Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

helma63 10-01-2013

Duidelijke website, makkelijk te navigeren. Supersnelle levering en makkelijk te volgen via track and trace.

Televisie prima kwaliteit voor niet veel geld en formaat is prima voor een studentenkamer.

L.ravelijn 10-01-2013

Snelle evering, precies zoals aangegeven. Tevreden over de prijs.
Duidelijke website met voldoende productomschrijving

Reinier Scholtus 10-01-2013

Bestelt op vrijdagochten, zaterdag al in huis. Helemaal super. Had een CAM module teruggestuurd, omdat deze wat storing gaf. Zonder problemen nieuwe toegestuurd gekregen. Heel vriendelijke klantenservice. Helemaal tevreden klant. Aanrader!

Eugene013 10-01-2013

Snelle levering. Heldere handleiding.
Kortom, ik ben zeer tevreden over de wijze waarop plasma-discounter.nl te werk gaat.

whale2013 10-01-2013

prima website ; uitstekend bereikbaar ; bestelling op zondagmiddag; maandagochtend geleverd; goed product nog geen after sales ervaring

patrickdahn 10-01-2013

heb de tv gekocht mede omdat er een gratis 3d camcorder thuis gestuurd zou worden. dat was een actie van lg uit maar heb 3d camcorder nogsteeds niet in huis,het is een strijd over en weer. heb alles netjes opgestuurd volgens de actie-procedure en gemaild maar t lijkt er sterk op dat lg liever niets opstuurd. dus mensen trap niet in de actie van lg,vind t jammer dat t zo moet lopen maar ben erg teleurgesteld in lg.

Willem van der Sluis 10-01-2013

Zeer goed geholpen met advies van één van de verkopers.
Minpunt vind ik wel dat de artikelen die op de website staan, vaak niet uitgestald in de winkel te bekijken zijn, alleen een apparte afdeling van Sony.
Hierdoor kan de klant niet altijd het artikel bekijken of zien, waardoor men niet weet wat hij koopt.
Verder een zeer goede service!

Jur2012 10-01-2013

Goeie service door te kunnen reserven en indien op voorraad te kunnen ophalen. Nette behandeling en vriendelijk personeel.

MdeGoed 10-01-2013

Blu-ray speler tegelijk met een TV besteld. Binnen twee dagen de spullen in huis. Informatie over het tijdstip van levering verliep zeer accuraat.

Een door mij verkeerd bestelde kabel via de retourbon terug gestuurd. Ook hiervan weer snel een email ontvangen en het geld terug gekregen. Later een nieuwe kabel besteld. Wederom een snelle levering. Perfect!

Dit was mijn eerste bestelling bij Plasma-discounter. Ik ben zeer tevreden!

MdeGoed 10-01-2013

Snelle levering van de Plasma-discounter. Binnen twee dagen de nieuwe TV in huis. Informatie over het tijdstip van levering en het 'volgen' van de levering was perfect.
Zeer tevreden!

Ik had een kabel mee besteld, maar deze bleek te kort. Via de retourbon de kabel terug gestuurd (in originele verpakking) en een andere besteld. Ook dit verliep soepel en snel.
Grote klasse!

Senior Willem 10-01-2013

Website geeft zinnige informatie over het product door de video presentatie.
Door ligging in industriegebied naast de A1 is de bereikbaarheid prima.
Open op zondag was een aangename verrassing.
Levering uit voorraad; sneller kan niet.....

F.A 10-01-2013

Goede Prijs en info op de webside , en tevens een perfecte en snelle bezorging .
Je wordt per sms op de hoogte gehouden van hoe laat ze het product precies komen bezorgen.

Philip1962 10-01-2013

Goede uitleg en deskundige afhandeling.
Ga zeker weer naar deze winkel.
Net en vriendelijk personeel.

J.H.J. Janssen 10-01-2013

Televisie is tot op heden perfect. Meer mogelijkheden dan gedacht. Eenvoudig alles te installeren.
Bestelling en reservering via Internet liep voortreffelijk. Service bij het afhalen goed. After sales nog moielijk te beoordelen want heb die nog niet nodig gehad.

