Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Arno B. 10-01-2013

Ik kon netjes reserveren via de website. Eenmaal in de winkel werd ik snel geholpen en was de TV, na betaling, binnen 5 minuten uit het magazijn. De medewerkers hebben zelfs geholpen om de TV in mijn auto te laden (ik was alleen en een 51" TV in verpakking is echt te groot en te zwaar om in je eentje op te pakken).
Zeer tevreden over de service en de TV zelf

Frank de Bruin - Utrecht 10-01-2013

6,5
Via een aantrekkelijke actie een nieuwe televisie aangeschaft bij plasma-discounter. Binnen een week was deze echter defect. Direct contact opgenomen met Create2fit (organisatie achter plasma discounter) en service viel tegen.
In eerste instantie diende ik de tv terug te komen brengen om de tv om te ruilen. Toen ik uitlegde dat ik de doos niet meer had en twijfelde of de tv niet verder zou beschadigen tijdens het transport, was de voorraad opeens weg en waren er geen meer beschikbaar. Ik moest het maar zelf direct met Samsung regelen. Dit betekent weer andere nummers bellen en in de wacht hangen voor zo veel cent per minuut.

Dit alles zonder excuses of iets dergelijks.

Ik schaf een dure televisie aan, dan verwacht ik ook wel enige service. Ik heb nota bene nog bij aanschaf gevraagd hoe het met de service zit en daar was toen zogenaamd niets mis mee. In praktijk valt dat dus vies tegen.

heb 5 dagen TV gekekenn, na een hoop gebel moet ik nog anderhalve week wachten tot een samsung monteur langs komt. 5 dagen tv kunnen kijken en minimaal 2,5 week geen TV, dan mag je toch wel een excuus verwachten?

Create2Fit Naarden 01-02-2013

Geachte heer de Bruin,

De televisie die u bij ons had aangeschaft was de weekendknaller. Dit product liep zo goed dat onze hele voorraad na een aantal dagen op was, daardoor konden wij de televisie niet meer voor u omruilen. In onze voorwaarden wordt ook aangegeven dat een product waarvan het defect binnen 7 dagen bij ons gemeld wordt, omgeruild kan worden als deze compleet ( ook met verpakking ) is. De keus om de koop te ontbinden heeft de klant ook. Het is natuurlijk vervelend dat uw televisie binnen een week al kuren vertoont, onze excuses hiervoor.

De makkelijkste en snelste manier om het probleem op te lossen was op dat moment om contact op te nemen met Samsung. Bij Samsung kan er direct een afspraak gemaakt worden om een monteur aan huis langs te laten komen. Natuurlijk is het mogelijk om de aan huis service aanvraag via ons te laten lopen, alleen is dit vaak niet sneller of makkelijker. Samsung vraagt namelijk om gegevens van de televisie die wij niet hebben. Deze gegevens staan namelijk op de televisie en daar komt bij dat wij niet in de agenda van beide partijen kunnen kijken. Als de klant erop staat dat de aanvraag via ons verloopt, dan is dat natuurlijk geen probleem. Als deze opties niet zijn voorgelegd aan u, dan willen wij daarvoor onze excuses aanbieden.

Het is spijtig om te lezen dat u geen excuus heeft gekregen voor het ongemak. Hierbij willen wij aangeven dat wij het oprecht vervelend voor u vinden en hiervoor onze excuses willen aanbieden.

U geeft aan dat het 1,5 week heeft geduurd voordat er een monteur bij u langskwam. Dit termijn is onacceptabel! Wij hadden hier graag in willen bemiddelen om het termijn wat te verkorten.

Wij hopen dat uw televisie naar behoren werkt. Mocht dit niet zo zijn dan zou ik u willen vragen om contact op te nemen met onze klantenservice.

Bert de Rooij 10-01-2013

Bij het installeren stuitte ik op een probleem. Contact gezocht met plasma-discounter. In eerste instantie kreeg ik het telefoonnummer van Samsung, echter de telefoniste zag, dat deze op zaterdag niet bereikbaar waren. Zij is toen binnen hun bedrijf op zoek gegaan naar de oplossing en belde mij terug met de juiste oplossing.

