Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

7,9 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 108 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,9

hfrijlink 14-07-2010

prima verlopen.

Susan74 12-07-2010

Snelle levering!

zeemanspot 12-07-2010

snelle en goede levering en goed op de hoogte gehouden

Swennienl 12-07-2010

Wel vaker op hun website gekeken, en nu zag ik een beugel die ik wou hebben voor een leuke prijs.

Na mijn bestelling kreeg ik snel een reactie dat alles rond was en levering verliep ook snel.

Nu bleek ik mij tijdelijk te vergissen. Ik had ze opgebeld dat ik een retour afspraak wou maken, en de medewerker aan de lijn wou dit eerst niet doen. Later bleek dat hij geen idee had hoe dit moest en na overleg met collega´s kon hij het regelen.

Tot op heden nog niet echt klachten.

Het moment dat het pakket weg was, bleek dat ik die beugel wel nodig had. Dus ik hun proberen te bellen. Na 18 min gebeld te hebben (a 80 cent per minuut) heb ik maar opgehange omdat er niemand op nam.

Dus ik besloot te mailen. Hierop is nooit gereageerd. Ik heb mijn aankoopbedrag zonder verzondkosten terug gekregen, wat ook niet netjes is. Dit is een twijfel geval wat legaliteit betreft in mijn ogen.

Later kreeg ik een mailtje of ik het product wou beoordelen. Toen heb ik gereageerd dat ik product niet meer had, en dat ik een klacht over een hun service had. Ook hier heb ik tot op heden geen reactie gehad.

Het ziet als leuke website, en ze leveren goede prijzen.

kwadijk 10-07-2010

uitstekend:alles steeds volgens afspraak. Heel vaak de goedkoopste. Weinig franje, maar prima voorlichting

dennissie77 10-07-2010

supersnelle bezorging...

loesje10 10-07-2010

Dinsdagavond besteld en vrijdag al de tv in huis.
Perfecte service.

wistso 09-07-2010

prachtige service en geen enkel probleem bij de snelle levering!!

Peggy27-12 08-07-2010

beslist hele goede service, het produkt had ik binnen 2 dagen binnen. Ik had een mail ontvangen om het product te volgen via tnt-post.
Ik belde het bedrijf(wat trouwens voor klanten geen 0900 nr is) dat er iets ontbrak bij mij bestelling en kreeg het gelijk toegestuurd. De verzend kosten vielen ook heel erg mee, want ik was maar €8,00 kwijt. een dagje naar de stad met de metro kost meer.Deze site was ook beslist heel duidelijk op internet.
Mijn volgende aankoop doe ik beslist bij DISCOUNTER

LvanEijk 07-07-2010

overzichtelijke site, de eerste keer dat ik bestel bij deze zaak: dan belangrijk dat het mogelijk is om zowel onder rembours en met acceptgiro te betalen. Keurig op tijd geleverd, pico bello. Nu maar genieten van de mooie nieuwe apparatuur. Ga zo door Plasmadiscounter!

BDV-Z7 06-07-2010

5,8
Het in een mail beloofde Track&Trace nummer ontving ik pas na mijn telefoontje aan Plattetv.
Door een onopgelost verschil van mening betreffende in rekening gebrachte verzendkosten (€14,99) ben ik alsnog een ontvreden klant.
PlatteTV heeft voor mij afgedaan.

lexmmm 05-07-2010

Op zondagavond besteld, op dinsdag al in huis.
Lekker snel en netjes afgeleverd.

floriade 05-07-2010

Ruime keuze, snelle beantwoording van vragen, levering volgens afspraak, betaling op vele manieren mogelijk

appie46 02-07-2010

zeer snelle en corecte levering

Jolanda Wittendorp 01-07-2010

Ik heb Dinsdag 29-06-2010 de LG LCD198470 besteld en had hem vandaag Donderdag 1-7-2010 al thuis..goed en netjes bezorgt en het installeren dat is echt heel erg gemakkelijk.

Dus super service voor een goede prijs.

Ruud en Siel 29-06-2010

Super goede service en snelle levering. Top, houden zo.

dina 29-06-2010

Uitmuntende levering. Niets aan toe te voegen!! Top

Flo00 28-06-2010

Snelle afhandeling, volgende dag in huis, netjes via track&trace van TNT. Gunstig geprijsd "demomodel" (ongebruikt retour), maar geen beperkingen mbt kopersrechten. Heel klantvriendelijk dus. Super!

nijssena51 28-06-2010

Snelle levering, binnen 2 dagen. Overzichtelijke site, redelijke prijzen en deze t.v. op voorraad, elders (winkels en online winkels)in bestelling bij Sony.
Thuiswinkel waarborg en mogelijkheid tot extra uitgebreide garantie.

