Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

rhodewyn 10-08-2011

Goede informatie, snelle levering, goede afhandeling bij verkeerd bestelde product.

Jaap het oudste Broertje 10-08-2011

Met veel plezier nu de apparaten in gebruik. De voor informatie en de hulp in de winkel hebben mij goed geholpen een goede keuze te maken . De geduldige hulp en uitleg deden mij dan ook besluiten bij Plasma-disc. de aankoop te doen en dan ook nog eens voor prima prijzen, COMPLIMENTEN!

Ton van Beek 10-08-2011

perfecte levering, precies volgens de gemaakte afsraak.

The-Pete 2 08-08-2011

Overzichtelijke Website. Soms niet altijd direct met prijs. Maar als je een beetje verder kijkt kom je ook dar wel achter.
Bereikbaarheid: Alle keren die ik gebeld heb kreeg ik binnen 2 minuten een medewerker aan de lijn.
Bestelling en levering: Via de website een reservering gemaakt en het artikel in hun zeer nette winkel opgehaald.
aftersales: Voor mij perfect. Na problemen met het toestel gehad te hebben (verkeerde landinstelling in een Nederlands toestel) is dit door hun zeer professioneel opgelost.

Phaff10 08-08-2011

Snel, voordelig en perfecte afhandeling van de order

anpi 07-08-2011

Vrijdag in de avond gereserveerd.Op Zaterdag op gehaald de tv stond al klaar en werd keurig naar de auto gebracht en in geladen en dit alles in 5 minuten !

ruudkrab 04-08-2011

5,7
Vorige week vrijdag Tv besteld + wandbeugel van Vogels. Moest voor 1500 uur anders liep de actie af met 2 x gratis 3D bril.
Na betaling netjes een mail met bevestiging en betaling. Dag later (zaterdag) via Track en Trace te volgen waar 2 de aparte paketten waren.
Dinsdag komt POST NL de wandbeugel brengen. Prima.
Op dinsdag en woensdag via de chat op de website navraag gedaan waarom colli 2 (de TV) niet kwam.
Zou nog bij Post Nl staan en ik zou hem met 1 of 2 dagen wel ontvangen.
Vandaag donderdagmorgen krijg ik een mail van Plasma Discounter dat mijn TV weer bij hen afgeleverd is (alsof ik hem teruggestuurd heb).
Wat blijkt (trouwens uiterst correct van de dame in de chat), men was vergeten een adressticker op de doos te plakken.
Vandaag weer een mail dat pakket bij Post Nl weer in behandeling is genomen en ik hoop dat ik de TV toch zaterdag een keer heb zodat ik er van kan genieten.

Al met al wel een knullige fout van plasma discounter waardoor ik ondertussen al een week wacht op mijn nieuwe TV waar men zegt bezorging met 1-2 dagen.

Voor de zekerheid alle chatsessie maar even gekopieerd en bewaard.

Doortje 62 04-08-2011

Bijzonder prettige winkel, prettig personeel, duidelijke webside, goede afhandeling van bestelling, heel toegankelijk, goede prijs, kortom, prima bevallen!! Een aanrader.

sifres 02-08-2011

Website ziet er rdelijk uit, alleen de beloften welke hier gemaakt worden komen in de praktijk niet uit.
Bestelling een Samsung LED werd met schade geleverd hierbij begon de ellende via de telefoon ruim 20 minuten in de wacht gestaan voor een medewerker aan de telefoon kwam deze zou mij terug bellen met oplossing, helaas de volgende dag nog niets gehoord. hierop weer gebeld nu na ruim 10 minuten iemand aan de lijn gekregen. ik kon de tv zelf terug sturen en zou dan een andere krijgen. ik moest dit alleen nog even per mail melden.dit heb ik gedaan en hierop kwam pas twee dagen later een reactie.
De tv was inmiddels terug gestuurd en na 4 dagen nog niets gehoord te hebben maar weer gebeld en men had hem nog niet verwerkt !!!! hoe zo niet verwerkt ik bestel een tv en betaal deze dan mag ik toch wel verwachten dat dit ook snel opgelost wordt. eindelijk na ruim 1.5 week heb ik dan een tv ontvangen zonder schade. voor mij eens maar nooit meer als je op je site pretendeert service te bieden kom dit dan ook na!!