Bazz1 10-01-2013

Enorm snelle levering met goede klantenondersteuning! Voorlopig nog geen ervaring met service aangezien mijn televisie het nog gewoon doet:)

HansjePee 10-01-2013

Snelle service in de winkel. Ik wist wat ik wilde en de verkoper was top. Binnen 5 minuten er in en er uit!

D-leone 10-01-2013

Ik wist wat ik wilde hebben en ben opzoek gegaan naar de goedkoopste aanbieder die ook nog eens snel kon leveren. kwam toen bij plasmadiscounter.nl uit.
Goedkoop en geleverd binnen 24uur. klasse!

D. Hageman 10-01-2013

Het was allemaal in zeer korte tijd geregeld. Makkelijke betaling, vrijdag besteld zaterdag in huis. Kon heel goed volgen waar mijn tv was en hoe laat hij ongeveer gebracht zou worden.Niets dan lof, beloftes op de site helemaal waargemaakt.

J P Severijns 10-01-2013

Een zeer goede uitleg over het produkt door middel van een filmpje, zodat je weet wat het produkt kan en wat niet en met hart en ziel uitgelegd door een man met kennis van zaken! Als de aftersales indien nodig,ook zo voortreffelijk is een dikke aanrader

T. Bruinenberg 10-01-2013

alles is naar wens verlopen zoals telefonisch (vriendelijke en netjes)De website duidelijk. en vandaag besteld morgen in huis. Super.

ontevreden klant uit belgie 10-01-2013

4,2
Beste,

Uw begint uw mail met: ""Het is nu enige tijd geleden dat u een apparaat bij ons heeft aangeschaft en we hopen dat dit goed bevalt"".

Het is inderdaad enige tijd geleden dat ik een tv heb besteld, ik heb hem jammer genoeg nog maar twee dagen!! Er zijn meer dan 33 mails tussen jullie en mij moeten gaan vooraleer ik mijn tv had!!

Jullie service is een ECHTE SCHANDE!!! Ik kreeg jullie website aanbevolen en vond onmiddellijk mijn goesting in de vorm van de weekendknaller. Op jullie stockmeter stond dat er nog ruim voldoende in stock waren en dus deed ik onmiddellijk mijn bestelling met de bijhorende betaling via Visa. Twee dagen later echter kreeg ik een mail dat er geen meer in stock waren en dat de levering wat langer op zich ging laten wachten. Daarna kreeg ik een mail dat mijn betaling "mogelijk verdacht" was en dat de koop niet door kon gaan. Andere mails waren dan weer dat alles in orde was, dan moest ik de betaling nogmaals doen, dan waren er weer geen tv's en zo ging het maar verder...

Toen uiteindelijk de levering kwam, was mijn week vakantie weeral teneinde en was er in de week niemand thuis die de levering tijdens de kantooruren kon aannemen. Bemiddellen daarover ging niet: ik kreeg telefoon met het uur van de levering en zo was het, niet anders... Daardoor heb ik nog iemand moeten gaan zoeken die bij mij thuis op de levering kon wachten...

Het leek of ze binnen de firma niet communniseerden, elke mail (soms drie mails per dag) sprak de vorige weer tegen. Ik heb 10 dagen stress gehad door heel dit gedoe, terwijl jullie een vlotte verkoop garanderen!!

Nu heb ik mijn tv, hij is zeer mooie en werkt tot hiertoe goed. Ook de prijs is echt top!! Toch zal ik NOOIT meer bij jullie bestellen!!!!!!!

Zo de klant aan het lijntje houden, wat een gedoe!!!!!!!

mvg

Create2Fit Naarden 01-02-2013

Geachte heer / mevrouw,

Allereerst wil ik u onze excuses aanbieden over de onduidelijkheid van uw bestelling.

Uw bestelling die met een creditcard betaald is, was op een zondag geplaatst net voor het nieuwe jaar. Creditcard betalingen worden altijd eerst gecontroleerd vanwege fraude. Dit duurt 1 werkdag. Door de feestdagen duurde de controle helaas een dag langer. Waarschijnlijk heeft u daarom eerst de mail gehad dat wij geen voorraad meer hadden en daarna de mail dat uw betaling mogelijk verdacht was. Na de laatste mail werd uw bestelling direct geannuleerd en kon er een nieuwe bestelling geplaatst worden met een andere betaalwijze. Onze excuses voor de onduidelijkheid hierin.