Toedeliedoki 26-06-2010

3,8
Bij deze internetwinkel een blu ray speler van Panasonic gekocht, niet omdat het de goedkoopste winkel was maar omdat je hier een blu ray disc van Avatar bij kreeg. Betaald met ideal en na 3 dagen ontvangen maar zonder de blu ray disc. Gelijk melding gemaakt via de online chat. Na één keer weggedrukt te zijn, nog een keer geprobeerd. Werd vaak lang in de wacht gezet, omdat het "druk" zou zijn. Hier kreeg ik dus al mijn bedenkingen. Maar er werd mij beloofd dat de disc opgestuurd zou worden. Gelijk daarna werd mijn vrouw gebeld met de mededeling dat de levering wel even kon duren omdat de disc niet voorradig was. Na 4 week toch maar een email gestuurd waar de disc bleef,...géén reactie. Na 5 week weer een email gestuurd,... géén reactie. Na 6 week een contactformulier ingevuld en je raad het al,... géén reactie. Na 7 week weer een email gestuurd,... wéér géén reactie. Blijkbaar willen ze géén klanten, en denken dat ze er zo dan wel makkelijk afkomen. Ik zal hier dus ook niks weer bestellen. En zal iedereen afraden dit ook te doen.

broek13 25-06-2010

Filmpjes op de site zijn geweldig, snelle levering. Zo hoort het

ronald campignon 25-06-2010

Gewoon goede winkel.Kuerige emails bij en na bestelling.Snelle levering als het product op voorraad is.Soms goedkoop en anders niet overdreven duur.Goede adviezen,kortom top!

benoni 24-06-2010

Doen precies wat ze beloven. Betaling werkt goed, product is goed, levering op tijd. Top dus!

Joost311 24-06-2010

Beste prijs en snelle bezorging. Door TNT zonder problemen op 3-hoog bezorgd. Een volgende keer weer!!!

pw beuger 23-06-2010

alles lekker snel binnen net als de eerste keer

oitdeweeg 19-06-2010

Snelle levering en goedkoop

mod0671 17-06-2010

5,5
Website ziet er goed uit met leuke youtube filmpjes. Helaas geen mogelijkheid om account aan te maken om status van bestelling op te vragen.
Betalen via IDEAL gaat goed en levering was vlot en goed verpakt (inclusief Track & Trace).
Helaas gebruik moeten van herroepingrecht (wet verkoop op afstand) en tv terug gestuurd.
Daarna werd het akelig stil, geen melding dat tv terugontvangen is, geen melding over wanneer geld teruggestuurd wordt. Helemaal niks.
Mail verstuurd met verzoek om info maar ook daar al langer dan 24 uur geen reactie.

Djabber 16-06-2010

Binnen 2 dagen na bestelling mijn 32LH2000 LG ontvangen voor een scherpe prijs.
Ga zo door!

Freetime 16-06-2010

Bij de (zeer snelle)aflevering (via TNT-pakketdienst) bleek dat er een aantal accessoires ontbraken. Dit direct aan Plasma-discounter, via een aantal mails w.o. naar de directie, gemeld.
Zegge en schrijven 1 mail van Plasma-discounter ontvangen met deels onjuiste informatie daarná niets meer vernomen, dus ook de ontbrekende accessoires (lijst daarvan bij Philips opgevraagd) nog steeds niet ontvangen, wel de normale marktconforme prijs voor deze Philips LCD 40PFL5605H/12 betaald! De after sales service van Plasma-discounter dus waardeloos!

robertdeniro1966 14-06-2010

Voldoende info, duidelijke info, goede levering, geen problemen ondervonden....wel een vraagje aan het emailadres dat nog niet is beantwoord, maar het is kort dag.......

hans.blok 13-06-2010

Ik heb een Pioneer Soundbar besteld. Deze is snel en goed geleverd. De soundbar kreeg ik niet aangesloten op mijn TV. Zaterdagmiddag heb ik gebeld met de helpdesk van de Plasma-discounter. Zij hebben me snel kunnen helpen (het bleek dat ik omdat ik TV ontvang via een digitale decoder de kabel anders moest aansluiten).

Kort samengevat:
- de goedkoopste
- snelle levering
- en verstand van zaken.

Olga25 13-06-2010

Zeer snelle en goede levering.
Had mijn tv on-line besteld en inderdaad binnen 2 dagen in huis. zeker voor hehaling vatbaar.

tuijn 13-06-2010

overzichtelijke site, goedkoper als de grote consumenten winkels en de bestelde lcd tv, de 37pfl 5405 h/12 werd in perfecte staat afgeleverd.Heb op dit apperaat aangesloten, sateliet ontvanger,dvd speler en computer en alle apparaten geven een perfect beeld

Berryvd 12-06-2010

Donderdagavond een tv besteld, zaterdagmorgen gratis bezorgd!
Duidelijke voorwaarden vermeld op de website.
Volledig tevreden.