Wim1965 02-08-2011

Goeie en snelle service, prijzen zijn uitstekend scheelt veel met andere winkels. Een zekere aanrader.

wombats 01-08-2011

5,8
Duidelijk site, concurreerde prijzen.
Je kunt op verschillende wijze betalen, helaas wel met toeslag als je van Pay pal of creditcard gebruikt maakt.
Duidelijke communicatie per mail over bestelstatus

Verzending

Mijn 3D tv en Blu-ray speler werden in hun originele fabrieksdoos afgeleverd, zaten geen deuken in, en bij inspectie zonder schade overgekomen, De Tv was wel een keer open geweest want er zat een 2de laag plakband over de doos heen.
Geen idee hoe de tv fabrieks af verpakt is, maar kon niet met zekerheid zeggen of dit een geretourneerde tv was.
Nu het probleem ..Op de site stond vermeld dat er een 3D blu ray bij de Blu-ray speler(LG BD670) zou zitten, bij mij dus helaas niet en na contact met de helpdesk ga ik die ook niet krijgen want hij is op !
Maar ze maken er nog wel steeds reclame mee !!

Aftersales

Na contact met de klantenservice helaas dus niet de beloofde blu-ray film gekregen, hoewel het nog steeds op de site staat.
Vind ik niet zo netjes, had anders ws voor de wat goedkopere versie gekozen , voor het verschil zelf de film kunnen aanschaffen

NicoleVilters 31-07-2011

2,5
Ik dacht hier een juiste koop te doen bij een correcte winkel. Helaas niets is minder waar deze winkel heeft van het woord service nog nooit gehoord.
Ik bestelde mijn Samsung UE40D5000 hier en wilde hem afhalen in Naarden. via de site vast besteld en de volgende ochtend heen gereden. aangekomen de TV betaald en ingeladen. Thuis begon de ellende wat bleek de TV was al eens uitgepakt en gebruikt geweest de zenders zaten er al in en de baterijen ook. Ik hierop gebeld en een zeer brutale medewerkers vertelde mij dat dit niet mogelijk was. waarop ik aangaf dat het toch echt zo was. Er werd mij beloofd terug te bellen, de volgende dag nog niets gehoord en maar weer gebeld. na 18 minuten eindelijk iemand aan de lijn gekregen die mij het zelfde vertelde was niet mogelijk en ze konden niets voor me doen.
Die avond heb ik maar een mail gestuurd waarop nu een week later nog geen reactie gekomen is. nee voor mij was die plasmadiscounter eens en nooit meer!

Henri-01 27-07-2011

Prima winkel. goede service , klantvriendelijk , goede bereikbaarheid , prijs / kwaliteitverhouding zeer scherp , artikelen op voorraad. Aanrader.

AnnaAnnet 26-07-2011

Fantastische webwinkel!! Goede producten, snelle levering en ook telefonisch bereikbaar. Ik ga zeker weer een nieuw product bij Plasma-discounter bestellen. Een TV voor mijn moeder bijvoorbeeld. Heerlijk zo'n thuisgebrachte TV.

Hugo Huges 25-07-2011

Een geweldige winkel met uitstekende producten tegen zeer concurrerende prijzen.

