Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Martje Gezina 12-01-2013

Zeer snelle levering en prima service: je wordt goed op de hoogte gehouden van de bestelling/levering. Fijn ook dat Plasma Discounter telefonisch zo goed bereikbaar is en dat je snel een medewerker aan de lijn krijgt. Ben goed en vriendelijk geholpen. Al bij al heel tevreden.

D.Dreese 12-01-2013

Hele mooie Tv's voor een hele goede prijs. Snelle en correcte service.
Ik had natuurlijk niet anders verwacht!

Ger001 12-01-2013

Goede hulp bij het uitzoeken van een tv.
Vriendelijk personeel.
Goed bereikbaar.
Klantgerichte mensen.

w.veldhuisen1 12-01-2013

Op de site gereserveerd en op een zondag middag even opgehaald dit was een weekend knaller dus reserveren was wel zo handig vanwege het scherpe prijspeil.

P. Slegtenhorst 12-01-2013

6,2
Mooi toestel voor een zeer goede prijs, echter zijn de verkopers niet voor onderhandeling vatbaar.
Wilde namelijk ook een samsung home cinema set aanschaffen echter wilde de verkopers niet van een mooie prijs weten. Terwijl ze niet eens de goedkoopste waren met de Home Cinema. Ze verkochten liever alleen de tv ipv tv met home cinema. Dus mensen, voor onderhandelen hoef je er niet heen te gaan. Erg jammer.

Anoniem 23-01-2013

Geachte heer / mevrouw Slegtenhorst,

Wij zijn altijd bereid om te kijken of we nog iets met de prijzen kunnen doen. Als discounter proberen wij onze prijzen altijd zo laag mogelijk te houden, zodat de consument niet teveel betaald. Hierdoor zijn onze marges over het algemeen zeer laag. Het is dus niet altijd mogelijk om dan nog iets met de prijs te kunnen doen, maar zoals eerder aangegeven zijn wij altijd bereid om te kijken of we nog iets met de huidige prijs kunnen doen.

Wij hopen dat we iets meer duidelijkheid hebben kunnen geven hierin.

Klantenservice Create2fit

Hennie1959 12-01-2013

Heldere uitleg op de website: de filmpjes tonen echt alles was je wilt weten. Uiteindelijk ben ik toch naar de winkel gegaan. De verkoper nam alle tijd om vragen te beantwoorden, waardoor ik tot een goede keus kon komen.

Reintje22 12-01-2013

Prima snelle uitgevoerde bestellingen. Positief over Plasma Discounter. Alleen de afhankelijkheid van de bezorgdienst,zou mij als bedrijf enigszins zorg geven. De beide voorwaarden van beide bedrijven komen niet helemaal overeen.

Mario2012 12-01-2013

De website is duidelijk en overzichtelijk.
De bereikbaarheid is prima. Parkeren is geen probleem.
Ik heb het product afgehaald, dus hoe bestellen en bezorgen gaat, weet ik niet.

alexfahr 12-01-2013

Bereikbaarheid locatie Naarden is zoeken.
Jammer dat geprobeerd werd de prijsdaling tussen reserveren en levering niet door te berekenen.

Anoniem 25-01-2013

Geachte heer / mevrouw,

Vervelend dat u onze showroom niet makkelijk kon vinden. Op een industrieterrein kunnen de vele zijstraten best verwarrend zijn.
Door de vele vlaggen voor onze showroom proberen wij toch nog een beetje op te vallen.

Wij begrijpen niet zo goed wat u bedoeld met de prijsdaling tussen het reserveren en de levering. Zoals wij het zien heeft u de televisie namelijk gekregen voor onze laagste prijs. Daar komt bij dat als u een product bij ons reserveert u deze ook reserveert voor de prijs waarvoor het product op dat moment staat. Deze prijs wordt dan ook afgerekend bij ons in de showroom.

Wij willen u vragen of u de situatie voor ons kan verduidelijken, zodat wij u wellicht verder kunnen helpen.U kunt uw reactie sturen naar Tim@create2fit.com.

Wij hopen spoedig van u te horen.

