Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 202 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Huijskes 26-10-2012

duidelijke site, veel informatie, het is duidelijk dat er veel tijd in de site heeft gezeten om alles tot een goed verhaal te maken (de filmpjes).

A.J.L.Blom 26-10-2012

Door mijn zoon op het idee gebracht om naar jullie te gaan.
Lijkt goede beslissing. Presentatie prima en vooral de prijs t.o andere zaken die hetzelfde product aanbieden.
Advies ook goed.

tevreden klant 1012 26-10-2012

Mooie selectie van tv's. Vriendelijke service. Scherpe prijzen. En goed bereikbaar. Via via hierop gekomen, van verschillende kanten positieve geluiden.

Coen1967 21-10-2012

Afgehaald in de winkel. Prima voorlichting en ik kreeg de tv mee voor de gereserveerde prijs...de tv was inmiddels een paar tientjes duurder!

Albert1308 19-10-2012

Mijn oude tv was kapot dus ben opzoek gegaan naar een nieuwe tv en kwam al snel op plasma discounter terecht.Wat een duidelijke site!Veel keus in diverse merken.na de filmpjes heb ik een goede keus kunnen maken.

Dennisss889 19-10-2012

Goede service en uitleg. Nette winkel en veel keus. Goede prijs kwaliteit verhouding. Verkopers zijn super op de hoogte.

Kool50 18-10-2012

7,3
makelijk te vinden
compleet producT
LANG LVERBAAR
ALS was compleet dus we hadden niets te klagen.
het prododuct was goed leverbaar en alles was snel geregeld

Westra M 18-10-2012

Bij de aanschaf van de machine erg vriendelijk geholpen om de juiste keuze te maken. Op de website hebben ze veel keus, en deze hebben ze ook op voorraad. Scherp geprijsd en snel geholpen. Kortom een aanrader voor de koffie. De overige zaken die ze daar hebben zijn ook dik in orde.

gijs1218 16-10-2012

Mooie overzichtelijke webshop, op inhoud hier een apparaat gekocht.
bereikbaarheid duidelijk aangegeven en goed te vinden.
Bij een vast zitten binnenwerk even gebeld, er na toegereden en vervolgens geweldig geholpen

huubs 14-10-2012

De levering was zeer snel, vrijdag namiddag besteld en zaterdag voormiddag in België afgeleverd(de dag erna dus).
Tevens een leuke prijs, dit is zeker voor herhaling vatbaar.

hanssmit 13-10-2012

we zijn zeer gemotiveerd door de site van de winkel en daar heeft men een zeer uitgebreid assortiment en de keuze is enorm. in de winkel krijgt men een super behandeling en dat is de klap op de aankoop. super.

John4203 10-10-2012

Ik heb nu meerdere malen bij Plasma Discounter iets besteld. Ik verbaas me steeds over de snelheid en betrouwbaarheid waarmee geleverd wordt. De voorraadinformatie klopt, bestellen voor 20.00 uur 's avonds levert inderdaad de volgende dag het product op en de prijzen zijn goed. Niet de allerlaagste, maar wel het betrouwbaarste totaalpakket. En dat is wat waard!

Ruurdhaan 09-10-2012

Overzichtige website met duidelijk bestelsysteem. Zeer deskundig personeel op de klantenservice en een snelle levering. Heel erg tevreden!

Stalenberg 09-10-2012

Na enig speurwerk kwam plasma discounter er voor het beste uit vanwege uitgebreide assortiment met een goede prijs verhouding en duidelijke uitleg van de diverse toestelen.heb hem on line gereserveerd kreeg een sms en meteen de volgende dag afgehaald.Top!

robynamy 05-10-2012

Echt een supertoestel, Ik was me al een tijdje aan het orienteren geweest en uiteindelijk bij dit toestel uitgekomen.
Vanwege de scherpe prijs en goede service bij de plasmadiscounter terecht gekomen.
Personeel was heel vriendelijk en de levering verliep ook precies zoals afgesproken ndus eigenlijk niets dan lovends over zowel het toestel als de plasmadiscounter.

interpass 05-10-2012

Toestel maandag besteld en dinsdag al in huis! Ik kreeg netjes een bericht met een tijdsbestek wanneer er geleverd zou worden. Dankzij de filmpjes op de website had ik alle functies van het toestel ook zo onder de knie.

wiebe385 05-10-2012

Snelle afhandeling en goede service, product voldoet aan alle verwachtingen en op de website van Plasmadiscounter wordt alles helder uitgelegd

Willem87 04-10-2012

Goede informatieve website met real time voorraad.
Deskundig en informatief en vooral geduldig personeel!

willesndn 02-10-2012

Goeie winkel, uiteindelijk door het kijken naar de filmpjes van Tom gekozen voor een Samsung 3D TV. Gelijk een mailtje gehad wanneer de TV zou worden afgeleverd en in de avond kreeg ik een smsje van het tijdstip. De klantenservice is prima, ik kwam er niet helemaal uit met het installeren, maar de dame aan de telefoon heeft het voor me opgelost.

