Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Jan Potappel 29-09-2011

Goed artikel en super levering .
Dit alles voor een mooie prijs.

andy verweij 28-09-2011

5,8
tv moest worde opgestuuurt naar akai en niets meer van gehoord. zowel van akai als van plasma-discounter niet.

Pieter Leendertse 27-09-2011

Om 14.00 uur besteld en betaald , dezelfde dag bericht van verzending, de andere dag om 13.00 uur in huis. Sony refund van 20 euro en blu-ray correct binnen twee weken afgehandeld. Toppie!

Ben. P. de Vries 27-09-2011

Bij Plasma-discounter een Philips LED-TV besteld voor de goedkoopste prijs.
Na twee dagen was TV nog niet afgeleverd. Plasma-discounter stelde een onderzoek in bij TNT en verzekerde dat de TV op tijd was aangeboden bij TNT.
De volgende dag had ik de TV nog niet, waarop Plasma-discounter opnieuw een TV verzond.
Ik kan dit verhaal verifiëren, omdat de volgende dag 2 TV's bij mij werden aangeboden van Plasma-Discounter.
De ene natuurlijk geweigerd en teruggezonden.
Prima service, klantvriendelijk en zo zie je maar het ligt niet altijd aan de leverancier. TNT laat ook steekjes vallen.
Volgende keer koop ik weer bij Plasma-discounter.nl

Karateke 27-09-2011

Website zeer overzichtelijk keuze kan gemakkelijk worden gemaakt evenals online bestellen dus een dikke vette welverdiende 10!.

Bereikbaarheid langs email altijd reactie,telefonisch ook zeer goed,en als je zelf erheen gehad voldoende informatie omtrent produkt wat je wenst aan te schaffen en op voorraad betekent meteen mee!.ook een vette 10!.

Bestelling is afhankelijk van voorraad,niet alles is altijd op voorraad maar wachten word beloond ik heb na betaling max.2 weken gewacht ivm het vertrouwen(eerder ook zaken gedaan) daar op website staat binnen 24h á 48h thuis geleverd na bestelling en ideal betaling indien op voorraad vind ik dat levering beter en sneller kan ook als het niet op voorraad is dus hier moet nog hard aan gewerkt worden dus een 7.

after sales tjaa..prijs bepaalt alles vaak demo modellen maar blijft toch prijzig is mijn mening dus een magere 7.

Fam. Castermans 26-09-2011

Wij vinden het bestellen via internet super gemakkelijk. Je kunt gemakkelijk prijzen vergelijken met andere aanbieders. Wij zijn zeer tevreden over Plasma-discounter en zullen hun aanraden bij familie en vrienden.

Marc de Boer 20-09-2011

4,5
Geen productkennis en slechte afhandeling na door hun gemaakte fouten

RobF 19-09-2011

Heb via kieskeurig product (plasmascherm) uitgezocht en vervolgens gaan googelen naar een winkel die deze op voorraad had staan en kwam bij plasmadiscounter terecht. Bestellen en reserveren gaat heel vlot en makkelijk en je hoeft niet vantevoren te betalen maar in de winkel. De order staat als je komt voor je klaar en hoeft hier niet in de rij te wachten. Wij waren weer snel weg met de spullen. prima afhandeling en service.

Ryan van Esch 19-09-2011

Super overzichtelijke site met een duidelijk menu om je keuze te kunnen bepalen. Vooral het filteren van merk, type (LED/LCD/Plasma) en inch is praktisch.

Daarnaast zeer scherpe prijzen, niet onbelangrijk!

Mijn complimenten!!!

fam. Bosma 15-09-2011

Snelle afhandeling en bezorging en makkelijk zoeken op de site.

Edwin Lijffijt 15-09-2011

Afgelopen vrijdag online TV besteld. Tijdens de bestelling krijg je de mogelijkheid om aan te geven wanneer je de TV bezorgd wilt hebben. De avond tevoren keurig een mailtje dat hij die volgende dag geleverd zou worden. 10 minuten voor levering weer een berichtje dat ze in de buurt zijn. Keurig afgeleverd met de mogelijkheid, indien niet tevreden, om binnen 2 weken de TV te retouneren. Daarnaast ook nog een vermelding op hun site van een actie van Samsung. Al met al heel tevreden.

