Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,4 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Kees 26-09-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Goeie voorlichting, scherpe prijs en genoeg keus

Televisie kapot snel zaterdag naar Naarden. De ontvangst is vriendelijk. Verkoper xxxx kon de verschillen tussen de tv toestellen duidelijk uitleggen en liet ons in alle rust tot een keuze komen. Het is de Philips 49 PUS 6412 amber light geworden. Uit zichzelf werd de televisie door één medewerkers In onze auto gelegd en nu genieten we van de mooie beelden. Bedankt voor de prettige ontvangst en de hulp om tot een goede keuze te komen

Ben Hamers 26-09-2017 In de winkel gekocht
televisiewinkel.nl

top service

goed deskundig personeel netjes geholpen veel keuze om te vergelijken dat is ideaal
om je keuze te bepalen

Ad de Rijk 26-09-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Zeer goed geholpen en uitleg. Super !!

Ruime locatie, groot aanbod, scherpe prijzen, mensen met tijd om dingen uit te leggen en te adviseren.

Marcel 26-09-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Eind 2014 een televisie van het merk Samsung gekocht, bij destijds nog Plasma discounter. Deze gaat na 2 1/2 jaar echter kapot (geen beeld). Volgens wettelijke bepalingen heb je bij een ondeugdelijk product recht op een gratis reparatie of vervanging. Je wordt echter afgepoeierd. Volgens hun eigen opgave zou zo'n tv minimaal 5 - 6 jaar mee moeten gaan ...

Create2Fit Naarden 26-09-2017

Beste Marcel,

Wij hebben inmiddels al contact met u gehad zowel telefonisch als via e-mail.

Wij vinden het erg vervelend dat uw Samsung televisie buiten de 2 jaar fabrieksgarantie defect is geraakt.

In de wet en meer in het bijzonder de bepalingen over een koopovereenkomst is geen termijn bepaald tot wanneer na aankoop de (non)conformiteit eindigt. Dat is afhankelijk van de omstandigheden van het geval en meer in het bijzonder de te verwachten normale gebruiksduur. Daarbij gaat het om de tijd waarin de consument mag verwachten dat het product naar behoren functioneert. Voor een televisie met dit aankoopbedrag én de datum van aankoop, stellen wij ons op het standpunt dat voor dit apparaat een daarvoor geldende gemiddelde gebruiksduurverwachting van 4 jaar geldt, zoals ook blijkt uit de richtlijn van de brancheorganisatie Uneto-VNI.

Wij gebruiken de richtlijnen van Uneto-VNI om te bepalen wat de levensduur van een specifiek product moet zijn. Volgens de informatie van Uneto, is de economische levensduur van een tv van boven de 400,- euro, zo'n 4 jaar. Uw tv is inmiddels bijna 3 jaar, en daardoor heeft u dus nog wel recht op een dagwaarde, mocht de tv niet gerepareerd worden, of korting op de reparatiekosten, berekend met behulp van de formule op website van Uneto-VNI.

De verdere procedure en opties hebben wij u via mail aan u bekend gemaakt.

Team Televisiewinkel.nl

Roger 26-09-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle service!

Overzichtelijke website met duidelijke productomschrijvingen en daarnaast nog zeer handige productfilmpjes.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ed 25-09-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Televisiewinkel.nl werkt uitstekend. Goede producten, prima service, en goede prijzen.
Via Bol.com was alles snel geregeld. Op tijd bezorgd en geen enkele verdere aanmerking.
Gemak: Uitstekend
Service: Uitstekend
Levering: Uitstekend

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Henk Vedder 25-09-2017 Via de website gekocht

Zeer goede en snelle service

Na middels gebruik maken van website 2uur later stond artikel keurig gereed om afgehaald te worden waarbij men ook nog zo vriendelijk was om dit in auto te brengen al met al een TOP service

alexandra 25-09-2017 Via de website gekocht

Super website

De website is overzichtelijk en de klantenservice reageerd super snel! De levering van de televisie was ook super snel

