Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

mcpit 30-11-2010

Vlotte site, scherpe prijzen, zéér professionele levering

ann1968 29-11-2010

Vlotte afhandeling van betaling en de TV binnen de levertermijn bij mij thuis. Dit kan niet beter!

Theo Schepers 29-11-2010

Ik kan niet anders zeggen dan een prima behandeling.
Zowel de winkel, als de helpdesk bij de garantie, die de juiste informatie aan ons gaf. Lof!

T van Os 29-11-2010

Goede website met video beoordeling over de TV.
dag na koop direct gebeld om levering af te spreken, keurig op tijd werd de tv uitgepakt en door de 2 chauffeurs op zijn plaats gezet.
Ook nabestelde dongle werd direct geleverd.
erg goede ervaring met Plasma discounter en zeker het aanbevelen waard.

akira124 29-11-2010

Goede service en een ruim assortiment. Alleen een belachelijk duur nummer om naar te bellen. 80cent per minuut. Ze hebben ook live chat op de website maar dit werkt vaak niet naar behoren.

Theotol 28-11-2010

Prima service, vlotte bezorging

peter2291 28-11-2010

Prima zaak zeer snelle levering lage prijs

FlooJulo 27-11-2010

Vele wwebsites bezocht, om een TV te zoeken, geschikt voor Wii. Stond op de web-site van Plasma-discounter goed omschreven. Prijs was ook naar onze zin. Inclusief verzekerd/verpakt, Code:verhoogd aansprakelijk, geen verzendkosten. Aldus besteld. Bestelde het artikel, vrijdag 26-11-2010,11.19 uur. Kreeg keurig een accept/melding/betalingsbevestiging. Was na het orderen perfekt te volgen, via een door hen opgegeven vervoers-schema.
TNT-post heeft de TV, uitstekend verpakt, reeds op zaterdagmorgen thuis afgeleverd.
Hele positieve ervaring!

Gerard1935 24-11-2010

Overzichtelijke website. Makkelijke wijze van bestellen. Snelle en correcte bezorging (1 dag). Duidelijke, eenvoudige uitleg over de instalatie en bediening van deze afstandsbediening.

morvillo 23-11-2010

Heb eerst op type gzocht en kwam daarna via kieskeurig.nl terecht. niet het goedkoopst, maar kreeg er wel het beste gevoel bij door de overzichtelijke website. topconcept.

djdetuinman 21-11-2010

Gewoon een super concept, one stop shop.
Helder en duidelijk en geen verborgen kosten.
Kortom een heerlijke, eerlijke winkel.

j vd pijl 20-11-2010

Op zoek naar een led tv kwam ik op de site van plasma-discounter.nl.
Al vrij snel had ik door dat dit een leuke deal kon opleveren daar ik bij de vele type tv`s al zag wat het zou kunnen schelen.
Ik ben naar de reguliere winkelbedrijven geweest en heb hier en daar de prijs voor de Samsung UE32C6000 gevraagd .dat lag zo rond de 750 op dat moment { begin november 2010}.
Het was op dat moment ook zo dat er op de site van plasma- discounter geen prijs vermeld stond maar heb de telefoon gepakt en toen kreeg ik te horen dat het bij hun te koop is voor 599 euro.
Dat scheelt 150 euro en dat is veel geld .
Ook helemaal fantastisch vindt ik de filmpjes met uitleg van bepaalde modellen .
Aan de telefoon vroeg ik of ik het ook op kon halen en of het weggezet kon worden.
Totaal geen probleem ik kreeg direct een reserveringsnummer aan de telefoon,via de mail en ook nog eens een sms.
Zaterdag in den haag in de auto gestapt en 3 kwartier later stond ik in Naarden met me reserveringsnummer het was pas 10.30 uur en het was al vrij druk maar werd erg snel geholpen door uitermate goed gehumeurd personeel .
3 minuten later kreeg ik de tv in handen.en een uur later stond ie geinstalleerd in den haag.
Mijn dag kon niet stuk want ik kreeg,een superprijs ,supersnel,aardige verkopers,mooie shop.
De enige reden waarom ik besloot om het zelf te halen is dat ik bang was dat de bezorgdienst er onverschillig mee om zou kunnen gaan en er wat hardhandig mee zou gooien.

a3vandekamp 19-11-2010

Snelle reservering en goede reacties en bediening. Heldere, duidelijke uitleg. Overzichtelijk en goed ingedeelde winkel. Uitstekend bereikbaar. Scherpe prijs.

jojonono1973 19-11-2010

Ik heb een Samsung LED TV gekocht bij de discounter. goede levering en goede service. jammer alleen dat het nummer waar je naartoe moet bellen zoveel geld kost.

