Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

m18587 08-03-2012

Na lang zoeken een keuze gemaakt voor een nieuwe tv. Daarna de keuze moeten maken voor de winkel. Uiteindelijk gekozen voor Plasma-discounters. Mede door de gunstige prijs, mogelijkheid om het product te reserveren en de volgende dag al op te halen.
Tv werd keurig voor mij naar de auto gebracht en geholpen met inladen.
Na aankoop nog een paar keer een technische vraag gehad over de tv. Deze gesteld en direct een goed en duidelijk antwoord ontvangen. (beter dan van LG zelf)

Website duidelijk en overzichtelijk, bereikbaarheid is zeer goed, dicht bij de snelweg, met voldoende parkeergelegenheid voor de deur.

Kortom, zeker een aanrader.

wummac 07-03-2012

Onlangs kocht ik een Logitech Harmony 300i afstandsbediening. Al een paar jaar sukkelde ik met mijn originele afstandsbediening van mijn Liteon HDD-recorder. Een nieuwe originele kon ik nergens vinden en de universele vervangers die ik eerder kocht werkten niet voor dit toestel. Tot ik op een bepaald ogenblik de mogelijkheden las van dit Logitech toestel. Ik bestelde dit toestel on-line via Plasmadiscounter.nl en kreeg de afstandsbediening 2 dagen later thuis keurig afgeleverd. Usb-kabel en batterijen waren ingesloten. Na het installeren van de benodigde software op de pc kon de afstandsbediening gemakkelijk en intuïtief geprogrammeerd worden voor de verschillende toestellen. Ik werk nu al zo’n 30 jaar met pc’s en allerhande software en het was heel lang geleden dat ik nog zo’n simpele gebruiksvriendelijke software in handen heb gehad. Alle toetsen kunnen indien gewenst, voor de verschillende toestellen, op een heel eenvoudige manier apart geprogrammeerd worden. Het is de eerste universele afstandsbediening die ons gezin nu ook daadwerkelijk gebruikt. Een duidelijke aanrader die me voor deze lage prijs telkens bij gebruik een tevreden gevoel geeft.

mk14 07-03-2012

4,2
Geannuleerde bestelling werd geleverd ipv geld-terug zoals afgesproken met de klantenservice.
De goede tv kwam met vertraging ( "leuk" als je die voor een verjaardag nodig hebt ). Geld-terug van de verkeerd geleverde kan nog duren (ondanks afspraak: 1-2 dagen, nu ineens tot 3 weken ! ).

Jan en Roelie 04-03-2012

Wij hebben al verschillende apparaten hier gekocht. De prijs is steeds goed en het advies van de verkopers helder en duidelijk.
Verder keken wij of er snel geleverd kon worden en dat was steeds het geval.

jeroen1955 03-03-2012

Zeer snelle levering, de webschop komt beloftes dienaangaande helemaal na ! Ook de prijs was zeer goed

Jacobus07 02-03-2012

Overzichtelijke website, snel antwoord op de bestelling en een goed produkt.

Bayluna 02-03-2012

Ik ben zeer tevreden over Plasma - Discounter.

Op de eerste plaats.

1) Het zijn hele behulpzame en vriendelijke mensen.

2) Mooie overzichtelijke Webshop met heel veel keus.
3) Zeer snelle levering.
4) En de prijs is het zeker waard.

Johannes 11 29-02-2012

De site is overzichtelijk, de bestelling eenvoudig en de levering supersnel. Zeer tevreden klant !

Ralphinio 24-02-2012

De plasma discounter heeft een duidelijke bereikbare internet site.
Hier moet je alleen wel een beetje weten waar je naar opzoek bent, maar de keuze opties aan de linkerkant op de pagina ben je snel in het keuze menu voor je nieuwe tv.

After Sales heb ik niet nodig gehad aangezien de tv in perfecte staat wordt afgeleverd.

Glenn1989 22-02-2012

De bestelling was zoals vermeld op de site binnen 24 uur geleverd.
Goed en veilig verpakt. Product voldoet uitstekend aan de omschrijving op de site.

chyulin 17-02-2012

Goede en snelle sevice: 's middags besteld, volgende dag in huis.
Goede website met veel info en super scherpe prijzen.

