Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 202 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Lodewijk P 07-07-2012

Op zondag middag besteld en dinsdag al in huis! Heb deze "zapper" gekocht voor mijn Ziggo-kast en Samsung-TV. Op de site van ziggo --> sluitallesaan.nl kun je deze ook bestellen. Voor E37.50 ex E8.- verzend kosten. Bij PLASMA-DISCOUNTER VOOR E22.- incl verzendkosten is hij thuis!

Prima site. Deze heren hebben trouwens meerdere site's vol scherp geprijsde artikelen. Thuiswinkel-keurmerk is aanwezig, dus veilig winkelen maar!

De zapper voldoet aan de volwachting en is super-easy te installeren. Hang hem met de meegeleverde usb-kabel aan je pc, vier muisklikken verder ben je al weer klaar. Top ding

A.F. Sluijter 05-07-2012

Geweldige webshop, al veel ervaring met deze organisatie. Alles uitstekend geregeld, geen gedoe over betalingen, zeer snelle levering en prima help desk.
Aan te bevelen!

RP04 04-07-2012

Gisterenavond om 19:45 een home cinema set besteld en betaald en vanmiddag al in huis! Super snel dus. Bereikbaarheid weet ik niet, heb ze niet hoeven te bellen of mailen en after sales ook niet mee te maken gehad.

danny000111 03-07-2012

Ik was op zoek naar een flatscreen van Sony. Via de prijsvergelijker gezien dat plasma-discounter de goedkoopste winkel was. Op de website stond een filmpje met uitgebreide uitleg wat ik wel kon waarderen. Het zag er allemaal professioneel uit en had al snel mijn bestelling geplaatst.
Ik woon in Belgie en binnen enkele dagen was de TV al geleverd. Ben dus zeker tevreden.

Erwin van Schaik 02-07-2012

uitstekende informatie op website (ook de filmpjes). Prima aanvulling op andere bronnen (zoals van de fabrikanten zelf). Heb hier mijn aankoop-keuze kunnen maken.

B. Veerhuis 29-06-2012

Mijn ervaring met Plasma-discounter is zeer goed.
Ze hebben een mooie site waar op je meteen ziet of
het product op voorraad is en de levering was zeer
snel (de volgende dag in mijn geval) en de prijzen
zijn zeer scherp.

H.Leertouwer 29-06-2012

We hebben al meerdere keren bij één van de Discounter shops iets besteld.
We zijn zeer tevreden over de snelle levering en uiteraard ook over het bestelde product.
Fijn dat je van te voren soms de introductie filmpjes kunt bekijken !!

Een dikke pluim voor de sites van Tom Coronel
We zullen ook in de toekomst weer terugkomen !!

YaDig 29-06-2012

Ik heb zopas een nieuwe TV gekocht bij Plasma-discounter. De website is niet volledig juist... Mijn TV heeft energielabel 'B', maar in de informatieve video van deze TV zeggen ze 'A+'. Daarom "maar" een 9 voor de website. De bereikbaarheid kan ik niet beoordelen wegens ik van België ben. Ik heb de TV namelijk laten brengen.
Qua bestelling en levering krijgt deze winkel een dikke 10. Snel, duidelijk... Zo moet het!
After sales krijgt voor mij ook een dikke 10 wegens ze steeds snel en duidelijk op mijn e-mails reageren.

Deze TV was mijn eerste aankoop bij Create2fit, maar omdat alles tiptop in orde was heb ik bij game-discounter al een PS3 game gekocht.

Kortom, de winkels van Create2fit zijn goedkoop en de service is buitengewoon. Mijn volgende aankopen zullen zeker en vast terug via deze winkel gebeuren! Ooh yeah.

Edgar78 24-06-2012

Overzichtelijke heldere site. Duidelijke taal. Vind vooral de Youtube filmpjes van de producten erg verhelderend.

De voorwaarden e.d. zijn ook zeer goed, heb gelukkig geen enkel gebruik van aftersales of klantenservice te hoeven maken. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat dit ook goed in elkaar zit. Zeker omdat Tom Coronel als BN-er erachter zit kan hij het zich moeilijk maken door het verkeerd aan te pakken. Dus ik denk dat hij daar wel voor zorgt dat het niet nodig is.

En oh ja, de prijzen liggen een stuk lager als bij de concurrenten!