Hans Last 10-01-2013

Ik heb geen klagen over de bediening. Heb de televisie zelf opgehaald en werd goed geholpen. Het kleine probleempje dat ik nog heb is dat ik mijn surround set niet in werking krijg met deze LG televisie. De aansluitingen die meegeleverd zijn doen het niet.

elsvanh 10-01-2013

Prima keuze uit soorten, modellen, maten led plasma etc. Handig te selecteren op de site. Bestellen en zelf ophalen in een paar minuten gepiept. Parkeren voor de deur. Nu 3 TV's daar gekocht en de volgende ga ik er zeker weer halen.

Hoeksma45 10-01-2013

Schitterende website met fantastische uitleg over de keuze die je wilt maken.De bereikbaarheid met eigen vervoer is uitstekend. De aankoop was direct leverbaar uit magazijn inclusief ophangbeugel. Verkoper is meegelopen naar de auto met meetlint of de doos met inhoud er in paste.Ik ben zeer tevreden over de beeldkwaliteit. In cmbinatie met WiFi is internet toepasbaar en biedt uitzending gemist ruim de gelegenheid programma's terug te kijken. Zelf opnemen is niet nodig.Alleen beloofde gratis ipad door Samsung laat nog steeds op zich wachten

rikke144 10-01-2013

Waarom moet ik €o,80 per minuut betalen voor telefonisch contact? Mag ik dit bizar vinden? Ben in de winkel prima geholpen door vakkundige mensen, de site is uitstekend, met instructiefilmpjes e.d., de winkel is goed bereikbaar.

Create2Fit Naarden 31-01-2013

Geachte heer / mevrouw,

Wij verschaffen heel veel informatie op onze website. We willen een drempel hebben voor de aantal telefoontjes die bij ons binnenkomen. Het is namelijk niet prettig voor de consument om een aantal minuten in de wacht te staan terwijl het antwoord ook te vinden is op onze website. Als de prijs verlaagt wordt dan zullen meer mensen de telefoon gaan pakken om hun vraag te stellen. De kans op een lange wachttijd is dan een stuk groter, waardoor de consument misschien wel duurder uit kan zijn.

Ook kan een vraag van een consument per mail gesteld worden. Wij reageren binnen 24uur op de binnenkomen e-mails.

Wij hopen dat wij u hierin iets meer duidelijkheid hebben kunnen geven.

ZegIkNiet 10-01-2013

Goede site. Alle informatie handig bijeen.
Bereikbaarheid site OK
Bereikbaarheid winkel OK
Ook terugbrengen schijnt heel soepel te gaan.
Nog even gebeld voor een vraag; duidelijk en goed antwoord.

joost van ee 10-01-2013

Waar de fout zat weet ik niet maar de vrachtwagen met de tv kwam wel op de dag dat hij moest komen nl op oudejaarsdag maar er was een klein foutje nl dat ze de tv niet bij zich hadden.Die zou (door wie weet ik niet)bij een verkeerde vervoerder zijn afgeleverd.Een paar dagen later heb ik hem alsnog geleverd gekregen,dit keer zonder problemen.

Create2Fit Naarden 30-01-2013

Geachte heer van Ee,

Allereerst willen wij onze excuses aanbieden dat uw televisie later bezorgd is dan afgesproken.

Op de dag dat u had aangegeven dat uw televisie niet was bezorgd, hadden wij contact opgenomen met onze vervoerder. Het bleek dat uw televisie verkeerd gesorteerd was en daarom niet afgeleverd kon worden op de afgesproken datum.
Op dat moment werd er direct contact gezocht met u om een nieuwe leverdatum af te spreken. U had aangegeven deze de volgende dag geleverd te willen hebben, dit werd dan ook direct voor u ingezet. De volgende werkdag werd de televisie op correct wijze bij u afgeleverd.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Na onze uitleg hopen wij dat u toch nog tevreden bent met uw aankoop.

Grisuams 10-01-2013

Very friendly attentive staff. Even helping to carry the big TV to the car and help load it.
Was not my first time shopping here and will for sure shop here again

blamsberg 10-01-2013

Ik had het product al gekocht en betaald bij een andere aanbieder. Nadat ik heb betaald kreeg ik een mail dat het product niet op voorraad. Ik heb de plasma discounter gebeld, zij gaven aan het product op voorraad te hebben. Vandaag besteld en betaald morgen had ik het in huis heel fijn. Het is een aanbieding geweest met de film Madagaskar, die zaten er niet bij, na een telefoontje kreeg ik alle uitleg wat ik moest doen om de films te krijgen. Super ga zo door!! Deze service kom je nog weinig tegen.

