Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Sretlow12 22-12-2012

gisteren hier geweest voor de 55 inch samsung prijs 2399 en vandaag terug geweest met mijn vrouw prijs 2499 verkoper daar op aangesproken en prijs van gisteren keurig gehandhaafd en geleverd.
prettige bediening en uitleg en alles netjes geregeld.

Nico2409 20-12-2012

De websit is duidelijk en overzichtelijk goed om te verglijkenLevering gaat snel en kon hem direct mee nemen.
Winkel zit dicht aan de snelweg goed bereikbaar en parkeergeleegenheid voor de deur

Jesni 20-12-2012

Wel vaker elektronica gekocht bij Plasma-discounter.nl. Altijd dik tevreden met kwaliteit van de geleverde spullen en de snelheid van levering. Ze kunnen niet in alles de goedkoopste zijn, maar scherp zijn de prijzen wel. Ik wil ook voor service betalen. Vaak vergeten mensen dat ook betaald wordt.
Wat betreft de dongel van Philips kan ik kort zijn. Dat is geen goede zet van Philips. De vertraging die er inzit is echt te groot waarbij het geluid ook nog eens achter het beeld aanloopt. Ligt niet aan Plasma-discounter. Ik heb hem geretourneerd. Geen punt bij Plasma-discounter. Volgende keer kijk ik weer bij hun als ik elektronica zoek

D.J. van Straalen 20-12-2012

Prima zaak met goede service. Vakkundige mensen. Prima bereikbaar, parkeren voor de deur (gratis). Goede voorlichting in de showroom van Plasmadiscounter.nl

Ingridalmere 19-12-2012

De website heel overzichtelijk en je wordt heel vriendelijk en goed in de winkel geholpen. Mooie winkel veel keuze. Over de televisie kan ik nog niets zeggen.

wiebe385 18-12-2012

Hoewel de prijs van Sonos producten overal hetzelfde zijn, heb ik wegens goede ervaringen in het verleden met plasma-discounter.nl besloten ook dit product hier aan te kopen.
De verkoper gaf een heldere en duidelijke uitleg over de mogelijkheden van het Sonos-systeem waardoor ik niet eens de handleiding nodig had om het systeem te installeren.
kortom, goede service en veel kennis in huis en ook gewoon alles op voorraad.
Helemaal Top!!!

Raymond6061 van Driel 18-12-2012

Eenvoudig te vonden , goed overzicht van de producten. 1 klein minpuntje, met een ASus tablet, verpringt het invoerveld als je wil reserveren.

Dit is de derde keer dat ik hier iets koop en doe dat zeker vaker.

12wil12 17-12-2012

De website is zeer overzichtelijk. De uitleg over het tv toestel door middel van een filmpje was zeer duidelijk.

Daan Dix 17-12-2012

Via een vriendin en later via de website de Plasmadiscouinter gevonden en na prijsvergelijken toch dev goedkoopste zaak waar ik mijn Samsung UE46ES7000 heb gekocht. Nette en deskundige bediening en direkte levering van de televie. Uitstekend prijs/leitsingsverhouding.

.Mark1234 17-12-2012

Bij aankomst te Naarden was mijn eerste indruk direct qua service direct goed. Ik was een uur voor openingstijd aanwezig, maar een van de medewerkers zag mij voor de deur staan de deuren werden voor mij geopend. Ik wist wat ik hebben moest omdat ik mij al terdege had voorbereid op de site van Plasma-discounter.
Kortom succesvolle ochtend.

