Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Mmmmakko 24-05-2011

Had een product gekocht bij Plasma-Discounter dat niet (volledig) goed bleek te werken.
Op de website staat duidelijk vermeld wat je in dit soort gevallen moet doen.
Na een e-mail met uitleg gelijk de volgende dag een duidelijk en vriendelijk antwoord. Ik kon op mijn verzoek het product terugsturen en ik kreeg mijn geld terug. Prima service dus van dit bedrijf van Tom Coronel.
Voor bestelling en levering heb ik overigens een 7 gegeven, omdat ik het niet verstandig vind dat ze de originele verpakking verder onverpakt verzenden. In mijn geval was de enige verpakking de originele doos van de Blu-ray speler. De jongens van TNT willen nog wel eens een ingedeukt doosje afleveren en voor iemand die nog een gratis Blu-ray spelertje wil is het wel heel makkelijk scoren.

naamlp 24-05-2011

De website en bereikbaarheid is allemaal goed, maar bij de bestelling ging het volkomen mis. Nadat ik besteld had kreeg ik niets meer te horen en uiteindelijk heb ik zelf gebeld en bleek de bestelling helemaal niet goed te zijn doorgevoerd. Heel onhandig, zeker omdat wij met een strakke tijdplanning te maken hadden.

incase 23-05-2011

Het is erg prettig om te zien dat je op internet partijen hebt die alles doen wat ze beloven.
Klant vriendelijk en snel en betrouwbaar. Deze zaken zijn alleen achteraf te merken. Ze zijn voor mij erg goed bezig. Helemaal top

Vincent S 22-05-2011

Donderdagnacht besteld, zaterdagochtend in huis. Smartcard en CAM keurig ingepakt.

BENDER666 20-05-2011

Goede snelle levering van het bestelde produkt, geen verzendkosten.

loeders 19-05-2011

Eergisteren ons toestel besteld online, nu reeds geleverd, perfect beeld, perfecte service, super snelle levering, en nergens goedkoper !
Mooi meegenomen

john0265 19-05-2011

heb deze flatscreen uitgezocht op de site
en bleek de goedkoopste te zijn en qua serviceverlening
ook perfect blijkt achteraf want deze flatscreen was vrij snel geleverd via tnt en werd heel goed behandeld aan de telefoon toen ik een vraag had over de levertijd
en over een verkeerde bestelling,dezewerd meteen geanuleerd zonder problemen.
hele goede service, mijn dank daarvoor.

Geert1947 19-05-2011

Beter en sneller kan niet , bijna vandaag besteld gister geleverd. Om 1600 uur donderdag besteld, vrijdag om 11.00 uur in huis !

Ron de Ruiter 18-05-2011

Vandaag mijn gisteren bestelde Akai ALD2216 ontvangen.
Mijn eerste ervaring met deze winkel en ik kan je zeggen: Weinig winkels die zo snel kunnen leveren!!!
Want aangegeven stond, dacht ik zo, 2-5 werkdagen, maar dit was een 24 uurs levering!!!!
Ik zal zekers weer hier iets bestellen als mijn budget het toelaat en vrij goedkoop.
Kom ik er nu niet achter dat ik geen antenne kabel meer heb.....hahahaha......dus nog even naar de winkel om zo`n ding aan te schaffen.
Aftersales hoop ik niet/geen gebruik van te maken, want wat je nieuw koopt moet gewoon goed zijn!!

Echt klasse!!!

Ron Klerks 18-05-2011

Laat ik beginnen met: Perfect!

Zaterdag 23 April besteld via de webshop, binnen 1 week in huis.
Snelle service en in prima staat en de goedkoopste.
Werd nu, 45 euro goedkoper dan elders, GRATIS thuis afgeleverd.
Wie is er nu gek :-)

Al met al, mooie TV, super tevreden en de goedkoopste prijs.

Plasma Discounter! Keep up the good work!

ALone 16-05-2011

De webwinkel biedt de ruimste keus en de laagste prijzen, precies wat je zoekt.
Eenvoudig bestellen en snelle aflevering, helemaal goed.
Alleen de aftersales kan wel wat beter, ik had een zeer slechte ervaring met een medewerker over de bijgeleverde 3D-bril.
Dit is de derde televisie (hoezo tv-verslaafd ;)) die ik daar koop en steeds tevreden.