Kevin Leijendekker 10-01-2013

Prima televisie, voldoet aan de verwachting.
Levering keurig volgens afspraak.

Zeker voor herhaling vatbaar om hier producten te bestellen!

Karin1106 10-01-2013

Heb de tv nu een paar weken in bezit. Mooie tv met haarscherp beeld. Smart tv is een mooi product. Zeer tevreden over Plasma-discounter; levering binnen 2 werkdagen.

gjkampherbeek 10-01-2013

prima voorlichting, zeer snelle levering en in de winkel een heel prettige sfeer.
gewon een feestje om daar iets te kopen

Arjan van den Heuvel 10-01-2013

Mooie site met veel goede informatie, uitstekend advies en een mooi afhaalpunt. Ben ook erg blij met de TV

Jeroen Haarlem 023 10-01-2013

Zeer goede prijs
zeer goede telefonische servise en reservering
Zeer goed en snel geholpen bij het ophalen van de TV.
TV werd keurig tot in de auto aangeleverd.

Zorra0502 10-01-2013

Website : duidelijk en overzichtelijk

goede prijs / kwaliteit verhouding
levering op afgesproken tijd

After sales : nog niet nodig gehad :)

willywalden 10-01-2013

Website, telefonische bereikbaarheid etc zijn wat mij betreft uitstekend. Aftersales heb ik niet nodig, omdat ik bij eventuele klachten na aflevering van het produkt Create2Fit prima zal kunnen bereiken zoals dat ook bij eerdere momenten mogelijk is geweest.

K Bogaert 10-01-2013

Website, bestelling plaatsen probleemloos
Levering punctueel
Geen ervaring met aftersales tot nu toe

hellemons 10-01-2013

Erg goede service. Door de feestdagen was de tv een dag later, maar dit is natuurlijk geen probleem. De tv zelf is erg goed. Helder en makkelijk. Geen minpunten tot nu toe.

Runaate 10-01-2013

Erg overzichtelijke site. Makkelijk om aan te geven wat je voorkeuren zijn. Rond de feestdagen bestelling geplaatst. Vlugge bevestiging per mail.

De dag waarop het product geleverd zou worden, was op tijd bekend. Helaas stond hier geen tijd bij. Denk dat het door de feestdagen kwam. Dit is overigens ook door PostNL / TNT te doen, niet door de discounter. Ik ben erg tevreden!

74Ed 10-01-2013

snelle service, prima product, voldoet aan de (hoge) verwachting. Duidelijke beschrijving er bij en allerlei opties voor service.

verkaik150471 10-01-2013

gewoon super plasma discounter kunnen andere bedrijven nog wat van leren ....service is ook pervect ..helpen zelfs draagen naar je auto ..

Michael.L 10-01-2013

Via mn broer aan adres gekomen..regelmatig gecheckt tussen MM en Plasma-Discounter..uiteindelijk gekocht bij PD vanwege de prijs en van horen zeggen de service (nog niet nodig gehad).(bij MM wordt geen service verleend in eigen beheer).
Werd bij ophalen snel en keurig geholpen, mn bestellingen stonden al klaar en na hulp bij in auto krijgen was ik ook zo weer (tevreden) weg.

gerard 500 10-01-2013

Keurig bedrijf reageert binnen het uur op schriftelijke vragen of opmerkingen, alees wordt supersnel geregeld, kortom aanbeveling om hier te kopen

Henk v.Z. 10-01-2013

Snel en keurig afgeleverd goede beschrijving van het product tot in details. Ook de prijs was gezien andere bekeken aanbieders aan de goede kant

crinema 10-01-2013

Mijn mening is dat u personeel langs elkaar
werken,afsraken niet nakomen na tlf contact
over terug storten van het betaalde bedragen
van retour gezonden artikelen ,en wantrouwen
van personeel,en niet nakomen van afspraak voor
gereseveerde spullen.de Heer A van Dijk

jos Bouckaert 10-01-2013

Netjes en snelle levering.
geen problemen met iets.
Het apparaat werkt naar behoren.
De handleiding vind ik sumier en dat is zeker een minpunt.
Als je iets wil doen dan is het even een gezoek.

