gezin enorm verrast aangaande de beeldkwaliteit en bedieningsgemak van deze Philips televisie, die ook nog was afgeprijsd omdat de doos al was geopend. Top!

Karen Mkrtchian 29-08-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Super kwaliteit en geweldig service. Alweer!!

De medewerkers zijn altijd netjes en eerlijk. Ze helpen je altijd top en zijn niet vies om al mijn vragen te beantwoorden. Prijs is altijd goed en het door mij gekochte tv is super zoals beloofd. Ik twijfelde heel erg tussen twee tv's, maar door hey deskundige advies heb ik een keuze kunnen maken en is het waar ik trots op ben. Wat een pracht tv. Ik heb de Lg 55UH850V gekocht. De dag erna werd hey netjes geleverd die ook nog eens een nette meneer. Alles werkt top. Beeld is prachtig en het geluid is zoals beloofd Geweldig. Ik hen meerdere duurdere tv geprobeerd, maar het geluid was steeds niets en nu, wauw! Mijn buren hebben al geklaagd😁. Dhr Coronel doet zijn werk al jaren Top, want anders was de winkel en zouden de medewerkers niet zo geweldig zijn!! Ik raad iedereen aan om naar televisiewinkel.nl te gaan en dat zal niet veranderen. Ik kom zelfs binnenkort weer langs voor een tv beugel.

Mvg Karen Mkrtchian

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Gerrit Blankespoor 29-08-2017 In de winkel gekocht
Naarden televisiewinkel

Altijd hetzelfde

Waarvoor je ook komt, wie je ook helpt, het is hier altijd top!

Net als bij de ouderwetse kruidenier, keurig geholpen met een uitstekend advies!!

Rudolph 29-08-2017 In de winkel gekocht

Uitstekende hulp

Een prettige zaak, waar men een ruime keuze heeft en waar je deskundig geholpen wordt en men over ieder merk goed advies krijgt. Je wordt niet naar een merk toegepraat, maar kan je eigen keuze maken waarbij men je wel helpt door aan te geven wat bij een bepaald merk beter is, of beter bij jouw situatie past.

Shannon. 29-08-2017 Via de website gekocht

Fantastische levering en een perfect product!

Ik had een Philips 32inch TV besteld in de avond en kreeg deze 2 dagen later al binnen! Fantastische service en een snelle levering!

Marc 28-08-2017 In de winkel gekocht

Top

uitstekende service, een eerlijke prijs, grote voorraad en bij afhalen worden de producten in uw auto geladen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ruben 28-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering !

Heb een product afgenomen. deze werd de volgende ochtend al geleverd en werkte naar verwachting.
Dus prima service

J.Lebbink 27-08-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service!

Ik heb een Sony KD-49XD8303 gekocht bij televisiewinkel.nl. Ik kreeg deze snel geleverd en ben er zeer tevreden mee! Toen ik contact opnam met de klantenservice, kreeg ik binnen 1 min. al een reactie en werd vriendelijk geholpen. Ik raad deze winkel zeker aan!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Roy 27-08-2017 Via de website gekocht

Lijkt bijna normaal te worden

Eigenlijk al jaren de winkel om naar een nieuwe TV te kijken. De prijs blijft belangrijk, maar die is hier eigenlijk altijd goed. Dan bestellen, simpel, duidelijk en de volgende dag bezorgd doir postnl, waar ze met zorg omgaan met j bestelling en niet de andere gooi en smijt diensten(heb dat al eens ervaren). Helemaal top en eigenlijk vanzelfsprekend.

AT 27-08-2017 Via de website gekocht

Perfecte televisie voor zijn geld

De winkel heeft een goede en accurate levering en levert kwaliteitsspullen. De prijs kwaliteitsverhouding is dik in orde

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Shannon. 26-08-2017 Via de website gekocht

Fantastische levering en een perfect product!

