Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

A. Ergunay 03-02-2011

Prima webshop, zeer aardige medewerkers ben er erg tevreden over. Petje af voor dit soort sites. Medewerker zei dat ze de sony bdv e870 nog voldoende op voorraad hadden en dat ik hem de volgende dag zou krijgen. Dit klopte ook.

Marcel Harteman 02-02-2011

Perfecte informatie op de website, zeer snelle levering zonder verzendkosten met nette aflevering en in vergelijking met andere aanbieders een lage prijs voor een perfect product.

Anja den Bok 01-02-2011

Wij kregen toen onze tv al bezorgd was pas een reactie op de mails die we hadden gestuurd. Dat vonden wij geen goede service. Na telefonisch overleg wisten we pas dat de tv die dag bezorgd zou worden. Ook geen track en trace code ontvangen. Van deze service hadden wij meer verwacht. Jammer.

rosak 31-01-2011

Via web besteld, binnen 5 seconden sms met bestelcode. TV stond klaar. Hebben er een muur bevestiging bijgekocht in overleg met verkoper. Helaas is deze niet helemaal geschikt voor de LG. De 3e HMDI en de audio input zijn nu niet meer bruikbaar omdat de draagarm er voor hangt. Had hij wel mogen vertellen. Had ik gewoon een LG ophangsysteem gekocht.

Berry51 27-01-2011

De site is leuk en vooral de presentatie van het product door de baas zelf sprak erg aan. Maakt het webgebeuren toch weer een beetje "menselijker".
Woensdagavond betellen, vrijdag in huis. Netjes toch?

IRD 26-01-2011

Eenvoudig online besteld en een paar dagen later werd de bestelling afgeleverd. Ze waren de goedkoopste, en dan ook nog eens geen verzendkosten!
Ik heb naderhand nog een vraag gesteld via het online contactformulier en kreeg binnen 1 a 2 werkdagen een antwoord. Kortom: een tevreden klant.

Hoge telefoonrekening 25-01-2011

3,7
Website is oke.
bereikbaarheid zeer slecht,erg lang wachten voor iemand je te woord staat en belachelijke kosten p.m.
Bestellen makkelijk,maar levering beroerd! Ben uiteindelijk tv zelf gaan ophalen na een hoop gebel en gemail(waar niet op gereageerd word) Beloven je ook terug te bellen, als levering niet loopt zoals zou moeten,maar krijg dan een mail met de mededeling dat ik telefonisch niet bereikbaar was.(thuisnummer) Mijn tel.doet het prima, niets mis mee! Mijn vogende aankoop is weer gewoon ouderwets In De WINKEL!!!

JvdVl 23-01-2011

prima website,
snelle levering,
perfecte verzend- en routecontrole

rujo 22-01-2011

Duidelijke en heldere communicatie betreft levering
Chauffeur maakt doos zelf open om te controleren of alles compleet en onbeschadigt is.

Douglas9 21-01-2011

LCD TV gekocht via internet. Keurige en duidelijke website met voldoende informatie over de producten. Levering van de TV volgens afspraak. Telefonische bereikbaarheid is slecht (zeer lang wachten). Bovendien is twee keer de verbinding verbroken. Hebben ze geen zin in technische vragen van klanten?? En als je ze aan de lijn krijgt verwijzen ze je naar Samsung of de kabelexploitant. After Sales is onder de maat.

