Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

J.van der Velde 21-12-2011

Een heel prettige winkel met vakkundig en goed personeel alles overzichtelijk en netjes alleen maar lof ik zal er zeker terugkomen voor andere aankopen.

C d g 20-12-2011

Hele trajact van uitzoeken,betalen en ontvangen ging vlekkeloos en zeer snel ook. Kan niet anders beoordelen als lof hierover.

Pierre Brouwer 19-12-2011

Alles prima. Goed advies op basis van de shortlist die ik zelf al had gemaakt.

MrPietroe 13-12-2011

Binnen een paar klikken mijn bestelling gedaan en betaald. Direct de nodige bevestigingen. Omtrent de levering zou ik nog een email ontvangen. Het bleef stil. Volgende dag maar even gebeld en te horen gekregen dat ivm de vervoerder geen email is verstuurd. Jammer. Een bericht dat bestelling is verstuurd zou het perfect afwerken. Duur 0900 nummer schrikt af. Algeheel wel erg content met het bestelde product en snelle levering.

MVD23 13-12-2011

Erg slechte ervaringen met deze winkel. Ik heb hier een Samsung demo TV gekocht. Een week na aanschaf kwam ik er achter dat er 2 gratis 3D brillen bij hoorden. Toen ik belde dat deze miste kreeg ik het antwoord dat ik dit binnen 48 uur had moeten melden. Erg teleurstellend. Bij de gemiddelde webshop is er een betere klantenservice als bij Plasma Discounter. Een absolute afrader dus.

L.Adams 11-12-2011

Bij telefonische informatie netjes en goed geholpen.
De beloofde leveringstijd keurig nagekomen.
Ook de bijbehorende bescheiden in geval van beschadiging en/of retourzending was uitstekend verzorgt.

dartim 08-12-2011

Even terugkomend op onderstaande reacties.
Ben gebeld door Plasmadiscounter dat ik toch de tv om kon ruilen voor een nieuwe.
Dus een dikke pluim voor dhr Coronel en zijn team !!!
Kom zeker nog eens terug bij de Plasmadiscounter

dartim 07-12-2011

Tv gekocht en na 9 dagen stuk gegaan, geen beeld meer,
gebeld met Plasmadiscounter, ik dacht die ruilen ze wel om voor een nieuwe. Maar nee ik kwam bedrogen uit als het binnen 7 dagen was gebeurt dan wel maar het was 2 dagen te laat, ongelofelijk wat een slechte service.
Nu moet alles via LG geregeld worden maare dat kan nog wel een week duren voor de tv weer gemaakt is.
Je koopt er een tv iets goedkoper als in andere winkels maar de service is ZEER SLECHT !
Hoop dat meneer Coronel dit ook leest en dat dan ze ogen open gaan.
Het blijkt wel weer GOEDKOOP is DUURKOOP !!!
Bij menig andere winkel was de tv gewoon omngeruild voor een nieuwe!!!

Deb37 06-12-2011

Veel betalingsmogelijkheden en een vlotte levering. Overzichtelijk site. Veel op voorraad tegen een scherpe prijs.

michel-111 05-12-2011

Ze leveren snel en het is goed verzekerd zag ik op de tnt track en trace.

WRM 03-12-2011

Prima product dat binnen een paar dagen werd geleverd. Het scherpe beeld en de 3D mogelijkheid is spectaculair. Net TV inclusief de toegang tot internet werkt met mijn vaste LAN verbinding uitstekend. Met de jongste firmware update kan een usb toetsenbord en muis probleemloos worden aangesloten. Het geluid is matig maar voor ons toch wel voldoende. De (dynamische) ambi verlichting is een verrijking voor het beeld. Het toestel is erg plat (circa 2 cm)en daarom bij bevestiging aan de muur (met de TV een bevestigingsbeugel gelijktijdig aangeschaft) al zoveel mogelijk de kabels inpluggen die men nodig denkt te hebben, later wordt dit iets lastiger. Samengevat: het product en Plasma discounter zijn een aanrader !

