Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

7,9 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 108 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,9

Hezemans 25-01-2013

De uitleg via de filmpjes was duidelijk. Het bestellen ging gemakkelijk. De tv werd de volgende dag al bezorgd. Keurig op de aangegeven tijd en goed verpakt. Geen beschadigingen.
Installeren ging vlot, en toen afwachten hoe het beeld zou zijn. Prachtig, kleuren zijn goed en wat een helder en scherp beeld! We genieten ervan. Een aanrader.
Van de after sales gelukkig geen gebruik hoeven maken. 's Avonds nog een persoonlijk mailtje van Tom Coronel gehad, dat is voor een race liefhebber wel erg leuk.

Alfred_H 25-01-2013

Aankoop televisie bij Plasmadiscounter als zeer prettig ervaren. Vriendelijk personeel dat duidelijk kennis van zaken heeft en bereid is de handen uit de mouwen te steken.
De medewerker die mij te woord stond dacht duidelijk met mij mee, iets dat bij andere winkels tegenwoordig niet altijd meer altijd even vanzelfsprekend lijkt te zijn.

Marcel* 24-01-2013

Prima website met ruim voldoende informatie om te kunnen beoordelen. De filmpjes zijn extra verhelderend. De bezorging was supersnel. Binnen 24 uur in huis!

Moeder65 24-01-2013

Correct geholpen, de wachttijd op zaterdag is erg lang, mijn volgende aankoop zal ook weer daar zijn. Wij komen daar al jaren.

N. Maas 24-01-2013

Ook tijdens de feestdagenperiode gewoon supersnel geleverd. Keurig gewoon. Omschrijving op Site klopt goed en je krijgt gewoon wat je besteld hebt.

H Boot 23-01-2013

Duidelijke website. Bestelling en betaling simpel. Bevestiging snel en correct.
Snelle levering, goed verpakt. After Sales netjes en correct.

Tom de Weerd 23-01-2013

Toen ik mijn TV na ontvangst uit de doos haalde, bleek dat er een barst in het beeldscherm zat. Hierop heb ik contact opgenomen met de helpdesk (goed bereikbaar), waar ik prima geholpen werd. De medewerker plande direct een afspraak om de T op te komen halen. Donderdagavond gebeld, zaterdag werd de TV opgehaald. Een week later kon ik mijn nieuwe, onbeschadigde toestel in ontvangst nemen. In de tussentijd ben ik per mail op de hoogte gehouden van de vorderingen. Alles naar wens!

Ton4446 22-01-2013

Bestelling ging uitstekend, goede informatie op de website met introductievideo en uitleg van de mogelijkheden. Direct bevestiging ontvangen van bestelling en een informatiemail over de verzending met een track en trace-link.
Vanochtend keurig afgeleverd zoals beloofd, ondanks de sneeuw. Televisie geïnstalleerd, aangesloten op randapparatuur, voldoet op dit moment aan alle verwachtingen.
Over bereikbaarheid kan ik behalve de geboden info weinig zeggen, want alles verliep probleemloos. Ook after sales nog niet benut.

hj40 22-01-2013

Prima service zondag besteld dinsdag in huis. Goed op de hoogte gehouden via de mail aangaande traject bestellingen.

Levi2002 22-01-2013

Supersnelle levering! 18:00 besteld, volgende dag geleverd. Over bereikbaarheid en/of after sales kan ik geen mening geven, want (nog) geen ervaring mee. De social media korting van 10% is erg sympathiek, daar wil ik wel even een berichtje voor posten!

Joost_7853 20-01-2013

De winkel is makkelijk te bereiken.
Vriendelijk personeel dat snel uit kan leggen wat de verschillen zijn tussen de diverse TV's.

Voordat je afgerekend hebt staat de TV klaar.
De verkoper helpt ook mee de TV in de auto in te laden.

Prima service.

JCM Timmermans 20-01-2013

Op maandagavond na tien uur besteld en op woensdag al in huis met tussentijds bericht betreffende de status, helemaal top.

Eddy 1945 20-01-2013

Vandaag besteld, morgen in huis: klopt.
Pakketdienst: vooraf melding van 2 uurs tijdvak levering.
After sales: direct na aflevering (per mail) ervaring vragen inclusief telefoonnummer bij klachten.
Goed geregeld allemaal.

toflval 19-01-2013

6,5
met de bestelling ging alles goed, de levering via Post.Nl was een drama.Vóór 20.00uur besteld, de andere dag in huis gaat met Post.Nl niet op. Pas na 1 week werd de TV afgeleverd.Wel 5 dagen voor niets thuis zitten wachten op mijn bestelling.

