Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

jvrln 06-10-2010

Gewoon helemaal goed, goed systeem en geslaagde prijsstellingen.

Ronald Marcel 06-10-2010

Geen problemen, makkelijk bestellen, laagste prijs, goede betalingsmethode, snelle levering

ijzerjan 04-10-2010

Na een snelle levering gaf de TV het na 10 min. op. Na tel. contact met Plasmadiscounter was het geen probleem om de TV om te ruilen. In de showroom werd de TV gecontroleerd op het defect, waarna zonder enig probleem de nieuwe al klaar stond (in de doos, uiteraard). Gegevens werden uit eigen beweging aangepast i.v.m.de garantietermijn.
Kortom: voorbeeldig!

eijkemans75 30-09-2010

5,2
Salora tv gekocht met ingebouwde dvd speler, die doet het na 2 maanden al niet meer. Het is een hoop gedoe met terugsturen omdat ik maar een 32 inch heb moet je het zelf maar uitzoeken! Rechtstreeks kontakt gezocht met de dealer salora, die helpen je tenminste wel goed. Ongeinteresseerde mensen aan de lijn die je niet willen helpen op een normale manier. op je mails wordt niet gereageerd en je moet zelf iedere keer terugbellen a 80 cent per minuut! Voor mij nooit meer!

Cees Vorstman 28-09-2010

Zeer professioneel goede overzichtelijkheid en snelle levering van het produkt. blijf zo doorgaan ik raad u aan bij mijn kennissenkring.

wheelerdealer 26-09-2010

4 weken na levering tot de conclusie komen dat er een defecte tv in de doos zit; na itgebreid overleg toch een nieuwe tv mee gekregen!

marconosto 25-09-2010

Zeer snelle levering tegen een eerlijke prijs. Geen woeker leveringskosten maar dikwijls gratis. Goede terugbreng garantie en overzichtelijke website waar je heel goed op kunt zoeken op jou wensen.
Correcte terug koppeling van het bestelde via mail
Kortom zeer tevreden!!!

Arnold2010 22-09-2010

7,3
Het kunnen chatten voor vragen is een prima alternatief, onze ervaring is echter dat er niet altijd iemand aan de "andere kant" aanwezig is. De wachttijden voor telefonisch contact zijn zeer lang. Uiteindelijk prima geholpen, onduidelijkheid over het meenemen van de oude tv leek te zijn opgelost. De bezorger was echter niet op de hoogte maar heeft de oude tv wel meegenomen.

jasperstraver 22-09-2010

Zeer tevreden over Plasma-Discounter.nl.
Naast het feit dat ze vaak de goedkoopste zijn, komt het bedrijf professioneel over. De mogelijkheid om direct te 'chatten' met het personeel was erg handig en fijn.
Plasma-Discounter is tevens een prefered supplier van Samsung. Iets wat mij een goed gevoel gaf dat de producten en het bedrijf te vertrouwen zijn.

ronbehar 20-09-2010

De website is duidelijk en overzichtelijk. De showroom is makkelijk bereikbaar en je wordt buitengewoon vakkundig en geduldig geïnformeerd. Vragen per telefoon of email worden snel en uiterst accuraat afgehandeld. De aftersales en service zijn onnavolgbaar goed. Kortom een aanrader.

Rene482 20-09-2010

Overzichtelijke website. Alle informatie is makkelijk te vinden. De bereikbaarheid is prima, en parkeren bij de zaak. Vlak naast de snelweg, dus eerst een "halve" stad doorrijden met de auto is niet nodig.
Snelle levering van het product. Heb deze tv net een paar weken, dus after sales nog niet nodig gehad.

Zeer tevreden klant 19-09-2010

Prima concept, goede prijzen, sympathiek personeel!

wmstam 17-09-2010

Levering met dag vertraagd door volle vrachtwagen Tnt-post?? Had wel mail dat alles verstuurd was, maar dag daarna geen pakketpost? Bleek nog in magazijn te staan doordat tnt niet alles mee had kunnen nemen. Opzich geen probleem, maar stuur even mailtje dat dit is gebeurt..
Verder wel super service!!!! Via live chat direct deskundig contact is echt super. Later in winkel een miskoop ruilen ook geen probleem en ze nemen alle tijd voor je om een andere keuze te maken. Zelfs als de rij wachtende tot buiten staat (op zondag....??) Zegt genoeg toch?