Hier een tevreden klant

bcusters 17-02-2012

Website, winkelmandje, betalen en bevestigingen zijn prima zoals het een fatsoenlijke webwinkel betaamt.
Reden voor mijn review is de positieve aftercare-ervaring.
Op de af-fabriek doos van mijn bestelde 37" TV werd gewoon een adressticker geplakt voor verzending. Tijdens het PostNL vervoer is de TV beschadigd geraakt maar de beschadiging aan de doos verraadde dit niet, daarom euforisch getekend voor ontvangst.
Na de initiele frustratie mag je een normaal nummer bellen dat meteen wordt opgenomen door iemand die zonder moeilijk te doen vertelt dat je hem mag retourneren aan een gratis antwoordnummer. Een dag later werd het retour en de garantie bevestigd en binnen een week stond de postbode voor de tweede keer aan de deur. Goed gevoel aan overgehouden en daardoor absoluut geen spijt van deze internet-aankoop. Aanrader.

Alexander1209 14-02-2012

Het gemak, de prijs en de zorg hebben mij zeer tevreden gestemd! Goede betrouwbare (web)winkel om producten te kopen! Werd getipt door een vriend op deze website en ze hebben mij bij plasma-discounter.nl niet teleurgesteld!

MB500SL-JEH 11-02-2012

Hallo,

Na mijn bestelling geplaatst te hebben en de betaling in orde te hebben gemaakt, ontvang je direct reactie en informatie.
Mijn gekochte product zou de volgende dag geleverd worden en inderdaad is deze belofte nagekomen.

Goede en snelle afhandeling, niet achteraf standaard een abonement op een nieuwsbrief waar je niet op zit te wachten.

Gewoon goed.

Johny1950 07-02-2012

Ik werd supersnel bediend door deze webshop en alles verliep volgens het boekje.
Prima werk mannen.

TVA1234 04-02-2012

Goede service,
lang gezocht, Niet goedkoper gevonden....

Okerhof 01-02-2012

Uitermate tevreden over de levering, het product en ook de prijs "viel ons mee". Het is voor ons een TOP product

webby1976 01-02-2012

Levering van TV was snel geregeld, binnen 3 dagen in huis.
Geweldige tv voor een mooie prijs

Birdy62 01-02-2012

Keuze was al gemaakt na het lezen van diverse reviews op het internet voor deze plasmatelevisie. Ook de website van de Plasma Discounter geeft veel nuttige extra informatie! De prijs en voorradigheid bij de plasmadiscounter maakte de keuze makkelijk. Gewoon uit voorraad, nieuw in doos! Afhalen aansluiten en werken! Top!

star654654 31-01-2012

plasma-discounter.nl is een prima website. Vandaag bestellen en morgen in huis. Philips PTA01 was in veel winkels en websites uitverkocht maar plasma-discounter.nl had er genoeg op voorraad. Super.

van Veen71 29-01-2012

Duidelijke site met veel info. Snelle levering en scherpe prijzen. Ook een bezoek aan de shop in Naarden is zeer de moeite waard.

Lucien Hermans 27-01-2012

Snel op de webshop een goede keuze kunnen maken uit een ruim en overzichtelijk aanbod. Na prijsvergelijking bij soortgelijke shops in België bleek plasma-discount 100 euro goedkoper te zijn.
Vlotte afhandeling van de bestelprocedure, perfecte opvolging van het leveringstraject.

Bartshr 27-01-2012

Zeer uitgebreide en gebruikersvriendelijke website. En prijstechnisch een webwinkel om aan te bevelen.
Afleveringservice ook uitstekend en razendsnel.