J. ter Averst 26-08-2017 In de winkel gekocht

super service

Ik werd gelijk super goed geholpen, eindelijk iemand die weet waar hij over praat.. ik erg me normaal dood aan figuren die er geen bal van weten .zo als bij BCC of Media Markt.. vandaar ik gewoon ben komen rijden van Den Haag naar Naarden en heb een mooie Philips tv gekocht fantastisch Beeld ...hij werd zelfs in geladen in de auto door een jonge jongen nog bedankt daar voor .. dit vind ik dus een super service...

Siem 26-08-2017 Via de website gekocht

Bûtegeweun

''Slechts" een 9 omdat een 10 nou éénmaal voor de juf is. Ik heb een Sony bravia kd55-a1 gekocht. Deze TV is echt een klasse apart. Alles via een telefoontje geregeld met medewerk(st)ers die wisten waar het over ging. Betaallink ontvangen. Betaald en de volgende ochtend om 09.40 uur bezorgd door een koeriersdienst. Ook vwb deze dienst niets dan lof. Keurige beleefde bezorger die zelfs aanbood de doos in de woonkamer te zetten.

Eddy 26-08-2017 Via de website gekocht

Eddy

Geweldige Website, steeds van hun woord, snelle levering en de bijgeleverde Video,s top gewoon. gewoon een fijn bedrijf doe zo voort

Pluspunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mathieu 25-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige TV.

Toen hij geleverd werd (de dag na bestelling) vond ik hem enorm. Nu hij geïnstalleerd vind ik hem geweldig. Gemakkelijk te installeren en een prachtig beeld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wijnand Lock 25-08-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering. Makkelijke interactie met de Bol.com site, via welke ik de TV heb besteld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Patrick 25-08-2017 In de winkel gekocht

Geen Philips maar wel een Samsung

Geholpen door XXX Kwam voor een Philips en ging naar huis met een Samsung. De door mij gewenste tv was niet langer leverbaar. Daardoor hebben ze een aanbieding gedaan om toch voor een Samsung te gaan. Zeer content mee!👍🏻

Thijs Moddejongen 24-08-2017 Via de website gekocht

Topprestatie.

Maandagavond rond uurtje of 9 tv besteld, Samsung 55ks7000. Na betaling direct een orderbevestiging, nog geen uur later een verzendbevestiging plus track en trace. Dinsdagmiddag om 13.30 geleverd, keurog verpakt inclusief factuur.

Arnold R 24-08-2017 Via de website gekocht

Top Toko

Eerst mijn Samsung SUHD TV bekeken in de showroom en daarna via de site van Televisiewinkel.nl besteld en betaald. Geweldig snel afgehandeld en bezorgd op de door mij gewenste dag. Perfecte verpakking en zorgvuldig vervoerd. Heb nl in de vrachtwagen gezien hoe de TV goed vast en rechtop was neergezet. Al met al een mooie aankoop, fijne eerlijke service en uitermate tevreden over de webshop, showroom en de verhelderende youtube filmpjes bij de diverse TV's.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

R Twenhöfel 24-08-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Geweldige service een een groot assortiment!!!!!

Na vele site te hebben bekeken waren wij nieuwsgierig geworden naar de Televisie winkel. Daar aangekomen werden wij overspoeld door de vele voordelige TV's.
Op en gegeven moment hadden wij ons oog op een Samsung laten vallen en met behulp van Marcel de verkoper die een uitgebreide toelichting gaf, was de keus snel gemaakt.
Thuis aangekomen hebben wij de TV in goede orden de verpakking gehaald en kijken wij met tevredenheid naar de TV beelden.

hs amersfoort 24-08-2017 Via de website gekocht

goede deal.mooi product

Mooie website goede deals. En ruime keuze. Snelle levering ben erg tevreden. Jammer dat ik van de transporteur geen aflever bericht heb ontvangen. Maar vanuit de web winkel kreeg ik wel het aflever bericht.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Patrick 24-08-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en snelle sevice!