Create2Fit Naarden 07-02-2013

Geachte heer / mevrouw,

Allereerst willen wij u onze excuses aanbieden dat uw bestelling een week later is afgeleverd.

PostNL had uw bestelling wel ontvangen, maar is deze helaas ook weer kwijtgeraakt. Na de bevestiging van PostNL dat uw bestelling definitief zoek was geraakt, hebben wij direct een nieuwe zending ingezet. Tot onze spijt zijn hier wel enkele werkdagen overheen gegaan. Op onze website geven wij aan dat wij leveren binnen 24 uur. Omdat wij deze afspraak niet zijn nagekomen willen wij u hierin tegemoetkomen. Voor deze tegemoetkoming gaan wij u persoonlijk nog benaderen.

J. Boogaard 18-01-2013

vooral veel aandacht van de verkoper voor wat de klant precies wil!ook andere aspecten dan door de klant genoemde worden besproken zonder vervelende 'druk'.
wij zijn hier tevreden over!

Sanne_vH 18-01-2013

Zeer snelle en goede levering van het audiomeubel. De product zat ook zeker goed ingepakt zodat het geen schade kon hebben van vervoer en levering.

bruin51 17-01-2013

ik ben zeer tevreden met de aangekochte tv ook het personeel in de winkel was zeer provessioneel en behulpzaam ook de gemaakte afspraak was corect verlopen
prima winkel

rene pla 17-01-2013

3,2
Omdat ze kennelijk geen negatieve reviews toelaten op de site van plasma-discounter, schrijf ik hier maar een review.

Eind november naar de zaak in Naarden geweest om me te laten informeren naar een phillips tv (Type tv is Phillips 42PFL4007), de jongen in de winkel had kennelijk geen zin om ook maar iets uit te leggen over de tv, hij deed nogal passief. Omdat ik ook op hun website had gekeken en de positieve reviews daar had gelezen toch maar voor de tv gegaan.

De TV vertoont vanaf begin al rare dingen. Zo wil de TV redelijk vaak simpelweg niet aan, hij gaat vanaf standby dan niet op een zender, maar blijft in een laad modus hangen. Alleen van het netstroom halen is dan nog een optie.
Het "smart" gedeelte is echt een flop, het werkt traag en is erg onhandig met de toch al onlogische afstandsbediening.
Na een software update, god mag weten wat hij dan update, moet het wifi gebeuren weer opnieuw ingesteld worden, wat dan ook nog eens niet lukt. De TV begon te knipperen in het instel menu en uiteindelijk gaf het alleen nog maar een wit beeld.
Dit loopt nu bij Phillips, ik hoop dat ze het kunnen oplossen anders gaat de TV weer terug.

Kortom, ik vind de service in de winkel slecht en de producten die ze verkopen ook niet van goede kwaliteit. Voor mij geen plasma discounter meer.

Geachte heer / mevrouw,

Het is vervelend dat u niet met tevredenheid kunt terugkijken op uw aankoop, onze excuses hiervoor.

Het is de bedoeling dat onze showroommedewerkers zich correct opstellen naar de klant toe en de klant te voorzien van genoeg informatie, zodat de juiste keuze van een product met tevredenheid gemaakt kan worden. De verkoper met onvoldoende inzet, zal hier op worden aangesproken. Nogmaals onze excuses dat de goede service ontbrak.

Dat uw televisie nu al kuren vertoond is zeer ongelukkig. U heeft aangegeven dat de reparatie op het moment nog bij Philips verloopt. Wij gaan ervan uit dat het probleem opgelost gaan worden door de bekwame reparateurs van Philips. Mocht dit niet het geval zijn, dan horen wij dat graag van u. U kunt ons dan het beste bereiken via het volgende e-mailadres: Tim@Create2fit.com

Wij begrijpen uw frustratie betreft de service in de winkel heel goed. De producten die wij verkopen worden allemaal geleverd vanuit de Nederlandse fabrikanten.
De kwaliteit van deze producten zijn prima. Helaas kan het weleens gebeuren dat een product op zeer kort termijn kuren vertoond. Het servicecenter van ons of de fabrikant zal het probleem dan z.s.m. proberen op te lossen. Mocht het defect binnen zeven dagen gemeld zijn bij ons, dan zal het product ook direct omgeruild worden.