cengizzz 20-01-2011

De LG gekocht mede vanwege de 50e cashback aktie. Daarom des te spijtig dat de cashback aktie niet van toepassing is op internetaankopen en je gebruik moet maken van een origineel LG cashback formulier. Jammer dat plasmadiscounter dit niet op de site heeft vermeld.
De doos was bij levering beschadigd en provisorisch dichtgeplakt. Ik dacht meteen aan een showmodel en was teleurgesteld. Later bleek de doos te zijn geopend om wat extra info in te stopen. Jammer van de snelle haastklus...je schrikt je als klant wezenloos. Het cashback formulier was een slecht gekopieerd velletje, dit terwijl in de omschrijving toch echt duidelijk staat aangegeven dat je alleen een origineel formulier mag insturen??
In de omschrijving stond verder vermeld dat als je met cc betaalt je binnen 1 dag een bericht ontvangt. Na 2 dagen toch maar even contact opgenomen en toen heel kortaf te horen gekregen dat de cc maatschappij nog niet heeft doorgedrukt (kleine moeite toch om een mailtje te sturen of iig mij netjes te woord te staan). Na een paar dagen tot 2x toe gemaild hoe het nu met de bestelling staat en tot op heden geen reactie (tv is gewoon geleverd maar een reactie..)... ik ben zwaar teleurgesteld in de service van een zaak waar ik vele goede verhalen over heb gehoord. Jammer

AnneF 20-01-2011

Toestel 's morgens besteld en de volgende dag afgeleverd op mijn adres. Helaas was ik tot 2x toe niet thuis ivm mijn werk. Ik heb de tv afgehaald bij een TNT afhaal punt. Ik heb dit toestel nergens goedkoper kunnen kopen. Na aflevering nog een bericht ontvangen als alles naar wens was. Goede service!!

Rowan68 20-01-2011

Beste prijs voor een eenvoudige Vogel's muurbeugel voor mijn 32 inch lcd tv. gemakkelijke website en zeer goede service bij vragen over de levering en bevestiging. was binnen enkele dagen binnen.

Gradsie71 19-01-2011

Op 21 december genoemde televisie en CAM-module besteld en op 22 december al een mail van de winkel dat het verstuurd was. Na bezorging bleek dat de CAM-module niet goed was. Hij voerde de Authenticatie niet automatisch uit. Monteur van Philips langs geweest, maar bleek niet aan de tv te liggen. Op 5 januari de CAM-module, na telefonisch contact met Plasma-Discounter retour gestuurd met een begeleidend briefje waarin ik verzocht om de nieuwe zo spoedig mogelijk retour te sturen. Vorige week, 10 januari, gebeld. Kreeg te horen dat het erg druk was en dat ik hem aan het eind van de week zou krijgen. Ik was het er niet mee eens, maar je bent machteloos. Vandaag 19 januari nog geen nieuwe CAM-module ontvangen, na de tweede keer bellen, krijg ik te horen dat hij "toevallig" vandaag verstuurd wordt. Kan natuurlijk, maar ik ben inmiddels wat achterdochtig zoals je zult begrijpen. Ook nog een klein puntje van kritiek vind ik, dat je 80 cent per minuut moet betalen voor een ruiling en dan tijden aan de telefoon hangt voor je iemand aan de lijn krijgt. Zo wordt het toch vanzelf een dure televisie. Het kan volgens mij niet de bedoeling zijn dat daar de winst uit moet komen.
Dus conclusie: bestelling en aflevering supergoed, maar aftersales verdient geen voldoende.

cjvst72 18-01-2011

Via Marktplaats bij deze Webwinkel gekomen.
Kreeg een goede indruk, het was duidelijk en overzichtelijk, was prijs technies ook interessant. Ook de naam , Tom Coronel, sprak mij aan.
De levering verliep via TNT probleemloos.

malestein 17-01-2011

4,3
Mijn ervaring is jammer genoeg dramatisch.
Lcd besteld via internet en opgehaald in Naarden. Alles goed en wel. Na een paar dagen toch niet tevreden met het beeld. Ik terug naar de winkel om dit uit te leggen. Hier eerst een half uur staan te wachten totdat ik eindelijk geholpen werd. Word ik vervolgens met alle mogelijke manieren om er onder uit te komen afgescheept.
Laat je niks wijs maken over de retourwijze waar ze zo makkelijk over praten, want dit is onmogelijk!!
Ja, behalve als je 10% wil inleveren op je gekochte product.
En dan heb ik het nog niet over het laconieke personeel die je zo wazig staat aan te kijken en nergens van hun eigen regels verstand hebben. Ze staan nota bene op hun eigen website. "meneer u kan maar binnen 7 dagen ruilen" meneer u heeft het artikel contant betaald dus u kunt het niet omruilen". BELACHELIJK.
Dit is de eerste en de laatste keer dat ik hier wat besteld heb.

