Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Van Eijck 27-05-2010

Zeer snelle en duidelijke levering

Jona29 26-05-2010

5,5
De site en shop zien er goed uit.
Helaas is de after sales een stuk minder.

Via de telefoon kreeg ik van een service medewerker te horen dat je zonder problemen een tv thuis mag uitproberen en terug mag brengen wanneer hij niet bevalt. Vervolgens werd de tv besteld.

Ik heb vervolgens gebruik gemaakt van de terugbreng service aangezien de tv die ik gekocht had zeer slecht geluid produceerde, het geluid niet synchroon loopt met het beeld en de tv zeer traag zapt.

Wat men niet verteld is dat je slechts 90% van het aanschaf bedrag terug krijgt. Dit krijg je achteraf te horen.

Zelfs na meerdere telefoontjes blijven ze weigeren het volledige bedrag terug te betalen. Dit terwijl ik foutief ben ingelicht. Verder beloven ze terug te bellen, maar doen dit niet.

Achteraf blijkt dat je alleen bij een internet bestelling + bezorging het volledige aanschaf bedrag terug krijgt wanneer je de tv terug stuurt. Ik wilde de tv ook via internet bestellen, maar de service medewerker die ik aan de lijn kreeg nam de bestelling al per telefoon op en informeerde mij niet dat zijn uitleg van testen en terug brengen dan niet van toepassing is.
Dit is alleen van toepassing als je de tv besteld via internet en de tv laat bezorgen.

Ondanks dat ik fout ben ingelicht krijg ik mijn geld niet terug. Fijne winkel!

MarcelKa 26-05-2010

Bijna een jaar geleden de TX P46G15 gekocht (aug 2009) samen met een TV meubel. Destijds heeft men dit keurig en snel geleverd.
Bereikbaarheid goed (nemen altijd snel op) en je wordt keurig te woord gestaan.

Mijn verhaal begint eigenlijk pas bijna een jaar later toen ik eigenlijk internet via glasvezel ging aansluiten. Alles netjes geregeld, maar vervolgens bleek de ethernet poort van de TV niet te functioneren (dus geen internet op de TV)

Met Panasonic contact gehad, hoewel wat moeizaam, uiteindelijk een monteur die hetzelfde constateerde als ik.

Omdat het onderdeel niet meer leverbaar (of de kosten te hoog waren) mocht ik een nieuwe TV uitzoeken bij Plasma Discounter. In onderling overleg heb ik nu zonder bijbetaling een 50" (de prijs van toen en de 50" van nu komen bijna overeen) zij hebben nog een klein verschil in prijs voor eigen rekening genomen. Omdat de transporteur (zou gratis zijn voor mij) niet langs kwam in die week, heb ik verzocht om een alternatief wat sneller zou zijn. Als alternatief konden ze regelen, via de reparateurs dienst met bijbetaling voor extra transport de TV de volgende dag al geleverd te hebben.

Ik heb dit gedaan. Daarnaast hebben ze ook nog een folder voor de actie van Panasonic erbij gedaan, waardoor ik een gratis digitale camera kreeg.

Samengevat kan ik niet anders zeggen dat ze met fanatastisch geholpen hebben en ik zal zeker bij toekomstige aanschaf hier als eerste kijken.

Ga zo door Plasma discounter!!!

teunis41 25-05-2010

de bestelling gedaan op een woensdag en betaald.vrijdag daar op in huis. geweldig!!!

volgens de website bij
triodosbank niet via ideal
te betalen, maar deze bank ondersteund dit wel!

JdeProuw 21-05-2010

Snelle en correcte services.
Ga zo door Bedankt

fnoorlander 21-05-2010

Prima geholpen,en bestelling binnen 48 uur in huis

mascha1511 21-05-2010

Betrouwbare shop. Supersnelle levering, keurige afwikkeling!!

Beritbos 21-05-2010

Snelle levering. Onder rembours gekocht. De volgende werkdag werd het al geleverd bij mij thuis, Helemaal geweldig.

jmvdberg 20-05-2010

Zeer correcte en vlotte afhandeling van de bestelling.