Mochten wij u verder nog van dienst kunnen zijn met bijvoorbeeld vragen over de reparatie, dan kunt u ons per mail benaderen op Tim@Create2fit.com.

kwoutje 16-01-2013

De filmpjes op de website van de winkel zijn echt een groot plus punt. Hierdoor werden mijn meeste vragen over de producten direct beantwoord en was het maken van een keuze erg makkelijk.

Product besteld en makkelijk te betalen via iDeal, de volgende werkdag al in huis. Precies zoals van te voren al gemeld.

De aftersales gelukkig nog niet nodig gehad, mocht dit wel het geval zijn dan kan je eventueel ook nog naar de winkel in Naarden zelf.

Aanrader als je een nieuwe tv of accessoires nodig hebt!

Snowey4 16-01-2013

Duidelijke site en bestelling netjes op tijd afgeleverd.Duidelijk op de hoogte gehouden via de mail.Zeer tevreden!!!

Fennekie 16-01-2013

Dit is onze tweede Sharp-TV die we bij de plasmadiscounter heben aangeschaft. De een al ruim een jaar geleden, de ander ruim een maand geleden.
Voor de aanschaf van de eerste TV zijn we prima geinformeerd door de verkoper. Helaas was de software niet aangepast op Europese normen. Dat is heel snel verholpen dor telefonische ondersteuning en software verzonden via internet.
Bij de tweede TV was alles in orde. Beide TV's afgehaald in Naarden.
Minpunt is dat de aanmelding op de website ingeval van niet-voorradig zijn van produkt niet goed werkt. Er kwam nooit een reactie terwijl bij telefonische navraag er nog wel een TV op voorraad was. Die werd meteen voor ons gereserveerd. Al met al dus heel tevreden.

marc van de water 16-01-2013

Ze geven een hele goede service. We hadden een probleem met het gelui, er kwam een gezoem doorheen. We hebben gebeld naar de winkel en zijn echt heel vriendelijk geholpen en werden ook steeds teruggebeld dat ze het gingen uitzoeken.

ker 15-01-2013

ik vindt dit een mooie tv mooi beeld
snelle service
wij hebben de samsung ps511550
voor een leuke prijs

a.pardijs 15-01-2013

wij zijn heel tevreden,over onze tv.
goede sevices,en snelle levering,aan de telefoon is de medewerker corect en staat je netjes te woord.

smautbuul 15-01-2013

Mooie website met veel informatie. Product snel gevonden en besteld. Ook handig dat direct voorstellen worden gedaan voor bijpassende additionele producten.
Via PostNL verzonden en goed via track en trace te volgen. Levering was - ondanks de feestdagen - binnen de periode die op de website stond vermeld.

Thiemo_B 15-01-2013

De volgende dag netjes bezorgd, waarbij per sms wordt aangegeven, op 30 min nauwkeurig, hoe laat ze arriveren.
Aftersales was ook keurig. Ontstond miscommunicatie over de mail waarop ik netjes gebeld werd en alles mondeling werd toegelicht.
Super dus.
Tof product! Erg strak design en perfect beeld!

A.B.DORRIAN 15-01-2013

3,8
retour 2 week geleden nieets gehoord had the product
4 dagen will my geld terug aftersales is heel slecht

Geachte heer / mevrouw,

Wij hadden uw bestelling op 02-01-2013 retour ontvangen in ons magazijn zonder een begeleidend schrijven. De reden van retour was voor ons op dat moment onbekend. De volgende dag hadden wij u per mail laten weten dat de reden van de retour zending onbekend is bij ons en dat wij graag van u zouden willen weten wat de reden is. Op 17-01-2013 heeft u ons laten weten dat het product niet aan uw verwachtingen voldoet, vandaar dat deze retour is gestuurd binnen het zichttermijn van 14 dagen. Wij verwachten dat het geld binnen enkele werkdagen op uw rekening staat. Mocht het geld er over enkele werkdagen nog niet op staan, dan willen wij u vragen om ons per mail te benaderen op Tim@create2fit.com.