Een zeer ontevreden (verleden)klant

Ool123 13-01-2011

Duidelijke informatie op de site. Een zeer snelle levering met tussentijds informatie over de verzending. Boven verwachting.

Kruys 13-01-2011

Gewoon zoals het hoort, wat je van een webshop mag verwachten. Ik vind de uitleg in de filmpjes heel erg goed, duidelijk en plezierig.

woltem 11-01-2011

Top winkel met een zeer scherpe prijs en een perfecte service.

Bazze 11-01-2011

Vlotte snelle levering.
Was wel om 10u 's avonds, maar dat vond ik helemaal niet erg.

Kuupertie 11-01-2011

Prima voor elkaar, je wordt goed ingelicht per mail van wat hoe en waneer het verzonden wordt. toppie.!

maxiemaxie63 10-01-2011

super aanbiedingen, zeer snelle levering.
echt een aanrader

StefaanLG 09-01-2011

Zeer duidelijke site, ook correcte muursteun aangeraden. Betaald met overschrijving vanuit Belgie en toch zeer snelle levering; nog geen 5 dagen tussen plaatsen bestelling op website en aflevering thuis. Aanrader!

marijkebreedveld 09-01-2011

Prima service. Levering correct ondanks slechte weersomstandigheden op tijd ontvangen. Vragen aan plasma discounter direct beantwoord en niet zoals bij sommige andere webshops 2 weken later. Pluim

henk.schalen 08-01-2011

6,3
21 december een alles in 1 afstandsbediening gekocht want de prijs is scherp en prima winkelbeoordeling.

Plasmadiscounter en ik denk de hele create2fit.com 'lijkt mij weer een te groot bedrijf die gekenmerkt worden door het feit dat de hele procedure in 1 x vlekkeloos moet lopen en anders heb je een groot probleem.

Hun computersysteem zag niet dat de ideal betaling was gelukt. Vervolgens gebeurt er dan niets. De order stokt dan. Bij mij direkt afgeschreven van mijn rekening.

Mail sturen heeft geen zin, ze hebben het te druk en je krijgt geen antwoord.

Na een dikke week gebeld. Wordt direct geregeld. Krijg een mail dat de afstandsbediening is voorgemeld bij TNT. Krijg later een mail dat er geen voorraad is al staat in de webwinkel dat er ruim voldoende voorraad is.

De order stokt weer. Weer na een week gebeld omdat ik weer geen reactie kreeg op email. Ik ben dom, u heeft toch een mail dat er geen voorraad is? Op de website staat nog steeds voldoende voorraad.

Ja ze zijn te groot. De order blijft inactief als er dan zogenaamd weer nieuwe voorraad komt.

Het ordersysteem van dit bedrijf is schijnbaar niet genoeg doorontwikkeld om uitgevallen orders weer zo snel mogelijk actief te maken.

De laatste medewerker wilde het weer onterecht afschuiven op ideal fout maar was later weer vriendelijk en vroeg of ik de order wilde cancelen of door kon gaan als hij beloofde dat de bestelling dezelfde dag weg ging.

Aangezien ik vermoedde dat het een drama zou worden als ik mijn geld terug moest krijgen het laatste. De dag erna was na drie weken de bestelling geleverd

Bas Hagen 07-01-2011

Heb deze TV vorige week gekost via Plasma-discounter, eerste keer dusdanige aankoop via webshop. Top service, alles op tijd geleverd met Vogels muurbeugel, Ziggo DTV kaart, Cam + module en Wireless Lan USB. Werkte gelijk als een zonnetje. Echter na 3 dagen werkte de Blu-Ray speler niet meer (kan deze disc niet bedienen). Na 1 telefoontje, zonder probleem omgeruild bij Plasma-discounter en gelijk een nieuwe gekregen. Blije consument, ga vaker op deze manier spullen kopen!