Dude84 26-01-2012

5,8
Ik kocht onlangs een samsung P51D550 tv. Na een uurtje spelen was de tv stuk. Dit kan gebeuren dus daar maak ik geen punt van. Maar nu komt een leuk verhaal. De dag erna bel ik naar de klantenservice van plasma discounter met de vraag de tv retour te zenden. Ik krijg te horen dat ze de tv niet in België komen halen. Een uurtje of 2 later bel ik terug voor het correcte adres te weten om de tv te versturen. Toen vertelde een medewerker mij dat ze de tv toch kunnen komen ophalen en dat hij mij terug ging bellen. 2 dagen later nog niets gehoord. Ik bel terug en dan vertellen ze mij dat ze binnen de 2 dagen zeker gaan bellen. 2 dagen later nog steeds niets. Ik bel dus terug en krijg weer te horen dat de vervoersfirma mij gaat contacteren binnen de 2 dagen en dat de klantendienst mij op de hoogte gaat houden. We zijn ondertussen meer dan een week later sinds mijn laatste telefoon en u kan het al raden... nog steeds niets. Ik ben niet bij de pakken blijven zitten en heb contact opgenomen met samsung en rara.... ze zijn de tv al komen herstellen op minder dan een week! Dank u samsung! Beloftes nakomen is dus voor de klantenservice van plasma discounter heel moeilijk.

zweintje1982 23-01-2012

Op de website van de discountershops kun je uitstekend kijken, kiesen en vergelijken,de filmpjes vind ik enorm prettig. in de shop word er naar je geluisterd en word er de tijd voor je genomen met uiteraard een descundig advies. de concurerende prijzen staan ook op hun plaats, kortom een goede winkel.

Alex Dol 22-01-2012

Duidelijke communicatie, eerlijk advies in de winkel, geen 'druk' zetten om tot een aanschaf over te gaan, en als er iets is, wordt het ook nog uitstekend opgelost!

Dick23 22-01-2012

Levering volgens afspraak. Zeer scherpe prijs. Dit is nu de 2e TV die ik bij de Plasma-Discounter gekocht heb en wederom verliep het soepel. Volgende weer!

theovh 22-01-2012

zeer tevreden over plasma-discounter.nl
goede informatie
snelle levering

Mar1314 21-01-2012

Het is allemaal volgens het boekje verlopen.Ik shop niet echt regelmatig op internet dus ik ben altijd weer blij als het goed gaat.
Ik kreeg keurige e-mails en informatie over mijn bestelling.Prima

Jan van der Leije 20-01-2012

De shop is geweldig en mijn televisie UE46D8000 helemaal fantastisch. Tevens een home cinema set samsung 5500 aangeschaft. Ook deze is geweldig en prachtig geluid. In de shop zeer veel personeel aanwezig die genoeg tijd voor je hebben en deze zijn ook zeer deskundig. Geen opdringerig gedoe, een heerlijke shop om op je gemak te kijken en als je advies wilt dan krijg je die op een hele professionele wijze. Super indruk op mij gemaakt en dit wordt, nee is mijn leverancier geworden v.w.b. elektronica en ook voor mijn kinderen. Ik zal deze shop zeer veel aanbevelen bij mijn vrienden en kennissenkring.

Henk219 20-01-2012

Winkel is overzichtelijk, hulp is wel wat traag

Jeroen0512 18-01-2012

Top, enkele malen contact opgenomen met plasma-discounter via de email en binnen het uur steeds antwoord.

Gisteren om 18:00 uur het mailtje dat de TV was verzonden en vanmorgen om 11:00 uur ging de deurbel.

Petra7 14-01-2012

Goede duidelijke webshop. Makkelijk bestellen en zeer snel geleverd. Top zaak

Chris2112 13-01-2012

Eenvoudig bestellen, hoef geen account aan te maken. Zeer snelle levering.

RoyHe 13-01-2012

Deskundige mensen (gechecked!!), vlotte service en lekker makkelijk ophalen (vlakbij de snelweg). En als laatste natuurlijk goedkoper dan de rest !!!

a.frijlink 12-01-2012

Zeer zeer tevreden over de snelle en vlekkeloze levering van Plasma-discounter.

Richard Temmer 11-01-2012

Je leest wel "snelle levering" maar het is echt zo binnen 2 dagen werd de humax geleverd. Super..!!! Heel erg tevreden ook over het produkt maar ook zeker over de service.