Toen er weer voorraad was van de televisie had u een nieuwe bestelling geplaatst. Deze was op 04-01-2013 goed doorgekomen in ons systeem en direct meegegeven met onze vervoerder. Onze vervoerder had contact met u opgenomen over de levering. Wanneer deze kon plaatsvinden. De chauffeurs krijgen een route waar zij zich aan moet houden, helaas kunnen zij hier niet van afwijken. De tijdindicatie die de vervoerder geeft kan daardoor helaas niet gewijzigd worden.

We zijn het met u eens dat de communicatie stroef is verlopen en willen daarom onze excuses aanbieden. Het is vervelend dat u in het begin van proces geen duidelijkheid heeft gekregen, waardoor de frustratie behoorlijk op kan lopen. Uw klacht zien wij ook als een verbeterpunt en gaan hier direct mee aan de slag, zodat dit in de toekomst voorkomen kan worden.

Wij willen u nogmaals onze excuses aanbieden voor het falen in onze communicatie naar u toe.

hoelahoep23 10-01-2013

ik heb de tv snel gekregen maar in een erg beschadigde en met tape aan elkaar gehouden verpakking. Hierover heb ik gemaild met Pasma-discounter en meteen een keurige reactie gekregen.

Nico2364 10-01-2013

Mooie, duidelijke en overzichtelijke website. In de winkel is men duidelijk ingesteld op het netjes maar vlot afhandelen van de klanten. Door de prima website had ik mijn keus dan ook al voor 99% gemaakt. Vlotte service en een goede bereikbaarheid. Erg druk, maar ondanks dat vlotte afhandeling.

hoetmer1 10-01-2013

Gewoon goede duidelijke website.
Goede snelle levering.
Vragen worden snel en goed behandeld.
Prijzen zijn altijd een van de goedkoopste, maar de service is prima.

Henry19666 10-01-2013

Mooie tv en alles doet het naar behoren.De panasonic plasma tv van 50 inch die ik in 2011 heb gekocht,een juweeltje aan de muur.Zelfs de buren genieten ervan,denk dat ik ze om kijkgeld ga vragen.

Petrof1954 10-01-2013

Dit is de 2de televisie die wij bij hun kochten. Bij de eerste televisie kregen wij een probleem, dat door hun netjes werd opgelost. Wij zijn tevreden.

Janpau 10-01-2013

Met plasma discounter is niets mis mee. Levering snel door TNT, dus gewoon zelf alles installeren in tegenstelling tot andere reviews die beweren dat een medewerker je tv komt installeren en de oude gratis meeneemt. Niet dus. Je moet wel de gok durven nemen dat het gekochte product ook is wat je zoekt, maar je hebt 14 dagen zicht termijn.persoonlijk koop ik voortaan liever in een winkel waar ik het product direct kan zien,

wimenmarion 10-01-2013

Ik ben blij om de tv bij Plasma-discounter gekocht te hebben,website geeft goede en voldoende informatie,ze houden zich aan hun afspraak,en product is helemaal naar wens en ok.
Na een paar weken wordt je gevraagd of alles met je product naar wens is en dat is pas klantgericht!!
Wij kunnen Plasma-discounter van harte aanbevelen.

roberto 1961 10-01-2013

Prima winkel,hadden spullen via internet besteld volgende avond naar de winkel ordernummers laten zien spullen werden uit magazijn gehaald ondertussen afgerekend.
Werden keurig geholpen,hielpen ook mee de dozen naar de auto te brengen.

Plasma liefhebber 10-01-2013

Plasmadiscounter hele goede service en levering. Ik ben hartstikke tevreden en niet onbelangrijk over het product des te meer!
Aan te raden webwinkel. Ik kom zeker terug.

F.Mentink 10-01-2013

Zeer snelle en goede afhandeling. Geen gezeur van het is niet op voorraad etc. Hoe eventuele garantieproblemen worden afgehandeld weet ik niet omdat ik daar(nog)geen ervaring mee heb (maar uit andere reviews lijkt dit wel in orde te zijn.

