Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

MartinB 31-07-2018 Via de website gekocht

Afleveren duurt te lang.

Veel beloven, weinig geven. Besteld, en de volgende dag zou het er al zijn. Niet dus. De TV was zoek geraakt! Bij TV-Winkel of DHL, dat zeggen ze niet. Nu moest ik er drie dagen !!!! langer gewacht worden voordat mijn pakket geleverd werd. En geen excuus. En dat is gewoonweg minder, een stuk minder.
De rest van de bestelling, twee pakketjes, werd wel op tijd geleverd.

Officiele reactie van Create2Fit 17-08-2018

Beste Martin,

Ten eerste onze welgemeende excuses dat de bestelde televisie niet op de afgesproken datum is geleverd.
Wij zien dat het pakket helaas een vertraging heeft gehad bij DHL het pakket is niet zoek geweest.
Wanneer een zending een vertraging heeft kunnen wij helaas op dat moment niks anders doen dan afwachten ( wel hebben wij hiervoor een maximaal aantal dagen)

Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak.

Team Televisiewinkel.nl

Marion 31-07-2018 In de winkel gekocht

Schitterende LG OLED TV

Prima service met kennis van zaken, zeker in vergelijking met een paar andere winkels waar ik mij eveneens had georienteerd

V de Groot 31-07-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Zeer goed advies en goede service.

Thuis meerdere keren op de site georiënteerd voor een nieuwe TV. Naar Naarden gereden om in de showroom toch even het een en ander te kunnen bekijken/vergelijken. ***** (verkoper) heeft ons zeer goed geadviseerd en het een en ander laten zien. Uiteindelijk voor een Samsung 55 inch gekozen en gelijk mee kunnen nemen. Paste gelukkig net in de auto :)

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

marjolein 31-07-2018 In de winkel gekocht

service op maat!

sfeer in winkel was relaxed, geen opdringerige verkopers. Advies en mening van verkoper was duidelijk en oprecht. Keuze bleef aan ons!
laagdrempelig.
puntje aan aandacht: weekendknaller mag wel meer aandacht krijgen in winkel prominenter aanwezig

Femke 30-07-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Goede en overzichtelijke webshop met betaalbare producten. De levering was heel snel. Ik had achteraf nog een vraag over een andere bestelling en werd heel vriendelijk telefonisch te woord gestaan.

Edwin 30-07-2018 Via de website gekocht

Beste levering, beste prijs!

Dit was de enige shop met die voldoende voorraad had en ook nog de beste prijs. Hele vriendelijke bezorger en een goed product.

Daan 30-07-2018 In de winkel gekocht
Televisiewinkel Naarden

Goed adies, matige levering

In de winkel ben ik goed geholpen door Marcel. Ik heb goed advies ontvangen en de prijs/kwaliteit verhouding is prima. Helaas verliep de bezorging problematisch. De bestelling kreeg ik namelijk 4 dagen later dan afgesproken pas binnen. Helaas heb ik hierdoor een minder goede ervaring met Televisiewinkel.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• Klantenservice

Officiele reactie van Create2Fit 17-08-2018

Beste Daan,

Ten eerste onze excuses dat wij het toestel niet op de afgesproken datum hebben kunnen leveren.
Intern hebben wij dit meegenomen om onze service hierin te kunnen verbeteren.

Team Televisiewinkel

Sebastiaan Bos 29-07-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Zoals altijd bij televisiewinkel.nl top service

Goede service en advies, netjes geholpen met de TV in de auto te plaatsen. Daarnaast hebben ze de doos netjes voor me bewaard voor het geval dat.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

NM1990 29-07-2018 Via de website gekocht

Snelle aankoop + levering

Snelle aankoop en snelle levering. Verder mooie productuitleg met onder meer uitgebreide beschrijving op youtube.

Pascalle 29-07-2018 Via de website gekocht

Super snel besteld en netjes geholpen

We hadden een beugel nodig voor een box op te hangen. Ik heb hem sochtends besteld en omdat ik ook van Haarlem naar Dronten moest die dag en , weer terug,heb ik hem op de terugweg opgehaald. Heel mooie locatie en snel geholpen. En voor een hele goede prijs geslaagd!