F. van Haaster 16-05-2011

Zondagmiddag een TV besteld bij Plasma-Discounter en woensdag had ik hem al in huis. Netjes geleverd, geen deuken in de doos of iets. Daar verder niets op aan te merken.

Echter de communicatie rondom de aflevering, daar kan Plasma-Discounter nog wel e.e.a. aan verbeteren. Tijdens het bestellen krijg je bepaalde info te zien over de levertijd, in mijn geval geloof ik 3-5 dagen. Daarna krijg je echter een e-mail van het bedrijf waarin staat dat TV's boven de 46" meegezonden worden met de Wehkamp Pakket service en dat zij binnen 2 dagen contact met je opnemen voor een afspraak. Ik baalde dus dat het langer zou gaan duren. Dit was echter niet het geval, de informatie in de mail klopt niet want er is nooit contact met mij opgenomen voor een afspraak. Er stond simpelweg ineens een TNT bezorger voor de deur. Het is dat ik thuis werkte die dag, anders had ik de bezorger gemist en had ik hem wellicht zelf met de auto op moeten halen. Minpunten voor de communicatie dus, verder ben ik erg tevreden.

els1234 14-05-2011

Ze hebben ontzettend veel keus.De prijs is heel mooi,echt veel koedkoper dan in de winkel(heb ik gechekt)!!Duidelijk informatie.Ben nog alleen op zoek waar ik de kaart van kpn in moet stoppen.

jaar 13-05-2011

Snelle levering
Goede prijs
vooral de service en bereikbaarheid na de levering zijn een voorbeeld voor andere zaken.

klant1820 12-05-2011

Led tv besteld online, vooraf betaald. Toestel keurig afgeleverd.

Een klant uit België

LEANDER98 12-05-2011

Super snel geleverd en via chat voldoende aandacht voor mijn vragen. Echt top!

pruisje 1963 12-05-2011

Gisteren een lcd tv besteld. Ongelooflijk, binnen 24 uur in huis, en ook nog als 1 van de goedkoopste ook.

Vroco 09-05-2011

De site van plasma discounter is zeer goed opgebouwd en werkt perfect. De levering snelheid en betrouwbaarheid perfect.

jer2 08-05-2011

Donderdagavond besteld, zaterdagmorgen in huis.
Topservice aan een zeer lage prijs!

wazige wasbeer 05-05-2011

Alles ging lekker vlot! Van het bestellen tot het afleveren. Perfect geregeld.

Firechief36 05-05-2011

Het is een overzichtelijke webshop met een duidelijke opbouw, snelle levering meestal de volgende dag mits op voorraad. Heel veel artikelen op voorraad. Deze shop wekt meteen vertrouwen en is aangesloten bij diverse keurmerken.

geert 446 01-05-2011

Ik heb danwel nog niet met de after sales te maken gehad maar zoals het nu is gegaan heb ik ook daar het volste vertrouwen in.
Kocht eerst bij andere internetwinkel, maar voor de prijs heb ik voor Plasmadiscounter gekozen.
Heb ook nog zeshonderd ippies gekregen.
( Is toch € 6,00 )

Willie.B. 01-05-2011

ik had dit toestel eerst bij een andere leverancier besteld, die hem zgn op voorrad had. nadat ik betaald had bleek de levertijd onbekend! Bij plasmadiscounter heb ik dus eerst telefonisch geinformeerd. daar kwam men dus alles na wat toegezegd werd. top!

Marianne-Rene 28-04-2011

Hele goede snelle service, Duidelijk omschrijving van de producten op de site, Bij vragen aan klanten service heel makkelijk, snel en vriendelijk geholpen.

wahied 27-04-2011

Alles een 10 omdat het een erg duidelijke website is waar je makkelijk doorheen kunt en ook nog filmpjes over het product krijg met uitleg. Je kunt hun telefonische goed bereiken. De bestelling is makkelijk te doorlopen en het product werd snel thuis afgeleverd. After sales is ook heel erg goed. Er was een onderdeel niet meegeleverd maar na 1 telefoontje werd het onderdeel gelijk de volgende dag thuis afgeleverd. Dus een dikke 10.