Rina B29 10-01-2013

Prima product - beantwoordt aan verwachting - het product werd snel per post geleverd - aanmerkelijk goedkoper dan winkelketens

v.der Veen 10-01-2013

Heel prettig om op deze manier zaken te doen.
De goedkoopste en als je ´m reserveert en ophaalt, weet je zeker dat je niet voor niets gaat. Kan zelfs online bestellen en dezelfde dag ophalen! Hier ga ik vaker komen!

Jan GH 10-01-2013

6,3
Beperkte klant ondersteuning in showroom beschikbaar. Beperkte kennis van sommige producten. Vaak lange afhandeltijd van bestelling bij ophalen.

Yvonne B. 10-01-2013

Via de website besteld en zelf opgehaald! De website is vriendelijk in gebruik en geeft ook aan of het artikel voorradig is.
Je kunt ook aangeven op welke dag je het artikel[s] wilt komen ophalen en tot die tijd wordt het gereserveerd, super!
Bereikbaarheid is goed met voldoende ruimte om te parkeren.

Sébastien T 10-01-2013

Prachtig after sales service en beschikbaarheid. Mijn televisie was blijkbaar verkeerd als retour beschouwd door de leveraar - ik heb dus mijn televisie 1 week later dan voorzien gekregen. Dank zij de heel goed after sales service, is alles in orde gekomen en heb toch mijn televisie voor de Kerstdag kunnen hebben.

Gerald1975 10-01-2013

We hebben een homecinemaset gekocht bij PlasmaDiscounter. De site was erg overzichtelijk om te vergelijken en de prijs was scherp (en daar gaat het toch veelal om). Levering al direct de volgende middag, super! Bij de cinemaset zat een Samsung kortingsactie. Na een mailtje naar Plasmadiscounter hoe dit te activeren, binnen een half uur reactie met heldere uitleg en een directe link. Ideaal. En bij het product (extra infoblaadje) als ook in een mailtje na levering werd duidelijk gewezen hoe te handelen als het product eventueel niet naar wens was. Boven verwachting positief. Plasmadiscounter maakt wat mij betreft de de veelal kille internetwinkels weer persoonlijk en toegankelijk.

Padding 10-01-2013

De bezorging liet te wensen over. De site van selektvracht werkte niet en het product kwam 4 dagen later als belooft.

Anoniem 25-01-2013

Geachte heer / mevrouw,

Vervelend dat u de bestelling 4 dagen later heeft ontvangen, onze excuses hiervoor.

Als u de bestelling in de drukke december maand heeft gemaakt, dan kan het gebeuren dat de vervoerder enige vertraging heeft opgelopen, maar 4 dagen vinden wij wel erg lang. Wij verlangen van onze vervoerder dat een bestelling de eerstvolgende werkdag wordt geleverd als deze voor 20:00 uur is besteld. De levertijden die op onze website staan daar willen wij ons graag aan houden. De klacht zouden wij graag bij onze vervoerder willen neerleggen, daarom willen wij u vragen of u de bestelgegevens van uw bestelling naar ons toe wilt sturen, zodat de onze vervoerder hierop aangesproken kan gaan worden.

Mocht u de bestelgegevens willen opsturen dan kan dat naar Tim@create2fit.com.

Nogmaals onze excuses voor de lange levertijd.

Klantenservice Create2fit / Plasmadiscounter

Alfred25 10-01-2013

Goede prijs kwaliteit verhouding. Deskundig en behulpzaam personeel. Snelle levering product. Winkel goed toegankelijk.

Benneman 10-01-2013

Prettige en snelle bediening aan de zaak.
Betaald.... en daar staat een vriendelijke jongeman al klaar met het product vanuit het magazijn. Fantastisch.
En ook nog een heel scherpe prijs.
Van harte aanbevolen!

fam. mols 10-01-2013

goede uitleg en service, en goedkoop.goed overzicht op de website.aardige verkopers.dat was het een aanrader.