Klantenservice Create2fit / Plasmadiscounter.nl

A.M. Noorlander 12-01-2013

Prima winkel. Goede service en wat natuurlijk het belangrijkste is, een goede prijs. Voordeliger dan waar ook.

nusagirl 12-01-2013

De bestelling en levering was echt goed. De afspraken die gemaakt zijn die zijn goed nagekomen. Je word per mail op de hoogte gehouden wbt levering en daarna wanneer ze het komen brengen

cheesie 11-01-2013

mooie overzichtelijke site en alles word duidelijk verteld en afgebeeld.Wij gaan zeker nog een kreer terug

Marco vK 11-01-2013

Eerst een TV besteld bij Bobshop. Zaterdagmiddag bleek echter dat ik voor niets was thuisgebleven en heb ik een TV besteld bij Plasma-Discounter. Een uurtje later opgehaald in Naarden. Prima bereikbare mooie winkel met genoeg gratis parkeerplaats voor de deur. Binnen 10 minuten stond ik met TV weer buiten en heeft de vriendelijke eigenaar (bekend gezicht...) mij geholpen de TV in de auto te zetten. Daarvoor heeft hij het ook nog vakkundig uit de doos gehaald want die paste niet in de auto.

Nico Molenkamp 11-01-2013

Snelle levering van kelderkoopje. Helaas niet volgens de specificatie zoals ik verwachtte. Hoe dat komt laat ik in het midden. Misschien heb ik niet goed gekeken, misschien heeft Tom een tikfout gemaakt. Ik heb de tv zelf teruggebracht en deze zou meteen terug genomen worden. "No questions asked." Ware het n9iet dat ik vroeg om een vergelijkbare vervanger voor eenzelfde prijs. In eerste instantie was die er niet maar op eigen initiatief is de verkoper verder gaan speuren en kon toch nog aan mijn wens voldoen. Ik was akkoord met de tv en de prijs die hij gevonden had. Binnen 5 minuten was het oude toestel ingenomen, het nieuwe toestel ingeladen en reed ik tevreden huiswaarts.

Hussem 11-01-2013

TV bevalt zeer goed. Rustig duidelijk beeld.
Kosten van te veel bestelde en geweigerde muurbevestiging snel terugontvangen.
Kreeg zelf de ontvangst van digitale kanalen via een CI-module van de lokale provider DELTA, gekocht bij de Mediamarkt in Middelburg en aldaar geactiveerd voor de digitale ontvangst van DELTA, op de TV niet aan de gang. Handleiding van deze CI-module verwees voor dit doel naar de handleiding van het type TV.
Deze opstart gegevens zaten helaas niet bij de TV ! Op 24 december j.l. aan de hand van duidelijke telefonische instructies van de heer XXX van uw Service Afdeling, de digitale kanalen aan de gang gekregen.
Mijn advies: Korte puntsgewijze opstartprocedure voor de ontvangst van digitale kanalen via een CI module bij elke afgeleverde LG TV voegen.

nummer 200 11-01-2013

1 De website is door mij vrijwel niet gebruikt. De winkel in Naarden is voor mij snel bereikbaar.
2 Winkel zeer goed bereikbaar.
3 Levering keurig volgens afspraak met de verkoper

Ikvind het niet van respect getuigen dat in de tekst over je en jou wordt gesproken. Jullie weten toch niet met wie je contact hebt.

superlite 11-01-2013

2,3
Op 11/11/2012 een Philips 3D Blu-ray BDP 9600 besteld om voor de Kerst 3D filmen te kijken op onze nieuwe 3D televisie. Mail met orderbevestiging ontvangen (11/11/2012). Mail met betalingsbevestiging (11/11/2012). Mail met verzendorder track & trace(12/11/2012). Mail met niet op voorraad (12/11/2012). Gebeld. Bestelling zou met 10 dagen bezorgd kunnen anders wordt er teruggebeld. Na 10 dagen (22/11/2012)geen telefonisch tegen bericht. Na 4 weken toch maar eens gebeld. Niet leverbaar. Na de Kerst een mail betreft de levering van het nieuwe model BDP 9700. Bestelling, levering en service zeer zeer slecht.

Pokketok 11-01-2013

Erg goede webwinkel. Kundig en behulpzaam personeel. Na een teleurstelling over een product wat niet op voorraad bleek te zijn, een goed advies gehad over een ander product. Er viel zelf wat over de prijs te onderhandelen. Na 1 telefoontje werden ook deze afspraken (terugstorten van de korting) goed nagekomen.

myself 1970 11-01-2013

Prima zaak snel en goede levering besteld rond kerst dus post had er wat meer moeite mee!aanrader voor online shoppen

dekooi 11-01-2013

Fijne zaak met veel modellen ten toon gesteld. Daardoor valt er goed te vergelijken. Het was wel erg druk maar des ondanks niet al te lang gewacht.