Amstelveen65 09-06-2010

De service heb ik als heel prettig en zeer vlot ervaren. De TV werd snel geleverd en keurig verzorgd.

WilliamH 08-06-2010

Aanschaf via de webshop is in orde. Goede afhandeling.
Een bezoek aan de fysieke winkel is minder. Afgelopen zaterdag meer dan 30 wachtenden voor me. Het aantal winkelmedewerkers is beperkt, dus de wachttijd is dan enorm. Vanuit een eerder winkelbezoek: Medewerkers in de winkel komen nogal arrogant over en hebben volgens mij niet helemaal door dat de klanten hun brood betalen.

quirinus44 06-06-2010

Ben zeer tevreden over de snelle en correcte levering.

Poiuy 05-06-2010

Snelle en goede levering van LCD-tv (LG 32LE5300)binnen 2 dagen!

mars065 05-06-2010

goeie internetwinkel

gordonh 04-06-2010

zeer mooie prijzen, de website ziet er goed uit en de levering was zeer snel binnen! ook de winkel zelf is gemakkelijk te vinden.

Bones5 03-06-2010

Wij zijn zeer tevreden over de afwerking van onze bestelling.Erg betrouwbaar.En vandaar dat wij ook de betaling gelijk hebben gedaan terwijl we zoiets nooit doen.
Levertijd was uitstekend.Veilig bezorgd.Het apparaat zelf doet het buitengewoon goed.En maakt alles waar,wat erover verteld wordt.

StefanDelft 02-06-2010

Zondag besteld, woensdag in huis. Alles precies zoals op de website staat! Ideaal dit.

Maarten1957 02-06-2010

Correcte levering, vrijdagmiddag om 14.00 uur besteld, dinsdagmiddag om 15.30 uur in huis. Zaterdag nog wel gebeld over tijdstip levering, dure helpdesk, € 0,80 per minuut. Heeft me € 4,00 gekost. Achteraf bleek mijn telefoontje overbodig.

Mark verhoeven 02-06-2010

Later geleverd dan volgens afspraak. De communicatie hierover kan beter.

Patje146 30-05-2010

Maandag bestellen woensdag in huis helemaal super:D

Ellis-R 29-05-2010

2,5
haastige zelden goed !

TV Stuk, kids worden gek, duus snel op zoek naar vervanging.

Afgelopen donderdag 28 Mei een lcd tv besteld bij plasma discounter. Eerst die ochtend gebeld of het model op voorraad is (ja dat is er) toen vervolgens op de website de bestelling gemaakt en voor rembours gekozen (overmaken kost 2 dagen extra en ik wilde de tv echt snel hebben)
Bijkomend voordeel zou zijn de het transport gratis is.
Nadat ik de bestelling gedaan had (voor 15:00 zoals aangegeven op de site) heb ik nog terug gebeld met de vraag "kan die vandaag nog met de post mee want ik heb haast ernee, Ja meneer dat gaan we regelen"
Later die dag nog eens terug gebeld met de vraag of die al op transport zat, JA hij is weg.
Goed over afwachten, ongeveer 1 dag en dan heb ik dat ding thuis staan, kids blij, ikke blij.
Krijg ik op vrijdag 29 Mei een track en trace en zie dat hij op die vrijdag rond 18:00 uur pas bij de tnt is gemeld??? Wat nu ? tja 1 dag wachten... Nu is het zaterdag 30 Mei , nog geen TV, kids niet blij , ikke niet blij..

Beste plasma discounter, als jullie wat zeggen doe dat dan ook en tuurlijk zullen jullie dit op TNT schuiven ! ONZIN, jullie hadden gewoon die TV de 28 op de post moeten doen zoals beloofd en later nog bevestigt..

Dus beste mensen, haastige spoed is zelden goed..

DIT is ook de 1e en de laatste keer dat ik bij plasma discounter wat bestel.. tja die lcd voor bij mij op de slaapkamer en op die van mijn dochter die haal ik wel ergens anders, waarschijnlijk komen ze daar wel hun belofte na !
Nu eens kijken of er daar service wordt geboden en of ik tenminste wat terug hoor van DE Plasma discounter... puuhh

Vogelaar16 29-05-2010

Artikel snel en correct geleverd!

robertdV 29-05-2010

Goede en duidelijke site.
Bestellen zeer eenvoudig.
Levering binnen 2 dagen.

Super, een echte aanrader!!!

Paulo M 28-05-2010

6,5
Komen belofte niet na om problemen telefonisch te verhelpen. Ook nadien word via chat geen excuses aangeboden of gevraagd of het probleem nu wel of niet is verholpen. Geen goede after-sales dus.

a.lukens 27-05-2010

na 4 dagen razend snelle levering.