Stanley67 14-09-2011

Plasmadiscounter: goedkoop,goed,snelle levering

Fred 1957 14-09-2011

De perfecte uitleg en advies. Geen mooie verkooppraatjes. Men neemt de tijd voor je en vraagt de wensen en kijkt dan naar het artikel en type wat het meest geschikt is en afgetemd op je wens. En de prijs ? Ja, de laagste.

ppauwels 09-09-2011

zeer snelle levering (2 dagen), zelfs rond 18u

nielsvandenbos 09-09-2011

4,8
Op maandag 5 september heb ik een sony KDL-26EX320 led tv besteld en betaald. deze zou volgens jullie site de volgende dag bezorgt worden via tnt. helaas was dit niet het geval. Woensdag belde ik jullie bedrijf en kreeg een dame aan de lijn die eerzt zei dat hij al bezorgt was, maar toen ik zei hem niet ontvangen te hebben, zei ze dat hij de volgende dag bezorgt zou worden, en niet via tnt, maar via select vracht. Donderdag laat in de middag weer gebeld. Nog geen tv. Nou had ik een jongen aan de lijn. Deze snapte er niets van en had warrige verhalen waar het apparaat zou zijn. Ik was niet de enige met deze klacht en hij dacht dat het toch echt vrijdag bezorgt zou worden. Helaas nog niets gezien, en weer gebeld. Weer dezelfde jongen aan de lijn. Het apparaat was volgens zijn "systeem" afgeleverd. Ik moest maar bij de buren vragen, want hij had hem niet en het was gewoon afgeleverd....(volgens het systeem). Ik vroeg of hij dan een handtekening van iemand had, maar dat was helemaal niet nodig volgens deze jongeman. U begrijpt, dit is een heel raar verhaal, ik heb geen tv, wel betaald en voel me met een kluitje het riet in gestuurd.

R. Mekking 09-09-2011

3,5 jaar geleden een LCD TV aangeschaft bij Plasma-Discounter, waarschijnlijk één van de
"maandagochtend productie". Rechtstreeks bij de fabrikant liepen we zelf uiteindelijk tegen een dichte deur, storingen vielen buiten de garantie van 2 jaar. Terug naar Plasma-Discounter verhaal gedaan, LCD ingeleverd, vandaag binnen 14 dagen een nieuwe 46 inch LCD in ontvangst genomen, KOSTELOOS! Helemaal super, nogmaals bedankt!

Cees van Loon 09-09-2011

Prima bediening, goed overzicht in de showroom met veel computers op op te kijken welk product je wilt hebben, en als er wat fout is, wat menselijk is wordt het keurig opgelost, plus een extra bakkie koffie

maveric 08-09-2011

Goede en prettige website. Voorraad is super in orde. Levering geschiedt onvoorstelbaar snel. Eenmaal betaald is ie van jou en dan heb je hetgeen je besteld ook de volgende dag. Zo hoort het.

J. Terpstra 05-09-2011

Omdat de aanschaf van een 65 inch plasma voor mij geen dagelijks usance is, op een zondagmiddag vanuit Maassluis even naar Naarden heen en weer gereden om een indruk van fa. Create2fit te krijgen: Concept is simpel maar doeltreffend (=kostenbesparend). Personeel redelijk ter zake deskundig maar (in ons geval) zeer vriendelijk en niet "pushing" : gaf toe dat ik mij op mijn keuze grondig had voorbereid en er meer van af wist dan hij zelf (ben al jaren Panasonic/Plasma -fanaat). Heb op maandag telefonisch mijn "reservering" in order omgezet, dinsdag kunnen betalen, woensdag een leverdag en donderdag een levertijd per sms gekregen: Exact op afgesproken uur/minuut op vrijdag de aflevering welke naar mijn gevoel een beetje ruw (het is een nogal grote en zware doos) ging, maar zonder constateerbare schade.
Heel tevreden met mijn nieuwe scherm en BD speler.
Prijstelling was ook goed (maar dat kan voor dit soort zaken per dag verschillen/zakken) maar ik ben content. Men bouwt met dit soort zaken nooit een echt "ïk ben een goede klant" op: je blijft een nummer in het dozenschuifsysteem, maar daar betaal je ook naar. Ik heb die extra gevoelens voor 20% hogere prijzen niet meer nodig! Vandaar toch een pluim voor PLASMA-DISCOUNTER hoewel een kopje koffie na een rit van 110 km ?? Neen helaas (Maar wel mooie JURA koffiezetautomaten te koop !)

Lex Wijnbeek 05-09-2011

Prettig telefonisch contact met medewerkers alvorens er digitaak besteld werd. Zeer vlotte afhandeling en bezorging.

dejah thoris 01-09-2011

Goede kwaliteit, goede service en prima bezorging.

arwin73 31-08-2011

Snel geleverd, nette service, zeer duidelijke site, goede prijsstelling hoewel net niet altijd de scherpste (maar als we allemaal 'het-verschil-van-1-euro-spelletje' gaan meespelen blijven we allemaal bezig en wordt er niets meer verdiend), goede uitleg en een goede look-and-feel van de online winkel ;)

way to go Tom en collega's!