Jacqui0011 20-09-2012

Overzichtelijke site, goede service;had gebeld voor informatie en ben goed geholpen de persoon aan die ik aan de telefoon had wist waar hij over sprak en was eerlijk, tevreden met het produkt.

koningsgier 17-09-2012

Website is duidelijk en overzichtelijk. Ook de filmpjes helpen mee in een goede beoordeling van de tv.

Dennis Stoop 16-09-2012

Prima overzichtelijke website, ik had maandagavond een Philips ambilight TV besteld en de volgende dag had ik ‘m al in huis en zag ik het Nederlands elftal al op mijn scherm! Alles was duidelijk met de mailtjes die ik kreeg dat mijn bestelling was verzonden. Uitstekende winkel!

Ruudhuizen 15-09-2012

De website is lekker snel.overzichtelijk je kan mooi de merken selecteren op prijs en formaat.Alles is op voorraad

Pauwelsjan 13-09-2012

Prettig te woord gestaan tevens een goed overzichtelijke website.Bestelling correct geleverd.
Altijd op voorraad duidelijke filmpjes.Uitgebreide keus.

berkelj 12-09-2012

Snelle duidelijke informatie. Onmiddellijk bevestiging + betalingsafhandeling. Dinsdagavond besteld Woensdagochtend bezorgd. Voortreffelijk. Aanbevelingswaardig

Moos-02 11-09-2012

Per email reservering geplaatst (tv was tijdelijk niet op voorraad). Binnen een week een bericht gekregen dat de Sony-tv leverbaar was. Ontvangst was vriendelijk en men was zeer behulpzaam. Hadden alle tijd (hoewel het druk was). Goede uitleg gekregen m.b.t. het installeren van het toestel en van het instellen van digitale ontvangst. Tv werd naar de auto gebracht.

Martien 10 02-09-2012

De website is overzichtelijk waardoor je snel kunt vergelijken en kiezen, bereikbaarheid is voor ons ideaal (woonplaats Naarden..), zelfs op zondag gewoon even ophalen vind ik een plus voor de service. After sales heb ik niet nodig gehad want alles was prima voor elkaar.
Tom & Team, dank je wel!

Naam01061980 01-09-2012

De website biedt een overzichtelijk en duidelijke vergelijking van verschillende producten en het bedrijf levert heel snelle.

Riethoven.m 29-08-2012

Ik wil deze aan vulling doen naar aanleiding van mijn vorige review. een aantal dingen wil ik niet veranderen maar ik voel mezelf wel verplicht om te melden dat er weer een gesprek is geweest en zij hun fout hebben erkent en mij een keurig nette oplossing hebben aangedragen waar ik heel goed mee kan leven. Dus hiermee geef ik jullie alsnog een hele dikke pluim!!!

Riethoven.m 27-08-2012

4,8
Ik plaats hier mijn reactie en oproep aan alle mensen die een televisie heeft gekocht bij de plasma-discounter.

Ik ben er sinds gisteren achter gekomen dat ik bij aankoop van mijn televisie door het bovenstaande bedrijf gen***it ben.

Eind Mei vorig jaar heb ik bij bovenstaand bedrijf een Nederlands model Samsung UE55D8000YSXXN besteld.

Even meteen voor de duidelijkheid dat dit dus ook op mijn factuur vermeld staat.

Deze is ook keurig en snel afgeleverd en omdat ik nog een HD decoder had meteen aangesloten en tevreden.

Natuurlijk goed nagekeken of er iets met het toestel aan de hand was (transportschade etc...)

Nu zijn wij ondertussen verhuist en heb ik in mijn nieuwe huis stopcontacten kabels etc... in de muur weg laten werken

zodat dit sieraad weer aan de muur kan hangen en nu zonder kastjes decoders etc... kan pronken.