TheWim 23-06-2012

De website ziet er niet erg gelikt uit, maar is wel erg functioneel met slimme filters per categorie. Bij een eerste bezoek aan een webwinkel is het altijd maar afwachten of het allemaal goed zal lopen, maar in mijn geval liep alles als een zonnetje. Produkt zou op voorraad zijn en werd ook vlot geleverd.
Daarna heb ik nog wat mailtjes gehad om me eraan te herinneren om een review achter te laten. Erg slim en ik vind het ook altijd leuk om dit te delen met anderen.
Grappig is dat je met een lege winkelwagen het hele betaalproces door kan.

Rob.S.E. 20-06-2012

Zeer overzichtelijke site!! Ja kan alle merken goed met elkaar vergelijken, ook helemaal top is de keuzehulp waarbij je precies kan aangeven waar het apparaat aan moet voldoen. Ik heb het zelf opgehaald bij plasmadiscounter, daar is de service ook geweldig!

Ik ben vaste klant geworden, dat is zeker!

gerdien1 12-06-2012

5,7
ik ging de steun zelf afhalen na gereserveerd te hebben via site. Heb samen met nog 4 wachtenden 15 minuten, echt waar! naar een lege balie staan kijken. aan beide medewerkers die uitgebreid orienterende klanten in de winkel te woord stonden gevraagd of ze collega konden halen maar dat kon iet want die waren beiden aan het lunchen ! om 14:30u daarna weer wachten op magazijn. totaal bijna 40 min gekost voor 1 steun ! echt niet fijn

Anoniem 22-06-2012

Beste Gerdien1,

Bedankt voor het delen van deze ervaring. Dit klinkt inderdaad niet fijn en zeker niet zoals het hoort. We hebben gelukkig veel klanten waardoor we, zowel voor als achter de schermen, met man en macht proberen iedereen zo snel mogelijk te helpen. Zoals blijkt uit uw review, gaat dat niet altijd zoals snel als willen.

We hopen dat we u toch nog eens mogen begroeten in onze showroom, om te laten zien dat we u sneller kunnen helpen!

Klantenservice Create2Fit / Plasma-discounter.nl

a stax 05-06-2012

Overzichtelijke site. Makkelijk bestellen en levering binnen de afgesproken tijd (2 dagen, maar dit was ook mogelijk na 1 dag)
Klasse !!

Melvin1983 04-06-2012

Inmiddels drie maal wat besteld bij Plasma-discounter. Eén maal ging goed, laatste twee keer helaas erg ontevreden over de bestelling en levering.

De eerste ontevreden ervaring vloeit voort uit een geretourneerd ontvangen bestelling. Volledig ongeopend in doos nieuw product retour gestuurd ivm fikse aanbieding elders tijdens verzendperiode. 3 keer bellen en 3 keer mailen later (ongeveer 8 weken) had ik pas mijn geld terug. Dit dus in tegenstelling tot hetgeen op de website vermeld wordt.

De tweede ontevreden ervaring dateert van enkele weken geleden. Ik had op hemelvaartdag via de website een nieuwe 32" Philips tv + muurbeugel besteld voor op de slaapkamer. Nadat ik de bestelling geplaatst had bedacht ik me dat deze de volgende dag waarschijnlijk niet bezorgd zou worden ivm hemelvaart. Dus direct contact opgenomen met medewerker van Plasma-discounter. Aangezien ik zaterdagochtend gepland had staan om eea thuis te monteren, wilde ik niet het risico lopen dat de bestelling pas om 17.00 uur bezorgd zou worden. Derhalve doorgegeven en afgesproken dat mijn bestelling uit de verzending gehaald zou worden en ik de bestelling zelf zou komen ophalen. Expliciet vroeg ik om de bestelling niet per ongeluk alsnog te versturen. Mij werd toegezegd dat de bestelling voor mij zou worden klaargezet. Diezelfde avond ontving ik een track&trace link in mijn e-mail. Hoogst opmerkelijk gezien mijn eerder die dag gedane verzoek.

Vrijdagochtend direct gebeld met plasma-discounter. Ja mijn bestelling was inderdaad 'gewoon verzonden'. Nadat ik de afspraak had uitgelegd, werd mij nog net niet verteld dat ik niet zo moest zeuren. Geen excuus oid, ze konden er nu niets meer aan veranderen. Verwacht tijdvak bezorging: Zaterdagochtend 08.00-10.00.