Ze zijn scherp geprijsd met veel artikelen, misschien dat ze daarom zo een duur telefoonnummer moeten hebben.

aanrader: bestel in het begin van de week dan weet je bijna zeker dat je het dezelfde week nog in huis hebt.

Beter nog: ga het afhalen, wat in mijn geval helaas niet mogelijk is/was.

tanchohenk 17-11-2010

Naar lang twijfelen om een T.V via internet te kopen
kwam ik via kieskeurig terecht bij Plasma-discounter
dit bleek de goede keuze te zijn geweest.
service up-to-date
prima webshop geen klachten snelle levering.

marcopeee 17-11-2010

Heldere website, scherpste prijzen die overigens niet ten koste gaan van de kwaliteit.
Ervaring leert dat informatie op website overeenkomt met de werkelijkheid. Staat er geen prijs bij het product, neem de moeite om even te bellen en soms wacht je een blije verrassing!
Snelle respons op vragen, en een snelle levering.

Koop niet elke maand een TV, maar hoop dat ze er over een aantal jaren nog zijn, want ga zeker mijn volgende TV ook hier bestellen...

annette woerde 16-11-2010

Hele fijne webwinkel, goed personeel, snelle service
en een hele goede prijs t.o.v. concurentie.

John E5 15-11-2010

Plasmadiscounter.nl heeft mij over mijn vrees voor internet aankopen heengezet, een fantastisch product geleverd voor een heel goede prijs.

Primeraboy59 14-11-2010

Ontzettend makkelijk om bij te bestellen.
Erg klantvriendelijk en duidelijke uitleg
over de voor en nadelen van de LCD TV.
Ook erg veel uitleg over andere apparaten.
Een plezier om op rond te surfen.
Deze site mag van mij gewoon een 10 krijgen,
en ook nog eens de status van Hofleverancier.

cvdb51 14-11-2010

Overzichtelijke website, snelle en correcte levering.

marijkefleur 14-11-2010

hele fijne winkel om zaken mee te doen! Snelle levering en goede service.... en zeker waar voor ons geld!

Nijenhuisgr 13-11-2010

Eenvoudig te bestellen. Volgens website op voorraad en dat klopte. Snel geleverd.

jhuultje 13-11-2010

Het plasmascherm is na een telefonische afspraak bezorgt op het afgesproken tijdstip door een keurig nette bezorger, alle afspraken en beloftes zijn uiterst correct nagekomen, kortom een zeer tevreden klant!

henk434 12-11-2010

Zeer toegankelijke website. Plaatsen van een bestelling is helder. De bevestiging via SMS en/of e-mail werkt uitstekend.
Maar of het 'voorrangs-systeem' bij het afhalen in de praktijk werkt valt te betwijfelen. Ik kon iig geen verschil ontdekken t.o.v. de andere klanten.
Maar dat terzijde, voor het overige een zeer plezierige kennismaking met PlasmaDiscounter. Zeker voor herhaling vatbaar !

A rend1 11-11-2010

Deze Led-tv had ik op een zondag besteld en dinsdag binnen gekregen, vervolgens geinstalleerd en nu ga ik genieten van deze flatscreen, superbeeld.