Nu heb ik gisteren een Ziggo CI+ module gekocht en alles netjes opgehangen maar ik krijg het niet geïnstalleerd.
Het begint al met de land instellingen waar alleen Oost Europese landen opstaan en Nederland en alle landen om ons hen niet.
Ik krijg het allemaal dus niet geïnstalleerd en 2 uur later heb ik de tv weer van de muur afgehaald en alles gaan controleren.
Nu staat er op het type plaatje bovenaan dat het model een UE55D8000YS is dus so far so good maar kijk ik naar onderen staat er in een keer dat het gaat om een UE55D8000YSXXH wat net zoveel betekend als dat het een buitenlands model betreft welke normaal niet in Nederland te leveren is en dus ook niet geschikt is voor digitale televisie via een CI+ module (waar ik toch echt het volle pond heb betaald voor een Nederlands model.)

Tevens Samsung opgebeld met de vraag over het typenr. en de garantie bepalingen en waar nu blijkt heb ik wel 2 jaar garantie maar......... Mocht er iets aan de hand zijn kan het heel goed zijn dat hij niet gerepareerd kan worden omdat er andere onderdelen gebruikt worden als in de Nederlandse modellen!!!!!!!!!

Ik heb plasma-discounter gemeld dat ik hiermee dus niet akkoord ga en dat zij mij genept hebben bij de levering van het toestel en ik nu een volledig Nederlands toestel eis.

Plasma-discounter doet het nu af als dat het mijn probleem is neemt geen verdere stappen om dit op te lossen omdat het al zo'n tijd geleden is. maar ik ben blij dat ik er nu nog achter kom want als het te laat was geweest had ik een nog veel groter probleem gehad!!!!!!!!!

Het komt er dus op neer dat zij ergens in het buitenland een goedkope partij tv's hebben gekocht en onder het mom van een Nederlands model weer hebben door verkocht en dat als er een probleem is dat de consument maar op de blaren moet zitten??????

Maar het feit is nu zo... Dat er waarschijnlijk veel meer mensen zijn die net als ik denken een nederlands toestel te hebben gekocht en eigenlijk een buitenlands toestel hebben binnen staan door bedrog van de plasma-discounter en hier vroeg of laat problemen mee gaan krijgen.

Fred Wichgers 25-08-2012

Snelle duidelijke informatie. Onmiddellijk bevestiging + betalingsafhandeling. Donderdag besteld vrijdag bezorgd. Voortreffelijk. Aanbevelingswaardig.

Ikku39 24-08-2012

De website is zeer overzichtelijk en werkt vrij gemakkelijk.
De door mij bestelde LED TV had ik súper snel en onbeschadigd in huis.
De prijzen zijn ook zeer scherp en wie wil dat nou niet?!

hartendorf 22-08-2012

via website uitgezocht,kan hier goed bekijken wat ik krijg en wat ik wil.via mail goede meldingen wat betreft levering (zeer snel).de hele bestelling en afronding is goed en snel afgehandeld.zeer tevreden.

sailgroen14 20-08-2012

Snelle levering van uitgezochte TV, binnen 24 uur in huis en voldoet uitstekend. Dit verwacht je van een goede webwinkel.En via e-mail gelijk van de stand van zaken op de hoogte gebracht.

mcmctax 20-08-2012

Hele scherpe prijs voor een product dat daadwerkelijk op voorraad is. 's middags bestelt en de volgende dag netjes afgeleverd.

Duidelijke productinfo en grappige Video-uitleg van Tom himself. Met name grappig, want de toegevoegde waarde is gering als je de productinfo zelf al hebt gelezen.

Wim Nengerman 17-08-2012

Mooie webshop en complete omschrijving van de artiekelen. Zeer snelle levering. Ik had het de volgende dag al smorgens in huis.

P.J. van Dijk 11-08-2012

4,8
De 1ste TV binnen een paar weken stuk, een hoop ellende gehad om het te ruilen met bijbetaling voor een nieuwe. Deze 1 augustus jl. ontvangen en u raadt het al,ook weer stuk. Gemeld bij plasmadiscounter die alles zou gaan regelen, direct ruilen met een upgrade, wederom tegen bijbetaling. Maar .... men kwam hier later op terug, men wilde eerst geld van LG zien. Ik ben er dagen mee bezig geweest en wordt met een kluitje het riet ingestuurd, klantenservice?? Het viel ook op dat de TV wel in een originele LG verpakking zat maar niet met originele tape dicht gemaakt, heeft men ons een kapotte TV als nieuw verkocht??
Met LG gesproken en snapt ook de houding van plasmadiscounter niet. Aftersales/klantenservice krijgt een 1.