Zaterdagochtend geen levering en de tijd begon te dringen. Helaas bestelling pas om 13.30 uur ontvangen. Hier kan Plasma-Discounter overigens weinig aan doen, is de pakketdienst die niet aan beoogd tijdvak kon voldoen.

Eindelijk, tv en muurbeugelbinnen. Aan de slag dan maar....Helaassss verkeerde muurbeugel geleverd. De geleverde muurbeugel was voor schermformaten van 40" - 65". Dat ging dus niet werken met mijn 32" tv. Tevens was het type ook verkeerd (vwb zwenken).

Dus weer gebeld met PD. Tsja, verkeerd klaargezet, dat kon natuurlijk gebeuren. Nee, degene die ik nodig had was nu niet meer op voorraad. Ik kon wel langskomen om naar alternatief te kijken of de beugel retourneren. Wederom geen excuses. Aangezien ik geen zin had om meer weken te wachten, toch maar die kant opgegaan. In de winkel wederom het hele verhaal verteld en daarbij gezegd dat ik niet tevreden was met de verwerking van mijn bestelling. Werd eigenlijk niet op gereageerd. In de computer werd nogmaals naar voorraad van de juiste muurbeugel gekeken. Nee, voorraad was op. Toen ik vroeg of ze misschien toch even achter wilde kijken aangezien ik wél de goede beugel besteld had en deze dan ook wél van de fictieve voorraad was afgehaald, zou er m.i. toch nog 1 moeten zijn. Na enig zoeken werd 'mijn' beugel dan toch nog achter gevonden.

Wederom geen excuus en geen bedankje voor het terugbrengen van de 163,= euro kostende muurbeugel terwijl ik 104,= had betaald voor degene die ik nodig had.

Snel naar huis en spullen geïnstalleerd. Produkten gelukkig naar alle tevredenheid.

Helaas nu 2 uit 3 keer geen goede ervaring met PD.

Anoniem 12-06-2012

Beste Melvin1983,

Ik kan niet anders vertellen dan dat dit inderdaad goed is misgelopen. Op Hemelvaartdag worden er normaliter in ons magazijn geen pakketten ingepakt, de medewerker aan de telefoon heeft zich niet beseft dat we dit voor de eerste keer wel gingen doen.

De medewerker aan de telefoon dacht dat hij dus de volgende dag pas uw zending zou kunnen stopzetten. Echter is ons magazijn zo voortvarend op Hemelvaartsdag bezig geweest dat uw bestelling gelijk is ingepakt en bij de eerste mogelijkheid de volgende dag is meegegeven aan PostNL.

Blijkbaar heeft die voortvarendheid er dan ook nog voor gezorgd dat er niet kritisch is gekeken bij het inpakken van uw bestelling. Dat de verkeerde producten dan bij u worden afgeleverd is niet goed te praten, mijn excuses hiervoor.

Uw punt dat u 8 weken heeft moeten wachten om geld retour te krijgen komt mij niet bekend voor, graag zou ik daar meer informatie over ontvangen voor verbetering. Retourzendingen worden bij ons eigenlijk altijd binnen een paar werkdagen volledig afgerond. Als het langer dan 1 week duurt vinden wij het al echt buitensporig lang. In geval van 8 weken waar u over spreekt moet er grondig iets mis zijn gegaan. Kunt u mij hierover per mail een toelichting geven op wouter@create2fit.com?

Ik vind het erg jammer om te horen dat er geen excuses zijn aangeboden aan u. Ik baal er in ieder geval oprecht van dat er op zoveel fronten fouten zijn gemaakt en ik geef hierbij mijn welgemeende excuses daarvoor.

Overigens ben ik erg nieuwsgierig waar uw cijfer op gebaseerd is m.b.t. Bereikbaarheid. U heeft ons notabene op Hemelvaartsdag, een nationale vrije dag, kunnen bereiken om een vraag te stellen. Onze klantenservice en onze showroom zijn 7 dagen per week geopend. Waar doelt u precies op met dat cijfer?

Ik hoop dat ik een reactie van u mag ontvangen op wouter@create2fit.com, en we eventueel nog iets voor u kunnen betekeken!