Dokus1998 23-07-2011

Prima webwinkel. Doen echt wat ze beloven. Snelle levering en alles in orde vwb het product.

peter R50 16-07-2011

goeie website
winkel prima bereikbaar.
bestelling stond klaar,was weer weg binnen 10.min.

iTomm1970 16-07-2011

Zeer tevreden over mijn aankoop, goed en snel geholpen

arnoos30 15-07-2011

Snelle levering en concurrerende prijzen,overzichtelijke website

martinnouwens 11-07-2011

Zijn door de medewerkers van plasmadiscounter uitermate vriendelijk en professioneel geholpen.Absoluut niet de laatste keer dat wij hier geweest zijn

av freak 10-07-2011

Prima zaak, laagste prijzen van Nederland.
alleen goed doorvragen naar optie's deze worden wel eens vergeten en kan je voor extra kosten komen te staan.

KeeCioe 06-07-2011

Prima afwerking via mail en snelle levering.

edwinvb70 05-07-2011

snelle levering. goede communicatie met klantenservice. kom graag weer terug

ron-o-loco 04-07-2011

Heel snel en goed verwerkt en geleverd. Dit is wel mijn enige ervaring tot nu toe met Plasma-Discounter dus over andere zaken kan ik (nog) niet oordelen.

Jos M 03-07-2011

Na eerdere bestellingen ook nu weer keurig en correct en nel geleverd. Prijs is concurerend.

M J 01-07-2011

Plasma Discounter leverde mij de volgende dag al de TV!
Jullie doen wat vele nog moeten leren!
Plasma-Discounter is echt een aanrader voor iedereen!

Gizmo74 21-06-2011

Uitgebreid op zoek geweest naar een LED tv en deze kwam er prijs/kwaliteit technisch goed uit, verschillende sites bezocht, Plasma Discounter kwam er als goedkoopste uit met een snelle levertijd. Ik heb de tv in de winkel opgehaald, dit is ook netjes geregeld, je hoeft niet op iedereen in de winkel te wachten, er is een aparte wachtrij voor afhalen. Heb diverse vragen gesteld, alles werd keurig beantwoord. Goede, snelle service. Mocht ik een product nodig hebben in de toekomst zal dit het eerste adres zijn waar ik heen ga!

hjrntuy34 21-06-2011

Een prima service en snelle levering en goede uitleg op de site over de produkten waar je in geinteresseerd bent, je kan nog eens terugkomen als je niet tevreden bent over een produkt. Kortom topwinkel en topprodukt

P.M. Bat 21-06-2011

Bij het zoeken naar de juiste prijs op de site werd ik verwezen naar de "winkel".
Kon niet geloven dat de prijs zo laag was in verhouding met andere prijzen op Kieskeurig.
Kreeg van tevoren een reserveringsnummer en werd in Naarden uitstekend geholpen.
Prima winkel en personeel waar Tom trots op mag zijn.

Owen1975 19-06-2011

Ik ben helemaal tevreden omdat er niks word gelogen of beloofd wat niet zo is.
De levering was bijna binnen de 24 uur na betaling,uit ervaring kan ik zeggen dat dat snel is.
Zakelijk en toch op de persoonsgericht,precies het beste van 2 werelden.

H. Hortensius 19-06-2011

Bij de Plasma Discounter staat personeel die er verstand van hebben! Ze geven je deskundig advies en hebben een showroom waar je het product kan zien en vragen over kan stellen. Ik raad vrienden en familie vaak aan om hun TV e.d. bij de Plasma Discounter aan te schaffen mede door de service

B.Cakici 18-06-2011

Op de site van Plasmadiscounter de TV besteld, meteen bevestiging terug ontvangen.
Volgende dag de TV opgehaald. Het pand is zeer goed bereikbaar met de auto, voor de deur parkeren.
Eenmaal binnengekomen praktisch meteen geholpen, en ook goed geholpen met mijn technische vraag over de CI+ module.
Verkoper heeft mij netjes geholpen met de TV naar de auto te dragen.
Was voor mij de eerste ervaring met Plasmadiscounter.
Alleen maar goede dingen gezien en meegemaakt. Daar valt helemaal niets op af te dingen!

chjd 18-06-2011

Top winkel, wel altijd erg druk als je er heen gaat. Goede adviezen en top producten voor behoorlijk wat minder geld.