Smasung 65 inch TV Qled 29-07-2018 In de winkel gekocht

Service is uitstekend

Via internet zitten kijken op de site en diverse type TV`s bekken. en in de winkel geweest voor verdere uitleg. Wilde een 65 inch. Kwam tijdens een actie weekend waar ik niets van wist. Verkoper vertelde mij dit in de winkel. De 65 inch was niet meer op voorraad. Verkoper ging kijken of hij de TV toch voor de actie aanbieding mocht leveren. Dit was geen enkel probleem. Probeerde ook geen alternatief aan te praten wat wel op voorraad was. Levering zou alleen eind van de week plaats vinden ivm bestellen TV. En Vrijdagmiddag werd ik gebeld dat ze de TV zaterdag wilde komen afleveren. Wat ook is gebeurt.
Dit was trouwens al mij 2e TV die ik daar gekocht heb. en ook mijn koffie machine komt daar vandaan zal er zeker terug gaan. Gewoon eerlijke mensen, en geen kletspraat. TOP.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Anja V 28-07-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Een nieuwe tv wordt pas echt leuk in de televisiewinkel!

We moeten de tv nog uitpakken, gisteren te warm, maar bij 38 graden buiten zo'n fijne winkel binnenstappen, duidelijke uitleg en dan ook de tv tot in de auto: TOP

Ria 28-07-2018 In de winkel gekocht

Super goede service

Je kan veel producten werkend zien. We kwamen voor een tv, maar morgen ook heerlijke koffie aangeboden.
Goede uitleg gekregen, om vervolgens rustig op ons gemak rond te komen en te beslissen.
Zonder dat er iemand in je nek zit te hijgen. Echt super gastvrij en fijn geholpen.
Echt een aanrader, ondanks dat we er 45 minuten voor moeste rijden.

O 28-07-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Vakkundig, snel en goed advies

Thuis al even website bezocht. Zocht tv inclusief soundbar. Kreeg goed advies en werd vakkundig, correct en snel geholpen. Had echt t gevoel dat ik n goed advies had gekregen. Ben zeer tevreden met m’n aankoop.

Tom 28-07-2018 Via de website gekocht

Klik, klik en klaar! Top!!

Twee standaarden voor de sonos aangeschaft. Leuke combi deal. Bestelling was zo gepiept. Vervolgens krijg je zeer kort erna nette mails om je te informeren over je bestelling, bezorging, etc.
Dik tevreden!

FB 27-07-2018 Via de website gekocht

Verkeerde start dubbel en dwars goedgemaakt

Ondanks een stroeve start omdat de voorraad in het logistieke punt op was, werd er niet op de afgesproken dag geleverd. Na 3 contactmomenten een nieuwe afspraak gemaakt en snel geleverd.

Petra Bonants 27-07-2018 Via de website gekocht

zeer snelle levering

hallo heb meedere malen bij jullie televisie gekocht .het bevalt ons goed snelle levering
geen verzend kosten en goede kwaliteit spreuk heb je pech met jouw beeld volgende dag weer een nieuwe gereed groetjes

Wia Dragtstra 26-07-2018 Via de website gekocht

Prima website!

Wij zagen de televisie staan in een elektro shop in Bolsward. Daarna hebbben wij de betreffende televisie opgezocht op Google. En deze kwam er als goedkoopste uit.
Ook de uitleg van deze televisie was erg duidelijk. Niet omdat het van Tom Coronel was:))

Willem 26-07-2018 Via de website gekocht

Snel en goed!

Bestellen was simpel en veel keus in hoe je wil betalen. Levering was de volgende ochtend al! Binnen 24u van bestellen stond hij aangesloten en wel in de woonkamer.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sjaak 26-07-2018 In de winkel gekocht

Klasse Service

Geweldige winkel , ik wist het niet , maar een tante melde het me , omdat ik een tv wilde .
Ik was erg verbaasd , wat een zaak , geweldig .
Iedereen heel erg beleefd , ik kreeg zelfs koffie .
En de aankoop werd keurig naar en in de auto gezet .
En wat een spullen , je kunt er van alles kopen .
Werkelijk een zaak om aan te bevelen .

marianne 25-07-2018 Via de website gekocht

super snelle service.ben zeer tevreden over jullie.toppie.

hele fijne shop.keuze is er genoeg.
en hele mooie aanbiedingen,
vandaar dat ik bij jullie heb gekocht.
zo gaan jullie snel van een 9 naar een 10.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Karin 25-07-2018 Via de website gekocht

Super snelle en goede service!

Hele goede deal op een top televisie! Makkelijk bestel process en goede, duidelijke uitleg over het produkt op de site...je weet dus wat je koopt :) Ik ga zeker de site in de gaten houden voor meer goede deals!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sabina 25-07-2018 Via de website gekocht

De vlieger voor 18:00 uur besteld volgende dag in huis gaat helaas niet op. Wij hebben een tv besteld op maandag 23 juli jl om 15:30 uur zodat de tv op mijn verjaardag geleverd zou worden. Na de bestelling kregen wij jammer genoeg te zien dat de tv op 25 juli 2028 geleverd zou worden.
Om teleurstellingen te voorkomen bij de volgende klanten zal ik de belofte qua levering aanpassen op de website. Ben wel super blij met mijn verlate verjaardagskado.