kersthaas 06-01-2011

Na het lezen van al die goede reviews over de plasmadiscounter besluit ik daar mijn Philips 46PFL7605 aan te kopen er kan immers niets mis gaan.Niet dus.
Op 23 december 2010 plaats ik in de voormiddag mijn bestelling en betaal via ideal.
Middels een Email van de Plasmadiscounter wordt mijn aankoop bevestigd.Omdat het hier een groter pakket betreft zal verzending plaats vinden middels Wehkamp die binnen 1 tot 2 werkdagen contact met mij zullen opnemen.Op maandag 27 december 2010 informeer ik om ca14.30 uur de verzender dat ik nog steeds niet gebeld ben voor een bezorgafspraak.Het toestel blijkt verzonden per TNT en…die bellen niet.
Op dinsdag 28 december zal het toestel bezorgd worden.Als er op die dinsdag om 14.30 uur nog geen toestel is bel ik wederom met de plasmadiscounter.Het toestel blijkt nu pas op woensdag 29 december 2010 bezorgd te worden en ik krijg de track en tracecode.Die avond –ik zat inmiddels 2 dagen binnen-ga ik om 18.30 uur de deur uit voor een avondwandeling .Ja u raad het al….om 18.45 uur is tnt aan de deur geweest.Op donderdag 30 december 2010 na 13.00 uur kan ik het toestel zelf gaan ophalen in het tnt-kantoortje van de plaatselijke supermarkt.Die dag heb ik met een vriend (ik moet immers ca 200 meter lopen) ;afgehaald inhet postkantoor
De .tyrip-verzegeling (kunststof spanbanden)
Ontbrak.Het,pakket stond naast de tnt- balie in de supermarkt .De bijgevoegde rekening lag op de vloer naast de doos..Het karton aan onderzijde doos was gescheurd. De.supermarkt karretjes hadden in deze situatie het toestel om kunnen rijden.De doos staat immers zoals hij staan moet ;rechtop op zijn smalle kant.Bij opening bleek na herhaaldelijke pogingen tot installatie dat de afstandbediening defect is meegeleverd:Installeren kan dan niet.Gelukkig heeft een buurtgenoot hetzelfde toestel en mag ik met zijn toestel het toestel installeren.
Ik stel de plasmadiscounter op de hoogte van dit manco.Het blijkt nu dat ik beter zelf rechtstreeks bij Philips een nieuwe afstandsbediener kan bestellen.Dat zou sneller gaan.Op 5 januari 2011 valt de nieuwe afstandsbediener in de bus.
Wat ik niet eerlijk vind van de reclamemakers van philips is,dat het verhaal rondom
Net-tv vertelt wordt vanuit de WIFI-mogelijkheid.Het insteken van een internetkabel aan de achterzijde wordt nergens vermeld.De USB-dongel moet natuurlijk verkocht worden.Ik zet mijn laptop met een VGA-aansluiting naast het scherm en dat werkt ook.

EP1976 06-01-2011

Op 3-1-2011 heb ik via de website een Led tv besteld, met de vraag of ie op woensdag de 5e kan worden geleverd. Hier ook nog een extra email voor gestuurd maar daar geen reactie op gekregen. Uiteindelijk de tv wel op de juiste dag (woe 5-1-2011) ontvangen. Netjes verpakt en de tv werkte binnen 10 minuutjes. Al met al zeer tevreden, alhoewel een reactie op mijn extra email wel prettig zou zijn geweest. Ik zou deze webwinkel aan iedereen aanraden.