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

virginia 24-09-2017 Via de website gekocht

goede, snelle service

mooie en goedkope tv,
werkt perfect en heeft mooi beeld.
de service was ook perfect, snel geleverd en ook goed verpakt bezorgt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

mich 24-09-2017 Via de website gekocht

vandaag besteld morgen in huis

vrijdag om 2100 uur lg 4k besteld zaterdag netjes 9.15 afgeleverd zoals beloofd .na uitgepakt te hebben simpel geinstallerd tv doet eigenlijk het werk voor je door voor geprogrammeerde menu .tom zijn promofilmpje zegt precies wat we ons voorgesteld hadden en zo is het ook natuurlijk moet ik nog dingentjes uitvogelen na 2 dagen gebruik maar dit is een super tv en winkel werkt precies volgens gemaa afspraken

Robbin Roodenburg 24-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service !

Heb aardig wat rond gekeken op meerdere websites. Maar Televisiewinkel.nl sprak mij het meeste aan. De aanbiedingen zijn ook heel aannemelijk. Ik werd heel goed geholpen op meerdere manieren via de online chat, via email en via telefoon. Ik heb meerdere vragen gesteld voor dat ik de aankoop deed en deze werden perfect beantwoord en uitgezocht. De bezorging was ook vlekkeloos. Ik raad deze webwinkel zeker aan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

T & D 24-09-2017 Via de website gekocht

Mooie leuke filmpjes om te zien van Corenel!!

Duidelijk en geen leugens, super mooi groot duidelijk beeld. Goede service kwa zelf uitmaken welke dag de tv wordt bezorgd. Kids waren erg enthousiast over de grote van de tv.

Richard 24-09-2017 Via de website gekocht

Top service

Snel en goed, mensen met kennis alle accesoires zijn ook verkrijgbaar . Van goedkope modellen tot de professionele modellen

Danielle 24-09-2017 Via de website gekocht

Keurig volgens afspraak

Ik had al eens eerder hier besteld. De keuze is ruim, de informatie duidelijk en een snelle leverdtijd.

I.T.Boorsma-Dik 24-09-2017 In de winkel gekocht

Prettige Ontvangst

Toen ik mijn broer vertelde dat ik een nieuwe T.V. wilde kopen raadde hij mij aan om naar de Televisiewinkel in Naarden te gaan. Zelf had hij daar uitstekende ervaringen en ook zijn kinderen zijn daar op zijn advies terecht gekomen en geslaagd. Dus afgelopen zondag zijn we ieder naar Naarden gereden waar we heel prettig werden ontvangen en geholpen door Joseph. Na al mijn aarzelingen over de grootte werd de knoop doorgehakt en reed ik met een 43 inch T.V. In de auto naar huis. Vanmiddag heeft Ziggo alles aangesloten en nu kan ik genieten van prachtige beelden en kleuren. Ik ben er ontzettend blij mee en meer dan tevreden over de prettige manier waarop wij zijn geholpen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ben C 24-09-2017 Via de website gekocht

Fijne service, snelle levering

Gekocht via Bol.com, alles prima geregeld verpakt en afgeleverd. Uiteraard de volgende dag in huis. De muurbeugel doet het orima, mooi plat. Zeker voor dat geld een prima koop.

jasper 23-09-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Goede prijs, goede service, prima winkel

Alles zoals het hoort: goede prijs, product inderdaad op voorraad zoals gemeld. Vriendelijke medewerkers in de winkel na bestelling. Afhalen ginf makkelijk en snel, gratis parkeren voor de deur. Gewoon prima!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Martijn 23-09-2017 Via de website gekocht

Fantastische service!

Niet alleen hielp de website mij erg goed met haar filter systeem, ook was de bezorgservice perfect. Rond 21 uur had ik de TV besteld en de volgende ochtend ging de bel al om half 12!