Tinushh 10-01-2013

Het produkt op een vrijdag rond 18.00 uur via internet besteld en de volgende dag (zaterdagochtend)is het bezorgd!
Het produkt was goed beschermend verpakt in een doos.
Goede en snelle levering.

Koen1992 10-01-2013

Prima tv voor dat geld.Super snelle levering en je word keurig op de hoogte gehouden over de status van je bestelling.Prima webshop nu voor de 2e maal iets gekocht.

agnomen 10-01-2013

3,8
Ik ben totaal niet te spreken over de plasma-discounter!!! Het is nog erger dan een broodjeszaak, het is doorgaans stervensdruk, waardoor je geen tijd hebt een verkoper te spreken te krijgen. Als je er eentje hebt is deze alleen gefixeerd om hun merk te verkopen.
Ik heb uiteindelijk een Samsung tv gekocht, ik doe het écht nooit meer. 's Avonds heb ik 'm geinstalleerd en drie uur later was 'ie doorgebrand, wat een troep!!!
Volgende dag de tv retour gebracht en mijn geld terug ge-eist, waar ze eerst niets van wilden weten.
Voorlopig geniet ik nog maar van mijn oude vertrouwde Sony Trinitron tv, deze doet het altijd!

Hugo de Vries 23 10-01-2013

Ben zeer tevreden over Plasma-discounter. Prima uitleg over de producten d.m.v. filmpje, snelle levering en zeer scherpe prijzen.

JW. van Buuren 10-01-2013

Goeie ervaringen met dit bedrijf. Geen onzinnige en overbodige zaken. Bestellen/reserveren via het web en daarna netjes ophalen in Naarden. De prijs is gewoon meer dan prima en de bijbehorende service ook! Ik heb in het verleden ook meerdere spullen afgenomen en ok de dienstverlening na aankoop is uitstekend. Ik kan dit bedrijf dan ook zeer zeker aanraden.

friesland 53 10-01-2013

De webpagina is mooi overzichtelijk , na veel gesurft op het net zijn ze daadwerkelijk de goedkoopste en service, klantvriendelijkheid en telefonische bereikbaarheid uitstekend.

Mvg Henk

d. de graaff 10-01-2013

Goede en snelle service. Klantgericht en Vriendelijke medewerkers. Echt een aanrader koffiediscounter!!

kevibu 09-01-2013

Prima geregeld! Maandagavond om 19:30 besteld, volgende dag om 18:00 in huis. Kon alles netjes via een code volgen (dit is tegenwoordig wel standaard, maar toch). Voor de rest geen contact nodig gehad, dus kan daar niet over oordelen.

M. de Raad 09-01-2013

Duidelijke site, telefonisch goed geholpen na vraag.
Keurige aflevering tv toestel. Kortom tot nu toe een
tevreden klant!

hendrik67 09-01-2013

Mijn vorige dvd speler was stuk binnen de garantie termijn. Ik ben op een zeer goede en plezierige manier geholpen en ben wederom tevreden met het product en Plasma-Discounter.

TJGKessels 09-01-2013

Website:
De website is overzichtelijk, wat het prettig maakt de verschillende producten te bekijken. De introductiefilmpjes bij de producten gaven mij een goed beeld van de producten, wat net dat extra beetje informatie geeft wat je vaak zoekt. Ik mistte alleen de optie verschillende producten met elkaar te vergelijken. Daarom 8/10.

Bereikbaarheid:
Als we het over de bereikbaarheid hebben van de website via de smartphone alsmede de laptop, is Plasma-discounter.nl goed bereikbaar. Over de bereikbaarheid qua service kan ik geen uitspraak doen, aangezien ik hier geen gebruik van heb gemaakt. Mocht ik dit wel willen doen, is het goed aangegeven hoe en waar ik zou kunnen doen. Wellicht in de toekomst een Plasma-discounter app? Daarom 8/10.

Bestelling en levering:
Op zowel de gang van zaken omtrent de bestelling en de levering, heb ik niets aan te merken. Ik kon een goede inschatting maken van de levertijd, wat erg prettig is als je zit te wachten op je aankoop! Sneller is (in dit geval) beter. Voor mij was het vervelend dat het weekend er nog tussen zat! Daarom 8/10.