Philips gebruiker 15-09-2010

De conform advies van de winkel aangeschafte TV en draagarm bleken niet bij elkaar te passen. Gebeld en de volgende dag teruggebeld. Een extra onderdeel moest worden aangeschaft. Excuus: de fabrikant (Philips) heeft zonder het ons te melden de specificaties van de TV veranderd. Hoewel wellicht waar, toch niet iets waar je als klant enthousiast door bent. Set dus EUR 38 duurder dan geplanned.

E.Zuidema 08-09-2010

Bij een vlotte levering wel het verkeerde product ontvangen. Dit dezelfde dag nog retour gezonden maar na 1 week nog niets gehoord. Na een telefoontje van onze zijde het juiste product na nog eens 1 week ontvangen.

eelko 07-09-2010

Zeer snelle levering, gunstige prijs, product zeer netjes verpakt.

ErikUtrecht 06-09-2010

Zeer goede en uitgebreide webshop met degelijke filmpjes en veel informatie. Snelle levering en (tot nu toe) geen enkel probleem gehad.

coroomen 04-09-2010

Ik kon alles goed vinden op de website. Snelle respons met e-mail na bestellen. De levering wordt correct op tijd en weer keurig met een meil aangekondigd. Pluim.

thomfr 30-08-2010

Super service, terugsturen zonder kosten en geld terug (bij miskoop door mijn eigen schuld) binnen enkele dagen.

wimpk 27-08-2010

De totale bestellingsprocedure en Uw snelle antwoorden op relevante vragen zijn prima in orde.
Of TNT een beetje van de snelle is moet ik nog afwachten, maar dat behoort niet tot Uw competentie!
Alle lof voor Plasma Discounter.nl

Frank van Genne 22-08-2010

Donderdagavond een LCD-TV besteld. Vrijdag mailtje met bevestiging en track-trace bericht. Zou 1-3 werkdagen duren. Zaterdagmorgen werd bestelde toestel al geleverd.
Prima én zeer goedkoop!

Peter Ravage 18-08-2010

Dit is al het 3e produkt dat ik bij Plasma Discounter.nl koop. Je weet zelf hoe het is, de tijd om een revieuw te maken neem je niet. Maar mijn ervaring is werkelijk super dus dat moet ik even kwijt! Op de site kun je prachtig verschillende produkten vergelijken en je keuze maken. Over de Samsung LED46C6700 had ik aanvullende vragen die snel en vakkundig telefonisch beantwoord werden. De TV woensdag besteld, (eenvoudig safe betalen via IDEAL), donderdag belde de transporteur voor levering-afspr en vrijdag is ie al bezorgd! Module voor digitale tv erbij, muurbeugel, alles zoals besteld. Aansluiten, ophangen en kijken maar.
Deze mensen begrijpen hoe je een webwinkel runt, alle complimenten! Ook een vriend, die ik deze site heb aanbevolen, heeft dezelfde ervaring. Hij kocht een 50" 3D plasma, ook top! Zelfde snelle levering, alles precies vlgs afspraak.
Ga zo door mannen en vrouwen van de PLASMADISCOUNTER.nl!!!

rolimast 16-08-2010

5,3
Ik heb een Samsung LE40C650 besteld bij plasma-discounter.
Netjes na een paar dagen geleverd door TNT post.
Het apparaat bleek echter meteen al niet te werken. Helaas pas uit de verpakking gehaald na 2 weken, dus het apparaat kon niet via plasma-discounter geretourneerd worden. Op zichzelf geen probleem omdat Samsung een goede servicemonteur heeft die langs komt. Echter toen plasma-discounter een review van het apparaat wilde hebben is mijn review niet geplaatst tussen al die andere goede reviews. Waarschijnlijk om het apparaat niet in verkoop te laten dalen. Minpuntje van plasma-discounter.