TIP, in zo'n grote winkel lijken tvs kleiner dan ze echt zijn :-)

Bram 13 11-01-2013

De Plasma Discounter is een zeer overzichtelijke website met bijzonder goede goede producten voor een lage prijs. Ook de levertijd is zeer snel.

JC van Doesburg 11-01-2013

Via kieskeurig.nl ben ik op de site van Plasma discounter gekomen waar ik een prima keus kon maken.
Plama discounter ligt op een ind terrein aan de A1 bij Naarden. eenvoudg bereikbaar met voldoende parkeergelegenheid. De winkel zag er tegen verwachting prima uit. alle apparaten ruim uitgestald en in werking om een juiste keus te kunnen maken. Door het in voldoende mate aanwezige personeel werd goed meegedacht.
Hierdoor werden de juiste accescoires aangeschaft die prima voldoen. De bestelling stond netjes op tijd gereed en zo gevraagd werd deze in de auto gezet. Maw een dikke voldoende voor plasma discounter qua service en prijs.

muts55 11-01-2013

Levering was de dag na bestelling, zoals aangegeven op de website.
Bereikbaarheid was prima, maar ik vond het telefoontarief van 80 cent per minuut wel erg hoog.

Mulder_Apeldoorn 11-01-2013

Telefonisch geinformeerd of de TV op voorraad was. Dat was het geval en men bood aan het toestel te reserveren. Kreeg direct na het gesprek een bevestiging van de reservering per SMS en Email. In de winkel goed geinformeerd over het toestel en garantie voorwaarden.
Qua prijs kon ik dit toestel (bestemd voor de Nederlandse markt!!) nergens goedkoper kopen.
Gezien mijn ervaringen (heb eerder een koffiemachine gekocht) beveel ik dit bedrijf van harte aan.

Aanvulling:
De website is overzichtelijk en middels de presentatie video's krijg je een duidelijk beeld van een product. De contactgegevens zijn duidelijk omschreven en het contact middels de telefoon was professioneel en verliep vlot.
De winkel is goed bereikbaar en gelegen op ongeveer 1,5 km vanaf de A1 nabij Naarden. Ook de bereikbaarheid per telefoon is uitstekend en ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan en adequaat geholpen. Op een vraag werd direct per mail gereageerd.

eemnes 11-01-2013

De website van Plasmadiscouter is buitengewoon overzichtelijk. De zoekopdracht kan op verschillende manieren worden gedefinieerd en de gevonden resultaten kunnen vervolgens weer op verschillende manieren worden gesorteerd.
Omdat de Plasmadiscouter aan de snelweg ligt is deze goed te bereiken. De ligging op het industrieterrein resulteert in voldoende parkeergelegenheid. Het product was niet voorradig en kon gereserveerd worden. Bij levering aan het filiaal werd ik op de hoogte gebracht en het product werd voor mij apart gezet. Een geweldige service.

Enig nadeel: het was ontzettend druk in de winkel, maar wat wil je voor die prijzen?

H. Vrielink 11-01-2013

Wij hebben een Samsung dongle besteld voor onze smart TV. Deze dongle werkte na een half jaar niet meer. We hebben deze teruggestuurd naar de plasmadiscounter en kregen binnen een paar dagen bericht, dat reparatie niet mogelijk was. Hierop kregen bijna per omgaande ons aankoopbedrag terug gestort. PRIMA AFHANDELING DOOR CREATE2FIT

Shads1945 11-01-2013

Goede, en overzichtelijke website.De home cinema set heeft een degelijke en mooie uitstraling.jammer dat er geen papieren handleiding is ingesloten bij de verpakking.Via internet is het lastig om alles in te stellen.Geluid en beeld zijn prima.

Raybouv 11-01-2013

Prima website, erg duidelijk. Goedkoopste voor dit product.
Snelle levering ondanks de feestdagen, top

Sjoerd_2013 11-01-2013

De levertijd was vertraagd en ik ben daarvan niet op de hoogte gesteld. Navraag bij klantenservice zorgde niet voor duidelijkheid. Uiteindelijk is het pakket de dag erna zonder verdere informatie bezorgd.
Steun verder is ok. Zit wel wat speling op het frame.