Niek_2010 16-12-2012

Prachtige TV!
Voor het eerst een product besteld bij Plasma-Discounter. Aangezien de laagste prijsgaranties bij winkels als BCC en MM een wassen neus zijn was de keuze snel gemaakt. Het scheelde toch al snel ruim 200 euro! Vlotjes besteld en opgehaald in Naarden waar de TV al gereed stond. Zelfs een handje helpen richting de auto was geen probleem. Waar zie je dat nog. TV bevalt tot nu toe prima. Wel een overgang van 66 naar een 107 cm. Maar wat een mooi beeld zeg! Aansluiten was met mijn glasvezel een fluitje van een cent. Alleen de kabel en even WiFi installeren en klaar. Jammer dat de kabel wat uitsteekt. Een haakse kabel is nog een optie. Alle opties nog niet uitgeprobeerd. Het is nogal uitgebreid. Browsen doe ik met de app van Panasonic op de iPad. Met de AB is dat omslachtig. Kortom, tot nu toe zijn we meer dan tevreden!

Hanneke Post 15-12-2012

Bij binnenkomst direct geholpen, goed geinformeerd en geadviseerd bij het maken van de keuze. Product op voorraad dus gelijk blij :)!

djkylian 04-12-2012

Een zeer correcte overzichtelijke website en winkel. Personeel is klantvriendelijk. We komen zeker terug!

Arie Kuik 02-12-2012

Ik heb eerst wat voor onderzoek gedaan op internet. Toen kwam ik al snel bij Plasmadiscounter uit. het bedrijf heeft een overzichtelijke website, snelle levering en uitstekend service. Ik ben dan ook zeer tevreden

Lopes 01-12-2012

TV gevonden via de website, product was niet op voorraad toen heb ik via de website aangegeven dat ik graag op de hoogte gehouden wil worden indien het product weer op voorraad zou komen en dezelfde dag kreeg ik nog een bericht dat het product weer op voorraad is gekomen. Een nette service!

Lester de wit 01-12-2012

Op de website gezocht naar een tv, eenvoudig te filteren en zodoende bij een samsung uitgekomen. Goed geholpen door de verkopers in de winkel. na 5 minuten stond de tv al achterin de auto.

geen ervaring met service

TimEng 30-11-2012

dit is volgens mij dezelfde winkel, dus hier maar ook even hetzelfde bericht zetten.
wat een fijne winkel. ik heb een paar maanden geleden een bbq hier gekocht en nu via de website een tv. eerst via de website de tv besteld en smiddags bij de winkel opgehaald. Alles stond netjes klaar en ik was binnen 15 minuten weer weg. dit allemaal ondanks dat er 10 mensen voor mij in de winkel stonden. goed gedaan zeg ik.

JOkkerse 30-11-2012

Ik ben erg blij met hun ze hebben alles prima geregeld.
Ik kon de volgende dag meteen al kijken naar deze super samsung televisie. Prima winkel.

Aanvulling:
wat ik goed vond was dat ze alles zo snel geregeld hebben. voor dit soort dingen moest je vroeger naar de winkel sjouwen met een doos en nu wordt het netjes bij je voor de deur afgeleverd.
Ik had verwacht dat het allemaal langer zou duren maar gelukkig niet.
Ik ben erg blij met deze televisie en ben plasma-discounter dankbaar voor hun goede service.

Osjes 29-11-2012

Het is prima bevallen !!ik zou iedereen aanraden
om het ook eens via internet te kopen .de aanbiedingen
zijn goed de survice .dus TOP

edjedepetje 29-11-2012

Deze TV aangeschaft voor op zolder. Samen met een wireless dongle en een ziggo insteek kaart. Na het uitpakken binnen 5 minuten aangesloten op internet (wireless), verbinding met allshare op de pc en de ziggo kanalen gevonden.
Het beeld en geluid van deze tv is zeer goed. Tel daar de 3D functies en 2 actieve 3D brillen bij op en ik kom tot de conclusie dat dit veel tv is voor het geld.
Voor wat betreft Plasma-Discounter: ik heb hier al 3 TV's,een koelkast, een wasmachine, een wasdroger en een bonen koffiezet apparaat gekocht.
De prijzen en de service van deze zaak zorgen ervoor dat ik nooit meer ergens anders koop!