hanskooke 15-08-2010

goede afhandeling van het produckt + snelle levering

thejazzman 15-08-2010

zeer snelle levering en goede bereikbaarheid telefonisch/email.

mariusa 13-08-2010

Verschillen artikelen gekocht bij de Plasma Discounter, een Philips PFL5605H, een LG RH387H HDD recorder en een Sony Home Cinema Set.
Een goede en vlotte behandeling. De winkel in Naarden is makkelijk te bereiken en je wordt er vlot geholpen en ook een bestelling gedaan via internet en dat werkt ook perfect, kortom een 10 voor Plasma Discounter!!!!!

lnaam 1 11-08-2010

Donderdag besteld, zaterdag in huis.Goede prijs.

Wat wil je nog meer.

Top.

marloes168 04-08-2010

2,5
Levering vond pas plaats NA een telefoontje van mijn kant. Door een 'hit' omdat mijn afleveradres afweek van het factuuradres. Lijkt mij geen probleem, maar bij de heren van plasma-discounter gaat er dan blijkbaar een onnodig belletje rinkelen! Na telefoongesprek werd mij beloofd het artikel vandaag nog te versturen. Wat als ik niet gebeld had?

Ook is de klantenservice slecht bereikbaar, 2x werd de verbinding verbroken zonder dat ik een medewerk(st)er aan de lijn heb gehad.

noudvanmeel 04-08-2010

tv philips pfl 3405 vrijdag na winkeltijd besteld via internet kreeg snel mailtje dat de order in behandeling was en dinsdags al afgeleverd door tnt zeer snel en korrect afgewekt

Paulien Zwart 03-08-2010

Duidelijk, veel keuze, snel geleverd, perfecte uitleg met filmpjes en prijs perfect.
wauw online shoppen te gek

jankolsteren 03-08-2010

een goede, snelle en accurate behandeling.

DJB65 03-08-2010

Snelle levering en indien niet op voorraad wordt je met een mail gemeld als het produkt weer leverbaar is. Ook via de airmiles zijn de produkten te bestellen. Vaak de laagste prijs.

RexManning 03-08-2010

Lastig om deze review niet op de man te spelen, maar we gaan het proberen. Oordeel zelf:

- De winkel is bereikbaar via een 0900 nummer van 0,80 cpm (!!). Dit heb ik maar opgegeven na 5 minuten op een dinsdagochtend in de zomer...het zal wel érg druk zijn.

- Dan maar via chat: na 5 minuten komt er inderdaad antwoord en mijn vraag kan gesteld worden. "uw website toont dat u de Philips 22pfl3405 op voorraad heeft (2), heeft u ook de versie van het type "H" (belangrijk voor digitenne)? Antwoord: ja, en die is te reserveren via [link]”. Nou mooi dacht ik, dat gaan we doen! Op het laatste moment toch gezien dat de link niet klopte, hij gaf mij de 22pfl3404. Kan gebeuren en even later kreeg ik de nieuwe link naar de 22pfl3405…zonder H. Nogmaals gevraagd :”weet u zeker dat het om het type “H” gaat? Anders rijd ik voor niets naar u toe. – Ja, het gaat om type “H”.” Dit kan niet meer mis gaan!

- In de winkel aangekomen, bleek het niet druk te zijn (toch gek dat de dure telefoon 5 minuten niet wordt opgenomen). Om een lang verhaal kort te maken: De niet zo communicatieve jongen achter de balie zoekt 10 minuten en meldt dat het type niet op voorraad is. Wel het type zonder h… “het kan zijn dat uw type net is verkocht en dat de mensen aan de telefoon het verschil niet zien tussen de typenummers”.

- Ik vond het het niet waard om een scene te maken. Wat ik het wel waard vind, is dit te schrijven op kieskeurig.nl. Er liggen op hun balie stapels met flyers om ervoor te zorgen dat u uw ervaring op kieskeurig.nl deelt. Ook kan ik me niet voorstellen dat er zo´n hoog cijfer wordt gegeven aan dit circus, mede te meer omdat een korte zoektocht op Internet vele andere verhalen laat horen dan het gemiddelde cijfer op kieskeurig doet vermoeden.

