Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

7,9 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 105 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,9

Teo Gorter 16-09-2017 In de winkel gekocht

Uitstekende winkel.

Zeer nette winkel, door mooie en goede manier van opstelling van de artikelen straalt deze winkel rust uit. Leuke accenten die refereren aan de autosport. Geeft een dynamisch effect aan het geheel. Het personeel is correct gekleed en hulpvaardig . Nadat ik, als klant, mijn wens had kenbaar gemaakt werd mij een goed advies verstrekt, het product getoond en goede uitleg gegeven door het personeel. Men had duidelijk verstand van zaken.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wim Hendrickx 15-09-2017 Via de website gekocht

Defect product ontvangen

ik ervaar de website als rampzalig qua klantenondersteuning
ik heb bij levering mijn product ontvangen met defect en krijg geen omruilgarantie ??!!
Volgens mij is dit is een wettelijk Europees consumenten akkoord dat deze niet nakomen !!!
Ik ervaart ze ook als absoluut niet klantvriendelijk bij het horen van mijn verhaal
Helaas verplicht ik mij mijn aankoop wordt verder juridisch te betwisten omdat er geen compromis kan komen van de klandendienst

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Create2Fit Naarden 17-09-2017

Beste Wim,

Wij vinden het ontzettend vervelend dat de geleverde soundbar niet naar behoren werkt.

Op 13-09-2017 hebben wij met u contact gehad en zoals besproken een afhaal opdracht ingezet, wanneer de soundbar bij ons retour is zullen wij deze testen, als deze niet naar behoren werkt sturen wij u direct een nieuw exemplaar op.

Wij zijn niet verlicht om deze direct bij u om te ruilen voor een nieuw exemplaar, wel zijn wij u verplicht om u een deugdelijk product te leveren wanneer de klacht is geconstateerd.

Helaas is het voor ons niet mogelijk geweest om de klacht (geeft fout bij installatie) telefonisch of via mail te ontdekken of het hier gaat om een gebruikersfout of wel een fout in de soundbar,om deze reden ontvangen wij het artikel graag retour om deze zo snel mogelijk te controleren.

Inmiddels hebben wij met u persoonlijk meerde contactmomenten gehad en hebben wij als uitzondering alvast een nieuw exemplaar naar u toegestuurd welke u maandag/uiterlijk dinsdag in ontvangst kunt nemen.

C.M.H.Akkermans 15-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Gebruiksvriendelijke site, snelle service het klopt helemaal wat er in de reviews stond dat was ook de reden van mijn keuze.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Claudia 15-09-2017 Via de website gekocht

Zeer betrouwbaar!!

Met alle oplichters die aktief zijn op internet, is het fijn om gebruik te kunnen maken van zo'n betrouwbare webshop als Televisiewinkel.nl.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Eric Torsing 15-09-2017 In de winkel gekocht

Met plezier een TV kopen

Goed en vakbekwaam personeel en een mooie winkel en webshop. Goede aanbiedingen en een uiterst correcte afwikkeling.

Daniël 15-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Via bol.com een televisie besteld. Meteen een email met een en daarna een goede followup met de tracker.
Schept veel vertrouwen. Televisie kwam ook in perfecte staat aan. Top!

Marieke 14-09-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

De winkel is me aangeraden en ik ben inderdaad tevreden. Gebruiksvriendelijke site en super snelle levering. Ik was niet thuis op het moment dat de bezorger kwam en vond het jammer dat het niet bij de buren was afgegeven maar kan me ook voorstellen dat niet iedereen dat wil. Mooie televisie, ik had alleen niet begrepen dat het zo'n breed beeld zou zijn, dat zou ik niet opnieuw doen. Weet niet of ik gewoon niet goed gekeken heb of het er ook niet zo duidelijk stond.

Nicole Gijzen 14-09-2017 In de winkel gekocht

Super service!

Geweldige service! Wij kwamen binnen, zeiden wat we wilden, hoeveel budget en wat we nodig hadden op een tv. De eerste tv waar de medewerker mee aan kwam was direct raak. Deze jongens hebben er verstand van en zijn klantvriendelijk. Zelf nog helpen met het laden van de tv in de auto. Binnen 5 minuten stonden we weer buiten met een nieuwe tv! Ontzettend bedankt!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

johnny 14-09-2017 Via de website gekocht

grandioos

leuke shop en goedkoop fantasties ga zo door leuk winkelen en eenvoudig geen moeilijke site gewoon super.

