Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

ecsnoe 10-01-2010

Prima website, goede prijzen, snelle levering. Uitstekend!

henkk23 08-01-2010

Levering zeer correct en volgens afspraak.
Ook na levering nog even contact over de ontvangst.
Beslist een aanrader.

bartvdent 08-01-2010

Ondanks de feestdagen een snelle en adequate levering.
Ook de mailinformatie is correct en goed. Een dikke pluim.

javburen 08-01-2010

Tevreden over de website en bereikbaarheid. Alleen product is aangeboden aan TNT in de origele doos zonder enige bescherming zodat een ieder kan zien wat hierin zit en wat dus de nodige risico's inhoud (diefstal bijvoorbeeld). Ik zou graag zien dat dit in een "neutrale" doos zou gebeuren.

jongerman42 07-01-2010

ik had mijn bestelling binnen 3 dagen binnen en goed verpakt bedank

j.tol 06-01-2010

zeer goed echt een aanrader.binnen twee dagen geleverd.

nekkie 03-01-2010

wij zijn dik tevreden over de
bestelling, het afhandelen en de bezorging van onze nieuwe surroundsound set van sony.

H.Manupassa 03-01-2010

Echte aanrader
zeer snelle levering
en nette bezorging binnen twee dagen.

gerrit2 02-01-2010

Goede en snelle levering zelfs vlak voor oud en nieuwjaar.

woutoo 01-01-2010

erg goede site. Bij BCC zou het twee weken duren om de lcd tv te leveren, het ging om een panasonic veira.

Bij plasma discouter werd de tv een dag na bestelling al afgeleverd.

Absoluut een aanrader voor iedereen die snel en makkelijk een tv wilt bestellen.

margaschaap 01-01-2010

Prachtige tv voor weinig geld en een hele snelle probleemloze levering.

gambler 31-12-2009

Goede voorraad, dus niet aanbieden en het niet hebben!
Duidelijk aangegeven wat de voorraad is. Gemiddeld goede prijs. Snelle levering;
Maandagavond besteld en donderdag in huis. Erg tevreden. Aftersales geen ervaring want hopelijk blijft alles heel. Ga er vanuit dat de aftersales wel goed zal zijn, anders kun je een bn'er afbranden...

bernardmelchers 29-12-2009

Zeer snelle bezorging, zelfs in de kerstperiode.

ietdebruyn 27-12-2009

snel en netjes geleverd, metnog als nazorg een bericht of alles naar wens was. prima geregeld.

Schipper1957 27-12-2009

snel en goed ontvangen wat ze hier beloven word ook gedaan.

Dorinde 26-12-2009

Product in eerste instantie gereserveerd om zelf op te halen. Door slechte weer toch voorkeur voor aflevering aan huis. Dit kon simpel veranderd worden en we hadden de LCDtelevisie nog voor de kerstdagen in huis (maandag besteld en donderdag binnen)! Zelfs in deze drukke tijd dus goede levering. Verbeterpunt: telefonisch contact tegen lokaal tarief, wel zo klantvriendelijk!

savej00 25-12-2009

Overzichtelijke site, met veel informatie en toelichting van producten. De producten worden in veel gevallen middels een "filmpje" gepressenteerd,erg handig.

veedij 24-12-2009

Website is overzichtelijk en geeft goede informatie.
Er wordt snel op een bestelling gereageerd. Ook vragen via mail wordt vlot
beantwoord. Bestelling wordt binnen 1/2 dagen geleverd.
Ben zeer tevreden over afhandeling en zal zeker terugkomen bij Plasma-discounter!

retidabo 23-12-2009

De bestelling en levering van het product gebeurde efficiënt, punctueel en uiterst correct. Met after sales nog geen ervaring. De website is zeer informatief en prima verzorgd. Het geheel maakt een zeer professionele indruk en het gewekte vertrouwen wordt vooralsnog geheel waargemaakt.

rossie58 23-12-2009

Correct , snel en goedkoop

M.Gofers 23-12-2009

levering binnen 24 uur als beloofd. goede e-mailcommunicatie. Maken waar wat ze stellen, niet meer en niet minder. No nonsense zaak.