KVG2000 05-01-2011

Bestelling en levering waren Super.
Bestelling volgen via Track and Trace.

herwille 05-01-2011

Buitengewoon heldere informatie voorziening website, vlotte bestelling en
supersnelle en keurige aflevering en after-sales!

jvinke72 05-01-2011

In december de receiver Pioneer VSX-1020-K gekocht bij Plasma-discounter.nl
Na 2 dagen al in huis! Wat een service. Op de site zie je netjes hoeveel voorraad ze hebben.
Binnenkort ben ik aan een nieuwe tv op de slaapkamer toe en zal geen moment twijfelen deze bij Plasma-discounter te bestellen... Als je kwaliteit, service en een goede prijs wilt.

paul_g 03-01-2011

Eind december Panasonic plasma tv gekocht.
In een paar dagen tijd was de prijs verhoogd als gevolg van schaarste (volgens eigen zeggen). Ik heb het product toch tegen de oude prijs gekregen. Wel iets om in de gaten te houden dus.
Snelle afhandeling en "afspraak is afspraak". Plasma-Discounter is een flinke dozenschuiver maar aangezien je alle productinfo op internet vindt is dat geen probleem!

Real Cresta 01-01-2011

Bestelling via de website ging erg makelijk. Levering via TNT snel (2 dagen) Had ook pas 's avonds besteld. Ook goed op de hoogte te houden via track-trace. Via de mail ontvangen van Plasma-discounter. Eigenlijk dus gewoon goed te noemen.

SvD 24-12-2010

Op diverse sites stond dat deze uit voorraad geleverd zou worden, maar dit was helaas niet zo. Aangemeld dat we op de hoogte gehouden wilde worden als deze weer te leveren was, kregen we niet lang daarna een mailtje : hij is weer beperkt leverbaar. Nadat de bestelling was gedaan is het snel en goed afgeleverd door de besteldienst. Helaas staan er in de Handleiding veel fouten en krijg je daardoor geen beeld en is het een hele puzzel om te installeren. Dus zou de leveracier er door een simpel stenciltje deze moeten/kunnen vermelden !

HaMa23 24-12-2010

Een door mij aangeschafte Blueray speler + HDD recorder werd zonder problemen terug genomen omdat bij installatie bleek dat deze HDD recorder geen analoge tuner aan boord heeft, en ik er dus bij UPC niks aan heb. (UPC mediabox heeft alleen HDMI uitvoer en de HDD recorer geen HDMI invoer).

Nette zaak, keurige afhandeling, prettig personeel.
PS ga eens langs in Naarden ipv online bestellen.

De Geyter Marnix 21-12-2010

Hallo,
Was aanvankelijk (onterecht) bevreesd voor een minder vlotte afloop van de bestelling in noord Nederland naar België.
De LG led-tv werd (met een beetje vertraging) de afgesproken dag geleverd. Bleek bij het uitpakken een redelijke deuk in het supervlakke scherm te zitten, overduidelijk een fabricagefout.
Een mail gestuurd met foto van de deuk naar Plasma-discounter en er werd vriendelijk onmiddellijk een omruil gepland. Twee dagen nadien genieten wij met volle teugen van sublieme (55")tv-beelden.
Minder dan een dikke 10 kunnen wij niet geven, proficiat.

Tim van Kooten 19-12-2010

plasma-discounter was toevallig de enige winkel die mijn keuze in huis had. bestellen, betalen en in huis krijgen was binnen 2 dagen voltooid. geweldig! after sales niet nodig gehad, maar daarvan verwacht ik ook het beste.

mglo 14-12-2010

Ik wist niets van platte, plasma, lcd of led TV,s,
op de website van Plasmadiscounter.nl heb ik alles kunnen vinden wat ik moest weten, snapte ik het nog niet helemaal kon ik nog naar een video kijken. Ik bestelde vol vertrouwen hier mijn nwe t.v.
12 december besteld en betaald, 14 december in huis.
werd zelfs via een mail op de hoogte gehouden waar de chauffeur ongeveer was. Service was prima!

A Vivie 13-12-2010

Ik had de laatste LG LE8500 uit de voorraad, met enige argwaan afgewacht of die daadwerkelijk geleverd zou kunnen worden of dat de voorraad rooskleuriger voorgesteld zou zijn. Ik was blij verrast dat ik de volgende dag al werd gebeld om een datum voor levering af te spreken. De LG is inderdaad op de afgesproken datum en tijd geleverd. Geweldig. Het feit dat de LG na de levering gecontroleerd is op beschadigingen is een goede zaak.