Ik ben blij dat het apparaat er uiteindelijk niet was, stel je voor dat er iets mis mee was en ik ze had moeten bellen voor hulp á 80 cent per minuut bij medewerkers die typenummers zodanig door de war halen, dat ze er mensen een uur voor in de auto laten zitten.

anneke51 03-08-2010

Samsung tv LE32C650 via internet bestelt bij plasma discounter en een bijzonder goede service,keurige aflevering via TNT en binnen 3 dagen in huis. tv op slaapkamer aangesloten het is een internet tv wat een luxe vanuit je bed op zo'n groot beeld allerlei mogelijkheden te ontdekken,oa.Hyves,buienradar,Nos journaal,Nu,You Tube,spelletjes en nog veel meer.Plasma Discounter ga zo door met jullie prima service.

kastar 30-07-2010

zeer snelle en perfecte levering na 2 dagen al geleverd in belgie

Peter Ickx 29-07-2010

Zeer snelle reactie op e-mail en vlotte levering. Graag betaling met bancontact(voor België)in de toekomst.

FrankdL 29-07-2010

Eenvoudig bestellen, Snelle levering, Goede communicatie, alles naar volledige tevredenheid.

Rob1271 27-07-2010

5,5
Vandaag blu-ray speler van Samsung ontvangen van plasma discounter. De speler bleek beschadigd met heel veel krassen op de bovenkant. Het heeft er alle schijn van dat ze een demo model in een doos hebben gestopt en geprobeerd hebben me te foppen.

Bestelprocedure verliep zelf prima en snel, maar product kwam in slechte staat aan. Ze zijn wel telefonisch goed bereikbaar en ik werd snel geholpen met informatie over het retourzenden. Ik ga de speler morgen maar op locatie omruilen.

Laten we hopen dat dit een incident van ze is.

janvanrhee 27-07-2010

makkelijk via internet te bestellen en bij afhalen krijg je voorrang op de mensen die informatie willen waardoor je niet lang hoeft te wachten. Daarnaast een zeer ruime keuze dus vrijwel altijd iets te vinden voor iedereen.

Op internet makkelijk te selecteren tussen de merken, opties etc, waardoor het makkelijk is om te vergelijken en te kiezen

Wrecker3D 26-07-2010

5,5
Website:
Vrij overzichtelijk alhoewel sommige categoriseringen ontbreken (denk daarbij aan bijv. FULL HD als voorbeeld als je geen HD ready (720p) tv wilt wanneer je een kleiner budget hebt...

Bereikbaarheid:
Redelijk, maar eigenlijk niet te vinden zonder navigatie systeem als je niet uit de omgeving komt, pand ligt namelijk redelijk verstopt op het industrie terrein en lijkt op de foto's/video groter dan het daadwerkelijk is (zelfde geld trouwens ook voor het assortiment, je kunt over het algemeen behoorlijk wat producten niet "in actie" zien/horen -product staat wel op de site, maar niet in de winkel-)

Bestelling en Levering:
Binnen 1 á 2 dagen verstuurd, dus wel netjes te noemen... product keurig op voorraad zoals de site vermeldde

After Sales: 1 groot horror verhaal...
Gemaild over geleverde tv die niet de specificaties draagt als vermeld op de site (Analoge TV, Geen Ziggo geschikte DVB-C zoals vermeld stond)
Geen antwoord, dus review geschreven duurde 3 weken voor het (weliswaar onveranderd) op de site kwam te staan... maar verder geen reactie, was vermeld dat de info bij de tv niet klopte dit is nog steeds niet aangepast...
Chatten met de klantenservice, ging niet lag meer plat dan dat het bruikbaar is...
Review bij tweakers.net achterlaten heeft ook geen zin... (overigens scoort de winkel daar al maanden slecht qua service)

Opmerking: dit was een cadeau voor mijn tante, ik had daarom ook gevragen om een snelle afhandeling van het probleem, oplossing bleef echter uit, dus moet mijn tante maar analoog tv kijken...