Gerard Steur 14-09-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Een goede/eerlijke en fijne service

Hier heb ik mijn 1e TV gekocht!
En ook nu weer een goede en eerlijke service !!
Bovendien wat zij beloven komen zij 100% na zonder enig probleem

Kampenaar 14-09-2017 In de winkel gekocht
Bronsstraat 10, Naarden

Prima winkel met ruime keuze!

Een goede website met een ruime keuze. De speaker tevoren gereserveerd en enkele dagen later opgehaald. Deze mogelijkheid van inkopen bevalt mij prima!

Arjen 14-09-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijk, correct en professioneel!

Op zoek naar het juiste product hen ik eerst gemaild en gechat met een medewerker. Uiterst vakkundig en klantvriendelijk geholpen. Na bestelling geplaatst te hebben is artikel correct volgens afspraken geleverd. Na aflevering wederom even contact gehad en weer professioneel te woord gestaan!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rob Zonneveld 14-09-2017 Via de website gekocht

Slechte ervaring m.b.t. aflevering

Mijn ervaring is dat de aflevering van een duur apparaat wat al betaald is een slechte after sale heeft. Geen bericht van tracking en op de bevestiging staat levering POSTNL en na bellen krijg ik te horen DHL. Uiteindelijk een tracking ontvangen, zonder specifieke aflevering van 's morgens of 's middags.
Dat wist ik en daarom bestel ik nooit iets wat via DHL bezorgd moet worden. POSTNL levert bij ons perfect op een tijds planning van 3 uur. Jammer met een uitgave van 729 € verwacht je meer service.

Create2Fit Naarden 15-09-2017

Geachte heer Zonneveld,

Ten eerste onze welgemeende excuses voor de onduidelijkheden met betrekking tot onze vervoerder/aflevertijd.

Wij maken gebruik van twee verschillende vervoerders postNL en DHL zakelijk.
Het is bij beide vervoerders niet mogelijk om vooraf een tijd of een een dagdeel aan te geven in het bestelproces.
Helaas staat de vervoerder bij dit artikel op onze website niet juist vermeld dit moet DHL zakelijk zijn.

Volgens onze gegevens heeft u uw bestelling op de gekozen leverdatum ontvangen 12/09/2017 [13:25]
Mocht dit niet het geval zijn dan vernemen wij dit graag.

Wij zullen uw opmerking meenemen in ons overleg om in de toekomst de informatie hierin te verbeteren.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Dk 14-09-2017 Via de website gekocht

Top kwaliteit

Super tv. Beeld en geluid. Ben er blij mee. Waar voor je geld. Snelle levering. Ene dag besteld de volgende dag in huis. Super

Henk 13-09-2017 Via de website gekocht

Alles volgens afspraak

Alles is gelopen zoals afgesproken. Tv is keurig afgeleverd op de Datum die is afgesproken. Wat wil je nog meer. De prijs was de goedkoopste.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Roy 13-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Snel geleverd, 2 artikelen uit 2 verschillende magazijnen, beide volgende dag geleverd!
Uitstekende service en levering!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tinus 13-09-2017 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Duidelijke omschrijvingen, je vindt je weg erg snel en komt makkelijker tot een keuze. Leuke 'bijkomstigheid'...: zeer snelle en betrouwbare levering. Wanneer je tv oud en helaas kapot is, best handig.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

G.J. 13-09-2017 In de winkel gekocht
Naarden

prima winkel,uitstekende service en heerlijke koffie!

Ondanks dat het nogal druk was werd alle tijd aan mij besteed. Bij de aflevering werd de TV tot in de auto afgeleverd

Ate Brink 12-09-2017 In de winkel gekocht

Goede info op website, snelle bediening in winkel

Op hun website heb ik alle (voor mij) relevante televisies vergeleken. En thuis al een keuze gemaakt. Ben daarna naar Naarden gereden om de televisie nog even in het echt te zien en heb hem direct gekocht en meegenomen. Ik stond binnen 10 minuten weer buiten met de televisie. En de auto parkeer je voor de deur. Ideaal!