Freduser 12-12-2010

Na bepaling van het type TV heb ik diverse websites bezocht om tot een prijsvergelijk te komen. Na 1 telefoontje met Plasmadiscounter (Create2fit) werd mij al snel duidelijk dat de door hen gevraagde prijs zeer scherp en dus de meest voordelige was.
Dit heeft mij echt tot de uiteindelijke aankoop doen besluiten.

H.G van Driel 10-12-2010

Bij binnenkomst zeer druk goede zaak dacht ik.
Ik had via internet al besteld ik was snel weer weg echt een aanrader via internet bestellen

Ardenner 08-12-2010

De bestelling is binnen de 24 uur geleverd en dit van midden NL naar de Belgische ardennen. Super!!!
Erg vriendelijke en behulpzame mensen aan de telefoon.

M.H.J.Q. 08-12-2010

Snelle levering, goede informatie mbt rekening, betaling en levering.

wijnhovl 07-12-2010

Ik vond de site zeer duidelijk en complete. De zelfgemaakte produkc review filmpjes zijn zeer duidelijk en een groot pluspunt voor de winkel. Bestellen ging soepel, er werden geen verzendkosten gerekend en het afleveren ging allemaal volgens afspraak. Na bestelling kreeg ik een email dat we binnen 2-3 dagen gebeld zouden worden door de transporteur om een afspraak te maken voor de bezorging. Op zondag had ik besteld,op dinsdag werd ik gebeld voor een afspraak en op vrijdag werd de televisie bezorgd. Het enige minpuntje was dat in de email van Plasma-discounter stond dat de leverancier geacht werd de televisie uit te pakken en te controleren op beschadigingen, maar na het plaatsen van een handtekening voor ontvangst zijn ze vertrokken, zonder het apparaat uit te pakken. Maar dat is een gebrek aan service van de transporteur en niet van de winkel.

van Vliet 000 07-12-2010

Scherpe prijzen, met een super snelle levering. Goede commmunicatie via de website. Bezorging via TNT, is prima.

macleni12 06-12-2010

Snelle levering en het werd bezorgd door Tnt ondanks het slechte weer heb met andere pakketdiensten meer problemen gehad

Theo 1962 05-12-2010

Zeer snelle levering (1 dag) Goed verpakt!
Top prestatie, ben ook zeer tevereden over het product.

naam 1902 03-12-2010

Goede en overzichtelijke website. Bereikbaarheid en tel. contact goed en snel. Bestelling was makkelijk en levering precies vlgs. afspraak. After sale (nog) niet nodig. Volgende keer graag weer.

jacobdirk 03-12-2010

Ten eerste, de webwinkel en de uitleg van Tom zelf over het door mij aangekochte artikel was werkelijk grandioos.Makkelijk te begrijpen en je weet waar je aan toe bent.Zelfs in diverse winkels (dus geen webwinkels)is de uitleg vaak niet zo goed.Alle artikelen worden met een dusdanig enthousiasme vertelt dat je er met genoegen een aantal keren naar gaat kijken.
Ten tweede had ik vorige week een LCD televisie aangekocht,ook bij Plasma Discounter,maar dezelfde dag kreeg ik een financiele tegenvaller.De volgende dag gebeld met Kim en later met Daphne van Plasma Discounter en gevraagd of het nog kon worden geanuleerd.Ook dat was geen probleem.De dag daarop kreeg ik al een credit nota en die dag daarop was het bedrag al reeds op mijn rekening terug gestort. chapeau! Kan niet anders zeggen geweldige presatie.Kom zeker bij plasma discounter terug voor meerdere aankopen.

Jozina63 01-12-2010

Eerste ervaring met kopen via internet van een grote aanschaf zoals een TV. Is ons 100% meegevallen. Voor herhaling vatbaar. Tot nu toe geen enkele negatieve ervaring met Plasma-discounter. Ga zeker in de toekomst artikelen aanschaffen via hen.