BartM1 21-12-2009

Bestelling was op voorraad volgens website. Volgende dag in huis. Zo hoort het en niet anders. Top. Dit nadat ik de TV eerst bij een andere winkel had besteld die deze ook op voorraad zou hebben, maar uiteindelijk een levertijd had van 2+ weken. Dus gewoon belazerd, dus die winkel zal het niet redden in deze markt. Dat het anders kan bewijst Plasma-discounter. gewoon eerlijk zijn met je voorraad, en daarna ook nog snel leveren. Op zo'n manier kun je ook concureren met de winkels in de stad.

joejoe12 21-12-2009

Zeer tevreden over de snelheid en de prijs en het tussen tijds op de hoogte houden van verzending!Het toestel is erg gebruiksvriendelijk .Prima !!!

dexter47 21-12-2009

snel bestelt en zeer snel in huis ,prima shop

DickBrand 20-12-2009

Afgelopen donderdag de 37pfl5604 gehaald. Tot onze grote verbazing had men de prijs van deze TV verhoogd. Ik kon hem dan ook niet krijgen tegen de prijs van de vorige dag. Jammer. Wat ik ook klantonvriendelijk vind is dat men euro 0,80 pm berekent om in contact te komen met de klantenSERVICE.

kamros 20-12-2009

Zeer snelle levering
had mijn bestelling binnen een
dag binnen

Jacquira 20-12-2009

Ondanks slechte wegen(sneeuw)en naderende feestdagen hadden wij onze bestelling binnen een paar dagen in huis. Klasse!

servaeshermans 20-12-2009

Duidelijke website met uitgebreide uitleg en zelfs met you tube filmpjes. Ook prijzen zijn zeer scherp in verhouding met de gangbare winkelketens en zelfs bij online winkels. Snelle levering van tv, wel jammer dat er geen factuur is toegevoegd aan de bestelling zelf. Pakket is ook goed traceerbaar en je krijgt per e-mail bevestiging van de status van levering.

lilly227 18-12-2009

Goede snelle service!

geert52 18-12-2009

snelle reactie op vragen/ problemen.
We hebben een lcd tv teruggestuurd omdat we toch een andere wilde; het geld was snel teruggestort op onze rekening.
We kozen voor een CI+ module van Ziggo.
kregen geen digitale zenders. Eerst Ziggo gebeld; deden niets; vertelde dat kaart wellicht defect was.
Plasma gemaild met probleem en binnen een dag verhielpen zei het probleem Was een kwestie van cijfers in toetsen.
wij zijn erg tevreden over de klantvriendelijkheid, service en behandeling van plasmadiscounter

rodajc1 17-12-2009

Prima en snelle service !

Tjeerd 17-12-2009

4,8
Wat een slechte zaak is dit zeg.
Had een tv gekocht via de opruim kelder.
Gevraagd waarom hij daar in stond en kreeg als antwoord: Hij is door een klant uitgeprobeerd en is niet bevallen.
Heb ik de tv thuis en bekijk ik hem, zit er een bon op het beeldscherm die ik even door lees,
blijkt het een reparatie aanbieding te zijn.
Ik terug naar de winkel krijg ik daar als antwoord: u kunt hem terug geven maar dan gaat er wel 10% van de aankoop prijs af ivm het openen van de doos.

Trek je conclusie hier uit en doe er mee wat je wilt.
Ik ga hier nooit meer heen!
Als je goed zoekt krijg je het ergens anders net zo goedkoop.
Ik heb de tv nu 50,- goedkoper gezien bij raf, en dan is hij nog helemaal nieuw ook!

Marcoml01 16-12-2009

5,7
De beloofde afspraken komen ze zeker niet na.
Mij beloofde ze dat ik mee kon doen aan de cash-back actie van Samsung Led, totdat ik de tv kocht, toen zeiden ze dat ze niet meededen met de actie.Ook op mijn mail naar hun toe, kreeg ik een standaard mail terug en daarna niets meer.