A. van Bedaf 30-08-2011

Zeer deskundig geholpen. Voordeel van dit type winkel ligt in feit dat men zich volledig heeft gespecialeerd op dit type tv toestellen. Voor de gemiddelde consument wordt het tegenwoordig steeds moeilijker om door de bomen het bos te zien bij deze producten. In de zeer overzichtelijke winkel wordt je daarin gelukkig zeer goed geholpen. Wellicht wel een puntje omtrent de naam. De naam Plasma discounter is eigenlijk te beperkt. Buiten Plasma schermen worden ook LED LCD etc verkocht. Voor wat het waard is deze opmerking.

MMM Smit 30-08-2011

Vlot gevonden in de webwinkel en supersnel geleverd

Ron Kwik 30-08-2011

Prima service!
Een dag nadat ik de lcd-tv had gereserveerd wou ik hem ophalen in Naarden. Waarschijnlijk was het het laatste toestel dat ik had gereserveerd want hij was niet te vinden in het magazijn (misschien was het wel het showmodel?) Maar ik kreeg een ander model aangeboden voor dezelfde prijs. De persoon die mij hielp bood zelfs aan te helpen met inladen, maar omdat ik m'n zoon bij me had was dat niet nodig.
Voortaan als ik wat nodig heb kijk ik eerst bij de plasma-discounter.

bebo1958 29-08-2011

Website overzichtelijk, duidelijke uitleg.
Winkel doede informatie en snel geholpen.

klaas39 29-08-2011

Veel op voorraad. Prettig personeel. Na een paar maanden problemen met decoder gehad. Het apparaat teruggebracht en de winkel zorgde voor een goede afhandeling.
Wat er op de site staat klopt en is up to date, bereikbaarheid goed, kortom een 10. En de prijzen zijn ook nog een van de laagste. Top

Paul de Graauw 27-08-2011

Supersnelle levering- donderdagavond besteld en zaterdagochtend bezorgd.Een enorm fraaie beeldkwaliteit. Krisphelder en natuurgetrouwe kleuren ( wel een beetje afregelen en vooral het contrast minderen. 100% is echt teveel...
Ook de uitleg op de website over het5 product vond ik een verademing met correcte voorlichting over de mogelijkheden en prestaties. Dat laat op andere plaatsen meestal te wensen over en vaak tegenstrijdig.

Rob Le Febre 25-08-2011

Zij doen wat ze beloven: voor 15.00 uur besteld, de volgende dag al in huis (dat is tenminste mijn ervaring!)
Hun website ziet er goed uit, overzichtelijk en zeer concurrerende prijzen.
Ik heb al eens eerder wat gekocht en ter plekke afgehaald. Ook in Naarden werd ik keurig geholpen.

Loperke 24-08-2011

De personen met wie ik telefonisch contact had waren allen zeer vriendelijk en zeer goed op de hogte van de producten.
Ik werd zeer goed geholpen.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Rene Gerlsma 23-08-2011

Prima vlotte afhandeling van de bestelling en zeer snelle levering. Goede prijs voor een uitstekend product!

Beek64 23-08-2011

5,8
Ze hebben een mooie winkel, de wachttijden zijn vaak te lang en ze houden belangrijke info achter.
Dat er bv al een nieuwer model is maar men het niet verteld en jouw het oudere type verkoopt.
Na gemaild te hebben dat er een nieuwer type is word je met een goedkope smoes afgewimpeld. Men is in gebreke gebleven bij het verschaffen van informatie over de modellen.
Ook gevraagt waarom de verzekering bij hun zo'n 60 euro duurder is. Dat hangt van de maatschappij af zegt men dan en de orijs van het toestel. Als mijn collega dat nieuwere model koopt na mij, dan wel bij een andere winkel en dan 60 euro minder betaald voor de verzekering met betere condities dan vind ik dat je als winkel ook niet goed geinformeerd ben over prijzen van verzekeingen voor je tv's.
Nee heren, iets beter je huiswerk doen en beter gaan shoppen op de verzekeringsmarkt.

W. Verschoor 23-08-2011

In de winkel ben ik uiterst correct tegemoet getreden door de verkoper waarbij geen vraag te veel was. Heel prettig was de mogelijkheid mijn apparatuur aan te mogen sluiten om zo de kwaliteit met eigen materiaal te kunnen beoordelen. Natuurlijk is het doel van de verkoper om te verkopen maar daar is niets verkeerd aan. Ik ben bij meerdere winkels geweest en heb wat rond geneusd op internet. Tot op heden ben ik te vrede mijn aankoop bij Plasma-discounter.nl te hebben gedaan.