Paulus 22-09-2017 Via de website gekocht

Snel weer kijken, dat kan binnen één dag een nieuwe tv

Zo snel als Coronel, nou dan weet je het wel. Daarbij de facturering en alle documentatie met betrekking tot de aankoop van een televisie en het transport daarvan in no-time in je mailbox. Supersnel, helder en duidelijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Floris 22-09-2017 Via de website gekocht

Prachtige Iphone 5

Via een dagaanbieding een iPhone 5 gekocht. Op de site stond duidelijk omschreven in welke staat deze telefoon was en het klopte helemaal.
Wat ook erg handig was dat je vrij nauwkeurig de bezorgtijd kon invullen. Ik was die ochtend van huis en kon zo snel aangeven dat ze aan het eind van de middag hem konden afgeven.
Helemaal tevreden dus.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Geoff 22-09-2017 Via de website gekocht

Excellent Service and value for money

The website is particularly good because they provide an explanation for the terms used by the TV manufacturer in their product specifications. Prices are competitive and I know from my experience buying from barbequeushop.nl (same company) that both the value and service are excellent. The TV was ordered around 21:00 and delivered the next day exactly as advertised. I bought it mainly for watching football and the refresh rate and definition are pretty much perfect for that purpose. I couldn't ask for more.

Frank 22-09-2017 Via de website gekocht

Alles klopt

Een concurrent had een actie en ik heb per mail gevraagd of televisiewinkel.nl ook meegaat met deze prijzen en dat was geen probleem. Ik heb dan ook snel de keuze gemaakt om de TV te bestellen en het gehele bestel proces is makkelijk te doorlopen.
Een pluspunt wat ik wil noemen dat je kunt betalen met Paypal. In NL is dit nog niet heel gebruikelijk.
Een paar uur later ontving ik de track and trace codes zodat ik de levering kon volgen. De volgende dag belde de chauffeur dat hij met een kwartier bij mijn huis zou zijn. Helemaal top van deze man.

Samengevat:
Plus punten:
Duidelijke website
Goede klantenservice per email.
Betaling per Paypal mogelijk
Snelle leverservice

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Alex 21-09-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Echt een topzaak! Wordt op alle fronten met je meegedacht!

Duidelijke en overzichtelijke winkel met veel voorraad. Meerdere producten aangeschaft en telkens prettige en goede service. Van begin tot eind!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marc 21-09-2017 Via de website gekocht

Prima en snelle service

Salora smart Tv'tje voor m'n dochter besteld, de volgende dag stond ie al thuis aan. Prima geregeld!

Greetje 21-09-2017 Via de website gekocht

Review

De site is heel toegankelijk en overzichtelijk waardoor het makkelijk is om een keus te maken. Tevens zijn de prijzen zeer aantrekkelijk. De levering verliep vlot, waarbij we een goed overzicht kregen van de voortgang en factuur.

Karel 21-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Makkelijke website, bestellen en afrkenen ging vlot. De doos met het bestelde product zat echter veel te los in de kartonnen buitendoos. Daar had minstens drie keer zoveel bubbeltjesplastic bij gemoeten! Gelukkig heeft de zending geen schade oogelopen.

Pieter 20-09-2017 Via de website gekocht

Compleet assortiment en snelle levering

2e aankoop bij dit bedrijf. Eerste keer in de winkel. Goed advies gekregen. Nu via de webshop. Toestel van eerste aankoop was niet goed. Werd direct omgeruild voor een ander exemplaar. De bestelling via de webshop verliep vlekkeloos. Snelle levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henri 20-09-2017 Via de website gekocht

Goede Services

Telefoon ziet er uit als nieuw
Snel geleverd
Een aanrader voor iedereen
De oordopjes en de lader zijn nieuw

Wouter 20-09-2017 Via de website gekocht

Tevreden, acurate levering.

Bevestigingsmail liet wat lang op zich wachten, maar verder snel en acuraat zoals beloofd geleverd. Wel miste ik 2 schroefjes bij de tv voor de voet vast te zetten. Ook waren de batterijen leeg van de afstandsbediening.. kleine concentratiefoutjes.. verder tevreden, goed verpakt en snel geïnstalleerd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Mitta1989 20-09-2017 Via de website gekocht

Mooie televisie iets mindere service

Goede service, in eerste instantie. Via de mail ging het contact omtrent een later bestelde muur beugel minder. 2 dagen na de bestelling (TV ging perfect) mailde ik met de winkel en kreeg ik als reactie dat ik nog diende te betalen?.... Vervolgens heb ik aangegeven dat ik al betaald heb via de ideal link die mij is toe gemaild. Toen sprak ik de persoon met wie ik de nabestelling heb gedaan voor de muurbeugel via de mail en zij gaf aan dat er inderdaad al betaald is.... Toch pas 3 dagen later de muurbeugel geleverd. Het is geen hel maar wel iets wat ik toch niet netjes vind. en daarbij ziet blijkbaar de ene medewerker wel dat ik betaald heb en de andere niet....