Omrinner 16-12-2009

Razend snelle levering van de Samsung UE 37B6000 Led met de bijpassende muurbeugel van Vogels de EFW 6345. Na een grondige studie van de tekening met sumiere beschrijving is het best wel voor een leek te doen.
Zeer tevreden over het superdunne beeldscherm dat ondanks deze beugel mooi vlak tegen de muur in de woonkamer hangt.

happyjoyjoy 13-12-2009

Ik heb reeds een 24 inch monitor aangeschaft van LG de Flatron W2442PA-BW bij Plasma discounter en dit is me uitermate goed bevallen vandaar deze Review.

Nadat ik deze monitor al een tijdje op het oog had vanwege de Full HD functie en dat de monitor zeer geschikt is voor Games,kwam ik uit bij Plasma Discounter.

Al heb ik eerlijk toegegeven wel naar andere shops gekeken want ik ben wel een beetje selectief qua prijs maar de goede recenties bij Kiesjeurig en Tweakers.net ben ik toch overstag gegaan naar deze shop,en heb er tot op heden geen spijt van.

Alleen een klein minpuntje naar de website aangezien Monitors ook als TV's worden gezien en als je geen directe link van een andere website(Tweakers.net)hebt dan is het zoeken wat moeilijker.
Dus een aparte tab voor Monitors zou welkom zijn.

De levering is zijn belofte nagekomen binnen 2 dagen in huis en kon alles volgen met Track%Trace van TNT.

Om dit alles kort samen te vatten.
Ik bestel hier vast nog wel een keer.

iconnect9 11-12-2009

Snel geleverd, en gekregen wat de site beloofde. PRIMS

zonnestraaltje 09-12-2009

Maar de helft van de bestelling werd geleverd Na telefonisch contact van 0.80 eurocent/min bestelling weer niet goed doorgegeven. Na mail contact wel.Paar dagen later 2e deel geleverd

jackomodo 08-12-2009

Goede informatie, correcte levering, perfecte after sales.
Bedrijf snapt hoe het werkt.

nielsing 05-12-2009

Zeer goed geholpen met deskundig advies (er wordt je niets aangepraat)en ze zetten de TV voor je in de auto! dus de service gaat verder dan de drempel.

marco205 04-12-2009

Superwinkel.
Afgelopen maandag avond m'n nieuwe lcd scherm besteld en Woensdag ochtend stond hij al hier op de kast.
Echt een goede ervaring.

goochems 04-12-2009

twee dagen geleden besteld en nu al binnen gewoon perfect!!!!

jpverrijdt 03-12-2009

op voorraad en pijlsnel geleverd!
Toppertje!

Harry203 30-11-2009

Perfecte afhandeling van mijn bestelling. Alhoewel ik donderdagavond pas de bestelling geplaatst heb, kon ik mijn tv (in perfecte staat) al op zaterdagmorgen in ontvangst mogen nemen. Toppie!!

MaartenBerg 29-11-2009

Eerst mijn Philips HTS 8140 bij een andere online winkel besteld maar kreeg 3 keer achter elkaar het bericht dat de levering een week werd uitgesteld en als laatste het bericht dat ze geen exacte lever datum konden medelen. Toen bij Plasma discounter gebeld en daarna besteld. Echt super, scherpe prijs, netjes op de hoogte gehouden en de tweede dag al in huis.

eduardus49 28-11-2009

duidelijke website en vlotte afhandeling in shop ondanks de drukte op zaterdag.

martwilma 28-11-2009

Het bestellen en bezorgen is op snelle en goede wijze gebeurd.

Tim1974 28-11-2009

Supersnel in de bezorging, goed de afspraken nagekomen, met andere woorden ben heel tevreden!

Giovann1 27-11-2009

Alles gebeurt precies, zoals een klant zou verewachten.

algrakolk 27-11-2009

7,3
Goede prijs. Kunnen snel leveren. Duidelijke site. Alleen TNT vertraagde de boel.

xcelerator 26-11-2009

Zondagavond besteld, Disdagmorgen geleverd. Lekker snel. TNT heeft de doos op de kop vervoerd. Dat vond ik minder, vandaar de "7". Disdagavond geinstalleerd en wat een plaatje!! Had ik veel eerder moeten doen!