Jan Black 23-08-2011

Afgehaald in de winkel op een zaterdag, het was vrij druk maar de aflevering ging snel,zorgvuldig en netjes!
Beslist aantebevelen!

Wassenaar-kELTJENS 23-08-2011

Omdat wij onze eerste LG Plasma televisie ook bij Coronel hebben gekocht, was het voor ons een logische stap hier weer naar toe te gaan.
De drukte - mede ook gezien dat er meerdere productgroepen zijn bijgekomen - komt in eerste instantie op je af, ook zijn er weinig tot geen adviseurs op drukke momenten beschikbaar. Een 'reorganisatie van ons bezoek', was dan ook van toepassing. Thuis de website (ook anderen) bezocht, om vervolgens tot artikel-keuze te komen. Via email (was niet op voorraad) aangegeven wat we wilden kopen, bij terugkoppeling/weer op voorraad besteld en afgehaald in Naarden. Zeer vlot, kan niet beter als je doelgericht te werk gaat!

BB90 22-08-2011

Prima levering en service in webwinkel en showroom!

Wilbert69 19-08-2011

Prima service.
Er werd een klein foutje gemaakt bij de betaling (komma verkeerd in mijn nadeel) maar dat was snel en prima opgelost.
Als je een bepaalde dag voor aflevering in gedachten hebt, moet je wel even plannen wanneer de bestelling te plaatsen. Mooier is natuurlijk als je zelf een bezorgafspraak (bloktijd) kunt maken.

Hans Krusel 19-08-2011

Vriendelijkheid en kennis van zaken uitstekend.
Toen ik thuis kwam miste ik mijn C+ module en belde direct.
Kreeg snel iemand aan de lijn en uitgelegd dat ik mijn C+module had laten liggen. Kon ik gewoon op komen halen zonder moeilijk te doen, maar werd vriendelijk te woord gestaan.
Een aanrader

H. van der Veer 19-08-2011

Je kunt via internet bestellen waardoor je een reserveringsnummer krijgt. Met dit nummer heb je voorrang bij de balie en dit werkt geweldig! Vriendelijke bediening, geen stress ondanks een gigantische rij mensen die ongeduldig op hun beurt staan te wachten.

Maggy555 18-08-2011

Snelle levering. Duidelijke website. Aan te bevelen bij al mijn vrienden en kennissen. Top.

thejj 17-08-2011

Vandaag besteld, de volgende dag geleverd. Dat vind ik echt super.
Duidelijke website, leuk ook om de andere websites te bezoeken en de zelfgemaakte filmpjes te bekijken met tests over producten.

dylanensem 16-08-2011

Vriendelijke klantenservice waar je terecht kunt voor al je vragen.
Snelle levering en klantvriendelijk.

Puttenaar 16-08-2011

De website gaf uitstekende informatie en in de winkel ging het hele afhaalproces ook zeer goed. Zeer vriendelijk personeel en een snelle afhandeling.
Dus niets dan lof.

Lyzzz 16-08-2011

Prima ding voor een prima prijs. Levering super soepel en belachelijk snel.

Goeie dealer!

korte358 15-08-2011

Goede site, goede uitleg en snelle levering. Top.

F.de Vries 15-08-2011

geen problemen ondervonden
snel,makkelijk en netjes
ik zou er zo weer bestellen

nick245 12-08-2011

alles netjes optijd geleverd,na een maand een probleem met de tv dit werd ook keurig opgelost.

jobbey 11-08-2011

perfecte en snelle levering, zeer acceptabele bezorgkosten. Hiervoor hoef je zelf de deur niet uit.

Ron Notten 11-08-2011

Het mooie van Plasma-discounter is dat je ook met acceptgiro kunt betalen. Zeker als je voor het eerst iets koopt bij een web-winkel vind ik dat wel een prettiger idee dan vooraf betalen en maar hopen dat je je bestelling tijdig en zonder beschadigingen krijgt.
Het enige waar ik spijt van heb is het bestellen van de CAM C+ module. Die kost nl. hetzelfde als bij Ziggo, maar bij Ziggo zit de smart-card meteen erbij (€ 34,95). Had ik de module niet uit de verpakking gehaald (ik dacht dat de ziggo-kaart in de verpakking zat), dan had ik 'm wel meteen terug kunnen sturen. Dat was nu niet meer mogelijk. Vandaar de 9 voor aftersales.

Inmiddels gisteren ook een TV gekocht voor mijn woonkamer en die wel via Ideal betaald. Ik heb er vertrouwen in dat ook deze bestelling net zo vlekkeloos zal verlopen.

J Waaijer 10-08-2011

een no nonses webwinkel met een prima produkt en een gestroomlijnde levering