GJVN 10-11-2010

Een goede internet shop die een perfecte duidelijkheid geeft over de aangeboden producten. Plasma Discounter komt bij mij over als een van de beste! Ze geven een goede prijs, hebben een ruim assortiment en hebben een perfecte service!

mw van der Sluijs 10-11-2010

Doordat CAIW alleen nog digitaal uitzendt, zocht ik DVB-C. Dit heeft lang niet elk toestel en was duidelijk op website bij gegevens te vinden. Ook ben ik gebonden aan 24". Er viel meteen veel af. 's Nachts deze betaald; volgende ochtend 11.00 uut TNT voor de deur! Kan het sneler? Nee...........
In de doos info over het bedrijf, alles erg verzorgd.
Helaas heb ik nog geen signaal van CAIW en wacht af.

Michel brouwer 08-11-2010

5,7
Tv besteld levering zou 5 werdagen zijn.
Telefoontje gekregen van wehkamp de koerier van plasma - discounter dat het maar liefst 10 dagen gaat duren. Order gecanceld nadat overleg om het via een andere koerier eerder te bezorgen op niets uitliep. Plasma - discounter wilde op geen enkele manier het probleem oplossen. En dat het dus 10 dagen duurt voor een plasma tv van dit formaat is bij hun bekend. Dus vindt ik dit pure misleiding. Vandaar dat ik het even hier meld.

dhr P.Roseboom uit ede gld 05-11-2010

vriendelijke mensen werken bij plasmadiscuonter en je wordt met respect behandeld echt een gevoel dat de klant de koning is geweldig toch. mijn panasonic 42 s20 es is een prima apparaat.
verder wens ik plasma discuonter en medewerkers veel succes toch in de toekomst.

Romano Scotto di Minico 04-11-2010

Plasmadiscounter is niet alleen de goedkoopste maar ook nog eens de klantvriendelijkste waar echt geen andere winkel aan kan tippen! Service TOP!

mmpeute 03-11-2010

Erg slechte levering via transporteur Wehkamp. Voor de rest zeer tevreden

Ajam 03-11-2010

Overzichtelijke site, snelle levering. After sales of klantenservice (nog) niet nodig gehad

kevinrosodrff 02-11-2010

Op zoektocht naar een witte tv met dvd speler voor in de keuken o.a. via uw site terecht gekomen bij Plasmadiscounter. Makkelijke site op prijs, merk, grote, soort en/of kleur. De site is helemaal ingericht op snelle makkelijke overzichtelijke bezoeken. Mijn gewenste product was niet voorradig maar met een simpele attentiemail wordt je op de hoogte gebracht van de voorraadadministratie en wanneer de verwachte aanlevering van het gewenste product daar is. Zodra binnen, volgt opnieuw een mail. 5k ben erg tevreden over de snelheid en correctheid van afwikkeling van de bestelling.
Het product zelf is ook geweldig, zeker in relatie tot de prijs.
Top site, perfect product!

ja jam 02-11-2010

voordelig,snelle bezorging gisteren besteld vandaag gebracht!!!!

Lilian2505 02-11-2010

Na een flinke afknapper bij een winkel op internet gezocht en bij de Plasma-discounter terecht gekomen.
Na een telefoontje de televisie besteld. Deze werd supersnel geleverd en voldoet helemaal aan onze verwachtingen.

lijntje52 01-11-2010

perfecte levering geen verzendkosten een van de goedkoopste en snel in huis

marcoklooster 31-10-2010

Via mail zeer snelle reaktie.
Levering in Belgie ook zeer goed geregeld.
Zeer scherpe prijzen.
Uitleg van elke soort tv met YouTube filmpjes.
Prima website.
Een echte aanrader.

music-man37 30-10-2010

Tv wordt thuis uit de verpakking gehaald en gecontroleerd. Heb ik nog nooit meegemaakt.Goede service dus en mensen die serieus met hun werk bezig zijn.