Taco Wansinck 02-12-2011

Uit de opruimkelder van Plasma-discounter een Harmony1100 afstandsbediening gekocht.
Binnen twee dagen is het product keurig geleverd.
Omdat een andere klant gebruik heeft heeft gemaakt van omruil service is de prijs sterk gedaald.
Er is echter niets van te zien dat het product al bij een ander is geweest. Verpakking en het product zelf zien er als nieuw uit.
Top service, kan het iedereen aanbevelen

NielsP1977 30-11-2011

Vorige week heb ik een prijsopgave aangevraagd voor een aantal artikelen. Deze heb ik netjes ontvangen. Vervolgens heb ik akkoord gegeven, mits de artikelen voor het afgelopen weekend geleverd zouden worden. Hierop heb ik de factuur ontvangen en per direct betaald. Ik krijg daarop netjes een verzendbevestiging met de track & trace code.

De artikelen worden vrijdag door mijn vrouw in ontvangst genomen. Zij heeft getekend voor twee collies. De collie nummers kwamen immers overeen met hetgeen waar zij voor moest tekenen. Diezelfde dag kom ik thuis en constateer ik dat de soundbar niet is meegeleverd. Raar, want er was afgesproken dat de artikelen voor het weekend geleverd zouden worden. Lichtelijk geïrriteerd besluit ik het maar te accepteren en er zaterdag even achteraan te bellen. Vergissen is immers menselijk.

Zaterdag besluit ik vol energie wel al de televisie op te hangen. Echter hoe ik ook pas en meet, ik kan de geleverde walmount niet rijmen met de geleverde televsie. Toch nog maar eens op YouTube wat instructie films bekeken. Er klopte echt iets niet. Toen toch maar de klantenservice gebeld. Volgens hun was dit toch echt de goede. Na aandringen is er toch wat verder gekeken. En ja hoor. De geleverde walmount is voor televisies groter als 51". Tja, toch 20" groter als wat ik besteld had. Heel vervelend maar ja, fouten maken is menselijk. Ik moest de walmount terug sturen. Als deze bij binnen zou komen, zou er gelijk de correcte versie verstuurd worden. Nou ja, niks aan te doen. Fouten maken is menselijk.

Toch maar eens nagevraagd hoe het zat met de soundbar die niet geleverd was. ze wisten mij aan te geven dat dit wel het geval was. Er was zelfs voor getekend. Dat moest dan echt aan de post liggen. Ik begon zelfs te twijfelen. Echter de post houdt bij haar de pakketten de afmetingen bij. Een beetje mens, ziet gelijk dat een soundbar van meer als een meter niet gaat passen in een doosje van 20 cm of bij een televisie in de doos gestopt kan worden. De medewerker kon er zaterdag verder niks over zeggen, dit zou maandag door een collega opgepakt worden.

Afgelopen maandag er toch nog maar even zelf achteraan gebeld. Ik zou diezelfde dag teruggebeld worden. Niks geen telefoon, e-mail of SMS. Dinsdag morgen er toch nog maar eens achteraan gebeld. De vriendelijke dame gaf aan het ook nog te moeten uitzoeken. Vreemd, wat is er maandag uitgezocht dan. Zij kon het ook niet direct zeggen wat er aan de hand was en beloofde terug te bellen. Dat heeft zij ook netjes gedaan. De sounbar zou deze week verstuurd worden. Stiekem had ik gehoopt dat ik vandaag dan ook een verzendbevestiging zou ontvangen, maar helaas. Nou ja, morgen weer een dag.

Vervolgens krijg ik wel een e-mail dat de verkeerd geleverde walmount retour is ontvangen. maar de correcte versie is niet op voorraad. Deze wordt dus gecrediteerd. De wal punt heb ik vervolgens ergens anders besteld, zodat ik na een week toch mij spulletjes op kon hangen.