After sales:
Het feit dat ik dit verhaal aan het typen ben zegt al genoeg. De moeite die ik neem om anderen te wijzen op de prettige ervaring die ik heb gehad met Plasma-discounter is te danken aan de manier hoe zij mij behandeld hebben, prima! Daarom 9/10.

htk 09-01-2013

via website gekocht, icm telefonische ondersteuning qua bestelling. Hoewel heeel erg druk, hadden verkopers voldoende tijd voor de bezoekers.

elsvanh 09-01-2013

Ruime keuze op de website, makkelijk te vinden op merk, soort en formaat om maar een paar eigenschappen te noemen. Bestellen en even naar Naarden rijden, voldoende parkeerplaats en binnen 10 minuten weer wegrijden. Super. Van vorige aankoop weten we dat telefonische ondersteuning ook prima is. Met deze aankoop niet nodig gehad. Dus daardoor geen beoordeling voor de after sales.

Teun60 09-01-2013

Prima website, duidelijk en boordevol informatie. Goed te bereiken met voldoende parkeergelegenheid. Vriendelijk personeel, war duidelijke uitleg geeft en de tijd voor je heeft. Helemaal top. Zal niet snel meer naar een andere winkel gaan, want de bediening hier is geweldig en in andere zaken vaak ver te zoeken.

Karl&Hanny Boss 09-01-2013

We hadden ons al eerder bij Plasmadiscounter gekeken.
26 december 2012 toestel besteld met Hust-Racks JRA150.
Kwaliteit ,aflevering en de prijs zijn OK.
We wachten nog op aansluiting glasvezel.
nu al thelemaal tevreden.

L. Hoogland 08-01-2013

Zeer overzichtelijke website met zeer veel informatie. Bestelling is snel geleverd en was duidelijk van tevoren aangegeven.

fredo2013 06-01-2013

Perfect geleverd, scherpe prijs. Zeker aan te raden. De after sales heb ik (gelukkig) niet nodig gehad.

GHJ 05-01-2013

Bestelling direct verwerkt en inderdaad; voor 2000 uur besteld, volgende morgen! al in huis. Installatie sprak voor zich, perfecte service!

mRoomer 30-12-2012

Na lang dandeken naar Naarden gereden en een mooise Sony HX750 gekocht. Eerst thuis alle filmpjes van Tom Coronel bekeken van dit model. Nu super tevreden na top advies van de verkoper.

Henk Veerman 28-12-2012

Vanmiddag eindelijk een flatscreen TV gekocht. Mjn zoon raadde me aan om naar plasma-discounter te gaan. We hebben een philips pfl5507 gekocht. Eerst gekeken op de website. Mooie video met Tom Coronel die de features van de TV mooi uitlegde. Prima service in de winkel. Vriendelijke bediening en uitstekend advies. Een aanrader dus !!

Nicol-66 28-12-2012

Bezuinigd op een doos.

Het weekend een Blu-ray speler gekocht voor een verjaardagscadeau van mijn man.
Omdat mijn man altijd thuis is voor werk hebben wij het een cadeau op naam van mijn dochter besteld zodat hij het pakketje niet open zou maken.
Toen wij dinsdag na ons werk thuis kwamen was tot onze verbazing de Blu-ray speler geleverd zonder verpakkingsdoos en direct zichtbaar de Blu-ray speler en door de bijna jarige aangepakt.
Weg verassing wij hebben dus niet op zijn verjaardag de Blu-ray speler meer gegeven want ja hij wist het al het cadeau was nu al door de postbode gegeven.
Erg teleurstellend en dat alleen omdat de webwinkel bezuinigd op een doos om de Blu-ray speler .
Wij vinden het tevens in deze cadeau periode en kwetsbaar voor kwijt raken van pakketjes dat er niet een simpele bruine doos om het artikel zit.Heb nog een reactie geplaatst op de website maar deze is nooit geplaatst en niets meer van gehoord.

wjonker 27-12-2012

Vandaag eerste tv gekocht samen. Goed geholpen. Snelle service. En super prijs! Zeker een aanrader. En volgende tv gaat hier ook zeker vandaag komen!