Liesje999 26-04-2011

Heb voor de 2e keer een tv hier gekocht, gewoon prima service, meestal de laagste prijs, ze zijn vriendelijk en behulpzaam bij vragen of problemen en omruilgarantie mocht het product toch niet helemaal aan de verwachtingen voldoen. Makkelijk bereikbaar en snelle levering. Top!

jeroen1264 26-04-2011

weer een super lg tv ik blijf erbij top kwaliteit voor een lage prijs. ik raad het iedereen aan, kijk eerst op de site en bestel dan geen foute keus top topper

Nina62 26-04-2011

Ik heb tweemaal bij Plasma-discounter een product besteld. Beide keren waren mijn ervaringen ronduit positief. Telefonisch kreeg ik nauwkeurige informatie en werd ik vriendelijk te woord gestaan. De aflevering was bijzonder snel en keurig volgens afspraak. Alle reden dus om me voor een volgend product weer tot Plasma-discounter te richten.

lucsce 12-04-2011

Prima service en supersnelle afhandeling.

Henk 153 09-04-2011

Snelle levering. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Wat wil men meer.

ben kanis 06-04-2011

vlotte afhandeling. bestelling in 2 dagen in huis

busylizzzy 13-03-2011

Ik had nog nooit van deze webwinkel gehoord, maar na wat lezen heb ik hier mijn nieuwe tv gekocht. De levering was sneller dan verwacht: donderdag besteld, zaterdag in huis.

Na een paar dagen begaf de afstandsbediening het: contact gehad via de chat. Medewerker heeft gelijk naar de fabrikant gebeld en ik kon dezelfde dag de afstandsbediening nog opsturen. Binnen een week had ik een nieuwe. Prima service!

Mario 3 10-03-2011

De t.v. was niet in orde vanwege de ziggo module. De digitale zenders konden wel worden verkregen met het modum, maar niet met de ziggo module en smartkaart.
Hebben direct een nieuwe gekregen.Geweldige service!!!!

andre.p 04-03-2011

Website een beetje rommelig, bestelling was snel gedaan en betaald via Ideal. Levering een aantal dagen later na telefonisch overleg. Levering gebeurde precies zoals afgesproken en zeer correct. Prima ervaring met geen enkele negatief punt.

nannyu 03-03-2011

Aankoop ging snel en vrij goed. Had willen betalen met een een acceptgiro, maar dat werd niet geaccepteerd. Betalen met Ideal ging probleemloos. Binnen enkele dagen had ik mijn Cinemaset in huis, snelle en goede aflevering en de set doet het prima!

Anthon1958 01-03-2011

De door mij gekochte tv met een defecte speaker werd na constatering van de klacht net buiten de officiele omruiltijd van een week, toch gewoon omgeruild voor een nieuw exemplaar!

MEDIA SERVICE MAASTRICHT 28-02-2011

Het bestellen, de betalingsmogelijkheden evenals de service zijn voortreffelijk.
Met after sales hebben we vooralsnog geen ervaringen.

erbo50 27-02-2011

Via een krantenartikel aan plasma discounter gekomen.
Uiteindelijk mede door de duidelijke revieuws de LG 26LE3300 uitgekozen. Het bestellen en betalen ging zeer makkelijk, de bestelling kwam een dag later prima verpakt binnen.
Prima tevreden en voor herhaling vatbaar.

jaap 62 26-02-2011

De site is heel duidelijk met een goede uitleg over de aangeboden produkten,na de bestelling wordt het produkt inderdaad naar twee werkdagen keurig afgeleverd zoals beloofd en goed verzorgd.

lievelaure 21-02-2011

vlotte plaatsing bestelling en levering
via mail werd ik op de hoogte gebracht van bestelling, betaling levering

Dragonslash 19-02-2011

Wat het mooie is dat alles heel duidelijk word uitgelegd en omschreven heel belangrijk geen exstra kosten zoals adm Kosten en porto kosten TNT volg systeem super feedback heb dit nog nooit eerder meegemaakt koop geregeld via internet maar wat multimedia betreft word Tom colonel mijn hoofd leverancier

Succes met jullie verkoop

A. Quist 18-02-2011

Website ziet er prima uit. Staat zelfs bij hoeveel produkten er nog op voorraad zijn. Sommige producten hebben een filmpje erbij waarin het produkt wordt aangeprezen. Bereikbaarheid is prima. Ik belde op zondag en werd netjes te woord gestaan. Bestelling en levering was allemaal dik in orde. Een voorbeeld zoals een bedrijf gerund zou moeten worden. Kunnen heel wat bedrijven wat van leren.