Anoniem 14-08-2012

Geachte heer van Dijk,

Ondertussen is bovenstaande probleem met u opgelost, het is ontzettend vervelend dat u tot twee keer toe een defecte TV heeft gehad. We hebben de normale werkwijze ondertussen behoorlijk voor u opgerekt. We hebben niet gewacht op geld van LG, we hebben nu afgesproken met elkaar dat u een nieuwe, duurdere TV van ons krijgt toegestuurd zonder een bijbetaling. En we ruilen de TV gelijk om bij u thuis.

Alle zendingen van televisies pakken wij in met oranje tape aan de bovenkant waar 'breekbaar' op staat zodat de vervoerder er extra op wordt geattendeerd dat hij er voorzichtig mee moet om gaan.

Ik begrijp dat dit alles zeer vervelend is gelopen voor u, maar we hebben nu alles gedaan om het goed met u op te lossen. Ik hoop dat dit voor u naar wens is.

Klantenservice Plasmadiscounter.nl

Rob Zwiers 09-08-2012

Zeer overzichtelijke webshop, met alle specificaties pér tv door Tom zelf op youtube ingesproken zodat je niet hoeft te lezen. Ideaal. En ook het afleveren is handig want ik kreeg meteen per mail de dag wanneer hij gebracht werd, en op de dag zelf kreeg ik een smsje van het tijdstip. Goed bezig Tom en collega's!

Nick550 09-08-2012

Snelle en betrouwbare levering, veilig verpakt & een uistekende prijs-kwaliteit verhouding, deze webshop is zeker een aanrader voor mensen die op zoek zijn naar een nieuwe tv & aanverwanten!

Robert van den Hoek 09-08-2012

Op zoek naar een TV kwamen we uit op de site van plasma discounter.
Alhier een tv besteld nadat we een prijsopgave gevraagd hebben( in de avond gevraagd, smorgens voor 9 uur al binnen!), ophaalafspraak gemaakt voor dezelfde dag en bij aankomst stond ik met 5 minuten weer buiten met mijn aankoop, met advies en al!

Hoop dat mijn tv heel lang meegaat maar de volgende keer ga ik zeker weer kijken bij Plasmadiscounter.

TvdHh 06-08-2012

2,8
De webshop is aardig opgezet maar wordt niet goed beheerd.
Ik heb een tv besteld en hiervan bevestiging gehad, 6 minuten later bevestiging van betaling, 2 uur later mail dat deze tv niet te leveren is op dit moment. Keuze, wachten, andere tv uitzoeken, of geld terug.

Volgende ochtend gebeld dat ik mijn geld terug wil. Nu begint het, Het geld word zo spedig mogelijk terug gestort maar het is nogal druk was het antwoord. Het kan wel even duren, ik zal vandaag proberen deze opdracht in te voeren en dan zal waarschijnlijk maandag de terugboekking plaats vinden, alleen duurt het dan nog 1 a 2 dagen voor u het hebt aangezien het naar een andere bank moet dan de onze. Op de vraag hoe het wel kan dat hun het geld binnen 6 minuten na bevestiging hebben kan men geen antwoord geven. Wat een onzin

Anoniem 14-08-2012

Beste TvdHh,

Het is erg jammer dat wij niet uw bestelling konden uitleveren, door een fout in onze voorraad telling bleek het product toch niet voorradig te zijn. Mijn excuses hiervoor.

Het is niet juist dat wij binnen 6 minuten al het geld binnen hebben als u een bestelling plaatst. Wel krijgen wij binnen een paar minuten een bevestiging dat u een iDeal betaling heeft afgerond. Een bevestiging is reden genoeg voor ons om alvast de bestelling te gaan verzenden. Vaak duurt het een aantal dagen tot een week voordat het bedrag daadwerkelijk bij ons binnen is.

Andersom werkt het precies hetzelfde, ik kan u bevestigen dat wij gelijk de terugbetaling hebben ingezet, maar ook dan kan het een paar dagen duren voordat het op uw rekening zichtbaar is, helemaal als er een weekend tussen zit zoals in uw geval.

In dit geval, hebben wij zelfs al het geld teruggestort aan u voordat wij de iDeal betaling daadwerkelijk op onze rekening binnen hadden. Dat is uiteraard geen probleem, we doen dat graag om een annulering zo snel mogelijk te regelen.