Niek_Almere 29-11-2012

Prima service. Vlotjes besteld via de website. TV stond al gereed in Naarden. Netjes geholpen bij het transport naar de auto.

Rene 1959 26-11-2012

Fijne zaak, ik heb er een LED tv gekocht en een muurbeugel. Dit is overigens al weer de derde televisie die ik er kocht en telkens ben er prima en snel geholpen. Aanrader !

Olavskie 26-11-2012

Nette Webwinkel met goede product aanbiedingen, bestellen en levering;hier kunnen veel webwinkels een voorbeeld aan nemen zeer netjes en snel.

Rdbruin 26-11-2012

Op maandagochtend naar Naarden gereden. Lekker rustig, vorige ervaring op zaterdag was geen pretje.
Zat te twijfelen tussen een LM620 en een LM640. Verkoper wist het verschil niet exact dus heeft de LM640 erbij gepakt. Netje laten zien, uiteindelijk voor de LM640 gekozen.

Vraag de verkoper om een scherpe prijs, hij ouwehoert wat over prijzen, roept dat hij 100 euro duurder wordt omdat ik het MediaMarkt genoemd heb, zegt vervolgens dat hij niet lager kan er noemt een uiteindelijke prijs die 100 euro lager is.
Nou top! nog keertje nagevraagd of het klopt, ja het klopt zo.
Tv afgerekend, factuur aangenomen en tv meegenomen.
Thuis gekomen, tv uitgepakt geinstalleerd en aangezet. Kom ik erachter dat ik bij de instellingen van SmartTv nederland niet als land kan selecteren.
Hierover contact opgenomen, ze wisten het niet, moest LG maar bellen. LG gebeld, blijkt dat ik een oost europees model heb. Enige optie is omruilen!

Plasma-Discounter gebeld, zie ik dat op mijn factuur niet de LM640, maar de LM620 staat, zal wel foutje zijn, naja aan de telefoon blijkt dat de verkoper een fout heeft gemaakt met de prijs en dus het verkeerde toestel heeft geselecteerd.

Hier wordt nogal moeilijk over gedaan. De tv moet terug. Ik geef aan dat ik dan een nieuw model wil welke wel klopt. Dat kan, maar dan moet ik het verschil bij betalen. Ik geef aan dat ik dat niet doe, ik heb een prijs afgesproken en ik kan niet weten dat de verkoper een fout maakt.
Ander optie is de tv houden, maar dan vervalt mijn garantie omdat het juiste model niet op de factuur staat.

Uiteindelijk blijkt dat plasma-discounter alleen maar oost europesche modellen heeft staan en ze kunnen niet garanderen dat ze een normaal europeesch model kunnen leveren. Dus ik kan een LM620 krijgen van ze.

Aangegeven dat ik dit niet wil en gewoon een LM640 wil voor die ik betaald heb.
Kom er niet uit en enige oplossing is volgens hun tv terugsturen en geld terug storten zodat ik bij hun een nieuwe kan uitzoeken.

Na deze ervaring ga ik zeker geen nieuwe tv uitzoeken bij ze. Ding terug gestuurd. (moet mijn geld nog terugkrijgen) en voor 60 euro meer elders wel het juiste scherm besteld!

Voor mij na deze ervaring GEEN plasma-discounter meer. erg slechte aftersales!!!

Mathyn17 26-11-2012

Duidelijke website waar alles helder op te vinden is, en waar je makkelijk producten kunt vergelijken. Social media deal is makkelijk en je krijgt €20,- korting.

ikke121 24-11-2012

Snelle service en de verkoper heeft de benodigde product kennis. Mooie winkel internet site werkt super!

ericaatje 23-11-2012

ze geven heldere informatie, concrete informatie
ze beantwoorden je vragen
ze zijn klantvriendelijk
duidelijke site.