Ray Arvelo 18-06-2011

Super snelle levering (hoe kan het ook anders met tom aan het roer). Mooie site waar je snel kan zoeken en vinden. Ik ben fan.

Jaap. 15-06-2011

Zeer goedkoop (heb mijn tv nog nergens goedkoper gezien)
Levering 24 uur.
Alles gaat gewoon van een leien dakje.
Bestellen betalen, in minuten afgehandeld.
Je word heel goed op de hoogte gehouden van de staus van de bestelling!
Echt perfect!
Petje/hoedje/pruikje af voor zo'n service!

Rh1976 13-06-2011

Zeer correcte info op de site, gemakkelijke navigatie en super duidelijke uitleg over levering. Zeer correcte levering en snel. Zeer goede prijzen!

Sterre091 13-06-2011

Ruim assortiment,overzichtelijke site,makkelijk te bestellen,geen bezorgkosten en snelle bezorging,goedkoop.

rick fleumer 10-06-2011

supersnelle levering,goede omschrijving op de website maakt de keuze een stuk makkelijker.

ga zo door!!!

Luc W 09-06-2011

Deze webwinkel doet effectief wat het op de website aankondigd: vandaag besteld, morgen geleverd! Dit kan van weinig anderen worden gezegd.

vako39 07-06-2011

Na een enigszins omslachtige betalingsmethode via "buckaroo" duurde de levering toch nog 4 werkdagen.
Verder een goed kontakt, snelle reacties: prima.
De UE46D7000 is een geweldige TV met veel mogelijkheden, mooi design, prachtig beeld. Alleen de kijkhoek valt een beetje tegen.

govert1948 07-06-2011

Niets aan te merken.
Prijs, behandeling, betaling, service, levering alles naar wens.

VriesM78 06-06-2011

Winkels zien er keurig uit. De koopwaar is mooi uitgestald. Kun je goed bekijken 'aanraken'. Ook erg prettig dat er deskundig personeel aanwezig is.
Deze aankoop was mijn eerste en prettige ervaring met de Plasma-discounter.
P.S. ook de manier van het weergeven van de voorraad op de website is goed! Daar kan het elders nog wel eens aan mankeren.

De hertogh 05-06-2011

Ik heb hier een zeer goede zaak gedaan;de prijs was zeer goed en op de levering heb ik niets aan te merken.Dus enkel lof over deze winkel.

Pineas 03-06-2011

Goeie site, alles snel on line afgehandeld. Vlugge bevestiging via mail. Trackable pakje. Zeer snel in huis. Twee dagen naar België. Redelijk perfecte transactie!

Tom Giesbergen 30-05-2011

Prima no-nonsens webwinkel waar je 'waar voor je geld' krijgt.
Goede, duidelijke en klantvriendelijke behandeling met adviesen waar je wat aan hebt.

Simver 29-05-2011

In 1ste instantie vreemd advies over klacht TV maar in de winkel zelf erg goed geholpen met als resultaat een heel tevreden klant TOP!!!!

r.de troyer 29-05-2011

snelle en juiste levering , had op 2 dagen de spulletjes, netjes verpakt in huis , topzaak

John Ramaekers 28-05-2011

De volgens de site geplaatste informatie is correct en kun je dus ook echt vanuit gaan. De levering geschied dan ook werkelijk zeer snel, alles traceerbaar via TNT. echt een aanrader. Machtig mooie Soundbar, kost alleen iets moeite met de instellingen. Netjes opgehangen en alles werkt perfect.

Edje10 27-05-2011

Nette zaak, goed overzicht en prettige bediening.

Rene1727 27-05-2011

Makkelijk bestellen via overzichtelijke web-site.
Vrijdags besteld en de volgende dag al binnen.