Boudewijn 25-07-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Snelle reactie op een vraag over een kabel storing

Mooie winkel, een paar goede aankopen gedaan in het verleden, veelzijdig aanbod, aardig en deskundig personeel, royale parking

Peter 24-07-2018 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Via marktplaats kwam ik terecht op de site. Heel overzichtelijk en duidelijk. Zondag avond besteld ,dinsdag middag ik huis. Super snel. Top en bedankt

Brendan 24-07-2018 Via de website gekocht

Tuut, tuut, dat is snel

Vanaf vakantieadres mail gekregen van mooie aanbieding! Onder het genot van een biertje spullen besteld! Na vlotte bestelling en betaling nog even geproost. Afleverdatum ingesteld na vakantie....klaar.

Roy 24-07-2018 Via de website gekocht

Super snelle service

Heb een smart tv bij jullie gekocht omdat jullie de goedkoopste aanbieder waren.
Dag later bleek dat jullie ook een supersnelle servies hebben .
Helemaal Top

Armand 24-07-2018 In de winkel gekocht

Uitstekende deal

Na veel zoekwerk uitgekomen bij televisiewinkel.nl
Ik kon online de tv reserveren en hij stond klaar toen ik hem kwam ophalen in de winkel.

De tv werkt uitstekend en nergens goedkoper.

Top!

Pieter 24-07-2018 Via de website gekocht

Gebruik webwinkel.

De webwinkel is zeer duidelijk en transparant. Het product voldoet aan de eisen en gaan in de toekomst nog meerdere malen de webwinkel raadplegen. De levering verliep heel vlot en correct. Bij deze een tevreden nieuwe vaste klant.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

jan 24-07-2018 Via de website gekocht

koop tv

ik ben goed voorgelicht aan de telefoon en een vlotte afwerking, tv snel afgestuurd de service is ook goed kan eigenlijk net beter als ik nog wat nodig heb zal daar altijd kopen

W van zijl 23-07-2018 Via de website gekocht

Goede voorlichting, geduldige medewerkers,snelle service

Omdat de prijzen aantrekkelijk zijn, alles word goed uitgelegd, ik ben ze online tegen gekomen en heb op YouTube hun filmpje bekeken, de verzending was erg snel en je kan achteraf betalen de service is geweldig

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jeannet 22-07-2018 Via de website gekocht

Super goede prijs en hele snelle levering !!!!

Ik zocht gisterenmiddag op internet naar eenTV en toen viel mij jullie weekend aanbieding op. Dat was precies wat ik zocht. Binnen een paar minuten was alles geregeld via de zeer toegankelijke website en vanochtend om 9 uur werd de TV gebracht en vanmiddag al genoten van de F1 kwalificatie op het supergrote beeldscherm 😁😁😁

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter 22-07-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Geweldige service, mooi assortiment, scherpe prijzen.

Het is de bijzondere combinatie van goed beschikbare service, breed assortiment, en scherpe prijzen naast een heldere website die ons naar u toe deed komen!

rens 22-07-2018 In de winkel gekocht
naarden

topwinkel

topwinkel leuke vriendelijke verkopers goede service goede prijzen leuke aanbiedingen koop r vaker producten

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Roland-Jan Schippers 22-07-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Persoonlijke service op maat!

Door de goede manier van etaleren van de TV's en het juiste vakbekwame personeel heb ik uit eindelijk een hele goede aankoop gedaan en kreeg daarbij een goede uitleg over het product. Ik kom zeker terug voor andere producten zoals een BBQ of een koffiezetapparaat.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wouter 21-07-2018 In de winkel gekocht

Tijd voor de klant

Fijne winkel, ik was er nog niet eerder geweest en hoewel ik tegen sluitingstijd kwam had men alle tijd voor mij om uitleg te geven en een praatje te maken. Ik kon zien dat de medewerkers plezier hebben daar en ook nog verstand van zaken. Ze hebben tijd voor de klant!

Patrick 21-07-2018 In de winkel gekocht
Nunspeet

Great service

Best price , fast service and great staff. If you looking for new tv with great price I can recommend televisiewinkel.nl

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peter Ham 21-07-2018 In de winkel gekocht

Enthousiast informatie krijgen

Gisteren erg fijn en informatief geholpen door Tim.
Samen met mijn zoon Sander, direct maar een soundbar en een tv ophangbeugel gekocht.
Wordt nog netjes in de auto gelegd ook.
Zeer fijne service, kennis van zaken en tegen een scherpe prijs.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Lars 21-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, mooie televisie!