Onze excuses voor de mogelijke onduidelijkheid die er ontstaan is.

habaloca 15-01-2013

muurbeugel gekocht, op de site wordt je helemaal begeleidt naar het juiste produkt. De muurbeugel is ook snel geleverd

Jacob bruinsma 15-01-2013

Prima service, duidelijke voorlichting, gratis bezorgd, bestelling tot op het uur aangegeven, alles compleet, werkend, extra informatie meegeleverd.

melkev 15-01-2013

Prima winkel goed te bereiken en netjes en vriendelijke geholpen. En het scheelde 100,00 euro met de andere verkoop winkels.

hans bl 15-01-2013

bij de aangekochte ktv van samsung (wit model) is beloofd dat een video zou worden geleverd om mee te skypen, die heb ik tot op heden nog niet ontvangen. het zou een aanbod zijn van samsung, maar voor de nakoming van dit aanbod kijk ik ook naar plasma-discounter.
ik zou het op prijs stellen als u hier alsnog werk van zou kunnen maken.
met vriendelijke groeten

Anoniem 23-01-2013

Geachte heer / mevrouw,

Vervelend dat u de Skype Camera nog niet heeft ontvangen.

Naar aanleiding van uw review hebben wij contact opgenomen met Samsung. Samsung heeft aangegeven dat zij geen aanmelding hebben ontvangen van u.
Het betreft hier namelijk om een promotieactie van Samsung. De televisie dient dan aangemeld te worden bij Samsung. De actievoorwaarden stonden vermeld op onze website, deze hebben wij nog even opgezocht voor u.

Graag zouden wij van u willen weten of u zich heeft aangemeld voor deze actie. Als u zich heeft aangemeld dan zouden wij willen weten op welke adresgegevens dat geweest is. Wij zullen er dan voor zorgen dat u de camera vanuit Samsung toegestuurd krijgt.

Mocht u hier op willen reageren, dan kunt u uw reactie sturen naar Tim@Create2fit.com voor een snellere afhandeling.

Sasbos 14-01-2013

Prettig dat de website alle technische en voorraadinformatie helder, compleet en overzichtelijke aanbiedt.
Zoals altijd snelle afhandeling, prima openingstijden.

De website is overigens een stuk beter dan de informatie in de winkel: de medewerker wist niet waar hij het over had, verwisselde eigenschappen bij modellen en probeerde vooral de duurdere te verkopen. Gelukkig gaat het bij deze winkel vooral om de zelfredzaamheid, assortiment, snelheid en beschikbaarheid, en die is prima!

etienne hageman 14-01-2013

Ik kwam terecht op de site, op zoek naar vergelijkende prijzen in de Benelux. Op dat moment bleek plasma-discounter een weekendaanbieding te hebben voor de gezochte vsx-1122, die meer dan 200 euro lager lag dan de eerstvolgende, en dat op een brutobedrag van 699 euro. De site gaf aan dat er wel nog maar 1 exemplaar in voorraad was. Wantrouwig tegenover zulke aanbiedingen, zocht ik op het net naar gegevens over deze leverancier. Dat leverde voldoende pluspunten op om het apparaat aan te schaffen. Donderdagavond besteld en bevestigd gekregen. Vrijdagochtend de mededeling dat het zaterdag bij mij in België afgeleverd zou worden. Zaterdagochtend keurig in de originele verpakking afgeleverd, 's avonds al uit kunnen testen. Ook de site was netjes bijgehouden, want toen ik uit nieuwsgierigheid controleerde of er nu 'weer' 1 toestel in voorraad was, was de aanbieding verdwenen. Geen verkooptruc dus. Een aanrader.

Jacobusz 14-01-2013

Ik wilde deze TV hebben na overal recensies te hebben gelezen en prijs kwaliteit vergeleken te hebben. Dit verandert natuurlijk elke 3 maanden in deze tijd.. Maar in December 2012 vond ik deze het beste. Toen prijs vergelijkers gezocht via Tweakers en daar ware een aantal web winkels 38 Eu goedkoper.. Maar dan beland je TV in een busje van een bezorg dienst, ben je net niet thuis etc. Ik wilde hem graag afhalen dus, en toen gekeken bij PLasmadiscounter, que prijs dus 38 Eu duurder maar wel dichtbij voor mij, op voorraad en online reserveren. Met deze bevestiging naar Naarden gereden, was trouwens super druk in de winkel, en ik stond 10 minuten laten weer buiten met TV op de achterbank. De webwinkel is een duidelijke site vind ik met goede voorraad status.

patrickvanheugten 14-01-2013

Overzichtelijke site, zelf verkeerde ziggomodule besteld, gebeld, direct bereikbaar, direct opgelost. Dag erna juiste product in huis