Frank 12-09-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Helaas gaat het niet altijd goed

Beste televisiewinkel,

Ik heb al jaren een goede relatie met jullie, als je bij mij Tom zegt legt alles op de grond, heb inmiddels al heel wat gekocht bij jullie, zowel prive als zakelijk onder de naam Griek & Mertens & Dutchpro.
Afgelopen week heb ik wederom 2 televisies en een Sonos set gekocht, welke in etapes wordt geleverd, ikzelf heb voorgesteld om alles in één keer te betalen, ook de produkten die op back order staan, wat niet mogelijk was.
Heb anderen moeten inschakelen om de naleveringen op te halen en te betalen, daar het resterende bedrag moeilijk uit te leggen was i.v.m. wat korting is er toch iets teveel betaald van onze kant.
Inmiddels wil ik een beroep doen op de kortingsaanbieding, gegeven door Sonos, maar omdat alles in etapes wordt geleverd en niet mogelijk was om mij één factuur te geven, moest ik eerst alles verzamelen voordat ik het e.a. kan indienen.
Vandaag heb ik alles ontvangen en zit ik inmiddels in het buitenland en is het niet mogelijk voor mij om de kortingsaanbieding te lichten, omdat Sonos om serienummers vraagt, als ik gisteren alles had ontvangen, had ik ook de aanvraag kunnen indienen, welke op 15 september afloopt.
Inmiddels heb ik telefonisch contact met jullie gehad en werd mij medegedeeld dat jullie niks kunnen betekenen in deze, omdat de actie via Sonos verloopt.
Ook is het niet mogelijk om vanuit het buitenland Sonos nederland te bereiken, daar het 0800 nummer hiervandaan niet werkt.
Ikzelf ben pas volgende week weer in Nederland om het e.a. te kunnen regelen, maar dan is de actie van Sonos reeds afgelopen.
Hoop dat het mij volgende week alsnog gaat lukken om de 15% cashback van de Sonos set terug te halen.
Hopende dat de relatie blijft zoals hij al die jaren was.

Frank Griek

Create2Fit Naarden 13-09-2017

Beste meneer Griek,

Inderdaad erg vervelend dat de helft niet op voorraad was, waardoor dit later betaald en geleverd moest worden. Echter had het uiteindelijk geen verschil gemaakt met de huidige situatie. Als wij wel een order voor u hadden aangemaakt konden we alsnog niet aan het serienummer komen, deze staat namelijk alleen op het product zelf. Het laatste product is nog net op tijd verstuurd voor de actie. Het vervelende is dat u nu in het buitenland bent en niet aan de serienummers kan komen, helaas hebben wij die ook niet en hebben dit ook niet in de hand.

Ik begrijp vanuit uw kant dat het een vervelende situatie is dus ik wil voor u Sonos mailen en vragen of de aanmelding voor de actie in uw geval uitgesteld kan worden. Ik kan dit helaas niet garanderen maar ik zal mijn best doen voor u.

Groeten,
Team Televisiewinkel

HC 12-09-2017 In de winkel gekocht
naarden

Service is top !!!!!

Prima service, klant vriendelijk .
Wij hebben een goed advies gekregen omtrent het product dat wij hebben gekocht

nathan van kuijk 11-09-2017 Via de website gekocht

Snel en corret geleverd

Duidelijke website, makkelijk besteld en snel geleverd. De televisie werkt nog dus we kunnen zeker niet klagen!

pzwarts 11-09-2017 Via de website gekocht

Gewoon goede service

Ik heb niet zoveel ervaring mee, maar ik heb een artikel besteld en dat was correct en snel geleverd. De communicatie over bestelling etc was ook goed. Dus mijn ervaring was goed.

Mdwvhs 11-09-2017 In de winkel gekocht

Top service en levering

Top en geweldige mensen en levering en uitleg waren uitstekend
Ik zal deze winkel zeker nog een keer bezoeken

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peter 11-09-2017 Via de website gekocht

Levering 2 dagen te laat!

TV gekocht via bol.com: 'Volgende dag geleverd'.
Eerder die dag in de lokale handelszaak gekeken voor een gelijkaardig model, niet op voorraad, 4 dagen levertermijn. Aangezien het dringend is toch maar direct besteld via bol.com.

Donderdag rond 16u online besteld.
Vrijdag: geen levering.
Zaterdag: geen levering.
Vandaag, zondag.
Maandag: ?

Samengevat: had ik geweten dat ik nu nog op de TV zat te wachten, dan had ik hem nooit besteld.

Create2Fit Naarden 11-09-2017

Beste Peter,

Ten eerste onze excuses dat u uw bestelling niet op tijd heeft mogen ontvangen.

Wij hebben uw bestelling op tijd ontvangen (rond 16:30) echter is deze om onbekende reden niet op tijd verwerkt, dit is de volgende dag gebeurd.
Normaliter zou u dan op zaterdag de bestelling in ontvangst kunnen nemen, echter heeft PostNL uw pakket vastgehouden vanwege het adres/gegevens welke opnieuw nagekeken moest worden.
Op zondag word er helaas niet geleverd.
Dit is helaas een op een stapeling van fouten/problemen geweest.