mmul12 23-11-2012

Mooie overzichtelijke webshop, op inhoud hier een apparaat gekocht.
bereikbaarheid duidelijk aangegeven en goed te vinden.
Bij een vast zitten binnenwerk even gebeld, er na toegereden en vervolgens geweldig geholpen

jaapie12 21-11-2012

Ik wist al wat ik wilde hebben, daarnaast heb ik perfecte voorlichting gekregen van de verkoper Kevin met eerlijke adviezen. Over de prijs van het artikel ben ik ook zeer tevreden. Super service!

sjaa12 21-11-2012

Op zoek naar een TV kwamen we uit op de site van plasma discounter.
Alhier een tv besteld nadat we een prijsopgave gevraagd hebben( in de avond gevraagd, smorgens voor 9 uur al binnen!), ophaalafspraak gemaakt voor dezelfde dag en bij aankomst stond ik met 5 minuten weer buiten met mijn aankoop,goed geholpen door Kevin met advies en al!

Hoop dat mijn tv heel lang meegaat maar de volgende keer ga ik zeker weer kijken bij Plasmadiscounter.

kmn 11 21-11-2012

Tv was in 1e instantie niet op voorraad. Netjes een mail gekregen toen de tv weer leverbaar was. 'S avonds om 1930 besteld. Volgende dag werd de tv netjes door tnt afgeleverd (goed te volgen via track&trace).
Tv in originele doos, enkel reclame en factuur toegevoegd door plasma discounter.
Tv functioneert prima. Aftersales niet nodig gehad

Tinny van der hulst 20-11-2012

na enig speurwerk zijn op plasma discounter terecht gekomen zeer overzichtelijke site met veel keuze in diverse merken.Na de keus op de site hebben gemaakt zijn we naar Naarden gereden en zijn we zeer vriendlijke geholpen ze weten daar echt waar ze het over hebben.Nu was onze afstandsbediening kapot en zijn we terug gegaan naar naarden waar we meteen werden geholpen en we de deur uit zijn gelopen met een nieuwe werkende afstandsbediening! wat een goeie service!een aanrader voor iedereen.

Fabian1405 18-11-2012

Duidelijke website, product-informatie was compleet.
Voorraadinformatie was correct zodat ik het product zo in de winkel kon meenemen.

12mark12 14-11-2012

website ziet er super uit. Ben eerder bij jullie geweest om een wasmachine te kopen en na aanleiding hiervan heb ik vandaag hier een toestel gekocht.
super service en lekker ontspannnen geholpen. aardig persooneel en een goede uitstraling.

Johndehaan12 13-11-2012

Duidelijke website!geen overdreven verkoop verhalen gewoon puur eerlijk.Ik heb snel een keus kunnen maken door het uitgebreide assortiment.verkoper heeft netjes mijn ziggo kaart aangemeld onder het genot van een lekkere bak koffie top!

fr.j. 13-11-2012

Enige tijd geleden voor mijn dochter een Samsung 50 Hz Led tv gekocht. Na installatie bleek deze toch niet over de kwaliteit te beschikken die wij hadden verwacht. Op zaterdag hier mee terug naar Naarden waarop wij zonder enig probleem een andere ( een Philips 100 Hz) hebben uitgezocht. Met een niet te hoge bijbetaling een veel betere kwaliteit!

Herman 23 11-11-2012

5,8
Ik heb via de uitgebreide hulp op de site een wandbeugel van Vogel’s voor mijn flatscreen gekocht. Bij montage bleek de beugel niet op de tv te passen. De serviceafdeling gebeld en die wist ook niet waarom het paste, maar adviseerde een andere, duurdere wandbeugel. Deze bleek ook niet te passen. Contact opgenomen met Vogel’s zelf. Hier wist men meteen te vertellen dat er voor JVC tv’s een adapter nodig is. Dit stond ook op de site van Vogel’s. Jammer dat dit niet op de site van Plasma-discounter staat en ook de serviceafdeling dit niet wist, dat had een boel frustratie gescheeld.