H.P.Deeleman 14-01-2013

Ik was niet tevreden over de eigenschappen van het apparaat.Er wordt gesproken over 2500Hz,maar dat zag ik niet terug in het beeld.Mijn Samsung PS65E650,die 3 jaar oud was,gaf een veel beter beeld,waarbij de bewegingen strak werden weer gegeven.Zowel films,gespeeld vanaf mijn Mede8er Mediaplayer als de TV uitzendingen(Eurosport HD)van mijn UPC Horizon in 1920x1080 formaat waren op mijn Samsung vele malen beter dan op deze Panasonic.
Ik heb gebruik gemaakt van de optie 14 dagen op zicht,daarna heb ik in samenspraak met de winkel,het apparaat geretourneerd.Zij hielden mij op de hoogte van de terugbezorging en kreeg meteen de aankoopsom terug.Deze zaak doet wat het belooft,kortom een Topppp webwinkel.

panasonicof 01-02-2013

Ojee,
Ik stond net op het punt om een Panasonic 65ST50 te bestellen toen ik deze review tegen kwam!
Overal alleen maar lovende berichten en hoge score voor het beeld en nu leess ik dit.
Gaat het wel over dezelfde type plasma tv?
In afwachting opm uw reactie,
Bedankt

admvrijs 14-01-2013

4,5
TV is bezorgd, maar bleek niet compleet te zijn.
Schroeven ontbraken. De zelfde dag gebeld naar servicecenter, schroeven zouden nagestuurd worden, wacht daar nog steeds op.
Slechte service

Geachte heer / mevrouw,

Allereerst willen wij u onze excuses aanbieden voor de lange nalevering van de schroeven.

Normaal gesproken worden de televisies vanuit de fabrikant compleet geleverd. Na uw melding over het ontbreken van de schroeven werd er meteen actie ondernomen om deze te bestellen bij de fabrikant. Tot onze spijt heeft deze levering 1,5 week moeten duren, onze excuses hiervoor.

Ondertussen heeft u de schroeven als het goed is in uw bezit. Mochten deze nog niet geleverd zijn, dan willen wij u vragen om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: Tim@Create2fit.com.

blommie8 14-01-2013

TV besteld via internet. Opgehaald in de winkel.
Keurig behandeld. Snel aangesloten
Ons tweede product via Plasma Discounter Ook eerste product nog steeds tevreden Na drie jaar

maluku_nick 14-01-2013

Supershop, snelle levering en prima klantenservice. Informatievoorziening dik in orde. Opmerking REFRESH stond bij het product, product was echter in perfecte dichte verpakking, gewoon nieuw.

Hans vB 13-01-2013

Goede service, deskundige uitleg bij aankoop en vriendelijke medewerkers. Duidelijke video's op de website met uitleg over producten.

nhrmpo 13-01-2013

Wij hebben een paar weken geleden op zondag een led tv bij deze winkel gekocht. Het is wel een eindje rijden, maar wij wilden graag persoonlijke uitleg. Het was erg druk en we hebben ong. 20 min. moeten wachten voor we een verkoper te pakken hadden die on kon helpen.
Maar verder alle lof voor de service!! De verkoper nam alle tijd voor ons, heeft alles uitgelegd, en heeft zelfs de tv mee in de auto gedragen.
Of je er nu komt voor een tv van 2000 Euro of ontkalkingstabletten, het duurt misschien even voor je aan de beurt bent maar je word perfect en zeer vriendelijk geholpen.

Meijerdus 13-01-2013

Heldere en overzichtelijke website. Ik heb elektronisch mijn aankoop gereserveerd en in de winkel afgehaald. Binnen een paar minuten stond ik met het bestelde buiten. Met ongevraagd hulp bij het naar de auto brengen van de apparaten. Geweldige klantgerichtheid! Hulde.

marcojansen23 13-01-2013

4,5
In eerste instantie heb ik i.o.v met de verkoper van de Plasma-discounter een Samsung 6800 gekocht. Thuis bleek de kijkhoek niet in orde terwijl de verkoper juist had aangegeven dat de kijkhoek goed was van dit toestel. Na telefonisch overleg met de Plasmadiscounter mocht ik het toestel terugbrengen. Helaas bleek in de winkel er geen telefonisch notitie te zijn gemaakt over het bij betalen bedrag waardoor ik uiteindelijk € 100,00 meer moest bijbetalen dan eerder was toegezegd. Daarnaast was bij deze verkoper het probleem van de kijkhoek wel bekend. Derhalve uiteindelijk een Philips gekocht die wel een zeer goede kijkhoek heeft en een erg mooi beeld heeft. Kortom: Ik ga nooit meer terug naar de Plasma-discounter: onbetrouwbaar in hun informatie en service.