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Harald 19-09-2017 In de winkel gekocht

Snelle en mooie deal!

Wezen kijken naar de OLED series van Sony & vergelijken met de samsung. Goede opstelling in de winkel en een prima verkoper die niet dwingend was maar een mooie concurrerende prijs gaf (ook tov internet prijzen). Al met al snel & goed geholpen

Ton 19-09-2017 Via de website gekocht

een dag voor niks zitten wachten

Heb ik ook eens wat gekocht via internet, wordt het gekochte niet geleverd. Blijkt een sorteerfout te zijn. En dan wordt je niet geïnformeerd, nee mijnheer zoek het maar lekker uit.
Een dag voor niks thuis zitten wachten. En natuurlijk kan de dame van de helpdesk er niets aan doen en eerst nog liegen ook over het tijdstip van bestellen. Heel dom wat dat staat op de bevestigings email die je krijgt. Nee wat mij betreft Tom Coronel, de 1e en de laatste keer.

Create2Fit Naarden 22-09-2017

Geachte heer/mevrouw,

Vervelend om te horen dat u een slechte ervaring heeft met ons.
Wij willen graag voor u gaan kijken wat er mogelijk is. Heeft u voor ons het ordernummer van de bestelling? Wij zullen aan de hand daarvan contact met u opnemen zodat wij kunnen overleggen hoe we dit kunnen gaan oplossen.

Onze excuses voor het ongemak.

Televisiewinkel.nl

Freddy berends 19-09-2017 Via de website gekocht

Super snelle service en op voorraad

Zag een mooie aanbieding van een Samsung tv dacht ik ga naar Tom Misschien kom ik hem tegen was leuk geweest voor een foto, maar goed snel geholpen de jongen bracht en zette het zelfs nog in de auto 👍🏻👍🏻 Super nu mijn vrouw proberen voor de tv weg te krijgen

Stefan 19-09-2017 In de winkel gekocht
Naarden

Persoonlijke service met eerlijk advies

Wij zijn uiteindelijk even langs gereden bij de shop in Naarden. Een persoonlijk ontvangst met geweldig advies. Erg handig om toch de juiste keuze te kunnen maken. En, gelijk je producten meenemen..

Kool 19-09-2017 In de winkel gekocht

Vakkundig advies

Medewerker ... heeft ons zeer goed voorgelicht en ons geholpen een goede keuze te maken. Hield rekening met onze wensen en budget en heeft hier een prima advies bij uitgebracht.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Tang 19-09-2017 Via de website gekocht

Persoonlijk contact per mail en eerlijk

Ze hadden als enige aanbieding met een soundbar en bijpassende beugel. Helaas was deze niet via de website te bestellen, maar na wat mailen wel. Daarna gewoon op tijd met een goede koerier afgeleverd die half uur van tevoren belde zodat ik zelf naar huis kon om tv aan te nemen en te inspecteren ipv familie. Na een week bleek de prijs omlaag gegaan te zijn en ik heb netjes de korting teruggekregen. Concurrentie is moordend in deze sector, ik hoop dat ze nog vele jaren bestaan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jos 19-09-2017 Via de website gekocht

Goede levering, mooi product

De bestelling en de levering verliep volgens belofte. Vandaag besteld morgen in huis. Een prachtige tv kast geleverd gekregen.

Echter wat zeker nog sterk verbeterd kan worden is de track and trace bij een dergelijk product.

Vanaf bestelling tot aan levering heb ik niets ontvangen waaruit ik kon opmaken of en wanneer ik de kast geleverd zou krijgen.

Tot tweemaal toe gebeld om te weten wanneer het geleverd zou worden omdat je thuis moet zijn en vanwege de verzending per koerier kon televisiewinkel.nl mij dit wel vertellen, maar kon ik het nergens terugvinden.