Wouter Hollemans
Klantenservice Plasma-Discounter.nl / Create2Fit

Pascal_D 02-06-2012

Ik heb nu 2 keer een muurbeugel besteld bij plasma-discounter en allebei de keuren is deze netjes de volgende dag geleverd. De verpakking is prima en een extra krantje, weliswaar met reclame vond ik een grappig extraatje. De website is duidelijk en ik precies vinden wat ik nodig heb. De prijzen zijn zeer competitief met andere web shops en ook al zouden deze ietsjes hoger uitvallen zou ik nog steeds hier bestellen. Een beetje service is ook wat waard.

Als mijn nieuwe TV ook bij plasma-discounter aanwezig was had ik ook zeker deze bij hun besteld.

wimvk12 31-05-2012

Na montage bleek toestel helaas te klein voor onze kamer.
Na contact met klantenservice is toestel kosteloos opgehaald en is het door mij betaalde bedrag inmiddels al teruggestort.
Een geweldige service dus.

C. Visser 30-05-2012

Goed advies en snel antwoord op de vragen die ik had gesteld via de website. Zeer snelle afhandeling van het bestel en leveringsproces, alles binnen 24 geleverd. Enige wat niet geheel klopte was de specificatie opgave, maar dat heeft niets te maken met de kwaliteit van het product, er zouden 4 hdmi aansluitingen aanwezig zijn (was voor mij een voorwaarde) maar bleek dus dat er maar 3 waren. Zoals gezegd doet dit geen afbreuk aan de kwaliteit van het product. Een aanrader voor iedereen.

A Bokhoven 28-05-2012

We hadden deze TV in huis en het lukt ons niet om deze in te stellen en wij dachten dat dit aan de TV lag. Er mee terug gegaan, en er werd alle tijd genomen om er achter te komen wat nou het probleem was. Probleem lag bij onduidelijkheid in de beschrijving. We werden zo goed geholpen dat we vij thuiskomst de TV wel aan de installatie kregen en hij doet het nu fantastisch. Superservice wel te verstaan

adambear 26-05-2012

Donderdagavond laat de tv bestelden betaald (tegen en zeer gunstige prijs, toen nog 2 op voorraad). Meteen keurig een bestel- en betalingsbevetiging gekregen.Zoals omschreven, vrijdagavond een sms ontvangen met tijdstip van levering 9maandagochtend tussen 11.30 uur en 13.30 uur). De vervoerders stonden netjes om 11.25 uur aan de deur!
de tv;
- zeer mooie vormgeving en bijna geen rand;
- mooie scherm beeld (zowel 2d als 3d!)..wel even stoeien met de instellingen (er zijn nog niet veel reviews/de LM-serie is pas uit in Nederland);
- goed geluid voor zo'n dunne tv
- smart tv is geweldig, is dus naast tv, ook een soort pc!
- degelijkheid kan ik nog niets over zeggen
conclusie:
zeer goede service van plasma-discounter en dik tevreden met de tv!

martens wj 24-05-2012

Super communicatie(email en post) over de bestelling en levering.
Levering op exact aangegeven tijdstip, chappo.
Alles klopt en zeer zeer scherpe prijzen

Marina32 22-05-2012

Mooie website, snelle levering, netjes op de hoogte gehouden van de vordering van de bestelling, netjes verpakt, goede prijs.

RogierP73 21-05-2012

op donderdag voor 14:00 besteld, zou volgende dag geleverd worden, niet dus! het is nu inmiddels maandag en heb nog steeds niks geleverd gekregen.

slecht te woord gestaan door de 'klantenservice', absoluut geen zaken mee doen dus!

Anoniem 25-05-2012

Beste Rogier,

Erg vervelend inderdaad dat het mis is gegaan met de levering, dat is zeker niet zoals het hoort. Gelukkig is de bestelling wel afgeleverd, maar uiteraard is het niet goed dat dit pas 3 dagen later is afgeleverd i.p.v. de volgende dag zoals de bedoeling is. De communicatie van onze vervoerder hierover was ook niet handig, hierover hebben we ondertussen contact gehad met onze vervoerder.

Ik vind het erg jammer om te lezen dat u vind dat u slecht te woord bent gestaan en onze website en bereikbaarheid zo laag inschaalt. Zoals op onze duidelijke website aangegeven, kunt u onze klantenservice prima bereiken, een team van 12 mensen is 7 dagen per week te vinden via telefoon, chat en email. Wanneer onze klanten ons op een nette toon te woord staan, zullen wij ook altijd onze klant oprecht en vriendelijk te woord staan.