Wij zullen deze uitzondering meenemen in ons wekelijks overleg om dit in de toekomst te voorkomen.
Volgens onze gegevens is het toestel vandaag bij u geleverd, mocht dit niet het geval zijn dan vernemen wij dit graag.

Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak en de vertraging.

Karin 10-09-2017 In de winkel gekocht

Goede service

Snel en deskundig geholpen, goede uitleg. Keurig naar de auto gebracht . Mooi tv voor slaapkamer met ambilight

Ad Schouten 10-09-2017 Via de website gekocht

Beloften dik nagekomen.

Vanuit de website wordt duidelijk weergegeven wat het product is. Helder en duidelijk zonder Bla Bla.
Beloften van snelle levering worden ook echt bewerkstelligd.
Fijne aflevering van het product door de DHL bezorger.

Milio 09-09-2017 Via de website gekocht

Prima levering

Geen eerdere ervaring met deze shop, wist niet eens van bestaan. Via tweakers kwam hij in beeld. Levering was oke, afgezien van het ontbreken van een extra verzenddoos om het product waardoor 1 doos was beschadigd. De twee Sale producten werden wel netjes nieuw uit doos geleverd, zelfs het laatste exemplaar. Voorraadinfo was dus ook prima op orde. Ook een helder retourbeleid, waarbij het uittesten van het product en retourneren ervan, zou kunnen betekenen dat 10% van de verkoopprijs in mindering wordt gebracht op je credit. Betalen kon gelukkig op veel manieren, dus ook succesvol shoppen zonder code-generator van de bank.

Crrosbergen 09-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goed te volgen via track en trace

Gemakelijk te vinden wat je zoekt en snel te bestellen voor een goede prijs.daarna snelle bevestiging en informatie betreffende levering. Volgens leverschema geleverd door een vriendelijke bezorger.uitstekend.

Chantall Kabout 09-09-2017 Via de website gekocht

Goede gastgerichtheid

Goedkoopste prijs kwaliteit verhouding, goede combi deals aanbiedingen.
Verder hebben ze een duidelijke webpagina die goed is in het portretteren van producten.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans 09-09-2017 Via de website gekocht

goed respons

Snelle levering,duidelijk respons via mail, goed product ( lcd tv) evt retour formulier aanwezig bij gebreken, telefonisch goed bereikbaar, top.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces

Minpunten

• -

JP van der Veen 09-09-2017 In de winkel gekocht
naarden

was een heele goede serves goed geholpen in de winkel

Goede shop, goed geholpen en aardige mensen, goed en behulpzaam. Het was er wel erg druk lang wachten voor je aan de buurt was.

Rietish 08-09-2017 Via de website gekocht

Heel goed geholpen

Een televisie gekocht, deze was een dag later niet geleverd. Gebeld met de klantenservice gelijk opgelost en een dag later geleverd. Netjes goed en snel dank je wel

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rene 08-09-2017 Via de website gekocht

Snelle, degelijke levering

Via Bol.com bij Televisiewinkel.nl geraakt. Het product dat ik zocht was voorradig en dat werd ook aangegeven. Voorafgaand aan de definitieve bestelling werd de bezorgtermijn aangegeven (vandaag besteld, morgen in huis). Deze belofte is ook ingelost. Het artikel is prima (beschermend) verpakt geleverd en, zoals reeds aangegeven, de dag na bestelling keurig geleverd.

MST 08-09-2017 Via de website gekocht

Duidelijke overzichtelijke website, goede omschrijving / uitleg product, snelle levering, product bij levering goed volgbaar,

Gert van der Geest 07-09-2017 In de winkel gekocht

Heel prettig geholpen

Prima geholpen bij de aankoop van een Led televisie voor de slaapkamer. De wandsteun werd er in feite gratis bijgeleverd. Inmiddels alles gemonteerd en de Samsung heeft een prachtig scherp beeld.

Tom 07-09-2017 Via de website gekocht

Helemaal tevreden

Erg blij met de scherpe prijs (het scheelde 100 euro met coolblue), het makkelijke bestelproces en de snelle bezorging.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

M. Cannegieter 07-09-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering en service!

Ik heb in het verleden hier mijn Samsung Tv aangeschaft en was toen al echt tevreden. Dus nu had ik een soundbar nodig en dacht ik gelijk aan Televisiewinkel.nl. Eenmaal besteld en na snelle levering ben ik weer blij met mijn aankoop.