Jozefmak4 11-11-2012

Goeie informatie gegeven veel keus met duidelijke prijzen.We hebben uiteindelijk twee tv meegenomen.

Nicolas123 10-11-2012

Webiste gemakkelijk gevonden. Mooi dat je zonder veel moeite kunt zoeken en vergelijken. Extra korting gekregen door de social media deal! Toch mooi meegenomen.

haasje11 10-11-2012

Na een fijn gesprek met de klanteservice, ben ik naar de winkel gereden. Ik ben daar vriendelijk ontvangen en goed geholpen. De medewerker was goed op de hoogte van de producten en had een een goede productkennis op zak.

Ferry78 09-11-2012

Tv functioneert prima. Aftersales niet nodig gehad.

Mr Hielke 06-11-2012

Als showroommodel met aanmerkelijke korting gekocht maar dat was alleen aan de doos te zien, gokje maar erg goed.
Op een vrijdag besteld en zaterdagochtend de volgende dag geleverd erg snel dus.
Bereikbaarheid winkel kan ik niet beoordelen en aftersales moet nog blijken.

Rijstenberg 05-11-2012

Een hele duidelijke overzichtelijke website. Dit vergemakkelijkt de keuze aanzienlijk. Ook de filmpjes zijn heel fijn. We hebben het product online gereserveerd en daarna direct in de winkel afgehaald. Helemaal top.

boerderobert 04-11-2012

goede en voordelige service waarbij goed te zien is of apperaat in voorraad is en direct af te halen of te laten bezorgen

Pvroegop 02-11-2012

Goede duidelijke taal op site en snelle afhandeling. Prima. Wat erg handig is zijn de filmpjes bij alle producten, dit geeft een veel duidelijkere uitleg dan de specificaties.
Online gereserveerd en daarna direct in de winkel afgehaald.

JvdPluijm1953 02-11-2012

c0mpleet ,bereikbaarheid prima parkeergelegenheid,nabij snelweg ruimte om te parkeren niet betaald, prima.kortom uitstekend.website digitaal verkopen extra pluspunt overzichtelijk gebruikersvriendelijk compleet in specificaties.

Kees en Ria 01-11-2012

Wij hebben,na verschillende zaken te hebben bezocht,besloten om onze nieuwe Samsung TV en de Harman Kardon in Naarden te kopen Het assortiment is zeer uitgebreid in merken en types.In de toonzaal kan men rustig vergelijken.Geen opdringerige verkopers wel goede adviseurs met grote kennis en ervaring met het produkt.Er wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant,De prijsstelling is terecht zeer scherp te noemen. Telefonisch benaderen is vrij duur door 0900 maar chatten kan ook en had mijn voorkeur omdat het gesprek kan worden uitgeprint,Prijsafspraken worden,ook na het duurder worden van het product door btw wijziging,zonder problemen nagekomen.Eenmaal besloten tot aankoop worden de artikelen naar de auto gebracht en ingeladen door hun medewerkers.Kortom een zaak waar je uitstekend wordt behandeld.Later volgt dan per e-mail nog de vraag of de levering tot tevredenheid heeft plaats gevonden. Wij kunnen dit bedrijf dan ook aan iedereen van harte aanbevelen

Toon845 01-11-2012

Super service, kennis van producten en assortiment.
Een echte aanrader!
Bij online reservering zonder wachten direct in de showroom het product opgehaald.

A. van der Boom 29-10-2012

Ik wist al wat ik wilde hebben, daarnaast heb ik perfecte voorlichting gekregen van de verkoper met eerlijke adviezen. Over de prijs van het artikel ben ik ook zeer tevreden.

Patrick89528 28-10-2012

De website is duidelijk en overzichtelijk en geeft goede informatie en doorklik mogelijkheden.
De bereikbaarheid van de winkel is goed. Dicht langs de snelweg en voldoende parkeergelegenheid.
Service in de winkel is goed. Rustige en duidelijke uitleg.