TomGierveld 20-05-2010

Goede Site, goede prijzen, snelle levering. Snel antwoord op vragen etc.
Hele goede en betrouwbare shop.

frajoh 18-05-2010

Vlotte behandling en afhandeling van het gekochte.
Op dezelfde tijd werd binnen het gezin iets bij Redcoon gekocht en dan merk je de grote verschillen in service. Redcoon hult zich in nevelen. Reageert niet op é-mails, telefoon continue in gesprek à raison van 18 cent per minuut en de chatbox is onbereikbaar.
Vandaar onze lof voor plasma-discounters.

Nancy1976 16-05-2010

Wij zijn enorm te spreken over de service van dit bedrijf. Wij hadden een Patton barbecue besteld en daar zou een regenhoes bijzitten. Na een mail hierover hebben we binnen 3 dagen alsnog de regenhoes ontvangen. Dus wat ons betreft een goede aftresales.

PeeVee 16-05-2010

Scherpste prijzen van Nederland, snelle en correcte afhandeling. Prima! Ik koop online bij voorkeur bij Coronel webshops (eerder prima ervaring bij BBQ-shop.nl).

jconaert 15-05-2010

ik weet heel zeker dat deze Plasma-discounter in orde is en nog de goedkoop ste is

erik060 15-05-2010

Op vrijdag Harman Kardon HKST-30 ( 5.1 surround ) set + bijpassende vloerstandaarden besteld en werden op zaterdag al geleverd , alles keurig en goed verpakt....klasse.
Speakerset nog niet aangesloten , als dit gebeurt is zal ik mijn bevindingen op kieskeurig plaatsen.

Hans258 15-05-2010

Na lang zoeken naar een goede nieuwe tv, kwam ik uit op een sony bravia 32ex500. Zou eerst naar bcc maar die had dit type niet en moest worden besteld en dat zou lang gaan duren, want sony had leverings moeilijkheden. Toen naar mediamarkt, die had ook niet meer en had dus ook een lange levertijd. Toen ben ik via internet bij plasmadiscounter uitgekomen en op een zondag de bestelling gedaan. Dinsdag overdag kwam TNT de tv brengen, s'avonds meteen aangesloten en ik geniet nog steeds van dit prachtige toestel. Dit was een zeer prettige handel met Plasmadiscounter en ben zeer te vreden over de handel met hen.

sahenshah 14-05-2010

The most promising online shop i have ever come across. I ordered my multi media player on monday and i received it on tuesday. The product was outstanding now i can watch all my Bollywoodfilms downloaded from online.

mpedonomou 06-05-2010

Bestellingen zijn eenvoudig te doen via de website.
Levering zoals belooft op de site in 1dag.
Prima webshop.

dhel 02-05-2010

Zeer snelle levering en een perfecte after sales ondersteuning via de website chat!.

Een echte aanrader.

Dave

Bjornn1 23-04-2010

Top winkel. Ik was opzoek naar een mooie LCD tv voor op me kamer. Ik kwam onder andere deze site tegen, en leek me heel betrouwbaar. Na even wat reviews te zoeken over deze winkel wist ik het wel. Mijn bestelling komt morgen binnen. Snelle verzending dus.
(Aanrader)

boekel1 21-04-2010

zeer tevreden

Arnold1968 24-03-2010

6,8
Geen follow up na klachten over de installatie van de Ziggo-module.
Men verwees ons direct naar Samsung of naar Ziggo. Namen geen enkele moeite om zelf iets voor ons te doen.

Na diverse telefoontjes met derden, weer terug naar winkel, waar een verkoper de ander toebitste "dan moet hij zn instellingen maar nakijken!".

Uiteindelijk, door op Kieskeurig opmerkingen te lezen van andere gebruikers die hetzelfde probleem hadden, een vrij ingewikkelde "reset" toegepast, waardoor de module wel werkte.

Je beseft dat als je een scherpe prijs wil, je niet een top service kunt verwachten, maar dit was wel HEEL slecht.....

naomi28 21-03-2010

Lekker duidelijke site,
Echt supersnel geleverd en ook goed geholpen bij telefonisch contact over het gebruik van de televisie.

nicostumpel 19-03-2010

Echt goede service bij problemen. Een vette 10.

MarcelBlesjes 13-02-2010

Ben hier vandaag geweest en ben er keurig geholpen. Een top winkel.