Henderson27 29-10-2010

5,2
Eerst een LG tv besteld in de webshop was deze op voorraad en een muurbeugel. Dus niet. Zou 2 weken duren. Muurbeugel was € 18,- goedkoper geworden. Zou dit na ontvangst gecrediteerd worden maar je moet dan wel even bellen. Na 2 weken bellen maar zou nog weer zeker 2 weken duren. Bij betaald, voor een Sony TV. Moet dan wachten voor het geld bij hun binnen is. Na 3 dagen gebeld of het geld al was ontvangen en wanneer de TV geleverd zou worden. Werd die dag bezorgd volgens hun. Gelukkig was ik thuis, maar een belletje zou wel zo vriendelijk zijn geweest. Daarna nog 3 a 4 keer gebeld of er nog wat gecrediteerd ging worden. Is heden volgens hun nu gestort. Nu even afwachten wanneer het is bijgeschreven.

gijsvis 28-10-2010

2,2
ik heb de fout gemaakt bij deze winkel mijn sony tv te bestellen een nieuwe 711
op de site stond aangegeven dat dit product op voorraad was, hierop heb ik deze besteld en direct met ideal betaald. na drie dagen nog niets gehoord of gezien. hierop gebrobeerd contact te zoeken eerst telefonisch maar na meer dan 15 minuten in de wacht te hebben gestaan een mail gestuurd. hierop kwam na 2 dagen eindelijk een reactie. door een voorraad fout in het systeem klopte deze niet.
men kon mij wel de 710 leveren ( andere kleur ) dit was voor mij ook akkoord.
deze zou binnen 2 dagen dan bij mij in huis zijn. en inderdaad twee dagen laten kwam deze binnen. echter tot mijn grote schrik was dit model al gebruikt schroeven zaten los in de doos en de zenders stonden al in het toestel.
hierop weer geprobeerd telefonisch contact te zoeken na ruim 20 minuten eindelijk iemand aan de telefoon gekregen. probleem verteld. ik moest het toestel vervolgens zelf terug sturen ( omdat ik mijn geld terug wilde ) nu 10 dagen later nog steeds niets terug ontvangen. voor mij nooit meer de plasma discounter.

armomax 28-10-2010

geweldige webshop en uitstekende en snelle levering

krody 26-10-2010

Zeer goed adres. Goed prijs kwaliteit. En levering volgens afspraak. een prima webshop.

Koelak 23-10-2010

De goedkoopste en ook nog goed. Keurig binnen de gestelde termijn geleverd.
En het allerbelangrijkste was: ik had nog een vraag, belde het telefoonnummer en kreeg heel snel gewoon iemand van vlees en bloed aan de telefoon, die mijn vraag perfect en vriendelijk heeft beantwoord.

paul de bruijn 22-10-2010

Goede site geen probleem met aankoop goede after sales
nadat ik de aankoop met een kleine transport schade had ontvangen.

TimTom1955 22-10-2010

Zeer gebruiksvriendelijk website. Pand is zeer goed bereikbaar met meer dan voldoende parkeerruimte. De bestelling was bekend en werd direct uit magazijn gehaald en naar de auto gebracht. Ook de after sales is een voorbeeld voor andere. TOP personeel!

NitramH 21-10-2010

Goede prijs, en zeer snelle levertijd (2 dagen)

Alie S. 21-10-2010

Goede duidelijke site met veel informatie. Levering is prima verlopen, maandag besteld, woensdag binnen.
Alleen staan bij het afrekenen via ideal niet alle banken vermeld, die wel bij de betalingsinformatie genoemd worden. Verder dik tevreden. Nog geen ervaring met persoonlijk contact of aftersales.

Jeryanmi 15-10-2010

De no nonsons internet shop degelijk en betrouwbaar simpel je artikelen bestellen met een paar muisklikken en binnen de afgesproken tijd in je bezit. Plasma-discounter.nl kan ik iedereen aanbevelen.

hvanhoogen 12-10-2010

Plasma discounter is een zeer goede internet winkel.
Het fijne van deze winkel is dat men een product twee weken op proef mag uit proberen.
Als het product jouw niet bevalt mag jij het terug sturen,en dat is allemaal gratis.
Men is zeer vriendelijk aan de telefoon.
Het enigste nadeel is dat het nummer van plasma discounter 80€ cent per minuut kost.
In mijn ogen mag dit nummer ook lokaal tarief kosten.
Ik ben zeer goed te spreken over deze winkel.
Andere keer koop ik er weer een product.
Aanrader voor iedereen.

liteon87 10-10-2010

Ziet er allemaal betrouwd uit! Goede prijzen, voor de rest ook goede levering helemaal top!!