Bazzaz 10-01-2013

Ik heb bij Plasma-discounter een tv beugel besteld om mijn tv netjes aan de muur te kunnen hangen, binnen 2 werkdagen had ik de beugel al thuis.
De beugel is van goede en stevige kwaliteit en duidelijk te monteren dus ook daar geen klagen.
Mocht ik nog eens iets nodig hebben zal ik zeker weer bij plasma-discounter terecht komen.

Donkeysbridge 10-01-2013

de beloofde levering van de volgende dag werd niet gehaald. De koerier had problemen met het systeem waardoor ik ipv een dag ruim een week heb moeten wachten op de levering. Jammer. Het voortraject en communicatie ging zo goed.

sybhoornstra 10-01-2013

Artikel moest retour omdat het niet bruikbaar was in mijn geval.
Na contact opgenomen te hebben kon het zonder problemen retour gestuurd worden onder een antwoordnummer.
Uitstekende service dus

dick 65 10-01-2013

6,8
De nalevering lang op moeten wachten, geschiede pas na telefonisch contact. ik had het idee dat ze ons waren vergeten,

Create2Fit Naarden 01-02-2013

Geachte heer / mevrouw,

Onze excuses dat wij u het gevoel hebben gegeven dat wij u waren vergeten.

Normaliter wordt alles goed bijgehouden, maar we willen hier graag dieper inkijken.
Graag zouden wij uw bestelgegevens willen ontvangen, zodat wij de situatie kunnen nalezen en hopen het een en ander dan te kunnen verduidelijken. Mocht u de gegevens willen sturen, dan kunt u dat doen naar Tim@create2fit.com.

We hopen dat u hierin mee wilt meewerken. Nogmaals onze excuses voor het nare gevoel dat wij u gegeven hebben.

Joshua van Gelder 10-01-2013

Zeer tevreden met mijn bestelling bij Plasma-Dicounter. Bestelling geplaatst en meteen de volgende dag al het scherm binnen gekregen. HDMI kabel die ik er bij had bestelt prima bijverpakt. Zeer tevreden met alles en zal zeker nog een keer terugkomen als ik een wat groter budget en wat meer ruimte heb.

dj.vanstraalen 10-01-2013

Een geweldig product gekocht bij een geweldige zaak. Vakkundig personeel. Je gaat met een goed gevoel naar de winkel en je gaat met een nog beter gevoel weer naar buiten. Grote klasse.

Gary Lawrence 10-01-2013

Alles liep in principe goed behalve PostNL die eerst melde dat ze de volgende dag niet zouden afleveren en toen de volgende dag wel ! Niemand thuis dus geleverd de volgende dag. Voor ons geen probleem.

Allfred 10-01-2013

Snelle levering, mooi product. Over de levensduur kan ik weinig zeggen na 3 weken. Maar mijn dochter is er blij mee, vooral de mogelijkheid om om te schakelen naar 3D.

Fred Kerkvliet

rino001 10-01-2013

niet te geloven dat een bedrijf zo kan werken , diverse aanmaningen gekregen voor een product wat ik niet gekregen heb , geen reactie op e-mail en diverse track en trace code’s gekregen van een niet te leveren produkt

Create2Fit Naarden 31-01-2013

Geachte heer / mevrouw,

Allereerst wil ik u onze excuses aanbieden voor de diverse aanmaningen die u gehad heeft.

Wij hadden 2 dagen na uw bestelling ( ivm weekend ) u per mail op de hoogte gebracht, dat uw bestelling niet in voorraad was. In de mail hadden wij u een aantal opties gegeven, zoals het annuleren van de bestelling of de optie om te wachten tot het product weer in voorraad is. Helaas hebben wij nooit een reactie hierop ontvangen, waardoor uw bestelling enige tijd open stond in ons systeem. Hierdoor heeft u betalingsherinneringen ontvangen van de organisatie Afterpay. Onze excuses dat wij uw order verder niet meer in de gaten hadden gehouden.

Na ons contact op 18-01-2013 is uw order direct geannuleerd. Mocht u nog steeds betalingsherinneringen ontvangen, dan horen wij dat graag van u.
U kunt dan mailen naar Tim@create2fit.com.