De tovenaar 29-11-2011

Ik heb op woensdag 23 november 2011 de afstand bediening besteld en betaald via Ideal, volgens de website zou hij vrijdag bezorgd worden, maar al wat er kwam geen AB
Maandag erop gebeld met een duur telefoonnummer (80 cent per minuut)10 minuten in de wacht gestaan en een juffrouw aan de tel. gekregen die me ook niet verder kon helpen (ze wist het niet !!!) maar ze zou me terugbellen, wat ze niet gedaan heeft !!!
Vervolgens de dag erop weer gebeld (weer wachten nog twee wachtenden voor me)Dit keer kreeg ik iemand anders aan de lijn die me vertelde dat het pakketje vandaag werd aangeboden, en inderdaad s`middags had ik het in huis.
Kortom ze beloven veel op de website maar in de praktijk komt hier weinig van terecht.

Jan van horssen 29-11-2011

Ik ben dik tevreden met de snelle levering en het uitstekende product.(Opmerking t.a.t.van Akai,Gebruik voor de handleiding beter,lees wit,papier dan zijn de witte letters op zwart gedrukt beter leesbaar)Maar dat zegt niets over de uitstekende levering van,Plasmadiscounter.

Fam. van Diest 26-11-2011

Geweldige service, personeel is zeer professioneel. Mooie showroom.

jkneefel 20-11-2011

De Panasonic TX-L37U3 is waar,ik hem voor gekocht heb
op een aanbieding van Plasma Discounter ( Naarden )
een heel Mooi en Goed toestel met uitstekend beeld en tevens een mogelijkheid om een Smart Card van Ziggo te gebruiken dit was voor mij ideaal.Heb dan ook direct dit pakket bij Plasma Discounter gekocht en per Post mogen ontvangen.De service die je daar krijgt is UITSTEKEND......

Andy Aarts 19-11-2011

Duidelijke site. Prijs altijd lager dan reguliere detailhandel

Alfred Peters 17-11-2011

Duidelijk instructiefilmpje over de Vogel EFW8225 gezien waardoor ik tot de koop ben overgegaan.Prijs/kwaliteit uitmuntend.Zal de website verder aanbevelen aan vrienden/kennissen.

gilske 17-11-2011

Muurbeugel van Vogels tegen een scherpe prijs in originele verpakking binnen twee dagen bezorgd.
Na de ebstelling krijg je alleen een ontvangstbevestiging, er wordt niet meer gemaild wanneer het product is verzonden. Zou men dit ook gaan doen dan verdiend deze internetwinkel een 10

Sugol 16-11-2011

Prima webshop. Het product snel en goed geleverd in goede verpakking. Tegen een zeer concurrerende prijs.

J.J. Riem 13-11-2011

Duidelijke website, redelijk snelle levering van TV (2 dagen) bij TNT. Echter 14 dagen later een blue ray besteld speler maar dan kijg je geen barcode als het via selektvracht gaat dus geen track en Trace, doch als je belt of mailt krijg je direct de code bij Voor de rest scherpe prijzen en goeie voorwaarden.

Gaston Coonen 09-11-2011

Alles is prima verlopen. Levering correct afgehandeld. Als ik weer iets nodig heb zal ik zeker in deze winkel kijken. Het is een aanrader. Met after sales heb ik niets te maken gehad vandaar dat ik NVT heb ingevuld.
Kortom ik ben zeeeeeeeeeeeeeeeeeeer tevreden over deze internetshop

Jan Pieter 1943 08-11-2011

Bijna elke dag keek ik op Kieskeurig of de door mij gewenste TV (32PFL5606) al goedkoper was geworden.
Op 2 oktober bleek Tom Coronel € 40,- korting te geven i.v.m. 40 jaar TV: Wat een leuke stunt!
Twee dagen later werd de TV bezorgd via Post-NL.
Vorig jaar ook goede ervaring na aankoop van 40Inch
TV in de winkel. Overigens zijn de filmpjes op de website zeer leuk en verhelderend.