Bobson 24-07-2010

Wanneer je als koper kennis van zaken hebt, een top winkel met de juiste prijzen.
Ook de voorraad is top.
Wanneer je echter diepere vragen gaat stellen over de randmogelijkheden van de toestellen, wordt het moeilijk en krijg je niet altijd het juiste antwoord.

maria5612 24-07-2010

Even een positieve beoordeling,zag ook negatieve staan.
Heb gisteren een lcd tv besteld en vandaag al in huis.
Supersnelle levering dus.
We kunnen nu al genieten van de TV

laurave 23-07-2010

Goede prijzen en snelle leveringen. Gisteren besteld, vandaag bezorgd.

roberto90 22-07-2010

Dinsdag een 26" lcd besteld voor in de slaapkamer. De dag erna al geleverd door TNT. Uiteraard was alles compleet en de tv werkt perfect. Ik ben verbaasd over de kwaliteit want zoveel heb ik er niet aan uitgegeven. Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop.

sapulne1 21-07-2010

gisteren besteld; vandaag geleverd. SUPER!

sponsjes 21-07-2010

muurbeugel werd op tijd afgeleverd, daarna probleem met bevestigingsplaat diezelfde dag er over gebeld voor 12 uur, kreeg te horen van een dame dat ik meteen zou worden teruggebeld
om een uur of 3 in de middag nog maar eens gebeld en kreeg te horen dat ik met een kwartier zou worden gebeld want ze waren het juist aan het uitzoeken. om 4 uur maar weer eens gebeld en toen kreeg ik Sander aan de telefoon die het verhaal nog niet kende, maar mij doorverwees naar de fabrikant. Van de fabrikant weer terugverwezen naar leverancier. Meteen maar naar Sander gevraagd die het toen even uitzocht en binnen 5 minuten met een antwoord kwam, de beugel moest terug worden gezonden.

Ik vraag mij af waarom 2 dames te beroerd zijn om werkelijk terug te bellen en ik dus vanaf een uur of 12 tot 4 eerst maar moet zitten wachten op een antwoord en daarna Sander het in 5 minuten kon oplossen.

Alle lof voor Sander trouwens

Nu wel de goede muurbeugel ontvangen na 1 week. prima !

donald67 17-07-2010

vandaag hebben wij ons (grote!)espresso-apparaat binnengekregen. makkelijk te bedienen, duidelijke gebruiksaanwijzing en zover ik het kan beoordelen makkelijk in onderhoud. Nu is het nog even zoeken naar de juiste hoeveelheid koffie, melk en de juiste maalgraad.levering is bijzonder snel,donderdagavond besteld, zaterdagochtend geleverd! De klanterserice die ik vooraf heb gesproken was vriendelijk en handelde snel en goed!

G.Stolk 17-07-2010

Binnen 24 hr geleverd Klasse!

jvg 16-07-2010

Super goed in levering en afspraken,goed advies corecte prijs.100% aanbeveling

Polke59 16-07-2010

– Om te beginnen moet ik eerst excuus maken voor deze late berichtgeving: het betreft een incident van ruim een maand geleden, maar o.a. door ziekte ben ik niet eerder ertoe gekomen. Dat ik er toch alsnog over wil schrijven, heeft alles te maken met de ernst en de impact.
– Een tweede noot dient geplaatst te worden, ter voorkoming van naamsverwarring:
de recensie zelf, gaat over het bedrijf Plasmadiscounter.nl, uit Naarden, van Tom Coronel en niet over Plasmadiscount.nl (zonder dat “er”-einde), onderdeel van Franklin.nl (hoewel deze laatste uiteindelijk wel het predikaat van Reddende Engel verdient, maar daarover verderop).

Waarom deze negatieve beoordeling? Lees verder en huiver.
Op de website van Plasmadiscounter.nl vond ik de plasma-tv van Pioneer, waarna ik op zoek was; afgebeeld in vol ornaat. Volgens de teller zouden ze nog 2 op voorraad hebben en werd-ie verkocht, inclusief de gemonteerde voet en onder-luidsprekers, voor 3995 euro.
Om het hele relaas enigszins overzichtelijk te houden, staan de gebeurtenissen chronologisch.
Uiteraard zijn alle genoemde feiten verifieerbaar (o.a. door screen-dumps).