Create2Fit Naarden 01-02-2013

Geachte heer / mevrouw,

Allereerst willen wij onze excuses aanbieden voor de late levering.

Normaliter beschikt onze klantenservice over alle informatie betreft de status van de bestellingen. Mochten wij de status van de levering niet kunnen inzien, dan nemen wij contact op met onze vervoerder voor meer informatie. Wij proberen de klant dezelfde dag nog te voorzien van een duidelijk antwoord.

Waardoor het bij u mis is gegaan kunnen wij op het moment helaas niet inzien. Graag zouden wij uw bestelgegevens willen ontvangen om hier iets dieper in te gaan.
Mocht u de gegevens willen sturen, dan kunt u dat doen naar Tim@create2fit.com.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Klantenservice Create2fit / Plamadiscounter.nl

Jiske24 11-01-2013

De levering was zeer vlot, de website is in orde.
Ik heb geen contact hoeven opnemen met Plasmadiscounter.nl.

Keecie1104 11-01-2013

Bestelling snel en correct geleverd.
Prima kwaliteit geleverde materiaal.

Toppie. zeker aan te raden.

Kiwi Adrian 11-01-2013

Ik heb een reservering via de website geplaatst en zelf de bestelling opgehaald.
Na een dag kwam ik en mijn familie erachter dat de keus van een 60 inch tv te groot was. De volgende dag heb ik de tv terug gebracht.
Ik werd ondanks de drukte in de zaak goed te woord gestaan. Het personeel vond ik zeer geduldig en klantvriendelijk.
Ik heb mijn 60 inch ingeleverd en ik ben met de weekend knaller van 51 inch naar huis gegaan.
Voldaan en gelukkig.
De samsung plasma 51 inch bevalt me heel goed.
Mijn zwager wil ook een platte tv kopen.
Ik heb hem de plasma-discounter aangeraden.

Frank6978 11-01-2013

De website heeft veel duidelijke filmpjes, scherpe prijzen, het is bovendien mogelijk de artikelen ook te bekijken in de winkel in Naarden. Erg handige combi van webshop, en toch de voordelen van een traditionele winkel. Ik kon mijn bluray-speler direct meenemen. In het verleden heb ik problemen gehad met een apparaat, en dat is toen zonder problemen afgehandeld. Het kan trouwens wel erg druk zijn in de winkel.

Marjolein0204 11-01-2013

Goede en snelle levering, netjes ingepakt, alles compleet! Werd netjes op de hoogte gehouden van de levering! De dag na Kerst had ik alles in huis...geweldig!

Hansendave 11-01-2013

Uitstekende service, de aanbieding op de website bleek onjuist te zijn vermeld, in het voordeel van de klant, hier werd echter totaal niet moeilijk over gedaan bij telefonische navraag en bij het afhalen. Super service dus!!

Peter Courage 11-01-2013

Nu voor de derde keer besteld bij Create2fit (2 keer plasma-discounter en 1 keer Wasmachine.nl).
Alle 3 de keren perfect verlopen.
Ik ben heel tevreden over de TV, maar vooral over de website, telefonische ondersteuning en levering.

Groet,

Peter Courage

Eisso2 11-01-2013

Overzichtelijke website, gebruik, in de bestelfase niet geheel intuïtief -- teruggaan naar vorige pagina's als er een fout gemaakt is is omslachtig --
Webwinkel dus bereikbaarheid is niet zo van belang maar wel een snelle response via e-mail.
Afleveren goed geregeld, krijgt een dag van tevoren te horen wanneer er afgeleverd wordt en op de dag zelf ook nog een SMS als ze daadwerkelijk naar je aders op weg zijn.

tack helmut 11-01-2013

Betrouwbaar en vlotte respons op vragen via mail of telefoon.
En dit alles tegen een scherpe prijs.
Ik heb ondertussen ook al gameconsoles en spelletjes gekocht en dit met dito servis.
Ik ga zeker in de toekomst nog gebruik maken van plasmadiscounter of deze zelfs aanbevelen aan vrienden en familie.

jillp 11-01-2013

6,5
Samsung Lcd tv besteld,gekregen in reeds geopende doos,
nadat ik de tv had opgehangen constateerde ik na een paar dagen beschadigingen aan de randen,toen ik dit meldde bij de zgn "klantenservice" kreeg ik bericht dat ik te laat was met het aanmeldden dit moest binnen 48 uur volgens voorwaarden.kreeg alleen maar onpersoonlijke mailtjes waarbij geen enkele coulance werd getoond
alleen maar verschuilen achter regeltjes,feit blijft dat ik een beschadigd product heb gekregen die ik weliswaar te laat heb gemeld maar van dit bedrijf had ik wat meer
verwacht vwb de klantenservice,voor mij nooit geen plasma discounter meer!