rogeeke68 07-11-2011

3,8
Heb begin october de Philips Econova 42pfl6805 besteld aangezien hij hier op voorraad was. Dezelfde avond nog eens gekeken en nu verschijnt er ineens van dit toestel ook een "demo" versie die een aantal tientjes goedkoper maar dus "gebruikt" en duidelijk aangegeven beschadigd is. Aangezien ik in dit wereldje gewerkt heb begon ik al een donkerbruin vermoeden te ontwikkelen maar afwachten wat er zou komen gaan maar ik zat er niet naast helaas. Toestel wordt geleverd in een "open" doos wat bij mij al alle alarmbellen doet rinkelen, en op de vraag aan de chauffeurs om dit toestel meteen mee retour te nemen krijg ik het antwoord dat dit niet kan en dat ik dan contact met PD moet opnemen. Toestel uitgepakt en ja hoor , het hele display onder de vingervlekken en de drie deukjes in de lijst mooi op de plek waar ze bij de "demo" stonden omschreven. Meteen gebeld en dame aan de andere kant van de lijn verteld er "maar eens even een paar foto"s van te maken of dat ook wel terecht is wat ik zeg en hoezo ik weiger een "open" doos te accepteren daar zij de rekening in de doos hadden geduwd. ECHTER had ik gekozen voor AFTERPAY dus er was niets te rekeningen in de doos en toen kwam de smoes van de pakbon die er dan in was gestopt. Tja ook niet dus want die had ik van de chauffeur gekregen. Op mijn vraag wat die grote groene sticker met die "G" op de doos deed (geopend?gecontroleerd??) werd niet geantwoord. Om het verhaal niet te lang laten worden: toestel is toch al na 3 weken retour gehaald en ondanks mijn duidelijke mededeling geen nieuw toestel meer wensen te ontvangen staat er vorige week toch weer een vervoerder op de stoep met een nieuw toestel hetgeen ik uiteraard linea recta retour heb laten gaan. En nu krijg je om de drie dagen een aanmaning Afterpay dat je de rekening nog niet hebt betaald !!!!! en dat deze inmiddels met extra kosten is verhoogd !!!!!!!

rob256 05-11-2011

Erg klant vriendelijk. Makkelijk bereikbaar.
Reservering systeem werkt perfect.

gbf1945 04-11-2011

vrijdag besteld en zaterdag al bezorgd

Thalen 02-11-2011

alles is gewoon goed geregeld,en supersnel, dank daarvoor grtjs

E T Laats 30-10-2011

Prima web-site makkelijk en uitgebreid assortiment. Heel scherpe prijzen. Prima en snelle levering volgens afspraak.

Rimojara 28-10-2011

2,5
Ik heb gistereen een LG Blu-ray BD670 via de site besteld. Vooraf duidelijk gevraag of de LG actie met de gratis blu-ray van Dispicable Me hierop van toepassing was. Een medewerker heeft dit zwart op wit toegezegd. Vandaag is alleen de speler bezorgd en geen dvd. Telefonisch contact levert niets op, alleen excusses en foute opties. Waardeloos

Anoniem 31-10-2011

Beste Rimojara,

Het is erg vervelend hoe dit is verlopen. Ik zie inderdaad dat er vooraf een harde belofte is gemaakt op de livechat dat deze blu-ray in de verpakking zat. Het is echter een op=op actie vanuit LG geweest, dat had u uiteraard vooraf duidelijk gemeld moeten worden. Mijn excuses hiervoor.

Afgelopen vrijdag is u een vervangende blu-ray en DVD aangeboden, maar ik begrijp dat u niet van dit aanbod gebruik wilde maken, wat natuurlijk uw goed recht is. Zaterdag hebben we via LG toch nog de mogelijkheid gekregen om u de blu-ray van Dispicable Me toe te gaan sturen.

Ik heb begrepen dat u de blu-ray speler al terug heeft gestuurd naar ons. Uiteraard kunnen wij u gewoon het aankoopbedrag terug storten, dat is geen enkel probleem. Ik wil u echter alsnog aanbieden om de speler naar u terug te sturen en de blu-ray van Dispicable Me toe te sturen + de blu-ray American Gangster en de DVD Johnny English.

Mocht u gebruik willen maken van dit aanbod, zou u mij dan deze week kunnen mailen op wouter@create2fit.com? Ik hoop dat we hiermee een uiting geven van onze excuses.