Create2Fit Naarden 01-02-2013

Geachte heer / mevrouw,

Allereerst willen wij onze excuses aanbieden voor het verkeerde advies die u gegeven is.

Uit uw review maken wij op dat u de televisie moest inleveren tegen 10% van het aankoopbedrag. Deze regeling hebben wij normaal gesproken als een klant zijn bestelling in de showroom heeft aangeschaft en binnen 14 dagen terug wilt brengen onder het zichttermijn. En uw geval ligt dit toch anders. Wij hebben u een verkeerd product aangeraden in onze showroom, hierdoor ligt de fout bij ons. Uiteraard willen wij dit voor u oplossen, maar hiervoor zullen wij u persoonlijk gaan benaderen.

Klantenservice Create2fit / Plamadiscounter.nl

Der Hanz 13-01-2013

Duidelijke website, met goede informatie over product. Het bijbehorende filmpje waarin product wordt gepresenteerd is een plus. Snelle levering in lijn met wat op de site is vermeld

Foutjewoutje 13-01-2013

Goede prijs voor het artikel, een 46" Samsung TV.
Snelle levering.
Geen problemen, een nalevering gecanceld, na 1x bellen alles in orde .

Sretlow12 13-01-2013

uitleg over de werking van de diverse mogelijkheden van de tv perfect.
en ook de vragen die ik daarna nog heb gehad werden keurig en profesioneel afgehandeld.

P.F. van IJzendoorn 12-01-2013

Was aanbieding bij de Mediamarkt maar bij verder zoeken
kwam ik bij de Plasma Discounter uit. Waarbij de prijs zo'n € 100,- goedkoper was. Tevens was de leveringstijd bij de Mediamarkt een paar dagen en bij de Plasma Discounter was het bestellen en de volgende ochtend reeds geleverd. Was toch wel lekker als je oude televisie kapot is.

MaKra 12-01-2013

3,5
Website is ok en de bereikbaarheid is ook goed. Telefonische bereikbaarheid en wachttijd is ook goed te noemen. Het arsenaal aan verkopers is ruim, met toch ietwat beperkte kennis, enthousiasme en verminderd inlevingsvermogen met de klantwens, in mijn geval. Alles liep gesmeerd TOT...de tv thuis na uitpakken andere specificaties had dan aangegeven op website en door de verkoper. De geboden oplossing(ophalen) liep mis, had ik vrij voor genomen maar niemand komt langs. Dan begint de strijd om iets voor elkaar te krijgen! Verkoop is achter de rug en dan laten ze je(mij) als klant even zakken. Moest ik zelf overal achteraan bellen, bereidheid om iets snel en netjes op te lossen was plots verdwenen. Men dacht met een simpel 'excuus' mij zo de week erna weer een dag vrij te laten nemen voor nieuwe ophaalpoging. Eén dagdeel kon men namelijk niet plannen/aangeven! Men wilde van hun fout de mijne maken had ik het idee. Na vervelend lang aandringen in meerdere telefoontjes zelf een oplossing geboden (zelf terugbrengen tegen vergoeding)waar na 4 telefoontjes eindelijk akkoord mee werd gegaan van de tv afgekomen. Bedrijfsleider kreeg ik op mijn verzoek zelfs ook niet aan de telefoon. Ik zal hier niet snel weer iets gaan halen. Een ronduit storende en vernederende manier van behandelen wat ik heb meegemaakt. Zo word je van een in zijn recht staande en goed bedoelende klant een vervelende klant gemaakt. Ik ben blij dat dit achter de rug is. Nu nog wachten tot mijn geld terug gestort is... Ik hoop dat de winkel hier iets mee/aan wil en kan doen. Oh ja, voor de prijs kan je beter op een aanbieding in de buurt letten bij bv. BCC, Saturn of Mediamarkt, zijn goedkoper.(Namelijk 70 euro op deze tv kwam ik later achter.) Hoop lezers een goed beeld te geven van wat je ook kan gebeuren.

Svennetje 12-01-2013

Het is de tweede dat we hier een tv gekocht hebben. Hebben ruime voorraad en dat is fijn. Ook hebben ze een winkel waar je je product kan zien.

FrankW19 12-01-2013

Perfecte voorlichting door de verkoper, geen enkel moment de ervaring gehad dat hij perse wilde verkopen, maar juist een goed advies en vooral meedenken. Kennisniveau van de mogelijkheden van de diverse smart tv's is zeer hoog