P.W. 06-02-2010

29-12-2008 een Vogels VFWE552RC gekocht via de site snelle levering niks mis mee.
19-12-2009 gemaild dat de muur beugel niet meer reageerde naar een kant,daarna verschillende keren gebeld uiteindelijk de beugel na telefonisch overleg,kon de beugel worden terug gezonden en zou ik van Vogels een nieuwe krijgen,vanmorgen pakket op gehaald maar wat blijkt ze hebben gewoon de defecte terug gestuurd en zwaar beschadigt .
Nu moet die weer terug zijn we weer 4 weken verder.

Nooit meer Plasma-discounter.nl of een zaak die van Create2fit.

Gloeilamp1 04-02-2010

Had via de website gewenste artikel gereserveerd. Op moment dat ik op verzendknop drukte kreeg ik direct bevestigings-sms en mail. Bij aankomst in winkel werd ik met voorrang geholpen omdat ik gereserveerd had. Dit was zeer prettig omdat het erg druk was.

Inge......... 04-02-2010

Website:
Duidelijke website, duidelijke bestelprocedure. De filmpjes geven nuttige informatie op productniveau, maar ook over de winkel. Top!

Bereikbaarheid:
Zaterdag en zondag open. Alle gelegenheid om naast je werkdagen je product op te halen.

Bestelling en levering:
Kundig en vriendelijk personeel. Televisie wordt naar de auto gebracht.

Kortom: Klasse!

megawat 24-01-2010

3,2
We zijn vandaag een SONY LCD TV wezen kopen waarvan we thuis hadden gezien dat deze 1029 euro kostte. Eenmaal daar aangekomen bleek dat deze 1089 euro was.

We kregen in eerste instantie bij de zeer onbeschofte junior verkoper niet eens de mogelijkheid om dit uit te leggen. Deze vertelde ons (letterlijk!) dat we de TV of voor 1089 konden kopen of de winkel konden verlaten.

Even later kwam een er een andere (senior) verkoper aan die ons vertelde dat de prijs die dag inderdaad veranderd was, maar dat hij ons die TV toch niet voor 1029 kon verkopen.

Wij verlieten onverrichter zake en met een zure nasmaak de showroom van plasma-discounter! Eenmaal thuis aangekomen zagen we op de kieskeurig website de TV nog steeds voor 1029.

Justle 23-01-2010

Overzichtelijke website en snelle levering. Vriendelijk personeel aan de telefoon, die je vragen goed beantwoorden. Ik ben zeer tevreden over deze internetwinkel.

JanRinkel 21-01-2010

Perfecte service. Ik heb gebeld om een prijs van een Sony KDL40W5500 te verifieren. Op de site stonden verschillende prijzen. Na overleg met de inkoper kreeg ik te horen dat de inkooprijzen door Sony waren verhoogd. Mij werd de LCD-TV echter tegen een veel lagere prijs alsnog te koop aangeboden. De volgende dag opgehaald, in de showroom was enige verwarring over de prijsafspraak maar kreeg de TV zonder problemen mee, keurig door de medewerker naar mijn auto gebracht en ingeladen. Complimenten dus.

jeroendejalle 20-01-2010

Philips 32" 7404 LCD gekocht bij Plasma discounter.nl.
Bestelde woensdagavond rond 19:00 de TV. had um vrijdag om 14:00 thuis. Heel netjes en snel.

Verder een ander punt. Per ongeluk (vraag niet hoe, was tijdens de betaling) bestelde ik de televisie twee keer. Toen ik dat zag, gelijk gebeld en werdt het netjes geanuleerd. Geld staat weer op m'n rekening.

Verder is de televiesie echt geweldig. Heel veel waar voor je geld. Overal is aan gedacht in gebruik, disign en functionaliteit. Een aanrader dus.

nrampaart 19-01-2010

Suuuuupersnelle levering!

cgokhan 17-01-2010

bestelling en levering zonder problemen en op tijd

lukaszholland 17-01-2010

Erg SLECHT !!!!!!

HansPan 17-01-2010

Binnen 2 dagen na bestelling geleverd.
Geen wachttijd bij telefonisch contact, prettig geholpen.

marleen13 16-01-2010

De levering van onze televisie is echt heel vlot verlopen. Geen enkele klacht.