We zochten een bepaald type tv en kwamen steeds weer op deze site terecht. Ze hebben een groot assortiment en prima product uitleg. Ook qua prijs zijn zij heel erg scherp. Verder zit er een betrouwbaar bedrijf achter en is de service snel en goed. Top dus.

Duncan 23-08-2017 Via de website gekocht

Snelle professionele én vriendelijke afhandeling

Vriendelijke en vooral ook zeer kundige man aan telefoon die alle tijd nam om voor mij relevante vragen over de aan te schaffen tv te beantwoorden! Zeer snelle levering, kosteloos en de andere ochtend binnen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

pacmule 23-08-2017 Via de website gekocht

geweldige webwinkel met goede service

Na goed advies via de chat een geweldige tv gekocht voor een mooie prijs. Philips 43Pus6501/12. Geweldig beeld, voor hd, 4k en voetbal kijken. Aanrader........

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sjoel 23-08-2017 In de winkel gekocht

Goede en snelle service!

De website is zeer duidelijk in het vergelijken en het kiezen van de juiste TV. Het aanbod is zeer ruim en 1 van de laagste prijzen van het land.
Ruime voorraad waardoor ik mijn gekozen TV direct kon ophalen.

Het personeel is zeer vriendelijk en niet opdringerig, daarbij hebben ze ook verstand van zaken zonder je van alles op je mouw te naaien wat je niet nodig hebt.

Zeer blij met mijn aankoop, is mijn tweede TV die ik daar koop, volgende zal ik ook weer bij Coronel (Televisiewinkel.nl) halen!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jim 23-08-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Goede raad en is niet te duur

Via internet instructiefilmpjes van Twinkel gevolgd. Zeer duidelijke en betrouwbare uitleg.
Prijsvergelijking van artikelen gedaan en ook daar was de TVwinkel een geschikte kandidaat.Proef op de som in de winkel genomen waar persoonlijk advies en prettige bediening mijn keuze heeft verandert zodat ik de voor mij geschikte keus voor mij kon maken.Niet te duur uit en met de juiste artikelen op pad.Geweldig toch!

Gerwin 22-08-2017 Via de website gekocht

Super prijzen

Overzichtelijke webshop met super goede prijzen, tevens heb je hier de mogelijkheid om voor een demo model te gaan met nog betere prijzen. Levering was ook volgens afspraak dus helemaal top!

Remco 22-08-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Erg goedkope televisie gevonden via www.televisiewinkel.nl, erg tevreden met mijn aankoop. 49 inch voor maar 450 euro! Echt waar voor je geld

J Plugge 21-08-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Verkopen begint bij luisteren!

Afgelopen zaterdag de winkel in Naarden bezocht. Ondanks drukte een verkopende collega gesproken die de tijd nam en met aandacht het gesprek aan ging over een televisie. Daar waar informatie nodig was zocht hij het op. Geen vage verhalen. Daarna nog even langs de koffiecorner voor uitleg over de machines en mogelijkheden daar. Uiteindelijk de aankoop tot in de kofferbak en met een lach behulpzaam geweest. Heel prettig.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bart 21-08-2017 In de winkel gekocht
Laren

Keurige informatie, nette service

Via de webshop aan oriëntatie gedaan, vervolgens via de contactbutton een aanvullende vraag gesteld. Binnen hele korte termijn direct een reactie. In de winkel ook netjes te woord gestaan.

Renee 20-08-2017 Via de website gekocht

Geweldig!

Vrijdag avond besteld zaterdag middag al in huis. Makkelijk te bestellen en snelle service. Prima tv, Philips ambilight voor een mooie prijs.

Chantal 20-08-2017 In de winkel gekocht

Was weer top

Ik heb hier mijn tv een paar jaar geleden gekocht en ben er nog steeds heel blij mee. Helaas was mijn afstandsbediening gesneuveld. Dus maar snel weer even terug naar de winkel Dan weet ik gewoon dat ik de goeie weer mee naar huis neem. En alles in de computer voor als er wat aan de hand is. Helemaal makkelijk en top.