Dit moet geautomatiseerd worden tbv de klant. Als consument wil je op de hoogte gehouden worden.

M.A. Tatar 19-09-2017 Via de website gekocht

in een woord, super

shop makkelijk te bereiken, overzichtelijk en duidelijk, het gemak om iets te bestellen is gewoon super en vlot, de aangeboden manieren van betaling is handig. ga zo door Tom

Dennis 19-09-2017 In de winkel gekocht

Goede service, goede kwaliteit

Goede service in de winkel van personeel met veel vakkennis. Ook nog goede deal gehad dankzij de weekendknaller.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rina 18-09-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service

Ben zeer tevreden over de receptie altijd vriendelijk aan de telefoon ook in de winkel goed geholppen

André 18-09-2017 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Wij hebben een led tv bestelt en die is precies zoals omschreven.
Levering gaat snel, en alle garantie papieren krijg je netjes in de mail.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joris 18-09-2017 In de winkel gekocht

Kort maar krachtig!!

We wisten exact wat we wilden hebben. Een verkoper gaf ons wat laatste adviezen en binnen 5 minuten stonden we helemaal happy weer buiten!

Jelle 18-09-2017 In de winkel gekocht

Prettige hulp, niet gepushed

Ervaarde de hulp als zeer prettig. Kwam in de zaak langs nadat ik online onderzoek had gedaan. Had ergens dus al een keuze gemaakt. In de winkel wisten ze me goed uit te leggen welke verschillen er waren en welke keuze beter bij mij paste. Daarnaast werd ik op geen enkele manier gepushed om daadwerkelijk tot koop over te gaan. Vond de winkel echt ondersteunend en niet gericht op verkoop maar op informeren.

Vond het wel jammer dat ze een aantal modellen niet in de showroom hadden. Daarnaast vond ik de kwaliteit van het filmpje dat afgespeeld werd op sommige televisies tegenvallen (beeld was goed, demofilmpje was slecht). Waardoor de keuze beïnvloed kan worden.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

D.Verkade 18-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige snelle lwvering

Leuke webwinkel, met geweldige aanbiedingen.
Ik heb mijn bestelling s'Middags besteld en de volgende dag in de middag al in huis.
Geweldig, netjes verpakt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Francis de Mik 18-09-2017 Via de website gekocht

Zo snel!!

Onze televisie begaf het, en natuurlijk komt dit nooit uit. Te druk om ons in winkels te gaan oriënteren en daarom op internet gezocht. Op televisiewinkel.nl lazen we de informatie die we zochten en vonden we het toestel dat we wilden! 's Avonds gekocht en de volgende morgen al in huis. Wat ontzettend snel. We zijn er zo blij mee!

Motormuis 17-09-2017 Via de website gekocht

Makkelijke site, goede prijs, snel geleverd

We hebben hier al vaker besteld en levering is snel. Duidelijke site. Service nog niet nodig gehad. Prijzen zijn ook netjes, dus we komen hier wel weer terug.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

JEM 17-09-2017 Via de website gekocht

Groot aanbod en goede deals

De webshop is gebruiksvriendelijk, er is een groot aanbod dat met de verschillende filters makkelijk toe te spitsen is op waar je naar op zoek bent. Daarnaast zijn er goede aanbiedingen en zijn de producten over het algemeen scherp geprijsd. Deze combinatie zorgt ervoor dat je snel tot een weloverwogen keuze komt; een aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Johnny kroes 17-09-2017 Via de website gekocht

Een hele goeie service!

Een hele mooie shop met veel dingen, het overzicht is ook echt uitstekend en de filters werken ook prima.

Barry Kroon 17-09-2017 In de winkel gekocht

Super efficiente transactie ervaring

Perfecte combinatie door te selecteren op website, dan naar de winkel en additionele informatie en goede aanbevelingen voor accesories. Makkelijk, informatief en prijs vriendelijk!

Henri 16-09-2017 In de winkel gekocht

Fantastisch geholpen

De shop is overzichtelijk, met hele scherpe prijzen, goede uitleg wat het beste is en ze helpen met het artikel naar de auto te brengen