Ik hoop dat dit iets voor u verduidelijkt, onze Aftersales die 7 dagen per week bereikbaar is, heeft de annulering zo snel mogelijk voor u ingezet.

Klantenservice Create2Fit / Plasmadiscounter.nl

R.Schuiling 05-08-2012

Er stond bij voor 20:00 uur besteld morgen in huis nou zeg dat wel ja, wij hadden hem besteld om 19:56 en kregen hem alsnog de volgende dag in huis. De website ziet er goed uit en ik heb al een aantal producten besteld bij Plasma-discounter vind het echt een super webshop.

Rob De BAcker 01-08-2012

Ik ben zeer blij met de Samsung UE55ES7000, een waanzinnige TV, deze heb ik gekocht bij Plasma Discounter.
Na het bezoeken van de Website, wat overigens zeer overzichtelijk is en een ruime info geeft, heb ik gebeld en gevraagd naar de scherpe prijs, deze was inderdaad erg scherp en besloot om de volgende dag naar Naarden te gaan.
Na het telefoontje kregen we een minuut later een bevestiging via SMS dat de TV in voorraad was en dat deze 1 dag werd vast gehouden. De winkel zelf is zeer overzichtelijk en je kunt daar best wel een uurtje of twee vertoeven. Van het personeel kan ik zeggen dat ze in bezit zijn van een ruime kennis van de producten.
Niets was teveel gevraagd voor hen, ze gaven correct en duidelijke uitleg, bij het niet weten van een vraag werd een collega erbij geroepen die er iets meer verstand van had, merkspecialisten.
Dat verwacht ik van winkelpersoneel, duidelijkheid en vakkundige uitleg, echt waanzinnig goed, chapeau voor winkel en personeel.
Ten alle tijden is het de moeite waard om langs Naarden te gaan en Plasma Discounter aan te doen of minimaal even te bellen naar de scherpe prijzen, als je van plan bent om een groot product aan te kopen.

Aad Stam 01-08-2012

De website is duidelijk en overzichtelijk.
Narrden en adres is makkelijk van beide kanten.
Beselling en levering foutloosNe nazorg en uitleg was zeer goed en het winkel personeel zeer behulpzaam

RUUD1942 24-07-2012

Duidelijke website. Goed bereikbare shop. Prima medewerker. Laagste prijs en snelle gratis levering door behulpzame mannen die de 53 kilo probleemloos in de kamer plantten, uitgepakt en op zijn plek. Wat wil je nog meer?

PetravG 22-07-2012

Mooie website en na het telefonisch bestellen van de tv in de auto gestapt om het op te halen. In de shop betaald en wachten tot hij gebracht werd. Er was echter wat fout gegaan en hij was niet meer op voorraad. Na overleg hebben zij hem binnen een week kosteloos bij ons laten bezorgen. Dat vonden wij een goede oplossing en service.

lebrons 18-07-2012

De service is prima, vond het erg prettig dat ze smsjes stuurden met de tijdsindicatie. De website is overzichtelijk en de bijbehorende filmpjes zijn heel erg bepalend geweest bij het maken van mijn keuze. Al was er wel een onduidelijkheid; bij de beschrijving stond dat de tv 600 herz had, en in het filmpje werd gezegd dat hij 100 herz had. Maar ik heb de tv alsnog gekocht, vanwege de zeer lage prijs. Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop, het is echt een super tv! Ik raad mijn vrienden en familie de plasma discounter zeker aan!

han vogel 13-07-2012

Prima web shop, die in duidelijke instructiefilmpjes het product demonstreert. En ook doet wat ze beloven, namelijk voor een heel goede prijs, direct en betrouwbaar leveren.

hanssem123 12-07-2012

ik heb de tv betaald en besteld half juni.
ik word steeds met een smoes gemaild/te woord gestaan.
Terwijl er niets gebeurd en het meest erge is nog dat de zogenaamde " bezorgdatum " op de site steeds verandert word.

E. Halmans 12-07-2012

Op een zaterdagmiddag -na sluitingstijd- telefonisch een snellopend product gereserveerd. Zondag in de winkel opgehaald (ja, ze zijn op zondag open!).
Heerlijk, deze klantgerichte winkel.
Dit is het tweede TV toestel wat ik hier heb aangeschaft. Wat mij betreft een absolute aanrader.