John 0 18-02-2011

Heb er 2 tv's gekocht en een muur beugel,maar die muurbeugel terug gedaan want deze was te groot,werd niet moeilijk gedaan geld terug gestort op mijn rekening,ja perfect.

Bart1962 15-02-2011

Op maandag besteld, op dinsdag teruggebeld of we de tv op donderdag of vrijdag bezorgd wilde hebben.
Op do avond keurig een sms ontvangen hoe laat ze ongeveer komen. Op vrijdag werd de tv keurig binnen de afgesproken tijd bezorgd.Kortom deze webwinkel doet wat ze zeggen. We gaan hier in de toekomst nog wel eens iets bestellen.

namm2011 11-02-2011

ik heb de 3d bleu ray speler weer doorverkocht ik had hem gekocht i.v.m actie van 4 brillen want ik wil een home sinema met 3d ineen mijn voorkeur gaat uit naar lg hlx 55w die ga ik morgen ophalen in Naarden
in mijn beoordeling heb ik after sales weggelaten gelukkig heb ik het niet nodig gehad
Maar de plasma discounter steekt met kop en schouder boven alle andere webwinkels uit maar vind ik het jammer dat zij niet op een gewoon telefoonnummer te bereiken zijn dit staat erg goedkoop jammer hoort niet bij een goed bedrijf .Ik hoop dat meneer Correnel dit nogeens veranderd

Corne.Overbeeke 09-02-2011

Philips LED tv type 46PFL7605 besteld, plasmadiscounter bleek de goedkoopste te zijn met ook nog eens € 50,- cashback van Philips. Wordt via mail netjes op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. levering binnen 2 dagen dus boven verwachting voor kerst in huis. Bezorging vond plaats via Wehkamp?? Prachtig toestel voor een super prijs.

magdavanderhoek 07-02-2011

als je beld zijn ze zeer vriendelijk,
je kan met alles komen om te vragen.

Guus 1944 06-02-2011

Vrijdagochtend de TV besteld en zaterdagochtend al met TNT bezorgd.
Ik kreeg een mail van de winkel en daar stond een link waarmee je de volgende dag kan kijken waar het "pakket" zich bevind. Er stond de chauffeur is onderweg en ruim een uurtje later stond hij aan de deur.
Ik vind het echt ongelooflijk hoe mooi en snel en ook met dat I-deal betalen is geweldig. Ik als dik 65-plusser vind het echt perfect geregeld met deze winkel.

R.van Ingen 04-02-2011

2,8
Plasmadiscounter heeft een waardeloze after-sales en zijn zeer klantonvriendelijk. Op 11 jan. heeft Plasmadiscounter een nieuwe 58 inch van Samsung geleverd. De TV bleek echter stuk. Nou dan begint het drama met plasmadiscounter. Bellen tegen een tarief van 0,80 euro per minuut.
Uiteindelijk gezien het formaat heeft Plasmadiscounter
de TV dagen later opgehaald. En dan gebeurd er niets.....helemaal niets. Op telefoontjes krijg je vage antwoorden, op mailtjes zelfs totaal geen antwoord. Ze hebben de poen binnen en als klant kan je barsten v.w.b. service. Ik moest maar wachten totdat ik aan de beurt was met de retouren. De TV stond een dag later in hun magazijn en ze lieten hem daat lekker staan. Ondanks telefoontjes, mails kreeg je gewoon te horen....u wacht maar totdat u aan de beurt bent. Uiteindelijk zo kwaad geworden dat ze uiteindelijk de moeite namen om in hun magazijn te kijken. Inderdaad de TV was kapot. Hardstikke kapot.
Vorige week donderdag werd dit uiteindelijk aan mij bevestigd, maar met de levering van een nieuwe had plasmadiscounter ook geen haast.
Uiteindelijk pas na een hele week hebben ze een nieuwe geleverd.
Kortom een zeer ontevreden klant.
Plasmadiscounter goed bij de eerste bestelling, maar zodra je een kapot product geleverd krijgt dan wordt je slecht behandeld.
Dus..........een gewaarschuwd mens telt voor 2.
Aftersales is zeer slecht en je wordt onbeschofd behandeld en je krijgt zelfs geen antwoord op mails.
Plasmadiscounter trek het boetekleed aan, want jullie hebben grote steken laten vallen.

Richard7777 04-02-2011

De tv werd zeer snel geleverd. De prijs is laag.
De tv is geweldig. Kan allemaal niet beter!