Lars Z 11-01-2013

Vanwege het feit dat Plasma discounter deze led tv het goedkoopst aanbood van alle aanbieders op het internet en omdat de informatie mbt tot de tv erg duidelijk en uitgebreid is (informatievideo) heb ik besloten om de tv bij deze webshop aan te schaffen! Ik bestelde de tv op vrijdagavond rond 20 uur en de volgende dag om half 12 had ik de tv al in huis! Ik ben dus erg tevreden!

Jan J Brink 11-01-2013

Voor kerst een Solara TV gekocht voor in vakantie huisje. TV ziet er goed uit en keurig geleverd. TV kraakt dacht dat het aan de schotel of kalel lag maar blijkt aan de TV zelf te liggen, gewoon pech dus.

Na de vakantie gebeld en de after sales klinkt voor de telefoon prima, nu maar eens kijken hoe het opgelost wordt als ik de TV breng.

Heb er wel vertrouwen in dat ze het keurig oplossen,lijkt me een goed bedrijf die de klanten serieus neemt.

Stef the man 11-01-2013

Vorig jaar hebben we bij Plasmadiscounter ook een Samsung LED TV hebben gekocht en we zeer tevreden waren met de goede servideog. Dus hebben we in December als kerstcadeau deze TV voor mijn schoonmoeder gekocht. Net voor de kerst besteld, zeer snel geleverd en weer een goede service. Nog nooit iets negatief kunnen bedenken met Plasmadiscounter, een goede zaak, ga zo door!!!

a van roosmale 11-01-2013

Product is goed . Zeer snelle levering ,op zondags voor de kerst besteld en op kerstavond binnen. Zeer goed!

Arnold 2013 11-01-2013

Dit is mijn derde aankoop voor een TV echt helemaal tevreden. Bij alle aankopen goed vakundig en zéér vriendelijk geholpen. Gewoon alle keren even zelf afgehaald. After sales was ook prima geregeld toen bij mijn eerste toestel problemen ontstonden. Kortom gewoon een 10+ zeker als de aankopen je ook een goed gevoel geven, want ook dat is erg belangrijk bij de tevredenheid.

masters hair design 11-01-2013

makkelijk berijkbaar,goede uitleg en info dus een goede rede om daar weer te kopen.
ik kom dus graag terug!

Niek Sloot 11-01-2013

30 december 2012 heb ik een dvd-speler besteld en had verwacht dat wegens de feestdagen het wel even kon duren voordat ik de dvd-speler zou ontvangen, maar op 3 januari 2013 stond de koerier al bij mijn deur, dus uitzonderlijk snel in huis.

Hier bestel ik zeker nog wel een keer mijn apparatuur.

W Eltevreden 11-01-2013

KLANTBEJEGENING.........AANGENAAM
ADVIES BIJ KEUZE........CORRECT,EERLIJK,PROFESSIONEEL
AFHANDELING AANKOOP
EN LEVERING ............EFFICIENT EN SNEL
WIJ HEBBEN EERDER NAAR TEVREDENHEID PRODUKTEN BIJ PLASMA-DISCOUNTER GEKOCHT; OOK NU ALLES GEWOON WEER UITSTEKEND.
PLASMA-DISCOUNTER IS NIET ALLEEN QUA PRIJS DE BESTE KEUZE.

Marcel Plagge 10-01-2013

een zeer prettige webwinkel,
maar met ook de mogelijkheid om het product zelf in de winkel te bekijken en gelijk mee te nemen,
ik woon relatief dichtbij, dus ga het meestal zelf halen, maar ook al diverse keren op laten sturen via de site, alles altijd prima op tijd en op afspraak de producten laten afleveren.

siep 1945 10-01-2013

makkelijk te berijken voldoende parkeerplekken en prettige bediening aardige en terzake kundige mensen.

Stichting E-Boxx 10-01-2013

Prima persoonlijke service bij vragen. Snelle reactie op mails en telefonische vragen. aflevering conform afspraak op afgesproken tijdstip en locatie.