30 mei, 20:25
Omdat Naarden niet echt vlak naast mijn deur ligt, heb ik gemaild of ze één van die twee tv's in optie wilden zetten, zodat ik in de week daarop langs kon komen.

31 mei, 16:07
Op de website werd(1) geadverteerd met de slogan dat je binnen 1 dag antwoord op je mail krijgt.
Gezien 't om een tv ging die nog erg zeldzaam te koop werd aangeboden, was ik niet gerust op het uitblijven van response. Dus maar weer een mail richting Naarden.

1 juni, 10:02
Nog geen antwoord. Ik begon 'm te knijpen dat “dadelijk” die tv's ineens “op” zouden zijn. Dus besloot ik om 'm dan maar meteen te kopen, via de on-line shop.

1 juni, 10:03
Ontvangst mail-bevestiging van bestelling en betaling.

1 juni, 11:03
Antwoord komt binnen op m'n 1ste mail (dus die van 2 dagen daarvoor), met een even korte als ontstellende inhoud, letterlijk:
“Pioneer schermen verkopen we niet meer, helaas”.

1 juni, 11:32
In volstrekte wanhoop en verbijstering heb ik vervolgens, via mail, om uitleg gevraagd aan de schrijver; Ik had immers anderhalf uur eerder een bestellingsbevestiging gekregen ... ?!

1 juni, 15:22
Reactie bleef nog steeds uit; lichte paniek begon ergere vormen aan te nemen: “wat is dit voor een oplichters-bende … wat nu met m'n 4000 euro ?!”
Toen uiteindelijk maar gebeld (naar zo'n heel fijn 0900-nummer van 80 cent per minuut):
“Jawel hoor”, zei de vriendelijke telefoniste,”Die tv's hebben we. Foutje van m'n collega. De tv wordt binnen 2 tot 3 dagen bij u thuis gebracht. Vanmiddag nog wordt u gebeld over het precieze tijdstip”.
Een gigantische zucht van opluchting !!!

1 juni, 15:38
Ontvangst van een excuus-mail van die (bewuste) collega: “deze 2 tv's waren hem helemaal ontgaan”.
Okay, prima, kan gebeuren, … hoewel, 2 immense plakkaten van 60 inch (!) over 't hoofd zien?
Maar goed, alles zou nu reg kom!

2 juni 10:00
Antwoord op m'n tweede “reserverings”-mail (die van 31 mei) komt binnen:
“Als ik de tv wil kopen, wordt mij aangeraden deze online te reserveren”.
Nou ja zeg, 't loopt bij Plasmadiscounter wel lekker langs elkaar heen!
Maar goed, alles zou nog steeds reg kom!