Als blijk van excuses hebben wij de verzendkosten reeds aan u teruggestort, ik hoop dat dit voor u afdoende is om toch nog een positief gevoel te hebben over onze winkel. Mocht u nog vragen hebben, u kunt mij bereiken via wouter@create2fit.com.

Wouter Hollemans

W.M.Sittard. 13-05-2012

Na te wikken en te wegen over een 32 of een 37 inch TV heb ik toch gezocht naar het voordeligste aanbod voor de 37 inch Tv van mijn keuze.Ik kwam uit bij Plasmadiscounter via kieskeurig maar op hun eigen site kostte hij ineens 20 euro meer.
Na een mailtje met de vraag hoe dat zat kreeg ik de TV toch voor de lagere prijs en hebben ze meteen de prijzen op internet aangepast.
Ik had de vrijdagmiddag vrij en bestelde hem woensdagavond laat zodat hij op vrijdag bezorgd zou worden . De bezorger was vrijdag al tussen 9 en 10 geweest dus zou hij zaterdag nog eens komen , maar is vrijdagmiddag alsnog bezorgd omdat de chauffeur toch nog in de buurt was .
Al met al een goede service van PlasmaDiscounter en Post.nl.

Peter_i 10-05-2012

De bestelling (afstandbediening logitec harmony one +) lag echt klaar en er werd duidelijk meer gedaan dan enkel dozen schuiven.

De bereikbaarheid van het afhaalpunt is goed en er is voldoende parkeer gelegenheid.

vangelis 09-05-2012

Heel slecht bedrijf.
Drie keer besteld.1 keer ging goed,2keer twee weken te laat geleverd,3keer heb ik besteld en nooit mijn bestelling gekregen.
Ik zal nooit meer van hun wat kopen.

Anoniem 21-05-2012

Geachte heer/mevrouw,

Via Kieskeurig.nl hebben wij uw review gezien, waarbij u aangeeft dat er meerdere malen problemen zijn geweest bij levering van uw bestellingen Plasmadiscounter.nl. Dat is uiteraard niet de bedoeling, wij willen al onze klanten zo goed mogelijk helpen en een snelle service verlenen. Ik hoor graag van u wat er precies mis is gegaan en of wij uw negatieve gevoel nog kunnen omzetten naar een positief gevoel.

Kunt u mij misschien voorzien van uw bestelnummer? Of anders de naam waarop u uw bestelling bij onze winkel Plasmadiscounter.nl heeft geplaatst? U kunt mij bereiken via wouter@create2fit.com.

Alvast bedankt voor uw medewerking!

Plasma-Discounter.nl

L. Bakels 08-05-2012

OP de site overzichtelijke presentatie van de producten. Leuke aanbiedingen.
Bestellen en afleveren gingen perfect. niets op aan te merken.

P.S. Haamstede 04-05-2012

Plasma-discounter was één van de weinige zaken die deze televisie ook echt op voorraad had. Andere webshops die met voorraad adverteerden bleken het over "voorraad bij de leverancier" te hebben. Besloten de TV op te gaan halen in Naarden. Daarom de TV via de website gereserveerd en meteen kreeg ik een SMS retour met een reserveringsnummer. Vervolgens 2 dagen later de TV opgehaald na er nog een muurbeugel bij te hebben gezocht. Goede indruk van deze winkel. Efficiente en vriendelijke verkopers. We werden ondanks de drukte snel geholpen. Een voordeel is dat je gegevens al bekend zijn vanwege de reservering, dat spaart tijd bij het invullen van de factuur / garantiebewijs. Even een paar minuten wachten tot de goederen uit het magazijn werden gehaald, en samen met de behulpzame medewerker naar de auto gebracht.
Ik ben erg positief over deze winkel en herken de negatieve verhalen absoluut niet. Ik zou niet weten wat er te verbeteren valt en kan deze winkel zonder meer aanraden.
Het toestel zelf kan ik nog niet beoordelen, maar dat heeft ook niets met Plasma-discounter van doen.