Helder beeld mooi geluid en dat voor die prijs! Tip top in orde miin zoontje is erg blij met deze televisie op zijn kamer. Ook makkelijk zijn de netflix en youtube knoppen op de afstandsbediening!

Stephan 20-07-2018 In de winkel gekocht

Verkoper denkt goed mee

Vooraf besloten om de OLED557c te kopen. Joey vond dit een goede keuze en dacht mee met met mijn overige aankopen. Naar huis gegaan met een Sonos geluidssysteem met bijbehoren. Naar tevredenheid alles aangesloten en het resultaat is goed!

Reinald Duijst 20-07-2018 In de winkel gekocht

Zeer fijne en proffesionele hulp

Bij aankomst netjes verwelkomt . Gelukkig gaven ze ons de tijd om eerst zelf te kijken .
Ik had wat vragen over 2 OLED tv’s . Meneer gaf ons goed advies en daarom was het gemakkelijk om een keuze te maken . Dit is iedereen aanteraden geweldige service . Ze brengen de tv netjes naar de auto . Hij helpte me zelf inladen in me kleine fiat 500 Haha

Prachtige 55 inch tv 20-07-2018 Via de website gekocht

Tv Samsung 55 inch ue55mu6100

Prachtige tv binnen 2 dagen netjes thuis bezorgd. Vet beeld goed geluid!! Een aanrader!!!!!! Makkelijk geïnstalleerd makkelijk bedienbaar alles erop en eraan YouTube Wi-Fi alles:-)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Francis 19-07-2018 Via de website gekocht

Philips televisie

Ik heb deze televisie gekocht als vervanger voor mijn oude televisie. Bestelproces makkelijk, snel bezorgd.

Roland-Jan Schippers 19-07-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Persoonlijke service op maat!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

G. van Beek 18-07-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Deskundig advies en prima service

De shop is ruim en overzichtelijk opgezet en van alle type tv’s staat er wel een model zodat goed vergelijk mogelijk is.

J Rottier 18-07-2018 In de winkel gekocht

Snel en compleet

De winkel in, even browsen, advies inwinnen, advies gewonnen en perfect geholpen. Goede prijs, snelle service én de vraag of de spullen naar m'n auto gebracht moesten worden, ideaal!

Lies 18-07-2018 Via de website gekocht

Goede service

Wat ik niet in de informatie kon vingen, ben ik over gaan chatten, direct beantwoord👍die jongen is het zelfs voor mij gaan na meten, dat noem ik super service

Vincent 18-07-2018 In de winkel gekocht

Goede service

Had gebeld of ze een bepaald artikel nog hadden staan, stond er gelukkig nog.
Vervolgens telefonisch gereserveerd waarna ik het dezelfde dag kon ophalen!
Half 6 opgehaald en kon om kwart voor 6 weer de auto instappen en terug naar huis!
Top service!

mark 18-07-2018 Via de website gekocht

goede snelle beantwoording van vraag en oplossend gericht.

Op de site wordt gemeld dat je oude apparaten meegenomen worden door de desbetreffende postbezorger. Helaas was dit niet het geval. na een mail aan jullie adres snel bericht terug met oplossing. Helaas wel met de melding dat waarschijnlijk de auto van de bezorger vol was en dat de reden was. Even voor de duidelijkheid er was net wat uitgeladen ;-). Keep up the good work en ik hoop dat jullie in kontakt kunnen treden met de desbetreffende bezorgingsdient in dit geval DHL. Om te voorkomen dat we onnodig werk moeten verrichten ;-)

Officiele reactie van Create2Fit 19-07-2018

Beste Mark,

Vriendelijk bedankt voor het schrijven van een feedback na een bestelling op onze website en levering hiervan.

Wanneer de bezorger plaats heeft en de mogelijkheid heeft om een oud artikel mee te nemen zal de bezorger deze moeten meenemen, de bezorger die op dat moment bij u voor de deur staat mag hierin de beslissing maken. (wellicht was er op dat moment nog meer op de route voor halen)

Service staat bij ons hoog in het vaandel, wij zullen dit meenemen in ons overleg om onnodig werk/onduidelijkheden in de toekomst te voorkomen.

Team Televisiewinkel

E Banis 18-07-2018 Via de website gekocht

Supersnel geleverd

Zondag een tv gekocht en maandag al gratis geleverd! Dit in combinatie met heldere product uitleg maakt van mij een tevreden klant.