2 juni, 16:34
Er was nog steeds niet gebeld voor de levering; niet gistermiddag, niet vandaag en 't liep alweer naar 't eind van de dag. Dan maar opnieuw in de telefoon geklommen (want mailen was volstrekt nutteloos: daar waren we al achter gekomen).
Nu geen hartelijke juffrouw, maar een stugge, onvriendelijke man, die een half uur lang, met elk ding z'n gelijk wou halen en behouden:
– D'r zou geen leveringstermijn van 2 tot 3 dagen bestaan, maar 5 tot 7. Verweer van mijn kant, dat dit niet alleen door zijn collega, de telefoniste, beloofd is, maar zelfs letterlijk op hun eigen website vermeld staat(2), mocht niet baten ;
– De betreffende tv werd niet geleverd met voet en speaker, dat zouden accessoires zijn; de tv werd kaal geleverd, maar wel tegen de volle 4000 euro (3995).
Ook hier was verweer, dat ik 't niet uit m'n duim zoog, maar wederom van de website haalde, aan volkomen dovemansoren gericht. Sterker nog: zelfs terwijl ik de letterlijke tekst op de site voorlas, bleef hij categorisch ontkennen! Werkelijk onvoorstelbaar!
– Ondertussen kwam aan 't licht waarom er (nog) geen leverings-telefoontje was gepleegd: de expeditie-afdeling bleek de zending niet klaar te kunnen maken, omdat de voet en speakers ontbraken … . Vervolgens hadden ze de hele order maar in een hoek gezet en verder vergeten … !
Ik weet, dit klink zo ongelofelijk absurd, dat 't lachwekkend wordt. Maar geloof me: niet voor mij, zeker niet op dat moment!
– Al vrij snel vanaf het begin van het gesprek, stelde mijn gesprekspartner voor, om de koop maar ongedaan te maken. Niet één keer of twee keer, maar met regelmaat.
In eerste instantie zocht ik er nog niets anders achter, dan dat deze man “ogenschijnlijk meevoelde met mijn teleurstelling”. Naarmate het gesprek vorderde en zijn strontvervelende houding steeds nadrukkelijker werd, veranderde dat in wantrouwen. (Zie ook verderop).
– Als klap op de vuurpijl bleek, dat niet alleen voet en speaker los gekocht dienden te worden, ze waren helemaal niet eens leverbaar, door Plasmadiscounter!
Dit was het toppunt! Ik eiste dan ook financiële compensatie.
Hierop moest de man ruggespraak gaan houden. Hij zou over zo'n 3 kwartier terugbellen.
Nog geen 10 minuten later al telefoon: geen geld terug, maar een muurbeugel kon ik krijgen, als vergoeding, plus (uiteraard) weer de wenk om af te zien van de koop.
Ter indicatie: een muurbeugel kost 150 euro, terwijl een voet en speaker elk 200 euro kosten.

Ik had 't gehad met dit K-bedrijf! Ze konden die hele mikmak in hun haar smeren! Verschrikkelijk jammer van de tv, maar als 't al met zo'n hoop ellende begint, dan kan je helemaal je hart vasthouden, wanneer je die lui later nog eens nodig hebt, als 't om service gaat … .
M'n geld terug en nooit, maar dan ook nóóít, meer zaken doen met deze bende!
Dit kost werkelijk en letterlijk je nachtrust.

Dat ik zeker niet de enigste ben, die zo'n verschrikkelijke ervaring met Plasmadiscounter heeft gehad, bleek wel toen ik noodgedwongen opnieuw het Net op moest. Ik stuitte op diverse andere onthutsende verhalen. Verschillende daarvan kwamen er (ook) op neer, dat deze winkel (wel vaker) spullen aanbiedt, die ze niet eens hebben. Bovendien rees meerdere malen het sterke vermoeden, dat het product in kwestie, eerst nog van een “conculega” betrokken moest worden. Oftewel, Plasmadiscounter pronkt nogal eens met andermans veren!
Al lezend vielen tóén alle stukjes in elkaar: Vandaar dus die chaos; Vandaar dus die hoge prijs en geen enkele ”onderhandelingsruimte”; Vandaar dus die pogingen om de koop ongedaan te krijgen … !

Nu nog even kort over Plasmadiscount.nl (dus zonder “er” op 't eind), of liever als Franklin.nl genoemd, zoals ik in het begin heb aangeroerd.
Tijdens die laatste zoektocht op het Web, kwam ik Franklin tegen. Daar hadden ze nog enkele exemplaren, en bovendien een stuk goedkoper ook.
Aangezien mijn geld inmiddels op de verkeerde bankrekening stond en maar gissen was wanneer dat eens terug gestort zou worden, boden ze bij Franklin een zeer royale regeling aan: de tv werd op mijn naam gezet en hoefde pas betaald te worden, wanneer ik weer over m'n geld kon beschikken. Geen tijdslimiet en zelfs geen aanbetaling. En last but zeker not least: ondanks de immense (WK) drukte: topklasse professionele begeleiding en alle tijd voor je. Hele menselijke mensen daar!
Vandaar die titel “Reddende Engel”.

Ben ondertussen gruwelijk blij met m'n magnifieke tv!
Aan u de keus, waar u uw nieuwe gaat halen … .

(1) Deze verklaring is op de website inmiddels vervangen door “zo spoedig mogelijk”.
(2) Deze melding is op de website inmiddels aangepast naar “2 tot 5 dagen”.