Lanzarote65 16-01-2010

Prima service. Binnen een dag geleverd.
Uitstekend informatie over hoe eea tijdens de levering zou verlopen.

jimhammer 16-01-2010

De website is overzichtelijk en goed. De bezorging verliep snel conform de informatie op de site. Het is jammer dat TNT het pakket niet de trap op wilde tillen. Het gewicht en de omvang was voor mijn vrouw niet te doen.

H.F.Renssen 16-01-2010

3,2
Bij aflevering wilde ik mijn oude koffie machine meegeven. Dat ging niet. Na contact werd mij gezegd dai het in de winkel kon afgeven (van Limburg naar Naarden!!!???)
Onacceptabel voor een internetbedrijf. Waarom betaal ik dan verwijderingsbijdrage?

jamjanse 15-01-2010

Duidelijke website met gegevens over de winkel geeft betrouwbare indruk. Bestelling kwam binnen anderhalve dag en was op internet te volgen. Scherp geprijsd ook nog.

guusje.1 15-01-2010

Snelle levering, alles prima in orde prijs was ook goed. Alleen vreemd dat je niet hoefde te tekenen bij aflevering

King Robo 14-01-2010

Heb hier tussen Kerst en Oud/Nieuw een lcd tv aangeschaft. Eerst via de site bekeken of deze op voorraad was en daarna naar de showroom. Helaas stond het gewenste toestel niet in de showroom, uiteraard wel andere toestellen van de gewenste fabrikant.
Het was daar zo druk, dat ze daar, net als bij de slager, met nummers werken, wat erg handig is. Bedenk dan wel dat je gewoon 1 tot 1 1/2 uur aan het wachten ben voordat je aan de beurt ben. Nou weet ik natuurlijk niet of dit gebruikelijk is daar. Mijns inziens komt dat door treuzelaars en mensen die niet weten wat ze willen.
De transactie zelf gaat zeer vlot, tenminste, als je weet wat je hebben wil. Betalen en een medewerker haalt je gekochte goederen op.
De bereikbaarheid van het bedrijf (op een bedrijfsterrein) is oke, maar de parkeerruimte is vrij beperkt.
Ook handig voor aftersales is de live-chat: vragen stellen en je krijgt vrij vlot antwoord.

Efdri 14-01-2010

Bij mij goed ontvangen alsof de heren Koster en Coronel, mij persoonlijk benaderd hebben met mijn keus en bestelling.Eveneens
de snelle reactie over fin. afhandeling,en goede uitleg, met betrekking tot verzenden.

wing45 13-01-2010

Prima site! En zaterdag laat besteld. Dinsdag in huis.
Voortreffelijk!!

Kakattekop 13-01-2010

Nadat ik de bestelling had geplaatst, kon ik via Ideal betalen.
Dat was in het weekend.
Op maandag kreeg ik al een bevestiging van de verzending met TNT met een volgnummer zodat je je bestelling kunt volgen.
Op dinsdag had ik de bestelling al in huis!
En alles werkt perfect.
En dat de verzending gratis is vind ik het allergrootste pluspunt, naast de toch al voordelige prijs.
Hartelijk dank

Hakan1181 13-01-2010

Je wordt heel erg goed geholpen .alles gaat zoals het moet gaan .vandaar dat ik even de tijd neem om dit voor plasma discounter te doen

w.rog 12-01-2010

goede voorlichting en snelle
levering

donderdag via e.mail
besteld .vrijdagmorgen afgeleverd,binnen 24 uur.

ik zocht een plasma of een led tv,het is de L.G. led tv geworden ,een prachtig en een uitmuntend geluid.

alom ik ben zeer tevreden.
w.rog

evesch 12-01-2010

- In tegenstelling tot enkele iets goedkopere aanbieders in de lijst op kieskeurig die aangaven de wandbeugel (Vogels EFW8345) op voorraad te hebben had plasma-discounter deze echt op voorraad.
- De wandbeugel is dezelfde dag nog verstuurd verpakt in stevige neutrale doos.
- Ook perfect dat ze een eigen youtube montage instructie video voor deze wandbeugel op de site hebben.

breznef 11-01-2010

Snelle en correcte levering tegen scherpe prijs.