Leo Goes 03-05-2012

snelle levering, duidelijke begeleidende brief voor eventueel retourneren. duidelijke uitleg middels filmjes over apparaten en goede prijzen....

dick132 03-05-2012

besteld via de site en betaald ging snel
keurig een mail terug van de bestelling
bestelling binnen 2 dagen binnen

AQuist 03-05-2012

Op een dinsdagmiddag besloot ik een tv te kopen bij deze webwinkel. Voor 20.00u. besteld de volgende dag in huis. 's-ochtends nog geen track and trace nummer dus maar even gebeld. Ja meneer er is iets fout gegaan. Dus ik zeg dat maak niet uit jullie hebben nog de hele dag om dat in orde te brengen. Nee een demo model moet altijd naar gekeken worden of die wel compleet is dus dat duurt altijd een dag langer. Sorry hoor maar hoeveel dingen zitten er bij een tv en hoeveel tijd heb je er voor nodig?

Ik boos en ontevreden dat ik nog langer moest wachten. Krijg ik te horen Donderdag tussen 3 en 5 uur zou ik hem krijgen. Oke een dagje doorbijten. Maar op woensdag krijg ik om 17.05u. een mailtje dat het product niet op voorraad is en dat ik moet wachten dat hij weer binnenkomt??????? HALLO PLASMADISCOUNTER fouten maken oke maar dit is niet normaal. En dan zo laat een mailtje krijgen dat ik niet eens de kans meer krijg om ergens anders te bestellen voor de volgende dag.

Ik een boos mailtje gestuurd. Die gewoonweg zegt ja fouten maken we allemaal. Ja fouten maken we inderdaad allemaal maar dit is blunderen. Leer klanten kennen. Een heleboel willen een volgende dag een product hebben en zitten dan niet te wachten op onkunde van een webwinkel. En dan vermeld ik in de mail naar het bedrijf toe en extra mail dat ik al een tv ergens anders besteld heb en wat doen ze de volgende dag, gaan ze me bellen dat ze mij een aanbieding kunnen doen. Tja van je fouten moet je leren zeggen ze maar bij de PlasmaDiscounter gaat dat niet meer lukken. Dinsdag een TV besteld die ik woensdag zou krijgen. Uiteindelijk dankzij een andere webwinkel die wel weet hoe het moet vrijdag een TV binnengekregen.

Anoniem 16-05-2012

Beste 'AQuist',

Mijn excuses voor de wijze waarop uw bestelling is gelopen. Dit is zeker niet het serviceniveau dat wij nastreven.

We hebben u maandag gemaild in de hoop dat we uw negatieve gevoel over ons toch nog kunnen omzetten naar een positief gevoel om te laten zien dat wij als bedrijf echt beter kunnen.

We hopen op uw reactie, alvast bedankt!

Plasmadiscounter.nl

Corretje51 24-04-2012

De keuze van het soort en de grootte van de TV (waar ik echt veel moeite mee had) werd prima opgelost door de keuzehulp op de website van PlasmaDiscounter.
Ook de filmpjes op de website hielpen erg goed bij het maken van een keuze en tot nog toe ben ik ook dik tevreden over de gekochte TV. Net zo tevreden ben ik over de afhandeling van mijn bestelling: juiste aflevering op het juiste adres en op de juiste datum, echt PRIMA. Als ik daarbij nog kijk naar de prijs/kwaliteitsverhouding dan weet ik één ding zeker: als ik weer iets nodig heb op audio/video gebied is PrismaDiscounter de eerste waar ik ga kijken en het zou me erg tegenvallen (lees: is haast onmogelijk) als ik daar niet vind wat ik zoek!

mdegoed 23-04-2012

Overzichtelijke website.
Snelle levering.
Goede prijs- kwaliteitsverhouding.
Aanrader!

Pa.Vi. 23-04-2012

Heb een beugel EFW8345 van Vogel's besteld bij Plasma-discounter. De bestelling stelde absoluut geen enkel probleem, de levering werd binnen de paar dagen bezorgd (in België !!) en bij de levering nodigde de transporteur mij uit om alles rustig na te zien. Alles was in orde zoals voorzien. Blijkbaar zeer goede online-winkel. Ik ben van plan er in de toekomst nog mee te werken.