jan dekker 07-09-2017 In de winkel gekocht
laren

Goed en voordelig

wi-fi speaker sony srs-x99 gekocht 100 euro goedkoper dan alle andere webshops. na reservering stond deze keurig op tijd klaar in de overzichtelijke showroom waar het rondkijken ook zeer de moeite waard is. prima geholpen door deskundige medewerker. een top ervaring.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Super geluid 07-09-2017 In de winkel gekocht

Super

Omdat ik precies wist wat ik wou kopen, stond ik weer snel buiten maar nu in bezit van een duo set sonos play 1 en twee standaards de 4301 van vogel.
Ik was al in het bezit van een sonos play bar en die beviel me zo goed dat ik wou uitbreiden met een play 1
Na veel reviews gelezen te hebben die vaak positief waren besloot ik ze aan te schaffen. En ze voldoen aan mijn verwachting. Geen spijt van.
Had ze achteraf beter in één koop kunnen kopen want dan was ik goedkoper uit geweest.

Serdal Karasu 07-09-2017 In de winkel gekocht

Top service

shop is goed bereikbaar en parkeer gelegenheid was voldoende, en was veel keuzen met een goed prijs.

Waldo Wijnen 07-09-2017 In de winkel gekocht

Prima Service, verkopers met kennis

Prima winkel, duidelijke opstelling met genoeg keuze. Verkoper had veel kennis van de producten en denkt met je mee.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Kees 07-09-2017 In de winkel gekocht

Je moet wel weten wat je wilt!

De keuze is vrij uitgebreid. Je moet wel vragen naar de eigenschappen van de producten. Als je weet wat je wilt kun je hier goed terecht. En bijna alles is op voorraad (niet heel bijzonder). Geen papieren factuur te krijgen, dus zelf printen.
Eerst op advies de keuze gemaakt voor een simpele muurbeugel, naderhand zelf de keuze gemaakt voor een stabieler model.
Montage thuis doen ze niet.

John 06-09-2017 In de winkel gekocht

Geweldig webshop.

Wij hebben op de website een type tv uitgezocht. De volgende dag in de winkel wel bekeken. Maar tot de conclusie gekomen om een ander type te nemen op advies van de verkoper. Prettig geholpen . Goede service.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

P.G.Caris 06-09-2017 Via de website gekocht

No-nonsense service en prijzen

Complimenten
De website is overzichtelijk, het zoeken naar producten is makkelijk en de weergave is goed.
Het aanbod is groot, zeker m.b.t. 4K, Curved-TVs en (audio)-accessoires.
Prijzen zijn scherp en uiterst competitief.
Communicatie over de mail was uitgebreid (3 mailtjes totaal), dus alle vertrouwen in een soepele afronding van mijn bestelling.

Verbeterpunt
Koerier Thijse stuurde netjes een SMS over levertijd, maar dit bleek mis te zijn gegaan. Uiteindelijk kwam ze tussen 1 en 3 i.p.v. vóór 09:30. Geen groot probleem, netjes gebeld en werd opgelost.
Let op: Create2fit is het moederbedrijf, en het kan zijn dat je daaruit je berichten ontvangt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Robin 06-09-2017 Via de website gekocht

Prima service

Duidelijk en simpel website zonder poespas. Prima service en je wordt continue op de hoogte gehouden

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Els 06-09-2017 In de winkel gekocht

Werkelijk goede service

Vorige week 31 augustus begaf onze tv het en wij een nieuwe halen bij de televisiewinkel in Naarden. Zij hebben een laagste prijsgarantie en goede adviezen. Dit is ook de 'koffiemachinewinkel' en zagen toen dat de koffiemachine die we 12 augustus hadden vervangen nu in de aanbieding was t.w. € 70,00 voordeliger. Ik vond dit jammer. De verkoper ging even 'overleggen' en we kregen € 50,00 terug. Erg netjes toch ......

Hans 05-09-2017 In de winkel gekocht

Aanschaf SONY Ultra HD TV 4K

Goed advies, kennis van zaken, mooie prijs en service tot dat de TV keurig in de auto lag.☺ formaat was niet in de aanbieding, maar grotere broer wel dus kon er toch iets aan de prijs gedaan worden. Geen gedoe, afrekenen en ....TV kijken☺

stephan 05-09-2017 In de winkel gekocht

goed bereikbare winkel

Geen onnodige opsmuk maar desondanks een nette en mooie winkel in Naarden. Direct naast de snelweg A1 dus goed te bereiken en prima parkeer gelegenheid.

Peter 05-09-2017 In de winkel gekocht
Baarn

Super goed geholpen!

We zijn super goed en snel geholpen.
En met product thuis gekomen wat we voor ogen hadden. Ik zou de winkel zeker aanraden