Klantenservice Plasma-discounter.nl

Manus Cornelius 28-10-2011

2,3
Ik heb 3 tv's gekocht. Een van de TV's zou afgeleverd worden aangezien die te groot was. Dat is niet gebeurd op de afgesproken dag. Ik moest vooraf in de winkel 40 euro betalen voor de aflevering in Leusden. Als je vervolgens wilt bellen kost het je 80 eurocent per minuut om te informeren over hun fout. Hun systeem kan alleen maar zoeken op ordernummer en zelfs dat duurt super lang. Na 3 keer gebeld te hebben heb ik aangegeven dat ik toch een korting of iets wilde hebben aangezien het me veel meer kostte a.g.v. al dat bellen om hun probleem op te lossen. De dame had gewoon geweigerd. Dezelfde artikelen waren goedkoper bij Redcoon en ook op voorraad, maar ik wilde het meteen ophalen en daarom heb ik voor Plasma-discounter gekozen. Ik heb er enorm spijt van. Plasma-discounter ziet mij nooit meer.

koos3a 24-10-2011

echt alles was super simpel en gemakelijk via de site
besteld en met de post thuis gebracht.

dirk-789 18-10-2011

Foute levering werd snel en vakkundig opgelost, zonder veel discussie en met bereidwillige medewerking! Aanrader!

G.Stolk 17-10-2011

Supersnelle levering binnen 24 uur, goede winkel

oldchurch 13-10-2011

Alles wat er belooft wordt op de website, komt deze firma na. Snelle levering zonder gedoe, goede toelichting, via track & trace makkelijk te volgen.Aanrader!!!

Henk Woning 12-10-2011

De website is overzichtelijk en goed opgebouwd. Ik had na het bestellen van de televisie en Vogels wandsteun ook nog een bijbehorende 'draagarm' nodig voor het kastje van Ziggo.

Dit was eenvoudig via de site te zoeken en te bestellen.

Alles was met twee dagen binnen. M.a.w. perfect geregeld, ik kan Plasma Discounter iedereen aanbevelen.

Denny Stouten 12-10-2011

Bij Plasmadiscounter een Blu-ray speler van LG besteld. Het bestel- en betaalproces verliep eenvoudig en snel en zonder problemen. De speler was 2 dagen later binnen. Netjes in doos, keurig ingepakt en voorzien van een retourformulier om eventueel het product te kunnen retourneren. Was gelukkig niet nodig!
Prijzen bij deze winkel waren absoluut top, ook navraag van de prijs van een LG 55LW650S LCD 3D televisie gaf binnen de kortste keren een antwoord en zeer lage prijs. Ga zo door!!

dirk-789 12-10-2011

2,8
De geleverde BD 670 is geen Europese versie! Enkel in keuze tussen russische en de engelse taal!
BEDROG! De lage prijs is niet vergelijkbaar, want je vergelijkt niet mlet eenzelfde waarde.

Denny Stouten 12-10-2011

Raar, mijn door Plasmadiscounter geleverde BD670 is Europeser dan Europees. Inclusief Nederlandse handleiding.

A. Bouckaert 10-10-2011

Het ging allemaal erg vlot :Website opgezocht, t.v. besteld en betaald. Twee dagen later had ik hem in huis.
Niks mis mee.

Con Willems 10-10-2011

Snelle levering, afgegeven door bezorger bij buren .. Prima !!. Duidelijke omschrijving van voorwaarden van levering en betaling.

loki59 09-10-2011

Snelle levering en prima info betreft aankoop.
Klein minpuntje, doos was open gemaakt maar misschien ter controle van het produkt.

Onlijn 08-10-2011

De tv die wij hadden besteld bleek niet leverbaar, we hadden de voorraad online gechecked (er waren 3 volgens de site), betaald, bevestiging ontvangen, dag erna track en trace. Netjes toch?

Dag later een mail ontvangen dat de tv niet leverbaar is. Wij gebeld we kregen te horen dat de tv die wij hadden besteld ook niet meer geleverd ging worden! We mochten een andere tv uitzoeken, echter niets had dezeldse opties voor een gelijke prijs en ze wilden ons niet de korting geven die we wel op de andere tv hadden! We konden wel ons geld terug krijgen.