BW2001 23-04-2012

TV bestelt bij Plasma-Discounter. Nette, snelle bevestiging via de mail. Ook bij het verzenden werd direct een mail gestuurd met track and trace gegevens. De TV werd de volgende dag al geleverd via tnt. Nog gebeld met een vraag. Snel en duidelijk antwoord van de klantenservice gekregen. Prijs van de tv was de laagste op kieskeurig. Zeer goede ervaring met dit bedrijf bij deze bestelling.

Erwin T. 19-04-2012

Duidelijke website, snelle levering, duidelijke informatie mbt de levering.

GuusP 17-04-2012

Het was voor mij de eerste keer dat ik via internet een duurder artikel heb kocht.Heb ook lang gezocht bij andere aanbieders ook bij Plasma-Discounter maar ben uiteindelijk toch weer terug gekomen bij"Plasma-Disounter".
Wat ik op internet heb gezien aan bv de winkel,dat het er netjes en verzorgd uitzag.Heb de side meerdere malen bezocht,en uit eindelijk de knoop door gehakt.Compliment is zeker op z`n plaats,vooral de snelle levering.

tondebok 17-04-2012

geweldige website,je kunt alle modellen en merken met elkaar vergelijken.De bestelling via internet gedaan en aan gegeven van zelf op halen.Na melding van de bestelling stond het gevraagde binnen enkele minuten klaar. geweldig Ik had zelfs een onderdeel te veel besteld maar de verkoper vertelde mij dat en werd ook van de bestelling afgehaald

nalieke 17-04-2012

3d bril aangekocht. Pakje was niet geleverd volgens plan. Gebeld met plasma en gingen dit bekijken. Deze hebben teruggebeld en hebben direct een andere 3d bril toegezonden die wel is toegekomen de dag erna!
In orde dus!

Jack4 15-04-2012

Duidelijke website met goede informatie.

Telefonisch contact ook zeer correct en deskundig.

Apparaat opgehaald in Naarden en daar ook snel en deskundig geholpen.

Lex61 11-04-2012

Geweldige duidelijke website, voor elk app. video omschrijving en uitleg. Ik heb het product in naarden afgehaald en ook daar lof over, mooie uitstraling van de showroom, vriendelijk personeel en als je vooraf je bestelling doorgeeft ben je in no time geholpen, ik was erg onder de indruk.

AdW58 09-04-2012

Zondags besteld en dinsdag in huis. Keurig verpakt en het artikel zelf was in no- time bevestigd. Conclusie, snelle levering en goede scherpe prijs.

Bart Coebergh 04-04-2012

Zeer snelle levering, perfect omschreven produkt.
En zo werd het ook geleverd.

Wallie70 02-04-2012

Prima kleine tv, die in de camper gebruikt gaat worden.
Snelle levering en scherpe prijs

Rob1943 02-04-2012

Makkelijk te doorzoeken website. Op Zondag besteld en op Dinsdag in huis. Pakket compleet afgeleverd incl. montage materialen en dat tegen een hele scherpe prijs.

TVeigenaar 01-04-2012

Zeer snelle levering, duidelijke webshop en zeer aantrekkelijke prijzen!

Wetz 23-03-2012

Zeer goeie webshop met een geweldige aflevering. Gemaakte afspraken worden nagekomen.

nico041967 16-03-2012

de klantendienst kan een stuk beter en als ze beloven om terug tebellen dan moeten ze dat ook doen 5x door verschillende personen aan het lijntje gehouden .

Elisabeth1964 13-03-2012

Geweldige winkel. Prijzen zijn vaak lager dan bij andere winkels.
Goede service, prettige bediening en eerlijke antwoorden op vragen.

Apeldoorn47 12-03-2012

3x maal een tv hier gekocht. 1ste keer de winkel bezocht, vriendelijk en deskundig personeel. Altijd de laagste prijs voor het product dat ik wilde. De site is overzichtelijk, bestellen gemakkelijk. Levering keurig de volgende dag voor een klein bedrag. De YouTube filmpjes zijn echt een uitkomst om goed te zien wat het product allemaal biedt als je via de site wil kopen. Ben op alle fronten erg tevreden over deze winkel en raad hem altijd aan als mensen een tv zoeken. Zelf heb ik ook door aanbeveling van vrienden deze winkel ontdekt.

leonidas47 10-03-2012

Met deze website is alles echt overzichtelijk,ook de uitleg van een product heeft zijn waarde bewezen,echt top.