T. Teuben 09-01-2012

Goed geïnformeerd via mail na bestelling. Keurig geleverd, goed ingepakt, duidelijke gebruiksaanwijzing.
Prima!

Ton van Biezen 07-01-2012

Geen klachten en perfect afgehandeld !
Klasse !

Arent2 06-01-2012

Besteld om 145 uur, de volgende dag geleverd. Product had een technisch probleem. Telefonische deskundigheid was inhoudelijk wat beperkt, maar de afhandeling van de retour uit de kunst: binnen een paar dagen was de retour akkoord en kreeg ik een niew (werkend) exemplaar.

eric van wees 05-01-2012

de levering geen wat stroef maar de behandeling via de telefoon was uitermate correct te noemen. en let wel waar gewerkt word vallen spaanders.
kortom een absolute aanrader

Kokkie51 05-01-2012

Heb de tv besteld op 02-01-2012 s'avonds.
Heb de tv binnen gekregen op 04-01-2012 om +-13:00 uur.
Het product was netjes bezorgdt.
Het instalereren van de tv was niet moeilijk gewoon het stappenplan op de tv volgen.
Het is een prachtige tv en beeldkwaliteit.

Ben zeker te spreken over de bezorging en de service van plasma-discounter.nl

Gegroet R.Kok

simon maijer 04-01-2012

6,5
Uit het infofilmpje blijkt uitermate geschikt voor oa de camper ivm 12V dit is mijn reden voor aanschaf Hier staat niet bij en wordt ook nergens vermeld, dat de 12V kabel niet is bijgeleverd, dit blijkt pas bij ontvangst. Bij tel info "(overigens 0,80 EC per minuut) blijkt dat dit ook niet geleverd wordt en ook niet kan worden. Ik krijg wel een bedrijf door die de kabel wel kan leveren maar dat blijkt onjuiste info. Dit vind ik slechte service
Gr S. Maijer

andre0001 02-01-2012

bij reparatie van vorige tv te lang moeten wachtenhij was drie maal aangeboden voor reparatie,en heeft in totaal elf weken geduurd dat vond ik jammer maar voor de rest uitstekende winkel en na betaling met service nummer direkt aan de beurt uitstekend want het kan er druk zijn.

EWLucas72 02-01-2012

Super service en snelle levering

Emma58 31-12-2011

UItstekende service, na bestelling op vrijdag, pas gelezen dat de bezorging de eerstvolgende werkdag zou plaatsvinden, via de chat, gevraagd om hem te kunnen komen halen en direct te horen gekregen dat hij toch op zaterdag bezorgd werd. Prima info op de site.
!

Widorgel 30-12-2011

Prima bestelprocedure, duidelijke informatie en keurige opvolging. Vrijdag TV besteld met aantal kabels en blueray speler. Zaterdag alles keurig bezorgd door standaard post, en dat voor slechts 9.95 euro. Top!

joop1983 29-12-2011

Plasmadiscounter is echt top heb me reservering gedaan op internet waar ik na een paar minuten al een reserverings nummer kreeg toegestuurd via e-mail ben de volgende dag er na toe gereden kwam binnen en werd gelijk geholpen heb nog wat advies gekregen en ben helemaal blij met me tv ben nog nergens zo goed geholpen als hier

Charlee 26-12-2011

Zoals iedere keer dat ik wat besteld heb, is de aflevering keurig en snel, en toen ik het verkeerde had besteld en binnenkreeg, was de after sales helemaal geweldig. Gewoon terugsturen en het geld werd teruggestort. Ik had beter even van te voren kunnen overleggen of het produkt wat ik wilde bestellen wel voor mijn apparatuur geschikt was, maar zo gaan die dingen. Na overleg kreeg ik gewoon het juiste produkt toegezonden.
Gewoon keurig !

FamilieVanderDrift 24-12-2011

Voor 15.00 uur besteld en de volgende dag in huis. En dat met de kerstdagen voor de deur. Prima geregeld en goed op de hoogte gehouden van de levering middels track&trace.