Toen wij hen erop wezen dat ze wel nog een zelfde tv hadden van een demo model op de site, mochten we die dan met pijn en moeite hebben voor het zelfde geld als de nieuwe die we hadden besteld. Belachelijk. Wij hebben immers geen fouten gemaakt.

Kortom de after sale service is bar slecht.

Gebru 03-10-2011

In het weekend een surround set Sony BDS E980W bij Plasma Discounter besteld. De keus viel op Plasma Discounter, enerzijds door de prijsstelling, anderzijds door het lidmaatschap van het thuiswinkel waarborgfonds. De bestelling draaide op een grote deceptie uit. Het bestellen op zich leek goed te gaan: duidelijke procedure en goede keuze voor betaalmogelijkheden. Helaas ging het daarna meteen al fout: toen ik met Ideal wilde betalen kwam de betaalsite niet op en kreeg ik geen mogelijkheid meer om alsnog te betalen. Meteen een mail naar de klantenservice gestuurd (telefonisch was men niet meer te bereiken). Hier de volgende dag nog geen antwoord op gehad dus maar weer eens gebeld. Na een tijd wachten kreeg ik een vriendelijke medewerker aan de lijn die na enig zoeken wist te melden dat dit de normale procedure was en dat ik via email een link zou ontvangen met daarin de mogelijkheid van betalen. Volgens mij is het juist de bedoeling van Ideal dat meteen betaald kan worden! Helemaal aan het einde van de dag nog altijd niet dat mailtje ontvangen, maar wel alsnog een mailtje van de klantenservice met de melding dat als de betaling niet gelukt is ik nog maar eens moet bestellen, totaal het tegenovergestelde van wat zijn of haar collega had gezegd!
Ik heb een mail teruggestuurd met de melding dat ik de aankoop annuleer, ik heb er geen vertrouwen in dat ik bij dit bedrijf goed geholpen ga worden als ik onverhoopt een probleem heb met de Sony set!

dB minor 03-10-2011

Ik heb drie weken op mijn Philips 42PFL6805 zitten wachten (levering in België). Op moment dat die er eindelijk was aangekomen was het front aluminium kader van het toestel verbogen. Een produktiefout volgens de Philips Customer Service. Omdat ik geen nieuws had op mij retour aanvraag (via email) heb ik de volgende dag gebeld. Het zou allemaal in orde kommen, liet man mij toen weten. Nu zit ik al een week op mijn retour te wachten, nog steeds zonder nieuws/reactie via email. Deze klantenservice kan beter.

plien707 03-10-2011

Alles ging van het leije dakje. Bestelling, betaling, levering, info over levering. Echt helemaal niets te klagen. Dus een 10, ik zou namelijk niet weten hoe dit nog te verbeteren is.

M.B.Janssen 03-10-2011

Prima bedrijf met een nette overzichtelijke website, strakke prijzen voor kwalitatief goede producten, makkelijk bestellen en betalen, eerlijk over aanbiedingen. Een absolute aanrader.
Het enige minpuntje is de keuze voor TNT. De slogan 'vandaag voor 15:00 uur uur besteld, morgen geleverd' moet door TNT worden waargemaakt...De kwaliteit van het geheel wordt bepaald door de zwakste schakel in de keten.

Antoon12345 02-10-2011

plasmadiscounter doet tenmonste wat ze beloven, keurig, snel en correct afgeleverd, is een vertrouwd bedrijf

BS1970 30-09-2011

Voor 15.00 led 40" besteld de volgende dag inderdaad in huis.

Hilhorsta 29-09-2011

Snelle levering, goede service en een uitstekend product, moet ik nog meer vertellen!

MikhailZ 29-09-2011

Ik heb eerst LG 50PZ950 gekocht, maar die beviel me niet ivm sommige plasma specifieke eigenschappen. Vandaag naar de winkel gegaan en probleemloos omgeruild naar 55LW650S.
Prima service en meedenkend personeel.